Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізудің Қағидаларын бекіту туралы

Қызылорда облысы Қазалы аудандық мәслихатының 2016 жылғы 19 ақпандағы № 388 шешiмi. Қызылорда облысының Әдiлет департаментiнде 2016 жылғы 11 наурызда № 5397 болып тiркелдi. Кұші жойылды - Қызылорда облысы Қазалы аудандық мәслихатының 2020 жылғы 25 маусымдағы № 444 шешiмiмен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Қазалы аудандық мәслихатының 25.06.2020 № 444 шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      “Қазақстан Републикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы” Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және “Қазақстан Республикасында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер демонстрациялар ұйымдастыру мен өткізу тәртібі туралы” Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 17 наурыздағы Заңына сәйкес Қазалы аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізудің Қағидалары бекітілсін.

      2. "Жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер мен демонстрациялар өткізу тәртібін қосымша реттеу туралы" Қазалы аудандық мәслихатының 2014 жылдың 23 сәуірдегі № 205 шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 4687 нөмірімен тіркелген, “Тұран Қазалы” газетінде 2014 жылғы 4 маусымда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихаттың кезектен тыс LІV сессиясының төрағасы К.Бижанов
      Аудандық мәслихат хатшысы Т.Бөріқұлақов

  Қазалы аудандық мәслихатының
2016 жылғы 19 ақпандағы
№ 388 шешімімен бекітілген

Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізудің Қағидалары

      1. Осы Қазалы ауданы аумағында жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізудің Қағидалары “Қазақстан Республикасында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер демонстрациялар ұйымдастыру мен өткізу тәртібі туралы” Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 17 наурыздағы Заңына және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленген.

1. Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізуге арналған арнайы орындар

      2. Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, митингілер өткізу үшін келесі арнайы орындар белгіленсін:

      1) Әйтеке би кентіндегі Жалаңтөс баһадүр атындағы орталық стадион;

      2) Әйтеке би кентінің Қ.Пірімов көшесінің бойындағы орталық алаң;

      3) Әйтеке би кентінің Қ.Пірімов көшесінің бойында орналасқан "Жеңіс" саябағының батысындағы алаң.

      3. Қазалы ауданы аумағында бейбіт жиналыстар, демонстрациялар өткізу үшін келесі арнайы маршруттар белгіленсін:

      1) Әйтеке би кенті Қ.Пірімов көшесі бойындағы орталық алаңнан бастап Жалаңтөс баһадүр атындағы орталық стадионға дейінгі Қ.Пірімов, Жанқожа Нұрмұхаммедұлы көшелерінің бойы;

      2) Әйтеке би кенті Қ.Пірімов көшесі бойындағы орталық алаңнан бастап "Жеңіс" саябағына дейінгі Қ.Пірімов көшесінің бойы;

      4. Бейбіт пикеттер өткізу үшін арнайы орындар белгіленбейді.

2. Бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізудің тәртібінің талаптары

      5. Бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар (әрі қарай – бұқаралық шара) өткізу туралы өтініш оларды өткізудің белгіленген күнінен кемінде он күн бұрын Қазалы ауданы әкімдігінің “Қазалы ауданы әкімінің аппараты” коммуналдық мемлекеттік мекемесіне (әрі қарай - аудан әкімдігі)жазбаша нысанда беріледі.

      Өтініш берушіге өтінішті қабылдаған тұлғаның аты-жөні, қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген талон беріледі.

      6. Өтініште бұқаралық шараны өткізудің мақсаты, нысаны, өткізілетін орны немесе қозғалыс маршруттары, оның басталатын және аяқталатын уақыты, қатысушылардың ықтимал саны, уәкілдердің (ұйымдастырушылардың) және қоғамдық тәртіптің сақталуына жауапты адамдардың тегі, аты, әкесінің аты, олардың тұратын және жұмыс істейтін (оқитын) жері, өтініштің берілген күні көрсетіледі.

      Өтініш жалпыға қолжетімді ақпараттық жүйелер бойынша және Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнама талаптарына сәйкес берілуі мүмкін.

      7. Өтініштің берілген мерзімі аудан әкімдігіне тіркелген күннен бастап есептеледі.

      8. Бұқаралық шараны өткізу туралы өтінішті еңбек ұжымының, қоғамдық ұйымдардың немесе Қазақстан Республикасы азаматтарының жекелеген топтарының 18 жасқа толған уәкілдері береді.

      Өкілдікті рәсімдеу Қазақстан Респуликасының Азаматтық заңнамасымен бекітілген тәртіппен жасалады.

      9. Аудан әкімдігі өтінішті қарайды және өтініште көрсетілген бұқаралық шараның өткізілетін уақытынан бес күн бұрын уәкілдерге (ұйымдастырушыларға) қабылданған шешім туралы хабарлайды.

      10. Аудан әкімдігі өзге тұлғалардың құқықтары мен бостандықтарын, қоғамдық қауіпсіздікті, сондай-ақ, көліктің, инфрақұрылым объектілерінің қалыпты жұмыс жасауын, жасыл желектер мен шағын сәулет нысандарының сақталуын қамтамасыз ету мақсатында, қажет болған жағдайда өтініш жасағандарға бұқаралық шараны өткізудің өзге уақыты мен орнын немесе көтерілген мәселелерді талқылауға, қарауға арналған балама алаңды ұсынады.

      Қабылданған шешімге қолданыстағы заңнамада бекітілген тәртіппен шағым жасауға болады.

      11. Бұқаралық шараны өткізу туралы өтініш беру барысында “Қазақстан Республикасында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар ұйымдастыру және өткізу туралы” Қазақстан Республикасының1995 жылғы 17 наурыздағы Заңының 3-бабының талаптары бұзылған жағдайда, аудан әкімдігімен, жаңа өтініш беру арқылы жіберілген қателерді жою туралы ұсыныспен ресми жауап беріледі.

      Жаңадан түскен өтінішті қарау мерзімі оның келіп түскен уақытынан бастап есептеледі.

      12. Егер бұқаралық шараның өткізілу мақсаты нәсілдік, ұлттық, әлеуметтік араздықты, діни төзімдікті, тектік астамшылықты, республиканың конституциялық құрылымын күш қолданып құлату, аумақтық тұтастығына қол сұғу, сондай-ақ, Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдары мен өзге де нормативтік актілерінің басқа ережелерін бұзу немесе оларды өткізу қоғамдық тәртіп пен азаматтардың қауіпсіздігіне қатер төндіретін болса, аудан әкімдігі бұларды өткізуге тыйым салады.

      13. Бұқаралық шараларды теміржол, су және әуе көлігінің объектілерінде, сондай-ақ, мемлекеттің қорғаныс қабілетін, қауіпсіздігін және халықтың тіршілігін қамтамасыз ететін ұйымдардың (қоғамдық көлік, сумен, электр қуатымен, жылумен және басқада энергия тасымалдаушы) және, денсаулық сақтау мен білім беру мекемелерінің жанында өткізуге жол берілмейді.

      14. Бас тартылған жағдайда ұйымдастырушыларға барлық дайындық рәсімдерін тез арада тоқтату жөніндегі шараларын қабылдау және бұл жөнінде әлеуетті қатысушыларды тиісті түрде хабардар ету көрсетіледі.

      15. Егер ұйымдастырушылар дайындық шараларын тоқтату жөніндегі шараларды өздігінен қабылдамаса, аудан әкімдігі бұқаралық шараны өткізуге рұқсат беруден бас тартылғандығы туралы ақпаратты, санкцияланбаған бұқаралық шараға қатысқаны үшін жауапкершілікке тартылатындығы туралы ескертумен бірге өзінің ресми интернет-ресурсында, сондай-ақ, ұйымдастырушылар заңсыз бұқаралық шараға шақыру, шақырту орналастырған (орналастырылып жатқан)басқа да ресурстарға орналастыруға құқылы.

      16. Аудан әкімдігі ұйымдастырушылардың келісімі бойынша қоғамдық тәртіпті, көліктің, мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, кәсіпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың қалыпты жұмысын қамтамасыз ету, азаматтардың өмірі мен денсаулығына төнетін қауіптің алдын алу мақсатында, сондай-ақ, бұқралық шаралардың нысаны, өткізілу орны мен уақыты тура келіп, алайда басқа бұқаралық шараның бағыты мен мақсатына сәйкес келмеген жағдайда, белгіленген мерзімге бұрын немесе бір мезгілде түскен бұқаралық шараны өткізу туралы арыздардағы бұқаралық шараның өткізілу уақытын, орнын (маршрутын) және өткізілу тәртібін өзгертуге құқылы.

      Аудан әкімдігінің ұсынысы нақты сипатта болуы тиіс, дегенмен бірнеше нұсқаны қамти алады.

