Автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 28 желтоқсандағы № 947 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 29 желтоқсанда № 18132 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 2-тармағының 36-2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

      2018 жылғы "__" ____________

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2018 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 947 бұйрығымен бекітілген

Автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі қағидалары

      Ескерту. Қағиданың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 2-тармағының 36-2) тармақшасына сәйкес әзірленді және автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жол қозғалысының қауіпсіздігі – қатысушыларының жол-көлiк оқиғалары мен олардың зардаптарынан, сондай-ақ жол жүрісінің экологиялық жағдайға, халықтың денсаулығына теріс әсерінен қорғалу дәрежесiн көрсететiн жол жүрiсiнiң жай-күйi;

      2) жол қозғалысы – жолдар шегінде көлік құралдары арқылы немесе оларсыз адамдардың және жүктердің орын ауыстыру процесінде туындайтын қоғамдық қатынастардың жиынтығы;

      3) жол-көлiк оқиғасы (бұдан әрі – ЖКО) – көлiк құралының жолда жүруі процесiнде және оның қатысуымен туындаған, адамның денсаулығына зиян келтіруге, өліміне, көлік құралдарының, құрылыстардың, жүктердің бүлінуіне не өзге де материалдық залалға әкеп соққан оқиға;

      4) жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі (бұдан әрі – Мониторинг) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес автомобиль жолдарының қолданыстағы жол инфрақұрылымың қауіпсіз жұмыс істеуін, оларды қолдауды және жақсартуды қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар кешені;

      5) жұмыс жүргізу объектілері – автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау объектілері, сондай-ақ мердігер шартының шеңберінде және кепілдікті кезеңде жүзеге асырылатын жобалық және техникалық құжаттамалар құрамына кіретін объектілер.

      3. Мониторингі автомобиль жолдарындағы авариялылық тәуекелінің деңгейі туралы ақпарат алу және бұл ақпаратты олардың қауіпсіз жұмыс істеуін, қолдауды және жақсартуды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар әзірлеуде қолдану мақсатында жүргізіледі.

      4. Мониторингі бойынша жұмыстардың құрамына мыналар кіреді:

      1) қауіпсіздік көрсеткіштерін жақсарту үшін инженерлік тәсілдерді қолдана отырып, жол инфрақұрылымының қауіпсіздігін бағалау;

      2) авариялылық тәуекелінің деңгейін анықтау және автомобиль жолдары қауіпсіздігінің рейтингін белгілеу;

      3) жол қозғалысы қауіпсіздігін арттыру және автомобиль жолдарындағы авариялылық-қауіпті орындарды және учаскелерді жою бойынша бағдарламалар мен іс-шаралар әзірлеу.

      5. Жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі автомобиль жолдарын диагностикалау жөніндегі жұмыстарды жүргізу нәтижелері бойынша жүргізіледі және оның ажырамас бөлігі болып табылады.

      6. Жыл мезгіліне байланысты жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі жүйелі екі кезеңде – қысқы және көктемгі-жазғы-күзгі кезеңде жүргізіледі.

      7. Мониторинг жүргізілетін автомобиль жолының ең аз учаскесі бір шақырымнан кем емес.

      Мониторинг жүргізілетін жасанды жол құрылысының ұзындығы оның ұзындығына қарай анықталады.

2-тарау. Автомобиль жолдары жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Мониторингі мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:

      1) есептік жылдың 1 қазанына кешіктірмей қауіпсіздік көрсеткіштерін жақсарту үшін өздерін дәлелдеген инженерлік тәсілдерді қолдана отырып, жол инфрақұрылымы қауіпсіздігіне бағалау жүргізу;

      2) есептік жылдың 1 қарашасынан кешіктірмей авариялылық тәуекелінің деңгейін анықтау және автомобиль жолдары қауіпсіздігінің рейтингін белгілеу;

      3) есептік жылдың 1 желтоқсанынан кешіктірмей жол инфрақұрылымы қауіпсіздігіне бағалау және автомобиль жолдары қауіпсіздігінің рейтингін орнату;

      4) есептік жылдың 31 желтоқсанынан кешіктірмей жол қозғалысы қауіпсіздігін арттыру және автомобиль жолдарындағы авариялық-қауіпті орындарды және учаскелерді жою бойынша бағдарламалар мен іс-шаралар әзірлеу;

      9. Жол инфрақұрылымы қауіпсіздігіне бағалау жүргізу осы Қағидаларға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Жол инфрақұрылымы қауіпсіздігінің мониторингі нәтижелері жолдарды пайдаланушылар үшін ашық болып табылады және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Автомобиль жолдары комитетінің интернет-ресурсында орналастырылады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Жол инфрақұрылымының қауіпсіздігі мониторингінің нәтижелері бойынша есеп есептік жылдың 31 желтоқсанынан кешіктірілмейтін мерзімде автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті органдарға, Автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық операторға және жол жүрісі қауіпсіздігі жөніндегі уәкілетті органға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша енгізіледі.

