Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 122 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 17 наурызда № 10477 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 1 ақпандағы № 171 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Әділет министрінің 01.02.2018 № 171 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы" 2010 жылғы 2 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 167-бабының 11) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасы бекітілсін.

      2. "Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2014 жылғы 17 наурыздағы № 110 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 9253 тіркелген, 2014 жылғы 11 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау департаменті:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін және оның "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді басылымдарда ресми жариялануын;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Жауапты хатшысы М.Б. Бекетаевқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғаш жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен сон қолданысқа енгізіледі.

Министр

Б. Имашев


  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2015 жылғы 27 ақпандағы
№ 122 бұйрығымен
бекітілген

Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидалары

      1. Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 167-бабы 11) тармақшасына сәйкес әзірленді және жеке сот орындаушыларының атқарушылық әрекеттерінің заңдылығын бақылауды жүзеге асыру тәртібін анықтайды.

      2. Жеке сот орындаушыларының атқарушылық әрекеттерінің заңдылығын және Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2014 жылғы 7 наурыздағы № 97 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9268 болып тіркелген) Іс қағаздарды жүргізу қағидаларының (бұдан әрі - Қағидалар) сақталуын бақылауды уәкілетті орган (бұдан әрі - Министрлік), оның аумақтық органдары.

      Жеке сот орындаушыларының республикалық және өңірлік палаталары жүзеге асырады.

      3. Бақылаудың мақсаттары мен міндеттері

      сот актілерін жеке орындау саласындағы атқарушылық әрекеттердің заңдылығын қамтамасыз ету;

      атқарушылық іс жүргізу тараптарының мүліктік және мүліктік емес құқықтарының және заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз ету:

      жеке сот орындаушыларының құқық қолдану тәжірибесінде бірізділікті қамтамасыз ету;

      атқарушылық іс жүргізу саласында жеке сот орындаушыларының бұзушылықтарының алдын алу және ескерту болып табылады.

      4. Бақылауды жүзеге асыру қағидаттары:

      обьективтілік;

      алаламаушылық;

      кәсіби этиканы сақтау;

      атқарушылық іс жүргізу тараптарының, сондай-ақ жеке сот орындаушысының құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету болып табылады.

      5. Жеке сот орындаушыларының кәсіптік қызметін тексеру:

      жеке сот орындаушысының атқарушылық әрекеттерді жасау кезінде атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін қолданыстағы заңнаманы сақтау ахуалын зерделеуді және тексеруді;

      жеке сот орындаушысының іс жүргізуге қойылатын талаптарды сақтауын тексеруді;

      жеке сот орындаушысы мұрағатының жай-күнін зерделеуді;

      статистикалық есептілікті жасаудың дұрыстығы мен растығын;

      жеке сот орындаушысының Жеке сот орындаушысының кәсіптік ар-намыс кодексін (бұдан әрі - Кодекс) сақтауын және оның Жеке сот орындаушыларының республикалық палата жарғысының (бұдан әрі - Жарғы) талаптарын орындауын болжайды.

      6. Тексеру түрлеріне:

      1) алғашқы тексеру - жеке сот орындаушысы кәсіптік қызметін жүзеге асыруды бастаған кезінен бастап алты айдан кейін және бір жылға дейін жүргізілетін жеке сот орындаушысының жұмысын тексеру;

      2) жоспарлы тексеру - жеке сот орындыушысынын жылына бір рет жүргізілетін жұмысын тексеру;

      3) жоспардан тыс тексеру - жеке сот орындаушысының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым түскен кезде немесе оның өз міндеттерін адал орындамайтындығын куәландыратын басқа ақпарат болған кезде жүргізілетін жеке сот орындаушысының қызметін тексеру.

      тексерулер кестесіне (бұдан әрі - кесте) сәйкес 6-тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген жүзеге асырылады, ол тексерулерді жүргізу мерзімін, жеке сот орындаушысының атқарушылық округын, жеке сот орындаушыларының тізімін (аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі) айқындайтын бөлімдерден тұрады.

