"Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 25 қазандағы № 803 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 30 қазанда № 19534 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 15 мамырдағы № 298 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 15.05.2020 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      министр Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 25 қазандағы
№ 803 бұйрығымен
бекітілген

"Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсететін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация);

      2) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға немесе көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап - 5 (бес) жұмыс күні;

      2 Мемлекеттік корпорацияға немесе көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20 (жиырма) минут;

      3) Мемлекеттік корпорацияда немесе көрсетілетін қызметті берушіде қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20 (жиырма) минут.

      Мемлекеттік корпорацияға өтініш жасау кезінде қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне жатпайды, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жеткізуді қамтамасыз етеді.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Тапсырыс берушінің өкілі қол қойған осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісі (бұдан әрі - орындалған жұмыстар актісі) не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Мемлекеттік корпорация арқылы өтініш жасаған кезінде көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2 және 3-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамы қойған, субсидияны тағайындау/тағайындамау туралы шешімі қағаз тасығышта хабарлама жіберіледі.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті беруші "Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12353 болып тіркелген) (бұдан әрі - Қағидалар) сәйкес Әлеуметтік маңызы бар автомобиль қатынастарын субсидиялау туралы шарт жасасқан жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) ақысыз көрсетеді.

      8. Көрсетілетін қызметті көрсетушілердің жұмыс кестесі:

      1) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесі бойынша демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі - жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға немесе 15.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат, 09.00-ден, 18.30-ға немесе 19.00-ге дейін.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға немесе 15.00-ге дейінгі түскі үзіліспен, сағат 09.00-ден 17.30-ға немесе 18.00-ге дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі;

      2) Мемлекеттік корпорацияның - 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден сенбіні қоса алған аралықта түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Қабылдау жедел қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электронды кезек" тәртібінде жүзеге асырылады, "электрондық үкіметінің" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы электрондық кезекті брондауға болады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушының немесе нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілетті өкілінің жеке тұлға құжатын көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға ұсыну кезінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізімі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) орындалған жұмыстар актісі;

      3) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар субсидияланатын автомобиль қатынастары бойынша нақты тасымалданған жолаушылар туралы есеп;

      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша билеттерді сату бойынша есеп;

      5) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жолаушылар тасымалынан түскен қаржылық қаражат туралы есеп;

      6) маршрут (километр) бойынша өткен жолға сүйеніп, қалалық (ауылдық) немесе қала маңы қатынастарында жолақысын электрондық төлеу жүйесін пайдаланған жағдайда, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тасымалдаушының жолаушыларды маршруттарда тасымалдаумен байланысты шығыстарының көлемі жөніндегі есеп;

      7) тасымалдаулар ауданаралық (қалааралық облысішілік) немесе ауданішілік қатынастарда жүзеге асырылған жағдайда, автовокзалдардың (автостанциялардың) диспетчерлік қызметінің құжаты немесе ауылдық округтің әкімінен немесе оны алмастыратын адамнан осы маршрут бойынша орындалған рейстерді растайтын анықтамалар;

      8) қалалық (ауылдық) немесе қала маңы қатынастарында жолақысының электрондық төлеу жүйесін пайдаланған жағдайда, маршрут (километр) бойынша өткен жолға сүйеніп, осы маршрут бойынша орындалған рейстерді растаушы елді мекеннің бірыңғай диспетчерлік қызметтен алынған құжат;

      9) қалалық маршруттар бойынша рейстерді орындамағанын растайтын диспетчерлік қызметтің (бар болған жағдайда) құжаты.

      Жеке басын куәландыратын құжат туралы ақпаратты Мемлекеттік корпорация қызметкері "электрондық үкіметің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады. Құжаттар түпнұсқамен тексерілгеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарымен өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғауды құрайтын құпия мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушыдан жазбаша түрде келісім алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық талап етілетін құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсырған кезде тиісті құжаттарды қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Қызметті алушы осы мемлекеттік қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес толық емес құжаттар топтамасын ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорация осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 9-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес, осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартының 9-тармағының 6), 8) тармақшаларында көзделген, қалалық (ауылдық) немесе қала маңындағы қатынастарда жол ақысының электрондық төлеу жүйесін пайдаланған жағдайда ғана ұсынылатын құжаттарды қоспағанда, толық емес құжаттар топтамасын, және (немесе) мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті алушы жеке басын куәландыратын құжатты (оның өкілі нотариалды раталған сенімхат) ұсынған кезде тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхаттың негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өтіп кеткеннен кейін өтініш білдірген кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіз болып табылады.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің, Мемлекеттік корпорациялардың және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және оның лауазымды адамдардың, Мемлекеттік корпорациялардың және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті беруші, Мемлекеттік корпорация басшысының атына немесе Министрлік басшысының атына шағым беріледі.

      Шағымдар жазбаша түрде пошта бойынша не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорация кеңсесі арқылы қолма-қол, сондай-ақ портал арқылы беріледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні, мерзімі берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсете отырып, шағымды тіркеу (торабан, кіріс номері және күні) шағымның қабылдалғанын растау болып табылады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Мемлекеттік корпорация басшысына мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қол, пошта арқылы түскен шағымды қабылдаудың растамасы оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушыға шағымды портал арқылы "жеке кабинетінен" жөнелткен кезде шағым туралы ақпарат, оны мемлекеттік органда өңдеу барысында жаңартылып отырады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту нәтижелері бойынша жауабы).

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не кеңсеге қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде Мемлекеттік корпорациялар арқылы көрсетудің ерекшеліктерін есепке ала отырып өзге де талаптары

      13. Тіршілік әрекетін шектейтін ағза функцияларының тұрақты бұзылуымен денсаулығында ақау бар қызметті алушылар мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау қажет болған жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы жүгіну көмегімен Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жерге барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары мынадай интернет-ресурстарда орналасқан:

      1) Министрліктің - www.miid.gov.kz, "Мемлекеттік көрсету қызметтер" бөлімінде;

      2) Мемлекеттік корпорацияның: www.gov4c.kz.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының қашықтықтан қолжеткізу режимінде мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефоны 8 (7172) 98-35-48. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
Нысан

Орындалған жұмыстар актісі

      ____________ қаласы                              20 __ жылғы "___" _______________

      Біз, төменде қол қойған, Тапсырыс берушінің өкілі_______________________________

      ________________________________________________________________________________

      (басшының лауазымы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)

      бір тараптан және Орындаушының өкілі______________________________________________

      (басшының, бас бухгалтердің қолы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)

      екінші тараптан, 20__ жылғы ________ айына арналған_________________

      (маршруттың атауы, №)

      маршрут бойынша ___________________ қатынаста жолаушыларды тасымалдау

      (ішкі облыстық, қалалық)

      бойынша орындалған жұмыстар шарттың талаптарын қанағаттандыратыны туралы осы актіні жасадық.

      Тасымалданған жолаушылар саны:

      _________________________________________________________________________ құрады.

      (жолаушылар саны цифрмен және жазу үлгісімен)

      Қалалық (ауылдық) немесе қала маңы қатынастарында жолақысының электрондық

      төлеу жүйесін пайдаланған жағдайда, орындалған тасымал көлемі

      ________________________________________________________________________________

      (километр, цифрмен және жазу үлгісімен)

      Субсидия сомасы:

      _________________________________________________________________________ құрады.

      (цифрмен және жазу үлгісімен сомасы, теңгемен)

      Тараптардың заңды мекенжайы:

Тапсырыс беруші:

Орындаушы:

Атауы

Атауы

Мекенжайы

Мекенжайы

Банк деректемелері:
___________________________
(басшының қолы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)

Банк деректемелері:
___________________________
(басшының қолы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)

___________________________
(бас бухгалтердің қолы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)
Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

___________________________
(бас бухгалтердің қолы, тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда)
Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан

Хабарлама

      Құрметті __________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сізді _____________________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      бағыты бойынша субсидияны тағайындау бойынша шешім туралы хабарлаймыз.

      Мәселелер туындаған жағдайда _______________________________________________

      (көрсетілетін қызметті берушіге)

      жүгінуді сұраймы

      Орындаушы: ________________________________________ ____________

      (тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда),

      жеке басын куәландыратын қолы)

      Байланыс телефондары: _____________________________________________________

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша
Нысан

Хабарлама

      Құрметті __________________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушы)

      Сізді _____________________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      бағыты бойынша субсидияны тағайындалмау бойынша шешім туралы хабарлаймыз.

      Бас тартудың себебі:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Мәселелер туындаған жағдайда _____________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті берушіге)

      жүгінуді сұраймыз

      Орындаушы: ________________________________________ ____________

      (тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған жағдайда),

      жеке басын куәландыратын қолы)

      Байланыс телефондары: _____________________________________________________

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
4-қосымша
Нысан
  _____________________ облысы
  ____________________________
(қаласы)
бойынша жергілікті атқарушы
орган басшысы
____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)
кімнен______________________
____________________________
(өтініш берушінің толық аты,
бизнес сәйкестендіру нөмірі
немесе жеке тұлғаның тегі, аты,
әкесінің аты (бар болған
жағдайда) және жеке
сәйкестендіру нөмірі,
мекенжайы, деректемелері,
телефоны)

Өтініш

      ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала

      маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен

      жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын

      субсидиялауға__________________________

      ________________________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды қамтитын мәліметтерді

      қолдануға келісемін. 20__ жылғы "___" _________ (қолы).

