Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрінің 2018 жылғы 15 тамыздағы № 18 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 29 тамызда № 17315 болып тіркелді.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.09.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 4-1-бабының 3) тармақшасына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.09.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.09.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрлігінің Азаматтық қоғам істері комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күннің ішінде оның мемлекеттік және орыс тілдеріндегі көшірмелерін қағаз және электронды түрде ресми жариялауға және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күн ішінде Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қоғамдық даму министрі
Д. Кәлетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігінің

      Статистика комитеті

      _______________ Н. Айдапкелов

      2018 жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Қоғамдық даму министрінің
2018 жылғы 15 тамыздағы
№ 18 бұйрығымен бекітілген

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.09.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 4-1-бабының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді және мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органның мемлекеттік әлеуметтік тапсырысын қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингін және нәтижелерін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру – мемлекеттік органның құзыретіне сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жоспарлау процесі;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингі – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру тиімділігін талдау;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс және үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар саласындағы мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау, үкіметтік емес ұйымдарға арналған мемлекеттік гранттарды қалыптастыру және олардың тиімділігін бағалау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын мемлекеттік орган, оның ішінде орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар;

      5) мүдделер қақтығысы – тәуелсіз сарапшылардың немесе сараптамалық кеңес мүшелерінің жеке мүдделілігі объективті шешім қабылдауға әсер етуі мүмкін жағдай;

      6) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      7) мемлекеттік сатып алу веб-порталы (бұдан әрі – веб-портал) – мемлекеттік сатып алудың электрондық қызметтеріне бірыңғай қол жеткізу нүктесін ұсынатын мемлекеттік органның ақпараттық жүйесі.

2-тарау. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру тәртібі

      3. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру мемлекеттік органның құзыретіне сәйкес ақпаратты жинаудан, белгіленген қызмет саласындағы ахуалды талдаудан, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын жоспарлаудан, бюджетік өтінімге енгізуден және оны Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында белгіленген тәртіппен қараудан тұрады.

      4. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру мынадай қағидаттарға негізделеді:

      1) заңдылық;

      2) Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру тиімділігін арттыру;

      3) Қазақстан Республикасы азаматтарының әлеуметтік міндеттерді шешуге қатысуы;

      4) үкіметтік емес ұйымдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс процесінің жариялылығы мен ашықтығы.

      5. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру республикалық және жергілікті бюджетте көзделген шығыстар шегінде жүргізіледі.

      6. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру стратегиялық және бағдарламалық құжаттар, мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдардың ұсыныстары, сондай-ақ Заңның 5-бабында көзделген салалар бойынша халықтың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін бағалау деректері негізінде жүзеге асырылады.

      7. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру төрт кезеңде іске асырылады.

      1) Бірінші кезең – ақпаратты жинау және жағдайды талдау.

      Жағдайды талдау үшін:

      халықтың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін бағалау деректері. Халықтың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін бағалауды мемлекеттік органдар кемінде екі жылда бір рет жүргізеді;

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының басымдықтары, Қазақстан Республикасының мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары, Қазақстан Республикасы Президентінің жолдаулары;

      әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды тексеру, іске асыру мониторингі және нәтижелерін бағалау қорытындылары;

      стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың іске асырылуы туралы ресми статистикалық есептер;

      әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелері;

      үкіметтік емес ұйымдар мен азаматтардың ұсыныстары;

      бұқаралық ақпарат құралдарының контент-талдау нәтижелері;

      тәуелсіз сарапшылардың қорытындылары;

      "Ашық диалог" интернет-порталында сауалнамалар мен интернет-конференциялар ақпарат көздері болып табылады.

      2) Екінші кезең – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жоспарлау. Мемлекеттік органдар талдау негізінде мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын қалыптастырады және осы Қағидаларға 1-қосымшаға cәйкес нысан бойынша тиісті жылға жоспарланатын мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары туралы ақпаратты үкіметтік емес ұйымдармен және азаматтармен жария талқылау үшін өзінің интернет-ресурсында орналастырады.

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын мемлекеттік органның интернет-ресурсында жария талқылау мерзімі олар орналастырылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күннен кем емес.

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жария талқылау мерзімі аяқталғаннан кейін келіп түскен ескертулер және (немесе) ұсыныстар қаралмайды.

      Мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары бойынша ескертулерді және (немесе) ұсыныстарды жария талқылау аяқталғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және негіздемелерін көрсете отырып, оларды қабылдау не қабылдамау туралы шешім қабылдайды.

      Мемлекеттік органдар осы Қағидаларға 2-қосымшаға cәйкес нысан бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жария талқылаудың аяқталғаны туралы есепті қалыптастырады және өзінің интернет ресурсында жариялайды.

      3) Үшінші кезең – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын уәкілетті орган жанындағы Үйлестіру кеңесінің немесе мемлекеттік органдар жанынан құрылатын үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестердің қарауына енгізу.

      Орталық мемлекеттік органдар жыл сайын 5 қаңтардан кешіктірмей уәкілетті органға осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жария талқылаудан кейін тиісті жылға арналған іске асырылуы жоспарланып отырған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары туралы ақпаратты (бұдан әрі – Ақпарат) жібереді.

      Уәкілетті орган Ақпаратты уәкілетті орган жанындағы Үйлестіру кеңесінің қарауына шығарады.

      Уәкілетті орган орталық мемлекеттік органдарға құзыретіне сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптары бойынша уәкілетті орган жанындағы Үйлестіру кеңесінің ұсынымдарын жібереді.

      Жергілікті атқарушы органдар Ақпаратты жыл сайын 1 тамызға дейін тиісті деңгейдегі кеңестердің қарауына шығарады.

      Мемлекеттік органдар уәкілетті орган жанындағы Үйлестіру кеңесінің немесе мемлекеттік органдар жанынан құрылатын үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестің ұсынымдары негізінде мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарының тізбесін қалыптастырады және Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрінің 2018 жылғы 15 тамыздағы № 19 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандартына "Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандартын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17314 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт), сондай-ақ Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес техникалық ерекшеліктердің жобаларын әзірлейді.

      4) Төртінші кезең – Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджеттік өтінімге қосу. Техникалық ерекшеліктерді әзірлегеннен кейін мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджеттік өтінімге мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қаржыландырудың тақырыптары мен көлемін енгізеді.

      Бюджет бекітілгеннен кейін мемлекеттік органдар Ақпаратты жыл сайын 25 қаңтарға дейін өздерінің интернет-ресурсында орналастырады және уәкілетті органға жібереді.

3-тарау. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуына мониторинг жүргізу тәртібі

      8. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингін мемлекеттік органдар жүргізеді және әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды тиімді іске асыруды қамтамасыз ету бойынша уақтылы, сапалы шаралар қабылдау мақсатында үкіметтік емес ұйымдар ұсынатын ақпаратты жинауды, өңдеуді және талдауды қамтиды.

