"Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 29 қаңтардағы № 18/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 11 ақпанда № 4304 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2016 жылғы 21 маусымдағы № 202/5 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 21.06.2016 № 202/5 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" № 410 Жарлығына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.
      2. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:
      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;
      осы қаулы аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Н. К. Әшімбетовке жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы "29" қаңтардағы
№ 18/1 қаулысымен
бекітілді

"Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы
басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын мемлекеттік бақылау саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органы болып табылады.
      2. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ведомстволары жоқ.
      3. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы, 140000, Павлодар қаласы, Жеңіс алаңы, 17-үй.
      10. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жұмыс тәртібі:
      жұмыс күндері: дүйсенбі-жұма сағат 900-ден 1830-ға дейін, түскі үзіліс сағат 1300-ден 1430-ға дейін, демалыс күндері: сенбі - жексенбі.
      11. Мемлекеттік органның мемлекеттік тілдегі толық атауы: "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде: государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области".
      12. Мемлекет Павлодар облысының әкiмдiгi атынан "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінiң құрылтайшысы болып табылады.
      13. Осы Ереже "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiнiң құрылтай құжаты болып табылады.
      14. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметiн қаржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.
      15. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiне кәсiпкерлiк субъектiлерiмен "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiнiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiне заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда осындай қызметтен алынған кiрiстер мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

2. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы
басқармасы" мемлекеттік мекемесінің миссиясы, мақсаты,
мәні негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары және міндеттері