      20__жылғы "____"__________

      _____________________________

      (қолы, мөрі (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
5-қосымша
Нысан

Әлеуметтік маңызы бар субсидияланатын автомобиль қатынастары бойынша нақты тасымалданған жолаушылар туралы есеп

      20 __ жылға арналған _____________________________________________

      (ұйымның атауы)

      ________________________________ облыс (қала, аудан) бойынша әлеуметтік маңызы бар

      субсидияланатын автомобиль қатынастары бойынша нақты тасымалданған жолаушылар бойынша есебі

Маршруттың атауы (маршруттың нөмірі)

Маршрут түрі (атауы)

1 жолаушыға бекітілген тариф

Есептік ай ішінде тасымалданған жолаушылар саны

Жолаушылар тасымалынан түскен қаражат, теңге

1

2

3

4

5

6







      Ұйым басшысы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
6-қосымша
Нысан

Билеттерді сату бойынша есеп

      Тасымалдаушының атауы ___________________________________________________

      теңге

Маршруттың атауы немесе нөмірі

Бір реттік жол жүру билеттерін сату туралы ақпарат

билеттің түрі

саны (дана)

билеттің бағасы

жалпы сомасы

1

2

3

4

5


ересек




балалар үшін




жеңілдетілген




Жиыны:




Ұзақ мерзімді жол жүру билеттерін сату туралы ақпарат

билеттің түрі

саны (дана)

билеттің бағасы

жалпы сомасы

ересек




балалар үшін




жеңілдетілген




Жиыны:




      Ұйым басшысы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
7-қосымша
Нысан

Жолаушылар тасымалынан түскен қаржылық қаражат туралы есеп

      Тасымалдаушының атауы ___________________________________________________

      теңге

Маршруттың атауы немесе нөмірі

Сома

Бір реттік жол жүру билеттерін сатудан

Ұзақ мерзімді жол жүру билеттерін сатудан

Жеңілдетілген жол жүруден алынған өтемақыдан

Жиыны

1

2

3

4

5











      Ұйым басшысы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
8-қосымша
Нысан

Тасымалдаушының жолаушыларды маршруттарда тасымалдаумен байланысты шығыстарының көлемі жөніндегі есеп

Р/с

Шығындар сомасы, оның ішінде баптар бойынша

Сома, мың теңге

1

2

3




      Ұйым басшысы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  "Ауданаралық (қалааралық
облысішілік), ауданішілік,
қалалық (ауылдық) және қала
маңындағы қатынастарда
әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
автомобильмен жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен
байланысты
тасымалдаушылардың
залалдарын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
9-қосымша
Нысан
  ____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты, әкесінің
аты (бар болған жағдайда)
немесе ұйымының атауы)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан

      Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа алып, "Азаматтарға арналған

      үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының

      № ____ бөлімі (мекенжайы: ___________________________________) мемлекеттік

      көрсетілетін қызмет стандартымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес

      топтамасын ұсыну себебінен ___________________________________________ мемлекеттік

      қызметті көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Ұсынылмаған құжаттардың атауы:

      1)_________________________________________________________;

      2)__________________________________________________________;

      3)…

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалған.

      ___________________________________________            ________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)                        (қолы)

      (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері)

      Орындаушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) _____________

      Телефоны__________

      Алды: ___________________________________ _________________________________

      Көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы

      20 ___ жылғы "___" ___________

Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 25 октября 2019 года № 803. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 октября 2019 года № 19534. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 15 мая 2020 года № 298.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 15.05.2020 № 298 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях".

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфрастуктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развитя Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций и
аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Утвержден приказом Министра
индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 25 октября 2019 года № 803

