Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери бөлімдері мен мекемелеріне техникалық қызмет көрсетуді және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ететін монша кір-жуу комбинаттары жұмыскерлері санының нормативтерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2016 жылғы 14 желтоқсандағы № 595 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 25 қаңтарда № 14722 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда көзделген – ҚР Қорғаныс министрінің 28.08.2024 № 943 бұйрығымен (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі).
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Кіріспе жаңа редакцияда көзделген – ҚР Қорғаныс министрінің 28.08.2024 № 943 бұйрығымен (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі 101-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Қорғаныс министрінің 15.04.2024 № 369 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      1-тармақ жаңа редакцияда көзделген – ҚР Қорғаныс министрінің 28.08.2024 № 943 бұйрығымен (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі).

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери бөлімдері мен мекемелеріне техникалық қызмет көрсетуді және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ететін монша кір-жуу комбинаттары жұмыскерлері санының нормативтері бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері Тылының бастығы:

      1) заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықты мемлекеттік тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне жолдасын;

      2) мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықтың көшірмесін қағаз және электрондық түрде Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерінің эталондық бақылау банкiне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсында орналастырсын;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне ұсынсын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің м.а. 15.02.2021 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң күшіне енгізіледі.

      5. Бұйрық лауазымды адамдарға, оларға қатысты бөлігінде жеткізілсін.

      Қазақстан Республикасының
Қорғаныс министрі
генерал-полковник
С. Жасұзақов

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау және

      әлеуметтік даму министрі

      Т. Дүйсенова

      2016 жылғы 22 желтоқсан

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2016 жылғы 14 желтоқсандағы
№ 595 бұйрығымен
бекітілген

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Тақырып жаңа редакцияда көзделген – ҚР Қорғаныс министрінің 28.08.2024 № 943 бұйрығымен (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі).

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери бөлімдері мен мекемелеріне техникалық қызмет көрсетуді және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ететін монша кір-жуу комбинаттары жұмыскерлері санының нормативтері

1 тарау. Жалпы бөлім

      1. Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери бөлімдері мен мекемелеріне техникалық қызмет көрсетуді және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ететін монша кір-жуу комбинаттары жұмыскерлері санының нормативтері (ары қарай – Санының нормативтері) Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери бөлімдері мен мекемелері монша-кір жуу комбинаттары (бұдан әрі – МКК) жұмыскерлерінің еңбегін нормалау, қажетті нормативтік санын, уақыт нормаларын айқындау және негіздеу үшін арналған.

      2. Санының нормативтері 40 сағаттық жұмыс аптасы кезінде жұмыс уақытының жылдық нормасы ішінде бір жұмыскер орындайтын жұмыс көлемінде белгіленген және жұмыс уақытын анағұрлым толық және ұтымды пайдалануды ескере отырып әзірленген.

      3. Сан нормативтері мынадай құжаттар негізінде әзірленді:

      1) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі;

      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1036 бұйрығымен бекітілген Жұмыс берушінің еңбек нормаларын, еңбек жөніндегі үлгілік нормалар мен нормативтерді, қызметтің барлық салалары үшін еңбек жөніндегі бірыңғай және (немесе) салааралық үлгілік нормалар мен нормативтерді әзірлеу, бекіту, ауыстыру және қайта қарау қағидалары (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12736 болып тіркелген);

      3) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2008 жылғы 22 желтоқсандағы № 310-ө бұйрығымен бекітілген Жұмысшылардың еңбегін нормалау үшін нормалар мен нормативтерді белгілеу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар;

      4) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010 жылғы 19 қазандағы № 344/1-ө бұйрығымен бекітілген Ұйымдарда хронометраждық жұмыстарды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар;

      5) жұмыскерлердің жұмысын орындаудың және еңбегін ұйымдастырудың ұйымдастыру-техникалық шарттарын зерделеу материалдары;

      6) МКК жұмыскерлерінің санына ықпал ететін факторлардың (сол немесе өзге де жұмысқа уақыт нормаларының) сандық мәні;

      7) хронометраждық қадағалау, жұмысшылардың нақты саны мен орындалатын жұмыс көлемі туралы МКК-ның деректері;

      8) еңбек жөніндегі нормативтік материалдарды әзірлеу жөніндегі еңбек ғылыми-зерттеу институтының әдістемелік ұсынымдары.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қорғаныс министрінің 15.04.2024 № 369 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Жұмыс бірлігін орындауға уақыт нормалары: жедел уақытты, дайындалу-аяқтау уақытын, жұмыс орнына қызмет көрсетуге, демалу мен жеке қажеттіліктерге уақытты қамтиды. Жедел уақыт мәніне байланысты МКК кәсіптері (лауазымдары) бойынша жұмыстарды орындауға арналған уақыт нормативінің шамасын есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:



