"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 29 мамырдағы № 307 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2019 жылғы 9 шілдедегі № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 19 шілдеде № 19053 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 69 бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды – ҚР Әділет министрінің 29.05.2020 № 69 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 29 мамырдағы № 307 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11287 болып тіркелген, 2015 жылғы 12 маусымдағы "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін қазақ және орыс тілдерінде "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2019 жылғы 9 шілдедегі
№ 385 бұйрығына
1-Қосымша

"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2019 жылғы 17 сәуірдегі № 211 бұйрығымен бекітілген "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18571 болып тіркелген) аумақтық әділет органдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз/электронды түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - мемлекеттік сот орындаушысының іс жүргізуді қозғау туралы немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулысы.

      Мемлекеттік қызметтің көрсету нәтижесі ұсынудың нысаны: қағаз/электронды түрінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметтер көрсету процесіндегі іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан Стандарттың 9-тармағында көзделген мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін қажетті өтініш пен құжаттарды алу мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде кіріс хат-хабарларын тіркеу журналында көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын өтініштің оң жақ төменгі бұрышында тіркеу нөмірімен мөр қоя отырып, тіркеуді жүргізеді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды келіп түскен сәттен бастап 60 (алпыс) минут ішінде қарайды, оларды атқарушылық іс жүргізу органдарының Автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - АІЖОААЖ), енгізеді және мемлекеттік сот орындаушысына АІЖОААЖ арқылы қарау үшін береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің мемлекеттік сот орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын 1 (бір) жұмыс күні ішінде қарайды, олардың белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді, атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулы шығарады және көрсетілітін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы қаулының көшірмесін немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулының көшірмесін барлық келіп түскен құжаттарды қоса ұсынумен береді.

      Өтініш "электронды үкімет" веб - порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы ұсынылған жағдайда мемлекеттік сот орындаушысы оның электронды цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған іс жүргізуді қозғау туралы немесе қозғаудан бас тарту туралы қаулыны қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 3 (үш сағат) атқарушылық іс жүргізуді қозғау немесе қозғаудан бас тарту туралы мемлекеттік сот орындаушысы қаулысының көшірмесін Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініште көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының электрондық поштасының мекенжайына, электрондық поштасы болмаған кезде, көрсетілетін қызметті алушы көрсеткен мекенжай бойынша пошта байланысы арқылы жібереді.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің кеңсесінде тіркеу және оларды көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің басшысына беру;

      2) өтінішті АІЖО ААЖ енгізу және көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімі басшысының қарау үшін қарары;

      3) атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулыны шығару;

      4) атқарушылық іс жүргізуді қозғау немесе қозғаудан бас тарту туралы мемлекеттік сот орындаушысы қаулысының көшірмесін Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініште көрсетілетін қызметті алушының электрондық поштасының мекенжайына жіберу, электрондық поштасы болмаған кезде, көрсетілетін қызметті алушы көрсеткен мекенжай бойынша пошта байланысы арқылы жіберу.

      Өтініш Портал арқылы ұсынылған жағдайда мемлекеттік сот орындаушы оның ЭЦҚ куәландырылған іс жүргізуді қозғау туралы немесе қозғаудан бас тарту туралы қаулыны қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметтер көрсету процесіндегі өзара іс - қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті беруші аумақтық бөлімінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші аумақтық бөлімінің мемлекеттік сот орындаушысы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігінің сипаттамасы осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету регламентінің 1-қосымшасына сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен мемлекеттік қызметтер көрсету процесіндегі өзара іс - қимылдары тәртібінің және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не құжат бойынша өкіл екендігін растайтын оның өкілі) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорацияға (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) Стандарттың 9-тармағында белгіленген өтініш және құжаттар тізбесін береді.

      Мемлекеттік корпорациясының жүйелігі мен өзара әрекеттестік мерзімі, сонымен қатар қалыптастыру және көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдау рәсімдері:

      1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері 15 (он бес) минут ішінде құжаттар пакетін қабылдайды, құжаттарды тізілімге енгізеді және қызмет алушыға құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді.

