"Биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 358 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 24 тамыздағы № 381 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 30 қарашадағы № 483 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 30 қарашадағы № 92 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 30 қарашада № 17833 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1."Биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 358 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 24 тамыздағы № 381 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14272 болып тіркелген, 2016 жылғы 13 қазанда "Әділет" ақпараттық- құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағы осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру және қайта өңдеу департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықты мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары–
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
Ө. Шөкеев
      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасы Құқықтық

      статистика және арнайы есепке

      алу жөніндегі комитеті

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2018 жылғы 30 қарашадағы
№ 483 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 30 қарашадағы
№ 92 бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 12 тамыздағы
№ 358 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2016 жылғы 24 тамыздағы
№ 381 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттар) биоотын өндірісі саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелеріне жатқызу мақсатында 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің 141-бабының 3-тармағына, 143-бабының 1-тармағына және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларына және тексеру парақтарына сәйкес әзірленді.

      2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілері (объектілері) – биоотын өндіруді жүзеге асыратын заңды тұлғалар;

      2) биоотын өндірісі саласындағы тәуекел – тамақ шикізатын биоотынға пайдалануға байланысты республика аумағында азық-түлік қауіпсіздігі қатерінің туындау ықтималдығы;

      3) болмашы бұзушылық – биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді уақтылы ұсынбауы бөлігінде бұзу;

      4) елеулі бұзушылық – биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді ұсынбауы, шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болмауы, есепке алатын бақылау аспаптарының болмауы және олардың ақаулы жағдайда болуы бөлігінде бұзу;

      5) өрескел бұзушылық – биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды кейіннен биоотынға өңдеу үшін тамақ шикізатын биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгілеген квотадан асатын көлемде пайдалану, биоотын өндірісі паспортының болмауы, биоотын өндіру үшін тамақ шикізаты құрамының сәйкес келуі (бидайдың 1-2-сыныптарын пайдалануға жол берілмейді) бөлігінде бұзу;

      6) тәуекел дәрежесінің объективті өлшемшарттары – биоотын өндірісі саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді емес тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      7) тәуекел дәрежесінің субъективті өлшемшарттары – нақты бақылау субъектісі (объектісі) қызметінің нәтижелеріне байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      8) тәуекелдерді бағалау жүйесі – бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау тағайындау мақсатында бақылау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;

      9) тексеру парағы – сақталмауы адам өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қауіп төндіретін, субъектілердің (объектілердің) қызметіне қойылатын талаптарды қамтитын талаптар тізбесі.

      3. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      4. Бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің дәрежелері бойынша бөлу объективті және субъективті өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      5. Бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тәуекел дәрежесін объективті өлшемшарттар бойынша бағалау тамақ шикізатын биоотынға пайдалануға байланысты республика аумағында азық-түлік қауіпсіздігі қатерінің туындауы, оның салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып, бақылау субъектісі (объектісі) қызметінің нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы негізінде жүзеге асырылады.

      Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары қоғамдық тәуекелдерді ескере отырып, биоотын өндіруді жүзеге асыратын заңды тұлғалар тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылады.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      6. Субъективті өлшемшарттарды айқындау:

      1) дерекқорларды қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.

      7. Субъективті өлшемшарттар бойынша бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тәуекел дәрежесін бағалау мынадай көрсеткіштер бойынша жүзеге асырылады:

      1) бақылау субъектілері (объектілері) жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері, ол "Бақылау субъектілері (объектілері) жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері" ақпарат көзі бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша осы өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес айқындалады;

      2) алдыңғы бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері. Бұл ретте бұзушылықтардың дәрежесі (өрескел, елеулі) "Алдыңғы бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері" ақпарат көзі бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша осы өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес айқындалады.

      8. Реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес субъективті өлшемшарттардың тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Бір өрескел дәрежедегі бұзушылық 100 көрсеткішке теңестіріледі.

      Егер өрескел дәрежедегі бұзушылық анықталмаса, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіштері есептеледі, сосын қосылады.

      Елеулі дәрежедегі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 салмақ коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРе = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      мұнда:

      SРе – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРб = (SР2 х 100/ SР1) х 0,3,

      мұнда:

      SРб – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы анықталады:

      SР = SРе + SРб,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SРе – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРб – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін бақылау субъектісі (объектісі) мыналарға жатады:

      1) тәуекелдің жоғары дәрежесіне – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 61-ден 100-ге дейін болған кезде;

      2) тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылмағанға – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 60-қа дейін болған кезде.

