Отбасының (азаматтардың) белсенділігін арттыру үшін "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмек көрсетудің тәртібін және мөлшерін айқындау Қағидасы туралы

Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 2016 жылғы 21 қазандағы № 6/46 шешімі. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 15 қарашада № 3184 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 2018 жылғы 29 наурыздағы № 18/150 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 29.03.2018 № 18/150 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2008 жылғы 29 желтоқсандағы "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", 2015 жылғы 30 қарашадағы "2016-2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларын бекіту туралы", 2016 жылғы 4 наурыздағы № 133 "Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидаларын бекіту туралы" қаулыларына сәйкес және Маңғыстау облысының әділет департаментінің 2016 жылғы 11 тамыздағы № 10-15-2940 ұсынысының негізінде, Түпқараған аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған отбасының (азаматтардың) белсенділігін арттыру үшін "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмек көрсетудің тәртібін және мөлшерін айқындау Қағидасы бекітілсін.

      2. Түпқараған аудандық мәслихатының 2015 жылғы 29 маусымдағы № 31/212 "Отбасының (азаматтардың) белсенділігін арттыру үшін келісімшарт негізіндегі әлеуметтік көмек көрсетудің мөлшерін және тәртібін айқындау қағидасын бекіту туралы" шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 2772 болып тіркелген, 2015 жылғы 24 шілдеде "Әділет" ақпараттық - құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Түпқараған аудандық мәслихаты аппаратының басшысы (А.Ізбен) осы шешімнің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның "Әділет" ақпараттық - құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      4. Осы шешімнің орындалуын бақылау Түпқараған аудандық мәслихатының әлеуметтік мәселелер жөніндегі тұрақты комиссиясына (комиссия төрағасы А.Берішбаева) жүктелсін.

      5. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Б.Қонақбаев
      Аудандық мәслихат хатшысы А.Досанова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Түпқараған аудандық жұмыспен қамту,

      әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық

      хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік

      мекемесінің басшысы

      Г.Берішбаева

      21 қазан 2016 жыл

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Түпқараған аудандық экономика

      және қаржы бөлімі" мемлекеттік

      мекемесінің басшысының міндетін

      атқарушы

      А.Исатаева

      21 қазан 2016 жыл

  Түпқараған аудандық мәслихатының
2016 жылғы 21 қазандағы
  № 6/46 шешімімен бекітілген

Отбасының (азаматтардың) белсенділігін арттыру үшін "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмек көрсетудің тәртібін және мөлшерін айқындау Қағидасы

      Осы отбасының (азаматтардың) белсенділігін арттыру үшін "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмек көрсетудің тәртібін және мөлшерін айқындау Қағидасы (бұдан әрі - Қағида) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2008 жылғы 29 желтоқсандағы "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", 2015 жылғы 30 қарашадағы "2016-2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы", 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларын бекіту туралы", 2016 жылғы 4 наурыздағы № 133 "Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидаларын бекіту туралы" қаулыларына сәйкес әзірленді.

      Ескерту. Кіріспесі жаңа редакцияда Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 30.11.2017 № 14/115 шешімімен(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Қағидада мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер - өмірде қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) туындаған әлеуметтік проблемаларды еңсеру үшін жағдайларды қамтамасыз ететін және оның қоғам өміріне қатысуына басқа азаматтармен тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған қызметтер кешені;

      2) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі - атаулы әлеуметтік көмек) - жан басына шаққандағы орташа айлық табысы Маңғыстау облысында белгіленген кедейлік шегінен төмен жеке тұлғаларға (отбасыларға) мемлекет ақшалай нысанда беретін төлем;

      3) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары - өз бетінше жұмыспен қамтылған, жұмыссыз және табысы аз халық қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды мемлекеттік қолдаудың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекет жүзеге асыратын шаралары;

      4) әлеуметтік келісімшарт - жұмыссыздар, өзін-өзі жұмыспен қамтығандар қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматы не оралман, сондай-ақ Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңында көзделген жағдайларда өзге адамдар мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы, ал осы Заңда көзделген жағдайларда, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын ұйымдастыруға тартылған жеке және заңды тұлғалармен тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысу, сондай - ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек көрсету туралы келісім;

      5) учаскелік комиссия - атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін тиісті әкімшілік - аумақтық бірліктер әкімдерінің шешімімен құрылатын арнайы комиссия;

      6) отбасыға көмектің жеке жоспары (бұдан әрі - жеке жоспар) - уәкілетті орган үміткермен бірлесіп әзірлеген жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шаралар кешені;

      7) "Өрлеу" жобасы - отбасының (адамның) еңбекке қабілетті мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда, еңбекке қабілеттілерін қоса алғанда, отбасы мүшелерінің (адамның), әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) шартты ақшалай көмек беру бағдарламасы;

      8) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі - ШАК) - отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысандағы төлем;

      9) орталық атқарушы орган - халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      10) уәкілетті орган - шартты ақшалай көмекті тағайындауды, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын әзірлеуді, жасасуды және сүйемелдеуді жүзеге асыратын "Түпқараған аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);