      7. Алғашқы және жоспарлы тексерулердің кестесі бір күнтізбелік жылға жасалады және тиісті ағымдағы жылдың 5 қаңтарынан кешіктірмей Астана, Алматы қалаларының және облыстардың Әділет департаменттері басшысының бұйрығымен бекітіледі және тиісті ағымдағы жылдың 10 күнінен кешіктірмей Министрлікке жинақтау үшін жолданады.

      8. Алғашқы және жоспарлы тексерулердің жиынтық кестесі мәлімет үшін Жеке сот орындаушыларының республикалық палатасына жолданады.

      Жиынтық кестесі Министрліктің кешенді тексерулерін жүргізуге негіз болып табылады.

      Қызметтік қажеттілік жағдайында тексерулер кестесіне түзетулер енгізіледі.

      9. Жоспарлы тексерулер кестесін жасаған кезде мынадай факторлар мен жағдайлар есепке алынуы тиіс:

      жеке сот орындаушысы лауазымындағы жұмыс өтілі;

      соңғы тексерудің жүргізілу мерзімі;

      жеке сот орындаушысының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдар саны:

      оның өз міндеттерін адал орындамағанын куәландыратын басқа ақпараттың болуы.

      10. Тексерулерді (алғашқы және жоспарлы) жүргізуді жүзеге асыру үшін Әділет департаменттерінің басшысының (Министрліктің уәкілетті органының) бұйрығымен (Министрліктің) Әділет департаменттерінің қызметкерлерінен, Жеке сот орындаушыларының (республикалық) өңірлік палатасының құрамынан комиссия құрылады.

      Тексерулерді жүргізу комиссиясы кемінде үш адамнан тұрады.

      Қажет болған жағдайда тексеруге басқа мемлекеттік органдардың қызметкерлері тартылады.

      Бұйрықта комиссияның дербес құрамынан басқа тексеруге жататын жеке сот орындаушысының аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, тексеру негіздері, тексеруді жүзеге асыру үшін белгіленетін мерзімдер, тексерумен қамтылатын жеке сот орындаушысының жұмыс кезеңі көрсетіледі.

      Тексеру жүргізу туралы бұйрықпен комиссия төрағасы бекітіледі, оған комиссия мүшелерінің тексерісін тиісінше ұйымдастыру және қызметін үйлестіру жүктеледі.

      Қажет болған жағдайда комиссияның құрамына басқа атқарушы органдарынан жеке сот орындаушылары енгізіледі, олар келіскен және іссапар шығындарын төлеген жағдайда жеке сот орындаушыларының өңірлік палатасының есебінен жүргізіледі.

      11. Тексерілетін жеке сот орындаушысы тексеру жүргізу туралы бұйрықпен тексеру (алғашқы жоспарлы) басталғанға дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей қол қойып танысады.

      Жеке сот орындаушысы тексеру туралы бұйрықпен танысудан бас тартқан жағдайда, комиссия еркін нысанда жазылған бас тарту туралы акт жасайды. Жеке сот орындаушысының бұйрықпен танысудан бас тартуы тексеруді жүргізбеуге негіз бола алмайды.

      12. Жеке сот орындаушысының қызметін алғашқы және жоспарлы тексеру:

      Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2014 жылғы 7 наурыздағы № 100 бұйрығымен бекітілген жеке сот орындаушысы кеңсесінің орналасқан жеріне және жабдықталуына қойылатын талаптардың (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9259 болып тіркелген) сақталуын;

      азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру шартының, сондай-ақ қызметтік куәліктің, жеке мөрдің, жеке бланктердің болуын;

      Қағидалардың сақталуын;

      жеке сот орындаушысының жалдану бойынша жұмыс істейтін қызметкерлер үшін еңбек жағдайларын жасауын (еңбек шартының болуы, жұмыс орындарын беру, әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету);

      азаматтарды қабылдауды ұйымдастыруын;

      жеке сот орындаушысының қызметін ақпараттық-нормативтік қамтамасыз ету жағдайын;

      міндетті жарналардың уақтылы төленуін;

      жеке сот орындаушыларының заңнаманы, Кодекс пен Жарғы талаптарын сақтауын;

      статистикалық есептілікті жасаудың дұрыстығы мен дәйектілігін зерделеуді және тексеруді болжайды.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Жеке сот орындаушыларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдардың немесе Министрлікке (Әділет департаменттеріне), Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасына келіп түсетін басқа ақпараттың болуы жоспардан тыс тексерулерді жүргізуге негіз болып табылады.

