Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидаларын бекіту туралы

Ақтөбе облысы әкімдігінің 2018 жылғы 18 сәуірдегі № 181 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 2 мамырда № 5918 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2023 жылғы 5 шілдедегі № 173 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 05.07.2023 № 173 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 19 наурыздағы "Мемлекеттік статистика туралы" Заңының 16-бабының 3-тармағының 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына сәйкес, Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 03.04.2019 № 125 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидалары бекітілсін.

      2. "Ақтөбе облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Ақтөбе облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулыны Ақтөбе облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары С.Т. Төленбергеновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі Б. Сапарбаев

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2018 жылғы 18 сәуірдегі
№ 181 қаулысымен
бекітілген

Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 03.04.2019 № 125 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 "Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11540 болып тіркелген бұйрығына сәйкес әзірленген және теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын (бұдан әрі – шығыстар) субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) жергілікті атқарушы – "Ақтөбе облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқарамсы" мемлекеттік мекемесі, теміржол көлігі саласында басшылық ететін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі, магистральдық теміржол желісін пайдалануды, күтіп-ұстауды, жаңғыртуды, салуды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін заңды тұлға.

2. Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау тәртібі

      3. Конкурс нәтижесі бойынша айқындалған теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығыстары Ақтөбе облысының бюджеті есебінен субсидиялауға жатады.

      4. Тасымалдаушылардың теміржол жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыру кезіндегі шығыстары тиісті жылға арналған облыстық бюджетте көзделген сомалар шегінде субсидияланады.

      5. Шығыстарды жыл сайынғы субсидиялаудың жалпы сомасы Ақтөбе облысы әкімдігінің 2018 жылғы 29 наурыздағы № 154 қаулысымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5907 болып тіркелген, Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес есептелген тиісті бюджетте қарастырылады.

      6. Бюджеттік бағдарламаның әкімшісімен субсидиялар мөлшерлерінің есебі облыстық бюджеттің шығыс бөлігіне енгізу үшін есептеуді әр жолаушы пойызы бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып, Әдістемеге сәйкес жүргізіледі.

      7. Субсидиялауға Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13714 болып тіркелген, Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдау Қағидаларына сәйкес тасымалдаушының жалпы, плацкарт, купе, дизель және электр пойыздарының вагондары санаттарымен теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты, сондай-ақ тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет аясында жолаушылар пойыздарының қатынауын (пайдаланылуын) қамтамасыз ету үшін технологиялық қажетті вагондармен тасымалдаудың нақты шығындары жатады.

      8. Субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде келесі шығыстардың түрлері:

      1) магистральды теміржол желілеріне қызмет көрсету шығыстары, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың пойыздарының құрамындағы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс шығыстары;

      2) локомотивпен тарту қызметіне шығыстар, оның ішінде локомотивтік бригада еңбек төлемі қорын, пойыздарды тартуға жанармай және электроэнергияны қоса алғанда тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстар;

      3) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды күтіп-ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы техникалық жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;

      4) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды жалдау шығыстары;

      5) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 497 бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14002 болып тіркелген, Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау Қағидаларына сәйкес оларды субсидиялау жағдайларын қоспағанда, қарыздар бойынша қаржылық шығыстарды қоса алғанда, теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалы кезінде тартылған вагондарды сатып алуға арналған шығыстар жатады.

      9. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдаудың маусымдылығына, пойыздардың қозғалыс кестесінің өзгеруіне және жолаушылар ағынына байланысты ағымдағы қаржы жылына арналған тиісті бюджетте көзделген қаражат шегінде шартқа қосымша келісім жасау арқылы субсидияланатын вагондардың жүріс көлемдеріне сәйкес субсидиялар көлемдерін қайта қарауға жол беріледі.

      Жыл сайын субсидиялауға жататын шығыстар көлемі жасалған шарт бойынша бір вагон-километрге субсидиялау көлемін үйлесімді айқындау және теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау шартына (бұдан әрі – шарт) сәйкес вагондардың, тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүрісінің өзгеруі есебімен, вагон-километр көлеміне көбейту жолымен есептеледі.

3. Субсидия төлеу шарттары

      10. Теміржол қатынастары бойынша субсидияларды төлеу облыстық бюджеттен қаржыландыру жоспарына сәйкес жүргізіледі.

      11. Субсидияның жалпы сомасын төлеу әр пойыз бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып, жүзеге асырылады.

      12. Субсидияларды төлеу жасалған шартқа сәйкес нақты жүзеге асырылған және осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген есептік құжаттамамен расталған тасымалдаулар бойынша ай сайын жүргізіледі.