      11) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты - "Өрлеу" жобасына қатысу үшін отбасы атынан әрекет ететін еңбекке қабілетті жеке тұлға мен уәкілетті орган арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;

      12) өтініш беруші (үміткер) - "Өрлеу" жобасына қатысу үшін өз атынан және отбасы атынан өтініш білдірген адам;

      13) ассистенттер - шартты ақшалай көмек алу үшін кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне (бұдан әрі - ауылдық округ әкімі) өтініш білдірген үміткермен консультациялар, әңгімелесу өткізу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде адамды (отбасын) сүйемелдеу, атқарылған жұмыс туралы мониторинг жүргізу және есеп жасау үшін уәкілетті орган шарт негізінде тартатын адамдар;

      14) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар - шартты ақшалай көмек алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткермен консультациялар, әңгімелесу өткізу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде адамды (отбасын) сүйемелдеу, атқарылған жұмыс туралы мониторинг жүргізу және есеп жасау үшін уәкілетті орган шарт негізінде тартатын, халықты әлеуметтік қорғау органдары мен ұйымдарының және өзге де ұйымдардың мамандарымен өзара іс - қимыл жасайтын адамдар;

      15) отбасының жиынтық табысы - "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеу ережесіне" сәйкес есептелетін, шартты ақшалай көмек тағайындауға өтініш білдірген айдың алдындағы үш айда ақшалай, сол сияқты заттай нысанда алынған табыстың жалпы сомасы;

      16) жан басына шаққандағы орташа табыс - отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 30.11.2017 № 14/115 шешімімен(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. ШАК еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің (адамның) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда отбасы мүшелерінің (адамның) әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) беріледі.

      Отбасы мүшелерін (адамды) әлеуметтік бейімдеу олардың жеке мұқтаждығына байланысты Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 желтоқсандағы "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Заңына сәйкес арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді, сондай-ақ жергілікті бюджет қаражаты есебінен қарастырылған әлеуметтік қолдаудың өзге де шараларын көздейді.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын және ШАК төленетін кезеңде атаулы әлеуметтік көмек төлеу тоқтатылады.

      3. Отбасының әрбір мүшесіне (адамға) арналған ШАК мөлшері отбасының (адамның) жан басына шаққандағы табысы мен Маңғыстау облысында белгіленген ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Жан басына шаққандағы орташа табыс ШАК тағайындауға өтініш білдірген айдың алдындағы үш айда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы есептеледі және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзім ішінде қайта қаралмайды.

      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, ШАК мөлшері көрсетілген мән-жайлар басталған кезден бастап, бірақ оны тағайындаған кезден кейін ғана қайта есептеледі.

      4. ШАК отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзімге беріледі және ай сайын немесе үміткердің өтініші бойынша үш ай үшін бір мезгілде төленеді.

      5. ШАК-тың біржолғы сомасы бұрынғы қарыздарды өтеуге, жылжымайтын тұрғын мүлік сатып алуға арналған шығындардан басқа, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бойынша міндеттерді орындауға байланысты іс-шараларға ғана, оның ішінде жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құсын және тағы басқаларды сатып алу), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға пайдалануға тиіс.

2. Шартты ақшалай көмекті тағайындау тәртібі

      6. Үміткер "Өрлеу" жобасына қатысу үшін жеке өзінің немесе отбасының атынан тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға немесе ол болмаған жағдайда ауылдық округ әкіміне өтініш береді.

      7. Уәкілетті орган, ауылдық округ әкімі не ассистент үміткер өтініш білдірген күні оған "Өрлеу" жобасына қатысу шарттары туралы консультация береді. Үміткер "Өрлеу" жобасына қатысуға келісім берген жағдайда уәкілетті орган, ауылдық округ әкімі не ассистент әңгімелесу жүргізеді.

      8. Әңгімелесу жүргізу кезінде:

      1) ШАК алу негіздемесі;

      2) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына мұқтаждығы;

      3) жеке мұқтаждықтарын ескере отырып, отбасы мүшелеріне олардың әлеуметтік бейімделу шаралары айқындалады.

      9. Әңгімелесу нәтижелері бойынша орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша әңгімелесу парағы рәсімделеді.

      Әңгімелесу парағына қол қойған үміткер "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш пен орталық атқарушы орган бекітетін нысандарға сәйкес отбасылық және материалдық жағдайы туралы сауалнама толтырады, оған мындай құжаттарды қоса береді:

      1) жеке басын куәландыратын құжат;

      2) орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша отбасы құрамы туралы мәліметтер;

      3) отбасы мүшесіне қамқоршылықтың (қорғаншылықтың) белгіленгенін растайтын құжат (қажет болған жағдайда);

      4) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат немесе мекенжай анықтамасы немесе ауылдық округ әкімінің анықтамасы;

      5) орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы мәліметтер.

