"Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 21 қаңтардағы № 370-89 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылғы 29 қаңтарда № 879 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 17 қыркүйектегі № 158-1639 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 17.09.2015 № 158-1639 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының «Нормативтік құқықтық актілер туралы» 1998 жылғы 24 наурыздағы және «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы заңдарына сәйкес, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы» мемлекеттік мекемесі туралы ереже қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны, кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен, әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары А.И. Лукинге жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                       Ә. Жақсыбеков

Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 21 қаңтардағы
№ 370-89 қаулысына қосымша

«Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі
басқармасы» мемлекеттік мекемесі туралы ереже 1. Жалпы ережелер

      1. «Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Астана қаласының аумағында еңбек қатынастары саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.
      2. Басқарманың филиалдары және өкілдіктері жоқ.
      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның мемлекеттік тілде өз атауымен мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, қазынашылық органдарда шоттары болады.
      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Басқарма егер де оған Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттілік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен, Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамаларымен көзделген басқа да актілермен рәсімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.
      9. Басқарманың орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, № 33.
      10. Мемлекеттік органның толық атауы: «Астана қаласының Еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы» мемлекеттік мекемесі.
      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Басқарманың қызметін қаржыландыру жергілікті бюджет қаражатының есебінен жүзеге асырылады.
      13. Басқармаға өзінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Басқармаға Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Басқарманың миссиясы, негізгі мақсаттары, функциялары,
құқықтары және міндеттері