      13. Тасымалдаушы ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 25-іне дейінгі мерзімде жергілікті атқарушы органға басшымен, бас бухгалтермен және ұйымның мөрімен куәландырылған келесі құжаттарды ұсынады:

      1) осы тармақтың 1)-7) тармақшаларында көрсетілген құжаттарда мазмұндалған көрсеткіштер есебін түсіндіретін жазбаны қоса отырып, осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп, сондай-ақ осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп.

      Бұл ретте, субсидияланатын шығыстарды анықтау осы тармақшада көрсетілген есептерде ұсынылған тасымалдаушының субсидияланатын шығыстар баптарына іспеттес тасымалдаушының жалпы шығыстарына және вагон жүрісінің жалпы көлеміне үйлесімді жүзеге асырылады;

      2) осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісі;

      3) теміржол қатынастары бойынша орындалған тасымалдар көлемдерін растайтын және тасымалданған жолаушылар, түрлері бойынша вагондар, жолаушылар айналымы, вагон айналымы, пойыздардағы вагондардың адамдармен толығуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторы мен тасымаудаушының құжаты;

      4) тасымалдаушы мен Ұлттық инфрақұрылым операторы, локомотивтік тарту операторы арасындағы есептілік кезеңінде әр айдың бірінші күніндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      5) осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушы шығыстарының тізілімі;

      6) осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес субсидияланатын бағыттардың тізілімі;

      7) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттар.

      14. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттарға мыналар жатады:

      1) тасымалдаушы мен жөндеу (күрделі жөндеу жұмыстары, деполық жөндеу, тиімді пайдалану мерзімін ұзартумен күрделі жөндеу және күрделі қалпына келтіру бойынша жөндеу) және жасалған шартта көрсетілген 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8 көлемдерде техникалық қызмет көрсету, сондай-ақ вагондарға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдар арасында есепті кезеңде әр айдың бірінші күніндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актілері;

      2) тасымалдаушы мен шартта көрсетілген вагондарды жалға алу жөніндегі қызметтерді ұсынатын ұйымдар арасында өзара есеп айырысуларды (есепті кезеңде әр айдың біріндегі жағдай бойынша) салыстыру актісі;

      3) вагондарды жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстары бойынша шот-фактуралар, есептелген амортизация және оны есептілік кезеңіндегі шығыстарға жатқызу тізімдемесі, электрэнергия мен дизель отынына шығыстар бойынша орындалған жұмыстардың шот-фактуралары мен актілері;

      4) вагондарды сатып алынған ұйымнан төлем шоттарын (субсидияланған сомасын тасымалдаушының есебіне аударылғаннан кейін) 7 (жеті) банкі күн ішінде ұсыныла отырып, вагондарды сатып алу жөніндегі төлем тапсырмасының түпнұсқасы;

      5) вагондарды сатып алу туралы несие шарттары мен қаржылық лизинг шарттарының ай сайынғы төлем кестесі мен олардың қосымша келісімдерімен қоса нотариалды куәландырылған көшірмелері.

      15. Осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген құжаттарды тасымалдаушылар ұсынған күнінен бастап, 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде жергілікті атқарушы органымен орындалған жұмыстар актілеріне қол қойылады және осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстар тізілімі мен төлем шоттары Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органына ұсынылады.

  Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидаларына 1-қосымша

      Әкімшілік деректерін жинақтауға арналған нысан

Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп

      Есептік кезең: 20___ж. ______________

      Индекс: 1-ЖТ

      Нысан кімге ұсынылады: жергілікті атқарушы органға

      Кезеңділігі: ай сайын

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы:

      "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімді бекіту туралы" 1997 жылғы 15 шілдедегі № 1114 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен айқындалған теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын субъектілер.

      Нысанды ұсыну мерзімі: есепті айдан кейінгі айдың 25-не дейінгі мерзімде.

Темір жол қатынасының атауы

Пойыздың №

Маршруттың арашықтығы, километр

Пойыздың қатынау кезеңділігі

Вагон түрі

Вагондардың азаймай тын жүрісі, мың вагон/километр

Вагондардың жүрісі, мың вагон/ километр

Жолаушылар айналымы, мың жолаушы /километр

1

2

3

4

5

6

7

8

      кестенің жалғасы

Тасымалданған жолаушылар, мың адам

Вагондардың толығуы, адам/вагон

Тасымалдау бойынша шығыстар, мың теңге

Шығыстардың барлығы, мыңтеңге

МТЖ* қызметі

локомотивпен тарту қызметіне

вагондарды жалдауға

вагондарды күтіп-ұстауға

өзгеде шығындар

9

10

11

12

      *МТЖ – магистральды теміржол желісі

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

      * Нысандарын толтыру жөніндегі түсіндірмелері осы нысанның қосымшасында көрсетілген.

