"Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 13 ақпандағы № 33 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 17 наурызда № 3130 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 16 мамырдағы № 105 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 16.05.2017 № 105 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 42-бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27, 37-баптарына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының 17-бабына және "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы Жарлығына "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару деңгейлері арасында өкілеттіктердің аражігін ажырату жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 25 тамыздағы Жарлығына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.

      2. Атырау облысы әкімиятының 2008 жылғы 10 сәуірдегі № 88 "Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының мәселелері" қаулысының 2-тармағының және Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 125 "Облыс әкімиятының 2008 жылғы 10 сәуірдегі № 88 "Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының мәселелері" қаулысына өзгеріс енгізу туралы" қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің бірінші орынбасары Ғ.И. Дүйсембаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Ізмұхамбетов

  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы "13" ақпандағы № 33 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы "13" ақпандағы № 33 қаулысымен бекітілген

"Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекеме туралы Ереже
1. Жалпы ережелер

      1. "Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарманың ведомастволары жоқ.

      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртанбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. Басқарма егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 060010, Атырау облысы, Атырау қаласы, Әйтеке би көшесі, 77.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы – "Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Басқарманың қызметін каржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілері мен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен табыс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған табыстар мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Басқарманың миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Басқарманың миссиясы:

      Атырау облысы бойынша қоршаған ортаның экологиялық тепе-теңдігін ұстау және сапасын тұрақтандыру.

      15. Міндеттері:

      1) өз құзыретi шегiнде шаруашылық қызмет объектiлерiнiң мемлекеттiк экологиялық сараптамасын ұйымдастыру және жүргiзу;

      2) мемлекеттiк экологиялық сараптама жүргiзу кезiнде қоғамдық тыңдаулар ұйымдастыру;

      3) ормандарды күзетудi, қорғауды, молықтыру мен орман өсiрудi ұйымдастыру және қамтамасыз ету, өздерiнiң функционалдық қарауындағы мемлекеттiк орман қоры аумағында орман пайдалануды реттеу;

      4) қалдықтарды басқару жөнінде бағдарламалар әзірлеуді ұйымдастыру және олардың орындалуын қамтамасыз ету;

      5) Атырау облысы шегінде жер қойнауын пайдаланушылардың кең таралған пайдалы қазбаларды өңдеу барысында келісімшарттық міндеттемелерді сақтау;

      6) өз құзыреті шегінде қоршаған ортаға түсетін эмиссияларға рұқсаттар беру.

      16. Функциялары:

      1) қоршаған ортаны қорғау саласындағы инвестициялық жобаларды әзірлеу және оларды қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға ұсыну;

      2) қоршаған ортаны қорғау саласында құжаттар әзiрлеу жөнiнде ұсыныстар енгiзу, мұндай құжаттардың бастамашылық жобаларын қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкiлеттi органның қарауына беру;

      3) қоғамдық экологиялық сараптама жүргізуді тіркеуді жүзеге асыру;

      4) қоршаған ортаны қорғау саласындағы жұмыстарды орындауды және қызметтер көрсетуді жүзеге асыратын сыртқы сарапшыларды (жеке және заңды тұлғаларды) сараптамалық жұмыстар жүргізуге тарту;

      5) өз құзыреті шегінде қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштерін әзірлеу;

      6) мемлекеттік орман қоры аумағында орман өрттерінің алдын алу және олармен күрес жөнінде жыл сайынғы іс-шаралар жоспарларын әзірлеу және орындалуын қамтамасыз ету;

      7) өртке қарсы насихаты ұйымдастыру, орманды сақтау, ормандарда өрт қауіпсіздігі ережелерінің орындалуы туралы мәселелерді бұқаралық ақпарат құралдарында тұрақты жариялап отыру;

      8) орман қоры аумағында орман зиянкестерімен және ауруларымен күрес және оның санитарлық жай-күйін жақсарту жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      9) уәкiлеттi органның және облыстың жергілікті өкiлдi органының қатысуымен өздерiнiң қарауындағы мемлекеттiк орман қоры учаскелерiнде орман ресурстарын ұзақ мерзiмдi пайдалануға беру жөнiнде тендерлер ұйымдастырады және өткiзедi;

      10) бассейндік су шаруашылығы басқармаларымен, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ауыз сумен жабдықтау көздерінің су қорғау аймақтары, белдеулері және санитарлық қорғау аймақтарын белгілеуді ұйымдастыру;

