Тұрғын үй көмегін көрсету қағидасын бекіту туралы

Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 2015 жылғы 25 ақпандағы № 252 шешімі. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 16 наурызда № 5422 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 2024 жылғы 21 тамыздағы № 91 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 21.08.2024 № 91 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6-бабына, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабына сәйкес, Алтынсарин аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы бекітілсін.

      2. Алтынсарин аудандық мәслихатының 2012 жылғы 25 желтоқсандағы № 76 шешімі "Тұрғын үй көмегiн көрсету тәртiбi мен мөлшерiн анықтау туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3995 тіркелген, 2014 жылғы 31 қаңтардағы "Таза бұлақ – Чистый родник" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихатының
кезекті сессиясының
төрағасы Алтынсарин аудандық
мәслихатының хатшысы
Б. Есмұханов

  Мәслихаттың
2015 жылғы 25 ақпандағы
№ 252 шешімімен бекітілген

Тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы

1. Тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі

      1. Тұрғын үй көмегі Қазақстан Республикасында жалғыз тұрғынжайы ретінде меншік құқығындағы тұрғынжайда Алтынсарин ауданының аумағында тұрақты тіркелген және тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға), сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды жалдаушыларға (қосымша жалдаушыларға):

      1) кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалатын шығыстарды;

      2) коммуналдық көрсетілетін қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде көрсетілетін байланыс қызметтерін тұтыну;

      3) мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін шығыстарды төлеуге беріледі.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 03.07.2020 № 31 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 10.01.2020 бастап туындаған қатынастарға өз әрекетін таратады).

      2. Тұрғын үй көмегін "Алтынсарин ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган) тоқсанына бір рет көрсетеді.

      Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) (бұдан әрі – көрсетілген қызметті алушы) (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Қостанай облысы бойынша филиалына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) және/немесе www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) өтініш;

      2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат (көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы ұсынылады);

      3) отбасының кірісін растайтын құжаттар (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтерді қоспағанда);

      4) жұмыс орнынан немесе жұмыссыз адам ретінде тіркелуі туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтерді қоспағанда);

      5) балаларға және асырауындағы басқа да адамдарға алименттер туралы мәліметтер;

      6) банктік шоты;

      7) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;

      8) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;

      9) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;

      10) мемлекеттік тұрғын тұрғын үй қорынан тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.

      Осы тармақта көзделмеген құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 03.07.2020 № 31 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 10.01.2020 бастап туындаған қатынастарға өз әрекетін таратады).

      3. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпарацияға құжаттар топтамасын тапсырған күнінен бастап ұсынады, порталға өтініш берген кезде – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 03.07.2020 № 31 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 10.01.2020 бастап туындаған қатынастарға өз әрекетін таратады).

      4. Өтініш беруші жасаған бастап тұрғын үй көмегін өтініш беру айынын бастап тағайындалады және көрсетілетін қызметті алушы өтініш жасаған ағымдағы тоқсанға көрсетіледі.

      5. Тұрғын үй көмегі қызметін алушы тұрғын үй көмегін төлеу мөлшерінің өзгеруіне негіз бола алатын мән-жайлары, сондай-ақ оның дұрыс есептелмегені туралы уәкілетті органға хабарлайды.

      6. Тұрғын үй көмегі мөлшеріне ықпал ететін мән-жайлар туындаған жағдайда, (қызметті алушы қайтыс болуын қоспағанда) көрсетілген мән-жайлар түскен күннен бастап қайта есептеу жүргізіледі.

      7. Қызмет алушымен ұсынылған табыстардың сәйкессіздігі анықталған жағдайда мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған табыстар туралы мәліметтер есепке алынады.

      8. Жалғыз тұратын қызмет алушы қайтыс болған жағдайда, тұрғын үй көмегін төлеу қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап аяқталады.

      тұрғын үй көмегін қызмет алушы отбасы мүшесінің бірі қайтыс болған жағдайда, қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап қайта есептеу жүргізіледі;

      қайтыс болғанға байланысты төлемдерді тоқтату немесе қайта есептеу уәкілетті орган азаматтық хал актілерін тіркеуді жүзеге асыратын органынан ай сайын сұрап алатын қайтыс болған адамдардың тізімдері немесе отбасы мүшелері беретін мәліметтер негізінде жүргізіледі..