      9. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің еселілігі жылына бір реттен аспайды.

      10. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кәсіпкерлік кодекстің 141-бабының 3-тармағына сәйкес қалыптастырылатын бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің жартыжылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.

      11. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің неғұрлым жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

  Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
  1-қосымша

"Бақылау субъектілері (объектілері) жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері" ақпарат көзі бойынша субъективті өлшемшарттар

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

1.

Биоотын өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді ұсынбауы

елеулі

  Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
2-қосымша

"Алдыңғы бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері" ақпарат көзі бойынша субъективті өлшемшарттар

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

Ауырлық дәрежесі төменде тізбеленген талаптарды
сақтамаған жағдайда белгіленеді:

1.

Кейіннен биоотынға өңдеу үшін пайдаланатын тамақ шикізатына квоталарды сақтау

өрескел

2.

Биоотын өндірісіне арналған тамақ шикізаты құрамының сәйкестігі (бидайдың 1-2-сыныптарын пайдалануға жол берілмейді)

өрескел

3.

Биоотын өндірісі паспортының бар болуы

өрескел

4.

Есепке алатын бақылау аспаптарының бар болуы және олардың ақаусыз жай-күйі

елеулі

5.

Шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2018 жылғы 30 қарашадағы
№ 483 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 30 қарашадағы
№ 92 бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 12 тамыздағы
№ 358 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2016 жылғы 24 тамыздағы
№ 381 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Тексеру парағы

      биоотын өндірісі саласында/аясында________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің 138-бабына сәйкес

      биоотын өндірісін жүзеге асыратын бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты

      тексерілетін субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ___________________________________

      ________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды

      тағайындау туралы акт ____________________________________________________

                                                      №, күні

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы___________________________________

      ________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) жеке сәйкестендіру нөмірі/ бизнес-сәйкестендіру

      нөмірі _________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      Орналасқан мекенжайы _________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

1.

Кейіннен биоотынға өңдеу үшін пайдаланатын тамақ шикізатына квоталарды сақтау





2.

Биоотын өндіру үшін тамақ шикізаты құрамының сәйкес келуі (бидайдың 1-2-сыныптарын пайдалануға жол берілмейді)





3.

Биоотын өндірісі паспортының болуы





4.

Есепке алатын бақылау аспаптарының бар болуы және олардың ақаусыз жай-күйі





5.

Шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы





      Лауазымды адам (дар) ____________________ ______________________________

                                    лауазымы                         қолы

      ________________________________________________________________________

                              аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________ __________________________

                                          лауазымы                   қолы

      ________________________________________________________________________

                              аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

О внесении изменений в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 358 и исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 августа 2016 года № 381 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива"

Совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 ноября 2018 года № 483 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 ноября 2018 года № 92. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 ноября 2018 года № 17833

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 358 и исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 августа 2016 года № 381 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14272, опубликован 13 октября 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      критерии оценки степени риска в области производства биотоплива, утвержденные указанным совместным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      проверочный лист в сфере государственного контроля в области производства биотоплива, утвержденный указанным совместным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту производства и переработки растениеводческой продукции Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего совместного приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего совместного приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –

Министр сельского хозяйства

Республики Казахстан

У. Шукеев

Министр национальной экономики
Республики Казахстан

Т. Сулейменов

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Заместителя
Премьер–Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 30 ноября 2018 года № 483
и Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 30 ноября 2018 года № 92
  Приложение 1
к совместному приказу
Заместителя Премьер –
Министра Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 12 августа 2016 года № 358
и исполняющего обязанности
Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 24 августа 2016 года № 381

Критерии оценки степени риска в области производства биотоплива

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в области производства биотоплива (далее – критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 141, пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года и Правилами формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17371), в целях отнесения субъектов (объектов) контроля в области производства биотоплива к степеням риска.

      2. В настоящих критериях используются следующие понятия:

      1) субъекты (объекты) контроля – юридические лица, осуществляющие производство биотоплива;

      2) риск в области производства биотоплива – вероятность возникновения угрозы продовольственной безопасности на территории республики в связи с использованием пищевого сырья на биотопливо;

      3) незначительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части несвоевременного представления производителями отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива;

      4) значительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части не представления производителями биотоплива отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива, отсутствия документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации, отсутствия контрольных приборов учета и их не исправное состояние;

      5) грубое нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части использования пищевого сырья для последующей переработки в биотопливо в объеме, превышающем квоту, установленную уполномоченным органом в области производства биотоплива, отсутствия паспорта производства биотоплива, соответствия состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1-2 классов пшеницы);

      6) объективные критерии степени риска – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в области производства биотоплива и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      7) субъективные критерии степени риска – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      8) система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимых органом контроля с целью назначения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля;

      9) проверочный лист – перечень требований, включающий в себя только те требования к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, государства.

