Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 26 тамыздағы № 315 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 29 тамызда № 19305 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 106-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 14.03.2024 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Заң шығару және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 (он) күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2019 жылғы 26 тамыздағы
№ 315 бұйрығымен
бекiтілген

Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Жер кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 106-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 14.03.2024 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) жер комиссиясы – жер учаскелеріне құқық беру туралы (шаруа немесе фермер қожалығын, ауыл шаруашылығы өндірісін жүргізу үшін уақытша өтеулі жер пайдалану (жалдау) құқығын беру жөніндегі конкурс жеңімпазын айқындау туралы), жер учаскелерінің (елді мекендердің жерлерін қоспағанда) нысаналы мақсатын өзгерту туралы және су қорының жерін басқа санаттардағы жерлерге ауыстыру туралы өтініштерді (өтінімделерді) қарауға және қорытындылар дайындауға арналған облыстың, облыстық маңызы бар қаланың (оның әкімшілік бағынысына берілген аумақта) және ауданның жергілікті атқарушы органы жанындағы алқалы орган;

      3) жерге орналастыру жобасы – жер учаскесінің схемасы (жоспары), жер учаскесінің ауданы, оның шекалары мен орналасқан жері туралы мәліметтер, жер учаскелерінің аралас меншік иелері мен жер пайдаланушылары туралы және жер учаскелеріне ауыртпалықтар мен сервитуттар туралы мәліметтер;

      4) жер учаскесі – Кодексте белгіленген тәртіппен жер қатынастары субъектілеріне бекітіліп берілетін, тұйық шекараларда бөлінген жер бөлігі;

      5) өнімділігі төмен алқаптар – теріс табиғи қасиеттерімен, төмен құнарлылығымен сипатталатын, мелиорациялық жақсартылуы бойынша үлкен шығындарды қажет ететін, ал мақсаты бойынша шаруашылыққа пайдаланылуы экономикалық тұрғыдан тиімсіз болып табылатын алқаптар;

      6) өнімсіз алқаптар – теріс табиғи қасиеттерімен, өте төмен құнарлылығымен сипатталатын, мелиорациялық жақсартылуы бойынша үлкен шығындарды қажет ететін, ал мақсаты бойынша шаруашылыққа пайдаланылуы экономикалық тұрғыдан тиімсіз болып табылатын алқаптар;

      7) топырақтың құнарлы қабаты – өсімдіктердің өсуіне қолайлы физикалық, химиялық және агрохимиялық қасиеттері бар топырақ профилінің қара шіріктелген бөлігі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 14.03.2024 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу тәртібі

      3. Ауыл шаруашылығын жүргізумен байланысты емес мақсаттарда пайдалану үшiн ауыл шаруашылығы алқаптарын алудан туындаған ауыл шаруашылығы өндiрiсiнің шығасылары ауыл шаруашылығы алқаптарының алаңдары мен олардың сапасын қалпына келтiру жолымен ауыл шаруашылығы өндiрiсiнiң деңгейiн сақтау мақсатында бюджет кiрiсiне өтелуі тиіс.

      4. Өтелуі тиіс шығасылардың мөлшері Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 161 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10100 болып тіркелген) бекітілген ауыл шаруашылығын жүргізуге байланысты емес мақсаттарға оларды пайдалану үшін ауыл шаруашылығы алқаптарын алып қоюдан туындаған ауыл шаруашылығы өндірісінің шығындарын өтеу нормативтеріне (бұдан әрі – ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу нормативтері) сәйкес айқындалады.

      5. Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеуді ауыл шаруашылығын жүргізумен байланысты емес мұқтаждықтар үшін өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс, ұлттық қауіпсіздік жерлерін және ауыл шаруашылығына арналмаған өзге де жерлерді қоспағанда, жерлердің барлық санаттары құрамынан ауыл шаруашылығы алқаптары берілетін (бұдан әрі – ауыл шаруашылығы алқаптары берілетін) тұлғалар жүргізеді немесе ол азаматтар мен заңды тұлғалардың жер пайдалануындағы немесе меншiгiндегi ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсаты өзгерген кезде (бұдан әрі – ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсатын өзгерту), олар өздері алған құнарлы топырақ қабатын өз қаражаты есебінен өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарды жақсарту үшін төсеген жағдайда жүргізіледі.