      10. Өтініш беруші өтініш білдірген кезде мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті және (немесе) он сегіз жасқа дейiнгі балаларға тағайындалатын және төленетін ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақыны алушы болып табылған, сондай-ақ оларда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алу мүмкін болған жағдайда, осы Қағидалардың 9 тармағының 3), 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсыну талап етілмейді.

      11. Алып тасталды - Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 30.11.2017 № 14/115 шешімімен(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      12. Осы Қағидалардың 9 тармағының 1), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттар:

      1) ауылдық округ әкіміне өтініш білдірген кезде - салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттар түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады;

      2) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде - түпнұсқада ұсынылады, олар сканерленеді және өтініш берушіге қайтарылады, ал электрондық құжаттар уәкілетті орган қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады.

      Осы Қағидалардың 9 тармағының 2), 5) тармақшаларында көрсетілген үміткер толтыратын құжаттар түпнұсқада ұсынылады.

      Уәкілетті орган құжаттардың электрондық көшірмелері мен мәліметтердің сапасын және олардың өтініш беруші ұсынған түпнұсқаларына сәйкестігін қамтамасыз етеді.

      13. Өтініш беруші тиісті құжаттарды ұсынғаннан кейін оның қатысуымен уәкілетті органның қызметкері үміткердің және отбасы мүшелерінің жеке сәйкестендіру нөмірі бойынша орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша мемлекеттік ақпараттық жүйелерге сұрау салуды қалыптастырады.

      Мемлекеттік органдар және (немесе) ұйымдар сұратылатын мәліметтерді растайтын электрондық құжаттарды ұсынған кезде уәкілетті орган өтінішті орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша журналға тіркейді, содан кейін өтініш берушіге құжаттардың қабылданғаны туралы белгісі бар үзбелі талон беріледі.

      14. Уәкілетті орган немесе ауылдық округ әкімі құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде іс макетін қалыптастырады және "Өрлеу" жобасына қатысуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарауды жүргізу үшін учаскелік комиссияларға береді.

      15. Учаскелік комиссиялар құжаттар келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп қарауды жүргізеді, орталық атқарушы орган бекітетін нысандар бойынша зерттеп-қарау актісін және учаскелік комиссия қорытындысын жасайды және учаскелік комиссия қорытындысын уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне береді.

      16. Ауылдық округ әкімі өтініш берушілердің құжаттарын учаскелік комиссияның қорытындысымен қоса, олар қабылданған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей уәкілетті органға береді.

      17. Уәкілетті орган:

      1) ауылдық округ әкімінен немесе учаскелік комиссиядан құжаттарды алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өтініш беруші ұсынған өтініштің, құжаттардың электрондық көшірмелері бар өтініш берушінің электрондық іс макетін қалыптастырады, отбасының әрбір мүшесіне ШАК-тың айлық мөлшерін айқындайды;

      2) ШАК-ке құқығы айқындалғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өз бетінше жұмыспен қамтылғандар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушіні және (немесе) отбасы мүшелерін, осы Қағиданың 21 тармағында көзделген жағдайларды және бірінші, екінші топ мүгедектерін, білім алушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуға әлеуметтік келісімшарт жасасу үшін жұмыспен қамту орталығына жібереді немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдама береді.

      Бұл ретте, уәкілетті орган жіберілген адамдардың тізімін жұмыспен қамту орталығына береді. Жұмыспен қамту орталығы үміткерлердің тізімін алған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей олармен әлеуметтік келісімшарттар жасасады және әлеуметтік келісімшарттардың көшірмелерін уәкілетті органға жібереді;

      3) әлеуметтік келісімшарттардың көшірмелерін алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін орталық атқарушы орган бекітетін нысандарға сәйкес жеке жоспарды әзірлеу және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасасу үшін шақырады;

      4) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасасу күні нысанын орталық атқарушы орган бекітетін тағайындау (ШАК тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдайды және ШАК тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда, өтініш берушіге орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша бас тарту туралы (себептерін көрсете отырып) хабарлама жібереді.

      Ескерту. 17-тармаққа өзгерістер енгізілді Маңғыстау облысы Түпқараған аудандық мәслихатының 30.11.2017 № 14/115 шешімімен(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      18. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шараларды қамтитын (отбасында осындай бейімделуге мұқтаж адам болған жағдайда) жеке жоспар өтініш берушімен және оның отбасы мүшелерімен бірлесіп әзірленеді және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартына қосымша болып табылады.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу жөніндегі міндеттемелерді, сондай-ақ скринингтік қарап тексерулерден өту, әлеуметтік маңызы бар аурулар (маскүнемдік, нашақорлық, туберкулез) болған кезде емделуге бейімділігі, жүктіліктің он екі аптасына дейін әйелдер консультациясына тіркеуге қою және жүктіліктің барлық кезеңінде қадағалауда болу жөніндегі міндеттемелерді қамтиды.