      мұндағы Нуақ – нақты жұмыс түрін орындауға уақыт нормасы, сағ.;

      Тжед – жедел уақыт, мин.;

      К – жұмыс орнына ұйымдастыру-техникалық қызмет көрсетуге, демалуға (жұмысты орындау кезінде мәжбүрлі кідірістерді, гимнастикалық жаттығуларды қоса алғанда) және жеке қажеттіліктерге, сондай-ақ дайындалу-аяқтау жұмыстарына жұмсалатын уақытты ескеретін, жедел уақыттан %-дағы коэффициент. Жұмыскерлердің жұмыс уақытын хронометраждық қадағалауларды талдау нәтижелері бойынша К жедел уақыт мөлшерінің 10 %-ына тең болып қабылданады.

      Нормаланатын жұмыстардың жылдық еңбек сыйымдылығы (Тн) орындалатын жұмыстардың әрбір түрінің көлемі ескеріле отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

     


      мұндағы Нуақ – нақты жұмыс түрін орындауға арналған уақыт нормасы, сағ.;

      Vi – бір жылда орындалатын нақты жұмыс түрінің көлемі, i = 1, 2, ..., n – орындалатын жұмыс түрлері.

      Орындалған жұмыстардың жылдық көлемі (Vi) МКК-ның есептік деректеріне сәйкес айқындалады.

      Жұмыскерлердің нормативтік саны (С) мынадай формула бойынша есептеледі:

     


      мұндағы С – жұмыскерлердің нормативтік саны, адам;

      Тн – нормаланатын жұмыстардың жылдық еңбек сыйымдылығы, адам-сағ;

      Фn – 40 сағаттық жұмыс аптасы кезінде күнтізбелік жылдың жұмыс уақытының балансы, сағ.

      5. Нормативтермен дайындалу-аяқтау уақыты, жұмыс орнына қызмет көрсету уақыты, демалу мен жеке қажеттіліктерге уақыт ескерілді.

      6. Кәсіптер (лауазымдар) атауы жұмыстар мен жұмысшылардың мамандықтарының Бірыңғай тарифті-біліктілік анықтамасына сәйкес келеді.

2 тарау. Еңбекті ұйымдастыру

      7. МКК жұмыскерлерінің қызметі біліктілік анықтамалықтарға және бірыңғай тарифтік-біліктілік анықтамалықтарына сәйкес функционалдық нұсқаулықтармен регламенттеледі.

      8. Жұмыс орындарында еңбекті ұйымдастыру еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау, өнеркәсіп қауіпсіздігі талаптарына, өнеркәсіп санитариясы мен гигиенасы қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің м.а. 15.02.2021 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Жұмысты орындаушылар арасында бөлу кезінде жұмыскерлердің қажетті дағдыларды меңгеруіне және тапсырмаларды орындауын жеделдетуге ықпал ете отырып, олардың біліктілігі мен тәжірибесін ескеру қажет.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің м.а. 15.02.2021 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. МКК жұмыскерлері өз қызметінде қызмет көрсету саласындағы заңнамасын басшылыққа алады.

      11. МКК қолданатын жабдық:

      1) кір жуу машинасы;

      2) центрифуга;

      3) кептіргіш барабан;

      4) тегістегіш каток;

      5) тігін машинасы;

      6) қосалқы жабдық және басқалар.

      11. МКК жұмыскерлері еңбек және демалыс режимін, белгіленген күн тәртібін және жұмыскерлердің тұрақты жұмыс істеу қабілеті жоғары болатын күннің бірінші жартысында анағұрлым еңбек сыйымдылығын орындаумен барлық міндетті жұмыстарды регламенттеуді сақтайды.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің м.а. 15.02.2021 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3 тарау. Нормативтік бөлік

      12. МКК-ның "Шаруашылықты қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      МКК шаруашылық қызметіне басшылық жасау;

      кір жууды және әскери бөлімдер мен мекемелердің жеке құрамын моншаға түсіруді жүзеге асырумен байланысты МКК мақсаты мен міндетін айқындау;

      Сандық және сапалық көрсеткіштерге сәйкес тапсырмаларды орындауды қамтамасыз ету;

      материалдық құралдарды беру, есепке алу және сақтау;

      материалдық құралдардық ұтымды пайдаланылуына бақылауды жүзеге асыру;

      МКК жұмысындағы мәселелерді анықтау және талдау;

      МКК-ны білікті кадрмен қамтамасыз ету жөнінде шаралар қабылдау;

      белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы жасалуын қамтамасыз ету;

      еңбек қауіпсіздігі мен оны қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидаларын орындау.