      Министрлікке (Әділет департаменттеріне) жеке сот орындаушыларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдар келіп түскен немесе басқа ақпарат болған жағдайда Министрліктің уәкілетті тұлғасы (Әділет департаментінің басшысы) Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасымен бірлесіп тексеру жүргізу туралы бұйрық шығарады.

      Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасына жеке сот орындаушыларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдар келіп түскен немесе басқа ақпарат болған жағдайда Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасы тексеру жүргізу туралы бұйрық шығарады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Жоспардан тыс тексеруді жүзеге асыру үшін Министрліктің уәкілетті тұлғасының (Әділет департаментінің басшысының) бұйрығымен Министрліктің (Әділет департаментінің) қызметкерлерінен, Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасының өкілінен комиссия құрылады не Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) палатасының уәкілетті тұлғасының бұйрығымен аппарат қызметкерлерінен және жеке сот орындаушыларынан комиссия құрылады. Тексерулерді жүргізу комиссиясы кемінде үш адамнан тұрады.

      Бұйрықта комиссияның дербес құрамынан басқа тексеруге жататын жеке сот орындаушысының аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, тексеру негіздері, тексеруді жүзеге асыру үшін белгіленетін мерзімдер көрсетіледі.

      Бұйрықпен комиссия мүшелерінің тексеруін тиісінше ұйымдастыру және қызметін үйлестіру жүктелетін комиссияның төрағасы бекітіледі.

      Жоспардан тыс тексеруді жүргізу кезінде жеке сот орындаушысы бұйрық шыққан кейін келесі күні бұйрықпен қол қойып танысады.

      Жеке сот орындаушысы жоспардан тыс тексеруді жүргізу туралы бұйрықпен танысудан бас тартқан жағдайда коммиссия бас тарту туралы хаттама жасайды. Жеке сот орындаушысының бұйрықпен танысудан бас тартуы тексеруді жүргізбеуге негіз бола алмайды.

      Жеке сот орындаушысы танысу үшін келмеген жағдайда, жоспардан тыс тексеру жүргізу туралы бұйрық оны есептік тіркеу орны бойынша тапсырыс хатпен ескертумен жіберіледі.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Мүдделі мемлекеттік органдардан келіп түскен жеке сот орындаушыларының жіберген бұзушылықтарының даусыз дәлелдемелері бар материалдар бойынша жоспардан тыс тексеруді жүргізу талап етілмейді және уәкілетті органға шешім қабылдау үшін қайта жолдауға жатады.

      Жеке сот орындаушыларының лицензияларын тоқтата тұру немесе тоқтату үшін негіздер жеткіліксіз болған жағдайда ұсыныс Жеке сот орындаушыларының республикалық палатасының және өңірлік палаталарының тәртіптік комиссияларына жіберіледі.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Комиссия мүшелері:

      тексерілетін жеке сот орындаушысынан атқарушылық әрекеттер туралы, оның ішінде тексеру жүргізу үшін қажетті статистикалық мәліметтерді алады;

      жеке сот орындаушысынан жасаған атқарушылық әрекеттеріне қатысты жеке түсініктемелер алады;

      алдыңғы тексерулердің қорытындылары туралы анықтамалар сұратады;

      тексерілетін жеке сот орындаушысының орындауындағы атқарушылық іс жүргізулер материалдарын сұратады;

      құжаттардың қажетті көшірмелерін, сондай-ақ атқарушылық іс жүргізу материалдарының көшірмелерін алады;

      басқа мемлекеттік органдардан жеке сот орындаушысының заңды қызметіне тексеру жүргізу үшін қажетті мәліметтерді сұратады.

