"Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 24 ақпандағы № 75 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 7 сәуірде № 3021 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 28 шілдедегі № 224 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 28.07.2016 № 224 қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Басқарма) Ережесі бекітілсін.
      2. Басқарма заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;
      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.
      3. "Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 наурыздағы № 83 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2188 болып тіркелген, 2014 жылдың 29 сәуірінде "Ақ жол" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б. Орынбековке жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "24" ақпан
№ 75 қаулысымен бекітілген

"Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ережелер

      1. "Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) мемлекеттік басқару қызметтерін орындау, бюджеттік жоспарлау, облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі бағыттарын әзірлеуді ведомствоаралық және салааралық үйлестіруді жүзеге асыру, оның басымдықтарын тиімді іске асыруға ықпал ету салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. Басқарманың ведомстволары жоқ.
      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Басқарма мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Басқармаға егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: пошталық индексі 080008, Қазақстан Республикасы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Абай даңғылы, 125.      
      10. Мемлекеттік органның толық атауы - "Жамбыл облысы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Басқарманың қызметін каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      13. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Басқарманың миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Басқарманың Миссиясы:
      бюджеттік жоспарлау, облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі бағыттарын әзірлеу мен іске асыруда ведомствоаралық және салааралық үйлестіру, өңірлік саясатты жүзеге асыру бойынша жұмыстарды үйлестіру мәселелері бойынша өкілеттілікті атқару.
      15. Міндеттері:
      1) Жамбыл облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі бағыттарын қалыптастыру, мемлекеттік басқару жүйесінің құжаттарын әзірлеу бойынша жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру, мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына мониториг жүргізу және бағалау;
      2) жоспарлы кезеңге облыс бюджетін әзірлеу және қалыптастыру;
      3) өңірлік саясатты жүзеге асыру бойынша жұмыстарды үйлестіру.
      16. Функциялары:
      1) жыл сайын жылжымалы негізде 5 жылға арналған әлеуметтік-экономикалық даму болжамын және 3 жылға арналған бюджет өлшемдерін әзірлеу және бекітуге ұсыну;
      2) Жамбыл облысын дамытудың 5 жылға арналған бағдарламасын әзірлеу және бекітуге ұсыну;
      3) Жамбыл облысын дамытудың 5 жылға арналған бағдарламасын жүзеге асыру бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекітуге ұсыну;
      4) Жамбыл облысының даму бағдарламасы және оны жүзеге асыру бойынша іс-шаралар жоспарының жыл сайынғы мониторингі;
      5) стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды іске асыру мониторингін қамтамасыз ету;
      6) әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің мониторингі;
      7) ауылдық елді мекендердің әлеуметтік-экономикалық дамуына мониторинг және талдау жүргізу;
      8) тіректі ауылдық елді мекендердің, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті жоғары, орташа, төмен ауылдық елді мекендердің тізбесін анықтау, сондай-ақ тіректі ауылдық елді мекендерді, аудан орталықтарын дамытудың кешенді жоспарын және ауылдық округтердің, ауылдар мен кенттердің орталықтарын дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу бойынша жұмыстарды үйлестіру және олардың жүзеге асырылуы бойынша есебін әзірлеу;
      9) Қазақстан Республикасының аумағын ұйымдастырудың бас схемасына индустриалды-инновациялық жобалардың сәйкестігін қарастыру және ұсыным беру;
      10) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың бюджеттік өтінімдерін қарау, бағалау және олар бойынша қорытындылар дайындау;
      11) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің инвестициялық ұсыныстары бойынша бюджеттік инвестициялық жобаны іске асырудың экономикалық тұрғыдан орындылығын, жоба мақсаттарының стратегиялық және бағдарламалық құжаттармен белгіленген саланы дамыту басымдықтарына сәйкестігін анықтау бойынша қорытынды әзірлеу;