      6. Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, өтелуі тиіс ауыл шаруашылығы өндірісі шығасыларының мөлшері ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу нормативтері бойынша анықталған шығасылар құны мен алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалған шығындар құны арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      7. Жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – тұлғалар) өз қаражаты есебінен өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабатын төсеуге мүдделілік танытқан жағдайда, олар құнарлы топырақ қабатының жарамдылығын анықтау мақсатында, берілетін ауыл шаруашылығы алқаптарында топырақтық зерттеп-қарау жүргізуді қамтамасыз етеді.

      8. Егер, топырақтық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша құнарлы топырақ қабаты өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға төсеу үшін жарамсыз деп танылса, топырақтық зерттеп-қарауға жұмсалған сома ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу сомасына (құнына) есепке жатқызылады.

      9. Егер, топырақтық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша құнарлы топырақ қабаты өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға төсеу үшін жарамды деп танылса, тұлғалар жер учаскесінің орналасқан жері бойынша жергілікті атқарушы органға жер комиссиясының оң қорытындысын және топырақтық зерттеп-қарау нәтижелерін қоса бере отырып, құнарлы топырақ қабатын төсеу көзделіп отырған өнімділігі аз немесе өнім бермейтін жер учаскесін таңдауға еркін нысанда өтініш береді.

      10. Құнарлы топырақ қабатын төсеу көзделіп отырған өнімділігі аз немесе өнім бермейтін жер учаскесін таңдау жергілікті атқарушы орган құратын комиссияның қорытындысы негізінде жүзеге асырылады.

      11. Комиссияның құрамына:

      1) жергілікті өкілді органның;

      2) жергілікті атқарушы органның жер қатынастары және ауыл шаруашылығы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің;

      3) қоғамдық кеңестердің, агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мемлекеттік емес ұйымдардың және өзге де салалық мемлекеттік емес ұйымдардың, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару органдарының өкілдері кіреді.

      12. Жергілікті атқарушы органның жер қатынастары саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі (бұдан әрі – жұмыс органы) комиссияның жұмыс органы болып табылады.

      13. Жұмыс органы өтініш келіп түскен күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде осы Қағидалардың 10-тармағына сәйкес құрылған комиссияның қарауы үшін Мемлекеттік корпорациясы ұсынған мәліметтер негізінде жоспарлы-картографиялық материалдарды, мемлекеттік жер кадастрының деректерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Жер ресурстарын басқару комитетінің "Мемлекеттік жерлерді зерттеп-қарау жұмыстарын жүргізу жөніндегі институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны ұсынған мәліметтер негізінде топырақтық зерттеп-қарау, жер мониторингі деректерін дайындайды.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 14.03.2024 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Комиссия өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарды таңдау жөніндегі материалдарды келіп түскен күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және өзінің қорытындысын шығарады.

      15. Комиссияның қорытындысы таңдалған өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптардың орналасқан жерінің схемасы (жоспары) қоса берілетін хаттамалық шешім нысанында екі данада жасалады және оның бір данасын жұмыс органы 1 (бір) жұмыс күн ішінде өтініш берушіге жібереді.

      16. Тиісті жергілікті атқарушы органның әкімшілік аумағында өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптар жоқ болған жағдайда, жұмыс органы уәжді бас тартады.

      17. Өнімділігі төмен және өнімсіз алқаптарға топырақтың құнарлы қабатын төсеу кезінде, жерге орналастыру жобасында қосымша мыналар белгіленеді:

      құнарлы топырақ қабатын төсеу көзделіп отырған жері, алаңы және жер учаскесі алқаптарының түрі;

      төселінетін топырақтың құнарлы қабатының көлемі;

      топырақтың құнарлы қабатын алу, тасымалдау және қайта төсеу бойынша жер және көлік жұмыстарына арналған шығындардың сметалық құны.