Стандарт государственной услуги "Субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      2) канцелярию услугодателя.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи документов в Государственную корпорацию или услугодателю – 5 (пять) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в Государственную корпорацию или услугодателю – 20 (двадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации или у услугодателя – 20 (двадцать) минут.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема не входит в срок оказания государственной услуги, услугодатель обеспечивает доставку результата государственной услуги в Государственную корпорацию, не позднее чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – акт выполненных работ по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги (далее – акт выполненных работ), подписанный представителем Заказчика либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      При обращении через Государственную корпорацию услугополучателю направляется уведомление на бумажном носителе с решением о назначении/не назначений субсидии, подписанное уполномоченным лицом услугодателя по формам, согласно приложениям 2 и 3 к настоящему стандарту государственных услуг.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) заключившим Договора о субсидировании социально значимых автомобильных сообщений с услугодателем, в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 883 "Об утверждении Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12353) (далее - Правила).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 или до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 или до 15.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Прием заявок и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 до 17.30 или до 18.00 с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 или до 15.00 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме воскресенья и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается по выбору услугополучателя, в порядке "электронной" очереди без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портал "электронное правительство" (далее – портал).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при предоставлении документов удостоверяющие личность (для идентификации личности) услугополучателя либо его представителя по нотариально заверенной доверенности к услугодателю, в Государственную корпорацию:

      1) заявление по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) акт выполненных работ;

      3) отчет о фактически перевезенных пассажиров по социально значимым автомобильным сообщениям по форме, согласно приложению 5 к настоящему стандарту государственной услуги;

      4) отчет по реализации билетов по форме, согласно приложению 6 к настоящему стандарту государственной услуги;

      5) отчет о финансовых средствах, поступивших от перевозки пассажиров по форме, согласно приложению 7 к настоящему стандарту государственной услуги;

      6) отчет по объему расходов Перевозчика, связанных с перевозкой пассажиров на маршрутах по форме, согласно приложению 8 к настоящему стандарту государственной услуги, в случае использования электронной системы оплаты проезда в городском (сельском) или пригородном сообщениях исходя из пройденного пути по маршруту (километр);

      7) документ диспетчерской службы автовокзалов (автостанций) или справки от акима сельского округа или лица его заменяющего, подтверждающей выполненные рейсы по данному маршруту, в случае осуществления перевозок в межрайонном (междугородном внутриобластном) или внутрирайонном сообщениях;

      8) в случае использования электронной системы оплаты проезда в городском (сельском) или пригородном сообщениях документа с единой диспетчерской службы населенного пункта, подтверждающего выполненные рейсы по данному маршруту, исходя из пройденного пути по маршруту (километр);

      9) документ диспетчерской службы (при наличии), подтверждающего выполнение рейсов по городским маршрутам.

      Сведения документов, удостоверяющих личность, работники Государственной корпорации получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства". Документы после сверки с оригиналом возвращаются услугополучателю.

      Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги.

      При подаче услугополучателем всех требуемых документов в Государственную корпорацию выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 9 настоящего стандарта государственной услуги Государственная корпорация выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 9 к настоящему стандарту государственной услуги.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 9 настоящего стандарта государственной услуги, за исключением документов, предусмотренных в подпунктах 6), 8) пункта 9 настоящего стандарта государственной услуги, которые предоставляются только в случае использования электронной системы оплаты проезда в городском (сельском) или пригородном сообщениях, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      Выдача результатов государственной услуги через Государственную корпорацию осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает его услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Правилами.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя, Государственной корпорации или на имя руководителя Министерства указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы подаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию Государственной корпорации или услугодателя, а также посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю доступна информация о жалобе, которая обновляется в ходе ее обработки в государственном органе (отметка о доставке, регистрации, исполнении, ответ по результатам рассмотрения или отказ в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через Государственную корпорацию

      13. Услугополучатели имеющие нарушение здоровья, со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) Министерства – www.miid.gov.kz, раздел "Государственные услуги";

      2) Государственной корпорации – www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 98-35-48. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1 к стандарту
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

                              Акт выполненных работ

      город____________ "___" _________ 20___ года

      Мы, нижеподписавшиеся, представитель Заказчика__________________________
                                                      (наименование)
_____________________________________________________________________________
      (должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)
с одной стороны и представитель Исполнителя_____________________________________
                                                (наименование)
_____________________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, главного бухгалтера)
с другой стороны, составили настоящий акт о том, что выполненные работы по перевозке
пассажиров в ____________ сообщении по_________________________________________
            (вид сообщения)                   (наименование, № маршрута)
маршруту за "__" ________ 20___ года удовлетворяют условиям Договора.
Количество перевезенных пассажиров составляет:
_______________________________________________________________________________
                  (количество пассажиров цифрами и прописью)
При использования электронной системы оплаты проезда в городском (сельском) или
пригородном сообщениях, выполненный объем перевозки
________________________________________________________________________________
                              (километры, цифрами и прописью)
Сумма субсидирования составляет:
________________________________________________________________________________
                              (сумма цифрами и прописью в тенге)

      Юридические адреса сторон:

Заказчик:

Исполнитель:

Наименование

Наименование

Адрес

Адрес

Банковские реквизиты

Банковские реквизиты

_______________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

_____________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

________________________________

_____________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) главного бухгалтера)

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) главного бухгалтера)

      Место для печати (при наличии) Место для печати (при наличии)

  Приложение 2
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

                                    Уведомление

      Уважаемый (-ая) _________________________________________________________
                                    (услугополучатель)
Уведомляем Вас о решении о назначении субсидии по направлению
________________________________________________________________________________
                        (субсидируемое направление)
В случае возникновения вопросов просим обратится в _________________________________
                                                      (услугодатель)
Исполнитель:____________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись удостоверяющем личность)
Контактные телефоны: ___________________________________________

  Приложение 3
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

                                    Уведомление

      Уважаемый (-ая) __________________________________________________________
                                          (услугополучатель)
Уведомляем Вас о решении о неназначении субсидии по направлению
_______________________________________________________________________________
                              (субсидируемое направление)
Причина отказа:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
В случае возникновения вопросов просим обратится в _________________________________
________________________________________________________________________________
                              (услугодатель)
Исполнитель: _______________________________________________________ ____________
                        (фамилия, имя, отчество (при его наличии),             подпись
                        удостоверяющем личность)
Контактные телефоны: _____________________________________

  Приложение 4
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма
  Руководителю местного
исполнительного органа по
___________________области
(город)
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
от ________________________
(полное наименование заявителя,
бизнес-идентификационный
номер или (фамилия, имя,
отчество (при его наличии)
физического лица и
индивидуальный идентификационный номер,
адрес, реквизиты, телефон)

                                          Заявление

      на субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением автомобильных пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям в межрайонном (междугородном внутриобластном), внутрирайонном, городском (сельском) и пригородном сообщениях_________________________________

      _________________________________________________________________

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах __________

      "__" ____ 20 __ года (подпись)

      "__"__________20__ года

      ______________________________

      (подпись, печать (при его наличии)

  Приложение 5
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

Отчет о фактически перевезенных пассажиров по социально значимым автомобильным сообщениям

_______________________________________________________________________
(наименование организации)

      по __________________________________ области (городу, району) за ___________________ 20___ года

№ п/п

Наименование маршрута (номер маршрута)

Вид маршрута (название)

Утвержденный тариф на 1 пассажира

Количество перевезенных пассажиров в течение отчетного месяца

Средства поступившие от перевозок пассажиров, тенге

1

2

3

4

5

6







      Руководитель организации

      Главный бухгалтер

      Место для печати (при наличии)

  Приложение 6
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

Отчет по реализации билетов

      Наименование перевозчика ___________________________________

  тенге

Наименование или номер маршрута

Информация о реализации разовых проездных билетов

вид билета

количество (штук)

цена билета

общая сумма

1

2

3

4

5


взрослый




детский




льготный




Итого:




Информация о реализации долгосрочных проездных билетов

вид билета

количество (штук)

цена билета

общая сумма

взрослый




детский




льготный




Итого:




      Руководитель организации

      Главный бухгалтер

      Место печати (при наличии)

  Приложение 7
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

Отчет о финансовых средствах, поступивших от перевозки пассажиров

      Наименование перевозчика ___________________________________

  тенге

Наименование или номер маршрута

Сумма

от продажи разовых проездных билетов

от продажи долгосрочных проездных билетов

от полученных компенсаций за льготный проезд

Итого

1

2

3

4

5











      Руководитель организации

      Главный бухгалтер

      Место печати (при наличии)

  Приложение 8
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма

Отчет по объему расходов Перевозчика, связанных с перевозкой пассажиров на маршрутах

№ п/п

Сумма расходов, в том числе по статьям

Сумма, тысяч тенге

1

2

3




      Руководитель организации

      Главный бухгалтер

      Место для печати (при наличии)

  Приложение 9
государственной услуги
"Субсидирование убытков
перевозчика, связанных с
осуществлением автомобильных
пассажирских перевозок по
социально значимым
сообщениям в межрайонном
(междугородном внутриобластном),
внутрирайонном, городском
(сельском) и пригородном сообщениях"
  Форма
  ____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ___ филиала Некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (адрес: ___________________________________) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги ____________________________________ ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1)__________________________________________________________;

      2)__________________________________________________________;

      3)...

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

       _______________________________________________________ _______________

                  Фамилия, имя, отчество (при его наличии)             (подпись)
                  (работника Государственной корпорации)

      Исполнитель фамилия, имя, отчество (при его наличии) _____________

      Телефон__________

      Получил: _________________________________________________ ______________
                  Фамилия, имя, отчество (при его наличии)             подпись
                  услугополучателя

      "___" _________ 20__ года