      2) орындаушы – МКК меңгерушісі.

      Жұмыскерлердің саны 5 және одан астам адам болған кезде МКК меңгерушісінің лауазымы енгізіледі.

      МКК жұмыскерлерінің саны 4 және одан аз бірлік болған кезде МКК меңгерушісінің міндеттері МКК жұмыскерінің біреуіне жүктеледі.

      13. "Киімді жиынтықтауды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      біртекті технологиялық белгілеріне, өңдеу тәсілдері мен түрлеріне, түрі мен түсіне, кірлеу сипаты мен дәрежесіне қарай киімді қабылдау және сұрыптау;

      кір киімдерді жууға беру;

      таза киімді қабылдау және оларды жиынтықтау;

      таза киімді беру;

      2) орындаушы – киімді жиынтықтаушы, киімдерді жиынтықтаушылардың сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 1 қосымшасына келтірілген.

      14. "Киім жууды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      кір киімді қабылдау;

      киімді кір жуу машинасына салу;

      кір жуу машиналарында киім жуудың технологиялық процесін жүргізу;

      кір жуу процесін өткізу және қадағалау;

      жуылған киімді кір жуу машиналарынан шығару;

      жуылған киімнің тазалығын айқындау;

      жуылған киімді одан әрі технологиялық операция жүргізуге беру.

      2) орындаушы – кір жуу машиналарының операторы, кір жуу машиналары операторларының сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 2 қосымшасына келтірілген.

      15. "Киімді центрифугада сығуды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      бұйымдар бояуының беріктігін және оларды басқа киіммен бірге салу мүмкіндіктерін айқындау;

      центрифугаға киімді салу және оны қосу;

      центрифуганың дұрыс жұмыс істеуін қадағалау;

      центрифуганы тоқтату және киімді шығару;

      киімді сығу дәрежесін айқындау (қалған ылғалдылық).

      2) орындаушы – киімді центрифугада сығушы, киімді центрифугада сығушылардың сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 3 қосымшасына келтірілген.

      16. "Киім кептіруді қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      кептіру машиналарын (барабандарды) жұмысқа дайындау;

      киімді кептіру машиналарына (барабандарға) салу;

      әртүрлі киімді кептіру ұзақтығын айқындау;

      киімді кептіру машиналарында (барабандарда) кептіру. Кептіру процесін тексеру, кептіру барабандарындағы температура режимін бақылау;

      киімді кептіру барабанынан шығару. Киімді кептіргеннен кейінгі ылғалдылықты айқындау.

      2) орындаушы – киім кептіру қондырғыларының аппаратшысы, киім кептіру қондырғылары аппаратшыларының сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 4 қосымшасына келтірілген.

      17. "Киімді үтіктеуді қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      машиналардың үстіңгі жұмыс қабатын толық пайдаланғанға дейін сәйкес келетін киім ассортиментін іріктеу;

      киімнің қатпарларын жаза отырып, катоктың қысу біліктеріне салу, киім заттарын салу және плита подушкасына бөлу;

      киімді үтіктеу;

      үтіктелген киімді қабылдау және жинақтап қою.

      2) орындаушы – үтіктеуші (киімдерді), үтіктеушілердің (киімдерді) сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 5 қосымшасына келтірілген.

      18. "Киімді жөндеуді қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      киімді жұмыс орнына тасымалдау;

      тігін машиналарында немесе қолмен бұйымдарды жөндеу бойынша қарапайым операцияларды орындау;

      жөндеуден кейін киімді бүктеп-салу.

      2) орындаушы – тігінші (киімді жөндеу жөніндегі), тігіншілердің (киімді жөндеу жөніндегі) сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 6 қосымшасына келтірілген.

      19. "Өндірістік үй-жайларды жинап-тазалауды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      жинап-тазалау заттары мен айла-бұйымдарын ауысым басында жұмыс орнына және ауысым соңында оларды сақтау үшін белгіленген орынға жеткізу;

      еденді сыпыру немесе жуу. Сыпыру алдында қажет болған кезде еденге су себу;

      еденді жуу немесе ылғалдап сыпыру кезінде қажеттілігіне қарай жуу ерітіндісін немесе суды ауыстыру;

      терезелер алдын, жылыту құбырларын, хабарландыру тақталарын, плакаттарды сүрту;

      терезелерді, қабырғаларды, панельдерді, есіктерді, төбелерді жуу немесе сүртіп-тазалау;

      қоқысты белгіленген орынға жеткізу.

      2) орындаушы – өндірістік үй-жайларды жинап-тазалаушы, өндірістік үй-жайларды жинап-тазалаушылардың сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 7 қосымшасына келтірілген.

