"Ішкі су көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 556 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2017 жылғы 27 желтоқсандағы № 901 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 19 ақпанда № 16386 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 5 қазандағы № 515 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.10.2020 № 515 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 50-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ішкі су көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 556 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11369 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 2 шілдеде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Кемелердің командалық құрамының адамдарын аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жана редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушы
Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      _______________ Д. Абаев

      2018 жылғы 8 қаңтар

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ___________ Т. Сүлейменов

      2018 жылғы 31 қаңтар

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2017 жылғы 27 желтоқсандағы
№ 901 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 556 бұйрығына
1-қосымша

"Кемелердің командалық құрамының адамдарын аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Кемелердің командалық құрамының адамдарын аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгi (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Министрлiктің Көлiк комитетiнiң аумақтық органдары (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру www.egov.kz "электрондық үкіметі" веб-порталы www.elicense.kz, (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Порталға жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің мерзімі:

      кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтаманы беру – 22 (жиырма екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей;

      кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтаманың телнұсқасын беру – 2 (екі) жұмыс күні.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: электрондық түрде (ішінара автоматтандырылған).

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтама, кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтаманың телнұсқасы немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәждемелі жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны - электрондық түрде.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамдарының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушыға) көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс (сенбі мен жексенбі) және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден сағат 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      2) портал – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда (көрсетілетін қызметті алушының жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс күндері және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтаманы алу үшін:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      кәсіби дипломының электрондық көшірмесі;

      кемедегі жұмысқа жарамдылығы туралы медициналық комиссияның қорытындысының электрондық көшірмесі (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 6697 болып тіркелген, 086/е нысанды медициналық анықтама);

      2) кемелердің командалық құрамы адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы анықтаманың телнұсқасын алу үшін:

      осы мемлекеттік көрсетілетін кызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың мәліметін көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзы арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті беруші барлық қажетті құжаттарды портал арқылы берген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" күні мен уақыты көрсетіле отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттар топтамасын алған кезден бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы "жеке кабинетіне" аттестаттаудан өту орны мен уақыты туралы хабарлама жібереді.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетуден мынадай негіздер бойынша бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) оның құрамындағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті, ұсынылған материалдардың, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 355 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11234 болып тіркелген) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеме тізілімінде мемлекеттік тіркеуге жататын кемелердің командалық құрамының адамдарына диплом беру және оларды аттестаттау қағидаларында белгіленген талаптарға, және Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 19 қазандағы № 995 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12824 болып тіркелген) Кәсіби дипломды және кемелердің командалық құрамының адамдарын аттестаттаудан өткізу туралы анықтаманы беру үшін рұқсат беру талаптары мен оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесіне сәйкес келмеуі.

      Портал арқылы ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні мерзімінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" электронды құжат түрдегі нысанда өтінішті одан әрі қараудан уәждемелі бас тартуды жібереді.

3-тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану:

      шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13 және 13-1-тармақтарында көрсетілген мекенжайлар бойынша қызметті беруші басшысының атына немесе Министрліктің басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта бойынша не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол беріледі.

      Шағымның қабылданғанын растау шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оны тіркеу (мөртабаны, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

      Шағымдар портал арқылы жөнелтілген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" мемлекеттік қызметті берушінің шағымды өңдеу барысында (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жаңартылатын өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті алушының шағымында оның тегі, аты, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің аты және почта мекенжайы көрсетіледі.

      Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қол қоюға тиіс.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: Министрліктің www.mid.gov.kz интернет-ресурсында "Көлік комитеті" бөлімінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" кіші бөлімінде орналастырылған.

      13-1. Министрліктің мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы 32/1 мекенжайы, электрондық почта мекенжайы: mid@mid.gov.kz, (8-7172) 98-33-11 телефоны бойынша немесе Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің блогына (www.mid.gov.kz мекенжайы бойынша Министрліктің интернет-ресурсының "Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің блогы" парағы).

      14. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭЦҚ-сы болған жағдайда портал арқылы электрондық нысанда алады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Кемелердің командалық
құрамының адамдарын
аттестаттау" стандартына
1-қосымша
  Нысан
  Кемелердің командалық
құрамының адамдарына диплом
беру және оларды аттестаттау
жөніндегі комиссияның
төрағасына __________________
облысы (қаласы)
____________________________
____________________________
  (Т.А.Ә., ЖСН)

Өтініш

      Сізден мені [Лауазым] [Топтар] лауазымына кемелердің командалық құрамының

      адамдарын аттестаттаудан өткізуге жіберуіңізді сұраймын.

      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1. _______________________________________________________________________;

      2. _______________________________________________________________________;

      3. _______________________________________________________________________;

      4. ...