  "Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп" әкімшілік деректердің нысанын толтыруға арналған қосымша

"Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп" нысанын толтыру жөніндегі түсіндірмелері

      1. Осы түсіндірмелер (бұдан әрі – Түсіндірмелері) әкімшілік деректерді жинақтауға арналған "Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп" нысанын (бұдан әрі-Нысан) толтыру жөнінде бірыңғай талаптарын айқындайды.

      2. Нысан ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 25-іне дейінгі мерзімде жергілікті атқарушы органға теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімді бекіту туралы" 1997 жылғы 15 шілдедегі № 1114 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес айқындалған субъектілермен ұсынылады.

      3. Нысанға басшы және бас бухгалтермен қол қойылады, мөр басылады (бар болған жағдайда).

      4. Нысан мынадай әдіспен толтырылады:

      1-бағанда теміржол қатынасының атауы көрсетіледі;

      2-бағанда пойыздың нөмірі көрсетіледі;

      3-бағанда маршруттың жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін пойыз өтетін ара қашықтығы көрсетіледі, километр;

      4-бағанда пойыздың аптасына жүріп тұратын күндер саны көрсетіледі;

      5-бағанда вагонның түрі: жалпы, плацкарт, купе көрсетіледі:

      6-бағанда есепті кезеңде тасымалдаушы қамтамасыз етуге міндетті вагондардың санын жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін және кері қарай тасымалдау ара қашықтығына (километр мөлшерімен) көбейту ретінде есептелетін көрсеткіш, мың вагон-километр;

      7-бағанда вагондардың санын жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін және кері қарай тасымалдау ара қашықтығына (километр мөлшерімен) көбейту ретінде есептелетін көрсеткіш, мың вагон-километр;

      8-бағанда вагондардағы жолаушылар санын тасымалдау ара қашықтығына көбейту ретінде есептелетін жолаушылар айналымның көлемін көрсететін көрсеткіш, мың жолаушы-километр;

      9-бағанда тасымалданған жолаушылар саны көрсетіледі, мың адам;

      10-бағанда тасымалданған халық санын вагондардың санына көбейту ретінде есептелетін халық санын көрсететін көрсеткіш, адам-вагон;

      11-бағанда төменде көрсетілген тасымалдау шығындарының көлемі көрсетіледі, мың теңге:

      -МТЖ (магистралдық теміржол желілері) қызметінің шығындары;

      -локомотивпен тарту қызметінің шығындары;

      -вагондарды жалдау шығындары;

      -вагондарды күтіп-ұстау шығындары;

      -өзгеде шығындар.

      12-бағанда барлық шығындардың, соның ішінде: МТЖ қызметі; локомотивпен тарту қызметі; вагондарды жалдау; вагондарды күтіп-ұстау шығындары; өзгеде шығындар қосынды сан ретінде есептелетін шығындардың жиынтық көлемі көрсетіледі, мың теңге.

  Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау Қағидаларына 2-қосымша

      Әкімшілік деректерін жинақтауға арналған нысан

Жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп

      Есептік кезең: 20___ж. ____________

      Индекс: 2-ЖТ

      Нысан кімге ұсынылады: жергілікті атқарушы органға.

      Кезеңділігі: ай сайын.

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы:

      "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімді бекіту туралы" 1997 жылғы 15 шілдедегі № 1114 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен айқындалған теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын субъектілер.

      Нысанды ұсыну мерзімі: есепті айдан кейінгі айдың 25-не дейінгі мерзімде.

Темір жол қатынасының атауы

Пойыздың №

Маршруттың арашықтығы, километр

Пойыздың қатынау кезеңділігі

Вагон түрі

Вагондардың азаймайтын жүрісі, мың вагон/ километр

Вагондардың жүрісі, вагон/ километр

Жолаушылар айналымы, мың жолаушы/километр

Тасымалданған жолаушылар, мың адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      кестенің жалғасы

Вагондардың толығуы, адам/вагон

Тасымалдау бойынша шығыстар, мың теңге

Жалпы шығыстар, мыңтеңге

Шығыстарды субсидиялау көлемі, мың теңге

МТЖ* қызметі

локомотивпен тарту қызметі

вагондарды жалдауға

вагондарды күтіп-ұстау шығыстары

өзгеде шығындар

жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

10

11

12

13

      *МТЖ – магистральды теміржол желісі

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

      * Нысандарын толтыру жөніндегі түсіндірмелері осы нысанның қосымшасында көрсетілген.