      19. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты алты айға, отбасы мүшелерінің әлеуметтік бейімделуін ұзарту қажет болған және (немесе) отбасының еңбекке қабілетті мүшелері кәсіптік оқуын аяқтамаған және (немесе) жастар практикасынан өткен және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылған жағдайда, оны қосымша алты айға дейін ұзарту мүмкіндігімен жасалады.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты ұзартылған жағдайда, ШАК мөлшері қайта қаралмайды.

      20. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты екі данада жасалады, оның біреуі өтініш берушіге нысанын орталық атқарушы орган бекітетін тіркеу журналына қол қойғызып беріледі, екіншісі жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінде сақталады.

      21. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу мынадай жағдайларда:

      1) стационарлық, амбулаториялық (санаторийлік) емделу (тиісті медициналық ұйымдардан растайтын құжаттар ұсынылған кезде) кезеңіне;

      2) отбасында жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын басқа да еңбекке қабілетті мүшелер болған кезде отбасының еңбекке қабілетті мүшесі жеті жасқа дейінгі баланы, мүгедек баланы, бірінші немесе екінші топтағы мүгедекті, өзге адамның күтіміне және көмегіне мұқтаж қарттарға күтім жасауды жүзеге асыруды қоспағанда, отбасының еңбекке қабілетті мүшелеріне ШАК алу үшін міндетті шарт болып табылады.

      22. Уәкілетті орган ШАК тағайындау туралы шешімдердің негізінде алушыға ШАК төлеуді жүзеге асырады.

      23. ШАК тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама өтініш беруші уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне өзі келген кезде беріледі.

3. Шартты ақшалай көмекті төлеу тәртібі

      24. ШАК төлеуді уәкілетті орган алушылардың банк шоттарына аудару арқылы жүзеге асырады.

      25. Республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы нысаналы

      трансферттердің игерілуін, мақсатты пайдаланылуын және тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында:

      1) уәкілетті орган:

      қайтыс болғандар мен қайтыс болды деп жарияланғандардың тiзiмдерiн ай сайын салыстырып тексеруді, Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң азаматтық хал актiлерiн тiркеу жөнiндегi органдары, ауылдық округтер әкiмдері ұсынатын "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорында

      қайтыс болды деп тіркелгендерді және әділет органдары ұсынатын Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кеткендердің тiзiмдерiн ағымдағы айдың 25-күнінен кешіктірмей электрондық салыстырып тексеруді;

      банк шоттарында үш және одан да көп ай бойы қозғалыс болмаған ШАК алушылардың тiзiмдерiн соңғы операцияның күнiн көрсете отырып, тоқсан сайын салыстырып тексеруді;

      орталық атқарушы орган бекітетін нысандар бойынша облыстың уәкілетті органына: отбасының белсенділігін арттырудың жасалған келісімшарттары және әлеуметтік келісімшарт; ШАК тағайындалғаны және төленгені; ШАК алушылар туралы ақпаратты есепті айдан кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмей ұсынуды жүзеге асырады.

      2) ассистент:

      әлеуетті өтініш берушілерді, оның ішінде ауылдық елді мекендерге шыға отырып (айына кемінде бес рет немесе Шарттың қолданылуы кезеңінде (қаңтар-желтоқсан) 60 рет), "Өрлеу" жобасына қатысудың шарттары туралы хабардар етуді (үш айда кемінде 100 адам);

      халықты "Өрлеу" жобасына тартуға жәрдемдесуді;

      уәкілетті органмен және ауылдық округ әкімімен келісу бойынша "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш берген адаммен (отбасымен) өмірдегі қиын жағдайдан шығудың ықтимал жолдары туралы әңгімелесу жүргізуді және әңгімелесу парағын толтыруды;

      "Өрлеу" жобасына қатысушыны әңгімелесу жүргізу, қажетті құжаттарды толтыруға, жұмыс іздеуге, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бойынша міндеттемелердің орындалуына жәрдемдесу арқылы ШАК-қа өтініш білдірген кезден бастап және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының мерзімі түпкілікті аяқталғанға дейін сүйемелдеуді;

      отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты талаптарының орындалуын мониторингтеуді, отбасына баруды және келісімшартта көзделген міндеттемелердің орындалуына белгі жасауды;

      ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 5-күніне дейінгі мерзімде орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын сүйемелдеу туралы есепті уәкілетті органға ұсынуды жүзеге асырады.     

      3) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультант:

      "Өрлеу" жобасын іске асыру шеңберінде ШАК алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткерлермен әңгіме өткізуді;

      отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде әңгімелесу жүргізу, қажетті құжаттарды толтыруға, жұмыс іздеуге жәрдемдесу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік

      келісімшарты жөніндегі міндеттемелерді орындау арқылы адамды (отбасын)

      сүйемелдеуді;

      атқарылған жұмыс туралы есеп жасауды және мониторингтеуді;

      халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру, сондай-ақ өмірде қиын жағдайда жүрген адамдармен жұмыс істеуге уәкілетті басқа да ұйымдардың мамандарымен өзара іс-қимыл жасауды;

      ШАК алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткерлерге әлеуметтік қорғау, мүгедектерді оңалту мәселелері жөнінде консультациялық қызметтер көрсетуді;

      өмірде қиын жағдайда жүрген адамдарға жан-жақты көмек көрсетумен байланысты мәселелерді шешуге жәрдемдесуді;

      мұқтаж адамдар мен олардың отбасыларына өмірде қиын жағдайды еңсеру, әлеуметтендіру және кіріктіру үшін қажетті жағдай жасауға

      жәрдемдесуді, олардың қажетті әлеуметтік қолдау шараларын алу құқықтары

      мен мүдделерін қорғауды;

      мұқтаж адамдарға әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі қызметті және ассистенттердің жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады.