      12) орта мерзімді кезеңге облыстық және аудандық (қалалық) бюджеттер арасында жалпы сипаттағы трансферттердің болжам көлемдерін анықтау;
      13) облыстық бюджет жобасын әзірлеу және оны мәслихатқа бекітуге ұсыну;
      14) Жамбыл облысын дамыту бағдарламасы шеңберінде бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) және бюджеттік инвестицияларды жоспарлау;
      15) жоғарғы органдарға мемлекеттік қаражаттар есебінен жүзеге асырылатын даму бюджеті және жергілікті бюджет қаражаттарының бағыттары туралы мәліметтер әзірлеу және ұсыну;
      16) инвестициялық және инвестициялаудан кейінгі кезеңде бюджеттік инвестициялық жобаларға мониториг жүргізу және оны вебпорталға енгізу;
      17) акцияларының бақылау пакеті (жарғылық капиталындағы қатысу үлесі) жергілікті атқарушы органдарға тиесілі ұлттық компанияның, акционерлік қоғамдардың, жауапкершілігі шектеулі серіктестердің даму стратегиялары мен жоспарларының орындалуының мониторингісін жүргізу;
      18) жер қойнауын пайдалануға арналған келісім-шарттар жобаларына экономикалық сараптама жүргізу;
      19) коммуналдық меншікке жататын концессия объектілері бойынша, егер концессия объектісін құру (реконструкциялау) құны 4 000 000 айлық есептік көрсеткішке дейінгіні құраған жағдайда, концессиялық ұсыныстар бойынша, конкурстық құжаттама бойынша, оның iшiнде оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде концессионердi таңдау жөнiндегi конкурсты өткiзу кезiнде конкурсқа қатысушылар ұсынған концессиялық өтiнiмдер бойынша, концессия шарттары жобалары бойынша, оның iшiнде концессия шарттарына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде қорытындылар әзірлеу;
      20) егер концессия объектісін құру (реконструкциялау) құны 4 000 000 айлық есептік көрсеткішке дейінгіні құраған жағдайда, конкурстық құжаттаманы және концессия шарттарын, оның iшiнде оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде коммуналдық меншікке жататын концессия объектілері бойынша келiсім беру;
      21) өзге де концессия мәселелерi жөнiндегі жұмыстарды өз құзыреті шегінде ұйымдастыру;
      22) мемлекеттік-жекешелік әріптестік саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша жұмыстарды өз құзыреті шегінде үйлестіреді.
      17. Құқықтары мен міндеттері:
      Құқықтары:
      1) өз құзыры шегінде мемлекеттік органдарға, қоғамдық және басқа да мекемелерге, бұқарарлық ақпарат құралдарына ақпараттық-талдау құжаттарын дайындауға және ұсынуға;
      2) өз құзыры шегінде нормативтік және құқықтық актілерді әзірлеуге;
      3) өз құзыры шегінде жергілікті атқарушы органдардан, кәсіпорындардан, ұйымдардан және басқа да мекемелерден ақпараттар мен құжаттарға ресми сұрау салуға және оларды алуға;
      4) жергілікті атқарушы органдардың өкілдері мен тәуелсіз сарапшыларды мониторинг объектілерін және ақпаратқа жасалған талдауды тікелей тексеру, сараптаманы өткізу және кеңес берулері үшін тартуға;
      5) басқарманың қарауындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар мен коммерциялық емес ұйымдарға мемлекеттік басқару органы ретінде шығуға;
      6) ғылыми тексеруді жүргізу үшін Басқармаға бөлінген қаржы шегінде басты ғылыми қаржылық-экономикалық жұмыстардың тізбесін анықтауға, Басқарманың құзырына кіретін мәселелерді әзірлеу үшін белгіленген тәртіп бойынша ғылыми-тексеру мекемелерін, сондай-ақ жеке мамандарды тартуға;
      7) өз құзыры шегінде конкурстар өткізудің бірегей ұйымдастырушысы анықталған жағдайда жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын мекемелерден ашық конкурстарды өткізу үшін ақпараттар мен құжаттарға (тапсырысқа, сатып алу жоспарына және т.б.) ресми сұрау салуға;
      8) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асырудың мақсатқа лайықтылығы мен басымдық мәселесін анықтау мақсатында аймақтық экспресс-сараптаманы ұйымдастыруға құқылы.
      Міндеттері:
      1) Жамбыл облысы әкімдігіне (әкіміне) Жамбыл облысын дамытудың негізгі бағыттары жөнінде ұсыныстар енгізуге;
      2) жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына келісім беруге;
      3) Басқарма осы Ережеде бекітілген қызмет мақсатына және мәніне сәйкес келмейтін қызметпен өкілетті органның рұқсатымен ғана жүзеге асыра алады;
      4) Басқарманың функциясына сәйкес келмейтін келісімдер меншік иесінің немесе өкілетті органның талап етуі бойынша, заңнамада анықталған тәртіпке сай заңсыз деп танылуы мүмкін.

3. Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      18. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      19. Басқарманың бірінші басшысын уәкілетті орган қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      20. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      21. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) Басқарма атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
      2) барлық органдарда Басқарманың мүддесін қорғайды;
      3) Басқарма атынан келісім жасайды, сенімхаттар береді;
      4) банкіде есепшоттар ашады, мәмілелер жасайды;
      5) барлық қызметкерлерге міндетті болып табылатын бұйрықтар шығарады және тапсырмалар береді;      
      6) Басқарманың қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан шығарады;
      7) қызметкерлерді марапаттау және оларға шара қолдануды анықтайды;
      8) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді.
      9) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады.
      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін дербес жауаптылық белгілене отырып, осы жөнінде тікелей міндет жүктеледі.
      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      22. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.
      23. Басқарма аппаратын Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын Басқарма басшысы басқарады.

4. Басқарманың мүлкі

      24. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.
      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік есебінен қалыптастырылады.
      25. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      26. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      27. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения коммунального государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области"

Постановление акимата Жамбылской области от 24 февраля 2016 года № 75. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 7 апреля 2016 года № 3021. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 28 июля 2016 года № 224

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 28.07.2016 № 224.
      Примечание РЦПИ.
В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 1 марта 2012 года "О государственном имуществе" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение коммунального государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области" (далее - Управление).
      2. Управлению в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;
      4) принятие иных мер вытекающих из настоящего постановления.
      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 27 марта 2014 года № 83 "Об утверждении Положения коммунального государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2188, опубликовано 29 апреля 2014 года в газете "Знамя труда".
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утверждено постановлением
акимата Жамбылской области
от "24" февраля 2016 г. № 75

ПОЛОЖЕНИЕ

коммунального государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области"

1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах государственного управления, уполномоченным осуществлять бюджетное планирование, межведомственную и межотраслевую координацию разработки основных направлений социально-экономического развития области, способствовать эффективной реализации его приоритетов.
      2. Управление не имеет ведомства.
      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства.
      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: почтовый индекс 080008, Республика Казахстан, Жамбылская область, город Тараз, проспект Абая, 125.
      10. Полное наименование государственного органа - Коммунальное государственное учреждение "Управление экономики и бюджетного планирования акимата Жамбылской области".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.
      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из местных бюджетов.
      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.
      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления

      14. Миссия Управления:
      бюджетное планирование, межведомственная и межотраслевая координация разработки основных направлений социально-экономического развития области и реализации его приоритетов, координация работы по реализации региональной политики.
      15. Задачи:
      1) формирование основных направлений социально-экономического развития Жамбылской области, координация деятельности местных исполнительных органов по разработке документов системы государственного управления, проведения мониторинга и оценки документов системы государственного планирования;
      2) разработка и формирование областного бюджета на плановый период;
      3) кординация работы по реализации региональной политики.
      16. Функции:
      1) разработка и представление на утверждение ежегодно на скользящей основе прогноза социально-экономического развития на 5 лет и параметров бюджета области на 3 года;
      2) разработка и представление на утверждение Программы развития Жамбылской области на 5 лет;
      3) разработка и представление на утверждение Плана мероприятий по реализации Программы развития Жамбылской области на 5 лет;
      4) ежегодный мониторинг Программы развития Жамбылской области и Плана мероприятий по ее реализации;
      5) обеспечение мониторинга по реализации стратегических и программных документов;
      6) мониторинг социально-экономических показателей;
      7) мониторинг и анализ социально-экономического развития сельских населенных пунктов;
      8) координация работы по определению перечня опорных сельских населенных пунктов, а также сельских населенных пунктов с высоким, средним, низким социально-экономическим потенциалом, а также по разработке комплексных планов развития опорных сельских населенных пунктов, районных центров и планов мероприятий по развитию центральных усадеб сельских округов и подготовка отчета по их реализации;
      9) рассмотрение и представление рекомендаций на соответствие индустриально-инновационных проектов Генеральной схеме организации территории Республики Казахстан.
      10) рассмотрение, оценка и подготовка заключений по бюджетным заявкам местных исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета;
      11) подготовка экономических заключений по инвестиционным предложениям администраторов бюджетных программ на предмет экономической целесообразности реализации бюджетного инвестиционного проекта, соответствия целей проекта приоритетам развития отрасли (сферы) экономики, установленным стратегическим и программным документам;
      12) определение прогнозируемых объемов трансфертов общего характера между областными и районными (городскими) бюджетами на среднесрочный период;
      13) разработка проекта областного бюджета и представление его на утверждение маслихата;
      14) планирование бюджетных инвестиционных проектов (программ) и бюджетных инвестиций в соответствии с Программой развития Жамбылской области;
      15) составление и представление вышестоящим организациям сведений по бюджету развития, осуществляемых за счет государственных средств, и направлении средств местного бюджета;
      16) мониторинг бюджетных инвестиционных проектов в инвестиционном и постинвестиционном периоде с размещением на вебпортале;
      17) проведение мониторинга реализации стратегии развития и планов национальной компании, акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, контрольный пакет акций (доля участия в уставном капитале) которых принадлежат местным исполнительным органам;
      18) осуществление экономической экспертизы проектов контрактов на недропользование;      
      19) по объектам концессии, относящимся к коммунальной собственности, в случае, если стоимость создания (реконструкции) объекта концессии составляет до 4 000 000 месячных расчетных показателей, подготавливают заключения по концессионным предложениям, конкурсной документации, в том числе при внесении в нее изменений и дополнений, концессионным заявкам, представленным участниками конкурса при проведении конкурса по выбору концессионера, проектам договоров концессии, в том числе при внесении в договоры концессии изменений и дополнений;
      20) по объектам концессии, относящимся к коммунальной собственности, согласовывают конкурсную документацию и договоры концессии, в том числе при внесении в них изменений и дополнений, в случае, если стоимость создания (реконструкции) объекта концессии составляет до 4 000 000 месячных расчетных показателей;
      21) организация в пределах своей компетенции работы по иным концессионным вопросам;
      22) координации в пределах своей компетенции работы по реализации государственной политики в области государственно-частного партнерства.
      17. Права и обязанности:
      Права:
      1) в пределах своей компетенции запрашивать и получать от местных исполнительных органов, предприятий, организаций и иных учреждений информации и материалы;
      2) в пределах своей компетенции разрабатывать нормативные правовые акты;
      3) в пределах своей компетенции подготавливать и представлять государственным органам, общественным и другим организациям, средствам массовой информации информационно-аналитические материалы;
      4) привлекать для непосредственного обследования объектов мониторинга и анализа информации, проведения экспертиз и консультаций представителей местных исполнительных органов и независимых экспертов;
      5) выступать органом государственного управления коммунальными государственными предприятиями и некоммерческими организациями, находящимся в ведении Управления;
      6) определять в пределах средств, выделенных Управлению на научные исследования, перечень важнейших научных финансово-экономических работ, привлекать в установленном порядке для разработки вопросов, входящих в компетенцию Управления, научно-исследовательские организации, а также отдельных специалистов;
      7) в пределах своей компетенции, в случае определения единым организатором конкурсов, запрашивать от учреждений, финансируемых из местных бюджетов, информацию и материалы (заявка, план закупок и др.) для проведения открытых конкурсов;
      8) в целях уточнения вопроса целесообразности и приоритетности реализации местного бюджетного инвестиционного проекта, организовывать региональную экспресс-экспертизу.
      Обязанности:
      1) вносить в акимат Жамбылской области предложения по основным направлениям развития Жамбылской области;
      2) согласовывать с местным исполнительным органом документы системы государственного планирования Республики Казахстан;
      3) осуществление Управлением деятельности, не отвечающей его целям и предмету деятельности, закрепленным в настоящем Положении, допускается лишь с разрешения уполномоченного органа.
      4) сделки, совершенные Управлением в противоречии с функциями, могут быть в установленном законодательством порядке признаны недействительными по иску его собственника или уполномоченного органа.

3. Организация деятельности Управления

      18. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.
      19. Первый руководитель Управления компетентным органом назначается на должность и освобождается от должности.
      20. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      21. Полномочия первого руководителя Управления:
      1) без доверенности действует от имени Управления;
      2) представляет интересы Управления во всех органах;
      3) заключает договоры от имени учреждения, выдает доверенности;
      4) открывает банковские счета и совершает сделки;
      5) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;
      6) принимает на работу и увольняет с работы работников Управления;
      7) принимает меры поощрения и налагает меры взыскания на работников;
      8) утверждает положения о структурных подразделениях Управления;
      9) осуществляет личный прием граждан.
      Персонально отвечает за правонарушения связанные с коррупцией.
      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      22. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.
      23. Аппарат Управления возглавляется руководителем Управления, назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество Управления

      24. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником.
      25. Имущество, закрепленное за Управлением относится к коммунальной собственности.
      26. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      27. Реорганизация и Упразднение осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.