      11) бассейндік кеңестер жұмысы мен бассейндік келісімге қатысу;

      12) кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды немесе өндіруді жүргізуге арналған жер қойнауын пайдалану құқығын беру үшін конкурстарды дайындау және ұйымдастыру;

      13) тауарлардағы, жұмыстардағы, көрсетілетін қызметтердегі, кадрлардағы жергілікті қамту мен аумақтарды әлеуметтік дамыту, оның ішінде жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі бөлігінде жер қойнауын пайдаланушылардың келісімшарттық міндеттемелерді орындауының мониторингін жүзеге асыруға қатысады;

      14) сатып алуды ұйымдастыру және өткізу;

      15) II, III және IV санаттардағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу;

      16) II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға түсетін эмиссияларға рұқсаттар беру;

      17) сирек кездесетін және жойылу қаупі бар жануарлар түрлерін қоспағанда, жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсаттар беру;

      18) облыстардың жергілікті атқарушы органдарының қарамағындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару жоспарларын келісу;

      19) мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы болғанда жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды функционалдық аймаққа бөлуді түзету жобаларын келісу;

      20) жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту бойынша табиғи-ғылыми және техникалық-экономикалық негіздемелерді келісу;

      21) жергілікті маңызы бар мемлекеттік табиғи қорық қоры объектілерінің тізбесін келісу;

      22) мемлекеттік орман қорының учаскелерінде орманды пайдалану құқығын, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың функционалдық қарамағындағы ормандардың жай-күйі мен өндірісі үшін қауіп төндіретін жұмыстарды тоқтата тұру, шектеу, тоқтату;

      23) жергілікті атқарушы органдардың функционалдық қарамағындағы мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман ресурстарын ұзақ мерзімді орман пайдалануға беру бойынша тендерлер ұйымдастыру және жүргізу;

      24) орман пайдаланушыларға орман ресурстары сауықтыру, рекреациялық, тарихи-мәдени, туристік және спорттық мақсаттарда; аңшылық шаруашылығы қажеттіліктері; жанама орман пайдалану үшін ұзақ мерзімді орман пайдалануға берілген мемлекеттік орман қорының жерлерінде құрылыс объектілеріне учаскелер беру және осы учаскелерді осындай объектілерді салу үшін пайдалануға рұқсаттар беру;

      25) мемлекеттік орман қорының учаскелеріндегі ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру;

      26) өз құзыреті шегінде табиғат қорғау іс-шараларының жоспарларын келісу;

      27) коммуналдық қалдықтармен жұмыс саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      28) коммуналдық қалдықтармен жұмыс істеу саласында ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру;

      29) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңында, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде және облыс әкімдігі жүктеген өзге де жүзеге асырады.

      30) елді мекендерді шаруашылық - ауыз сумен жабдықтау үшін жерасты суларына іздестіру-барлау жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу;

      31) кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге және барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды жасасады, тіркейді және сақтайды.

      Ескерту. 16-тармаққа өзгерістер енгізілді - Атырау облысы әкімдігінің 29.05.2015 № 65; 18.11.2015 № 344 қаулыларымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      17. Құқықтары мен міндеттері:

      1) жүргізу кезінде экологиялық талаптар бұзылатын жұмыстарды белгіленген тәртіппен тоқтата тұру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      2) облыс әкімдігіне ұйымдық-әдістемелік және материалдық-техникалық қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      3) мемлекеттік органдардан, меншік нысанына және ведомстволық тиістілігіне қарамастан, кәсіпорындар мен ұйымдардан қолданыстағы заңнамамен және нормативтік құжаттармен белгіленген мерзімдерде Басқармаға жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті ақпарат пен мәліметтерді;

      4) табиғат қорғау іс-шараларын өткізуге арналған шарттар жасасуға;

      5) облыс әкімінің және оның орынбасарларының тапсырмасы бойынша Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша облыс әкімдігі атынан өкілдік етуге;

      6) бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылуын қамтамасыз етуге;

      7) облыс басшылығына уақтылы ақпарат беруге міндетті;

      8) қолданыстағы заңнамамен көзделген басқа да құқықтар мен міндеттер.

Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      18. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшысы жүзеге асырады.