  "Жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп" әкімшілік деректердің нысанын толтыруға арналған қосымша.

"Жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп" нысанын толтыру жөніндегі түсіндірмелері

      1. Осы түсіндірмелер (бұдан әрі – Түсіндірмелері) әкімшілік деректерді жинақтауға арналған "Жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп" нысанын (бұдан әрі - Нысан) толтыру жөнінде бірыңғай талаптарын айқындайды.

      2. Нысан ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 25-іне дейінгі мерзімде жергілікті атқарушы органға теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясы Үкіметінің арасындағы теміржол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімді бекіту туралы" 1997 жылғы 15 шілдедегі № 1114 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес айқындалған субъектілермен ұсынылады.

      3. Нысанға басшы және бас бухгалтермен қол қойылады, мөр басылады (бар болған жағдайда).

      4. Нысан мынадай әдіспен толтырылады:

      1-бағанда теміржол қатынастың атауы көрсетіледі;

      2-бағанда пойыздың нөмірі көрсетіледі;

      3-бағанда маршруттың жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін пойыз өтетін ара қашықтығы көрсетіледі, километр;

      4-бағанда пойыздың аптасында жүріп тұратын күндері көрсетіледі;

      5-бағанда вагонның түрі: жалпы, купе, плацкарт көрсетіледі:

      6-бағанда есепті кезеңде тасымалдаушы қамтамасыз етуге міндетті вагондар санының жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін және кері қарай тасымалдау ара қашықтығына (километр мөлшерімен) көбейту ретінде есептелетін көрсеткіш, мың вагон-километр;

      7-бағанда жыл басынан бастап өсу қарқынымен жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін және кері қарай, есепті айын қоса алғанда, вагондар санын тасымалдау ара қашықтығына (километр мөлшерімен) көбейту ретінде есептелетін көрсеткіш, вагон-километр;

      8-бағанда жыл басынан бастап өсу қарқынымен вагондардағы жолаушылар санын тасымалдау қашықтығына көбейту ретінде есептелетін, есепті айын қоса алғанда, тасымалданған жолаушылар көлемін көрсететін көрсеткіш, мың жолаушы-километр;

      9-бағанда жыл басынан бастап өсу қарқынымен тасымалданған, есепті айын қоса алғанда, тасымалданған жолаушылардың көлемі көрсетіледі, мың адам;

      10-бағанда тасымалданған халық санын вагондардың санына көбейту ретінде есептелетін халық санын көрсететін көрсеткіш, адам-вагон;

      11-бағанда жыл басынан бастап өсу қарқынымен төменде көрсетілген шығындарының көлемі, есепті айын қоса алғанда, көрсетіледі, мың теңге:

      -МТЖ (магистралдық теміржол) қызметінің шығындары;

      -локомотивпен тарту қызметінің шығындары;

      -вагондарды жалдау шығындары;

      -вагондарды күтіп-ұстау шығындары;

      -өзгеде шығындар.

      12-бағанда жыл басынан бастап өсу қарқынымен барлық шығындар, соның ішінде: МТЖ қызметінің шығындары; локомотивпен тарту қызметінің шығындары; вагондарды жалдау шығындары; вагондарды күтіп-ұстау шығындары; өзгеде шығындар қосынды сан ретінде есептелетін шығындардың жиынтық көлемі, есепті айын қоса алғанда, көрсетіледі, мың теңге.

      13-бағанда тасымалдаушыға төленген субсидиялардың көлемі көрсетіледі, мың теңге;

      -тасымалдаушыға жыл басынан бастап өсу қарқынымен төленген субсидиялардың көлемі;

      -есепті айда төленуге жататын субсидиялардың көлемі.

  Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау Қағидаларына 3-қосымша
  Нысан

Орындалған жұмыстар актісі

      20____ жыл "____"________

      Біз, төменде қол қойып отырғандар ______________________________________

      (акт қабылдауға жауапты басшының қолы,тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

      бір тараптан және____________________________________

      (басшының, бас бухгалтердің қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

      екінші тараптан 20___ жылы _________ орындалған жұмыстар туралы осы актіні жасадық.

Пойыз №

Қатынау күндерінің саны

Вагонның типі

Вагон айналымы, мың вагон/
километр

Азамайтын вагон айналымы, мың вагон/
километр

субсидиялау сомасы (мың теңге)

1

2

3

4

5

6



Купе




Плацкарт



Жалпы



Қызмет-техникалық



Электрпоезд



Дизельпоезд




БАРЛЫҒЫ




      20 ___ жылғы _______________ субсидиялау сомасы

      ___________________________________________________ теңге құрайды

      (сомасы санмен және сөзбен)

Тараптардың заңды мекенжайы:


Уәкілетті орган:

Тасымалдаушы:

Бизнес сәйкестендіру нөмірі

Бизнес сәйкестендіру нөмірі

Банк реквизиттері
__________________________________
(қолы, басшыңың тегі, аты-жөні, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Банк реквизиттері
__________________________________
(қолы, басшыңың тегі, аты-жөні, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

__________________________________
(қолы, акт қабылдауға жауапты басшының тегі, аты- жөні әкесінің аты (бар болған жағдайда))

______________________________
(қолы, бас бухгалтердің тегі, аты-жөні әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау Қағидаларына 4-қосымша
  Нысан

Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі __________ айы _________ жылы

      (тасымалдаушының атауы)

Кезең

Шығыстардың атауы

Шығыстар құжаты

Шығыстар құжатының сомасы, мың теңге

Вагондардың жалпы жүрісі, мың вагон/ километр

Субсидия-ланатын вагондар жүрісі, мың вагон/километр

Субсидия-ланатын вагондар бойынша шығындар сомасы, мың теңге





































Басшы____________________________
тегі, аты, әкесінің аты(бар болған жағдайда), қолы

Бас бухгалтер__________________________
тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), қолы

  Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау Қағидаларына 5-қосымша
  Нысан

Субсидияланатын маршруттардың тізілімі

      "____"______________20____ жыл

№ п/п

Пойыздың №

Жөнелту стансасы

Жету стансасы

Субсидиялау сомасы (мың тенге)

1

2

3

4

5






      Субсидиялау сомасының барлығы: ______________________________теңге

      (сомасы санмен және сөзбен)

      Осы тізілімге мыналар қоса беріледі:

      1. _______________________________

      2. _______________________________

      3. _______________________________

Уәкілетті орган:
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банковские реквизиты
___________________________
(басшының қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Тасымалдаушы:
Бизнес сәйкестендіру нөмірі
Банк реквизиттері
____________________________
(басшының қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

______________________________
(акт қабылдауға жауапты басшының қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

_____________________________
(бас бухгалтердің қолы,тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

Мөрдің орны (бар болған жағдайда)


Об утверждении Правил субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

Постановление акимата Актюбинской области от 18 апреля 2018 года № 181. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 2 мая 2018 года № 5918. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 5 июля 2023 года № 173

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 05.07.2023 № 173 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 19 марта 2010 года "О государственной статистике", постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта", акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула - в редакции постановления акимата Актюбинской области от 03.04.2019 № 125 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок.

      2. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актюбинской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Актюбинской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Туленбергенова С.Т.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области Б. Сапарбаев

  Утверждены постановлением акимата Актюбинской области от 18 апреля 2018 года № 181

Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      Сноска. Правила - в редакции постановления акимата Актюбинской области от 03.04.2019 № 125 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – Правила), разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта", приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166 "Об утверждении Правил долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации № 11540 и определяют порядок субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее - расходы).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) местный исполнительный орган – государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актюбинской области", осуществляющее руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети.

2. Порядок субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      3. Субсидированию за счет бюджета Актюбинской области подлежат расходы перевозчиков, определенных по результатам конкурса, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки.

      4. Расходы перевозчиков при осуществлении железнодорожных пассажирских перевозок субсидируются в пределах сумм, предусмотренных областным бюджетом на соответствующий год.

      5. Общая сумма ежегодного субсидирования расходов предусматривается соответствующим бюджетом, рассчитанным в соответствии с Методикой определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, утвержденной постановлением акимата Актюбинской области от 29 марта 2018 года № 154, зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5907 (далее - Методика).

      6. Расчет размеров субсидий для включения в расходную часть областного бюджета администратором бюджетной программы производится по каждому пассажирскому поезду, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Методикой.

      7. Субсидированию подлежат фактические расходы перевозчика, связанные с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок в категориях вагонов: общих, плацкартных, купейных вагонах, дизель и электропоездов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений", утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545, зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13714, а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      8. Субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов;

      3) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      4) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям;

      5) расходы на приобретение вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая финансовые расходы по займам, за исключением случаев их субсидирования в соответствии с Правилами субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 июня 2016 года № 497, зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14002.

