Маңғыстау облысында коммуналдық қызмет көрсету ережесін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 410 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 10 ақпанда № 2965 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 4 желтоқсандағы № 286 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.12.2017 № 286 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" 1997 жылғы 16 сәуiрдегi Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Маңғыстау облысында коммуналдық қызмет көрсету ережесі бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй - коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесі (С.Х. Аманбеков) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет- ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С.Т. Алдашевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі

А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының энергетика

      және тұрғын үй-коммуналдық

      шаруашылық басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      С.Х. Аманбеков

      31 желтоқсан 2015 жыл.



  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 410 қаулысымен
бекітілген

Маңғыстау облысында коммуналдық қызмет көрсету ережесi 1. Жалпы ереже

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес әзірленді және коммуналдық қызметтер көрсету (бұдан әрі - қызмет көрсету) тәртiбiн, шарттарын және ақысын төлеуді белгiлейдi.

      2. Осы Ережеде мынадай анықтамалар қолданылады:

      коммуналдық қызметтер - электрмен жабдықтау, жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру (бұдан әрі - энергожабдықтау), пәтерлердегі, жеке тұрғын үйлердегi азаматтарға қоқысты әкету және лифт бойынша қызмет көрсету, сондай-ақ үй-жай маңайындағы учаскелер, гараждар мұқтаждықтары үшiн тұрғылықты жерлерi бойынша жеке кәсiпкерлiкпен айналысатын азаматтарға және кондоминиум объектiлерiне қызмет көрсету;

      қызмет көрсетуші - электрмен жабдықтаумен, жылумен жабдықтаумен, сумен жабдықтаумен, су бұрумен (бұдан әрі - энергиямен жабдықтайтын ұйым) сондай-ақ, қоқысты әкету және лифт бойынша қызмет көрсету, абоненттер мен кондоминиум объектілері үшін - жылу және электр энергиясын жеткiзу қызметтерін көрсетумен айналысатын заңды және жеке тұлғалар;

      тұтынушы - коммуналдық қызметтi пайдаланатын азамат немесе кондоминиум объектісі;

      қызмет көрсетудiң режимi - көрсетiлетiн қызметтiң әрбiр түрі үшiн белгiленген мiндеттi нормалар жүйесi;

      энергиямен жабдықтау - тұтынушыларға электр энергиясын, жылу энергиясын, суды (бұдан әрі - энергия) жеткiзу және сату;

      энергиямен жабдықтаушы ұйым - өндiрiлген немесе сатып алынған электр энергиясын, жылу энергиясын, суды тұтынушыларға жеткiзудi (өз бетімен немесе энергияны берушi ұйыммен жасалған шарт бойынша) және сатуды жүзеге асыратын заңды тұлға;

      энергия берушi ұйым - энергия берудi және (немесе) бөлудi жүзеге асыратын ұйым;

      энергия - энергия нарығында тауар болып табылатын электр және жылу энергиясы, су;

      кондоминиум объектісін басқару органы - кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      3. Тұтынушыларды энергиямен жабдықтау, қоқысты әкету және лифт бойынша қызмет көрсетумен байланысты осы Ережеде айтылмаған мәселелер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен реттеледi.

      4. Газбен жабдықтау жөнiндегi коммуналдық қызметтердің көрсетiлуімен байланысты мәселелер жекелеген нормативтiк құқықтық актілермен реттеледi.

2. Қызмет көрсетудi ұсыну тәртiбi мен шарттары

      5. Қызмет көрсету Қызмет көрсетуші мен Тұтынушы арасындағы жеке шарттың (бұдан әрі - Шарт) негiзiнде жүргізiледi.

      Тұтынушылар кондоминиум объектілерін басқару органына немесе жеке немесе заңды тұлғаға шарт жасасу жөнiндегі өз құқықтарын заңдарда белгiленген тәртiппен табыстауға құқылы.

      Шарт осы Ережеге қайшы келмеуi, ал оның мәтiнi қажет болған жағдайда аумақтық монополияға қарсы органдармен келiсiлуi тиiс.

      Шарт айқын емес мерзiмге жасалған деп есептеледi (егер тараптардың келiсiмiмен басқаша көзделмесе) және осы Ережеде көзделген негiздемелер бойынша өзгертiлуi немесе бұзылуы мүмкiн.

      6. Қызмет көрсетудiң тұтынушылық сипаты мен режимi нормативтiк-техникалық құжаттармен белгiленген талаптарға:

      1) жылумен жабдықтау бойынша - тұрғын бөлмелердегi жылыту маусымы бойы тәулiктiк ауа температурасын айқындайтын санитарлық нормаларға;

      2) электрмен жабдықтау бойынша - жыл бойы тәулiктiк қолданылып жүрген стандарттар жөнiндегi электр энергиясының параметрлерiне;

      3) суық және ыстық сумен жабдықтау бойынша жыл бойы тәулiктiк берiлетiн судың құрамы, қасиетi мен ысытылу температурасы жөнiнде гигиеналық талаптарға, сондай-ақ тарату нүктесiндегi судың есептелген шығынына;

      4) су бұру бойынша - жыл бойы ағынды судың толық ағып кетуiн қамтамасыз етуге;

      5) лифтiмен қызмет көрсету бойынша - жыл бойы тәуліктiк немесе шарттың негізiнде лифтінi қауiпсiз пайдалануға;

      6) қоқыс шығару жөнiнде - санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға жауап беретiндей қоқыстың толықтай шығарылуына сәйкес келуi тиiс.

      7. Коммуналдық мақсаттағы негiзгi қорлардың қуатын, құрамын, төзiмдiлiгiн, климаттық және басқа да жергiлiктi жағдайлары ескерiле отырып қызмет көрсетудің режимi мен тұтынудың кепiлдi деңгейi Шартпен белгiленедi.

      8. Қызмет көрсетудің режимiнен мүмкiн болуы ауытқулар мiндеттi түрде Шарт қарастырылуы тиiс.

3. Тараптардың жауапкершiлiгi

      9. Үйге ортақ энергия желiлерiн, сондай-ақ есептеу құралдарын техникалық жағдайда ұстау және олардың қауiпсiздiгін қамтамасыз ету энергиямен жабдықтаушы ұйымның мiндетi болып табылады және кондоминиум объектілерін басқару органымен немесе Тұтынушының өкiлеттi тұлғасымен жасалған жекелеген шарт негізiнде жүзеге асырылады.

      Энергиямен жабдықтаушы ұйым қызмет көрсетудi өз алдына жеке және (немесе) энергия берушi немесе осындай қызмет түрiне лицензиясы бар мамандандырылған ұйыммен жасалған шарт бойынша жүргiзе алады. Мамандандырылған ұйымдарды тарту тендерлiк негiзде жүргiзiледi.

      Пәтерлердегi, жекелеген үйлердегi, үй-жай маңайындағы учаскелердегі, гараждардағы және сол сияқты жерлердегi құбырлардың, энергия өткiзгіштердiң, энергия жабдықтарының техникалық жағдайы мен пайдаланылуы үшiн, сондай-ақ энергияны пайдалану кезiндегi техника қауiпсiздiгi үшiн жауапкершiлiк Тұтынушыға жүктеледi.

      10. Есептеу құралдарын қондыру мiндеттемелерi энергия берушi ұйыммен алынады және орнатылады.

      Есепке алудың есептеу құралдарын қондыруды қаржыландыру энергия берушi ұйымның жеке немесе қарызға алған қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.

      Тұтынушы энергия берушi ұйымның сатып алынған және қондырылған есептеу құралы үшiн кеткен шығынын энергиямен жабдықтауға жасалған шарт бойынша энергияға белгiленген тариф арқылы өтейді.

      11. Тұтынушы жеке есептеу құралдарын өз бетiмен сатып алуға және орнатуға құқылы. Мұндай тұтынушылар үшiн энергиямен жабдықтаушы ұйымдардың шығындарын тариф арқылы өтеу шартқа сәйкес есептеу құралдарын орнату үшiн ғана жүргізіледі.

      12. Есептеу құралдары баспалдақтағы торларға, үйлердiң дәлiздерi мен жекеленген пәтерлерге орнатылады.

      Есептеу құралдарына өту еркін болуы тиiс.

      13. Тұтынушы өзiнiң пәтерiнде немесе жеке үйiнде орнатылған есептеу құралдарының сақталуына және бүтiндiгiне жауап бередi. Баспалдақтағы жайларда тұтынушылардың (пәтер иелерiнiң) есептеу құралдарын орнату кезiндегi олардың сақталуы мен бүтiндiгi үшiн қарамағына сол үй кiретiн кондоминиум объектілерін басқару органы жауапкершiлiк арқалайды.

      14. Тұтынушылардың (пәтер иелерiнiң) баспалдақ жайларында орнатылған есептеу құралдарын белгiсiз бiреулер ұрлап немесе сындырып кеткен жағдайда Тұтынушы немесе сол үй кiретін кондоминиум объектілерін басқару органы егер де тараптардың келiсiмiнде басқаша көзделмесе, бiр ай мерзiм iшiнде қалпына келтiруi тиiс. Есепке алу құралы қалпына келтiрiлгенге дейiн Тұтынушы (пәтер иесi) оны энергия желiсiне қосуды талап етуге құқылы. Мұндай уақытша қосу үшiн ақы алынбайды.