      Жерге орналастыру жобасын әзірлеу Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2022 жылғы 3 маусымдағы № 180 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28399 болып тіркелген) бекітілген Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын жасау қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 14.03.2024 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. Өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабатын төсеу жөніндегі жұмыстар әкімшілік-аумақтық бірліктің табиғи-климаттық шарттарын ескере отырып, жер учаскесіне құқық беру немесе ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсатын өзгерту туралы шешім қабылданған сәттен бастап 1 (бір) жыл ішінде аяқталуы тиіс.

      19. Өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабатын төсеу жөніндегі далалық жұмыстар аяқталғаннан кейін тұлғалар жер учаскесінің орналасқан жері бойынша жергілікті атқарушы органға атқарылған жұмыстарды қабылдау үшін жүгінеді.

      20. Осы Қағидалардың 10-тармағына сәйкес құрылған комиссия, осындай өтініш келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күн ішінде далалық зерттеп-қарау жүргізеді және осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабаты төселгеннен кейін жер учаскесін зерттеп-қарау актісін (бұдан әрі – зерттеп-қарау актісі) жасайды, оның бір данасын зерттеп-қарау актісі жасалғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде тұлғаларға жібереді.

      21. Өнімділігі аз немесе өнім бермейтін топырақ қабатын пайдалану фактісі анықталған жағдайда, алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалған сома (құн) есепке жатқызылмайды.

      22. Өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабатын төсеу жөніндегі жұмыстарды тұлғалар осы Қағидалардың 18-тармағында көрсетілген мерзімде орындамаса және (немесе) өнімділігі аз немесе өнім бермейтін топырақ қабатын пайдалану фактісі анықталса, жұмыс органы ауыл шаруашылығы өндірісі шығасыларын өтеу сомасына есепке жатқызылған соманы (құнды) сот тәртібімен бюджетке өндіріп алу жөніндегі жұмыстарды жүргізеді.

      23. Жүргізілген жұмыстардың нәтижелері бойынша жұмыс органы "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитеті әзірлеген жер балансы бойынша ведомстволық статистикалық байқаулардың статистикалық нысандары мен оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті төрағасының 2020 жылғы 10 наурыздағы № 25 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20112 болып тіркелген) бекітілген "Жердің болуы, олардың санаттар, жер учаскелерінің меншік иелері, жерді пайдаланушылар және алқаптар бойынша бөлінуі туралы _____ жылғы 1 қарашадағы есеп" (индексі 22, кезеңділігі жылдық) ведомстволық статистикалық байқаудың статистикалық нысаны бойынша статистикалық деректерге өзгерістер енгізеді.

      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 06.11.2020 № 341 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24. Осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес анықталған алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісі шығасыларының мөлшері ауыл шаруашылығы алқаптары берілетін немесе ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсаты өзгертілетін тұлғамен келісіледі және жергілікті атқарушы органның жер учаскесiне құқық беру немесе ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсатын өзгерту туралы шешімімен бекітілетін, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу актісімен ресімделеді.

      25. Ауыл шаруашылығы өндiрiсiнің шығасылары жер учаскесiне құқық беру немесе ауыл шаруашылығы алқаптарының нысаналы мақсатын өзгерту туралы шешiм қабылданған сәттен бастап алты айлық мерзiмде өтелуі тиiс.

  Алқаптарды қалпына келтіруге
жұмсалатын сомаларды есепке
жатқыза отырып, ауыл
шаруашылығы өндірісінің
шығасыларын өтеу
қағидаларына
1-қосымша

Өнімділігі аз немесе өнім бермейтін алқаптарға құнарлы топырақ қабаты төселгеннен кейін жер учаскесін зерттеп-қарау актісі

      20 ___ жылғы "___" _____________

      __________________________________________________________________________

      (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, лауазымы)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ___________________________________________________________ құрамындағы комиссия

      ________________________________________________________________________________

      жер учаскесіне зерттеп-қарау жүргізді.

      Зерттеп-қарау нәтижесінде:

      1. ____ гектар алаңдағы зерттеп-қаралған жер учаскесі ____________________________

      ________________________________________________________________________________

      (жер учаскесінің орналасқан жері (мекенжайы)

      орналасқан.