      20. "Машиналар мен жабдықты жөндеу жөніндегі жұмыстарды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      барлық машиналардың, агрегаттардың, қозғалтқыштардың, қуат беретін және компрессорлық қондырғылардың, ауаны салқындатуға арналған қондырғылардың және т.б. жай-күйін қадағалау (профилактикалық қарап-тексеру, тазалау және майлау, бұзылуларды реттеу және жою);

      жабдықты жөндеуді орындау;

      жұмыскерлердің жабдықты пайдалану қағидаларын орындауын бақылау.

      2) орындаушы – слесарь-жөндеуші, слесарь-жөндеушілердің сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 8 қосымшасына келтірілген.

      21. "Электр жабдығын жөндеу жөніндегі жұмыстарды қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      жарық және қуат беретін электр жабдығының жұмыс істеуін қадағалау және қамтамасыз ету;

      анықталған барлық ақаулар мен олқылықтарды жою;

      электр жабдығын жөндеу;

      электр желілерінің ақаусыздығын қадағалау.

      2) орындаушы – электр жабдығын жөндеу жөніндегі слесарь-электрик, электр жабдығын жөндеу жөніндегі слесарь-электриктердің сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 9 қосымшасына келтірілген.

      22. "Моншаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      душ қондырғыларының, крандардың, душ сеткаларының, баспалдақ торларының, терезелердің жай-күйін қадағалау;

      дезинфекциялық ерітінділерді дайындау;

      ауыз су бөшкелерін толтыру;

      қоқыстарға арналған урналарды қою, оларды тазалау және дезинфекциялау;

      жалпы пайдалануға арналған дәретханаларды, қолжуғыштарды, душтарды, гардеробтарды және басқа да жалпы пайдалану орындарын тазалау және дезинфекциялау.

      2) орындаушы – моншада қызмет көрсету жөніндегі жұмысшы (моншашы), моншада қызмет көрсету жөніндегі жұмысшылардың (моншашылардың) сан нормативі қазіргі Санының нормативтерінің 10 қосымшасына келтірілген.

      23. "Қазандық жұмысын қамтамасыз ету" функциясы бойынша сан нормативтері.

      1) жұмыс мәні:

      қатты отынмен жұмыс істейтін су қыздыру және бу қазандықтарына қызмет көрсету;

      қоректендіру желілерін қайта қосу;

      бу құбырларын толтыру және алмастыру;

      қазандықтардың автоматты қоректендіру аппаратурасын қосу және ажырату;

      қазандықтарды, олардың қосалқы тетіктерін, бақылау-өлшеу аспаптарын профилактикалық қарап-тексеру және қазандық агрегаттарын жоспарлы-алдын ала жөндеуге қатысу;

      қазандықтарды және олардың қосалқы тетіктерін жөндеуден қабылдау және оларды жұмысқа дайындау;

      жабдық жұмысындағы ақаулардың алдын алу және болдырмау.

      2) орындаушы – қазандық машинисі (от жағушы).

      Қазандық машинисі (от жағушы) саны нормативтері 1 ауысымға 1 бірлікті құрайды.

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 1 қосымша

Киімдерді жиынтықтаушылардың сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

75 000 – 100 000

0,5

100 001 – 150 000

1,0

150 001 – 200 000

1,5

200 001 – 250 000

2,0

250 001 – 300 000

2,5

300 001-ден астам

3,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 2 қосымша

Кір жуу машиналары операторларының сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

0 – 30 000

0,5

30 001 – 60 000

1,0

60 001 – 100 000

1,5

100 001 – 150 000

2,0

150 001 – 200 000

2,5

200 001 – 250 000

3,0

250 001 – 300 000

3,5

300 001 – 350 000

4,0

350 001-ден астам

4,5

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 3 қосымша

Киімді центрифугада сығушылардың сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

0 – 50 000

0,5

50 001 – 100 000

1,0

100 001 – 150 000

1,5

150 001 – 200 000

2,0

200 001-ден астам

2,5

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 4 қосымша

Киім кептіру қондырғыларының аппаратшыларының сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

0 – 30 000

0,5

30 001 – 60 000

1,0

60 001 – 100 000

1,5

100 001 – 150 000

2,0

150 001 – 200 000

2,5

200 001 – 250 000

3,0

250 001 – 300 000

3,5

300 001 – 350 000

4,0

350 001 – ден астам

4,5

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 5 қосымша

Үтіктеушілердің (киімдерді) сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

0 – 25 000

0,5

25 001 – 50 000

1,0

50 001 – 75 000

1,5

75 001 – 100 000

2,0

100 001 – 125 000

2,5

125 001 – 150 000

3,0

150 001 – 175 000

3,5

175 001 – ден астам

4,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 6 қосымша

Тігіншілердің (киімді жөндеу жөніндегі) сан нормативі

Бір жылда киім мөлшері, кг

Сан нормативтері, бірл.