      15. Тараптардың пайдалану жауапкершiлiгiн бөлу шекарасы желiлердiң тиiстi түрi үшiн былайша айқындалады:

      1) жылу - басқару торабының соңғы ысырмасының бөлу фланцы бойынша;

      2) ыстық сумен жабдықтау - ыстық сумен жабдықтау жүйесiнiң соңғы ысырмасының бөлу фланцы бойынша;

      3) суық сумен жабдықтау - басқару торабының соңғы ысырмасының бөлу фланцы бойынша;

      4) су бұру - тұтынушы қосылатын жердегi құдық көшедегi су бұру желiсінің шекарасы, ал ауладағы су бұру желісінің шекарасы - ғимараттан желiге қосылатын құдық болып табылады;

      5) электр энергиясы - ғимаратқа кiретiн сым ұшында.

      16. Шарт бойынша мiндеттемелер орындалмаса немесе орындалуы ойдағыдай болмай шықса, Қызмет берушi мен Тұтынушы Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексiнің талаптарына сәйкес келтiрiлген нақты зардаптың орнын толтыруы тиiс.

      17. Энергиямен жабдықтаушы ұйым тұтынушының алдында энергия жеткiзушi параметрлерiнiң төмендеуі және форс-мажорлық жағдайлардан (стихиялық құбылыстар, әскери iс-қимылдар және т.с.с.) туындайтын энергияның жетiспеушiлiгi үшiн Тұтынушы алдында материалдық жауапкершiлiкте болмайды.

4. Қызмет ақысын төлеу тәртiбi

      18. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес реттеуге жататын қызметтер ақысын төлеу белгiленген тәртiппен уәкiлеттi орган бекiткен тарифтер бойынша жүргізiледi.

      19. Тұтынушы төлемдi есептiк айдан 25 жұлдызынан кешiктiрмей немесе Тұтынушы мен Қызмет көрсетушi арасындағы келiсiм бойынша Шартта ескерiлген мерзiмде жасауы тиiс.

      20. Төлем мерзiмiн өткiзiп алған жағдайда Тұтынушы шартпен белгiленген айыппұлды төлейдi.

      21. Егер Тұтынушы пайдаланылған энергияға төлем жасамағаны үшiн белгiленген тәртiппен ағытылған болса, онда оны қайта қосу борыш өтелгеннен кейін жүргiзiледi. Бiрнеше рет ағыту кезiнде оны қосу борышты өтегеннен және қосқаны үшiн төлем жасағаннан кейiн жүргiзiледi, қызмет көрсетудiң осы түрi бойынша тарифi белгiленген тәртiппен аумақтық монополияға қарсы органдармен келiсiледi.

      22. Жұмсалған энергия үшiн есеп айырысу есептеу құралдарының көрсеткiшi негiзiнде энергиямен жабдықтаушы ұйымдар жазып берген есеп бойынша жүргiзiледi.

      23. Есеп жүргiзу құралдарының көрсеткiшiн алу мен энергия үшiн есептеулердi жазуды пәтерлерге бару кезiнде қызметтiк куәлiктерiн көрсетуге мiндеттi энергиямен жабдықтаушы ұйымдардың өкiлдерi жүргiзедi.

      Есеп Тұтынушыға, ал ол болмай қалған жағдайда онымен бiр пәтерде тұратын Тұтынушы отбасының кәмелеттiк жасқа толған мүшесiне тапсырылады.

      Екi есептiк кезең iшiнде Тұтынушының кiнәсiнен пәтердегi немесе жеке үйдегi есептеу құралдарының көрсеткiштерiн алу мүмкiн болмаған кезде, Тұтынушының өзi энергиямен жабдықтаушы ұйымға өзiнiң жұмсаған энергиясының саны туралы мәлiмет бермесе, энергиямен жабдықтаушы ұйым белгiленген тәртiппен оның берiлуiн тоқтатуға құқылы.

      24. Тараптардың келiсуi бойынша есептеу құралдарынан көрсеткiштi алу мен төлем құжаттарын толтыру кезiнде Тұтынушыға өзiне өзi қызмет көрсетуiне жол берiледi. Бұл кезде төлем құжатын жазуды және төлеудi Тұтынушының өзi жүргiзедi. Төлем құжаттарын жазу және төлеу кезiнде Тұтынушының жiберген қателерi талаптардың ескiру мерзiмi шегiнде олардың анықталу шамасына қарай энергиямен жабдықтаушы ұйымда есепке алынады.

      25. Абоненттiң кiнәсi бойынша болмаған есептiң уақытша бұзылуы кезiнде электр энергиясы үшiн есеп айырысу егер шартта электр энергиясының аз саны көрсетiлмесе, алдыңғы есептiк кезеңнiң орта тәулiктiк шығысы бойынша жүргiзiледi.

      Электр энергиясының орта тәулiктiк есептiк кезеңi бiр айдан аспауы тиiс, бұл кезде есеп айырысу есебi толық көлемде қалпына келтiрiлуi керек.