      12. Автомобиль жолы учаскесінің авариялылық тәуекелінің деңгейі қорытынды авариялылық коэффициентін Кит жеке авариялылық коэффициентіне (1) формула бойынша көбейту жолымен анықтауға негізделген:



      мұнда Кит - қорытынды авариялылық коэффициентінің мәні, бірліктер үлесінде;


- осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес айқындалатын автомобиль жолының учаскесі бойынша авариялықтың жеке коэффициенттерінің мәні.

      13. Автомоиль жолы учаскесінің авариялылық тәуекелінің әлеуетті деңгейі автомобиль жолының қорытынды авариялылық коэффициентін (Китср)орташа өлшенген мәнін (2) формула бойынша анықтауға негізделген:



      мұнда

– автомобиль жолының ұзындығының шегіндегі автомобиль жолының жекелеген учаскелеріндегі қорытынды авариялылық коэффициенттерінің мәндері, бірліктер үлесінде;

– автомобиль жолының ұзындығының шегіндегі автомобиль жолы учаскелерінің ұзындығы, шқ;

      L – автомобиль жолының ұзындығы, шқ.

      14. Автомобиль жолы учаскесінің авариялылық тәуекелінің деңгейі бойынша жолды саралау қорытынды коэффициенттің орташа өлшенген мәнін есептеу қорытындысы бойынша есептік ұзындық учаскесі кестеге сәйкес жол қозғалысы қауіпсіздігі деңгейінің шектік мәндеріне сәйкес сараланады:

Автомобиль жолының санаты

Жол қозғаласының қауіпсіздігінің деңгейі, бірліктер үлесінде;

жоғары

ұйғарынды

шекті

төмен

қауіпті

5 жұлдыз

4 жұлдыз

3 жұлдыз

2 жұлдыз

1 жұлдыз

I

2,5-тен аз

2,5-5,0

5,0-13,0

13,0-19,0

19,0-дан көп

II-IV

3,0-тен аз

3,0-9,0

9,0-22,0

22,0-28,0

28,0-ден көп

II-IV таулы жерде

10-нан аз

10,0-20,0

20,0-35,0

35,0-60,0

60,0-тан көп

      15. Авариялылық тәуекелінің деңгейінің ұйғарынды мәндері жұмыс жүргізу объектілеріне байланысты орташа өлшенген қорытынды авариялылық коэффициенті бойынша анықталады:

      1) I санаттағы автомобиль жолдары:

      салу немесе реконструкциялау - 5,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      күрделі жөндеу - 9,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      орташа және ағымдағы жөндеу, күтіп-ұстау –13,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      2) II-IV санаттағы автомобиль жолдары:

      салу немесе реконструкциялау - 7,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      күрделі жөндеу - 9,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      орташа және ағымдағы жөндеу, күтіп-ұстау –14,0-22,0 бірліктер үлесі;

      3) таулы жердегі II-IV автомобиль жолдары:

      салу немесе реконструкциялау - 9,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      күрделі жөндеу - 20,0 бірліктер үлесінен көп емес;

      орташа және ағымдағы жөндеу, күтіп-ұстау –35,0 бірліктер үлесінен көп емес.

  Автомобиль жолдары жол
инфрақұрылымы қауіпсіздігінің
мониторингі қағидаларына
1-қосымша

      Ескерту. 1-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  нысан

Жол инфрақұлымы қауіпсіздігінің мониторингі нәтижелері бойынша есеп

      №________                                     20___ жылғы "____"_____________

      Жол инфрақұлымы қауіпсіздігінің Мониторингін (бұдан әрі – Мониторинг) жүргізу үшін негіз

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Автомобиль жолының (учаскесінің) атауы _____________________________________

      Индекс ____, техникалық санаты__, км ___ + ___ - ___ км ___ + ___

      Мониторинг "__" ________ 20___жылдан бастап "__"_________20___ жылға дейін жүргізілді

      __________________________________________________________

      (Қорытынды авариялық коэффициентінің орташа өлшенген мәні):

      ______ бірліктер үлесінде,_________ жұлдызшаларда

      Өткен мониторинг туралы мәлімет____________________________________________

                                    (кім тарапынан және қашан жүргізілді, ескертулер мен

      __________________________________________________________________________

      сәйкессіздіктер сипаттамасы, оларды жою бойынша қолданылған шаралар)

      __________________________________________________________________________

      Мониторинг нәтижелері бойынша қорытынды______________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      Қосымша мәліметтер:__________________________________________