      19. Басқарманың бірінші басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      20. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      21. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) қызметкерлерді лауазымға тағайындайды және босатады;

      2) заңнамада белгіленген тәртіппен қызметкерлерді ынталандыруды жүзеге асырады;

      3) заңнамада белгіленген тәртіппен қызметкерлерге тәртіптік жаза қолданады;

      4) өз құзыретінің шегінде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар береді, қызметтік және қаржылық құжаттарға қол қояды;

      5) бөлімдердің ережелерін бекітеді;

      6) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда сенімхатсыз Басқарманың атынан өкілдік етеді;

      7) жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қажетті шараларды қабылдайды және жемқорлыққа қарсы шараларды қабылдамағаны үшін дербес жауапкершілікте болады;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттікті жүзеге асырады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      22. Басқарманың бірінші басшысы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Басқарманың мүлкі

      23. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығындағы оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзгедей көздер есебінен қалыптастырылады.

      24. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      25. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      26. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Басқарманың қарауындағы мемлекеттік мекемелер тізбесі

      1. "Атырау орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мекеме" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      2. "Индер орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мекеме" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      3. "Құрманғазы орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мекеме" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области"

Постановление Акимата Атырауской области от 13 февраля 2015 года № 33. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 17 марта 2015 года № 3130. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 16 мая 2017 года № 105

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 16.05.2017 № 105 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 42 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 17 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" и Указом Президента Республики Казахстан от 25 августа 2014 года "О мерах по разграничению полномочий между уровнями государственного управления Республики Казахстан" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Признать утратившими силу пункт 2 постановления акимата Атырауской области от 10 апреля 2008 года № 88 "Вопросы Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области" и постановление акимата Атырауской области от 30 апреля 2014 года № 125 "О внесении изменения в постановление акимата области от 10 апреля 2008 года № 88 "Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Дюсембаева Г.И. - первого заместителя акима Атырауской области.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Измухамбетов

  Приложение к постановлению акимата Атырауской области от "13" февраля 2015 года № 33
  Утверждено постановлением акимата Атырауской области от "13" февраля 2015 года № 33

Положение о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере охраны окружающей среды и природопользования.

      2. Управления не имеет ведомства.

      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение юридического лица: 060010, Атырауская область, город Атырау, улица Айтеке би, 77.

      10. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области".

      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из областного бюджета.

      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления

      14. Миссия Управления:

      Поддержание экологического равновесия и стабилизация качества окружающей среды по Атырауской области.

      15. Задачи:

      1) организация и проведение в пределах своей компетенции государственной экологической экспертизы объектов хозяйственной деятельности;

      2) организация общественных слушаний при проведении государственной экологической экспертизы;

      3) организация и обеспечение охраны, защиты, воспроизводства лесов и лесоразведения, регулирование лесопользования на территории государственного лесного фонда находящегося в их функциональном ведении;

      4) организация разработки программ по управлению отходами и обеспечение их выполнения;

      5) соблюдение контрактных обязательств при разработке недропользователями общераспространенных полезных ископаемых в пределах Атырауской области;

      6) выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду в пределах своей компетенции.

      16. Функции:

      1) разработка и представление уполномоченному органу в области охраны окружающей среды инвестиционных проектов в области охраны окружающей среды;

      2) внесение предложений по разработке документов в области охраны окружающей среды, передача на рассмотрение уполномоченного органа в области охраны окружающей среды инициативных проектов таких документов;

      3) осуществление регистрации проведения общественной экологической экспертизы;

      4) привлечение для проведения экспертных работ внешних экспертов (физических и юридических лиц), осуществляющих выполнение работ и оказание услуг в области охраны окружающей среды;

      5) разработка в пределах своей компетенции целевых показателей качества окружающей среды;

      6) разработка, утверждение и реализация выполнения ежегодных планов мероприятий по профилактике лесных пожаров и борьбе с ними на территории государственного лесного фонда;

      7) организация противопожарной пропаганды, регулярное освещение в средствах массовой информации вопросов о сбережении лесов, выполнении правил пожарной безопасности в лесах;

      8) организация на территории лесного фонда работы по борьбе с вредителями и болезнями леса и улучшения его санитарного состояния;

      9) организация и проведение тендеров по предоставлению лесных ресурсов в долгосрочное лесопользование на участках государственного лесного фонда, находящихся в их функциональном ведении, с участием уполномоченного органа и местного представительного органа области;

      10) организация установления водоохранных зон, полос и зон санитарной охраны источников питьевого водоснабжения по согласованию с бассейновыми водохозяйственными управлениями, уполномоченным органом в области санитарно-эпидемиологического благополучия населения;