      9. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингін мемлекеттік органдар әлеуметтік жобаны іске асыру мерзіміне байланысты күнтізбелік жылына кемінде 2 (екі) рет, бірақ 5 (бес) реттен асырмай мынадай көрсеткіштер бойынша жүргізеді:

      1) жоспарды орындау процесі (бұрын техникалық ерекшелікте көрсетілген орындалған жұмыстың және (немесе) көрсетілген қызметтің орындалған іс-шаралар тізбесіне сәйкестігі);

      2) Стандарттың 8-тармағына сәйкес әлеуметтік жобаны іске асыру нәтижесінде нысаналы аудиторияның қанағаттану деңгейі;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс бойынша іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар шеңберінде халықтың атаулы топтарын қамту;

      4) оқыту, консультативтік, ақпараттық және әдістемелік, зерттеу-талдамалық қызметтерге, азаматтық (ресурстық) орталықтың іс-шараларын және жұмысын ұйымдастыруға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс орналастырылған кезде, Стандартқа сәйкестігі көрсеткіштері бойынша жүргізеді.

      Әлеуметтік жобаларға мониторинг жүргізу кезінде мынадай екі және (немесе) одан да астам құрал пайдаланылады:

      индикаторлар мен күтілетін нәтижелерді талдау – жоспарланған нәтижелерді нақты деректермен салыстыру арқылы жобаның іске асырылу барысын қадағалау;

      "Құпия сатып алушы" әдісі – жобаны іске асыру кезінде көрсетілетін қызметтердің деңгейі мен сапасын қадағалау;

      сауалнама және сұхбат – зерттелетін тақырыпқа қатысты деректерді алу мақсатында бастапқы ақпаратты жинау, жобаны іске асыруға қатысты бенефициарлардың бағалау/қанағаттану/қабылдау динамикасын анықтау және қадағалау;

      құжаттаманы зерделеу – жобаның іске асырылуы туралы нақты және жан-жақты ақпарат алу және жоба бойынша ақпарат беруші ұсынатын ақпараттың дұрыстығын белгілеу мақсатында ұсынылатын ақпаратты, есептерді, растайтын құжаттарды талдау;

      әлеуметтік желілердің мониторингі – жоба бойынша әлеуметтік желілерде ескертпелерді немесе жарияланымдарды іздеу, сондай-ақ халық арасында ақпараттың таралуын зерделеу мақсатында, сондай-ақ жобаға қатысушылардың және (немесе) бенефициарлардың кері байланысын жинау үшін жиналған деректерді одан әрі өңдеу және талдау.

      Әлеуметтік жобаның сомасы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес жүз еселенген мөлшерінен аспайтын кезде, мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың мониторингін дербес жүзеге асырады.

      Әлеуметтік жобаның сомасы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес жүз еселенген мөлшерінен асатын кезде, мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың мониторингін жүзеге асыру үшін үкіметтік емес ұйымдар мен олардың өкілдері қатарынан тәуелсіз сарапшыларды тартады.

      Тәуелсіз сарапшылар мемлекеттік органға осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы хабарлама береді.

      Тәуелсіз сарапшылар мониторингті жүзеге асыру кезінде үкіметтік емес ұйымдардан жобаның техникалық ерекшелігінің талаптарына және шарттық талаптарына сәйкес ақпарат пен құжаттарды сұратады.

      Бір әлеуметтік жобаның мониторингін жүзеге асыруға бір сарапшыдан артық талап етілмейді.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 26.04.2024 № 169-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингі қорытындысы негізінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың тиімді жүзеге асырылуын қамтамасыз етуге бағытталған шараларды дер кезінде қабылдау мен іске асыру қимылын бақылау үшін әрбір әлеуметтік жобаларға және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларға есеп жасалады.

      11. Уәкілетті орган мемлекеттік органдармен жүргізілген мониторинг қорытындылары бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыру қорытындысы жөніндегі ақпаратты әзірлейді және оны жыл сайын 31 наурызға дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне жолдайды.

      12. Мемлекеттік органдар осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың іске асырылу қорытындылары және нәтижелерін бағалау туралы ақпаратты өздерінің интернет-ресурстарында орналастырады.

4-тарау. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау тәртібі

      13. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау:

      1) қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу тұрғысынан әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру жобаның тиімділігін анықтау;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде көрсетілген қызметтерге қанағаттану деңгейін және әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың нысаналы топтарға ықпалы деңгейін анықтау;

      3) әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар жоспарлау үшін мемлекеттік әлеуметтік тапсырманы қалыптастырудың кейінгі процесіне негіздеменің болуы;

      4) бағаланатын әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды іске асырудың жетілдіру бойынша ұсынымдар мен ұсыныстардың беру мақсатында жүргізіледі.

      14. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау тікелей әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама аяқталғаннан кейін көрсетілген қызметтер актісіне қол қойылғанға дейін жүргізіледі.

      15. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылған барлық әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың нәтижелерін бағалау жүргізіледі. Іске асырылу мерзімі бір жылдан асатын әлеуметтік жобалар жобаларды іске асыру қорытындысы бойынша бағаланады.

      16. Бағалауды мемлекеттік органдар жанынан азаматтық қоғам өкілдері қатарынан алдағы күнтізбелік 3 (үш) жыл мерзімге құрылатын сараптамалық кеңестер жүргізеді.

      Мемлекеттік орган сараптамалық кеңесінің мүшесіне үміткерлерді іріктеу кезінде сараптамалық кеңесі жұмысына жариялылық және ерікті қатысу қағидатына негізделеді. Сараптамалық кеңесінің құрамына енгізу үшін кандидатуралар мемлекеттік орган өзінің интернет-ресурсында сараптамалық кеңесінің құрамын қалыптастыру туралы хабарландыру жариялағаннан кейін өзін-өзі ұсыну жолымен ұсынылады.

      Кандидатуралар хабарландыру жарияланғаннан кейін күнтізбелік 10 (он) күн ішінде ұсынылмаған кезде, мемлекеттік орган сараптамалық кеңестің құрамын жеке-дара қалыптастырады.

      Сараптамалық кеңестің алдын ала құрамы Үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестің келісуіне енгізіледі.

      Сараптамалық кеңесінің мүшелері өз қызметін қоғамдық бастамаларда жүзеге асырады.

      Сараптамалық кеңесінің мүшелері мемлекеттік органға осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы хабарлама ұсынады.

      17. Бағалау мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуын мониторингтеу қорытындылары мен есептер негізінде жүзеге асырылады.

      18. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты бағалау мынадай өлшемшарттар бойынша 1-ден 5-ке дейін балмен есептеледі:

      1) әлеуметтік жобалардың орындалу нәтижелері (іс-шаралардың мазмұны мен мерзімдерінің көрсетілетін қызметтерді орындау кестесіне сәйкестігі, әдістерді, рәсімдерді сақтау, қойылған мақсаттарға қандай шамада қол жеткізілгені);

      2) әлеуметтік маңызы бар салалардағы мақсаттарға қол жеткізуге әлеуметтік жобалардың оң әсері (нысаналы аудиторияның мүдделілік және мұқтаждықтарын қанағаттандыру деңгейі, әлеуметтік жобалар шеңберінде халықтың атаулы топтарын қамту, әлеуметтік міндеттерді шешудің нақты нәтижелері);

      3) әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы. Аталған өлшемшарт шеңберінде әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның тұрақтылығы бағаланады;

      4) әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы. Аталған өлшемшарт шеңберінде әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама бойынша нысаналы топтың көрсетілген қыметтерді (өнімді, нәтижені) алу процесіне қанағаттану деңгейі бағаланады.