      Егер есеп айырысу есебiн көрсетiлген мерзiмде қалпына келтiру мүмкiн болмаса, абонентке жіберілген электр энергиясына есеп айырысу және есепті қалпына келтiру мерзімі абоненттің және энергиямен жабдықтаушы ұйымның келiсiмiмен белгiленуi тиiс.

      26. Тұтынушының есептеу құралының сызбасына өзгерiс енгiзгенi, оның бүлiнгенi, пломбасының жұлынуы, дискiнiң жасанды тоқтатылуы және басқа бұзылушылықтар ашылған кезде немесе егер Тұтынушы энергияны қымқыру мақсатында жасырын сым өткiзгенiн немесе есептеу құралының көрсеткiшiн бұрмалайтын тетiк орнатқанын энергиямен жабдықтаушы органның өкiлдерi бұрынғы баруларында табуға мүмкiн болмаған жағдайда Тұтынушыға энергиямен жабдықтаушы ұйым белгiленген тәртiппен соңғы тексеру өткiзiлген сәттен бастап, алайда энергияны пайдаланғаны үшiн талаптың ескiру мерзiмiнен аспайтын қайта есептеудi жүргiзедi.

      Қайта есептеу:

      1) жарықтандырғыш ток қабылдағыштардың қуаты және олардың пайдалану сағаттарының саны бойынша;

      2) Тұтынушыда штепсельдi розеткалар болған жағдайда (олардың санына қарамастан) - бiр розетканың 600 Вт қуаттың тәулiгiне 24 сағат пайдалануы есебiнен, ал 600 Вт қуаттан артық жылыту құралдары немесе басқа электр жабдықтары табылған жағдайда - Тұтынушының пайдалануындағы жабдықтың оның нақты қуатының тәулiгiне 24 сағат пайдалануы есебiнен жүргiзiледi.

      27. Өтінiш берiлген және растайтын құжатты (емдеу мекемесiнен, жұмыс орнынан анықтама, санаторий жолдамасының түбiршегi, уақытша тұрған жерi бойынша тiркеулi туралы анықтама, қонақ үйде тұрғаны үшiн төлемi туралы түбiршек, және т.б.) ұсынған кезде пәтерде тұратын адамдардың (бiреуiнiң немесе бiрнешеуiнiң) уақытша кетуi, есептеу құралдары жоқ жағдайда бiр адамға есептелiнген қызмет көрсетулер үшiн ақы төлеу олардың болмаған уақытына жүргізiлмейдi.

      Төлемдi қайта есептеуге әкелiп соққан барлық өзгерiстер Тұтынушының энергиямен жабдықтаушы ұйымға өтiнiш берген сәтiнен бастап жүзеге асырылады.

      28. Есептеу құралдары уақытша болмаған жағдайда бiр адамға есептелiнетiн қызмет көрсетулер үшiн төлемдер тұрушылардың нақты саны бойынша алынады.

      29. Кондоминиум объектілерiн басқару органдары жалпы үйлерін мұқтаждарына жұмсалатын энергия үшiн белгіленген тәртiппен бекiтiлген тариф бойынша, пайдалану жауапкершiлiгі шекарасында орнатылған есептеу құралдары бойынша есеп айырысады.

      30. Есептеу құралдарын тараптардың пайдалану жауапкершiлiктерiнiң бөлiну шекарасынан тыс жерде орнатылуы кезiнде, бөлiну шекарасынан бастап есептеу құралдарын орнату орындарына дейiн желi учаскесiндегі шығындар көрсетiлген желi учаскесi баланста тұрған иесiне шарт негiзiнде жатқызылады.

      31. Лифтiнi пайдаланғаны үшiн төлем 1-шi және 2-шi қабаттағы тұрғындардан басқаларының бәрiнен алынады.

      32. Жылумен қамтамасыз еткенi үшiн төлем Қызмет көрсетушiнің Тұтынушымен келiсiмі бойынша жыл iшiнде бiрқалыпты не осы қызмет түрiн ұсыну кезеңiнде жүргiзiледi және Шартпен анықталады.

      33. Қызмет көрсетушi мен Тұтынушы арасындағы төленбеген қарыздарға байланысты барлық даулы мәселелер сотта шешiледi.

5. Келіспеушіліктерді шешу тәртібі

      34. Қызмет көрсетушінің диспетчерлік қызмет журналында кейін қажетті (тиісті) сапамен қызмет көрсетуді қалпына келтіру уақыты (күні, сағаты) көрсетіліп, қызмет көрсетулердің тоқтатылған уақыты, сондай-ақ олардың сапасының нормативтік-техникалық құжаттамалар талаптарына сәйкес келмеуінің уақыты (күні, сағаты) көрсетіліп белгіленуі тиіс.