      9. Тұрғын үй көмегін көрсету мәселелері бойынша туындаған келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету мөлшерін анықтау

      10. Тұрғын үй көмегінің мөлшері отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының нормалары шегінде және шекті жол берілетін деңгейде кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалатын шығыстарды, коммуналдық көрсетілетін қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде көрсетілетін байланыс қызметтерін тұтыну, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін шығыстарды төлеу сомасының арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – Қостанай облысы Алтынсарин ауданы мәслихатының 03.07.2020 № 31 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 10.01.2020 бастап туындаған қатынастарға өз әрекетін таратады).

      11. Белгіленген нормалар шегінде отбасының (азаматтың) шекті жол берілетін шығыстар үлесі жиынтық табысын он пайыз мөлшерінде белгіленеді.

      12. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде алаңның нормасы есепке алынады:

      1) бір отбасы мүшесіне – көп бөлмелі тұрғын жайларда (пәтерлерде) тұратындар үшін пайдалы алаңының 18 шаршы метрі және отбасына 9 шаршы метрін қосымша;

      бір бөлмелі тұрғын үй жайларда (пәтерлерде) тұратындар үшін – тұрғын жайдың жалпы алаңы;

      2) жалғыз тұратын азаматтар үшін – пайдаланатын алаңына қарамастан нақты алаңынан асырмай 30 шаршы метр, осы норма жатақханалар үшін де қолданылады.

      13. Есептегіш құралдары жоқ тұтынушылар үшін өтем шараларымен қамтамасыз етілетін коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтері қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгіленеді;

      егер шығыстарға нормативтер мен тарифтер заңнамамен белгіленген тәртіпте анықталмаса, шығындарды өтеу нақтылы шығыстар бойынша жүргізіледі.

      14. Коммуналдық қызметтерді тұтынатын есептегіш құралдары бар тұтынушылар үшін есеп айырысуға қабылданатын шығыстар, өткен тоқсанның немесе қызмет толық көлемде көрсетілген соңғы тоқсандағы есептегіш құралдардың көрсеткіштері негізінде, бірақ есептегіш құралдары жоқ тұтынушылар үшін белгіленген коммуналдық қызметтерді тұтыну нормаларынан аспайтын нақтылы шығынмен анықталады.

      15. Электр қуатын төлеу бойынша шығыстарды өтеу бір адамға 100 киловатт, электр плитасы, электр су жылытқыштары бар жатақханалар мен үйлерде бір адамға 130 киловатт есебінен, бірақ нақты шығыстардан асырмай жүргізіледі.

      16. Осы Қағидамен белгіленген нормалардан тыс ақысы тұрғын жайдың меншік иелерімен немесе жалдаушыларымен (қосымша жалдаушыларымен) жалпы негізінде жүргізіледі.

3. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу тәртібі

      17. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру тиісті жергілікті бюджет қаражаты есебінен, сондай-ақ ағымдағы нысаналы трансферттер қаражаты есебінен (олар бөлінген жағдайда) жүзеге асырылады.

      18. Тұрғын үй көмегін төлеу уәкілетті органмен тұрғын үй көмегін қызмет алушымен өтініші бойынша екінші деңгейгегі банктер немесе банктік операциялардың тиісті түрлеріне лицензиялары бар ұйымдар арқылы тұрғын үй көмегін алушының не қызмет көрсетушілердің немесе кондоминиум объектілерін басқару органдарының жеке шоттарына тағайындалған сомаларды аудару жолымен жүзеге асырылады;

      шоттарға ақшалай сомаларды аудару уәкілетті органмен ай сайын жүргізіледі.

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи

Решение маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 25 февраля 2015 года № 252. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 16 марта 2015 года № 5422. Утратило силу решением маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 21 августа 2024 года № 91

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 21.08.2024 № 91 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Алтынсаринский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания жилищной помощи.

      2. Признать утратившим силу решение Алтынсаринского районного маслихата от 25 декабря 2012 года № 76 "Об определении порядка и размера оказания жилищной помощи" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3995, опубликовано 31 января 2014 года в районной газете "Таза бұлақ – Чистый родник".

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель очередной сессии
секретарь Алтынсаринского
районного маслихата
Б. Есмуханов

  Утверждены
решением маслихата
от 25 февраля 2015 года № 252

Правила оказания жилищной помощи

1. Порядок оказания жилищной помощи

      1. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно зарегистрированным и проживающим на территории Алтынсаринского района в жилище, которое находится на праве собственности как единственное жилище в Республике Казахстан, а также нанимателям (поднанимателям) жилища из государственного жилищного фонда и жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, на оплату:

      1) расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;

      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций;

      3) расходов за пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции решения маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 03.07.2020 № 31 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяет свое действие на отношения, возникшие с 10.01.2020).