      Сараптамалық кеңесінің мүшелері осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес әрбір жобаға бағалау жүргізеді.

      19. Мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс нәтижелерін бағалау аяқталғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 8-қосымшаға cәйкес нысан бойынша әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама бойынша мемлекеттік тапсырыстың нәтижелерінің есебін қалыптастырады және мемлекеттік сатып алу веб-порталы арқылы көрсетілген қызметтер актісіне қол қою кезінде мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастырады.

      20. Әлеуметтік жобаны іске асыру қорытындылары бойынша көрсетілген қызметтер актісіне мемлекеттік орган мемлекеттік сатып алу веб-порталында әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс нәтижелерін бағалау есебін орналастырғаннан кейін қол қояды.

      21. Мемлекеттік органдар жыл сайын жартыжылдықтың қорытындылары бойынша, 5 шілдеге дейін және жылдың қорытындылары бойынша 5 ақпанға дейін уәкілетті органға осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісіті жылға арналған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың мониторингі жөніндегі есепті ұсынады. Есеп Excel (Эксель) форматында қазақ және орыс тілдерінде ұсынылады.

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

20___ жылға жоспарланған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары туралы ақпарат

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланған тақырыбы

Қаржыландырудың жоспарланған көлемі (мың теңге)

Ақпарат көзі көрсетілген негіздеме

Халықтың нысаналы тобы

Күтілетін нәтиже

1






2






3






      20__ жылғы " " _______ жағдайы бойынша

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын жария талқылаудың аяқталуы туралы есеп

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланған тақырыбы

Авторын көрсете отырып, ескертулер және (немесе) ұсыныстар (қысқаша мазмұны)

Ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың қабылданбауы бойынша негіздемесі бар мемлекеттік органның қорытындысы

1




2




3




  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Ұсынылады: Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігіне

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 26.04.2024 № 169-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Әкімшілік деректердің нысаны интернет-ресурста орналастырылған: https://www.gov.kz/memleket/entities/akk?lang=kk

      Әкімшілік дереккөздер нысанының атауы: Жария талқылаудан кейін 20__ жылы іске асырылуы жоспарланып отырған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың

      әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары туралы Ақпарат

      Әкімшілік дереккөздер нысанының индексі (нысан атауының әріптік-сандық қысқаша көрінісі): МӘТМ-3

      Кезеңділік: жыл сайын

      Есепті кезең: 20__ жыл

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын мемлекеттік органдар

      Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі: жыл сайын 5 қаңтардан кешіктірмей

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы Жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның атауы Жоспарланған сома (мың теңге) Жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның қысқаша мазмұны
1 2 3 4 5

1-сала. Білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу

1





2





Жиынында





2-сала. Азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау

1





2





Жиынында





3-сала. Қоршаған ортаны қорғау

1





2





Жиынында





4-сала. Жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау

1





2





Жиынында





5-сала. Отбасылық-демографиялық және гендерлік мәселелерді шешуге жәрдемдесу

1





2





Жиынында





6-сала. Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын қолдау

1





2





Жиынында





7-сала. Жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету

1





2





Жиынында





8-сала. Халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге жәрдемдесу

1





2





Жиынында





9-сала. Азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау

1





2





Жиынында





10-сала. Мәдениет пен өнерді дамыту

1





2





Жиынында





11-сала. Тарихи-мәдени мұраны қорғау

1





2





Жиынында





12-сала. Қоғамдық келісімді және жалпыұлттық бірлікті нығайту

1





2





Жиынында





13-сала. Өздерінің есебінде тұратын адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу

1





2





Жиынында





14-сала. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу

1





2





Жиынында





15-сала. Азаматтық қоғамды дамытуға, оның ішінде үкіметтік емес ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыруға жәрдемдесу

1





2





Жиынында





16-сала. Волонтерлік бастамаларды дамыту және қолдау

1





2





Жиынында





17-сала. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) көмек көрсету

1





2





Жиынында





18-сала. Жануарларға жауапты қарауды қалыптастыру, оның ішінде жануарларға арналған панажайларды қолдау

1





2





Жиынында





19-сала. Қазақы ит тұқымдарын сақтау және өсімін молайту

1





2





Жиынында





20-сала. Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де әлеуметтік маңызы бар салалар бойынша

1





2





Жиынында





      Типтік мекенжай бөлігі

      Атауы __________________________ Мекенжайы _________________________

      Телефоны ___________________________________________________________

      Электрондық почта мекенжайы _________________________________________

      Орындаушы ________________________________________ _______________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы, телефон

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      ______________________________________________ _______________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы

      Мөрдің орны (жеке кәсіпкерлер болып табылатын тұлғалардан қоспағанда)

      ________________

  "Жария талқылаудан кейін
20__ жылы іске асырылуы
жоспарланып отырған
мемлекеттік әлеуметтік
тапсырыстың әлеуметтік
жобалары және (немесе)
әлеуметтік бағдарламалары
туралы ақпарат" әкімшілік
деректерді жинауға
арналған нысанға
қосымша

Әкімшілік деректер нысанын толтыру жөніндегі түсіндірме "Жария талқылаудан кейін 20__ жылы іске асырылуы жоспарланып отырған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары туралы Ақпарат"

1. Жалпы ережелер

      1. "Жария талқылаудан кейін 20__ жылы іске асырылуы жоспарланып отырған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары туралы Ақпарат" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанды (бұдан әрі – Нысан) мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігіне жыл сайын 5 қаңтардан кешіктірмей береді.

      2. Аталған Нысанды жүргізудің негізгі міндеті мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылуға жоспарланған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар туралы ақпаратты уәкілетті органңа жеткізу болып табылады.

      3. Нысанға бірінші басшы қол қояды, ал ол болмаған кезде оның міндетін атқарушы адам қол қояды.

2. Нысанды толтыру жөнінде түсіндірме

      4. Нысанның 2-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың салалары бойынша бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы көрсетіледі.

      5. Нысанның 3-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылуға жоспарланған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың атауы көрсетіледі.

      6. Нысанның 4-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың жоспарланған сомасы көрсетіледі.

      7. Нысанның 5-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылуға жоспарланған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың қысқаша мазмұны көрсетіледі.

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
4-қосымша
  Нысан
  Кімге:
_______________
_________________________
(мемлекеттік органның атауы)
Кімнен:
_________________________
_________________________
(сарапшының тегі, аты,
әкесінің аты
(бар болған кезде)

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен

      мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы (керегінің астын сызу) хабарламa

      Мен _____________________________________________________________

      (сарапшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органмен және

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен

      мүдделер қақтығысының болмауы туралы хабарлаймын, тәуелсіз сарапшы

      ретінде өзімнің қызметімді жүзеге асыру кезінде әділдік және объективтілік

      қағидаттарын мүлтіксіз сақтаймын.

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органмен және

      әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер

      қақтығысының болуы туралы (керегінің астын сызу) хабарлаймын.