      16. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің миссиясы: Қазақстан Республикасының Жер кодексіне сәйкес құзыреті бойынша өңірде жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын мемлекеттік бақылау саласында мемлекеттік саясатты жүргізу.
      17. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мақсаты: облыстық деңгейде жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын мемлекеттік бақылауды реттеу мәселелерінде мемлекеттік саясатты іске асыру.
      18. Павлодар облысының аумағында жер қатынастары және жердің пайдаланылуы мен қорғалуын мемлекеттік бақылауды реттеу мәселелерінде мемлекеттік саясатты облыстық деңгейде жүзеге асыру "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мәні болып табылады.
      19. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің міндеттері:
      1) жер учаскесiне меншiк құқығы мен жер пайдалану құқығы туындауының, өзгертiлуi мен тоқтатылуының негiздерiн, шарттары мен шектерiн, жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың құқықтары мен мiндеттерiн жүзеге асыру тәртiбiн белгiлеу;
      2) жердi ұтымды пайдалану мен қорғауды, топырақ құнарлылығын ұдайы қалпына келтiрiп отыруды, табиғи ортаны сақтау мен жақсартуды қамтамасыз ету мақсатында жер қатынастарын реттеу;
      3) шаруашылық жүргiзудiң барлық нысандарын тең құқықпен дамыту үшiн жағдайлар жасау;
      4) жеке және заңды тұлғалар мен мемлекеттiң жерге құқықтарын қорғау;
      5) жылжымайтын мүлiк рыногын жасау мен дамыту;
      6) жер қатынастары саласында заңдылықты нығайту болып табылады.
      20. Функциялары:
      1) облыстың жергiлiктi атқарушы органының жер қойнауын пайдалану (өндіру жөніндегі; бірлескен барлау және өндіру жөніндегі; барлаумен және (немесе) өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін), магистральды құбыржолдар, мұнай және газ өңдеу объектiлерiн, жаңартылатын энергия көздерін пайдалану жөніндегі объектілерді салу (реконструкциялау) мақсаттары үшін, индустриялық-инновациялық қызмет субъектілерінің индустриялық-инновациялық жобалары, "Инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес инвестициялық басым жобаларды іске асыру, жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшін жер учаскелерiн беру жөнiндегi, сондай-ақ пайдалы қазбалардың кен орындары табылғанда және қазу үшін, магистральды құбыржолдар салу (реконструкциялау), жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшін жер учаскелерiн мемлекет мұқтажына мәжбүрлеп иелiктен шығару жөнiндегi ұсыныстары мен шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;
      2) облыстың жергілікті атқарушы органының мемлекеттік ғылыми-зерттеу ұйымдары мен олардың тәжірибе шаруашылықтарына, сондай-ақ мемлекеттік тұқым өсіру шаруашылықтары мен асыл тұқымды мал зауыттарына жер учаскелерін беру жөніндегі ұсыныстары мен шешімдерінің жобаларын дайындау;
      3) аумақтық сулар алып жатқан жер учаскелерін жасанды ғимараттар салу үшін беру жөніндегі облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстарын және шешімдерінің жобаларын дайындау;
      4) жерді резервте қалдыру жөніндегі ұсыныстарды дайындау;
      5) өз құзыреті шегінде мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту;
      6) өз құзыреті шегінде жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау;
      7) жерге орналастыруды жүргізуді ұйымдастыру және жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту;
      8) облыстың жерді аймақтарға бөлу жобаларын, жерді ұтымды пайдалану жөніндегі жобалары мен схемаларын әзірлеуді ұйымдастыру;
      9) өз құзыреті шегінде жер сауда-саттығын (конкурстар, аукциондар) жүргізуді ұйымдастыру;
      10) жерді пайдалану мен қорғау мәселелерін қозғайтын, облыстық, қалалық, аудандық маңызы бар жобалар мен схемаларға сараптама жүргізу;
      11) өз құзыреті шегінде жер учаскесін сатып алу-сату шарттары мен жалдау және жерді уақытша өтеусіз пайдалану шарттарын жасасу және жасалған шарттар талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
      12) аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың деректері негізінде облыстың жер балансын жасау;
      13) Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 71-бабына сәйкес облыстың жергілікті атқарушы органының іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беруі жөнінде ұсыныстар дайындау;
      14) ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екіншісіне ауыстыру жөнінде ұсыныстар дайындау;
      15) жер-кадастр жоспарын бекіту;
      16) орталық уәкілетті органға заңды күшіне енген сот шешімінің негізінде жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар туралы ақпарат ұсыну;
      17) жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу саласындағы уәкілетті органға Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 94-бабы 2-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес жер учаскесіне ауыртпалықты белгілеуге және тоқтатуға өтініш беру;
      18) ауданаралық маңызы бар уақытша пайдаланылатын мал айдау жолдарына жер учаскелерiн беру;
      19) бір ауданның, облыстық маңызы бар қаланың аумағындағы жерді басқа ауданға, облыстық маңызы бар басқа қалаға ұзақ мерзімді пайдалануға беру бөлігінде жер қатынастарын реттеу;