      2. Жер учаскесін одан әрі пайдалану жөніндегі ұсынымдар: ________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Қолдары: __________________________________________

      _____________________________________________

      _____________________________________________

  Алқаптарды қалпына келтіруге
жұмсалатын сомаларды есепке
жатқыза отырып, ауыл
шаруашылығы өндірісінің
шығасыларын өтеу
қағидаларына
2-қосымша

Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сомаларды есепке жатқыза отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу актісі

Жер учаскесінің нысаналы мақсаты

Жалпы алаңы, (гектар)

оның ішінде: ауыл шаруашылығы алқаптары (гектар)

Топырақ түрі

Ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу нормативі (теңге)

Ауыл шаруашылығы өндірісінің шығасыларын өтеу сомасы (теңге)
(4-баған х 6-баған =)

Алқаптарды қалпына келтіруге жұмсалатын сома (теңге)

Ауыл шаруашылығы өндірісі шығасыларының бюджетке төленетін сомасы, жиыны (теңге)
(7-баған – 8-баған =)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1


















      Жергілікті атқарушы органның

      жер қатынастары саласындағы

      функцияларды жүзеге асыратын

      құрылымдық бөлімшесінің басшысы _______________ Аты, әкесінің аты

      Мөр орны                                    (қолы)            (бар болса), тегі

      Келісілді:

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      немесе заңды тұлғаның атауы _______________ Аты, әкесінің аты

      (қолы)            (бар болса), тегі

On approval of the Rules for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration

Order of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan dated August 26, 2019 no. 315. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 29, 2019 no. 19305.

      Unofficial translation

      In accordance with subclause 4 of article 106 of the Land Code of the Republic of Kazakhstan dated June 20, 2003, I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration.

      2. Committee for Land Administration of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan, in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within 10 (ten) calendar days after the state registration of this order, submission of it in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Institute of Legislation and Legal Information of the Republic of Kazakhstan" for official publication and inclusion to the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) within 10 (ten) calendar days after the state registration of this order, submission of its copy for official publication to printed periodicals;

      4) placement of this order on the official Internet resource of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      5) within 10 (ten) working days after the state registration of this order, submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan of information about implementation of measures, stipulated by subclauses 1), 2), 3) and 4) of this clause.

      3. Control over execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Agriculture of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into force upon expiration of 10 (ten) calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Agriculture
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Industry and Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Finance
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of National Economy
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Digital Development,
Innovations and Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by the order of the
Ministry of Agriculture of the
Republic of Kazakhstan
dated August 26, 2019 no. 315

Rules for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration (hereinafter referred to as the Rules), have been developed in accordance with subclause 4 of article 106 of the Land Code of the Republic of Kazakhstan dated June 20, 2003 (hereinafter referred to as the Code) and determine the procedure for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration, in order to maintain the level of agricultural production by restoring agricultural lands and their quality.

      2. In these Rules, the following concepts are used:

      1) The “Government for Citizens” State Corporation (hereinafter referred to as the State Corporation) is a legal entity established by the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan to provide public services, services for the issuance of technical conditions for connecting to networks of natural monopoly entities and services of quasi-public entities in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan, to receive applications for the provision of public services, services for the issuance of technical conditions for connecting to the networks of natural monopoly entities, services of quasi-public entities and to deliver their results to a service recipient on the “one stop” principle, and also to provide public services in electronic form,, to carry out state registration of rights to immovable property at the place of its location (hereinafter referred to as the State Corporation);

      2) land management project – a layout (plan) of a land plot, information on the area of ​​a land plot, its borders and location, information on adjacent land plots’ owners and land users and on land plots’ encumbrances and easements;

      3) land commission – a collegial body under a local executive body established in accordance with article 43 of the Code to consider applications (requests) and prepare opinions on granting rights to land plots (on determining the winner of a competition for granting the right to temporary land use (lease) for a fee for running a peasant or farm enterprise, agricultural production), on changing the designated purpose of land plots and on reclassifying the water fund lands;

      4) land plot – allocated part of land in contour boundaries assigned in the manner prescribed according to the procedure established by the legislation to the subjects of land relations;

      5) topsoil layer – the upper humus part of the soil profile with physical, chemical and agrochemical properties favorable for plant growth;

      6) low-yield lands – lands characterized by negative natural properties, low fertility, requiring high costs for their reclamation improvement, and their economic use for their intended purpose is economically ineffective.