      Сіз үкіметтік емес ұйымның мүшесі (қатысушысы), құрылтайшысы (керегінің

      астын сызу) болып табыласыз ба (егер солай болса, онда үкіметтік емес ұйымның

      атауын

      көрсетіңіз):___________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ___________.

      Сіз басқару органының мүшесі, үкіметтік емес ұйымның басшысы болып

      табыласыз ба (егер солай болса, онда басқару органын, үкіметтік емес ұйымның

      атауын және атқаратын лауазымыңызды көрсетіңіз):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________.

      Соңғы үш жыл ішінде Сіз үкіметтік емес ұйымнан көрсетілген қызметтер немесе

      тікелей қаржылық қолдау үшін төлем алдыңыз ба (егер алсаңыз, онда нақты

      қандай қызметтер және үкіметтік емес ұйымның атауын көрсетіңіз):

      _____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      _______.

      Сізде үкіметтік емес ұйымның жұмыскерлерімен жақын туыстық

      байланыстарыңыз бар ма (егер солай болса, жұмыскердің тегін, атын, әкесінің

      атын (бар болған кезде), ол жұмыс істейтін үкіметтік емес ұйымның атауын,

      туыстық деңгейін көрсетіңіз):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _________.

      Сізде басқа ықтимал мүдделер қақтығысы бар ма (егер болса, көрсету керек):

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      __________.

      Мен мүдделер қақтығысына қатысты саясатты түсінетінімді және аталған

      хабарламаны толтыру кезінде сенімді ақпарат беретінімді растаймын.

      20___жылғы "____" _____________             Қолы ______________________

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
5-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың іске асырылуы мен нәтижелерін бағалау туралы ақпарат

Әлеуметтік жобаның атауы

Өнім берушінің атауы

Шарт сомасы (мың теңге)

Мақсаттары мен міндеттері

Жобаны іске асыру кезеңі

Әлеуметтік жобаны орындау процесі және өткізілген іс-шаралар

Нәтижелері (қойылған мақсаттарға қандай деңгейде қол жеткізуге болады)

Жобаның бағалау (орташа бағасы)









  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
6-қосымша
  Нысан
  Кімге:
____________________________
____________________________
(мемлекеттік органның атауы)
Кімнен:
____________________________
____________________________
(сарапшының тегі, аты,
әкесінің аты
(бар болған кезде)

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен

      мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы (керегінің астын сызу)

      хабарламa

      Мен____________________________________________________________

      (сарапшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органмен және

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен

      мүдделер қақтығысының болмауы туралы хабарлаймын, тәуелсіз сарапшы

      ретінде өзімнің қызметімді жүзеге асыру кезінде әділдік және объективтілік

      қағидаттарын мүлтіксіз сақтаймын.

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органмен және

      әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер

      қақтығысының болуы туралы (керегінің астын сызу) хабарлаймын.

      Сіз үкіметтік емес ұйымның мүшесі (қатысушысы), құрылтайшысы (керегінің

      астын сызу) болып табыласыз ба (егер солай болса, онда үкіметтік емес ұйымның

      атауын

      көрсетіңіз):___________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ________________.

      Сіз басқару органының мүшесі, үкіметтік емес ұйымның басшысы болып

      табыласыз ба (егер солай болса, онда басқару органын, үкіметтік емес ұйымның

      атауын және атқаратын лауазымыңызды көрсетіңіз):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ___________.

      Соңғы үш жыл ішінде Сіз үкіметтік емес ұйымнан көрсетілген қызметтер немесе

      тікелей қаржылық қолдау үшін төлем алдыңыз ба (егер алсаңыз, онда нақты

      қандай қызметтер және үкіметтік емес ұйымның атауын көрсетіңіз):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      __________.

      Сізде үкіметтік емес ұйымның жұмыскерлерімен жақын туыстық байланыстарыңыз

      бар ма (егер солай болса, жұмыскердің тегін, атын, әкесінің атын (бар болған кезде),

      ол жұмыс істейтін үкіметтік емес ұйымның атауын, туыстық деңгейін көрсетіңіз):

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      __________.

      Сізде басқа ықтимал мүдделер қақтығысы бар ма (егер болса, көрсету керек):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      __________.

      Мен мүдделер қақтығысына қатысты саясатты түсінетінімді және аталған

      хабарламаны толтыру кезінде сенімді ақпарат беретінімді растаймын.

      20___жылғы "____" _____________             Қолы _______________________

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
7-қосымша

Сараптамалық кеңес мүшесінің бағалау парағы


Жобаның атауы



Өнім берушінің атауы



Сараптамалық кеңес мүшесінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде): _______________________________
Толтыру күні_______________

№ р/с

Бағалау өлшемшарттары

Бағасы (балы)

Түсініктер беру/Түсініктемелер/ұсынымдар

1

Әлеуметтік жобаларды орындау нәтижелері



2

Әлеуметтік маңызы бар салалардағы мақсаттарға қол жеткізуге әлеуметтік жобалардың оң әсері



3

Әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы



4

Әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы




Жиынында (балдарды есептеу)







      ____________ (қолы)

  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
8-қосымша
  Нысан

Әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс нәтижелерін бағалау есебі

      "___________________________________________"

      (мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласының атауы)

      "________________________________________"

      (әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның атауы)

№ р/с

Бағалау өлшемшарты

Сараптамалық кеңестің орташа бағасы

Түсініктер беру/Түсініктемелер/ұсынымдар

1

Әлеуметтік жобаларды орындау нәтижелері



2

Әлеуметтік маңызы бар салалардағы мақсаттарға қол жеткізуге әлеуметтік жобалардың оң әсері



3

Әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы



4

Әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы




Жиынында (балдарды есептеу)







  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру,
оның іске асырылу
мониторингі және нәтижелерін
бағалау қағидаларына
9-қосымша
  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған нысан

Ұсынылады: Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігіне

      Ескерту. 9-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 26.04.2024 № 169-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Әкімшілік деректердің нысаны интернет - ресурста орналастырылған: https://www.gov.kz/memleket/entities/akk?lang=kk

      Әкімшілік дереккөздер нысанының атауы: 20 ___ жылға арналған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың мониторингі жөніндегі есеп

      Әкімшілік дереккөздер нысанының индексі (нысан атауының әріптік-сандық қысқаша көрінісі): МӘТМ-1

      Кезеңділік: жылына екі рет

      Есепті кезең: 20__жыл

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын мемлекеттік органдар

      Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі: жартыжылдықтың қорытындысы бойынша 5 шілдеге дейін (қоса алғанда) және жылдың қорытындысы бойынша 5 ақпанға дейін (қоса алғанда)

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы

Әлеуметтік жобаның атауы

Жоспарланған сома
(мың теңге)

Шарттың сомасы (мың теңге)

Өнім берушінің атауы

Әлеумет тік жобаны орындау процесі және нәтижелері, оның ішінде әлеуметтік әсері

Нәтижелерді бағалау*

әлеуметтік жобаларды орындау нәтижелері

әлеуметтік маңызы бар салаларда мақсаттарға қол жеткізуге әлеуметтік жобалардың оң әсері

әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы

әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы

Орташа балл

1

2

3

4

5

6

7

8

1-сала. Білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу

1












2












Жиынында












2-сала. Азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау

1












2












Жиынында












3-сала. Қоршаған ортаны қорғау

1












2












Жиынында












4-сала. Жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау

1












2












Жиынында












5-сала. Отбасылық-демографиялық және гендерлік мәселелерді шешуге жәрдемдесу

1












2












Жиынында












6-сала. Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын қолдау

1












2












Жиынында












7-сала. Жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету

1












2












Жиынында












8-сала. Халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге жәрдемдесу

1












2












Жиынында












9-сала. Азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау

1












2












Жиынында












10-сала. Мәдениет пен өнерді дамыту

1












2












Жиынында












11-сала. Тарихи-мәдени мұраны қорғау

1












2












Жиынында












12-сала. Қоғамдық келісімді және жалпыұлттық бірлікті нығайту

1












2












Жиынында












13-сала. Өздерінің есебінде тұратын адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу

1












2












Жиынында












14-сала. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу

1












2












Жиынында












15-сала. Азаматтық қоғамды дамытуға, оның ішінде үкіметтік емес ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыруға жәрдемдесу

1












2












Жиынында












16-сала. Волонтерлік бастамаларды дамыту және қолдау

1












2












Жиынында












17-сала. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) көмек көрсету

1












2












Жиынында












18-сала. Жануарларға жауапты қарауды қалыптастыру, оның ішінде жануарларға арналған панажайларды қолдау

1












2












Жиынында












19-сала. Қазақы ит тұқымдарын сақтау және өсімін молайту

1












2












Жиынында












20-сала. Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де әлеуметтік маңызы бар салалар бойынша

1












2












Жиынында












      Типтік мекенжай бөлігі

      Атауы ___________________________ Мекенжайы ________________________

      Телефоны ___________________________________________________________

      Электрондық почта мекенжайы ________________________________________

      Орындаушы ________________________________________ ______________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда)       қолы, телефон

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      ______________________________________________ ______________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда)       қолы

      Мөрдің орны (жеке кәсіпкерлер болып табылатын тұлғалардан қоспағанда)

      ________________

  "20__ жылға арналған
мемлекеттік әлеуметтік
тапсырыс шеңберінде іске
асырылатын және (немесе) іске
асырылған әлеуметтік
жобалардың және (немесе)
әлеуметтік бағдарламалардың
мониторингі бойынша есеп"
әкімшілік деректерді жинауға
арналған нысанға
қосымша

"Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингі жөніндегі есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанды толтыру жөніндегі түсіндірме

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингі жөніндегі есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанды (бұдан әрі – Нысан) мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігіне жылына екі рет 5 шілдеге дейін (қоса алғанда) және 5 желтоқсанға дейін (қоса алғанда) береді.

      2. Аталған Нысанды жүргізудің негізгі міндеті мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың мониторингін жүзеге асыру болып табылады.

      3. Нысанға бірінші басшы қол қояды, ал ол болмаған кезде оның міндетін атқарушы адам қол қояды.

2. Нысанды толтыру жөнінде түсіндірме

      4. Нысанның 2-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың салалары бойынша бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы көрсетіледі.

      5. Нысанның 3-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың атауы көрсетіледі.

      6. Нысанның 4-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың жоспарланған сомасы көрсетіледі.

      7. Нысанның 5-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың шарттық сомасы көрсетіледі.

      8. Нысанның 6-бағанында өнім берушінің атауы көрсетіледі.

      9. Нысанның 7-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру процесі мен нәтижелері көрсетіледі, сондай-ақ жылдың қорытындысы бойынша есепті 5 ақпанға дейін берген кезде мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың оң әсері көрсетіледі.

      10. *Нысанның 8-бағаны жылдың қорытындысы бойынша есепті 5 ақпанға дейін берген кезде толтырылады және жобаның нәтижелерін бағалау қорытындысы бойынша балдар көрсетіледі.

On approval of the Rules for the Formation, Monitoring of Implementation and Evaluation of the Fulfilment of the State Social Order

Order of the Minister of Social Development of the Republic of Kazakhstan dated August 15, 2018 № 18. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan dated August 29, 2018 № 17315.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 3) of Article 4-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On state social order, state order for the implementation of strategic partnership, grants and awards for non-governmental organizations in the Republic of Kazakhstan" and subparagraph 2) of Paragraph 3 of Article 16 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On state statistics" I HEREBY ORDER:

      Footnote. Preamble - as amended by the Order of the Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan dated 26.09.2022 № 407 (shall be enforced ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. To approve the attached Rules for the Formation, Monitoring of Implementation and Assessment of the Fulfilment of the State Social Order.

      Footnote. Paragraph 1 was amended in the Kazakh language, and the text in Russian is not changed by the Order of the Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan dated 26.09.2022 No. 407 (shall be enforced ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. The Committee for Civil Society Affairs of the Ministry of Social Development of the Republic of Kazakhstan, in the order established by the legislation of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order, the direction hereof in both state and Russian languages to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Republican Center of Legal Information" for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten calendar days after the state registration of this order, sending a copy hereof for official publication in periodicals;

      4) placement of this order on the website of the Ministry of Social Development of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      5) within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Legal Department of the Ministry of Social Development of the Republic of Kazakhstan of the information on the implementation of measures provided by subparagraphs 1), 2), 3) and 4) of this paragraph.

      3. Control over execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Social Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into effect upon expiration of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister
of Social Development of the
Republic of Kazakhstan
D. Kaletayev

      "AGREED "
The Committee on Statistics
of the Ministry of National Economy
Republic of Kazakhstan
_______________ N. Aidapkelov
"___" _________ 2018

  Approved
by order of the Minister
of Social development of the
Republic of Kazakhstan
№. 18 dated August 18, 2018

The Rules for the Formation, Monitoring of Implementation and Assessment of the Fulfilment of the State Social Order

      Footnote. Rules - as amended by the order of the Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan dated 26.09.2022 № 407 (shall be enforced ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for the Formation, Monitoring of Implementation and Assessment of the Fulfilment of the State Social Order (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 3) of Article 4-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On state social order, state order for the implementation of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organizations in the Republic of Kazakhstan” (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for the formation, monitoring of the implementation and assessment of the results of the state social order of the state body in the field of state social order.

      2. The following basic concepts shall be used in these Rules:

      1) formation of the state social order - the process of planning the topics of the state social order in accordance with the competence of the state body;

      2) monitoring the implementation of the state social order - collection, processing and analysis of information on the implementation of the state social order;

      3) assessment of the results of the state social order - analysis of the effectiveness of the implementation of the state social order;

      4) state body in the field of state social ordering and grants for non-governmental organizations (hereinafter referred to as the State body) - a state body, including the central state and local executive body, carrying out activities to form, monitor the implementation and assess the results of the state social order, form and evaluating the effectiveness of state grants for non-governmental organizations;

      5) conflict of interest - a situation in which the personal interest of independent experts or members of the expert council may affect the objective decision-making;

      6) authorized body in the field of interaction with non-governmental organizations (hereinafter referred to as the Authorized body) - a state body that manages intersectoral coordination in the field of interaction with non-governmental organizations;

      7) public procurement web portal - an information system of a state body that provides a single point of access to electronic public procurement services.