      11) участие в работе бассейновых советов и в бассейновом соглашении;

      12) подготовка и организация конкурса для предоставления права недропользования на проведение разведки или добычи общераспространенных полезных ископаемых;

      13) участие в осуществлении мониторинга исполнения контрактных обязательств недропользователями в части казахстанского содержания в товарах, работах, услугах и кадрах и социального развития территорий, в том числе через реестр товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей;

      14) организация проведения государственных закупок;

      15) проведение государственной экологической экспертизы объектов II, III и IV категорий;

      16) выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий;

      17) выдача разрешений на пользование животным миром, за исключением редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных;

      18) согласование планов учреждения особо охраняемых природных территорий, находящихся в ведении местных исполнительных органов областей;

      19) согласование проектов корректировки функционального зонирования особо охраняемых природных территорий местного значения при положительном заключении государственной экологической экспертизы;

      20) согласование естественно-научных и технико-экономических обоснований по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения;

      21) согласование перечня объектов государственного природно-заповедного фонда местного значения;

      22) приостановление, ограничение, прекращение права лесопользования на участках государственного лесного фонда, а также работ, представляющих опасность для состояния и воспроизводства лесов, находящихся в функциональном ведении местных исполнительных органов;

      23) организация и проведение тендеров по предоставлению лесных ресурсов в долгосрочное лесопользование на участках государственного лесного фонда, находящихся в функциональном ведении местных исполнительных органов;

      24) предоставление лесопользователям участков под объекты строительства на землях государственного лесного фонда, где лесные ресурсы предоставлены в долгосрочное лесопользование для оздоровительных, рекреационных, историко-культурных, туристских и спортивных целей; нужд охотничьего хозяйства; побочного лесного пользования, и выдача разрешений на использование этих участков под строительство таких объектов;

      25) осуществление государственной регистрации договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда;

      26) согласование планов природоохранных мероприятий в пределах своей компетенции;

      27) реализация государственной политики в области обращения с коммунальными отходами;

      28) организация проведения прикладных научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ в области обращения с коммунальными отходами;

      29) осуществляет выполнение иных функций, определенных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, а также возложенных на него акиматом области.

      30) организация и проведение поисково-разведочных работ на подземные воды для хозяйственно-питьевого водоснабжения населенных пунктов;

      31) заключают, регистрируют и хранят контракты на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых и строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей.

      Сноска. Пункт 16 с изменениями, внесенными постановлениями областного акимата Атырауской области от 29.05.2015 № 165; 18.11.2015 № 344 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Права и обязанности:

      1) вносить предложения по приостановлению в установленном порядке работ, при проведении которых нарушаются экологические требования;

      2) вносить предложения в акимат области по совершенствованию организационно-методической и материально-технической деятельности;

      3) получать от государственных органов, предприятий и организаций, независимо от форм собственности и ведомственной принадлежности, в установленные действующим законодательством и нормативными документами сроки информацию и сведения, необходимые для осуществления функций, возложенных на Управление;

      4) заключать договора на проведение природоохранных мероприятий;

      5) по поручению акима и заместителей акима области представлять акимат области по вопросам, отнесенным к компетенции Управления;

      6) обеспечивать целевое использование бюджетных средств;

      7) своевременно предоставлять информацию руководству области;

      8) иные права и обязанности, предусмотренные действующим законодательством.

3. Организация деятельности Управления

      18. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.

      19. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом области.

      20. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      21. Полномочия первого руководителя Управления:

      1) назначает и освобождает от должности сотрудников;

      2) в установленном законодательством порядке осуществляет поощрение сотрудников;

      3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников;

      4) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, подписывает служебную и финансовую документацию;

      5) утверждает положение отделов;

      6) без доверенности представляет Управление в государственных органах и иных организациях;

      7) принимает необходимые меры по противодействию коррупции, и несет персональную ответственность за непринятие антикоррупционных мер;

      8) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      22. Первый руководитель Управления определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления

      23. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.

      25. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      26. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень государственных учреждений, находящихся в ведении Управления

      1. Коммунальное государственное учреждение "Атырауское учреждение по охране лесов и животного мира";

      2. Коммунальное государственное учреждение "Индерское учреждение по охране лесов и животного мира";

      3. Коммунальное государственное учреждение "Курмангазинское учреждение по охране лесов и животного мира".