      35. Қызмет көрсетілмеген, қызмет көрсету тиісті сапада немесе толық көлемде болмаған жағдайда Тұтынушы бұл туралы Қызмет көрсетушіге Тұтынушының өзі (арызбен) немесе телефонограммамен міндетті түрде оның берілу уақытын, күнін және берген және оны қабылдаған адамның тегін көрсету арқылы хабардар етуі тиіс. Телефонограммада: қызмет көрсетудің нашарлауының (болмауының) басталу уақыты, нашарлау сипаты және Қызмет көрсетуші өкілінің болу қажеттігі (егер қызмет көрсетудің нашарлауы немесе оның тоқтатылуы Қызмет көрсетушінің журналында тіркелмесе) көрсетіледі.

      Тұтынушының өзі келген жағдайда өтініш көшірмесі болуы тиіс, онда оның келіп түскендігі тіркеу сәтінде тіркеу нөмірі, өтініштің берілген күні және уақыты, оны қабылдаған Қызмет көрсетуші өкілінің қолы қойылады.

      Қызмет көрсетуші журналдағы қызмет көрсету сапасының өтініште (телефонограммада) көрсетілген нормадан ауытқу (үзілісі) белгілерін салыстырады және келіспеушілік болмаған жағдайда оның нақты тұтынуына сәйкес қызмет көрсетудің құнына қайта есептеуді орындайды.

      36. Қызмет көрсетуші қызмет көрсетпегені немесе төмен сапалы қызмет көрсеткені туралы фактіні растаудан бас тартқан жағдайда Тұтынушы:

      1) қызмет көрсетуден бас тартуының (ағытып тастау) немесе оның сапасыз жеткізілуінің басталу уақыты;

      2) қызмет көрсету сапасының нашарлау сипаты;

      3) өтініштің берілу уақыты мен тіркеу нөмірі (Қызмет көрсетушінің журналы бойынша);

      4) қызмет көрсетудің қалпына келтірілген (оның сапасының қалыпқа келуі) уақыты;

      5) қызмет көрсетудің (сапасы нашарлауының) болмау кезеңін көрсете отырып жазбаша өтініш жазуға құқылы.

      Актіге Тұтынушы, кондоминиум объектілерін басқару органдарының уәкілетті мүшесі немесе тұлғасы, қызмет көрсетуші ұйымның не тәуелсіз екі куәгер қол қояды және Қызмет көрсетушіге жіберіледі. Тараптардың келісімі бойынша даулар реттелмеген жағдайда Тұтынушы 10-күндік мерзім ішінде сотқа талап арыз түсіреді.

      37. Қызмет көрсетулер кезінде Тұтынушының жіберген бұзушылықтары Қызмет көрсетуші мен Тұтынушы уәкілдерінің екі жақты актісімен екі данада ресімделіп, оның біреуі Тұтынушыға тапсырылады.

      Акті Тұтынушы қол қоюдан бас тартқан жағдайда да, бірақ оны Қызмет көрсетушінің комиссиясы немесе құрамында кем дегенде үш адамы бар кондоминиум объектілерін басқару органдары ресімдеген жағдайда, күші бар деп есептелінеді.

      38. Акті негізінде Қызмет көрсетуші есептелінбеген энергияның санын анықтайды және Тұтынушыға қосымша төлем сомасы негізімен сотқа дейінгі талапты жібереді.

      Тараптардың келісімі бойынша даулар реттелмеген жағдайда Қызмет көрсетуші 10 күндік мерзім ішінде Тұтынушыдан берілген соманы мәжбүрлеу тәртібімен өндіріп алу туралы сотқа талап арыз береді және белгіленген тәртіппен шарттың орындалуын тоқтата тұруға құқылы.

6. Осы Ереженің орындалуын бақылау құқығы

      39. Осы Ереженің орындалуын бақылауды осыған уәкілетті органдар өз құзыреттерінің шегінде жүзеге асырады.

Об утверждении Правил предоставления коммунальных услуг в Мангистауской области

Постановление акимата Мангистауской области от 31 декабря 2015 года № 410. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 10 февраля 2016 года № 2965. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 4 декабря 2017 года № 286

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 04.12.2017 № 286 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления коммунальных услуг в Мангистауской области.

      2. Государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Мангистауской области" (Аманбеков С.Х.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Алдашева С.Т.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области

А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"

      руководитель государственного

      учреждения "Управление энергетики

      и жилищно-коммунального хозяйства

      Мангистауской области"

      Аманбеков С.Х.

      31 декабрь 2015 год.