      20) орман қоры жерiн қоспағанда жер учаскелерiн беру және алып қою, соның iшiнде мемлекет мұқтажы үшін алып қою;
      21) қауымдық сервитуттар белгілеу;
      22) жер ресурстарын пайдалану мен қорғау бөлігінде аудандық, қалалық (облыстық маңызы бар) атқарушы органдардың қызметiн үйлестiруді және оған басшылық жасауды жүзеге асыру;
      23) Қазақстан Республикасы Үкiметiмен келiсiм бойынша облыстық өкiлдi органының бiрлескен шешiмiмен елдi мекендердiң шекарасын (шегiн) белгiлеу және өзгерту;
      24) жеке меншiкте болуы мүмкiн жер учаскелерiнiң шектi (ең жоғары) мөлшерi облыстың өкілетті органдарының бiрлескен шешiмдерiмен белгiленедi:
      ауылдық жерлерде өзiндiк қосалқы шаруашылық (үй маңындағы және егiстiк телiмдердi қоса алғанда) жүргiзу үшiн;
      жеке тұрғын үй құрылысы үшiн;
      бағбандық, сондай-ақ саяжай құрылысы үшiн;
      25) облыстың өкілетті органдарының бірлескен шешімдерімен жергілікті жағдайларға және көрсетілген жерді пайдалану ерекшеліктеріне байланысты меншікке немесе жер пайдалануға берілетін ауыл шаруашылығы мақсатындағы жер учаскелерінің ең аз мөлшері белгілеу;
      26) мыналарға:
      мемлекеттiк органдардың, кәсiпорындардың, мекемелердiң, ұйымдар мен азаматтардың Қазақстан Республикасының жер заңнамасын, жер учаскелерiн нысаналы мақсатына сәйкес пайдаланудың белгiленген режимiн сақтауына;
      жер учаскелерiн өз бетiнше иеленiп алуға жол бермеуге;
      жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың құқықтарының сақталуына;
      жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың топырақтың құнарлылығын қалпына келтiру және сақтау жөнiндегi ұйымдастыру-шаруашылық, агротехникалық, орман мелиорациялық және эрозияға қарсы гидротехникалық iс-шаралар кешенiн уақтылы және дұрыс жүргiзуiне;
      жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың өздерiнде жердiң бар-жоғы, олардың жай-күйi мен пайдаланылуы туралы мәлiметтердi мемлекеттiк органдарға уақтылы беруiне;
      жердiң жай-күйiне әсер ететiн тұрғын жай және өндiрiстiк объектiлердiң жобалануына, орналастырылуы мен салынуына;
      жердi жақсарту жөнiндегi, топырақ эрозиясының, тұздану, батпақтану, су басу, шөлейттену, құрғақтану, тығыздалу, қоқыстану, ластану және жердiң тозуын туғызатын басқа да процестердiң салдарын болғызбау мен жою жөнiндегi iс-шаралардың уақтылы және сапалы орындалуына;
      азаматтардың өздерiне жер учаскелерiн беру туралы өтініштерін (өтiнiшхаттарын) қараудың белгiленген мерзiмдерiнiң сақталуына;
      межелiк белгiлердiң сақталуына;
      жергiлiктi атқарушы органдар уақытша жер пайдалануға берген жердiң уақтылы қайтарылуына;
      бүлiнген жердiң қалпына келтірілуіне;
      жердiң бүлiнуiне байланысты жұмыстар жүргiзiлген кезде топырақтың құнарлы қабатының сыдырып алынуына, сақталуына және пайдаланылуына;
      жердi пайдалану мен қорғау жөнiндегi жерге орналастыру жобаларының және басқа да жобалардың жүзеге асырылуына;
      жердің пайдаланылуы мен қорғалуына мемлекеттiк бақылауды ұйымдастыру және жүргiзу.
      27) жер заңнамасының анықталған бұзушылықтарын жою жөнінде орындалуы міндетті нұсқамалар беру;
      28) жер заңнамасы саласындағы әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарау;
      29) Қазақстан Республикасының жер заңнамасын бұзу салдарынан келтірілген шығынды өтеу туралы, өз мақсатында пайдаланылмай не Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып пайдаланылып жатқан жер учаскелерiн мәжбүрлеп алып қою туралы, жер учаскелерін беруге, мемлекет мұқтажы үшін алып қоюға, мәжбүрлеп иеліктен шығаруға байланысты құқыққа сыйымсыз шешімдердің күшін жою туралы, сондай-ақ жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдардың лауазымды адамдарының анықталған Қазақстан Республикасы жер заңнамасын бұзушылықтарды жою жөнінде берген нұсқамаларын осы нұсқама берілген тұлғалар нұсқамада көрсетілген мерзімде орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайда оларды орындау туралы және жеке, лауазымды және заңды тұлғалардан айыппұл өндіріп алу туралы істер бойынша сотқа талап-арыз дайындауға және беруге;
      30) пайдаланылмай жатқан не Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып пайдаланылып жатқан жерді анықтау және мемлекеттік меншікке қайтару;
      31) егер құрылыс, пайдалы қазбалар кен орындарын қазу, объектiлердi пайдалану, геологиялық-барлау және басқа да жұмыстар жер заңнамасын, жердi пайдаланудың белгiленген режимiн бұза отырып жүзеге асырылып жатса, сондай-ақ бұл жұмыстар сараптамадан өтпеген немесе терiс қорытынды алған жобалар бойынша жүргiзiлiп жатса, оларды тоқтата тұру;
      32) ақпараттық технологияларды қолдану арқылы істер номенклатурасына сәйкес құжат айналымының жүйесін ұйымдастыру;
      33) облыс әкімдігі мен әкімінің актілерімен, өзге де нормативтік құқықтық актілермен көзделген жағдайда, акционерлік қоғамдардың мемлекеттік акциялар пакетін және жауапкершілігі шектеулі серіктестігіндегі қатысу үлестерін иелену және пайдалану құқығын, мемлекеттік заңды тұлғалардың құқық субъектісінің өкілеттіктерін жүзеге асыру, соның ішінде тиісті саланың уәкілетті органдарының құзыретіне ұқсас оларға қатысты шешімдерді қабылдау;
      34) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерін кәсіби қайта даярлау біліктілігін арттыруды, аттестаттауды ұйымдастыру;