      ______________________________________________________________

      Қолдар:

      Лауазымды тұлға ___________________/________________________________/

                        (лауазымы, қолы) Аты, тегі, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Ұйым өкілі ___________________/____________________________/

            (лауазымы, қолы) Аты, тегі, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

  Автомобиль жолдары жол
инфрақұрылымы қауіпсіздігінің
мониторингі қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.03.2023 № 180 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Жеке авариялылық коэффициенттерінің мәндері

      1. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К1

Қозғалыс қарқындылығы, тәулігіне мың автомобиль

3

5

7

9

11

13

15

20

25

К1 (II-IV)

4,75

2,5

2,1

1,9

1,7

1,5

1,4

1,15

1,0

Қозғалыс қарқындылығы, тәулігіне мың автомобиль

8

10

15

20

25

30

35

40

45

К1 (Iб)

3,0

2,4

1,6

1,32

1,15

1,05

1,0

1,12

1,32

К1 (Iс)

3,7

3,2

2,3

1,6

1,3

1,15

1,1

1,0

1,05

      Ескерту:

      II-IV санаттағы екі жолақты жолдар – II-IV

      бөлу жолағы жоқ I санаттағы жолдар – Iб

      бөлу жолағы бар I санаттағы жолдар – Iс

      2. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К2

Қозғалыс жолағының ені, м

2,75

3,0

3,25

3,5

3,75

4,0

4,5

5,0

К2 (II-IV)

2,0

1,35

1,2

1,1

1,0

1,1

1,2

1,5

К2(Iб)

1,6

1,2

1,1

1,0

1,35

1,45

1,6

1,7

К2 (Iс)

2,9

2,0

1,45

1,1

1,0

1,18

1,8

2,3

      3. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К3

Жол жиегінің ені, м

0,5

1,0

1,5

2,0

2,5

3,0

4,0

5,0

К3 (II-IV У)

1,65

1,4

1,3

1,2

1,15

1,1

1,0


К3 (II-IV Н)

2,5

1,85

1,5

1,35

1,2

1,1

1,0


К3(Iб У)

4,2

2,9

2,0

1,8

1,6

1,5

1,25

1,0

К3 (Iб Н)

4,3

3,1

2,1

1,5

1,4

1,2

1,1

1,0

К3 (Iс У)

1,6

1,4

1,3

1,2

1,15

1,1

1,05

1,0

К3 (Iс Н)

1,3

1,2

1,15

1,10

1,05

1,0



      Ескерту:

      нығайтылған жиектері бар – У

      жиектері нығайтылмаған - Н

      4. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К4

Жүру бөлігіндегі негізгі қозғалыс жолақтарының саны, дана

2

3, таңбасыз

3 таңбамен

4

6

8

К4 (II-IV)

1,0

1,3

0,7




К4 (Iб)




0,83

0,63

0,52

К4 (Iс)




0,56

0,50

0,35

      5. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К5

Бөлу жолағының ені, м

1

2

3

5

10

1,5

К5

2,0

1,5

1,1

1,0

0,75

0,60

      Ескерту:

      I санаттағы жолдар үшін қолданылады, басқа санаттағы жолдар үшін 1,0 қолданылады

      6. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К6

Бойлық еңіс, %0

20

30

50

70

80

К6 (II-IV)

1,0

1,1

1,4

1,9

2,2

К6 (Iб)

1,0

1,2

1,8

2,9

3,2

К6 (Iс)

1,0

1,1

1,6

2,7

3,0

      7. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К7

Пландағы қисық радиусы, м

100

150

200-300

400-600

1000-2000

2000-нан көп

К7 (II-IV)

7,2

6,2

5,2

4,0

2,0

1,0

К7 (Iб)

5,6

4,5

3,6

1,5

1,05

1,0

К7 (Iс)

5,0

4,2

3,4

1,25

1,05

1,0

      8. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К8

Пландағы көрінімділік, м

50

100

150

200

250

350

400

500

600

К8 (II-IV)

4,5

2,5

1,9

1,8

1,7

1,5

1,35

1,1

1,0

К8 (Iб)

9,5

5,5

3,7

2,2

1,8

1,6

1,4

1,2

1,0

К8 (Iс)

3,8

3,3

1,8

1,5

1,3

1,2

1,1

1,05

1,0

      9. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К9

Пішіндегі көрінімділік, м

50

100

150

200

250

350

400

500

600

К9 (II-IV)

6,0

4,2

3,0

2,6

2,4

2,3

2,0

1,5

1,0

К9 (Iб)

11,0

7,0

5,0

3,5

2,9

2,4

2,2

1,7

1,0

К9 (Iс)