  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 декабря 2015 года № 410

Правила предоставления коммунальных услуг в Мангистауской области 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и устанавливают порядок, условия предоставления и оплаты коммунальных услуг (далее - услуг).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      коммунальные услуги - электроснабжение, теплоснабжение, водоснабжение, водоотведение (далее - энергоснабжение), услуги по удалению мусора и обслуживанию лифтами, предоставляемые гражданам в квартирах, индивидуальных жилых домах, а также для нужд приусадебных участков, гаражей, потребителям, занимающимся индивидуальным предпринимательством по месту жительства и объектам кондоминиума;

      услугодатель - юридическое или физическое лицо, занимающееся электроснабжением, теплоснабжением, водоснабжением, водоотведением (далее - энергоснабжающая организация), а также предоставляющее услуги по удалению мусора и обслуживанию лифтами, оказание услуг для абонентов и объектов кондоминиума - доставка электрической и тепловой энергии;

      потребитель - гражданин или объект кондоминиума, пользующийся коммунальной услугой;

      режим предоставления услуги - система обязательных норм, установленных для каждого типа услуги;

      энергоснабжение - доставка и продажа потребителям электрической энергии, тепловой энергии, воды (далее - энергии);

      энергоснабжающая организация - юридическое лицо, осуществляющее доставку (самостоятельно или по договору с энергопередающей организацией) и продажу потребителям произведенной или купленной электрической энергии, тепловой энергии, воды;

      энергопередаюшая организация - организация, осуществляющая передачу и (или) распределение энергии;

      энергия - электрическая и тепловая энергия, вода, которые являются товарами на энергетическом рынке;

      орган управления объектом кондоминиума - физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектомкондоминиума.

      3. Вопросы, связанные с энергоснабжением и предоставлением услуг по удалению мусора и обслуживанию лифтами Потребителей, не освещенные в настоящих Правилах, регулируются действующим законодательством Республики Казахстан.

      4. Вопросы, связанные с предоставлением коммунальных услуг по газоснабжению, регулируются отдельными нормативными правовыми актами.

2. Порядок и условия предоставления услуг

      5. Предоставление услуг производится на основании индивидуального договора между Услугодателем и Потребителем (далее - Договор).

      Потребители имеют право делегировать в установленном законодательством порядке свои права по заключению договоров органу управления объектом кондоминиума или иному физическому или юридическому лицу.

      Договор не может противоречить настоящим Правилам, а его текст должен при необходимости согласовываться с территориальными антимонопольными органами.

      Договор считается заключенным на неопределенный срок (если иное не предусмотрено соглашением сторон) и может быть изменен или расторгнут по основаниям, предусмотренным в настоящих Правилах.

      6. Потребительские свойства и режим предоставления услуг должны соответствовать требованиям, установленным нормативно-технической документацией:

      1) по теплоснабжению - санитарным нормам, определяющим температуру воздуха в жилых помещениях - круглосуточно в течение отопительного сезона;

      2) по электроснабжению - параметрам электрической энергии по действующему стандарту - круглосуточно в течение года;

      3) по холодному и горячему водоснабжению - гигиеническим требованиям по составу, свойствам и температуре нагрева подаваемой воды, а также расчетного расхода воды в точке разбора - круглосуточно в течение года;

      4) по водоотведению - обеспечению полного отведения сточных вод круглосуточно в течение года;

      5) по обслуживанию лифтами - безопасному пользованию лифтами - круглосуточно в течение года, или на основании договора;

      6) по удалению мусора - полному удалению мусора, отвечающему санитарно-эпидеологическим требованиям.

      7. Режим предоставления услуг и гарантийный уровень потребления с учетом мощности, состава и износа основных фондов коммунального назначения, климатических и других местных условий устанавливается Договором.

      8. Возможные отклонения от режима предоставления услуг в обязательном порядке должны быть предусмотрены в Договоре.

3. Ответственность сторон

      9. Содержание в надлежащем техническом состоянии и обеспечение безопасности общедомовых энергосетей, а также приборов учета является обязанностью энергоснабжающей организации и осуществляется на основе отдельного договора с органом управления объекта кондоминиума или другим уполномоченным лицом Потребителя либо Потребителем.

      Энергоснабжающая организация может производить обслуживание самостоятельно (при наличии соответствующего разрешения) и (или) по договору с энергопередающей или другой специализированной организацией, имеющей лицензию (разрешение) на такой вид деятельности. Привлечение специализированных организаций производится на тендерной основе.

      Ответственность за техническое состояние и эксплуатацию трубопроводов, электропроводки, электрического оборудования в квартирах, индивидуальных домах, приусадебных участках, гаражах и т.п., а также за технику безопасности при пользовании энергией возлагается на Потребителя.

      10. Расчетные приборы учета приобретаются и устанавливаются энергопередающей организацией.

      Финансирование установки приборов учета производится за счет собственных или заемных средств энергопередающей организации.

      Потребитель возмещает энергопередающей организации расходы за приобретенный и установленный прибор учета через тариф на энергию по договору на энергоснабжение.

      11. Потребитель вправе самостоятельно приобретать индивидуальные приборы учета. Для таких потребителей возмещение расходов энергопередающей организации через тариф производится только за установку приборов учета согласно договору.

      12. Приборы учета могут устанавливаться на лестничных клетках, в коридорах и в отдельных квартирах.

      Проход к приборам учета должен быть свободным.