1 – 50 000

0,5

50 001 – 100 000

1,0

100 001 – 150 000

2,0

150 001-ден астам

3,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 7 қосымша

Өндірістік үй-жайларды жинап-тазалаушылардың сан нормативі

Тазалайтын аудан көлемі, м2

Сан нормативтері, бірл.

1 – 500

0,5

501 – 1 000

1,0

1 001 – 2 000

2,0

2 001 – 3 000

3,0

3 001 – 4 000

4,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 8 қосымша

Слесарь-жөндеушілердің сан нормативі

Жабдық бірлігінің саны, дана

Сан нормативтері, бірл.

1 – 50

0,5

51 – 100

1,0

101 – 150

1,5

151 – 200

2,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 9 қосымша

Электр жабдығын жөндеу жөніндегі слесарь-электриктердің сан нормативі

Электр жабдығы бірлігінің саны, дана

Сан нормативтері, бірл.

1 – 50

0,5

51 – 100

1,0

101 – 150

1,5

151 – 200

2,0

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрлігі әскери
бөлімдері мен мекемелерінің
техникалық қызмет көрсетуін
және іс-әрекеттігін қамтамасыз
ететін монша кір-жуу
комбинаттары жұмысшыларының санының
нормативтеріне 10 қосымша

Моншада қызмет көрсету жөніндегі жұмысшылардың (моншашылардың) сан нормативі

Бір жылда қызмет көрсетілетін жеке құрам саны, адам

Сан нормативтері, бірл.

1 – 30 000

0,5

30 001 – 100 000

1

100 001 – 200 000

1,5

200 001 – 300 000

2,0


Об утверждении Нормативов численности работников банно-прачечных комбинатов, обеспечивающих техническое обслуживание и функционирование воинских частей и учреждений Министерства обороны Республики Казахстан

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 14 декабря 2016 года № 595. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 25 января 2017 года № 14722.

      Примечание ИЗПИ!
      Заголовок предусмотрен в редакции приказа Министра обороны РК от 28.08.2024 № 943 (вводится в действие с 01.01.2025).
      Примечание ИЗПИ!
      Преамбула предусмотрена в редакции приказа Министра обороны РК от 28.08.2024 № 943 (вводится в действие с 01.01.2025).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 101 Трудового кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра обороны РК от 15.04.2024 № 369 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание ИЗПИ!
      Пункт 1 предусмотрен в редакции приказа Министра обороны РК от 28.08.2024 № 943 (вводится в действие с 01.01.2025).

      1. Утвердить прилагаемые Нормативы численности работников банно-прачечных комбинатов, обеспечивающих техническое обслуживание и функционирование воинских частей и учреждений Министерства обороны Республики Казахстан.

      2. Начальнику Тыла Вооруженных Сил Республики Казахстан:

      1) в установленном законодательством порядке направить настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации;

      2) направить копию настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан в бумажном и электронном виде в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации;

      3) после официального опубликования приказ разместить на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представить в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан сведения об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра обороны Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа и.о. Министра обороны РК от 15.02.2021 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      5. Приказ довести до должностных лиц, в части их касающейся.

      Министр обороны
Республики Казахстан
генерал-полковник
С. Жасузаков

      "СОГЛАСОВАН"
Министр здравоохранения и
социального развития
Республики Казахстан
Т. Дуйсенова
22 декабря 2016 года

  Утверждены
приказом Министра обороны
Республики Казахстан
от 14 декабря 2016 года № 595

      Примечание ИЗПИ!
      Заголовок предусмотрен в редакции приказа Министра обороны РК от 28.08.2024 № 943 (вводится в действие с 01.01.2025).

Нормативы численности работников
банно-прачечных комбинатов, обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование воинских частей и учреждений Министерства
обороны Республики Казахстан

Глава 1. Общая часть

      1. Нормативы численности работников банно-прачечных комбинатов, обеспечивающих техническое обслуживание и функционирование воинских частей и учреждений Министерства обороны Республики Казахстан (далее – Нормативы численности) предназначены для нормирования труда, определения и обоснования необходимой нормативной численности, норм времени работников банно-прачечных комбинатов (далее – БПК) воинских частей и учреждений Министерства обороны Республики Казахстан.

      2. Нормативы численности установлены в объемах работ, выполняемых одним работником в течении годовой нормы рабочего времени при 40 часовой рабочей неделе и разработаны с учетом наиболее полного и рационального использования рабочего времени.