      35) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің мемлекеттік қызметті өткеруіне байланысты мәселелерді шешу;
      36) кадрлық резервті қалыптастыруға қатысу;
      37) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне жүктелген міндеттерді іске асыру үшін мемлекеттік органдармен және лауазымды тұлғалармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
      38) облыс әкімінің тапсырмаларын, әкімдігі мен әкімінің актілерін орындау және орындауды ұйымдастыру;
      39) бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жұртшылықпен байланыс орнату және тұрақты түрде дамыту;
      40) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметінің жоспарларын әзірлеу;
      41) жер қатынастарын реттеу бойынша қалалық және аудандық уәкілетті органдарға әдістемелік көмек көрсету;
      42) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің функцияларын орындау сапасын арттыру мақсатында басқарма қызметіне ішкі бақылауды жүзеге асыру;
      43) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыру.
      21. Құқықтары және міндеттері:
      1) жер қатынастарын реттеу мәселелері бойынша проблемаларды жедел шешу мақсатында облыс әкімдігі мен әкімінің қарауына ұсыныстар енгізу;
      2) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің алдына қойылған міндеттерді атқаруға байланысты мәселелер жөніндегі ақпаратты мемлекеттік органдардың, лауазымды тұлғалардың, ұйымдар мен азаматтардың келісімі бойынша белгіленген тәртіпте сұрату және алу;
      3) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын басқа да атқарушы органдардың мамандарын олардың басшыларымен келісімі бойынша жұмысқа тарту;
      4) жер қатынастарын реттеу мәселелері бойынша мемлекеттік органдар, кәсіпорындар, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;
      5) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүддесін мемлекеттік органдарда, сотта білдіру;
      6) өз құзыретінің шегінде келісімшарттар, келісімдер жасау;
      7) кiнәлiлердi жауапқа тарту туралы мәселенi шешу үшiн Қазақстан Республикасының жер заңдарының бұзылуы туралы материалдарды тиiстi органдарға жiберу;
      8) Қазақстан Республикасы жер заңдарының бұзылуы туралы хаттамалар (актiлер) жасау;
      9) Қазақстан Республикасының жер заңдарын бұзғаны үшiн әкiмшiлiк жазалау туралы қаулылар шығару;
      10) Қазақстан Республикасының жер заңнамасын бұзу салдарынан келтірілген шығынды өтеу туралы, өз мақсатында пайдаланылмай не Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып пайдаланылып жатқан жер учаскелерiн мәжбүрлеп алып қою туралы, жер учаскелерін беруге, мемлекет мұқтажы үшін алып қоюға, мәжбүрлеп иеліктен шығаруға байланысты құқыққа сыйымсыз шешімдердің күшін жою туралы, сондай-ақ жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын органдардың лауазымды адамдарының анықталған Қазақстан Республикасы жер заңнамасын бұзушылықтарды жою жөнінде берген нұсқамаларын осы нұсқама берілген тұлғалар нұсқамада көрсетілген мерзімде орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайда оларды орындау туралы және жеке, лауазымды және заңды тұлғалардан айыппұл өндіріп алу туралы істер бойынша сотқа талап-арыз дайындау және беру;
      11) заңнамамен белгіленген тәртіпте ұйымдарға кедергiсiз кiру, меншiктегi және пайдаланудағы жер учаскелерiн тексеруге, ал әскери, қорғаныс және басқа да арнаулы объектiлер алып жатқан жер учаскелерiн - оларға кiрудiң белгiленген режимiн ескере отырып, тексеру;
      12) жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушыларға жердi қорғау, Қазақстан Республикасы жер заңдарының бұзылуын жою мәселелерi бойынша орындалуға мiндеттi нұсқамалар беру;
      13) өнеркәсiптiк, азаматтық және басқа да құрылыстар, пайдалы қазба кен орындарын игеру, объектiлердi пайдалану, агротехникалық, орман мелиорациялық, геологиялық-барлау, iздестiру, геодезиялық және өзге де жұмыстар, егер олар Қазақстан Республикасының жер заңдарын, ерекше қорғалатын аумақтар жерiн пайдаланудың белгiленген режимiн бұза отырып жүзеге асырылса және топырақтың құнарлы қабатының жойылуына, ластануына, залалдануына немесе бүлiнуiне, эрозияның күшеюiне, тұздануға, батпақтануға және шектес аумақтарды қоса алғанда, топырақ құнарлылығын төмендететiн басқа да процестерге әкеп соғуы мүмкiн болса, сондай-ақ егер бұл жұмыстар экологиялық сараптамадан өтпеген не терiс қорытынды алған жобалар бойынша жүзеге асырылса, оларды тоқтата тұру;
      14) мемлекеттiк органдардан жер қорының жай-күйi туралы статистикалық ақпаратты алу;
      15) жерге құқықты белгiлейтiн және сәйкестендiру құжаттары болмаған жағдайда тұрғын жай және өндiрiстiк объектiлердiң салынуын тоқтата тұру;
      16) Қазақстан Республикасының жер заңдарын бұзушыларға уақтылы шаралар қолдану;
      17) жүргізілген тексеру материалдарын объективті дайындау;
      18) Қазақстан Республикасының заңнамасын, жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңмен қорғалатын мүдделерін сақтау;
      19) өз құзіреті шегінде заңнамамен белгіленген тәртіпте мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарынан және өзге ұйымдардан қажетті ақпараттық материалдарды өтеусіз түрде (сұрау негізінде) алу;
      20) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де құқықтар мен міндеттерді жүзеге асырады.

3. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы
басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      22. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы – Павлодар облысы бойынша жерді пайдалану және қорғау жөніндегі бас мемлекеттік инспектор жүзеге асырады.
      23. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы лауазымына облыс әкімімен тағайындалады және қызметтен босатылады.
      24. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекетік мекемесінің бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын екі орынбасары бар.
      25. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жұмысын ұйымдастырады және қызметін басқарады;
      2) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің міндеттерін, өкілеттіктерін, сондай-ақ функцияларын белгілейді;
      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне көтермелеуді, материалдық көмек көрсетуді, оларға тәртіптік жазалау қолдануды жүзеге асырады;
      5) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің барлық қызметкерлері орындауға міндетті, оның құзыретіне жататын мәселелер бойынша бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
      6) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді, қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      7) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүддесін барлық мемлекеттік органдарда және меншік түріне қарамастан өзге де мекемелерде білдіреді;
      8) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымын әзірлеуді қамтамасыз етеді;
      9) "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі жұмысының перспективті және ағымдағы жоспарларын бекітеді;
      10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етеді және оған дербес жауап береді.
      11) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      26. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесi мен коммуналдық мүлiктi басқару бойынша уәкiлеттi органның (жергiлiктi атқарушы органның) өзара қарым-қатынастары Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен реттеледi.
      27. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесi мен тиiстi саладағы уәкiлеттi органның өзара қарым-қатынастары (жергілікті атқарушы органдарымен) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен реттеледi.
      28. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттiк мекемесiнiң әкiмшiлiгi мен оның еңбек ұжымының арасындағы өзара қарым-қатынастары Қазақстан Республикасының Еңбек кодексімен және ұжымдық шартпен реттеледi.

4. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы
басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      29. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің заңнамамен көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      30. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік облыстық коммуналдық меншікке жатады.
      31. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Павлодар облысының жер қатынастары және
инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесін
қайта ұйымдастыру және тарату (қысқарту)

      32. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      33. "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі таратылған кезде, кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейiн қалған мүлiк облыстың коммуналдық меншiгінде қалады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области"

Постановление акимата Павлодарской области от 29 января 2015 года № 18/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 11 февраля 2015 года № 4304. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 21 июня 2016 года № 202/5

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 21.06.2016 № 202/5.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области".
      2. Государственному учреждению "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;
      в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальном органе юстиции направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әдiлет".
      3. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Ашимбетова Н. К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Бозумбаев

  Утверждено
постановлением акимата
Павлодарской области
от "29" января 2015 года № 18/1

Положение о государственном учреждении "Управление
земельных отношений и инспекции Павлодарской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере земельных отношений и государственного контроля за использованием и охраной земель.
      2. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" не имеет ведомств.
      3. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" имеет право выступать стороной в гражданско-правовых отношениях от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      7. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами первого руководителя государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение государственного учреждения: Республика Казахстан, Павлодарская область, 140000, город Павлодар, площадь Победы, 17.
      10. Режим работы государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области":
      дни работы: понедельник-пятница с 9.00 до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни: суббота - воскресенье.
      11. Полное наименование государственного органа на государственном языке: "Павлодар облысының жер қатынастары және инспекциясы басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке: государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области".
      12. Учредителем государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" является государство в лице акимата Павлодарской области.
      13. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области".
      14. Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" осуществляется из областного бюджета.
      15. Государственному учреждению "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями управления земельных отношений и инспекции Павлодарской области.
      Если государственному учреждению "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, цель, предмет, основные задачи, функции, права и обязанности
государственного учреждения "Управление земельных
отношений и инспекции Павлодарской области"