      13. Потребитель несет ответственность за сохранность и целостность прибора учета, установленного в его квартире или индивидуальном доме. При установке приборов учета потребителей (владельцев квартиры) на лестничных клетках ответственность за их сохранность и целостность несет орган управления объекта кондоминиума, в ведении которого находится дом.

      14. В случае хищения или поломки неустановленными лицами приборов учета потребителей (владельцев квартиры), смонтированных на лестничных клетках, потребитель или орган управления объекта кондоминиума, в ведении которого находится дом, обязан в месячный срок их восстановить, если иное не предусмотрено соглашением сторон. До момента восстановления прибора учета потребитель (владелец квартиры) вправе потребовать подключить его к энергосети. Плата за такое временное подключение не взимается.

      15. Граница раздела эксплуатационной ответственности сторон определяется для соответствующего вида сетей следующим образом:

      1) тепло - по разделительному фланцу последней задвижки узла управления;

      2) горячее водоснабжение - по разделительному фланцу последней задвижки системы горячего водоснабжения;

      3) холодное водоснабжение - по разделительному фланцу последней задвижки узла управления;

      4) водоотведение - границей уличной водоотводной сети является колодец в месте подключения потребителя, а границей дворовой водоотведении - колодец на подключении в сеть от здания;

      5) электроэнергия - на наконечнике питающего кабеля на вводе в здание.

      16. В случаях неисполнения или ненадлежащего исполнения обязательств по Договору Услугодатель и Потребитель обязаны возместить причиненный этим реальный ущерб согласно требований Гражданского Кодекса Республики Казахстан.

      17. Энергоснабжающая организация не несет материальной ответственности перед Потребителем за снижение параметров энергоносителя и недоотпуск энергии, вызванные форс-мажорными обстоятельствами (стихийные явления, военные действия и т.п.).

4. Порядок оплаты услуг

      18. Оплата за услуги, подлежащие регулированию в соответствии с действующим законодательством, производится по тарифам, утверждаемым уполномоченным государственным органом в установленном порядке.

      19. Оплата должна производиться Потребителем не позднее 25 числа месяца, следующего после расчетного, или по соглашению между Потребителем и Услугодателем в сроки, оговоренные в Договоре.

      20. В случае просрочки платежей Потребитель выплачивает неустойку, определенную договором.

      21. Если Потребитель отключен в установленном порядке за неоплату использованной энергии, то подключение его производится после погашения долга. При неоднократном отключении (более одного раза) подключение его производится после погашения долга и внесения платы за подключение, тариф за данный вид услуг согласовывается в установленном порядке с территориальными антимонопольными органами.

      22. Расчеты за потребленную энергию производятся по счету, выписанному энергоснабжающей организацией на основании показаний приборов учета.

      23. Снятие показаний приборов учета и выписку счетов за энергию производят представители энергоснабжающей организации, которые обязаны во время посещения квартир предъявлять служебное удостоверение.

      Счет вручается Потребителю, а в его отсутствии совершеннолетнему члену семьи потребителя, проживающему с ним в одной квартире. При невозможности снятия показания приборов учета, находящихся в квартире или индивидуальном доме, в течение двух расчетных периодов по вине потребителя, если при этом потребитель сам не передаст в энергоснабжающую организацию сведения о количестве израсходованной им энергии, энергоснабжающая организация вправе в установленном порядке прекратить ее подачу.

      24. По согласованию сторон допускается самообслуживание Потребителей при снятии показаний приборов учета и заполнении платежных документов. При этом выписка и оплата платежного документа производится самим Потребителем. Ошибки, допущенные Потребителем при выписке и оплате платежных документов, учитываются энергоснабжающей организацией по мере их выявления в пределах срока исковой давности.

      25. При временном нарушении учета не по вине абонента расчет за электроэнергию производится по среднесуточному расходу предыдущего расчетного периода, если в договоре не предусмотрено меньшее количество электроэнергии.

      Период расчета по среднесуточному расходу электроэнергии не должен превышать одного месяца, в течение которого расчетный учет должен быть восстановлен в полном объеме.

      В случае, если расчетный учет невозможно восстановить в указанный срок порядок расчета отпущенной абоненту электроэнергии и сроки восстановления учета должны быть установлены соглашением абонента и энергоснабжающей организации.

      26. При обнаружении у Потребителя изменения схемы включения прибора учета, его повреждения, срыва пломб, искусственного торможения диска и других нарушений или, если Потребитель в целях хищения энергии оборудовал скрытую проводку или установил приспособление, искажающее показания прибора учета, обнаружить которые представителю энергоснабжающей организации при предыдущих посещениях не представлялось возможным, Потребителю энергоснабжающей организацией делается в установленном порядке перерасчет за пользование энергией с момента проведения последней проверки, но не свыше срока исковой давности.

