Қостанай облысы Науырзым ауданы Қарамеңді ауылдық округінің жергілікті қоғамдастық жиналысының регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы Науырзым ауданы мәслихатының 2018 жылғы 21 мамырдағы № 189 шешімі. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 24 мамырда № 7788 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы Науырзым ауданы мәслихатының 2020 жылғы 20 қаңтардағы № 331 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы Науырзым ауданы мәслихатының 20.01.2020 № 331 шешімімен (халық саны екі мың адамнан көп ауылдық округ үшін 01.01.2018 бастап және халық саны екі мың адам және одан аз ауылдар, ауылдық округтер үшін 01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңы 39-3-бабының 3-1-тармағына сәйкес Науырзым аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Қостанай облысы Науырзым ауданы Қарамеңді ауылдық округінің жергілікті қоғамдастық жиналысының регламенті бекітілсін.

      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрайымы, аудандық мәслихаттың хатшысы Г. Әбенова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Науырзым ауданы Қарамеңді

      ауылдық округінің әкімі

      ____________ М. Сейтжанов

      2018 жылғы "21" мамыр

  Мәслихаттың
2018 жылғы 21 мамырдағы
№ 189 шешiмiмен
бекiтiлген

Қостанай облысы Науырзым ауданы Қарамеңді ауылдық округiнiң жергiлiктi қоғамдастық жиналысының регламентi

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қостанай облысы Науырзым ауданы Қарамеңді ауылдық округiнiң жергiлiктi қоғамдастық жиналысының регламентi (бұдан әрi – Регламент) "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрi – Заң) 39-3-бабы 3-1-тармағына, "Жергiлiктi қоғамдастық жиналысының үлгi регламентiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрiнiң 2017 жылғы 7 тамыздағы № 295 (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 15630 тiркелген) бұйрығына сәйкес әзiрлендi.

      2. Осы Регламентте қолданылатын негiзгi ұғымдар:

      1) жергiлiктi қоғамдастық – шекараларында жергiлiктi өзiн-өзi басқару жүзеге асырылатын, оның органдары құрылатын және жұмыс iстейтiн тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс аумағында тұратын тұрғындардың (жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң) жиынтығы;

      2) жергiлiктi қоғамдастық жиналысы (бұдан әрi – жиналыс) – жергiлiктi қоғамдастық жиыны жiберген жергiлiктi қоғамдастық өкiлдерiнiң Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген шекте және тәртiппен жергiлiктi маңызы бар ағымдағы мәселелердi шешуге қатысуы;

      3) жергiлiктi маңызы бар мәселелер – реттелуi Заңға және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актiлерiне сәйкес тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс тұрғындарының басым бөлiгiнiң құқықтары мен заңды мүдделерiн қамтамасыз етуге байланысты облыс, аудан, ауылдық округ қызметiнiң мәселелерi;

      4) жергiлiктi өзiн-өзi басқару – халық тiкелей жүзеге асыратын, сондай-ақ мәслихаттар және басқа да жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдары арқылы жүзеге асырылатын Заңда, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерде айқындалған тәртiппен жергiлiктi маңызы бар мәселелердi өзiнiң жауапкершiлiгiмен дербес шешуге бағытталған қызмет;

      5) жергiлiктi қоғамдастық жиналысының мүшесi – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген шекте және тәртiппен жергiлiктi маңызы бар ағымдағы мәселелердi шешуге жергiлiктi қоғамдастық жиыны жiберген жергiлiктi қоғамдастық өкiлi.

      3. Жиналыс регламентiн аудан мәслихаты бекiтедi.

2-тарау. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысына шақыруды жүргiзу тәртiбi

      4. Жиналыс жергiлiктi маңызы бар ағымдағы мына мәселелер:

      бағдарламалық құжаттардың, жергiлiктi қоғамдастықты дамыту бағдарламаларының жобаларын талқылау және қарау;

      Қарамеңді ауылдық округi (бұдан әрi – ауылдық округi) бюджетiнiң жобасын және бюджеттiң атқарылуы туралы есептi келiсу;

      ауылдық округ әкiмi аппаратының ауылдық округтiң коммуналдық меншiгiн (жергiлiктi өзiн-өзi басқарудың коммуналдық меншiгiн) басқару жөнiндегi шешiмдерiн келiсу;

      бюджетiнiң атқарылуын мониторингтеу мақсатында жиналысқа қатысушылар қатарынан жергiлiктi қоғамдастық комиссиясын құру;

      ауылдық округ бюджетiнiң атқарылуына жүргiзiлген мониторинг нәтижелерi туралы есептi тыңдау және талқылау;

      ауылдық округтiң коммуналдық мүлкiн иелiктен шығаруды келiсу;

      жергiлiктi қоғамдастықтың өзектi мәселелерiн, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтiк-құқықтық актiлердiң жобаларын талқылау;

      ауылдық округ әкiмiн сайлауды өткiзуге аудан мәслихатына одан әрi ұсыну үшiн ауылдық округ әкiмiнiң қызметiне Науырзым ауданының әкiмi ұсынған кандидатураларды келiсу;

      ауылдық округтiң әкiмiн лауазымынан босату туралы мәселеге бастамашылық жасау;

      жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын және тиісті аумақтарда орналасқан мемлекеттік мекемелер мен ұйымдардың басшыларын тағайындау бойынша ұсыныстар енгізу;

      жергiлiктi қоғамдастықтың басқа да ағымдағы мәселелерi бойынша өткiзiледi.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді - Қостанай облысы Науырзым ауданы мәслихатының 14.11.2019 № 316 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      5. Жиналысты ауылдық округ әкiмi дербес не ол жергiлiктi қоғамдастық жиыны (бұдан әрi – жиналыс мүшелерi) өкiлеттiк берген, жиналыс мүшелерiнiң кемiнде он пайызының бастамасы бойынша, бiрақ тоқсанына кемiнде бiр рет шақырылуы мүмкiн.

      Жиналыстың бастамашылары күн тәртiбiн көрсете отырып, әкiмге ерiктi нысанда жазбаша өтiнiшпен жүгiнедi.

      Әкiм үш жұмыс күнi iшiнде жазбаша өтiнiштi қарайды және шақырылымның орны мен уақытын көрсете отырып, жиналысты шақыру туралы шешiм қабылдайды.

      6. Жиналысқа шақыру уақыты, шақырылым орны және талқыланатын мәселелер туралы жиналыстың мүшелерi жиналыс өткiзiлгенге дейiн күнтiзбелiк он күннен кешiктiрмей бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге тәсiлдермен хабардар етiледi.

      Ауылдық округ әкiмінің аппараты жиналыстың қарауына енгiзiлетiн мәселелер бойынша қажеттi материалдарды жазбаша түрде немесе электрондық құжат нысанында жиналыстың мүшелерiне және әкiмге жиналысқа шақырғанға дейiн күнтiзбелiк бес күннен кешiктiрмей ұсынады.

      7. Жиналысты шақыру алдында ауылдық округ әкiмінің аппараты жиналысқа қатысушы мүшелердi тiркеудi өткiзедi, оның нәтижесiн әкiм немесе жиналысты шақыру басталғаннан бұрын ол уәкiлеттiк берген адам жариялайды және жиналыстың хаттамасына шақыруды өткiзу орны мен уақытын көрсете отырып енгiзедi.

      Жиналысты шақыру оған жиналыс мүшелерiнiң кемiнде жартысы қатысқан кезде өттi деп есептеледi.

      8. Жиналысты шақыруды әкiм немесе ол уәкiлеттiк берген адам ашады.

      Жиналысты шақыруды жүргiзу үшiн ашық дауыс беру арқылы жиналыстың төрағасы мен хатшысы сайланады.