      3. В отношении субъектов (объектов) контроля, отнесенных к высокой степени риска проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      4. Распределение субъектов (объектов) контроля по степеням риска осуществляется на основании объективных и субъективных критериев.

Глава 2. Объективные критерии

      5. Оценка степени риска субъектов (объектов) контроля по объективным критериям осуществляется на основании вероятности возникновения угрозы продовольственной безопасности на территории республики в связи с использованием пищевого сырья на биотопливо, нанесения ущерба законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности субъекта (объекта) контроля с учетом степени тяжести его последствий.

      С учетом высоких общественных рисков по объективным критериям относятся к высокой степени риска юридические лица, осуществляющие производство биотоплива.

Глава 3. Субъективные критерии

      6. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      7. Оценка степени риска субъектов (объектов) контроля по субъективным критериям осуществляется по следующим показателям:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами (объектами) контроля в структурные подразделения местного исполнительного органа, определяются по субъективным критериям по информационному источнику "Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами (объектами) контроля, в структурные подразделения местного исполнительного органа" согласно приложению 1 к настоящим критериям;

      2) результаты предыдущего профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля. При этом степень нарушений (грубое, значительное) определяется по субъективным критериям по информационному источнику "Результаты предыдущего профилактического контроля с посещением" согласно приложению 2 к настоящим критериям;

      8. В соответствии с критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа рассчитывается показатель степени риска субъективных критериев по шкале от 0 до 100.

      Одно нарушение грубой степени приравнивается к показателю 100.

      В случае если нарушений грубой степени не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитываются показатели нарушений значительной и незначительной степени, затем суммируются.

      При определении показателя нарушений значительной степени применяется весовой коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      где:

      SРз - показатель значительных нарушений;

      SР1 - требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 - количество выявленных значительных нарушений.

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/ SР1) х 0,3,

      где:

      SРн - показатель незначительных нарушений;

      SР1 - требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 - количество выявленных незначительных нарушений.

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн,

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 61 до 100;

      2) к не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60.

      9. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля не превышает одного раза в год.

      10. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, формируемых в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Предпринимательского кодекса.

      11. Списки профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

  Приложение 1
к Критериям оценки
степени риска в области
производства биотоплива

Субъективные критерии по информационному источнику "Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами (объектами) контроля, в структурные подразделения местного исполнительного органа"

Наименование критериев

Степень нарушения

1.

Не представление производителями биотоплива отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива

значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки
степени риска в области
производства биотоплива

Субъективные критерии по информационному источнику "Результаты предыдущего профилактического контроля с посещением"

Наименование критериев

Степень нарушения

Степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований:

1.

Соблюдение квоты на пищевое сырье, используемое для последующей переработки в биотопливо

грубое

2.

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1-2 классов пшеницы)

грубое

3.

Наличие паспорта производства биотоплива

грубое

4.

Наличие контрольных приборов учета и их исправное состояние

значительное

5.

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации

значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
Заместителя Премьер –
Министра Республики Казахстан–
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 30 ноября 2018 года № 483
и Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 30 ноября 2018 года № 92
  Приложение 2
к совместному приказу
Заместителя Премьер –
Министра Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 12 августа 2016 года № 358
и исполняющего обязанности
Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 24 августа 2016 года № 381

                                    Проверочный лист

      в сфере/в области/за производства биотоплива ________________________________________
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан
в отношении субъекта (объекта) контроля, осуществляющего производство
биотоплива _____________________________________________________________________
                  наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля
Государственный орган, назначивший проверку______________________________________
_______________________________________________________________________________
Акт о назначении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля
_______________________________________________________________________________
                              №, дата
Наименование субъекта (объекта) контроля__________________________________________
_______________________________________________________________________________
Индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер субъекта
(объекта) контроля _______________________________________________________________

      Адрес места нахождения__________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

5

6

1.

Соблюдение квоты на пищевое сырье, используемое для последующей переработки в биотопливо





2.

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1-2 классов пшеницы)





3.

Наличие паспорта производства биотоплива





4.

Наличие контрольных приборов учета и их исправное состояние





5.

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации





      Должностное (ые) лицо (а) ____________________________ ____________________________
                              должность                              подпись
________________________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель субъекта контроля _______________________ ____________________________
                                    должность                        подпись
________________________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)