      16. Миссия государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" - проведение государственной политики в сфере земельных отношений и государственного контроля за использованием и охраной земель в регионе в соответствии с компетенцией, согласно Земельного кодекса Республики Казахстан.
      17. Целью государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" - реализация на областном уровне государственной политики в вопросах регулирования земельных отношений и государственного контроля за использованием и охраной земель.
      18. Предметом деятельности государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" является осуществление на областном уровне государственной политики в вопросах регулирования земельных отношений и государственного контроля за использованием и охраной земель на территории Павлодарской области.
      19. Задачи государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области":
      1) установление оснований, условий и пределов возникновения, изменения и прекращения права собственности на земельный участок и права землепользования, порядка осуществления прав и обязанностей собственников земельных участков и землепользователей;
      2) регулирование земельных отношений в целях обеспечения рационального использования и охраны земель; воспроизводства плодородия почв, сохранения и улучшения природной среды;
      3) создание условий для равноправного развития всех форм хозяйствования;
      4) охрана прав на землю физических и юридических лиц и государства;
      5) создание и развитие рынка недвижимости;
      6) укрепление законности в области земельных отношений.
      20. Функции:
      1) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков для целей недропользования (для проведения работ по добыче; по совмещенной разведке и добыче; по строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей), строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, объектов переработки нефти и газа, объектов по использованию возобновляемых источников энергии, для индустриально-инновационных проектов субъектов индустриально-инновационной деятельности, реализации инвестиционных приоритетных проектов в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об инвестициях", создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения, а также по принудительному отчуждению земельных участков для государственных нужд при обнаружении и под разработку месторождений полезных ископаемых, для строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения;
      2) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков государственным научно-исследовательским организациям и их опытным хозяйствам, а также государственным семеноводческим хозяйствам и племенным заводам;
      3) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков, занятых территориальными водами, для строительства искусственных сооружений;
      4) подготовка предложений по резервированию земель;
      5) утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством, в пределах его компетенции;
      6) определение делимости и неделимости земельных участков в пределах его компетенции;
      7) организация проведения землеустройства и утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков;
      8) организация разработки проектов зонирования земель и программ, проектов и схем по рациональному использованию земель области;
      9) организация проведения земельных торгов (конкурсов, аукционов) в пределах его компетенции;
      10) проведение экспертизы областных, городских, районных программ, проектов и схем, затрагивающих вопросы использования и охраны земель;
      11) заключение договоров купли-продажи и договоров аренды земельного участка и временного безвозмездного землепользования в пределах его компетенции и осуществление контроля за исполнением условий заключенных договоров;
      12) составление баланса земель области на основании данных районов, городов областного значения;
      13) подготовка предложений по выдаче разрешений местным исполнительным органом области на использование земельных участков для проведения изыскательских работ в соответствии со статьей 71 Земельного кодекса Республики Казахстан;
      14) подготовка предложений по переводу сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;
      15) утверждение земельно-кадастрового плана;
      16) предоставление информации в центральный уполномоченный орган о лицах, у которых принудительно изъяты земельные участки на основании вступившего в законную силу решения суда;
      17) подача заявления в уполномоченный орган в области государственной регистрации прав на недвижимое имущество на установление и прекращение обременения на земельный участок в соответствии с частью третьей пункта 2 статьи 94 Земельного кодекса Республики Казахстан;
      18) предоставление земельных участков под скотопрогонные трассы временного пользования межрайонного значения;
      19) регулирование земельных отношений в части предоставления земель, находящихся на территории одного района, города областного значения, в долгосрочное пользование другому району, городу областного значения;
      20) предоставление и изъятие, в том числе для государственных нужд, земельных участков, за исключением земель лесного фонда;
      21) установление публичных сервитутов;
      22) осуществление координации и руководства деятельностью районных, городских (областного значения) исполнительных органов в части использования и охраны земельных ресурсов;
      23) установление и изменение границ (черты) населенных пунктов совместным решением областного представительного органа по согласованию с Правительством Республики Казахстан;
      24) установление совместным решением областного представительного органа предельных (максимальных) размеров земельных участков, которые могут находиться в частной собственности:
      для ведения личного подсобного хозяйства (включая приусадебный и полевой наделы);
      для индивидуального жилищного строительства;
      для садоводства, а также дачного строительства;
      25) установление совместным решением областного представительного органа минимальных размеров земельных участков сельскохозяйственного назначения в зависимости от местных условий и особенностей использования указанных земель, предоставляемых в собственность или землепользование;
      26) организация и проведение государственного контроля за:
      соблюдением государственными органами, предприятиями, учреждениями, организациями и гражданами земельного законодательства Республики Казахстан, установленного режима использования земельных участков в соответствии с их целевым назначением;
      недопущением самовольного занятия земельных участков;
      соблюдением прав собственников земельных участков и землепользователей;
      своевременным и правильным проведением собственниками земельных участков и землепользователями комплекса организационно-хозяйственных, агротехнических, лесомелиоративных и гидротехнических противоэрозионных мероприятий по восстановлению и сохранению плодородия почв;
      своевременным предоставлением в государственные органы собственниками земельных участков и землепользователями сведений о наличии, состоянии и использовании земель;
      проектированием, размещением и строительством жилых и производственных объектов, оказывающих влияние на состояние земель;
      своевременным и качественным выполнением мероприятий по улучшению земель, предотвращению и ликвидации последствий эрозии почвы, засоления, заболачивания, подтопления, опустынивания, иссушения, переуплотнения, захламления, загрязнения и других процессов, вызывающих деградацию земель;
      соблюдением установленных сроков рассмотрения заявлений (ходатайств) граждан о предоставлении им земельных участков;
      сохранностью межевых знаков;
      своевременным возвратом земель, предоставленных местными исполнительными органами во временное землепользование;
      рекультивацией нарушенных земель;
      снятием, сохранением и использованием плодородного слоя почвы при проведении работ, связанных с нарушением земель;
      осуществлением проектов землеустройства и других проектов по использованию и охране земель;
      использованием и охраной земель;
      27) выдача обязательных для исполнения предписаний по устранению выявленных нарушений земельного законодательства;
      28) рассмотрение дел об административных правонарушениях в области земельного законодательства;
      29) подготовка и предъявление исков в суд по вопросам о возмещении ущерба в результате нарушения земельного законодательства Республики Казахстан, о принудительном изъятии земельных участков, не используемых по назначению либо используемых с нарушением законодательства Республики Казахстан, об отмене неправомерных решений, связанных с предоставлением, изъятием, принудительным отчуждением для государственных нужд земельных участков, а также об исполнении выданных должностными лицами органов, осуществляющих государственный контроль за использованием и охраной земель, предписаний по устранению выявленных нарушений земельного законодательства Республики Казахстан в случае их неисполнения в срок, указанный в предписании, либо ненадлежащего исполнения лицами, которым выданы эти предписания, и о взыскании штрафов с физических, должностных и юридических лиц;
      30) выявление и возврат в государственную собственность земель, не используемых либо используемых с нарушением законодательства Республики Казахстан;
      31) приостановление строительства, разработки местонахождений полезных ископаемых, эксплуатации объектов, геологоразведочных и других работ, если они осуществляются с нарушением земельного законодательства, установленного режима использования земель, а также если эти работы ведутся по проектам, не прошедшим экспертизу или получившим отрицательное заключение;
      32) организация системы документооборота в соответствии с номенклатурой дел с применением информационных технологий;
      33) осуществление прав владения и пользования государственным пакетом акций акционерных обществ и долями участия в товариществах с ограниченной ответственностью, полномочий субъекта права государственных юридических лиц, в случаях, предусмотренных актами акимата и акима области, иными нормативными правовыми актами, в том числе принятие решений в отношении них, аналогично компетенции уполномоченных органов соответствующей отрасли;
      34) организация профессиональной переподготовки и повышения квалификации, аттестации государственных служащих государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      35) решение вопросов, связанных с прохождением государственной службы работников государственных служащих государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      36) участие в формировании кадрового резерва;
      37) осуществление взаимодействия с государственными органами, должностными лицами для реализации задач, возложенных на работников государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      38) исполнение и организация исполнения поручений акима, актов акима и акимата области;
      39) установление и постоянное развитие связей с общественностью через средства массовой информации;
      40) разработка планов деятельности государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      41) оказание методической помощи городским и районным уполномоченным органам по регулированию земельных отношений;
      42) осуществление внутреннего контроля деятельности управления с целью повышения качества исполнения функций государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      43) осуществление иных функций в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      21. Права и обязанности:
      1) вносить на рассмотрение акимата и акима области предложения в целях оперативного решения проблем по вопросам регулирования земельных отношений;
      2) запрашивать и получать в установленном порядке по согласованию с государственными органами, должностными лицами, организациями и гражданами информацию по вопросам, связанным с исполнением задач, поставленных перед государственным учреждением "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      3) привлекать к работе специалистов других исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов, по согласованию с их руководителями;
      4) взаимодействовать с государственными органами, предприятиями, организациями по вопросам регулирования земельных отношений;
      5) представлять интересы государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" в государственных органах, суде;
      6) заключать договоры, соглашения в пределах своей компетенции.
      7) направлять в соответствующие органы материалы о нарушениях земельного законодательства Республики Казахстан для решения вопроса о привлечении виновных к ответственности;
      8) составлять протоколы (акты) о нарушениях земельного законодательства Республики Казахстан;
      9) выносить постановления об административном взыскании за нарушение земельного законодательства Республики Казахстан;
      10) подготавливать и предъявлять иски в суд по вопросам о возмещении ущерба в результате нарушения земельного законодательства Республики Казахстан, о принудительном изъятии земельных участков, не используемых по назначению либо используемых с нарушением законодательства Республики Казахстан, об исполнении выданных должностными лицами органов, осуществляющих государственный контроль за использованием и охраной земель, предписаний по устранению выявленных нарушений земельного законодательства Республики Казахстан в случае их неисполнения в срок, указанный в предписании, либо ненадлежащего исполнения лицами, которым выданы эти предписания, и о взыскании штрафов с физических, должностных и юридических лиц;
      11) в установленном законодательством порядке беспрепятственно посещать организации, обследовать земельные участки, находящиеся в собственности и пользовании, а земельные участки, занятые военными, оборонными и другими специальными объектами, - с учетом установленного режима их посещения;
      12) давать собственникам земельных участков и землепользователям обязательные для исполнения предписания по вопросам охраны земель, устранению нарушений земельного законодательства Республики Казахстан;
      13) приостанавливать промышленное, гражданское и другое строительство, разработку месторождений полезных ископаемых, эксплуатацию объектов, проведение агротехнических, лесомелиоративных, геологоразведочных, поисковых, геодезических и иных работ, если они осуществляются с нарушением земельного законодательства Республики Казахстан, установленного режима использования земель особо охраняемых территорий и могут привести к уничтожению, загрязнению, заражению или порче плодородного слоя почвы, развитию эрозии, засолению, заболачиванию и другим процессам, снижающим плодородие почв, включая сопредельную территорию, а также если эти работы ведутся по проектам, не прошедшим экспертизу либо получившим отрицательное заключение;
      14) получать от государственных органов статистическую информацию о состоянии земельного фонда;
      15) приостанавливать строительство жилых и производственных объектов в случае отсутствия правоустанавливающего и идентификационного документов на землю;
      16) своевременно принимать меры к нарушителям земельного законодательства Республики Казахстан;
      17) объективно готовить материалы проводимых проверок;
      18) соблюдать законодательства Республики Казахстан, права и охраняемые законом интересы физических и юридических лиц;
      19) получать, в установленном законодательством порядке безвозмездно (на основании запросов), необходимые информационные материалы из местных органов государственного управления и других организаций, в пределах своей компетенции;
      20) осуществлять иные права и обязанности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного
учреждения "Управление земельных отношений
и инспекции Павлодарской области"