      9. Жиналыстың күн тәртiбiн ауылдық округ әкiмiнiң аппараты жиналыс мүшелерi, тиiстi аумақтың әкiмi енгiзген ұсыныстар негiзiнде қалыптастырады.

      Күн тәртiбiне өткен жиналыстарды шақыруда қабылданған шешiмдер барысы және (немесе) орындалуы туралы мәселелер қосылады.

      Жиналысты шақырудың күн тәртiбi оны талқылау кезiнде толықтырылуы және өзгертiлуi мүмкiн.

      Жиналысты шақырудың күн тәртiбiн жиналыс бекiтедi.

      Күн тәртiбiнiң әрбiр мәселесi бойынша дауыс беру жеке өткiзiледi. Егер оған жиналыс мүшелерiнiң көпшiлiгi дауыс берсе, мәселе күн тәртiбiне енгiзiлдi деп есептеледi.

      10. Жиналысты шақыруға олардың мәселелерi онда қаралатын аудан мәслихатының депутаттары, аудан әкiмi аппаратының, мемлекеттiк мекемелер мен кәсiпорындардың, сондай-ақ заңды және жеке тұлғалардың өкiлдерi шақырылуы мүмкiн. Сондай-ақ жиналысты шақыруға бұқаралық ақпарат құралдары мен қоғамдық бiрлестiктер өкiлдерi қатыса алады.

      Осы тармақтың бiрiншi бөлiгiнде көрсетiлген шақырылған адамдар жиналыстың мүшелерi болып табылмайды және шешiмдердi қабылдау кезiнде дауыс беруге қатыспайды.

      11. Жиналысты шақыруларда баяндамалар, қосымша баяндамалар, жарыссөзде сөйлеу үшiн және жиналысқа шақыруды өткiзу тәртiбi бойынша сөз сөйлеу регламентiн төраға айқындайды. Баяндамашылар мен қосымша баяндамашыларға сұрақтарға жауап беру үшiн уақыт бөлiнедi. Егер сөз сөйлеушi бөлiнген уақыттан асып кетсе, жиналыс төрағасы оның сөзiн тоқтатады немесе шақырылымға қатысып отырған жиналыс мүшелерiнiң көпшiлiгiнiң келiсiмiмен сөз сөйлеу уақытын ұзартады.

      Жиналыс мүшесi бiр мәселе бойынша екi реттен артық сөйлей алмайды. Жарыссөздердегi жиналыс мүшелерiнiң сауалдары, түсiндiру және сұрақтарға жауап беру үшiн сөйлеулерi сөз сөйлеу деп есептелмейдi. Баяндамашыларға сұрақтар жазбаша немесе ауызша түрде қойылады. Жазбаша сұрақтар жиналыс төрағасына берiледi және жиналыс шақырылымында жарияланады.

      Жиналыс төрағасы өз бастамасы бойынша немесе жиналыс мүшелерiнiң дәлелдi ұсыныстары бойынша үзiлiстер жариялай алады.

      Жиналыстың соңында жиналыстың мүшелерiне қысқа мәлiмдемелер немесе хабарламалар жасау үшiн уақыт берiледi, олар бойынша жарыссөз болмайды.

3-тарау. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысының шешiмдер қабылдау тәртiбi

      12. Жиналыс өзiнiң құзiретi шеңберiнде шақырылымға қатысушы жиналыс мүшелерiнiң көпшiлiк дауысымен шешiм қабылдайды.

      Дауыстар тең болған жағдайда, жиналыстың төрағасы шешушi дауыс беру құқығын пайдаланады.

      Жиналыстың шешiмi хаттамамен рәсiмделедi, онда:

      1) жиналыстың өткiзiлген күнi мен орны;

      2) жиналыс мүшелерiнiң саны және тiзiмi;

      3) өзге де қатысушылардың саны және олардың тегi, аты, әкесiнiң аты (ол болған жағдайда) көрсетiлген тiзiм;

      4) жиналыстың төрағасы мен хатшысының тегi, аты, әкесiнiң аты (ол болған жағдайда);

      5) күн тәртiбi, сөйленген сөздердiң қысқаша мазмұны және қабылданған шешiмдер көрсетiледi.