      2. Жилищная помощь оказывается один раз в квартал государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ акимата Алтынсаринского района" (далее - уполномоченный орган).

      Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) (далее - услугополучатель) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) обращается в филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Костанайской области (далее – Государственная корпорация) и/или посредством веб-портала "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) и представляет следующие документы:

      1) заявление;

      2) документ, удостоверяющий личность заявителя (оригинал представляется для идентификации личности услугополучателя);

      3) документы, подтверждающие доходы семьи (за исключением сведений получаемых из соответствующих государственных информационных систем);

      4) справка с места работы либо справка о регистрации в качестве безработного лица (за исключением сведений получаемых из соответствующих государственных информационных систем);

      5) сведения об алиментах на детей и других иждевенцев;

      6) банковский счет;

      7) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);

      8) счета на потребление коммунальных услуг;

      9) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;

      10) счет о размере арендной платы за пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.

      Истребование документов, не предусмотренных настоящим пунктом, не допускается.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции решения маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 03.07.2020 № 31 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяет свое действие на отношения, возникшие с 10.01.2020).

      3. Уполномоченный орган предоставляет результат оказания жилищной помощи со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, при обращении на портал - 8 (восемь) рабочих дней.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции решения маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 03.07.2020 № 31 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяет свое действие на отношения, возникшие с 10.01.2020).

      4.Жилищная помощь назначается с месяца подачи заявления и оказывается на текущий квартал, в котором обратился услугополучатель.

      5. Услугополучатель жилищной помощи информирует уполномоченный орган об обстоятельствах, которые могут служить основанием для изменения размера жилищной помощи, а также о случаях ее неверного начисления.

      6. При возникновении обстоятельств, влияющих на размер жилищной помощи, производится перерасчет со дня наступления указанных обстоятельств (за исключением смерти услугополучателя).

      7. В случае выявления несоответствия доходов, представленных услугополучателем, учитываются сведения о доходах, полученных из информационных систем.

      8. В случае смерти одиноко проживающего услугополучателя жилищной помощи выплата жилищной помощи завершается с месяца, следующего за месяцем смерти.

      в случае смерти одного из членов семьи услугополучателя жилищной помощи производится перерасчет с месяца, следующего за месяцем смерти.

      прекращение либо перерасчет выплат в связи со смертью производится на основании списка умерших или по сведениям, предоставленным членами семьи.

      9. Разногласия, возникшие по вопросам оказания жилищной помощи, разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

2. Определение размера оказания жилищной помощи

      10. Размер жилищной помощи определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума; потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций; расходов за пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции решения маслихата Алтынсаринского района Костанайской области от 03.07.2020 № 31 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяет свое действие на отношения, возникшие с 10.01.2020).

      11. Доля предельно допустимых расходов семьи (гражданина) в пределах установленных норм устанавливается в размере десяти процентов от совокупного дохода.

      12. При назначении жилищной помощи в расчет принимается норма площади:

      1) на одного члена семьи – 18 квадратных метров полезной площади, плюс 9 квадратных метров на семью, для проживающих в многокомнатных жилых помещениях (квартирах);

      Для проживающих в однокомнатных жилых помещениях (квартирах) общая площадь жилища;

      2) для одиноко проживающих граждан – 30 квадратных метров независимо от занимаемой площади, но не более фактической, эта же норма применяется для общежитий.

      13. Нормативы потребления коммунальных услуг, обеспечиваемых компенсационными мерами для потребителей, не имеющих приборов учета, устанавливаются в соответствии с действующим законодательством.

      Если нормативы и тарифы на расходы не определены в установленном законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам.

      14. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал или за последний квартал, в котором услуги оказывались в полном объеме, на основании показаний приборов учета, но не более установленных норм расхода коммунальных услуг для потребителей, не имеющих приборов учета.

      15. Возмещение расходов по оплате электроэнергии производится из расчета 100 киловатт на одного человека, в общежитиях и в домах с электрической плитой, электрическими водонагревателями 130 киловатт на одного человека, но не более фактических расходов.

      16. Оплата сверх установленных настоящими Правилами норм производится собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилья на общих основаниях.

3. Финансирование и порядок выплаты жилищной помощи

      17. Финансирование жилищной помощи осуществляется за счет средств соответствующего местного бюджета, а также за счет средств целевых текущих трансфертов (в случае их выделения).

      18. Выплата жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом по заявлению услугополучателя жилищной помощи через банки второго уровня, на лицевые счета услуполучателя жилищной помощи, поставщиков услуг, органов управления объектов кондоминиума;

      перечисление денежных сумм на счета производится уполномоченным органом ежемесячно.