      9. В связи с сезонностью перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям, изменением графика движения поездов и в зависимости от пассажиропотока, допускается пересмотр объемов субсидий в соответствии с объемами пробега субсидируемых вагонов, путем составления дополнительного соглашения к договору, в пределах средств, предусмотренных соответствующим бюджетом на текущий финансовый год.

      Объем расходов, подлежащих ежегодному субсидированию, рассчитывается путем пропорционального определения объема субсидирования на один вагоно-километр по заключенному договору и умножением его на объем вагоно-километра с учетом изменения пробега вагонов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с договором на субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее - договор).

3. Условия выплаты субсидий

      10. Выплата субсидий по железнодорожным сообщениям производится из областного бюджета в соответствии с планом финансирования.

      11. Выплата общей суммы субсидий осуществляется по каждому поезду с учетом прицепных и беспересадочных вагонов.

      12. Выплата субсидий производится ежемесячно по перевозкам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией, указанных в пункте 14 настоящих Правил в соответствии с заключенным договором.

      13. Перевозчик ежемесячно в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным месяцем, представляет в местный исполнительный орган, заверенные руководителем, главным бухгалтером и печатью организации, следующие документы:

      1) ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям согласно приложению 1 к настоящим Правилам, а также отчет о выполнении железнодорожным пассажирских перевозок по железнодорожным сообщением с начала года по нарастанию согласно приложению 2 к настоящим Правилам, с приложением пояснительной записки, поясняющей расчет показателей, содержащихся в документах, указанных в подпунктах 1)-7) настоящего пункта.

      При этом, определение субсидируемых расходов осуществляется пропорционально общему объему пробега вагонов и общим расходам перевозчика, аналогично субсидируемым статьям расходов перевозчика, предъявляемых в отчетах, указанных в настоящем подпункте;

      2) акт выполненных работ согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) документ Национального оператора инфраструктуры и перевозчика, подтверждающий выполненные объемы перевозок по железнодорожным сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности вагонов в поездах, курсирующих по железнодорожным сообщениям;

      4) акт сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги;

      5) реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      6) реестр субсидируемых маршрутов согласно приложению 5 к настоящим Правилам;

      7) документы, подтверждающие расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание.

      14. Документами, подтверждающими расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание, являются следующие:

      1) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организациями, осуществляющими услуги по ремонту (капитальный ремонт, деповский ремонт, капитальный ремонт с продлением срока полезного использования и капитально-восстановительный ремонт) и проведению технического обслуживания в объемах 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, а также технического обслуживания вагонов, указанных в заключенном договоре;

      2) акты сверки взаиморасчетов (по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде), между перевозчиком и организацией, предоставляющей услуги по аренде вагонов, указанных в договоре;

      3) счета-фактуры по расходам на аренду, содержание и приобретение вагонов, ведомость начисленной амортизации и отнесения ее на расходы за отчетный период, счета-фактуры и акты выполненных работ по расходам на электроэнергию и дизельное топливо;

      4) счета к оплате от организации, где были приобретены вагоны с последующим предоставлением в течение 7 банковских дней (после перечисления на счет перевозчика суммы субсидирования) оригиналов платежных поручений по оплате приобретения вагонов;

      5) нотариально заверенные копии кредитных договоров и договора о финансовом лизинге на приобретение вагонов с приложением графика ежемесячных платежей и дополнительных соглашений к ним, предоставляемых по мере их заключения;

      15. Местным исполнительным органом в течение 15 календарных дней со дня представления перевозчиками документов, указанных в пункте 14 настоящих Правил, подписываются акты выполненных работ и представляются в территориальный орган Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, и счета к оплате.

  Приложение 1 к Правилам субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      Форма, предназначенная для сбора административных данных

Ежемесячный отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок

      Отчетный период: ______________20___ г.

      Индекс: 1 – ПП.

      Куда представляется: в местный исполнительный орган.

      Периодичность: ежемесячная.

      Круг лиц, представляющих информацию:

      Субъекты осуществляющие железнодорожные пассажирские перевозки определенным постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта".

      Срок представления: до 25 числа месяца, следующего за отчетным периодом.

Наименование железнодорожного сообщения

№ поезда

Расстояние маршрута, километр

Периодичность курсирования поезда

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тысяч вагон/километр

Пробег вагонов, тысяч вагон/километр

Пассажирооборот, тысяч пассажир/ километр

1

2

3

4

5

6

7

8

      продолжение таблицы

Перевезено пассажиров, тысяч человек

Населенность вагонов, человек/вагон

Расходы по перевозкам,тысяч тенге

Итого расходов, тысяч тенге

науслуги МЖС*

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на содержание вагонов

иные расходы

9

10

11

12

      *МЖС – магистральный железнодорожный сеть

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      * Пояснение по заполнению формы приведено в приложении к настоящей форме.