      17. Бұқаралық шара өтініште көрсетілген мақсаттарға сәйкес, онда көрсетілген мерзімде, уақытта және шартты орындарда (белгіленген маршрутпен) өткізіледі.

      18. Егер бұқаралық шараның нысанын өзгерту қажеттілігі туындаса, бұқаралық шараны ұйымдастырушы тиісті рұқсатты алу үшін аудан әкімдігіне жүгінуі қажет.

      19. Бұқаралық шараны өткізу барысында өтінішке қол қойған ұйымдастырушыда айырмалық белгі болуы тиіс және өзі қатысып, бұқаралық шараның бекітілген тәртіпке сәйкес өткізілуіне толық жауапкершілікте болады.

      20. Бұқаралық шараны өткізу барысында ұйымдастырушылар мен қатысушылар Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын, басқа да нормативтік актілерін, қоғамдық тәртіпті сақтауға міндетті.

      21. Бұқаралық шараны ұйымдастырушылар мен аудан әкімдігі төтенше жағдай орын алған жағдайда қоғамдық тәртіпті, медициналық қызмет көрсетуді, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін және бұқаралық шараға қатысушыларды эвакуациялауға тиісті шаралар қабылдайды.

      22. Бұқаралық шара өткізілетін орындарда алкогольді сусындарды ішу, есірткі құралдарын, психотроптық және оларға ұқсас заттарды, прекурсорларды пайдалануға тыйым салынады.

      Бұқаралық шараны ұйымдастырушылар мас және есірткі пайдаланған тұлғалардың бұқаралық шараға қатысуына жол бермеуге міндетті.

      Бұқаралық шараға қатысушыларға өзімен бірге қару, жарылғыш заттар, улы, есірткі заттарын, алкогольдік сусындарды, сондай-ақ, адамдардың өміріне және денсаулығына қарсы, жеке және заңды тұлғаларға материалдық шығын келтіру үшін, тәртіпсіздікті арандату, митингіге кедергі келтіру және өзге де жағдайларда қолданылуы мүмкін арнайы дайындалған немесе бейімделген заттарды алып жүруге тыйым салынады.

      23. Бұқаралық шараны ұйымдастырушылар оны өткізу барысында дауыс күшейткіштер, транспаранттар, ұрандар және басқа да материалдарды дайындау және (немесе) пайдалану, сондай-ақ, қоғамдық тәртіпті бұзуға, қылмыс жасауға шақыратын, кімге де болмасын тіл тигізетін көпшілік алдында сөз сөйлеулерге жол бермеуі тиіс.

      24. Пикетке шығушыларға рұқсат етіледі:

      пикет өткізілетін объектіде отыруға, тұруға;

      көрнекі үгіт-насихат құралдарын пайдалануға;

      пикеттің тақырыбына сәйкес қысқа ұрандар мен лозунгілерді айқайлап айтуға.

      25. Қоғамдық тәртіпті сақтау және пикетке қатысушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында түрлі жекелеген пикетке қатысушылар бір-бірінен 50 (елу) метрден кем емес қашықтықта орналасуы қажет.

      26. Бұқаралық шараның өткізілуі барысында ішкі істер огандары заңнамаға сәйкес қоғамдық тәртіпті, қауіпсіздікті, азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды, қылмыстар мен әкімшілік құқық бұзушылықтарды алдын алу және жол бермеуді қамтамасыз етеді, қолданыстағы заңнамада қарастырылған басқа да қызметтерді атқарады.

      27. Ішкі істер органдарының қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бөлігіндегі талаптары барлық азаматтарға, бұқаралық шараға қатысушы азаматтарға, лауазымды тұлғаларға, ұйымдармен бірлестіктерге міндетті болып табылады.

      28. Азаматтардың бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрацияларға бостандығы құқығын жүзеге асыруға кедергі келтіретін мемлекеттік органдардың, ұйымдастырушылардың, қатысушылардың барлық іс-әрекеттеріне жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен сотқа шағымдануға болады.

Об утверждении Правил проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций на территории Казалинского района

Решение Казалинского районного маслихата Кызылординской области от 19 февраля 2016 года № 388. Зарегистрировано департаментом юстиции Кызылординской области 11 марта 2016 года № 5397. Утратило силу решением Казалинского районного маслихата Кызылординской области от 25 июня 2020 года № 444

      Сноска. Утратило силу решением Казалинского районного маслихата Кызылординской области от 25.06.2020 № 444 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года “О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан” и Законом Республики Казахстан от 17 марта 1995 года “О порядке организации и проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в Республике Казахстан” Казалинский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций на территории Казалинского района.