      Хаттамаға жиналыстың төрағасы мен хатшысы қол қояды және екi жұмыс күнi iшiнде ауылдық округ әкiмiне берiледi.

      13. Жиналыста қабылданған шешiмдердi ауылдық округ әкiмi бес жұмыс күнi мерзiмiнде қарайды.

      Әкiм жергiлiктi қоғамдастық жиналысының шешiмiне келiспеушiлiгiн бiлдiруге құқылы, осындай келiспеушiлiк тудырған мәселелер Регламенттiң 2-тарауында көзделген тәртiпте қайта талқылау жолымен шешiледi.

      Ауылдық округ әкiмiнiң келiспеушiлiгiн тудырған мәселелердi шешу мүмкiн болмаған жағдайда, мәселенi жоғары тұрған әкiм аудан мәслихатының отырысында алдын ала талқылаудан соң шешедi.

      14. Ауылдық округ әкiмi аппараты ауылдық округ әкiмiнiң жиналыс шешiмдерiн қарау нәтижелерiн бес жұмыс күн iшiнде жиналыстың мүшелерiне жеткiзедi.

      15. Жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару органдары, лауазымды адамдар өкiлеттiктерi шегiнде жиналысты шақыруда қабылданған және ауылдық округ әкiмi мақұлдаған шешiмдердiң орындалуын қамтамасыз етедi.

      16. Жиналысты шақыруда қабылданған шешiмдердi ауылдық округ әкiмiнiң аппараты бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсiлдермен таратады.

4-тарау. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысы шешiмдерiнiң орындалуын бақылау

      17. Жиналыста жүйелi түрде жиналыстың шешiмдерiн орындауға жауапты адамдардың ақпараттары тыңдалады.

      18. Шешiмдердi орындамаған немесе сапасыз орындаған жағдайда, тиiстi ақпарат хаттамаға енгiзiледi, оны жиналыстың төрағасы аудан әкiмiне немесе жиналыстың шешiмiн орындауға жауапты лауазымды адамның жоғары тұрған басшыларына жолдайды.

      Қабылданған шешiмдер қайта орындалмаған немесе сапасыз орындалған жағдайда, жиналыс аудан әкiмi немесе тиiстi лауазымды адамдардың жоғары тұрған басшылары алдында лауазымды адамдардың жауаптылығы туралы мәселеге бастамашылық жасайды.

Об утверждении Регламента собрания местного сообщества Карамендинского сельского округа Наурзумского района Костанайской области

Решение маслихата Наурзумского района Костанайской области от 21 мая 2018 года № 189. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 24 мая 2018 года № 7788. Утратило силу решением маслихата Наурзумского района Костанайской области от 20 января 2020 года № 331

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Наурзумского района Костанайской области от 20.01.2020 № 331 (вводится в действие для сельского округа с численностью населения более двух тысяч человек с 01.01.2018 и для сел, сельских округов с численностью населения две тысячи и менее человек с 01.01.2020).

      В соответствии с пунктом 3-1 статьи 39-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" Наурзумский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемый Регламент собрания местного сообщества Карамендинского сельского округа Наурзумского района Костанайской области.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии, секретарь районного маслихата Г. Абенова

      "СОГЛАСОВАНО"

      Аким Карамендинского сельского

      округа Наурзумского района

      _________________ М. Сейтжанов

      "21" мая 2018 года

  Утвержден
решением маслихата
от 21 мая 2018 года
№ 189

Регламент собрания местного сообщества Карамендинского сельского округа Наурзумского района Костанайской области

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент собрания местного сообщества Карамендинского сельского округа Наурзумского района Костанайской области (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 3-1 статьи 39-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" (далее – Закон), приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 7 августа 2017 года № 295 "Об утверждении Типового регламента собрания местного сообщества" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15630).