4,0

3,5

2,8

2,0

1,5

1,3

1,2

1,05

1,0

      10. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К10

Көпірлердің жүру бөлігінің жолдың жүру бөлігіне қатынасы бойынша ені

1 м-ге аө

тең

1 м-ге кең

2 м-ге кең

жер төсемесі еніне тең (көпір болмағанда)

К10 (II-IV)

2,9

2,25

1,7

1,55

1,0

К10 (Iб)

1,75

1,4

1,6

1,05

1,0

К10 (Iс)

2,1

1,6

1,3

1,15

1,0

      11. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К11

Трасса планының қисықтығы, град. шқ

0

50

100

200

400

600

1000

1500

2000

К11 (II-IV)

2,3

1,5

1,0

1,15

1,9

3,6

1,4

0,9

0,75

К11 (Iб)

1,7

1,4

1,15

1,0

2,7

2,9

2,3

2,2


К11 (Iс)

2,2

1,8

1,4

1,0

2,0

5,8

5,0



      12. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К12

Қиылысу (негізгі) жолымен қиылысулардың типі

Түрлі деңгейлерде

Бағдаршаммен реттелетін бір деңгейде

Параметрлері нормаларға сәйкес келетін бір деңгейде

параметрлердің нормаларға сәйкес келмейтін бір деңгейде

К12 (II-IV)

0,7

0,85

1,0

1,3

К12 (Iб)

0,50

0,64

1,0

1,5

К12 (Iс)

0,35

0,7

1,0

1,4

      13. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К13

Негізгі жол бойынша екінші дәрежедегі жолдармен бір деңгейде қиылысу, тәулігіне мың автомобиль

3 аз

4

5

10

15

20

25

30

35

К13 (II-IV)

1,0

1,3

1,75

3,2

4,5

5,2




К13 (Iб)

-

-

1,8

2,4

3,1

3,7

4,2

4,8

5,2

К13 (Iс)

-

-

1,25

2,0

2,5

2,8

3,1

3,3

3,4

      Ескерту: қиылысулар жоқ болса 1,0 қолданылады

      14. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К14

Бір деңгейдегі қиылысулар мен жанасулар саны, 1 шқ жолда, дана

2 және одан аз

3-5

6-8

8 көп

К14 (II-IV)

1,0

1,1

1,25

1,7

К14 (Iб)

1,0

1,2

1,6

2,1

К14 (Iс)

1,0

1,6

2,8

3,3

      15. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К15

Құрылыс алаңынан жүру бөлігіне дейінгі арақашықтық, м

10 аз

10-30

30-50

50 көп немесе жоқ

К15 (II-IV)

2,2

1,7

1,5

1,0

К15 (Iб)

3,3

2,6

1,8

1,0

К15 (Iс)

1,7

1,4

1,2

1,0

      16. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К16

Елді мекендерде жаяу жолдардың, жаяу жүретін жолдардың және жаяу өтпе жолдардың болуы

Жаяу жолдар мен жаяу жүретін жолдар жоқ

Жаяу жолдар мен жаяу жүретін жолдар бір тарапта бар

Жаяу жолдар мен жаяу жүретін жолдар екі тарапта бар

Жаяу жолдар мен жаяу жүретін жолдар екі тарапта бар. Жаяу жолдар мен жаяу жүретін жолдар түрлі деңгейлерде бар

К16 (II-IV)

2,2

1,2

1,0


К16 (Iб)

4,2

2,2

1,4

1,0

К16(Iс)

1,9

1,6

1,3

1,0

      Ескерту: егер жол елді мекен арқылы өтпесе, онда 1,0 қолданылады.

      17. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К17

Елді мекеннің ұзындығы, шқ

0,5 аз

0,5-1

2

3

4

5

6 немесе өтпейді

К17 (II-IV)

3,3

2,5

1,45

1,35

1,2

1,1

1,0

К17 (Iб)

5,5

4,2

3,5

2,0

1,6

1,3

1,0

К17 (Iс)

2,8

2,2

1,25

1,2

1,1

1,05

1,0

      18. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К18

Ілінісу коэффициенті

0,2

0,3

0,4

0,5

0,6

0,7

К18 (II-IV)

3,6

1,84

1,4

1,2

1,1

1,0

К18 (Iб)

4,8

2,0

1,46

1,2

1,1

1,0

К18 (Iс)

4,4

2,2

1,38

1,12

1,05

1,0

      19. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К19

Жүру бөлігінің жамылғысының тегістігі, IRI

1

2

3

4

5

6

7

8

9

К19 (II-IV)

0,85

1,0

1,1

1,15

1,2

1,2

1,15

1,1

1,05

К19 (Iб)

0,65

1,0

1,3

1,5

1,65

1,6

1,55

1,3

1,05

К19 (Iс)