      2. Признать утратившим силу решения Казалинского районного маслихата от 23 апреля 2014 года № 205 "О дополнительном регламентировании порядка проведения собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4687, опубликовано в газете "Тұран Қазалы" от 4 июня 2014 года).

      3. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Председатель внеочередной LІVсессии районного маслихата К.Бижанов
      Секретарь районного маслихата Т.Борикулаков

  Утверждены
решением Казалинского
районного маслихата от
19 февраля 2016 года №388

Правила проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций на территории Казалинского района

      1. Настоящие Правила проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций на территории Казалинского района разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 маpта 1995 года “О поpядке оpганизации и пpоведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций в Республике Казахстан” и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

1. Специальные места для проведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций на территории Казалинского района

      2. Определить следующие специальные места для проведения мирных собраний, митингов на территории Казалинского района:

      1) центральный стадион имени Жалантос бахадура в поселке Айтеке би;

      2) центральная площадь вдоль улицы К.Примова поселка Айтеке би;

      3) площадь, расположенная по западной стороне парка "Женис" вдоль улицы К.Примова поселка Айтеке би.

      3. Определить следующие специальные маршруты для проведения мирных шествий, демонстраций на территории Казалинского района:

      1) по улице К.Примова, Жанкожа Нурмухаммедулы начиная с центральной площади вдоль улицы К.Примова до центрального стадиона имени Жалантос бахадура в поселке Айтеке би;

      2) по улице К.Примова начиная с центральной площади вдоль улицы К.Примова до парка "Женис" в поселке Айтеке би.

      4. Для мирных пикетов специальные места не устанавливаются.

2. Требования к порядку проведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций

      5. Заявление о проведении миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций (далее – массовое мероприятие) подается в письменной форме не позднее, чем за десять дней до намеченной даты их проведения в коммунальное государственное учреждение “Аппарат акима Казалинского района” Казалинского районного акимата (далее – акимат района).

      Заявителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего заявление.

      6. В заявлении указываются цель, форма, место проведения массового мероприятия или маршруты движения, время его начала и окончания, предполагаемое количество участников, фамилии, имена, отчества уполномоченных (организаторов) и лиц, ответственных за соблюдение общественного порядка, место их жительства и работы (учебы), дата подачи заявления.

      Заявление может быть подано по общедоступным информационным системам и в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан об электронном документе и электронной цифровой подписи.

      7. Срок подачи заявления исчисляется со дня его регистрации в акимате района.

      8. Заявление о проведении массового мероприятия подают уполномоченные трудовых коллективов, общественных объединений или отдельных групп граждан Республики Казахстан, достигшие восемнадцатилетнего возраста.

      Оформление представительства производится в порядке, установленном гражданским законодательством Республики Казахстан.

      9. Акимат района рассматривает заявление и сообщает уполномоченным (организаторам) о принятом решении не позднее, чем за пять дней до времени проведения массового мероприятия, указанного в заявлении.

      10. Акимат района в целях обеспечения прав и свобод других лиц, общественной безопасности, а также нормального функционирования транспорта, объектов инфраструктуры, сохранности зеленых насаждений и малых архитектурных форм при необходимости предлагает обратившимся с заявлением иные время и место проведения массового мероприятия или альтернативную площадку для обсуждения, рассмотрения поднимаемых вопросов.

      Решение может быть обжаловано в порядке, установленном действующим законодательством.

      11. При подаче заявления о проведении массового мероприятия с нарушением требований статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 маpта 1995 года “О поpядке оpганизации и пpоведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций в Республике Казахстан” акиматом района дается официальный ответ с предложением устранить допущенные нарушения путем подачи нового заявления.

      Сроки рассмотрения нового заявления исчисляются с момента его поступления.

      12. Акимат района запрещает массовое мероприятие, если целью его проведения является разжигание расовой, национальной, социальной, религиозной нетерпимости, сословной исключительности, насильственное ниспровержение конституционного строя, посягательство на территориальную целостность республики, а также нарушение других положений Конституции, законов и иных нормативных актов Республики

      Казахстан, либо их проведение угрожает общественному порядку и безопасности граждан.