      3. Нормативы численности разработаны на основе следующих документов:

      1) Трудовой кодекс Республики Казахстан;

      2) Правила разработки, утверждения, замены и пересмотра норм труда работодателем, типовых норм и нормативов по труду, единых и (или) межотраслевых типовых норм и нормативов по труду для всех сфер деятельности, утвержденные приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 1036 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12736);

      3) методические рекомендации по установлению норм и нормативов для нормирования труда рабочих, утвержденные приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 22 декабря 2008 года № 310-п;

      4) методические рекомендации по проведению хронометражных работ в организациях, утвержденные приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 19 октября 2010 года № 344/1-п;

      5) материалы изучения организационно-технических условий выполнения работ и организации труда работников;

      6) количественные значения факторов (норм времени на ту или иную работу), влияющих на численность работников БПК;

      7) хронометражные наблюдения, данные БПК о фактической численности рабочих и объемах выполняемых работ;

      8) методические рекомендации научно-исследовательского института труда по разработке нормативных материалов по труду.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра обороны РК от 15.04.2024 № 369 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Нормы времени на выполнение единицы работы включает: оперативное время, подготовительно-заключительное время, время на обслуживание рабочего места, отдых и личные надобности. Расчет величины норматива времени на выполнение работ по профессиям (должностям) БПК в зависимости от значения оперативного времени осуществляется по формуле:

     

      (1)

      где Hвр - норма времени на выполнение конкретного вида работы, час;

      Тon - оперативное время, мин;

      K - коэффициент, учитывающий затраты времени на организационно-техническое обслуживание рабочего места, отдых (включая вынужденные паузы при выполнении работы, гимнастические упражнения) и личные потребности, а также подготовительно-заключительные работы, в % от оперативного времени. По результатам анализа хронометражных наблюдений рабочего времени работников K принимается равным 10% от объема оперативного времени.

      Годовая трудоемкость нормируемых работ (Тn) определяется с учетом объема каждого вида выполняемых работ по формуле:

     

            (2)

      где

- норма времени на выполнение конкретного вида работы, час;

      Vi- объем конкретного вида работы, выполняемой за год,

= 1, 2, ..., n - виды выполняемых работ.

      Годовой объем выполненных работ (Vi) определяется согласно отчетным данным БПК.

      Нормативная численность работников (Ч), исчисляется по формуле:

     

            (3)

      где       Ч – нормативная численность работников, чел.;

      Tн – годовая трудоемкость нормируемых работ, человек-час;

      Фn – баланс рабочего времени на календарный год при 40-часовой рабочей неделе, час.

      5. Нормативами учтены подготовительно-заключительное время, время на обслуживание рабочего места, время на отдых и личные надобности.

      6. Наименования профессий (должностей) соответствует Единому тарифно-квалификационному справочнику работ и профессий рабочих.

Глава 2. Организация труда

      7. Деятельность работников БПК регламентируется функциональными инструкциями, разработанными в соответствии с квалификационным справочником и едиными тарифно-квалификационными справочниками.

      8. Организация труда на рабочих местах осуществляется в соответствии с требованиями безопасности и охраны труда, промышленной безопасности, правил промышленной санитарии и гигиены.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа и.о. Министра обороны РК от 15.02.2021 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. При распределении работ между исполнителями следует учитывать их квалификацию и опыт, способствуя приобретению необходимых навыков и ускорению выполнения заданий работниками.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа и.о. Министра обороны РК от 15.02.2021 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Работники БПК в своей деятельности руководствуются законодательством в сфере обслуживания.

      11. Применяемое оборудование БПК:

      1) стиральная машина;

      2) центрифуга;

      3) сушильный барабан;

      4) гладильный каток;

      5) швейная машина;

      6) вспомогательное оборудование и другие.

      11. Работниками БПК соблюдаются режим труда и отдыха, установленный распорядок дня и регламентацию всех обязательных работ с выполнением наиболее трудоемких из них в первой половине дня, когда у работника отмечается высокая устойчивая работоспособность.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа и.о. Министра обороны РК от 15.02.2021 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Нормативная часть

      12. Норматив численности по функции "Хозяйственное обеспечение" БПК.

      1) содержание работы:

      руководство хозяйственной деятельностью БПК;

      определение целей и задач БПК, связанных с осуществлением стирки белья и помывки личного состава воинских частей и учреждений;

      обеспечение выполнения заданий согласно количественным и качественным показателям;

      выдача, учет и хранение материальных средств;

      осуществление контроля за рациональным использованием материальных средств;

      выявление и анализ проблем в работе БПК;

      принятие мер по обеспечению БПК квалифицированными кадрами;

      обеспечение своевременного составления установленной отчетной документации;

      выполнение правил по безопасности и охране труда, противопожарной безопасности.

      2) исполнитель – заведующий БПК.

      Должность заведующего БПК вводится при общей численности 5 и более единиц работников.