0,60

1,0

1,35

1,55

1,65

1,6

1,4

1,1

0,75

      20. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К20-22

Жол белгілерін орналастыру

Жоқ, жеткіліксіз немесе дұрыс орнатылмаған

Жеткілікті және дұрыс орнатылған

К20 алдын ала ескерту белгілері

1,13

1,0

К21 тиым салу белгілері

1,19

1,0

К22 ақпараттық-сілтеуіш белгілер

1,15

1,0

      21. Жеке авариялылық коэффициентінің мәндері К23-27

Жол таңбасын орналастыру

Ия

Жоқ

К23 ескі таңбаның толық алынбауы

1,20

1,0

К24 шеткі таңбаның болуы

1,0

1,08

К25 остік таңбаның болуы

1,0

1,13

К26 қозғалыс жолағын бөлу таңбасының болуы

1,0

1,14

К27 белгілер мен таңбалар арасындағы қайшылықтар

1,21

1,0

      Қосымша: К26 қозғалыс жолағын бөлу таңбасының болуы көп жолақты қозғалыс үшін 2-жолақты қозғалыста 1,0 қолданылады.

Об утверждении Правил мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 декабря 2018 года № 947. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2018 года № 18132.

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 36-2) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан
"__" _______ 2018 года

  Утверждены
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 декабря 2018 года № 947

Правила мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 36-2) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" и определяют порядок мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) безопасность дорожного движения – состояние дорожного движения, отражающее степень защищенности его участников от дорожно-транспортных происшествий и их последствий, а также негативных воздействий дорожного движения на экологическую обстановку, здоровье населения;

      2) дорожное движение – совокупность общественных отношений, возникающих в процессе перемещения людей и грузов посредством транспортных средств или без таковых в пределах дорог;

      3) дорожно-транспортное происшествие (далее – ДТП) - событие, возникшее в процессе движения по дороге транспортного средства и с его участием, повлекшее причинение вреда здоровью, смерть человека, повреждение транспортных средств, сооружений, грузов либо иной материальный ущерб;

      4) мониторинг безопасности дорожной инфраструктуры (далее – Мониторинг) – комплекс мероприятий направленных на обеспечение безопасного функционирования, поддержания и улучшения дорожной инфраструктуры автомобильных дорог в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      5) объекты производства работ – объекты строительства, реконструкции, ремонта и содержания автомобильных дорог, а также объекты входящие в состав проектной и технической документации, осуществляемые в рамках договора подряда и гарантийного периода.

      3. Мониторинг проводится с целью получения информации об уровне риска аварийности автомобильных дорог и использования данной информации для разработки мероприятий по обеспечению их безопасного функционирования, поддержания и улучшения.

      4. В состав работ по мониторингу входят:

      1) проведение оценки безопасности дорожной инфраструктуры с использованием оправдавших себя инженерных подходов для улучшения показателей безопасности;

      2) определение уровня риска аварийности и установление рейтингов безопасности автомобильных дорог;

      3) разработка программ и мероприятий по повышению безопасности дорожного движения и по устранению аварийно-опасных мест и участков на автомобильных дорогах.

      5. Мониторинг безопасности дорожной инфраструктуры производится по результатам проведения работ по диагностике автомобильных дорог и является неотъемлемой ее частью.

      6. Мониторинг безопасности дорожной инфраструктуры, в зависимости от времени года, проводится в два последовательных периода – зимний и весенне-летне-осенний.

      7. Минимальный участок автомобильной дороги, на котором проводится мониторинг, не менее одного километра.

      Длина искусственных дорожных сооружений, на которых осуществляется мониторинг, определяется в зависимости от их протяженности.

Глава 2. Порядок мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры автомобильных дорог

      Сноска. Заголовок главы 2 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Мониторинг осуществляется в следующем порядке:

      1) проведение оценки безопасности дорожной инфраструктуры с использованием оправдавших себя инженерных подходов для улучшения показателей безопасности не позднее 1 октября отчетного года;

      2) определение уровня риска аварийности и установление рейтингов безопасности автомобильных дорог не позднее 1 ноября отчетного года;

      3) проведение оценки безопасности дорожной инфраструктуры и установление рейтингов безопасности автомобильных дорог не позднее 1 декабря отчетного года;

      4) разработка программ и мероприятий по повышению безопасности дорожного движения и по устранению аварийно-опасных мест и участков на автомобильных дорогах до 31 декабря отчетного года.

      9. Проведение оценки безопасности дорожной инфраструктуры осуществляется в соответствии с настоящими Правилами и с действующей нормативно-технической документацией Республики Казахстан.