4. Шартты ақшалай көмекті тоқтату тәртібі

      26. Уәкiлеттi орган ШАК төлемдерін мынадай жағдайларда тоқтатады:

      1) "Өрлеу" жобасына қатысушы отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты мен әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелерін орындамаған;

      2) анық емес мәліметтер беруіне байланысты отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бұзылған;

      3) алушының банк шоты бойынша үш айдан астам қозғалыс болмаған;

      4) ШАК алушылардың Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кету фактісі туралы мәліметтер, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан анықталған;

      5) қайтыс болған немесе қайтыс болды деп жарияланған адамдар туралы мәліметтер, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан келіп түскен;

      6) жеке басын куәландыратын құжаттың қолданылу мерзімі өтіп кеткен;

      7) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы ұсынатын хабарсыз кеткен, іздестіріліп жатқан адамдар фактісі, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан анықталған;

      8) қамқоршылықтан (қорғаншылықтан) босатылған және шеттетілген адамдар туралы мәліметтер түскен жағдайларда нысанын орталық атқарушы орган бекітетін ШАК төлемін тоқтату туралы шешім қабылдайды.

      Бұл ретте, ШАК-ты заңсыз тағайындауға әкеп соқтырған анық емес мәліметтер ұсынылғаны анықталған жағдайда адамға (отбасына) ШАК тағайындалған кезеңге оны төлеу тоқтатылады. Уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен артық төленген сомаларды қайтару жөнінде шаралар қолданады.

О Правилах определения порядка и размера оказания обусловленной денежной помощи для активации семьи(граждан) по проекту "Өрлеу"

Решение Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 21 октября 2016 года № 6/46. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 15 ноября 2016 года № 3184. Утратило силу решением Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 29 марта 2018 года № 18/150

      Сноска. Утратило силу решением Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 29.03.2018 № 18/150 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", от 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016-2018 годы", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", от 4 марта 2016 года № 133 "Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу"" и на основании представления департамента юстиции Мангистауской области от 11 августа 2016 года № 10-15-2940, Тупкараганский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения порядка и размера оказания обусловленной денежной помощи для активизации семьи (граждан) по проекту "Өрлеу".

      2. Признать утратившим силу решение районного маслихата от 29 июня 2015 года № 31/212 "Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания социальной помощи на основании контракта для активизации семьи (граждан)" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2772, опубликовано в информационно - правовой системе "Әділет" 24 июля 2015 года).

      3. Руководителю аппарата Тупкараганского районного маслихата (Избен А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего решения в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно - правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.

      4. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию по социальным вопросам Тупкараганского районного маслихата (председатель комиссии Беришбаева А.).

      5. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Б.Конакбаев
      Секретарь районного маслихата А.Досанова

      "СОГЛАСОВАНО"

      Руководитель государственного

      учреждения "Тупкараганский

      районный отдел занятости,

      социальных программ и

      регистрации актов гражданского

      состояния"

      Г.Беришбаева

      21 октября 2016 года

      "СОГЛАСОВАНО"

      Исполняющая обязанности

      руководителя государственного

      учреждения "Тупкараганский

      районный отдел экономики

      и финансов"

      А.Исатаева

      21 октября 2016 года

  Утверждено
  решением Тупкараганского
  районного маслихата от
  21 октября 2016 года № 6/46

Правила определения порядка и размера оказания обусловленной денежной помощи для активации семьи (граждан) по проекту "Өрлеу"

      "Настоящие правила определения порядка и размера оказания обусловленной денежной помощи для активации семьи (граждан) по проекту "Өрлеу" (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016-2018 годы", 6 апреля 2016 года "О занятости населения" и постановлениями Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", 4 марта 2016 года № 133 "Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу".

      Сноска. Преамбула в редакции решения Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 30.11.2017 № 14/115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) специальные социальные услуги - комплекс услуг, обеспечивающих лицу (семье), находящемуся в трудной жизненной ситуации, условия для преодоления возникших социальных проблем и направленных на создание им равных с другими гражданами возможностей участия в жизни общества;

      2) государственная адресная социальная помощь (далее - адресная социальная помощь) - выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам (семьям) с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, установленной в Мангистауской области;