      Перерасчет производится:

      1) по мощности осветительных токоприемников и числу часов их использования;

      2) при наличии у Потребителя штепсельных розеток (независимо от их количества) - из расчета использования одной розетки мощностью 600 Вт 24 часа в сутки, а при обнаружении нагревательных приборов или другого электрооборудования мощностью более 600 Вт - по фактической мощности находящегося в пользовании Потребителя электрооборудования из расчета использования его 24 часа в сутки.

      27. В случае временного выезда (одного или нескольких) проживающих в квартире лиц, при отсутствии приборов учета, плата за услуги, рассчитываемая на одного человека, за время их отсутствия не взимается при условии подачи заявления и предоставления подтверждающего документа (справка лечебного учреждения, с места работы, корешок путевки в санаторий, справка о регистрации по месту временного проживания, квитанция об оплате за проживание в гостинице и т.д.).

      Все изменения, приведшие к перерасчету оплаты, осуществляются с момента подачи заявления Потребителем в энергоснабжающую организацию.

      28. При временном отсутствии приборов учета, плата за услуги, рассчитываемая на одного человека, взимается по количеству фактически проживающих.

      29. Органы управления объектом кондоминиума рассчитываются с энергоснабжающей организацией за энергию, расходуемую на общие домовые нужды, по приборам учета, установленным на границе эксплуатационной ответственности, по утвержденному в установленном порядке тарифу.

      30. При установке приборов учета не на границе раздела эксплуатационной ответственности сторон, потери на участке сети от границы раздела до места установки приборов учета относятся на договорной основе владельцу, на балансе которого находится указанный участок сети.

      31. Оплата за пользование лифтом взимается со всех проживающих в доме, кроме жильцов 1-го и 2-го этажей.

      32. Оплата за теплоснабжение может производиться по соглашению Услугодателя с Потребителем равномерно в течение года либо в период предоставления этого вида услуг и определяется Договором.

      33. Все спорные вопросы между Услугодателем и Потребителем, связанные с задолженностью, решаются в суде.

5. Порядок разрешения разногласий

      34. Время прекращения предоставления услуг, а также несоответствия их качества требованиям нормативно-технической документации с отметкой о времени (дате, часе) должно быть отмечено в журнале диспетчерской службы Услугодателя с последующей отметкой о времени (дате, часе) возобновления услуги с должным (надлежащим) качеством.

      35. При неполучении услуги, получении услуги ненадлежащего качества или не в полном объеме Потребитель должен известить об этом Услугодателя лично (заявкой) или телефонограммой с обязательным указанием времени, даты ее передачи и фамилии лица, передавшего и принявшего ее. В телефонограмме указывается: время начала ухудшения качества (отсутствия) услуги, характер ухудшения и необходимость присутствия представителя Услугодателя (если ухудшение качества услуги или ее прекращение Услугодателем в журнале не зафиксировано).

      При личном обращении Потребителя заявка должна иметь копию, на которой в момент регистрации ее поступления проставляются регистрационный номер, дата и время подачи заявки, роспись принявшего ее представителя Услугодателя.

      Услугодатель сверяет отметки в журнале об отклонении качества (перерыв) услуги от нормы указанной в заявке (телефонограмме) и при отсутствии разногласий, выполняет перерасчет стоимости услуги в соответствии с ее фактическим потреблением.

      36. При отказе Услугодателя удостоверить факт непредоставления услуги или предоставления услуги низкого качества Потребитель вправе составить письменное заявление, где указывается:

      1) время начала отказа в услуге (отключения) или некачественной ее поставки;

      2) характер ухудшения качества услуги;

      3) время подачи заявки и ее регистрационный номер (по журналу Услугодателя);

      4) время восстановления услуги (нормализации ее качества);

      5) период отсутствия (ухудшения качества) услуги.

      Акт подписывается Потребителем, уполномоченным членом или лицом органа управления объекта кондоминиума, обслуживающей организацией либо двумя независимыми свидетелями и направляется Услугодателю. В случае неурегулирования спора по согласованию сторон в 10-дневный срок Потребитель передает иск в суд.

      37. Нарушения, допущенные Потребителем при пользовании услугой, оформляются двусторонним актом представителей Услугодателя и Потребителя в двух экземплярах, один из которых вручается Потребителю.

      Акт считается действительным и при отказе Потребителя от подписи, но при условии оформления его комиссией Услугодателя или органа управления объектом кондоминиума в составе не менее трех человек.

      38. На основании акта Услугодатель определяет количество недоучтенной энергии и направляет Потребителю досудебную претензию с обоснованием суммы доплаты.

      В случае неурегулирования спора по согласованию сторон в 10-дневный срок Услугодатель передает иск в суд о взыскании с Потребителя предъявленной суммы в принудительном порядке и вправе в установленном порядке приостановить исполнение договора.

6. Право контроля выполнения настоящих Правил

      39. Контроль за выполнением настоящих Правил осуществляют уполномоченные на это органы в пределах своей компетенции.