      10. Результаты мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры являются открытыми для пользователей дорог и размещаются на интернет- ресурсе Комитета автомобильных дорог Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Отчет по результатам мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры, в срок не позднее 31 декабря отчетного года, вносится в уполномоченные органы по автомобильным дорогам, Национальному оператору по управлению автомобильными дорогами и в уполномоченный орган по безопасности дорожного движения по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      12. Уровень риска аварийности участка автомобильной дороги основан на определении итогового коэффициента аварийности (Кит) , путем перемножения частных коэффициентов аварийности, по формуле (1):

     


      где Кит - значения итогового коэффициента аварийности, в долях единиц;

     

- значения частных коэффициентов аварийности по участку автомобильной дороги, которые определяются согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      13. Уровень риска аварийности автомобильной дороги основан на определении средневзвешенного значения итогового коэффициента аварийности автомобильной дороги(Китср) , по формуле (2):


      где

– значения итоговых коэффициентов аварийности на отдельном участке автомобильной дороги в пределах протяженности автомобильной дороги, в долях единиц;

     

– протяженность участков автомобильной дороги в пределах протяженности автомобильной дороги, км;

      L – протяженность автомобильной дороги, км.

      14. Ранжирование дороги по уровню риска аварийности автомобильной дороги производится по итогам вычисления средневзвешенного значения итогового коэффициента участок расчетной длины ранжируется от более безопасных с 5 звездами до опасных с одной звездой, согласно следующей таблице:

Категория автомобильной дороги

Уровень безопасности дорожного движения, в долях единиц;

высокий

допустимый

предельный

низкий

опасный

5 звезд

4 звезды

3 звезды

2 звезды

1 звезда

I

менее 2,5

2,5-5,0

5,0-13,0

13,0-19,0

более 19,0

II-IV

менее 3,0

3,0-9,0

9,0-22,0

22,0-28,0

более 28,0

II-IV в горной местности

менее 10

10,0-20,0

20,0-35,0

35,0-60,0

более 60,0

      15. Допустимые значения уровня риска аварийности, устанавливаются по средневзвешенному итоговому коэффициенту аварийности в зависимости от объекта производства работ:

      1) автомобильные дороги I категории:

      строительство или реконструкция - не более 5,0 долей единиц;

      капитальный ремонт - не более 9,0 долей единиц;

      средний и текущий ремонт, содержание – не более 13,0 долей единиц;

      2) автомобильные дороги II-IV категории:

      строительство или реконструкция - не более 7,0 долей единиц;

      капитальный ремонт - не более 9,0 долей единиц;

      средний и текущий ремонт, содержание –14,0-22,0 долей единиц;

      3) автомобильные дороги II-IV в горной местности:

      строительство или реконструкция - не более 9,0 долей единиц;

      капитальный ремонт - не более 20,0 долей единиц;

      средний и текущий ремонт, содержание – не более 35,0 долей единиц.

  Приложение 1 к Правилам
мониторинга безопасности
дорожной инфраструктуры
автомобильных дорог

      Сноска. Правый верхний угол - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  форма

Отчет
по результатам мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры

      №________ "____"_____________20___ года.

      Основание для проведения мониторинга безопасности дорожной инфраструктуры (далее – Мониторинг) ____________________________
      ________________________________________________________________

      Наименование автомобильной дороги (участка) _______________________

      Индекс ____, техническая категория __, км ___ + ___ - ___ км ___ + ___

      Мониторинг проводился с "__" ________ 20___ года по "__"
_________20___ года.

      __________________________________________________________________________
      Значение средневзвешенного итогового коэффициента аварийности):

      ______ в долях единиц,_________ в звездах

      Сведения о предыдущем мониторинге_____________________________________________
                                          (кем и когда проводился, характер замечаний

      ______________________________________________________________________________
                  и несоответствий, принятые меры по их устранению)

      ______________________________________________________________________________

      Заключение по результатам мониторинга_____________________________________
      ________________________________________________________________________
      ________________________________________________________________________
      Дополнительные сведения:_________________________________________________
      ________________________________________________________________________

      Подписи:

      Должностное лицо             ______________________/____________________/
                        (должность, подпись) Фамилия Имя Отчество (при наличии)

      Представитель организации ____________________/____________________/
                        (должность, подпись) Фамилия Имя Отчество (при наличии)

  Приложение 2 к Правилам
мониторинга безопасности
дорожной инфраструктуры
автомобильных дорог

      Сноска. Правый верхний угол - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.03.2023 № 180 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Значения частных коэффициентов аварийности

      1. Значения частного коэффициента аварийности К1

Интенсивность движения, тысяч автомобилей в сутки

3

5

7

9

11

13

15

20

25

К1 (II-IV)

4,75

2,5

2,1

1,9

1,7

1,5

1,4

1,15

1,0

Интенсивность движения, тысяч автомобилей в сутки

8

10

15

20

25

30

35

40

45

К1 (Iб)