      3) активные меры содействия занятости - меры государственной поддержки граждан Республики Казахстан и оралманов из числа самостоятельно занятого, безработного и малообеспеченного населения, осуществляемые государством в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      4) социальный контракт - соглашение, определяющее права и обязанности сторон, об участии в активных мерах содействия занятости между гражданином Республики Казахстан либо оралманом из числа безработных, самостоятельно занятых, а также иных лиц в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О занятости населения", и центром занятости населения, а в случаях, предусмотренных настоящим Законом, с физическими и юридическими лицами, вовлеченными в организацию активных мер содействия занятости, а также об оказании государственной адресной социальной помощи;

      5) участковая комиссия - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно - территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью;

      6) индивидуальный план помощи семье (далее - индивидуальный план) - комплекс разработанных уполномоченным органом совместно с претендентом мероприятий по содействию занятости и (или) социальной адаптации;

      7) проект "Өрлеу" - комплекс мероприятий по предоставлению обусловленной денежной помощи семье (лицу) при условии участия трудоспособных членов семьи (лица) в государственных мерах содействия занятости и прохождения, в случае необходимости, социальной адаптации членов семьи (лица), включая трудоспособных;

      8) обусловленная денежная помощь (далее - ОДП) - выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам или семьям с месячным среднедушевым доходом ниже 60 процентов от величины прожиточного минимума на условиях социального контракта активизации семьи;

      9) центральный исполнительный орган - государственный орган, осуществляющий руководство в сфере занятости и социальной защиты населения, а также межотраслевую координацию, в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      10) уполномоченный орган, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий назначение обусловленной денежной помощи, разработку, заключение и сопровождение социального контракта активизации семьи - государственное учреждение "Тупкараганский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" (далее -уполномоченный орган);

      11) социальный контракт активизации семьи - соглашение между трудоспособным физическим лицом, выступающим от имени семьи для участия в проекте "Өрлеу", и уполномоченным органом, определяющее права и обязанности сторон;

      12) заявитель (претендент) - лицо, обращающееся от своего имени и от имени семьи для участия в проекте "Өрлеу";

      13) ассистенты - лица, привлекаемые уполномоченным органом на договорной основе для проведения консультаций, собеседований с претендентом, обратившимся к акиму поселка, села, сельского округа (далее – аким сельского округа) для получения обусловленной денежной помощи, сопровождения лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи, мониторинга и составления отчета о проделанной работе;

      14) консультанты по социальной работе - лица, привлекаемые уполномоченным органом на договорной основе для проведения консультаций, собеседований с претендентом, обратившимся в уполномоченный орган для получения обусловленной денежной помощи, сопровождения лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи, проведения мониторинга и составления отчета о проделанной работе, взаимодействующие со специалистами органов и организаций социальной защиты населения и иных организаций;

      15) совокупный доход семьи - общая сумма доходов, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, рассчитываемая в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи";

      16) среднедушевой доход - доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решением Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 30.11.2017 № 14/115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. ОДП предоставляется семье (лицу) при условии участия трудоспособных членов семьи (лица) в государственных мерах содействия занятости и прохождения, в случае необходимости, социальной адаптации членов семьи (лица).

      Социальная адаптация членов семьи (лица) предусматривает предоставление специальных социальных услуг в зависимости от их индивидуальной потребности в соответствии с Законом Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", а также иные меры социальной поддержки, оказываемые в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

      На период действия социального контракта активизации семьи и выплаты ОДП приостанавливается выплата адресной социальной помощи.

      3. Размер ОДП на каждого члена семьи (лицо) определяется как разница между среднедушевым доходом семьи (лица) и 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленной в Мангистауской области.

      Среднедушевой доход исчисляется путем деления совокупного дохода, полученного за три месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением ОДП, на число членов семьи и на три месяца и не пересматривается в течение срока действия социального контракта активизации семьи.

      Размер ОДП пересчитывается в случае изменения состава семьи с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента его назначения.

      4. ОДП предоставляется на срок действия социального контракта активизации семьи и выплачивается ежемесячно или единовременно за три месяца по заявлению претендента.

      5. Единовременная сумма ОДП должна быть использована исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязанностей по социальному контракту активизации семьи, в том числе на развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), организацию индивидуальной предпринимательской деятельности, кроме затрат на погашение предыдущих займов, приобретение жилой недвижимости.

2. Порядок назначения обусловленной денежной помощи

      6. Претендент для участия в проекте "Өрлеу" от себя лично или от имени семьи обращается в уполномоченный орган по месту жительства или, при его отсутствии, к акиму сельского округа.

      7. Уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент консультируют в день обращения претендента об условиях участия в проекте "Өрлеу". При согласии претендента на участие в проекте "Өрлеу" уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент проводят собеседование.

      8. При проведении собеседования определяются:

      1) основания получения ОДП;

      2) нуждаемость в государственных мерах содействия занятости;

      3) меры социальной адаптации членам семьи с учетом их индивидуальных потребностей.