  Приложение к форме, предназначенной для сбора административных данных "Ежемесячный отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок"

Пояснения по заполнению формы "Ежемесячный отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок"

      1. Настоящие пояснения (далее-Пояснения) определяют единые требования по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных по форме "Ежемесячный отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок" (далее-Форма).

      2. Форма представляется субъектами, осуществляющими железнодорожные пассажирские перевозки определенным постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта", в местный исполнительный орган ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным.

      3. Форма подписывается руководителем и главным бухгалтером, ставится печать (при его наличии).

      4. Форма заполняется следующим образом:

      в графе 1 указывается наименование железнодорожного сообщения;

      в графе 2 указывается номер поезда;

      в графе 3 указывается расстояние, проходимое поездом от начального до конечного пункта маршрута в километрах;

      в графе 4 указывается количество дней курсирования поезда в неделю;

      в графе 5 указывается тип вагона: общий, купейный, плацкартный;

      в графе 6 указывается показатель, исчисляемый как произведение количества вагонов на расстояние перевозок (количество километров) от станции отправления до станции назначения и обратно, который обязан обеспечить перевозчик за отчетный период, в тысячах вагоно-километров;

      в графе 7 указывается показатель, исчисляемый как произведение количества вагонов на расстояние перевозок (количество километров) от станции отправления до станции назначения и обратно, в тысячах вагоно-километров;

      в графе 8 указывается показатель, отражающий объем перевозок пассажиров, исчисляется как произведение количества пассажиров на расстояние перевозок, в тысячах пассажиро-километров;

      в графе 9 указывается количество перевезенных пассажиров, в тысячах человек;

      в графе 10 указывается показатель, отражающий количество перевезенных пассажиров в вагонах, исчисляемый как произведение количества пассажиров на количество вагонов, в человеко-вагонах;

      в графе 11 указывается объем нижеуказанных расходов в тысячах тенге:

      - расходы на услуги МЖС (магистральные железнодорожные сети);

      - расходы на услуги локомотивной тяги;

      - расходы на аренду вагонов;

      - расходы на содержание вагонов;

      - иные расходы.

      в графе 12 указывается суммарный объем расходов, исчисляемый как сумма всех расходов, в том числе: услуги МЖС; услуги локомотивной тяги; аренда вагонов; содержание вагонов; иные расходы; в тысячах тенге.

  Приложение 2 к Правилам субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      Форма, предназначенная для сбора административных данных

Отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок с начала года по нарастанию

      Отчетный период: ______________20___ г.

      Индекс: 2 – ПП.

      Куда представляется: в местный исполнительный орган.

      Периодичность: ежемесячная.

      Круг лиц представляющих информацию:

      Субъекты осуществляющие железнодорожные пассажирские перевозки определенным постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта".

      Срок представления: до 25 числа месяца, следующего за отчҰтным периодом.

Наименование железнодорожного сообщения

№ поезда

Расстояние маршрута, километр

Периодичность курсирования поезда

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тысяч вагон/километр

Пробег вагонов, вагон/километр

Пассажирооборот, тысяч пассажир/ километр

Перевезено пассажиров, тысяч человек

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      продолжение таблицы

Населенность вагонов, человек/вагон

Расходы по перевозкам, тысяч тенге

Итого расходов, тысяч тенге

Объемы субсидирования расходов, тысяч тенге

науслуги МЖС*

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на содержания вагонов

иные расходы

выплачено субсидий с начала года

подлежит субсидированию

10

11

12

13

      *МЖС – магистральный железнодорожный сеть

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      * Пояснение по заполнению формы приведено в приложении к настоящей форме.

  Приложение к форме, предназначенной для сбора административных данных "Отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок с начала года по нарастанию"

Пояснения по заполнению формы "Отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок с начала года по нарастанию"

      1. Настоящие пояснения (далее - Пояснения) определяет единые требования по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных, "Отчет о выполнении железнодорожных пассажирских перевозок с начала года по нарастанию" (далее - Форма).

      2. Форма представляется субъектами, осуществляющими железнодорожные пассажирские перевозки определенным постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта", в местный исполнительный орган ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным.

      3. Форма подписывается руководителем и главным бухгалтером, ставится печать (при его наличии).