3,0

2,4

1,6

1,32

1,15

1,05

1,0

1,12

1,32

К1 (Iс)

3,7

3,2

2,3

1,6

1,3

1,15

1,1

1,0

1,05

      Примечание:

      двух полосные дороги II-IV категории – II-IV

      дороги I категории без разделительной полосы – Iб

      дороги I категории с разделительной полосой – Iс

      2. Значения частного коэффициента аварийности К2

Ширина полосы движения, м

2,75

3,0

3,25

3,5

3,75

4,0

4,5

5,0

К2 (II-IV)

2,0

1,35

1,2

1,1

1,0

1,1

1,2

1,5

К2(Iб)

1,6

1,2

1,1

1,0

1,35

1,45

1,6

1,7

К2 (Iс)

2,9

2,0

1,45

1,1

1,0

1,18

1,8

2,3

      3. Значения частного коэффициента аварийности К3

Ширина обочины, м

0,5

1,0

1,5

2,0

2,5

3,0

4,0

5,0

К3 (II-IV У)

1,65

1,4

1,3

1,2

1,15

1,1

1,0


К3 (II-IV Н)

2,5

1,85

1,5

1,35

1,2

1,1

1,0


К3(Iб У)

4,2

2,9

2,0

1,8

1,6

1,5

1,25

1,0

К3 (Iб Н)

4,3

3,1

2,1

1,5

1,4

1,2

1,1

1,0

К3 (Iс У)

1,6

1,4

1,3

1,2

1,15

1,1

1,05

1,0

К3 (Iс Н)

1,3

1,2

1,15

1,10

1,05

1,0



      Примечание:

      с укрепленными обочинами – У

      с не укрепленными обочинами – Н

      4. Значения частного коэффициента аварийности К4

Число основных полос движения на проезжей части, шт

2

3, без разметки

3 с разметкой

4

6

8

К4 (II-IV)

1,0

1,3

0,7




К4 (Iб)




0,83

0,63

0,52

К4 (Iс)




0,56

0,50

0,35

      5. Значения частного коэффициента аварийности К5

Ширина разделительной полосы, м

1

2

3

5

10

1,5

К5

2,0

1,5

1,1

1,0

0,75

0,60

      Примечание:

      Применяется только для дорог I категории для других категорий принимается 1,0

      6. Значения частного коэффициента аварийности К6

Продольный уклон, %0

20

30

50

70

80

К6 (II-IV)

1,0

1,1

1,4

1,9

2,2

К6 (Iб)

1,0

1,2

1,8

2,9

3,2

К6 (Iс)

1,0

1,1

1,6

2,7

3,0

      7. Значения частного коэффициента аварийности К7

Радиус кривых в плане, м

100

150

200-300

400-600

1000-2000

более 2000

К7 (II-IV)

7,2

6,2

5,2

4,0

2,0

1,0

К7 (Iб)

5,6

4,5

3,6

1,5

1,05

1,0

К7 (Iс)

5,0

4,2

3,4

1,25

1,05

1,0

      8. Значения частного коэффициента аварийности К8

Видимость в плане, м

50

100

150

200

250

350

400

500

600

К8 (II-IV)

4,5

2,5

1,9

1,8

1,7

1,5

1,35

1,1

1,0

К8 (Iб)

9,5

5,5

3,7

2,2

1,8

1,6

1,4

1,2

1,0

К8 (Iс)

3,8

3,3

1,8

1,5

1,3

1,2

1,1

1,05

1,0

      9. Значения частного коэффициента аварийности К9

Видимость в профиле, м

50

100

150

200

250

350

400

500

600

К9 (II-IV)

6,0

4,2

3,0

2,6

2,4

2,3

2,0

1,5

1,0

К9 (Iб)

11,0

7,0

5,0

3,5

2,9

2,4

2,2

1,7

1,0

К9 (Iс)

4,0

3,5

2,8

2,0

1,5

1,3

1,2

1,05

1,0

      10. Значения частного коэффициента аварийности К10

Ширина проезжей части мостов по отношению к проезжей части дорог

меньше на 1 м

равна

шире на 1 м

шире на 2 м

равна ширине земляного полотна (если нет моста)

К10 (II-IV)

2,9

2,25

1,7

1,55

1,0

К10 (Iб)

1,75

1,4

1,6

1,05

1,0

К10 (Iс)

2,1

1,6

1,3

1,15

1,0

      11. Значения частного коэффициента аварийности К11

Кривизна плана трассы, град. км

0

50

100

200

400

600

1000

1500

2000

К11 (II-IV)

2,3

1,5

1,0

1,15

1,9

3,6

1,4

0,9

0,75

К11 (Iб)