      9. По результатам собеседования оформляется лист собеседования по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      Претендент, подписавший лист собеседования, заполняет заявление на участие в проекте "Өрлеу" и анкету о семейном и материальном положении согласно формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, с приложением следующих документов:

      1) документа, удостоверяющего личность;

      2) сведений о составе семьи по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом;

      3) документа, подтверждающего установление опеки (попечительства) над членом семьи (при необходимости);

      4) документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства, или адресной справки или справки акима сельского округа;

      5) сведений о наличии личного подсобного хозяйства по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      10. Предоставление документов, указанных в подпунктах 3), 4) пункта 9 настоящих Правил, не требуется в случае, если заявитель в момент обращения является получателем государственной адресной социальной помощи и (или) ежемесячного государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет, а также при наличии возможности получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем.

      11.Исключен решением Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 30.11.2017 № 14/115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Документы, указанные в подпунктах 1), 3) и 4) пункта 9 настоящих Правил, предоставляются:

      1) при обращении к акиму сельского округа - в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю;

      2) при обращении в уполномоченный орган - в подлинниках, которые сканируются и возвращаются заявителю, а электронные документы удостоверяются электронной цифровой подписью сотрудника уполномоченного органа.

      Документы, заполняемые претендентом, указанные в подпунктах 2), 5) пункта 9 настоящих Правил, предоставляются в подлинниках.

      Уполномоченный орган обеспечивает качество и соответствие электронных копий документов и сведений оригиналам, предоставленным заявителем.

      13. После предоставления заявителем соответствующих документов в его присутствии сотрудник уполномоченного органа формирует запрос по индивидуальному идентификационному номеру претендента и членов семьи в государственные информационные системы по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      При представлении государственными органами и (или) организациями электронных документов, подтверждающих запрашиваемые сведения, уполномоченный орган регистрирует заявление в журнале по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом, после чего заявителю выдается отрывной талон с отметкой о принятии документов.

      14. Уполномоченный орган или аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения документов формирует макет дела и передает участковым комиссиям для проведения обследования материального положения заявителя, претендующего на участие в проекте "Өрлеу".

      15. Участковые комиссии в течение трех рабочих дней со дня поступления документов проводят обследование материального положения заявителя, составляют акт обследования и заключение участковой комиссии по формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, и передают заключение участковой комиссии в уполномоченный орган ли акиму сельского округа.

      16. Аким сельского округа передает документы заявителей с приложением заключения участковой комиссии в уполномоченный орган не позднее десяти рабочих дней со дня их принятия.

      17. Уполномоченный орган:

      1) после получения документов от акима сельского округа или участковой комиссии в течение одного рабочего дня формирует электронный макет дела заявителя, включающий электронные копии заявления, документов, представленных заявителем, определяет месячный размер ОДП на каждого члена семьи;

      2) после определения права на ОДП в течение одного рабочего дня направляет заявителя и (или) членов семьи, отнесенных к категории самозанятых, безработных, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 21 настоящих Правил, и инвалидов первой, второй группы, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, для участия в государственных мерах содействия занятости в центр занятости для заключения социального контракта либо предоставляет направление на иные меры содействия занятости, реализуемые за счет средств местного бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О занятости населения".

      При этом уполномоченный орган передает список направленных лиц в центр занятости. Центр занятости не позднее трех рабочих дней со дня получения списка претендентов заключает с ними социальные контракты и направляет копии социальных контрактов в уполномоченный орган;

      3) после получения копий социальных контрактов в течение двух рабочих дней приглашает заявителя и (или) членов его семьи для разработки индивидуального плана и заключения социального контракта активизации семьи согласно формам, утверждаемым центральным исполнительным органом;

      4) в день заключения социального контракта активизации семьи принимает решение о назначении (отказе в назначении ОДП), форма которого утверждается центральным исполнительным органом, и в случае принятия решения об отказе в назначении ОДП направляет заявителю уведомление об отказе (с указанием причины) по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      Сноска. Пункт 17 с изменениями, внесенными решением Тупкараганского районного маслихата Мангистауской области от 30.11.2017 № 14/115 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. Индивидуальный план разрабатывается совместно с заявителем и членами его семьи, который включает в себя мероприятия по содействию занятости и социальной адаптации (в случае присутствия в составе семьи лиц, нуждающихся в такой адаптации) и является приложением к социальному контракту активизации семьи.

      Социальный контракт активизации семьи содержит обязательства по участию в государственных мерах содействия занятости, а также обязательства по прохождению скрининговых осмотров, приверженности к лечению при наличии социально значимых заболеваний (алкоголизм, наркомания, туберкулез), постановке на учет в женской консультации до двенадцати недель беременности и наблюдению в течение всего периода беременности.

      19. Социальный контракт активизации семьи заключается на шесть месяцев с возможностью его пролонгации дополнительно до шести месяцев при условии необходимости продления социальной адаптации членов семьи и (или) незавершения трудоспособными членами семьи профессионального обучения и (или) прохождения молодежной практики и (или) занятости в социальных рабочих местах.

      При пролонгации социального контракта активизации семьи размер ОДП не пересматривается.

      20. Социальный контракт активизации семьи заключается в двух экземплярах, один из которых выдается заявителю под роспись в журнале регистрации, форма которого утверждается центральным исполнительным органом, второй - хранится в отделе занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния.