      При численности работников БПК 4 и менее единиц обязанности заведующего БПК возлагаются на одного из работников БПК.

      13. Норматив численности по функции "Обеспечение комплектовки белья".

      1) содержание работы:

      прием и сортировка грязного белья по однородным технологическим признакам, способам и видам обработки, виду и цвету, характеру и степени загрязненности;

      передача грязного белья на стирку;

      прием чистого белья и его комплектование;

      выдача чистого белья.

      2) исполнитель – комплектовщик белья, норматив численности комплектовщиков белья приведен в приложение 1 к настоящим Нормативам численности.

      14. Норматив численности по функции "Обеспечение стирки белья".

      1) содержание работы:

      прием грязного белья;

      загрузка белья в стиральную машину;

      ведение технологического процесса стирки белья на стиральных машинах;

      переходы и наблюдения за процессом стирки;

      выгрузка выстиранного белья из стиральных машин;

      определение чистоты выстиранного белья;

      передача выстиранного белья на проведение дальнейшей технологической операции.

      2) исполнитель – оператор стиральных машин, норматив численности операторов стиральных машин приведен в приложение 2 к настоящим Нормативам численности.

      15. Норматив численности по функции "Обеспечение отжима белья на центрифуге".

      1) содержание работы:

      определение прочности окрасок изделий и возможности их загрузки совместно с другим бельем;

      загрузка белья в центрифуги и начало работы;

      наблюдение за правильной работой центрифуги;

      остановка центрифуги и выгрузка белья;

      определение степени отжима белья (остаточная влажность).

      2) исполнитель – отжимщик белья на центрифугах, норматив численности отжимщиков белья на центрифугах приведен в приложение 3 к настоящим Нормативам численности.

      16. Норматив численности по функции "Обеспечение сушки белья".

      1) содержание работы:

      подготовка сушильных машин (барабанов) к работе;

      загрузка белья в сушильные машины (барабаны);

      определение продолжительности сушки для различных видов белья;

      сушка белья в сушильных машинах (барабанах). Проверка процесса сушки, контроль температурного режима в сушильных барабанах;

      выгрузка белья из сушильных барабанов. Определение влажности белья после сушки.

      2) исполнитель – аппаратчик бельевых сушильных установок, норматив численности аппаратчиков бельевых сушильных установок приведен в приложение 4 к настоящим Нормативам численности.

      17. Норматив численности по функции: "Обеспечение глажки белья".

      1) содержание работы:

      подбор соответствующего ассортимента белья до полного использования рабочей поверхности машин;

      подача белья под прижимные валки катка с распределением складок, укладка и распределение предметов белья на подушке плиты;

      глажение белья;

      прием и складывание выглаженного белья;

      2) исполнитель – гладильщик (белья), норматив численности гладильщиков (белья) приведен в приложение 5 к настоящим Нормативам численности.

      18. Норматив численности по функции: "Обеспечение ремонта белья".

      1) содержание работы:

      транспортировка белья к рабочему месту;

      выполнение на швейных машинах или вручную простых операций по ремонту изделий;

      укладка белья после ремонта.

      2) исполнитель – швея (по ремонту белья), норматив численности швей (по ремонту белья) приведен в приложение 6 к настоящим Нормативам численности.

      19. Норматив численности по функции "Обеспечение уборки производственных помещений".

      1) содержание работы:

      доставка средств уборки и приспособлений к месту работы в начале смены и в установленное для их хранения место в конце смены;

      подметание или мытье пола. Увлажнение пола при необходимости перед подметанием;

      смена моющего раствора или воды по мере необходимости при мытье пола или влажном подметании;

      протирка подоконников, отопительных труб, досок для объявлений, плакатов;

      мытье или обметание окон, стен, панелей, дверей, потолков;

      доставка мусора в установленное место.

      2) исполнитель – уборщик производственных помещений, норматив численности уборщиков производственных помещений приведен в приложение 7 к настоящим Нормативам численности.

      20. Норматив численности по функции "Обеспечение работ по ремонту машин и оборудования".

      1) содержание работы:

      наблюдение за состоянием всех машин, агрегатов, двигателей, силовых и компрессорных установок, установок для кондиционирования воздуха и т.д. (профилактические осмотры, чистка и смазка, регулирование и устранение повреждений);

      выполнение ремонта оборудования;

      контроль за выполнением работниками правил эксплуатации оборудования.

      2) исполнитель – слесарь-ремонтник, норматив численности слесарь-ремонтников приведен в приложение 8 к настоящим Нормативам численности.

      21. Норматив численности по функции "Обеспечение работ по ремонту электрооборудования".

      1) содержание работы:

      наблюдение и обеспечение работы светового и силового электрооборудования;

      устранение всех обнаруженных дефектов и неполадок;

      ремонт электрооборудования;

      наблюдение за исправностью электросетей.