      4. Форма заполняется следующим образом:

      в графе 1 указывается наименование железнодорожного сообщения;

      в графе 2 указывается номер поезда;

      в графе 3 указывается расстояние, проходимое поездом от начального пункта до конечного пункта маршрута, в километрах;

      в графе 4 указывается количество дней курсирования поезда в неделю;

      в графе 5 указывается тип вагона: общий, купейный, плацкартный;

      в графе 6 указывается показатель, исчисляемый как произведение количества вагонов на расстояние перевозок (количеством километров) от станции отправления до станции назначения и обратно, который обязан обеспечить перевозчик за отчетный период, в тысячах вагоно-километров;

      в графе 7 указывается показатель, исчисляемый как произведение количества вагонов на расстояние перевозок (количеством километров) от станции отправления до станции назначения и обратно с начала года по нарастанию, включая отчетный месяц, в вагоно-километров;

      в графе 8 указывается показатель, отражающий объем перевозок пассажиров, исчисляемый как произведение количества пассажиров на расстояние перевозок (количеством километров) с начала года по нарастанию, включая отчетный месяц, в тысячах пассажиро-километров;

      в графе 9 указывается объем перевезенных пассажиров с начала года по нарастанию, включая отчетный месяц, в тысячах человек;

      в графе 10 указывается показатель, отражающий количество перевезенных пассажиров в вагонах, исчисляемый как произведение количества пассажиров на количество вагонов, в человеко-вагонах;

      в графе 11 указывается объем нижеуказанных расходов по нарастанию с начала года, включая отчетный месяц:

      - расходы на услуги МЖС (магистральные железнодорожные сети);

      - расходы на услуги локомотивной тяги;

      - расходы на аренду вагонов;

      - расходы на содержание вагонов;

      - иные расходы.

      в графе 12 указывается суммарный объем расходов по нарастанию с начала года, исчисляемый как сумма всех расходов, в том числе: услуги МЖС; услуги локомотивной тяги; аренда вагонов; содержание вагонов; иные расходы; включая отчетный месяц, в тысячах тенге.

      в графе 13 указывается объем субсидирования расходов, тысяч тенге:

      - выплачено перевозчику субсидий по нарастанию с начала года;

      - подлежащих выплате за отчетный месяц.

  Приложение 3 к Правилам субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок
  Форма

Акт выполненных работ

      "____" ________ 20___ года

      Мы, нижеподписавшиеся _________________________________________

      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)

      с одной стороны и

      _______________________________________________

      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, главного бухгалтера)

      с другой стороны, составили настоящий акт выполненных работ за ________________ 20___ года.

№ поезда

Кол-во дней курсирования

Тип вагона

Вагонооборот, тысяч вагон/километр

Не снижаемый вагонооборот, тысяч вагон/километр

Сумма субсидирования (тысяч тенге)

1

2

3

4

5

6



Купе




Плацкарт



Общий



Служебно-технический



Электропоезд



Дизельпоезд




ИТОГО




      Сумма субсидирования за _______________ 20 ___ года

      составляет ____________________________________________________тенге

      (сумма цифрами и прописью)

Юридические адреса сторон:


Уполномоченный орган:

Перевозчик:

Бизнес идентификационный номер

Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты
__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

Банковские реквизиты
__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество, (при его наличии) руководителя)

__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)

__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) главного бухгалтера)

Место печати (при его наличии)

Место печати (при его наличии)

  Приложение 4 к Правилам субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок
  Форма

Реестр прямых расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      _______________ за __________ месяц _________ года

      (наименование перевозчика)

Период

Наименование расходов

Расходный документ

Сумма по расходному документу тыс.тг

Общий пробег вагонов, тысяч вагон/километр

Пробег по субсидируемым вагонам, тысяч вагон/километр

Сумма расходов по субсидируемым вагонам, тысяч тенге





































Руководитель________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись

Главный бухгалтер______________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись

  Приложение 5 к Правилам субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок
  Форма

Реестр субсидируемых маршрутов

      "____" ______________ 20___ года

№ п/п

№ поезда

Станция отправления

Станция назначения

Сумма субсидирования (тысяч тенге)

1

2

3

4

5






      Итого сумма субсидирования: _______________________________ тенге

      (сумма цифрами и прописью)

      К настоящему реестру прилагаются:

      1. _______________________________

      2. _______________________________

      3. _______________________________

      Юридические адреса сторон:

Уполномоченный орган:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты _________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

Перевозчик:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты__________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

______________________________
(подпись фамилия, имя, отчество(при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)

_____________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) главного бухгалтера)

Место печати (при его наличии)

Место печати (при его наличии)