      22. Руководство государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" осуществляется первым руководителем – главным государственным инспектором по использованию и охране земель по Павлодарской области, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" задач и осуществление им своих функций.
      23. Первый руководитель государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      24. Первый руководитель государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" имеет двух заместителей, которые назначаются и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      25. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области":
      1) организует работу и руководит деятельностью государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      2) определяет обязанности, полномочия, а также функции работников структурных подразделений государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      3) назначает на должности и освобождает от должностей работников государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      4) осуществляет в порядке, установленном действующим законодательством Республики Казахстан, поощрение сотрудников государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области", оказание материальной помощи, наложение на них дисциплинарных взысканий;
      5) издает приказы и дает указания по вопросам, входящим в его компетенцию, обязательные для выполнения всеми работниками государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      6) утверждает Положения о структурных подразделениях государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области", должностные инструкции сотрудников;
      7) представляет государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" во всех государственных органах и иных организациях независимо от форм собственности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      8) обеспечивает разработку структуры государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      9) утверждает перспективные и текущие планы работы государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области";
      10) противодействует коррупции и несет за это персональную ответственность;
      11) осуществляет иные полномочия, определенные законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      26. Взаимоотношения между государственным учреждением "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" и уполномоченным органом по управлению коммунальным имуществом (местным исполнительным органом) регулируются действующим законодательством Республики Казахстан.
      27. Взаимоотношения между государственным учреждением "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" и уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом) регулируются действующим законодательством Республики Казахстан.
      28. Взаимоотношения между администрацией государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" и трудовым коллективом определяются в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан и коллективным договором.

4. Имущество государственного учреждения "Управление
земельных отношений и инспекции Павлодарской области"

      29. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      30. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области", относится к областной коммунальной собственности.
      31. Государственное учреждение "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и ликвидация (упразднение) государственного учреждения
"Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области"

      32. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      33. При ликвидации государственного учреждения "Управление земельных отношений и инспекции Павлодарской области" имущество, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, остается в областной коммунальной собственности.