      21. Участие в государственных мерах содействия занятости является обязательным условием получения ОДП для трудоспособных членов семьи, за исключением следующих случаев:

      1) на период стационарного, амбулаторного (санаторного) лечения (при предоставлении подтверждающих документов от соответствующих медицинских организаций);

      2) осуществления ухода трудоспособным членом семьи за ребенком в возрасте до семи лет, ребенком-инвалидом, инвалидом первой или второй группы, престарелым, нуждающимся в постороннем уходе и помощи, при наличии в семье других трудоспособных членов, участвующих в государственных мерах содействия занятости.

      22. Уполномоченный орган на основании решений о назначении ОДП осуществляет выплату ОДП получателю.

      23. Уведомление о назначении ОДП выдается заявителю при его личном обращении в уполномоченный орган или к акиму сельского округа.

3. Порядок выплаты обусловленной денежной помощи

      24. Выплата ОДП осуществляется уполномоченным органом путем перечисления на банковские счета получателей.

      25. В целях обеспечения освоения, целевого использования и эффективности целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета:

      1) уполномоченный орган осуществляет:

      ежемесячную сверку списков умерших и объявленных умершими,

      электронную сверку зарегистрированных умершими в Государственной базе данных "Физические лица", представляемых органами по регистрации актов гражданского состояния Министерства юстиции Республики Казахстан, акимами сельских округов, и списков, выехавших на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан, представляемых органами юстиции не позднее 25 числа текущего месяца;

      ежеквартальную сверку списков получателей ОДП, на банковских счетах

      которых нет движения три и более месяцев, с указанием даты последней операции;

      в срок не позднее 10 числа месяца, следующего за отчетным, представление по формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, в уполномоченный орган области отчетов о: заключенных социальных контрактах активизации семьи и социальных контрактах; назначении и выплате ОДП; получателях ОДП;

      2) ассистент осуществляет:

      информирование потенциальных заявителей, в том числе с выездом в сельские населенные пункты (не менее 5 раз в месяц или 60 раз за период действия договора (январь-декабрь) об условиях участия в проекте "Өрлеу" (за три месяца не менее 100 человек);

      содействие вовлечению населения в проект "Өрлеу";

      проведение по согласованию с уполномоченным органом и акимом сельского округа собеседования с лицом (семьей), обращающейся (имся) для участия в проекте "Өрлеу" о возможных вариантах выхода из тяжелой жизненной ситуации и заполнение листа собеседования;

      сопровождение участника проекта "Өрлеу" с момента обращения за ОДП и до окончательного завершения срока социального контракта активизации семьи путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи;

      мониторинг выполнения условий социального контракта активизации семьи, посещение семьи и отметку о выполнении предусмотренных в нем обязательств;

      ежемесячно в срок до 5 числа месяца, следующего за отчетным, представление в уполномоченный орган отчета о сопровождении социального контракта активизации семьи по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом;

      3) консультант по социальной работе осуществляет:

      проведение собеседования с претендентами, обратившимися в уполномоченный орган для получения ОДП в рамках реализации проекта "Өрлеу";

      сопровождение лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи;

      мониторинг и составление отчета о проделанной работе;

      взаимодействие со специалистами органов и организаций социальной защиты населения, здравоохранения, образования, а также других организаций, уполномоченных для работы с лицами, находящимися в трудной жизненной ситуации;

      оказание консультативных услуг претендентам, обратившимся

      в уполномоченный орган для получения ОДП по вопросам социальной защиты, реабилитации инвалидов, предоставления специальных социальных услуг;

      содействие решению вопросов, связанных с оказанием разносторонней помощи контингенту, находящемуся в трудной жизненной ситуации;

      содействие созданию необходимых условий для преодоления трудной жизненной ситуации, социализации и интеграции нуждающихся лиц и их семей, защиту их прав и интересов в получении необходимых мер социальной поддержки;

      координацию деятельности по оказанию социальной помощи нуждающимся лицам и работы ассистентов.

4. Порядок прекращения выплаты обусловленной денежной помощи

      26. Уполномоченный орган принимает решение о прекращении выплаты ОДП, форма которого утверждается центральным исполнительным органом, в случаях:

      1) невыполнения участником проекта "Өрлеу" обязательств по социальному контракту активизации семьи и социальному контракту;

      2) расторжения социального контракта активизации семьи в связи с предоставлением недостоверных сведений;

      3) отсутствия движений по банковскому счету получателя более трех месяцев;

      4) выявления сведений о факте выезда получателей ОДП на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      5) поступления сведений об умерших или объявленных умершими, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      6) истечения срока действия документа, удостоверяющего личность;

      7) выявления факта без вести пропавших лиц, находящихся в розыске, представляемых Генеральной прокуратурой Республики Казахстан, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      8) поступления сведений об освобожденных и отстраненных опекунах (попечителях).

      При этом в случае выявления предоставления недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение ОДП, выплата ОДП лицу (семье) прекращается на период ее назначения. Уполномоченный орган принимает меры по возврату излишне выплаченных сумм в установленном законодательством порядке.