Chapter 2. Procedure for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration

      3. Losses of agricultural production caused by the seizure of agricultural land for their use for purposes not related to agriculture shall be subject to compensation to the budget in order to maintain the level of agricultural production by restoring agricultural land and their quality.

      4. The amounts, which are subject to compensation of losses, shall be determined in accordance with standards for compensation of losses of agricultural production, caused by the seizure of agricultural land for their use for purposes not related to agriculture, approved by the order of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2014 no. 161 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under no. 10100) (hereinafter referred to as the standards for compensation of losses of agricultural production).

      5. The compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration shall be performed by the persons, granted by the arable areas from among all land categories, with the exception of industry lands, transport lands, communication lands, defense lands, national security lands and other non-agricultural appropriation, for the requirements, not linked with farmery (hereinafter referred to as agricultural lands is provided), or when changing the designated purpose of agricultural lands being in land use or in the ownership of citizens and legal entities (hereinafter referred to as the change in the designated purpose of agricultural land), subject to the application of the topsoil layer removed from these lands to improve low-yield or non-productive lands at their own expense.

      6. The amount of losses of agricultural production subject to compensation, by offsetting the amounts spent on land restoration, shall be determined as the difference between the cost of losses determined according to the standards for compensation of losses of agricultural production and the cost of the cost of land restoration.

      7. If interested in applying a topsoil layer to low-yield or non-productive land at their own expense, individuals and legal entities (hereinafter referred to as the persons), in order to determine the suitability of the topsoil layer, shall provide a soil survey on the provided agricultural land.

      8. If, according to the results of a soil survey, the topsoil layer is recognized as unsuitable for application to low-yield or non-productive lands, the amount spent on soil survey shall be credited to the amount (value) of compensation of losses of agricultural production.

      9. In the event that, according to the results of a soil survey, the topsoil layer is recognized as suitable for application to low-yield or non-productive land, persons shall submit an application in any form, to choose an low-yield or non-productive land, on which the application of a topsoil layer is provided, to the local executive body at the location land plot, attached with a positive conclusion of the land commission and the results of a soil survey.

      10. The choice of low-yield or non-productive land, which provides for the application of a topsoil layer, shall be carried out on the basis of the conclusion of the commission created by the local executive body.

      11. The composition of the commission shall include the representatives of:

      1) a local representative body;

      2) structural subdivision of the local executive body performing functions in the field of land relations and agriculture;

      3) public councils, non-governmental organizations in the field of the agro-industrial complex and other sectoral non-governmental organizations, as well as local self-government bodies.

      12. The working body of the commission is a structural unit of the local executive body that performs functions in the field of land relations (hereinafter referred to as the working body).

      13. The working body, within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of the application, shall prepare prepares planning and cartographic materials, data of soil surveys, land cadaster and land monitoring on the basis of information provided by the State Corporation for consideration by the commission created in accordance with subclause 10 of these Rules.

      14. The Commission considers and issues its opinion within 3 (three) working days from the date of receipt of materials on the choice of low-yield or non-productive lands.

      15. The opinion of the commission is drawn up in two copies in the form of a protocol decision with the attachment of a scheme (plan) of the location of the selected low-yield or non-productive lands, and one copy by the working body is sent to the applicant within 1 (one) working day.

      16. In the absence of low-yield or non-productive land in the administrative territory of the relevant local executive body, the working body shall give a reasoned refusal.

      17. Upon receipt of a protocol decision on the choice of low-yield or non-productive land, the person shall additionally provide the development of the following materials in the land management project:

      scheme (plan) of the location of the land plot, its area and type of land, on which the application of a topsoil layer is provided;

      volumes of applied topsoil layer;

      the amount (cost) of the costs of excavation and transport work for the removal, transportation and re-laying of the topsoil layer are determined according to the estimate using the current state estimated standards determined by the regulatory documents for determining pricing in construction, approved by the order Chairman of the Committee for Construction and Housing and Communal Services of the Ministry of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan dated November 14, 2017 no. 249- нқ (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 16073);

      the amount of losses in agricultural production, with offsetting the amounts spent on land restoration.

      18. The works on top-soiling low-yield or non-productive land must be completed within 1 (one) year, taking into account the natural and climatic conditions of the administrative-territorial unit, from the moment the decision is made on granting the right to a land plot or changing the designated purpose of agricultural land.

      19. After the completion of field works on top-soiling low-yield or non-productive land, the persons shall apply to a local executive body at the place of location of a land plot for acceptance of the works performed.

      20. The commission, established in accordance with subclause 10 of these Rules, within 10 (ten) working days upon receipt of such application, shall conduct a field inspection and draw up a report on inspection of a land plot after the application of a fertile soil layer on low-yield or non-productive land (hereinafter referred to as the inspection report) in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules, one copy of which within 1 (one) working day after drawing up the act surveys shall be sent to the persons.

      21. In the case when the fact of using a low-yield or non-productive land layer is established, the amount (cost) spent on the restoration of land shall not be credited.

      22. If persons do not perform works on top-soiling the low-yield or non-productive land within the period specified in clause 18 of these Rules and (or) establishing the fact of using a low-yield or non-productive soil layer, the working body shall recover the amount (cost), which was set off against the amount of compensation for losses of agricultural production, to the budget through judicial procedures.

      23. Based on the results of the works performed, the working body shall make changes to the statistical data according to the statistical form of departmental statistical observation "Report on the availability of land and their distribution by categories, land owners, land users and lands as of November 1, ___ year" (index 22, annual frequency), approved by the order of the Chairman of the Committee on Statistics of the Ministry of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated March 10, 2020 no. 25 "On approval of statistical forms of departmental statistical observations and instructions for filling them out on the balance of land, developed by the Land Management Committee of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan" (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 20112).

      Footnote. Clause 23 - as amended by the order of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan dated 06.11.2020 no. 341 (shall come into force upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication).

      24. The amount of losses of agricultural production, offsetting the amounts spent on the restoration of land, determined in accordance with subclause 6 of these Rules, shall be coordinated with the person who is provided with agricultural land or who changes the designated purpose of agricultural land, and are drawn up in an act for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration, according to the form in accordance with Appendix 2 to these Rules, which is approved by the decision of the local executive body for granting the right to a land plot or changing the designated purpose of agricultural land.

      25. Losses of agricultural production shall be subject to compensation within six months from the date of the decision to grant the right to a land plot or changes in the designated purpose of agricultural land.

  Appendix 1
to the Rules for compensation of
losses of agricultural production
with offsetting the sums spent on
the land restoration

Inspection report for a land plot after applying a fertile soil layer
for low-yield or non-productive land dated "___" _____________20___

      The commission composed of: ____________________________________________

                                    (surname, name, patronymic (if any) position)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      performed the inspection of a land plot_____________________________________

      ____________________________________________________________________

      As a result of the inspection, it was found that:

      1. The inspected land plot with the area of ____ hectare, located at

      ____________________________________________________________________

                  (location (address) of the land plot)

      ____________________________________________________________________

      2. Recommendations for the further use of the land:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Signatures: ____________________________________________

      ____________________________________________

      ____________________________________________

  Appendix 2
to the Rules for compensation of
losses of agricultural production
with offsetting the sums spent on
the land restoration

Act for compensation of losses of agricultural production with offsetting the sums spent on the land restoration

No.

Designated purpose of the land plot

Total area (hectare)

including: agricultural land (hectare)

Type of soil

The rate of compensation for losses of agricultural production (tenge)

The amount of compensation for losses of agricultural production (tenge) (column 4 х column 6=)

The sum spent for land restoration (tenge)

Total to be paid to the budget, sums of losses of agricultural production (tenge) (column 7 – column 8=)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1


















      Head of structural

      subdivision of local executive

      body performing the functions

      in the field of land relations ___________________________________________________

                              surname, name, patronymic (if any), seal (signature)

      Agreed:

      surname, name, patronymic (if any)

      or name of the legal entity ______________________________________________

                                    surname, name, patronymic (if any) (signature)