      18. Комиссия мүшелері:

      объективті болып және алаламауы;

      атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін қолданыстағы заңнаманың ережелері мен талаптарын, Кодексін және Жарғысын білуі;

      атқарушылық әрекеттер жасау кезінде жеке сот орындаушыларының тәуелсіздігіне қол сұқпауы;

      тексеруді жүзеге асыру барысында атқарушылық іс жүргізу материалдары бойынша атқарушылық әрекеттер жүргізуге кедергі келтірмеуі;

      тексеру кезінде оларға белгілі болған мәліметтерді жария етпеуі;

      кәсіби этиканы сақтауы тиіс.

      19. Жеке сот орындаушысы оның қызметін тексеруді жүргізу барысында комиссияға:

      оның қызметінің жұмысын жүзеге асыруға қатысты істер номенклатурасына сәйкес нарядтарды және басқа құжаттаманы;

      тексеру үшін талап етілетін атқарушылық іс жүргізудің барлық материалдарын;

      жүргізілген атқарушылық әрекеттеріне жазбаша және ауызша түсініктемелер, атқарушылық іс жүргізу материалдарының көшірмелерін береді, сондай-ақ атқарушылық әрекетін жасау кезінде анықталған қателер мен бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдайды.

      Жеке сот орындаушысы тексеру кезінде дәлелді себептермен болмаған жағдайда (еңбек демалысында болу, уақытша еңбекке жарамсыз парағы бойынша және басқа да негіздермен) тексеру жүргізу мерзімі (алғашқы, жоспарлы, жоспардан тыс) жеке сот орындаушысы шыққанға дейін тоқтатыла тұрады.

      Жеке сот орындаушысының дәлелді себептермен болмауын растайтын құжаттарды жеке сот орындаушысы комиссияға жолдайды.

      20. Екі данада жасалатын тексеруді (алғашқы, жоспарлы, жоспардан тыс) жүргізу нәтижесі барлық комиссия мүшелері қол қойған анықтамада көрініс табады.

      Жүргізілген (алғашқы, жоспарлы, жоспардан тыс) тексеру қорытындысы туралы анықтамада жағдайдың егжей-тегжейлі талдануы, комиссияның бағалауы мен қорытындысы, сондай-ақ іске асыру мерзімі көрсетілген нақты ұсынымдар қамтылады. Анықтамада комиссия мүшелерінің ерекше пікірлері көрініс табуы тиіс.

      Жүргізілген (алғашқы, жоспарлы, жоспардан тыс) тексеру қорытындысы туралы анықтама есептік тіркеу орны бойынша хабарламалы тапсырыс хатпен жеке сот орындаушысына жолданады.

      21. Жеке сот орындаушысы жіберген Жеке сот орындаушыларының республикалық палатасынан шығуына әкеп соғатын бұзушылықтар анықталған жағдайда Министрлік (Әділет департаменті) Жеке сот орындаушыларының республикалық палатасының және өңірлік палаталарының тәртіптік комиссияларына қарау үшін ұсыныс жолдайды.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Заңның 143-бабы 2-тармағының, 144-бабының 1-тармағының талаптарына сәйкес жеке сот орындаушысының лицензиясының қолданысын тоқтата тұруға немесе тоқтатуға әкеп соғатын бұзушылықтар анықталған кезде Әділет департаменттерінің, Жеке сот орындаушыларының республикалық палатасының және өңірлік палаталарының тәртіптік комиссияларының ұсыныстары Министрлікке шешім қабылдау үшін жіберіледі.

      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      23. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің 27.05.2016 № 357 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Об утверждении Правил осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 122. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 марта 2015 года № 10477. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 1 февраля 2018 года № 171 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 01.02.2018 № 171 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 11) статьи 167 Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей.

      2. Признать утратившим силу приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 марта 2014 года № 110 "Об утверждении Правил осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей" (Зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 9253, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" 11 апреля 2014 года).

      3. Департаменту по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа и его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в периодических печатных изданиях;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Республики Казахстан Бекетаева М.Б.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр

Б. Имашев


  Утверждены
приказом Министра юстиции
Республики Казахстан
от 27 февраля 2015 года № 122

Правила
осуществления контроля за деятельностью
частных судебных исполнителей

      1. Правила осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 11) статьи 167 Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" (далее - Закон) и определяют порядок осуществления контроля за законностью совершаемых исполнительных действий частными судебными исполнителями.

      2. Контроль за законностью совершаемых исполнительных действий и соблюдением правил делопроизводства, утвержденные приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 7 марта 2014 года № 97, (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 9268) (далее - Правила) частным судебным исполнителем, осуществляется уполномоченным органом (далее - Министерство), его территориальными органами,

      Республиканской и региональными палатами частных судебных исполнителей.

      3. Целями и задачами контроля являются:

      обеспечение законности совершаемых исполнительных действий в сфере частного исполнения судебных актов;

      обеспечение соблюдения имущественных и неимущественных прав и законных интересов сторон исполнительного производства;

      обеспечение единообразия в правоприменительной практике частных судебных исполнителей;

      профилактика и предупреждение нарушений частными судебными исполнителями в сфере исполнительного производства.

      4. Принципами осуществления контроля являются:

      объективность;

      беспристрастность;

      соблюдение профессиональной этики;

      обеспечение прав и законных интересов сторон исполнительного производства, а также самого частного судебного исполнителя.

      5. Проверка профессиональной деятельности частных судебных исполнителей предполагает:

      изучение и проверку состояния соблюдения частным судебным исполнителем действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства при совершении исполнительных действий;

      проверку соблюдения частным судебным исполнителем требований, предъявляемых к делопроизводству;

      изучение состояния архива частного судебного исполнителя;

      правильности и достоверности составления статистической отчетности;

      соблюдение частным судебным исполнителем Кодекса профессиональной чести (далее - Кодекс) частного судебного исполнителя и выполнение им требований устава Республиканской палаты частных судебных исполнителей (далее - Устав).

      6. К видам проверок относятся:

      1) первичная проверка - проверка работы частного судебного исполнителя, проводимая не ранее шести месяцев и не более года с момента осуществления им профессиональной деятельности;

      2) плановая проверка - проверка работы частного судебного исполнителя, проводимая один раз в год;

      3) внеплановая проверка - проверка деятельности частного судебного исполнителя, проводимая при поступлении жалоб на действия (бездействие) частного судебного исполнителя или при наличии другой информации, свидетельствующей о недобросовестном исполнении им своих обязанностей.

      Проверки, предусмотренные в подпунктах 1) и 2) пункта 6, осуществляются в соответствии с графиком проверок (далее - график), который состоит из разделов, определяющих сроки проведения проверок, исполнительный округ частного судебного исполнителя, список частных судебных исполнителей (фамилия, имя, отчество (при его наличии).

      7. График первичных и плановых проверок составляется на один календарный год и утверждается приказом руководителя Департаментов юстиции городах Астана, Алматы и областей не позднее 5 января соответствующего текущего года и направляется в Министерство для свода не позднее 10 числа соответствующего текущего года.

      8. Сводный график первичных и плановых проверок направляется в Республиканскую палату частных судебных исполнителей для сведения.

      Сводный график является основанием для проведения комплексных проверок Министерства.

      В случае служебной необходимости в график проверки вносятся корректировки.

      9. При составлении графика плановых проверок подлежат учету следующие факторы и обстоятельства:

      стаж работы в должности частного судебного исполнителя;

      срок проведения последней проверки;

      количество жалоб на действия (бездействия) частного судебного исполнителя;

      наличия другой информации, свидетельствующей о недобросовестном исполнении им своих обязанностей.

      10. Для осуществления проведения проверок (первичных, плановых) приказом руководителя Департаментов юстиции (уполномоченного лица Министерства) образовывается комиссия из числа сотрудников (Министерства) Департаментов юстиции, представителей (Республиканской) региональной палаты частных судебных исполнителей.

      Комиссия для проведения проверок состоит не менее из трех человек.

      При необходимости к проверки привлекаются работники других государственных органов.

      В приказе кроме персонального состава комиссии отражаются фамилия, имя, отчество (при наличии) частного судебного исполнителя, подлежащего проверке, основания проверки, сроки, устанавливаемые для осуществления проверки, период работы частного судебного исполнителя, который охватывается проверкой.

      Приказом о проведении проверки также утверждается председатель комиссии, на которого возлагается надлежащая организация проверки и координация деятельности членов комиссии.

      При необходимости в состав комиссии включаются частные судебные исполнители из других исполнительных округов, в случае их согласия и оплаты командировочных расходов за счет средств региональной палаты частных судебных исполнителей.

      11. Проверяемый частный судебный исполнитель знакомится с приказом о проведении проверки не позднее пяти рабочих дней до начала проверки (первичной, плановой) под подпись.

      В случае отказа частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом о проверке, комиссией в произвольной форме составляется акт об отказе. Отказ частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом не является основанием для отмены проверки.

      12. Первичная и плановая проверка деятельности частного судебного исполнителя предполагает изучение и проверку:

      соблюдения требований к местонахождению и оборудованию конторы частного судебного исполнителя, утвержденные приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 7 марта 2014 года № 100, (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 9259);

      наличие договора страхования гражданско-правовой ответственности, а также служебного удостоверения, личной печати, личных бланков;

      соблюдения Правил;

      создания частным судебным исполнителем условий труда для сотрудников, работающих по найму (наличие трудового договора, предоставление рабочих мест, обеспечение социальной зашиты);

      организация приема граждан;

      состояния информационно-нормативного обеспечения деятельности частного судебного исполнителя;

      своевременной оплаты обязательных взносов;

      соблюдения требований законодательства частными судебными исполнителями, Кодекса и Устава;

      правильности и достоверности составления статистической отчетности.

      Сноска. Пункт 12 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Основанием для проведения внеплановых проверок служат жалобы на действия (бездействия) частного судебного исполнителя или наличие другой информации, поступающих в Министерство (Департаменты юстиции), Республиканскую (региональную) палату частных судебных исполнителей.

      В случае поступления в Министерство (Департаменты юстиции) жалоб на действия (бездействия) частного судебного исполнителя или наличие другой информации выносится приказ уполномоченным лицом Министерства (руководителем Департамента юстиции) о проведении совместно с представителем Республиканской (региональной) палаты частных судебных исполнителей проверки.

      В случае поступления в Республиканскую (региональную) палату частных судебных исполнителей жалоб на действия (бездействия) частного судебного исполнителя или наличие другой информации выносится приказ Республиканской (региональной) палаты частных судебных исполнителей о проведении проверки.

      Сноска. Пункт 13 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Для осуществления внеплановой проверки приказом уполномоченного лица Министерства (руководителя Департамента юстиции) образовывается комиссия из числа сотрудников Министерства (Департамента юстиции), представителя Республиканской (региональной) палаты частных судебных исполнителей, либо приказом уполномоченного лица Республиканской (региональной) палаты частных судебных исполнителей образовывается комиссия из числа сотрудников аппарата и частных судебных исполнителей. Комиссия для проведения проверок состоит не менее трех человек.

      В приказе кроме состава комиссии отражаются фамилия, имя, отчество (при его наличии) частного судебного исполнителя, основания проверки, сроки, устанавливаемые для осуществления проверки.

      Приказом также утверждается председатель комиссии, на которого возлагается надлежащая организация проверки и координация деятельности членов комиссии.

      При проведении внеплановой проверки частный судебный исполнитель знакомится с приказом на следующий день после вынесения приказа под подпись.

      В случае отказа частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом о проведении внеплановой проверки, комиссией составляется протокол об отказе. Отказ частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом не является основанием для отмены проверки.

      В случае не явки для ознакомления частного судебного исполнителя приказ о проведении внеплановой проверки направляется по месту его учетной регистрации заказным письмом с уведомлением.

      Сноска. Пункт 14 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. По материалам, содержащим бесспорные доказательства допущенных нарушений частными судебными исполнителями, поступивших из заинтересованных государственных органов в проведение внеплановой проверки не требуются и подлежат перенаправлению в уполномоченный орган для принятия решения.

      В случае недостаточных основании для приостановления или прекращения лицензии частных судебных исполнителей представление направляется в дисциплинарные комиссии Республиканской палаты и региональных палат частных судебных исполнителей.

      Сноска. Пункт 16 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Члены комиссии:

      получают у проверяемого частного судебного исполнителя сведения об исполнительных действиях, в том числе статистические, необходимые для проведения проверок;

      получают личные объяснения от частного судебного исполнителя, касающиеся совершенных им исполнительных действий;

      запрашивают справки о результатах предыдущих проверок;

      запрашивают материалы исполнительных производств, находящихся на исполнении у проверяемого частного судебного исполнителя;

      получают необходимые копии документов, а также копии материалов исполнительного производства;

      запрашивают сведения из других государственных органов, необходимых для проведения проверки законной деятельности частного судебного исполнителя.

      18. Члены комиссии:

      объективны и беспристрастны;

      знать положения и требования действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства, Кодекса и Устава;

      не посягают на независимость частных судебных исполнителей при совершении ими исполнительных действий;

      не препятствуют проведению исполнительных действий по материалам исполнительного производства в ходе осуществления проверки;

      не разглашают сведения, которые им стали известны при проведении проверки;

      соблюдают профессиональную этику.

      19. В ходе проведения проверки его деятельности частный судебный исполнитель предоставляет комиссии:

      наряды, согласно номеклатуре дел и иную документацию, касающуюся осуществления работы его деятельности;

      все требуемые для проверки материалы исполнительных производств;

      письменные и устные пояснения по проведенным исполнительным действиям, копии материалов исполнительного производства, а также принимает меры по устранению выявленных ошибок и нарушений при совершении исполнительных действий.

      В случае отсутствия частного судебного исполнителя на момент проверки по уважительным причинам (нахождения трудовом отпуске, по листу временной нетрудоспособности и другим основаниям), срок проведения проверки (первичной, плановой, внеплановой) приостанавливается до выхода частного судебного исполнителя.

      Подтверждающие документы об уважительных причинах отсутствия представляются комиссии частным судебным исполнителем.

      20. Результаты проведения (первичной, плановой, внеплановой) проверки отражаются в справке, составляемой в двух экземплярах и подписывается всеми членами комиссии.

      Справка о результатах (первичной, плановой, внеплановой) проверки содержит подробный анализ ситуации, оценку и выводы комиссии, а также конкретные рекомендации с указанием сроков их реализации. Особое мнение членов комиссии подлежит отражению в справке.

      Справка о результатах (первичной, плановой, внеплановой) проверки направляется частному судебному исполнителю по месту его учетной регистрации заказным письмом с уведомлением.

      21. В случае выявления нарушений, допущенных частными судебными исполнителями, влекущих за собой исключение из Республиканской палаты частных судебных исполнителей Министерство (Департамент юстиции) направляет представление в дисциплинарные комиссии Республиканской и региональных палат частных судебных исполнителей для рассмотрения.

      Сноска. Пункт 21 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. При выявлении нарушений, влекущих приостановление или прекращение действия лицензии частного судебного исполнителя согласно требованиям пункта 2 статьи 143, пункта 1 статьи 144 Закона представления Департаментов юстиции, дисциплинарных комиссии Республиканской палаты и региональных палат частных судебных исполнителей направляется в Министерство для принятия решения.

      Сноска. Пункт 22 в редакции приказа Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      23. Исключен приказом Министра юстиции РК от 27.05.2016 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).