      2) исполнитель – слесарь-электрик по ремонту электрооборудования, норматив численности слесарь-электриков приведен в приложение 9 к настоящим Нормативам численности.

      22. Норматив численности по функции "Обеспечение обслуживания бани".

      1) содержание работы:

      наблюдение за состоянием душевых установок, кранов, душевых сеток, лестничных клеток, окон;

      приготовление дезинфицирующих растворов;

      наполнение бачков питьевой водой;

      расстановка урн для мусора, чистка и дезинфицирование их;

      уборка и дезинфицирование туалетов, раковин, душевых, гардеробных и других мест общего пользования.

      2) исполнитель – рабочий по обслуживанию в бане (банщик), норматив численности рабочих по обслуживанию в бане (банщиков) приведен в приложение 10 к настоящим Нормативам численности.

      23. Норматив численности по функции: "Обеспечение работы котельной".

      1) содержание работы:

      обслуживание водогрейных и паровых котлов, работающих на твердом топливе;

      переключение питательных линий;

      заполнение и опорожнение паропроводов;

      включение и выключение автоматической аппаратуры питания котлов;

      профилактический осмотр котлов, их вспомогательных механизмов, контрольно-измерительных приборов и участие в планово-предупредительном ремонте котлоагрегатов;

      приемка котлов и их вспомогательных механизмов из ремонта и подготовка их к работе;

      предупреждение и устранение неисправностей в работе оборудования.

      2) исполнитель – машинист (кочегар) котельной.

      Норматив численности машиниста (кочегара) котельной составляет – 1 единица в 1 смену.

  Приложение 1
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности комплектовщиков белья

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

75 000 – 100 000

0,5

100 001 – 150 000

1,0

150 001 – 200 000

1,5

200 001 – 250 000

2,0

250 001 – 300 000

2,5

свыше 300 001

3,0


  Приложение 2
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности операторов стиральных машин

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

0 – 30 000

0,5

30 001 – 60 000

1,0

60 001 – 100 000

1,5

100 001 – 150 000

2,0

150 001 – 200 000

2,5

200 001 – 250 000

3,0

250 001 – 300 000

3,5

300 001 – 350 000

4,0

свыше 350 001

4,5


  Приложение 3
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности отжимщиков белья на центрифугах

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

0 – 50 000

0,5

50 001 – 100 000

1,0

100 001 – 150 000

1,5

150 001 – 200 000

2,0

свыше 200 001

2,5


  Приложение 4
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности аппаратчиков бельевых сушильных установок

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

0 – 30 000

0,5

30 001 – 60 000

1,0

60 001 – 100 000

1,5

100 001 – 150 000

2,0

150 001 – 200 000

2,5

200 001 – 250 000

3,0

250 001 – 300 000

3,5

300 001 – 350 000

4,0

свыше 350 001

4,5


  Приложение 5
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности гладильщиков (белья)

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

0 – 25 000

0,5

25 001 – 50 000

1,0

50 001 – 75 000

1,5

75 001 – 100 000

2,0

100 001 – 125 000

2,5

125 001 – 150 000

3,0

150 001 – 175 000

3,5

свыше 175 001

4,0


  Приложение 6
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности швей (по ремонту белья)

Объем белья в год, кг.

Норматив численности, ед.

1 – 50 000

0,5

50 001 – 100 000

1,0

100 001 – 150 000

2,0

свыше 150 001

3,0


  Приложение 7
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности уборщиков производственных помещений

Количество
убираемой площади, м2

Норматив численности, ед.

1 – 500

0,5

501 – 1 000

1,0

1 001 – 2 000

2,0

2 001 – 3 000

3,0

3 001 – 4 000

4,0


  Приложение 8
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности слесарь-ремонтников

Количество
единиц оборудования

Норматив численности, ед.

1 – 50

0,5

51 – 100

1,0

101 – 150

1,5

151 – 200

2,0


  Приложение 9
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности слесарь-электриков по ремонту электрооборудования

Количество
единиц электрического оборудования

Норматив численности, ед.

1 – 50

0,5

51 – 100

1,0

101 – 150

1,5

151 – 200

2,0

 
  Приложение 10
к Нормативам численности работников
банно-прачечных комбинатов,
обеспечивающих техническое
обслуживание и функционирование
воинских частей и учреждений
Министерства обороны Республики Казахстан.

Норматив

численности рабочих по обслуживанию в бане (банщиков)

Количество обслуживаемого
личного состава в год, чел.

Норматив численности, ед.

1 – 30 000

0,5

30 001 – 100 000

1

100 001 – 200 000

1,5

200 001 – 300 000

2,0