      13. Не допускается проведение массовых мероприятий на объектах железнодорожного, водного и воздушного транспорта, а также у организаций, обеспечивающих обороноспособность, безопасность государства и жизнедеятельность населения (общественный транспорт, снабжение водой, электроэнергией, теплом и другими энергоносителями), и учреждений здравоохранения и образования.

      14. В случае отказа организаторам письменно указывается на незамедлительное принятие мер по отмене всех подготовительных процедур и по надлежащему оповещению об этом потенциальных участников.

      15. Если организаторы не принимают самостоятельно меры по отмене подготовительных процедур, акимат района вправе разместить информацию об отказе в разрешении массового мероприятия с предупреждением об ответственности за участие в несанкционированном массовом мероприятии на своем официальном интернет-ресурсе, а также на иных ресурсах, где организаторами размещались (размещаются) призывы, приглашения на незаконное мероприятие.

      16. Акимат района вправе по согласованию с организаторами массового мероприятия изменить время, место (маршрут) и порядок проведения массового мероприятия в целях обеспечения общественного порядка, нормальной работы транспорта, государственных органов, органов местного самоуправления, предприятий, учреждений и организаций, предотвращения опасности для жизни и здоровья граждан, а также в случае совпадения массового мероприятия по форме, месту и времени, но не по направленности и целям с другим массовым мероприятием, заявление о проведении которого в установленные сроки было подано ранее или одновременно.

      Предложение акимата района должно носить конкретный характер, но может содержать несколько вариантов.

      17. Массовое мероприятие проводится в соответствии с целями, указанными в заявлении, в указанные в нем сроки, время и в обусловленных в нем местах (по указанному маршруту).

      18. В случае, если возникает необходимость изменения формы массового мероприятия, то организатору массового мероприятия необходимо обратиться в акимат района для получения соответствующего разрешения.

      19. При проведении массового мероприятия организатор, подписавший заявление, должен иметь отличительный знак организатора, лично присутствовать и нести полную ответственность за проведение массового мероприятия в соответствии с установленным порядком.

      20. При проведении массового мероприятия организаторы и участники должны соблюдать Конституцию и законы Республики Казахстан, иные нормативные акты, общественный порядок.

      21. Организаторы массового мероприятия и акимат района принимают необходимые меры для обеспечения общественного порядка, медицинского обслуживания, пожарной безопасности и эвакуации участников в случае возникновения чрезвычайной ситуации.

      22. В местах проведения массового мероприятия запрещается распитие алкогольных напитков, употребление наркотических средств, психотропных веществ, их аналогов, прекурсоров.

      Организаторы массового мероприятия обязаны недопускать участие в массовом мероприятии лиц, находящихся в состоянии алкогольного или наркотического опъянения.

      Участники массового мероприятия не должны иметь при себе оружие, взрывчатые, ядовитые, наркотические вещества, алкогольные напитки, а также специально изготовленные или приспособленные предметы, которые могут быть использованы против жизни и здоровья людей, для причинения материального ущерба физическим и юридическим лицам, провоцировать к беспорядкам, срывам митингов и тому подобных.

      23. Организаторы массового мероприятия при его проведении обязаны не допускать использование громкоговорителей, подготовки и (или) использования транспарантов, лозунгов и иных материалов, а также публичных выступлений, содержащих призывы к нарушению общественного порядка, совершению преступлений, а также оскорблений в адрес кого бы то ни было.

      24. При пикетировании разрешается:

      стоять, сидеть у пикетируемого объекта;

      использовать средства наглядной агитации;

      выкрикивать краткие лозунги, слоганы по теме пикета.

      25. В целях обеспечения общественного порядка, и в интересах безопасности самих пикетчиков участники различных отдельных пикетов должны располагаться относительно друг друга на расстоянии не менее 50 (пятьдесят) метров.

      26. При проведении массового мероприятия органы внутренних дел в соответствии с законодательством обеспечивает охрану общественного порядка, безопасность, защиту прав и законных интересов граждан, предупреждение и пресечение преступлений и административных правонарушений, выполняет иные функции, предусмотренные действующим законодательством.

      27. Требования органов внутренних дел в части обеспечения общественной безопасности являются обязательными для всех граждан, должностных лиц, организаций и объединений, участвующих в мероприятии.

      28. Все действия государственных органов, организаторов, участников, препятствующие осуществлению прав граждан на свободу миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций, могут быть обжалованы в вышестоящих государственных органах и суде.