      2. Основные понятия, которые используются в настоящем Регламенте:

      1) местное сообщество – совокупность жителей (членов местного сообщества), проживающих на территории соответствующей административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление, формируются и функционируют его органы;

      2) собрание местного сообщества (далее – собрание) – участие представителей местного сообщества, делегированных сходом местного сообщества, в решении текущих вопросов местного значения в пределах и порядке, установленных законодательством Республики Казахстан;

      3) вопросы местного значения – вопросы деятельности области, района, сельского округа, регулирование которых в соответствии с Законом и иными законодательными актами Республики Казахстан связано с обеспечением прав и законных интересов большинства жителей соответствующей административно-территориальной единицы;

      4) местное самоуправление – деятельность, осуществляемая населением непосредственно, а также через маслихаты и другие органы местного самоуправления, направленная на самостоятельное решение вопросов местного значения под свою ответственность, в порядке, определяемом Законом, иными нормативными правовыми актами;

      5) член собрания местного сообщества – представитель местного сообщества, делегированный сходом местного сообщества, в решении текущих вопросов местного значения в пределах и порядке, установленных законодательством Республики Казахстан.

      3. Регламент собрания утверждается маслихатом района.

Глава 2. Порядок проведения созыва собрания местного сообщества

      4. Собрание проводится по текущим вопросам местного значения:

      обсуждение и рассмотрение проектов программных документов, программ развития местного сообщества;

      согласование проекта бюджета Карамендинского сельского округа (далее-сельский округ) и отчета об исполнении бюджета;

      согласование решений аппарата акима сельского округа по управлению коммунальной собственностью сельского округа (коммунальной собственностью местного самоуправления);

      образование комиссии местного сообщества из числа участников собрания в целях мониторинга исполнения бюджета;

      заслушивание и обсуждение отчета о результатах проведенного мониторинга исполнения бюджета сельского округа;

      согласование отчуждения коммунального имущества сельского округа;

      обсуждение актуальных вопросов местного сообщества, проектов нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы граждан;

      согласование представленных акимом Наурзумского района кандидатур на должность акима сельского округа для дальнейшего внесения в маслихат района для проведения выборов акима сельского округа;

      инициирование вопроса об освобождении от должности акима сельского округа;

      внесение предложений по назначению руководителей государственных учреждений и организаций, финансируемых из местного бюджета и расположенных на соответствующих территориях;

      другие текущие вопросы местного сообщества.

      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным решением маслихата Наурзумского района Костанайской области от 14.11.2019 № 316 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Собрание может созываться акимом сельского округа самостоятельно либо по инициативе не менее десяти процентов членов собрания, делегированных сходом местного сообщества (далее – члены собрания), но не реже одного раза в квартал.

      Инициаторы собрания в произвольной форме письменно обращаются к акиму с указанием повестки дня.

      Аким в течение трех рабочих дней рассматривает письменное обращение и принимает решение о созыве собрания с указанием места и времени созыва.

      6. О времени, месте созыва собрания и обсуждаемых вопросах, члены собрания оповещаются не позднее, чем за десять календарных дней до дня его проведения через средства массовой информации или иными способами.

      По вопросам, вносимым на рассмотрение собрания, аппарат акима сельского округа не позднее, чем за пять календарных дней до созыва собрания представляет членам собрания и акиму необходимые материалы в письменном виде или в форме электронного документа.

      7. Перед началом созыва собрания аппаратом акима сельского округа проводится регистрация присутствующих членов собрания, ее результаты оглашаются акимом или уполномоченным им лицом перед началом созыва собрания и заносятся в протокол собрания с указанием места и времени проведения созыва.

      Созыв собрания считается состоявшимся при участии в нем не менее половины членов собрания.

      8. Созыв собрания открывается акимом или уполномоченным им лицом.

      Для ведения созыва собрания открытым голосованием избираются председатель и секретарь собрания.

      9. Повестка дня собрания формируется аппаратом акима сельского округа на основе предложений, вносимых членами собрания, акимом соответствующей территории.