      2) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында белгіленген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес пакетін ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері 15 (он бес) минут ішінде Стандарттың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      3) Мемлекеттік корпорация құжаттар түскен кезден бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушіге тізілім бойынша курьер арқылы береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды тізілім бойынша құжаттардың пакетін қабылдайды, Мемлекеттік корпорациядан түскен күннен көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және құжаттарды өтініштің оң жақ төменгі бұрышында тіркеу нөмірімен мөртаңба қоя отырып, кіріс хат-хабарларын тіркеу журналында тіркеуді жүргізеді және көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлім басшысына қарауға береді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлім басшысы құжаттар пакетін алған кезден бастап 60 (алпыс) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжатын түскен күннен қарайды, оларды АІЖОААЖ енгізеді және АІЖОААЖ арқылы мемлекеттік сот орындаушысына қарауға береді;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімінің мемлекеттік сот орындаушысы құжаттар пакетін алған кезден бастап 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжатын қарайды, олардың белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді, Стандарттың 10-тармағында қөзделген негіздер бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғау немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулы шығарады және атқарушылық іс жүргізуді қозғау немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулының көшірмелерін барлық түскен құжаттардың көшірмелерін қоса ұсынумен көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 2 (екі) сағаттың ішінде құжаттарды есепке алу кітабы бойынша Мемлекеттік корпорация курьеріне мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді;

      8) Мемлекеттік корпорация курьері 2 (екі) сағаттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөліміне береді;

      9) Мемлекеттік корпорацияның жинақтау бөлімінің қызметкері 15 (он бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға қолхатпен атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы қаулы немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулыны оған қоса ұсынылған құжаттармен бірге береді.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) және Мемлекеттік корпорациямен арасындағы рәсімдер (іс - қимылдар) кезеңділігінің сипаттамасы осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету регламентінің 2 қосымшасына сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

      11. Көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетiлетiн қызметті алушының өтініш беру және рәсімдерінің (әрекеттерінің) реттілік тәртібі:

      1) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушы Порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      2) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Порталға парольды енгізуі (авторландыру процесі);

      3) 3-процесс - көрсетілетін қызметті алушының өтініш нысанын толтыруы (деректерді енгізуі);

      4) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар мен өтініштің белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеруі;

      5) 5-процесс - атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы немесе атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулыны қызметті алушы көрсеткен мекенжай бойынша пошта байланысы арқылы немесе оның "жеке кабинетіне" жолдау;

      6) 6-процесс - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алуы.

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      * Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде



  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      * Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде



О внесении изменения в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 307 "Об утверждении регламента государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 9 июля 2019 года № 385. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июля 2019 года № 19053. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 69.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 29.05.2020 № 69 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 307 "Об утверждении регламента государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11287, опубликован 12 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Регламент государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль по исполнению настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

  Приложение
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 9 июля 2019 года № 385

Регламент государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" оказывается территориальными органами юстиции (далее - услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя", утвержденным приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2019 года № 211 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 18571) (далее - Стандарт).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная/электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги - постановление государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства, по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная/электронная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут с момента поступления документов проводит регистрацию заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в журнале регистрации входящей корреспонденции с проставлением штампа с регистрационным номером в правом нижнем углу заявления и передает их на рассмотрение руководителю территориального отдела услугодателя;

      2) руководитель территориального отдела услугодателя в течение 60 (шестидесяти) минут с момента поступления рассматривает заявление и документы услугополучателя, необходимые для оказания государственной услуги, вносит их в Автоматизированную информационную систему органов исполнительного производства (далее – АИСОИП) и передает их посредством АИСОИП государственному судебному исполнителю для рассмотрения;

      3) государственный судебный исполнитель территориального отдела услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает заявление и документы услугополучателя, необходимые для оказания государственной услуги, проверяет их на соответствие установленным требованиям, выносит постановление о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства и передает сотруднику канцелярии услугодателя с приложением всех поступивших документов.