Chapter 2. The procedure for the formation of the state social order

      3. The formation of the state social order shall consist of collecting information, analyzing the situation in a certain area of activity in accordance with the competence of the state body, planning the topics of the state social order, including it in the budget application and considering it in the manner established by the budgetary legislation of the Republic of Kazakhstan.

      4. The formation of the state social order shall be based on the principles of:

      1) legality;

      2) improving the efficiency of the implementation of social projects and (or) social programs in the Republic of Kazakhstan;

      3) participation of citizens of the Republic of Kazakhstan in solving social problems;

      4) ensuring equal opportunities for non-governmental organizations;

      5) publicity and openness of the process of state social order.

      5. The formation of the state social order shall be carried out within the limits of the expenses provided for by the Republican and local budgets.

      6. The formation of the state social order shall be carried out based on strategic and policy documents, proposals from state bodies and non-governmental organizations, as well as data from an assessment of the needs and requirements of the population in the areas provided for in Article 5 of the Law.

      7. Formation of the state social order shall be carried out in four stages.

      1) The first stage is the collection of information and analysis of the situation. Sources of information for situation analysis are:

      data of the needs and requirements of the population. Assessment of the needs and requirements of the population shall be carried out by state bodies at least once every two years;

      priorities of the state policy of the Republic of Kazakhstan, documents of the state planning system of the Republic of Kazakhstan, messages of the President of the Republic of Kazakhstan;

      results of inspections, monitoring of implementation and assessment of the results of social projects and (or) social programs;

      official statistical reports on the implementation of strategic and policy documents;

      results of sociological research;

      proposals from non-governmental organizations and citizens;

      results of content analysis of the media;

      conclusions of independent experts;

      surveys and Internet conferences on the Open Dialogue Internet portal.

      2) The second stage shall be planning the themes of the state social order. Based on the analysis, state bodies shall form the topics of the state social order and post information on the planned topics of the state social order for the corresponding year in the form, in accordance with Annex 1 to these Rules, on their Internet resource for public discussion with non-governmental organizations and citizens;

      The term for public discussion of the topics of the state social order on the Internet resource of the state body shall be at least 10 (ten) working days from the date of their placement.

      Comments and (or) proposals received on the Internet resource after the end of the period for public discussion of the topics of the state social order shall not be considered.

      State bodies shall consider comments and (or) proposals on the topics of the state social order within 3 (three) working days after the end of the public discussion and decide on their acceptance or rejection, indicating the justifications.

      State bodies shall form and publish on their Internet resource a report on the completion of public discussion of the topics of the state social order in the form, in accordance with Annex 2 to these Rules.

      3) The third stage shall be the introduction of topics of the state social order for consideration by the Coordinating Council under the authorized body or councils for interaction and cooperation with non-governmental organizations created under state bodies.

      The central state bodies shall annually, no later than January 5, send to the authorized body information on social projects and (or) social programs of the state social order planned for implementation after public discussion for the corresponding calendar year in the form, in accordance with Annex 3 to these Rules (hereinafter referred to as Information).

      The authorized body shall submit the Information for consideration by the Coordinating Council under the authorized body.

      The authorized body shall send to the central state bodies the recommendations of the Coordinating Council under the authorized body on the topics of the state social order in accordance with their competence.

      Local executive bodies shall annually before August 1 submit the Information for consideration by the councils of the corresponding level.

      Based on the recommendations of the Coordinating Council under the authorized body or the Council for Interaction and Cooperation with Non-Governmental Organizations established under the state bodies, state bodies shall form a list of topics for the state social order and develop draft technical specifications in accordance with the State Social Order Standard approved by order of the Minister of Public Development of the Republic of Kazakhstan dated August 15, 2018 No. 19 “On Approval of the State Social Order Standard” (registered in the State Register of Normative Legal Acts under No. 17314) (hereinafter referred to as the Standard), as well as with the legislation of the Republic of Kazakhstan on public procurement.

      4) The fourth stage shall be inclusion in the budget application in the manner prescribed by the budget legislation of the Republic of Kazakhstan. After the development of technical specifications, state bodies shall enter the topics and amounts of financing of the state social order, and include them in their budget requests in the manner prescribed by the budget legislation of the Republic of Kazakhstan.

      After the approval of the budget, state bodies shall annually, until January 25, post on their Internet resource and send the Information to the authorized body.

Chapter 3. The procedure for monitoring the implementation of the state social order

      8. Monitoring of the implementation of the state social order shall be carried out by state bodies and include the collection, processing and analysis of information provided by non-governmental organizations to take timely, high-quality measures to ensure the effective implementation of social projects and (or) social programs.

      9. Monitoring of the implementation of the state social order shall be carried out by state bodies at least 2 (two), but not more than 5 (five) times per calendar year, depending on the period of implementation of the social project, according to the following indicators:

      1) the process of implementing the plan (compliance of the work performed and (or) the service provided, previously specified in the technical specification, the list of activities performed);

      2) the level of satisfaction of the target audience as a result of the implementation of the social project in accordance with paragraph 8 of the Standard;

      3) coverage of targeted population groups within the framework of social projects and (or) social programs implemented under the state social order;

      4) compliance with the Standard when placing a state social order for training, advisory, information and methodological, research and analytical services, organization of events and work of a civil (resource) center;

      When monitoring social projects, the following tools shall be used:

      method - monitoring the level and quality of services provided during the project;

      questionnaires and interviews - a collection of primary information to obtain data on the topic under study, determining and tracking the dynamics of assessment/satisfaction/perception of beneficiaries regarding the implementation of the project;

      study of documentation - analysis of the information provided, reports, and supporting documents, to obtain accurate and comprehensive information on the implementation of the project and to establish the reliability of the information provided by the supplier on the project;

      monitoring of social networks - search for references or publications on the project in social networks, as well as further processing and analysis of the collected data to study the dissemination of information among the population, as well as to collect feedback from the participants and (or) beneficiaries of the project.

      When the amount of the social project is not more than five hundred times the size of the monthly calculation index established by the law on the Republican budget for the corresponding financial year, state bodies shall monitor the state social order independently.

      If the amount of the social project is more than five hundred times the monthly calculation index established by the law on the Republican budget for the corresponding financial year, state bodies shall involve independent experts from non-governmental organizations and their representatives to monitor the state social order.

      Independent experts shall submit to the state body a notification of the presence or absence of a conflict of interest with a non-governmental organization implementing the state social order in the form, in accordance with Annex 4 to these Rules.

      During monitoring, independent experts shall request information and documents from non-governmental organizations in accordance with the requirements of the technical specification and contractual terms of the project.

      No more than one expert shall be required to monitor one social project.

      10. Based on the results of monitoring the implementation of the state social order, a report shall be drawn up separately for each social project and (or) social program to monitor the progress of implementation and timely adoption of operational measures aimed at ensuring the effective implementation of social projects and (or) social programs.

      11. Based on the results of the monitoring carried out by state bodies, the authorized body shall prepare information on the results of the implementation of the state social order and annually send it to the Government of the Republic of Kazakhstan by March 31.

      12. State bodies shall post on their Internet resources information on the implementation and assessment of the results of social projects within the framework of the state social order in the form, in accordance with Annex 5 to these Rules.

Chapter 4. Procedure for evaluating the results of the state social order

      13. Assessment of the results of the state social order shall be carried out for the purpose of:

      1) identifying the effectiveness of the implementation of social projects and (or) social programs in terms of achieving the goal and objectives of the project;

      2) identifying the degree of satisfaction with the services provided within the framework of the state social order, and the degree of impact of social projects and (or) social programs on the target group;

      3) availability of justification for the subsequent process of formation of the state social order for the planning of social projects and (or) social programs;

      4) submission of recommendations and proposals for improving the implementation of the assessed social projects and (or) social programs.

      14. Assessment of the results of the state social order shall be carried out immediately after the end of the social project and (or) social program before signing the act of services rendered.

      15. Assessment of the results shall be carried out for all implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order. Social projects with an implementation period of more than one year shall be assessed based on the results of the projects.

      16. The assessment shall be carried out by expert councils created under state bodies from among representatives of civil society for a period of the next 3 (three) calendar years.

      When selecting candidates for members of the expert council, the state body shall base on the principles of publicity and voluntary participation in the work of the expert council. Candidates for inclusion in the composition of the expert council shall be nominated by self-nomination after the publication by the state body on its Internet resource of the announcement on the formation of the composition of the expert council.

      If candidates are not nominated within 10 (ten) calendar days after the publication of the announcement, the state body shall personally form the composition of the expert council.

      The preliminary composition of the expert council shall be submitted for approval by the Council for Interaction and Cooperation with Non-Governmental Organizations.

      Members of the expert council shall carry out their activities voluntarily.

      Members of the expert council shall submit to the state body a notification of the presence or absence of a conflict of interest with a non-governmental organization implementing the state social order in the form, in accordance with Annex 6 to these Rules.

      17. The assessment shall be carried out based on the results of monitoring and reports on the implementation of the state social order.

      18. To assess the state social order, scores from 1 to 5 shall be calculated according to the following criteria:

      1) the results of the implementation of social projects (correspondence of the content and timing of activities to the schedule for the provision of services, compliance with methods, procedures, to what extent it was possible to achieve the goals set);

      2) the positive effect of social projects on achieving goals in socially significant areas (the level of interest and satisfaction of the needs of the target audience, the coverage of targeted population groups within the framework of social projects, the specific results of solving social problems);

      3) the probability of continuing activities initiated within the framework of a social project and (or) social program. Within the framework of this criterion, the sustainability of a social project and (or) a social program shall be assessed;

      4) the probability of a long-term positive social effect based on the results of a social project and (or) a social program. Within the framework of this criterion, the level of satisfaction of the target group with the process of obtaining a service (product, result) under a social project and (or) social program shall be assessed.

      The members of the expert council assess each project according to the form, in accordance with Annex 7 to these Rules.

      19. State bodies, within 3 (three) working days after the completion of the assessment of the results of the state social order, form reports on the assessment of the results of the state social order for a social project and (or) social program in the form, in accordance with Annex 8 to these Rules and place on the web the public procurement portal when signing the act of services rendered through the public procurement web portal.

      20. The act of services rendered based on the results of the implementation of the social project shall be signed by the state body after posting on the public procurement web portal a report on the assessment of the results of the state social order for the social project and (or) social program.

      21. State bodies shall annually, following the results of half a year, before July 5 and following the results of the year, before February 5, submit to the authorized body a report on monitoring ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order for the corresponding year in the form, in accordance with Annex 9 to these Rules. The report shall be provided in Kazakh and Russian languages in Excel format.

  Annex 1
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order


  Form

Information on the planned topics of the state social order for 20___

No.

The planned theme of the state social order

The planned amount of financing (thousand tenge)

Justification indicating the source of information

Target population

Expected result

1






2






3






      dated " " _______ 20__

  Annex 2
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order


  Form

Report on the completion of the public discussion of the topics of the state social order

No.

The planned theme of the state social order

Remark and (or) proposal (summary) indicating its author

Conclusion of a state body with justification for not accepting a comment and (or) proposal

1




2




3




  Annex 3
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order


  Form

Information on social projects planned for implementation and (or) social programs of the state social order after public discussion for 20__

No.

Name of the administrator of the budget program

Name of the project and (or) social program

Planned amount
(thousand tenge)

Summary of the project and (or) social program

1

2

3

4

5

Area 1. Achievement of goals in the field of education, science, information, physical culture and sports

1





2





Total





Area 2. Health protection of citizens, promotion of a healthy lifestyle

1





2





Total





Area 3. Environmental protection

1





2





Total





Area 4. Support for youth policy and children's initiatives

1





2





Total





Area 5. Promoting the solution of family, demographic and gender issues

1





2





Total





Area 6. Support for socially vulnerable segments of the population

1





2





Total





Area 7. Assistance to orphans, children from single-parent and large families

1





2





Total





Area 8. Facilitating employment of the population

1





2





Total





Area 9. Protection of the rights, legitimate interests of citizens and organizations

1





2





Total





Area 10. Development of culture and art

1





2





Total





Area 11. Protection of historical and cultural heritage

1





2





Total





Area 12. Strengthening public harmony and national unity

1





2





Total





Area 13. Assistance to probation services in providing social and legal assistance to persons registered with them

1





2





Total





Area 14. Conducting public monitoring of the quality of public services

1





2





Total





Area 15. Promoting the development of civil society, including increasing the efficiency of non-governmental organizations

1





2





Total





Area 16. Development and support of volunteer initiatives

1





2





Total





Area 17. Assisting a person (family) in a difficult life situation

1





2





Total





Area 18: Promoting responsible animal care, including support for animal shelters

1





2





Total





Area 19. In other socially significant areas that do not contradict the legislation of the Republic of Kazakhstan

1





2





Total





  Annex 4
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order


  Form
  To: _______________________
__________________________
(name of a government agency)
  From:
________________________
________________________
(last name, first name, patronymic
(if any) of the expert)

Notification of the presence or absence (underline as appropriate)
of a conflict of interest with a non-governmental organization
implementing the state social order

      I ____________________________________________________ notify

      (last name, first name, patronymic (if any) of the expert)

      on the absence of a conflict of interest with a state body in the field of state social order

      and a non-governmental organization implementing state social order, when carrying out

      its activities as an independent expert will strictly follow the principles of fairness and

      objectivity about the presence of a conflict of interest with a state body in the field

      of state social order and a non-governmental organization implementing state social

      order (underline as appropriate).

      Are you a member (participant), or founder (underline as appropriate) non-governmental

      organization (if yes, please indicate the name of the non-governmental organization):

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________.

      Are you a member of a governing body, or head of a non-governmental organization (if yes,

      indicate the governing body, the name of the non-governmental organization and the position):

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________.

      Have you received payment for services rendered in the last three years or direct financial

      support from a non-governmental organization (if yes, please specify which services

      and the name of the non-governmental organization):

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________.

      Do you have close family ties with non-governmental employees? organization (if yes,

      then indicate the last name, first name, patronymic (if any) of the employee, the name

      of the non-governmental organization in which they work, and the degree of relationship):

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________.

      Do you have any other potential conflict of interest (if yes, please specify):

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________.

      I hereby confirm that I understand the conflict of interest policy and provide accurate

      information when completing this notice.

      "____" ________________20___       Signature _______________

  Annex 5
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
f the state social order
 
  Form

Information on the implementation and assessment of the results of social projects within the framework of the state social order

Name of the social project

Supplier name

Contract amount (thousand tenge)

Goals and objectives

Project implementation period

The process of implementing the social project and the activities carried out

Results (to what extent it is possible to achieve the set goals)

Project assessment (Medium Estimate)









  Annex 6
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order


  Form
  To:
____________________________
____________________________
(name of a government agency)
  From:
____________________________
_____________________________
(last name, first name, patronymic
(if any) of the expert)

Notification of the presence or absence (underline as appropriate)
of a conflict of interest with a non-governmental organization implementing
the state social order

      I___________________________________________________________________ notify

      (last name, first name, patronymic (if any) of the expert)

      about the absence of conflict interests with a state body in the field of state social order and

      non-governmental organization implementing the state social order, with carrying out my

      activities as a member of the expert council I will strictly follow the principles of fairness

      and objectivity regarding the existence of a conflict interests with a state body in the field

      of state social order and non-governmental organization implementing the state social order

      (mark as appropriate).

      Are you a member (participant), or founder (underline as appropriate) non-governmental

      organization (if yes, please indicate the name of the non-governmental organization):

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________.

      Are you a member of a governing body, or head of a non-governmental organization (if yes,

      indicate the governing body, the name of the non-governmental organization and the position):

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________.

      Have you received payment for services rendered in the past three years or direct financial

      support from a non-governmental organization (if yes, please specify which services and the

      name of the non-governmental organization):

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________.

      Do you have close family ties with non-governmental employees? organization (if yes, then

      indicate the last name, first name, patronymic (if any) of the employee, the name of the

      non-governmental organization in which they work, and the degree of relationship):

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________.

      Do you have any other potential conflict of interest (if yes, please specify) Which):

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________.

      I hereby confirm that I understand the conflict of interest policy and provide accurate

      information when completing this notice.

      "____" ________________20___             Signature _________________

  Annex 7
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order
  Form

Assessment sheet of a member of the expert council


Name of the project



Supplier name



Surname, name, patronymic (if any) of a member of the expert commissions: _______________________________
Date of completion _______________

No.

Criteria for assessment

Assessment (points)

Explanation/Comments/Recommendations

1

results of social projects



2

the positive effect of social projects on achieving goals in socially significant areas



3

probability of continuation of activities initiated within the framework of a social project and (or) social program



4

probability of a long-term positive social effect based on the results of a social project and (or) social program




Total (scoring)







      ____________ (Signature)

  Annex 8
to the Rules for the formation,
monitoring of implementation and
assessment of the results
of the state social order
  Form

Report on the assessment of the results of the state social order for
a social project and (or) social program
" ___________________________________________"
(name of the sphere of state social order) "________________________________________" (name of a social project and (or) social program)

No.

Criteria for assessment

Average rating of the expert council

Explanation/comments/recommendations

1

results of social projects



2

the positive effect of social projects on achieving goals in socially significant areas



3

probability of continuation of activities initiated within the framework of a social project and (or) social program



4

probability of a long-term positive social effect based on the results of a social project and (or) social program




Total (scoring)







  Annex 9
to the Rules for the formation,
monitoring of the implementation and
assessment of the results
of the state social procurement


  Form for collecting
administrative data

Report on monitoring ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order for 20___

      Reporting period: 20__

      Index: МГСЗ -1

      Frequency: twice a year

      Circle of persons providing information: state bodies implementing the state social order

      Where to apply: Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan

      Submission deadline: at the end of the half year, until July 5 (inclusive) and at the end of the year until February 5 (inclusive)

No.

Name of the administrator of the budget program

Name of the social project

Planned amount (thousand tenge)

Contract amount (thousand tenge)

Supplier name

The process and results of the implementation of a social project, including the social effect

Assessment of results*








results of social projects

the positive effect of social projects on achieving goals in socially significant areas

probability of continuation of activities initiated within the framework of a social project and (or) social program

probability of a long-term positive social effect based on the results of a social project and (or) social program

Average score

1

2

3

4

5

6

7

8

Area 1. Achievement of goals in the field of education, science, information, physical culture and sports

1












2












Total












Area 2. Health protection of citizens, promotion of a healthy lifestyle

1












2












Total












Area 3. Environmental protection

1












2












Total












Area 4. Support for youth policy and children's initiatives

1












2












Total












Area 5. Promoting the solution of family, demographic and gender issues

1












2












Total












Area 6. Support for socially vulnerable segments of the population

1












2












Total












Area 7. Assistance to orphans, children from single-parent and large families

1












2












Total












Area 8. Facilitating employment of the population

1












2












Total












Area 9. Protection of the rights, legitimate interests of citizens and organizations

1












2












Total












Area 10. Development of culture and art

1












2












Total












Area 11. Protection of historical and cultural heritage

1












2












Total












Area 12. Strengthening public harmony and national unity

1












2












Total












Area 13. Assistance to probation services in providing social and legal assistance to persons registered with them

1












2












Total












Area 14. Conducting public monitoring of the quality of public services

1












2












Total












Area 15. Promoting the development of civil society, including increasing the efficiency of non-governmental organizations

1












2












Total












Area 16. Development and support of volunteer initiatives

1












2












Total












Area 17. Assisting a person (family) in a difficult life situation

1












2












Total












Area 18: Promoting responsible animal care, including support for animal shelters

1












2












Total












Area 19. In other socially significant areas that do not contradict the legislation of the Republic of Kazakhstan

1












2












Total












  Annex
  to the form for the collection
  of administrative data
"Report on monitoring ongoing
and (or) implemented social
projects and (or) social
programs within the framework
of the state social order for 20___"

Explanation on filling out the form intended for collecting administrative data "Report on monitoring ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order" 1. General Provisions

      1. The form intended for the collection of administrative data "Report on monitoring ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order" (hereinafter referred to as the Form) shall be provided to the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan by state bodies two times a year until July 5 (inclusive) and until December 5 (inclusive).

      2. The main task of maintaining this Form is to monitor ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order.

      3. The form shall be signed by the first head, and in his/her absence - by the person performing his/her duties.

2. Explanation for filling out the form

      4. In column 2 of the form, the name of the administrator of the budget program in the areas of state social order shall be indicated.

      5. Column 3 of the form shall indicate the name of ongoing and (or) implemented social projects and (or) social programs within the framework of the state social order.

      6. Column 4 of the form shall indicate the planned amount of social projects and (or) social programs within the framework of the state social order.

      7. Column 5 of the form shall indicate the contractual amount of social projects and (or) social programs within the framework of the state social order.

      8. In column 6 of the form, the name of the supplier shall be indicated.

      9. Column 7 of the form shall indicate the process and results of the implementation of social projects and/or social programs within the framework of the state social order, as well as when submitting a report on the results of the year before February 5, the positive effect of social projects and/or social programs within the framework of the state social order.

      10. *Column 8 of the form shall be filled in when submitting a report on the results of the year before February 5 and shall indicate the scores based on the results of evaluating the results of the project.