      В повестку дня включаются вопросы о ходе и (или) исполнения решений, принятых на предыдущих созывах собрании.

      Повестка дня созыва собрания может быть дополнена и изменена при ее обсуждении.

      Повестка дня созыва собрания утверждается собранием.

      Голосование по каждому вопросу повестки дня проводится раздельно. Вопрос считается внесенным в повестку дня, если за него проголосовало большинство присутствующих членов собрания.

      10. На созыв собрания могут приглашаться депутаты маслихата района, представители аппарата акима района, государственных учреждений и предприятий, а также физических и юридических лиц, вопросы которых рассматриваются на созыве собрания. Также на созыве собрания могут присутствовать представители средств массовой информации и общественных объединений.

      Приглашенные лица, указанные в части первой настоящего пункта, не являются членами собрания и не участвуют в голосовании при принятии решений.

      11. Регламент выступлений на созывах собраний для докладов, содокладов, выступлений в прениях и по порядку ведения созыва собрания определяется председателем. Докладчикам и содокладчикам отводится время для ответов на вопросы. В случае если выступающий превысил отведенное время, председатель собрания прерывает его выступление или с согласия большинства присутствующих на созыве членов собрания продлевает время для выступления.

      Член собрания может выступить по одному и тому же вопросу не более двух раз. Не считаются выступлениями в прениях обращения членов собрания, выступления для дачи пояснений и ответов на вопросы. Вопросы докладчикам задаются в письменном или устном виде. Письменные вопросы предоставляются председателю собрания и оглашаются на созыве собрании.

      Председатель собрания может объявлять перерывы по собственной инициативе или по мотивированному предложению членов собрания.

      В конце собрания отводится время для выступления членов собрания с краткими заявлениями и сообщениями, прения по которым не открываются.

Глава 3. Порядок принятия решений собранием местного сообщества

      12. Собрание в рамках своих полномочий принимает решения большинством голосов присутствующих на созыве членов собрания.

      В случае равенства голосов председатель собрания пользуется правом решающего голоса.

      Решение собрания оформляется протоколом, в котором указываются:

      1) дата и место проведения собрания;

      2) количество и список членов собрания;

      3) количество и список иных присутствующих с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии);

      4) фамилия, имя, отчество (при его наличии) председателя и секретаря собрания;

      5) повестка дня, краткое содержание выступлений и принятые решения.

      Протокол подписывается председателем и секретарем собрания и в течение двух рабочих дней передается акиму сельского округа.

      13. Решения, принятые собранием, рассматриваются акимом сельского округа в срок пяти рабочих дней.

      Аким вправе выразить несогласие с решением собрания местного сообщества, которое разрешается путем повторного обсуждения вопросов, вызвавших такое несогласие в порядке, предусмотренном Главой 2 Регламента.

      В случае невозможности разрешения вопросов, вызвавших несогласие акима сельского округа, вопрос разрешается вышестоящим акимом после его предварительного обсуждения на заседании маслихата района.

      14. Результаты рассмотрения акимом сельского округа решений собрания доводятся аппаратом акима сельского округа до членов собрания в течение пяти рабочих дней.

      15. Органы местного государственного управления и самоуправления, должностные лица в пределах полномочий обеспечивают исполнение решений, принятых на созыве собрания и одобренных акимом сельского округа.

      16. Решения, принятые на созыве собрания, распространяются аппаратом акима сельского округа через средства массовой информации или иными способами.

Глава 4. Контроль за исполнением решений собрания местного сообщества

      17. На собрании регулярно заслушиваются информации лиц ответственных за исполнение решений собрания.

      18. В случае неисполнения или некачественного исполнения решений, соответствующая информация вносится в протокол, который председателем собрания направляется акиму района или вышестоящим руководителям должностных лиц ответственных за исполнение решений собрания.

      В случае повторного неисполнения или некачественного исполнения принятых решений, собрание инициирует вопрос об ответственности должностных лиц перед акимом района или вышестоящим руководством соответствующих должностных лиц.