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік

      қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны

      құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      20___жылғы "____" __________                        ___________________________

      (өтініш берушінің қолы)

  "Кемелердің командалық
құрамының адамдарын
аттестаттау" стандартына
2-қосымша
  Нысан
  Кемелердің командалық
құрамының адамдарына диплом
беру және оларды аттестаттау
жөніндегі комиссияның
төрағасына __________________
облысы (қаласы)
____________________________
____________________________
  (Т.А.Ә., ЖСН)

Өтініш

      ________________________________________________________________________________

      (себебін көрсету)

      ________________________________________________________________________________

      байланысты Сізден [Лауазым] лауазымына [Топтар] кемелердің командалық құрамы

      адамдарының аттестаттаудан өткендігі туралы № [Анықтаманың нөмірі] [Анықтама берілген

      күн] анықтаманың телнұсқасын беруіңізді сұраймын.

      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1. _______________________________________________________________________;

      2. ...

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      20___жылғы "____" __________                        ___________________________

      (өтініш берушінің қолы)

О внесении изменения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 556 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере внутреннего водного транспорта"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 декабря 2017 года № 901. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 февраля 2018 года № 16386. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 5 октября 2020 года № 515.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.10.2020 № 515 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 556 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере внутреннего водного транспорта" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11369, опубликован 2 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Аттестация лиц командного состава судов", утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
______________ Д. Абаев
8 января 2018 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_________________Т. Сулейменов
31 января 2018 года

  Приложение
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 27 декабря 2017 года № 901
  Приложение 1
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 556

Стандарт государственной услуги "Аттестация лиц командного состава судов"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация лиц командного состава судов" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета транспорта Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги при обращении на портал:

      выдача справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов – не позднее 22 (двадцати двух) рабочих дней;

      выдача дубликата справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов – 2 (два) рабочих дня.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).

      6. Результат оказания государственной услуги – справка о прохождении аттестации для лиц командного состава судов, дубликат справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

      Результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя, в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота и воскресенье) и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени услугодателя, в выходные дни и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя на портал:

      1) для получения справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов:

      заявление по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

      электронная копия профессионального диплома;

      электронная копия заключения медицинской комиссии о пригодности к работе на судне (медицинская справка по форме 086/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697);

      2) для получения дубликата справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов:

      заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

      Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателя, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов через портал – в "личный кабинет" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени.

      Услугодатель в срок 10 (десять) рабочих дней с момента получения пакета документов направляет уведомление о месте и времени прохождения аттестации через портал в "личный кабинет" услугополучателя.

      10. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, согласно требованиям, установленными Правилами дипломирования и аттестации лиц командного состава судов, подлежащих государственной регистрации в Государственном судовом реестре Республики Казахстан, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 355 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11234), и Разрешительными требованиями и перечня документов, подтверждающих соответствие им, для выдачи профессионального диплома и справки о прохождении аттестации для лиц командного состава судов, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 19 октября 2015 года № 995 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12824).

      В случае установления факта неполноты представленных документов, поступивших через портал, услугодатель в срок 2 (два) рабочих дня направляет мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, в форме электронного документа в "личный кабинет" услугополучателя.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) центральных государственных органов, а также услугодателя и(или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг:

      жалоба подается на имя руководителя услугодателя, либо на имя руководителя Министерства по адресам, указанным в пунктах 13 и 13-1 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства, в рабочие дни, а также посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт – центра 1414.

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю, доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В жалобе услугополучателя указываются его фамилия, имя, а также по желанию отчество и почтовый адрес.

      Жалоба должна быть подписана услугополучателем.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства – www.mid.gov.kz, раздел Комитет транспорта, подраздел "Государственные услуги".

      13-1. Адрес Министерства: 010000, город Астана, проспект Кабанбай батыра 32/1, адрес электронной почты: mid@mid.gov.kz, телефон (8-7172) 98-33-11 либо на блог Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан (страница "Блог Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан" интернет-ресурса Министерства по адресу: www.mid.gov.kz).

      14. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Телефон единого контакт центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Аттестация лиц
командного состава судов"
  Форма
  Председателю комиссии по
дипломированию и аттестации
лиц командного состава судов
__________________________
области (городу)
от________________________
__________________________
(Ф.И.О., ИИН)

                                          Заявление

      Прошу Вас допустить меня к прохождению аттестации лиц командного состава судов на должность [Должность] [Группы].
      К заявлению прилагаются следующие документы:
      1. ________________________________________________________;
      2. ________________________________________________________;
      3. ________________________________________________________;
      4. …

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если
иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      "____" _____________ 20___г. _______________________________
                                          (подпись заявителя)

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Аттестация лиц
командного состава судов"
  Форма
  Председателю комиссии по
дипломированию и аттестации
лиц командного состава судов
__________________________
области (городу)
от________________________
__________________________
(Ф.И.О., ИИН)

                                          Заявление

      Прошу Вас выдать дубликат справки о прохождении аттестации для лиц
командного состава судов на должность [Должность] [Группы] № [Номер справки]
от [Дата выдачи справки] в связи: ___________________________________________
                                          (указать причину)
____________________________________________________________________________
      К заявлению прилагаются следующие документы:
      1. __________________________________________________________;
      2. …
      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных
услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      "____" _____________ 20___г.       ____________________________________
                                                (подпись заявителя)