1,7

1,4

1,15

1,0

2,7

2,9

2,3

2,2


К11 (Iс)

2,2

1,8

1,4

1,0

2,0

5,8

5,0



      12. Значения частного коэффициента аварийности К12

Тип пересечения с пересекающей (основной) дорогой

в разных уровнях

в одном уровне со светофорным регулированием

в одном уровне при соответствии параметров нормам

одном уровне при несоответствии параметров нормам

К12 (II-IV)

0,7

0,85

1,0

1,3

К12 (Iб)

0,50

0,64

1,0

1,5

К12 (Iс)

0,35

0,7

1,0

1,4

      13. Значения частного коэффициента аварийности К13

Пересечения в одном уровне с второстепенными дорогами при интенсивности движения по основной дороге, тысяч автомобилей в сутки

менее 3

4

5

10

15

20

25

30

35

К13 (II-IV)

1,0

1,3

1,75

3,2

4,5

5,2




К13 (Iб)

-

-

1,8

2,4

3,1

3,7

4,2

4,8

5,2

К13 (Iс)

-

-

1,25

2,0

2,5

2,8

3,1

3,3

3,4

      Примечание: в случае отсутствия пересечения присваивается 1,0

      14. Значения частного коэффициента аварийности К14

Число пересечений и примыканий в одном уровне, шт. на 1 км дороги

2 и менее

3-5

6-8

более 8

К14 (II-IV)

1,0

1,1

1,25

1,7

К14 (Iб)

1,0

1,2

1,6

2,1

К14 (Iс)

1,0

1,6

2,8

3,3

      15. Значения частного коэффициента аварийности К15

Расстояние от зоны застройки до проезжей части дороги, м

менее 10

10-30

30-50

более 50 или отсутствует

К15 (II-IV)

2,2

1,7

1,5

1,0

К15 (Iб)

3,3

2,6

1,8

1,0

К15 (Iс)

1,7

1,4

1,2

1,0

      16. Значения частного коэффициента аварийности К16

Наличие тротуаров, пешеходных дорожек и пешеходных переходов в населенных пунктах

Тротуары и пешеходные дорожки отсутствуют

Тротуары и пешеходные дорожки имеются с одной стороны

Тротуары и пешеходные дорожки имеются с двух сторон

Тротуары и пешеходные дорожки имеются с двух сторон. Пешеходные переходы имеются в разных уровнях

К16 (II-IV)

2,2

1,2

1,0


К16 (Iб)

4,2

2,2

1,4

1,0

К16(Iс)

1,9

1,6

1,3

1,0

      Примечание: если дорога не проходит через населенный пункт то присваивается 1,0

      17. Значения частного коэффициента аварийности К17

Длина населенного пункта, км

менее 0,5

0,5-1

2

3

4

5

6 или не проходит

К17 (II-IV)

3,3

2,5

1,45

1,35

1,2

1,1

1,0

К17 (Iб)

5,5

4,2

3,5

2,0

1,6

1,3

1,0

К17 (Iс)

2,8

2,2

1,25

1,2

1,1

1,05

1,0

      18. Значения частного коэффициента аварийности К18

Коэффициент сцепления

0,2

0,3

0,4

0,5

0,6

0,7

К18 (II-IV)

3,6

1,84

1,4

1,2

1,1

1,0

К18 (Iб)

4,8

2,0

1,46

1,2

1,1

1,0

К18 (Iс)

4,4

2,2

1,38

1,12

1,05

1,0

      19. Значения частного коэффициента аварийности К19

Ровность покрытия проезжей части, IRI

1

2

3

4

5

6

7

8

9

К19 (II-IV)

0,85

1,0

1,1

1,15

1,2

1,2

1,15

1,1

1,05

К19 (Iб)

0,65

1,0

1,3

1,5

1,65

1,6

1,55

1,3

1,05

К19 (Iс)

0,60

1,0

1,35

1,55

1,65

1,6

1,4

1,1

0,75

      20. Значения частного коэффициента аварийности К20-22

Устройство дорожных знаков

Отсутствуют, недостаточно или неправильно установлены

Достаточно и правильно установлены

К20 предупреждающие знаки

1,13

1,0

К21 запрещающие знаки

1,19

1,0

К22 информационно-указательные знаки

1,15

1,0

      21. Значения частного коэффициента аварийности К23-27

Устройство дорожной разметки

Да

Нет

К23 неполное удаление старой разметки

1,20

1,0

К24 наличие краевой разметки

1,0

1,08

К25 наличие осевой разметки

1,0

1,13

К26 наличие разметки разделения полос движения

1,0

1,14

К27 противоречия между знаками и разметкой

1,21

1,0

      Примечание: К26 наличие разметки разделения полос движения только для многополосного движения. Для 2-х полосного присваивается 1,0.