      14. Басқарманың миссиясы: Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес еңбек қатынастары саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
      15. Мақсаттары:
      1) ұйымдарда Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының сақталуын мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету;
      2) қауіпсіз еңбек жағдайларына құқықты қоса алғанда, қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтарын сақтауды және қорғауды қамтамасыз ету;
      3) Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының нормаларын сақтау;
      4) гендерлік және отбасылық-демографиялық саясатты іске асыру;
      5) жұмысқа қабылдау және қызметкерлерді жоғарылату кезінде гендерлік тепе-теңдік нормаларын сақтау;
      6) Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының мәселелері бойынша қызметкерлер мен жұмыс берушілердің өтініштерін, арыздарын және шағымдарын қарау болып табылады.
      16. Функциялары:
      1) Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының, еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау жөнiндегi талаптардың сақталуына мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру;
      2) жұмыс берушiлер ұсынған ұжымдық шарттардың мониторингiн жүзеге асыру;
      3) өндiрiстiк жарақаттанудың себептерiне талдау жүргiзу, олардың алдын алу жөнінде ұсыныстар әзiрлеу;
      4) өндірістегі жазатайым оқиғаларды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тергеп-тексеру;
      5) жұмыс берушілерде еңбек қауіпсіздігін және еңбекті қорғауды қамтамасыз етуге жауапты адамдардың білімін тексеруді жүргізу;
      6) еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау нормативтерiн жетiлдiру мәселелерi бойынша қызметкерлер мен жұмыс берушiлердiң уәкiлеттi өкiлдерiмен өзара iс-қимыл жасау;
      7) қызметкерлердiң, жұмыс берушiлер мен олардың өкiлдерiнiң еңбек қауiпсiздiгi мен еңбектi қорғау мәселелерi жөнiндегi өтiнiштерiн қарау;
      8) өндiрiстiк объектiлердiң еңбек жағдайлары бойынша аттестаттау мониторингiн жүзеге асыру;
      9) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тексерулер жоспарларын әзiрлеу және бекiту;
      10) еңбек жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органға мерзімді есептердi, сондай-ақ еңбекті қорғау мен еңбек қауіпсіздігі жөнiндегi ақпараттық жүйе базасында еңбекті қорғау мен еңбек қауiпсiздiгiнің жай-күйi мониторингiнiң нәтижелерiн ұсыну;
      11) еңбек жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органға еңбек қатынастары бойынша қажеттi ақпаратты беру;
      12) Қазақстан Республикасының заңнамаларында көрсетілген өзге де міндеттерді атқару.
      17. Құқықтары мен міндеттері:
      1) еңбек заңнамасының сақталуына тексеру жүргізу мақсатында ұйымдар мен кәсіпорындарда кедергісіз болуға;
      2) жұмыс берушілер орындауға міндетті нұсқамалар, қорытындылар беруге, сондай-ақ әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар мен қаулылар толтыруға, әкімшілік жазалар қолдануға;
      3) ұйымдардың, жекелеген өндірістердің, цехтардың, учаскелердің, жұмыс орындарының қызметі және жабдықтардың, тетіктердің пайдаланылуы еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау туралы нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сай келмейтіні анықталған жағдайда, оларды үш күннен аспайтын мерзімге, көрсетілген мерзім ішінде міндетті түрде сотқа талап-арыз бере отырып, тоқтата тұруға (тыйым салуға);
      4) жұмыс орындарында белгіленген талаптарға сай келмейтін арнаулы киімнің, арнаулы аяқ киімнің және басқа да жеке және ұжымдық қорғану құралдарының берілуі мен пайдаланылуына тыйым салуға;
      5) жұмыс берушіге (оның өкіліне) хабарлай отырып және тиісті акт жасау арқылы арнаулы киім үлгілерін, пайдаланылатын немесе өңделетін материалдар мен заттарды талдау жасау үшін алуға;
      6) өндірістегі жазатайым оқиғаларды белгіленген тәртіппен тергеп-тексеруге;
      7) еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері бойынша оқудан, нұсқау беруден, білімін тексеруден өтпеген қызметкерлерді жұмыстан шеттету үшін жұмыс берушілер орындауға міндетті нұсқамалар беруге;
      8) еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі білімді тексеруге қатысуға;
      9) шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру кезінде белгіленетін айрықша талаптардың орындалуына тексеру жүргізуге;
      10) жұмыс берушінің еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау бойынша ішкі бақылау жүргізуінің толықтығы мен дәйектілігін бақылауды жүзеге асыруға;
      11) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын қолдану мәселелері бойынша түсіндіру жұмысын жүргізуге;
      12) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын бұзу, мемлекеттік еңбек инспекторларының актілерін жұмыс берушілердің орындамауы фактілері бойынша тиісті құқық қорғау органдарына және соттарға ақпарат, талап қою және өзге де материалдар жіберуге;
      13) тиісті мемлекеттік билік органдарынан, меншік түріне қарамастан ведомстволық бағыныстағы аумақтарда орналасқан басқа да ұйымдар мен кәсіпорындардан және жеке тұлғалардан Басқармаға жүктелген функциялар мен міндеттерді орындау үшін өз құзыреті шеңберінде ақпараттар сұрау және алу;
      14) Басқарманың құзырына жататын мәселелерді шешу үшін қажетті ұсыныстарды Астана қаласының әкіміне (бұдан әрі – әкім) және Астана қаласының мәслихатының қарауына ұсыну;
      15) Астана қаласы әкімдігі және әкімнің актілерінің жобасын дайындауға қатысу;
      16) Қазақстан Республикасының еңбек қатынастары саласындағы талаптардың сақталуына белгіленген тәртіпте және өз құзыреті шегінде тексерулер жүргізу және өзге де нысандағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      17) Басқарманың құзырына жататын мәселелерді талқылау жөніндегі комиссияның және жұмыс топтарының жұмыстарына қатысу;
      18) өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
      19) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының сақталуын қамтамасыз ету;
      20) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын қолдану мәселелері бойынша қызметкерлер мен жұмыс берушілердің өтініштерін уақтылы қарауға;
      21) еңбек заңнамасының бұзылу себептерін жинауды, талдауды, қорытуды жүзеге асыруға, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы бұзылуының алдын алу жөніндегі жұмысты күшейтуге бағытталған іс-шараларды әзірлеу мен қабылдауға қатысуға;
      22) еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы бақылауды жүзеге асыру кезінде азаматтармен және қызметкерлердің өкілдерімен өзара іс-қимыл жасасуға;
      23) анықталған еңбек заңнамасын бұзушылықтарды жою жөніндегі шараларды қабылдау мақсатында осындай бұзушылықтар туралы жұмыс берушілерді (олардың өкілдерін) хабардар етуге, кінәлі тұлғаларды жауапқа тарту жөнінде ұсынулар енгізуге;
      24) еңбек заңнамасының бұзылуына әкеп соғатын себептер мен мән-жайларды анықтауға, оларды жою және бұзылған еңбек құқықтарын қалпына келтіру жөнінде ұсынымдар беруге;
      25) мемлекеттік құпияны, еңбек міндеттерін орындауға байланысты өзіне мәлім болған қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етпеуге;
      26) өз құзыреті шегінде мемлекеттік, сот органдарында талапкер, жауапкер ретінде Басқарманың мүддесін білдіру.

3. Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      18. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуы және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.
      19. Басқарма басшысын Әкім лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады.
      20. Басқарма басшысы, сондай-ақ Астана қаласы бойынша Бас мемлекеттік еңбек инспекторы болып табылады.
      21. Басқарма басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      22. Басқарма басшысының өкілеттігі:
      1) Басқарма бөлімдері туралы ережелерді бекітеді, олардың қызметтері мен өкілеттіліктерін белгілейді;
      2) Басқарманың қызметкерлерін, мемлекеттік қызметші болып табылмайтын жұмысшыларды қызметіне тағайындайды және босатады;
      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында бекітілген тәртіппен Басқарма қызметкерлерін көтермелеу және жазалау шараларын қолданады;
      4) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманың атынан өкілдік етеді;
      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдағаны үшін жеке жауапкершілікте болады;
      6) бұйрықтар шығарады;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес өзге де өкілеттіліктерді жүзеге асырады.
      23. Басқарма басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін, қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      24. Басқарма басшысы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгілейді.

4. Басқарманың мүлкі

      25. Басқарманың Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      26. Басқармаға бекітілген мүліктер коммуналдық меншікке жатады.
      27. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      28. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о Государственном учреждении «Управление по инспекции труда города Астаны»

Постановление акимата города Астаны от 21 января 2015 года № 370-89. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 29 января 2015 года № 879. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 17 сентября 2015 года № 158-1639

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 17.09.2015 № 158-1639 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» и от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Положение о Государственном учреждении «Управление по инспекции труда города Астаны» согласно приложению.
      2. Руководителю Государственного учреждения «Управление по инспекции труда города Астаны» произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Лукина А.И.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким                                       А. Джаксыбеков

Приложение     
к постановлению акимата
города Астаны    
от 21 января 2015 года
№ 370-89      

Положение
о Государственном учреждении
«Управление по инспекции труда города Астаны»

1. Общие положения

      1. Государственное  учреждение «Управление по инспекции труда города Астаны» (далее – Управление) является государственным органом, осуществляющим руководство в сфере трудовых отношений на территории города Астаны в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      2. Управление не имеет филиалов и представительств.
      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией,  законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Управление  является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства.
      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления, и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      9. Местонахождение Управления: Республика Казахстан, 010000, город Астана, проспект Кабанбай батыра, № 33.
      10. Полное наименование государственного органа:
      Государственное учреждение «Управление по инспекции труда города Астаны».
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.
      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из бюджета города Астаны.
      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.
      Если Управлению законодательными актами Республики Казахстан предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления

      14. Миссия Управления: реализация государственной  политики в сфере трудовых отношений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      15. Задачи:
      1) обеспечение государственного контроля за соблюдением в организациях трудового законодательства Республики Казахстан;
      2) обеспечение соблюдения и защиты прав и свобод работников, включая право на безопасные условия труда;
      3) соблюдение норм антикоррупционного законодательства Республики Казахстан;
      4) реализация гендерной и семейно-демографической политики;
      5) соблюдение норм гендерного баланса при принятии на работу и продвижении сотрудников;
      6) рассмотрение обращений, заявлений и жалоб работников и работодателей по вопросам трудового законодательства Республики Казахстан.
      16. Функции:
      1) осуществление государственного контроля за соблюдением трудового законодательства Республики Казахстан, требований по безопасности и охране труда;
      2) осуществление мониторинга коллективных договоров, представленных работодателями;
      3) проведение анализа причин производственного травматизма,  разработка предложений по их профилактике;
      4) расследование несчастных случаев на производстве в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      5) проведение проверки знаний лиц, ответственных за обеспечение безопасности и охраны труда у работодателей;
      6) взаимодействие с полномочными представителями работников и работодателей по вопросам совершенствования нормативов безопасности и охраны труда;
      7) рассмотрение обращений работников, работодателей и их представителей по вопросам безопасности и охраны труда;
      8) осуществление  мониторинга аттестации производственных объектов по условиям труда;
      9) разработка и утверждение планов проверок в соответствии с Законом Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      10) представление в уполномоченный государственный орган по труду периодических отчетов, а также результатов мониторинга состояния безопасности и охраны труда на базе информационной системы по охране труда и безопасности;
      11) предоставление необходимой информации по трудовым отношениям в  уполномоченный государственный орган по труду;
      12) иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      17. Права и обязанности:
      1) беспрепятственно посещать организации и предприятия в целях проведения проверок соблюдения трудового законодательства;
      2) выдавать обязательные для исполнения работодателями предписания, заключения, а также составлять протоколы и постановления об административных правонарушениях, налагать административные взыскания;
      3) приостанавливать (запрещать) деятельность организаций, отдельных производств, цехов, участков, рабочих мест и эксплуатацию оборудования, механизмов при выявлении их несоответствия требованиям нормативных правовых актов о безопасности и охране труда на срок не более трех дней с обязательным предъявлением в указанный срок искового заявления в суд;
      4) запрещать выдачу и использование на рабочих местах специальной одежды, специальной обуви и других средств индивидуальной и коллективной защиты, не отвечающих установленным для них требованиям;
      5) изымать для анализа образцы специальной одежды, используемые или обрабатываемые материалы и вещества с уведомлением об этом работодателя (его представителя) и составлением соответствующего акта;
      6) расследовать в установленном порядке несчастные случаи на производстве;
      7) выдавать обязательные для исполнения работодателями предписания на отстранение от работы работников, не прошедших обучения, инструктирования, проверки знаний по вопросам безопасности и охраны труда;
      8) участвовать в проверке знаний по безопасности и охране труда;
      9) проводить проверку выполнения особых условий, определенных при выдаче разрешения на привлечение иностранной рабочей силы;
      10) осуществлять контроль за полнотой и достоверностью ведения работодателем внутреннего контроля по безопасности и охране труда;
      11) проводить разъяснительную работу по вопросам применения трудового законодательства Республики Казахстан;
      12) направлять в соответствующие правоохранительные органы и суды информацию, исковые требования и иные материалы по фактам нарушений трудового законодательства Республики Казахстан, неисполнения работодателями актов государственных инспекторов труда;
      13) запрашивать и получать в пределах своей компетенции информацию от соответствующих органов государственной власти, иных организаций и предприятий, независимо от форм собственности, расположенных на подведомственной территории, и физических лиц необходимую для выполнения возложенных на Управление функций и задач;
      14) вносить на рассмотрение акима города Астаны (далее – аким) и маслихата города Астаны предложения по решению вопросов, относящихся к компетенции Управления;
      15) участвовать в подготовке проектов актов акимата города Астаны и акима;
      16) осуществлять в установленном порядке и в пределах компетенции проверки и иные формы государственного контроля по соблюдению требований законодательства Республики Казахстан в сфере трудовых отношений;
      17) участвовать в работе комиссий и рабочих групп по обсуждению вопросов, входящих в компетенцию Управления;
      18) осуществлять работу по борьбе с коррупцией в пределах своей компетенции;
      19) в пределах компетенции обеспечивать соблюдение норм трудового законодательства Республики Казахстан;
      20) своевременно рассматривать обращения работников и работодателей по вопросам применения трудового законодательства Республики Казахстан;
      21) осуществлять сбор, анализ и обобщение причин нарушений трудового законодательства, участвовать в разработке и принятии мер по реализации мероприятий, направленных на усиление работы по предупреждению нарушений трудового законодательства Республики Казахстан;
      22) взаимодействовать с гражданами и представителями работников при осуществлении контроля в области безопасности и охраны труда;
      23) информировать работодателей (их представителей) о выявленных нарушениях трудового законодательства в целях принятия мер по их устранению, вносить представления о привлечении виновных лиц к ответственности;
      24) выявлять причины и обстоятельства, приводящие к нарушениям трудового законодательства, давать рекомендации по их устранению и восстановлению нарушенных трудовых прав;
      25) не разглашать сведения, составляющие государственные секреты, служебную, коммерческую или иную охраняемую законом тайну, ставшие ему известными в связи с выполнением трудовых обязанностей;
      26) в пределах своей компетенции представлять интересы Управления в государственных, судебных органах в качестве истца, ответчика.

3. Организация деятельности Управления

      18. Руководство Управления осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.
      19. Руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом.
      20. Руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      21. Полномочия руководителя Управления:
      1) утверждает положения об отделах Управления, определяет их функции и полномочия;
      2) назначает на должность и освобождает от должности сотрудников Управления, работников, не являющихся государственными служащими;
      3) в установленном действующим законодательством Республики Казахстан порядке принимает меры поощрения и налагает взыскания на сотрудников Управления;
      4) представляет Управление в государственных органах и иных организациях;
      5) принимает меры, направленные на противодействие коррупции и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;
      6) издает приказы;
      7) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      22. Исполнение полномочий руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим, в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      23. Руководитель Управления определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество Управления

      24. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      25. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.
      26. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      27. Реорганизация и упразднение Управления осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.