      В случае подачи заявления через веб-портал "электронного правительства" (далее-Портал) государственный судебный исполнитель направляет постановление государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства, подписанного его электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП), в "личный кабинет" услугополучателя;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 3 (трех) часов направляет копию постановления государственного судебного исполнителя о возбуждении либо об отказе исполнительного производства на адрес электронной почты услугополучателя, указанного в заявлении по форме согласно приложению 1 Стандарта, в случае отсутствия электронной почты почтовой связью по адресу указанному услугополучателем;

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги в канцелярии услугодателя и передача их руководителю территориального отдела услугодателя;

      2) внесение заявления в АИСОИП и резолюция руководителя территориального отдела услугодателя для рассмотрения;

      3) вынесение постановления о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства;

      4) направление копии постановления государственного судебного исполнителя о возбуждении либо об отказе в возбуждении исполнительного производства на адрес электронной почты услугополучателя, указанного в заявлении по форме согласно приложению 1 Стандарта, при отсутствии электронной почты, направление почтовой связью по адресу указанному услугополучателем.

      В случае подачи заявления через Портал государственный судебный исполнитель направляет постановление о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства, подписанного его ЭЦП, в "личный кабинет" услугополучателя.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель территориального отдела услугодателя;

      3) государственный судебный исполнитель территориального отдела услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведено в справочнике бизнес - процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия услугодателя с Государственной корпорацией "Правительство для граждан", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатель (либо его представитель по документу подтверждающему полномочия) подает в Государственную корпорацию заявление и перечень документов, установленных пунктом 9 Стандарта.

      Последовательность и сроки взаимодействия Государственной корпорации, в том числе процедуры формирования и направления документов услугополучателей услугодателю:

      1) работник Государственной корпорации в течение 15 (пятнадцати) минут принимает заявление и пакет документов, вносит в реестр и выдает услугополучателю расписку о приеме документов;

      2) в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, установленному пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации в течение 15 (пятнадцати) минут выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 4 к Стандарту;

      3) Государственная корпорация в течение 1 (одного) рабочего дня с момента поступления документов передает пакет документов услугодателю для оказания государственной услуги через курьера по реестру;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут принимает пакет документов по реестру, в день поступления из Государственной корпорации проводит регистрацию заявления и документов услугополучателя в журнале регистрации входящей корреспонденции с проставлением штампа с регистрационным номером в правом нижнем углу заявления и передает их на рассмотрение руководителю территориального отдела услугодателя;

      5) руководитель территориального отдела услугодателя в течение 60 (шестидесяти) минут в день поступления рассматривает заявление и документы услугополучателя, вносит в АИСОИП и передает их посредством АИСОИП государственному судебному исполнителю для рассмотрения;

      6) государственный судебный исполнитель территориального отдела услугодателя не позднее 1 (одного) рабочего дня с момента получения пакета документов рассматривает заявление и документы услугополучателя, проверяет их на соответствие установленным требованиям, выносит постановление о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта, и передает копию постановления о возбуждении исполнительного производства или копию постановления об отказе в возбуждении исполнительного производства с приложением всех поступивших документов в канцелярию услугодателя;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя по книге учета документов в течение 2 (двух) часов передает курьеру Государственной корпорации результат оказания государственной услуги;

      8) курьер Государственной корпорации в течение 2 (двух) часов передает результат оказания государственной услуги в накопительный отдел Государственной корпорации;

      9) работник накопительного отдела Государственной корпорации в течение 15 (пятнадцати) минут выдает услугополучателю по расписке постановление государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или постановление об отказе в возбуждении исполнительного производства с приложенными к нему документами.

      10. Описание последовательности процедур (действий) между Государственной корпорацией и структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведено в справочнике бизнес - процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту государственной услуги.

      11. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:

      1) процесс 1 - услугополучатель осуществляет регистрацию на Портал;

      2) процесс 2 - введение услугополучателем пароля (процесс авторизации) на Портал для получения государственной услуги;

      3) процесс 3 - заполнение услугополучателем формы заявления (ввод данных);

      4) процесс 4 - проверка услугодателем заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги на соответствие установленным требованиям;

      5) процесс 5 - направление услугодателем постановления государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства услугополучателю почтовой связью по адресу указанному услугополучателем либо в его "личный кабинет";

      6) процесс 6 - получение услугополучателем результата государственной услуги.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа по
заявлению взыскателя"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

      * При оказании государственной услуги через услугодателя

     


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа по
заявлению взыскателя"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

      * При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию