"Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 332 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2019 жылғы 5 желтоқсандағы № 1038 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 6 желтоқсанда № 19704 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 30.03.2020 № 267 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 332 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11174 болып тіркелген, "Әділет" нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 11 маусымда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақта:

      5) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 6) тармақшамен толықтырылсын:

      "6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес "Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтерді беру";

      осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес 6-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екені анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініш қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.";

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 3-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына уақытша жеке куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екені анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініш қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.";

      осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 2-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      9-тармақтың 1) тармақшасының бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке тұлғаны сәйкестендіру үшін тұрғын үй иесінің (үй иесінің өзінің қатысуы міндетті) жеке басын куәландыратын құжат және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес тұрақты не уақытша тіркеуге оның жазбаша түрде келісімі.";

      қосымшаның оң жағындағы жоғарғы бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымша";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екені анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініш қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.";

      осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес 2-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екені анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініш қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.".

      осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне (М.Т. Қабденов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасы
Ішкі істер Министрі
Е. Тургумбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 5 желтоқсандағы
№ 1038 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 10 сәуірдегі
№ 332 бұйрығына
6-қосымша

"Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтерді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтерді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

      "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттар топтамасын Мемлекеттік корпорацияға тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) түрде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық түрдегі мәліметтерді беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – дүйсенбіден бастап жұмаға дейін түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, сенбіде – сағат 9-00-ден 13-00-ге дейін, демалыс – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi;

      2) Мемлекеттік корпорацияның – дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кесесіне сәйкес түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, демалыс – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерi.

      Мемлекеттік қызмет жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібінде көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша көрсетіледі, "электрондық кезекті" портал арқылы брондауға болады;

      3) порталдың – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы.

      9. Көрсетілетін қызметті алушылар жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      туу туралы куәлік (жақын туысқандарына мәліметтер алу кезінде туысқандық байланыстарды растау үшін);

      жақын туысқандарын қоспағанда, жеке тұлғаның осы адамға қатысты мәліметтерді көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін нотариалды куәландырылған келісімі;

      2) порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған немесе көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы берген абоненттік нөмірі порталдың есептік жазбасына тіркелген және қосылған жағдайда бір реттік парольмен куәландырылған электрондық сұрау салу;

      Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, сұрау салуды қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екені анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтініш қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не 010000, Нұр-Сұлтан қаласы Тәуелсіздік даңғылы, 1 мекенжайы бойынша Министрлік басшысының атына беріледі.

      Шағым почта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), почталық мекенжайы көрсетіледі.

      Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Шағымның қабылданғанын растау көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегін, атын, әкесінің атын (ол болған жағдайда), берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орнын көрсете отырып, оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Мемлекеттік корпорацияның басшысына жолданады.

      Қолма-қол, сол сияқты почта арқылы келіп түскен шағымды Мемлекеттік корпорацияда қабылданғанын растау оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркелген күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді, ол көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеуі (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қаралғаны немесе қараудан бас тартылғаны туралы жауап) барысында жаңартылып отырады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Заңнамада белгіленген тәртіпте өзіне өзі қызмет көрсету, өздігінен жүріп-тұру, бағдарлану қабілетінен немесе мүмкіндігінен толық немесе ішінара айырылған көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жеріне шыға отырып, 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс-орталығы арқылы жүгіну жолымен жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің – www.mvd.gov.kz интернет-ресурсында "Министрлік туралы" бөлімде, "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің құрылымдық бөліністерінің веб-ресурстары" кіші бөлімінде;

      2) мемлекеттік корпорацияның – www.gov4с.kz интернет-ресурсында;

      3) порталдың – www.egov.kz орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған кезде портал арқылы бір реттік парольді беру немесе "электрондық үкімет" веб-порталының хабарламасына жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жолдау арқылы субъектінің "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы электрондық түрде;

      әкімдік ғимаратындағы өзіне-өзі қызмет көрсету аймағында (халықтың мемлекеттік қызметтерді өз бетінше алуы үшін) мемлекеттік қызмет алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде, көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметтері, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

      17. Көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.mvd.gov.kz сайтында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Шекара маңындағы аумақтың
елді мекенінде тұрақты тұратын
жері бойынша тіркелуін
растайтын мәліметтерді беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан


Бірегей нөмір

Құжатты электрондық үкімет порталы қалыптастырған



Уникальный номер

Документ сформирован порталом электронного правительства



Алу күні


Дата получения

"Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтер"
"Сведения, подтверждающие регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории"
ЖСН _________________________
Мемлекеттік деректер базасының мәліметтері бойынша __________________
По сведениям из государственной базы данных
(тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), туған жылы және жері)
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), год и место рождения)
Мына мекенжай бойынша: ____________________________________ тіркелген
Зарегистрирован по адресу:
Тіркелген күні: _____________________________________________________
Дата регистрации:
Берілген күні мен уақыты: ____________________________
Дата и время выдачи:

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370 ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасымалдағыштағы құжатпен бiрдей.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.



      Штрих-кодта "ЖТ" МДБ алынған және Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған деректер жазылады.

      *штрих-код содержит данные, полученные из ГБД ФЛ и подписанные электронно-цифровыми подписями: Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

  "Шекара маңындағы аумақтың
елді мекенінде тұрақты тұратын
жері бойынша тіркелуін
растайтын мәліметтерді беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  ________________________
бастығына (ішкі істер
органының атауы)
________________________
тұратын (тұрақты тіркелген
мекенжайы)
азамат __________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))

ӨТІНІШ

      Сізден тұрғын үй иесі ретінде

      _________________________________________________________________

      мекенжайы бойынша тіркелген адамдар туралы мәліметтерді, жақын

      туысыма, сенімхат немесе өкілеттігін куәландыратын өзге құжат бойынша

      жеке тұлғаға (қажеттінің астын сызу керек) тұрғылықты жерінен

      мәліметтерді беруге рұқсат сұраймын

      _________________________________________________________________

      (Т.А.Ә.(болған жағдайда), туған күні, мәліметтер сұратылатын жеке тұлғаның ЖСН)

      _________________________________________________________________

      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)

      Ақпараттық жүйелерде бар, заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді пайдалануға

      келісемін.

      20___ж. "____"________________

      ____________________________________________________________

      (азаматтың қолы)                  (азаматтың Т.А.Ә.(болған жағдайда)

  "Шекара маңындағы аумақтың
елді мекенінде тұрақты тұратын
жері бойынша тіркелуін
растайтын мәліметтерді беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша

      Нысан

      (Көрсетілетін қызметті алушының

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

      жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      ___________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызметті (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада, әрбір тарапқа бір-біреуден.

      Т.А.Ә. (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә._____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 5 желтоқсандағы
№ 1038 бұйрығына
2-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
азаматтарына паспорттар, жеке
куәліктер беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша

      Нысан

      (Көрсетілетін қызметті алушының

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

      жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      ___________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызметті (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада жасалды, әрбір тарапқа бір-біреуден.

      Т.А.Ә. (мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә._____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 5 желтоқсандағы
№ 1038 бұйрығына
3-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
азаматтарына уақытша жеке
куәлік беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша

      Нысан

      (Көрсетілетін қызметті алушының

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

      жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      ___________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызметті (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада жасалды, әрбір тарапқа бір-біреуден.

      Т.А.Ә. (мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә._____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 5 желтоқсандағы
№ 1038 бұйрығына
4-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
халқын тұрғылықты жері
бойынша тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша

      Нысан

      (Көрсетілетін қызметті алушының

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

      жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      ___________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызметті (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада жасалды, әрбір тарапқа бір-біреуден.

      Т.А.Ә. (мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә._____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 5 желтоқсандағы
№ 1038 бұйрығына
5-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
халқын тұрғылықты жері
бойынша тіркеу есебінен
шығару" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
қосымша

      Нысан

      (Көрсетілетін қызметті алушының

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

      жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      ___________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызметті (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат 2 данада жасалды, әрбір тарапқа бір-біреуден.

      Т.А.Ә. (мемлекеттік корпорацияның қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә._____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 332 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 5 декабря 2019 года № 1038. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 декабря 2019 года № 19704. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 267.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.03.2020 № 267 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 332 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11174, опубликованный 11 июня 2015 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в пункте 1:

      подпункт 5) исключить;

      дополнить подпунктом 6) следующего содержания:

      "6) "Представление сведений, подтверждающих регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории" согласно приложению 6 к настоящему приказу";

      дополнить приложением 6 согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в стандарте государственной услуги "Выдача паспортов, удостоверений личности гражданам Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги";

      дополнить приложением 3 согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      в стандарте государственной услуги "Выдача временного удостоверения личности гражданам Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги";

      дополнить приложением 2 согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      в стандарте государственной услуги "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      абзац первый подпункта 1) пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "1) документ, удостоверяющий личность собственника жилища - для идентификации личности (личное присутствие собственника жилища обязательно) и его согласие на постоянную либо временную регистрацию, выраженное в письменной форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.";

      правый верхний угол приложения изложить в следующей редакции:

      "Приложение 1 к стандарту государственной услуги "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги";

      дополнить приложением 2 согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      в стандарте государственной услуги "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги";

      дополнить приложением согласно приложению 5 к настоящему приказу.

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Комитет миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Кабденов М.Т.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
Е. Тургумбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового
развития, инноваций и
аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 5 декабря 2019 г. № 1038
  Приложение 6
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 10 апреля 2015 года № 332

Стандарт государственной услуги "Представление сведений, подтверждающих регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Представление сведений, подтверждающих регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи услугополучателем пакета необходимых документов в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 10 (десять) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      6. Результат оказания государственной услуги - выдача сведений в электронном виде по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата государственной услуги: электронная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов без перерыва на обед, в субботу с 9-00 до 13-00 часов, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 20-00 часов без перерыва на обед, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается по выбору услугополучателя, в порядке "электронной очереди", без ускоренного обслуживания, возможно бронирование "электронной очереди" посредством портала;

      3) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателей:

      1) в Государственную корпорацию:

      документ, удостоверяющий личность, услугополучателя (для идентификации личности);

      заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      свидетельство о рождении (для подтверждения родственных связей при получении сведений на близких родственников);

      нотариально заверенное согласие физического лица, за исключением близких родственников, для выдачи услугополучателю сведений в отношении данного лица;

      2) на портал:

      электронный запрос, подписанный ЭЦП услугополучателя или удостоверенный одноразовым паролем, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи к учетной записи портала;

      В "личный кабинет" услугополучателю направляется уведомление-отчет о принятии запроса с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      10. В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Тәуелсіздік 1.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства.

      В жалобе услугополучателя указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес.

      Жалоба подписывается услугополучателем.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется руководителю Государственной корпорации по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

      13. Услугополучателям, имеющим в установленном законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт - центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:

      1) интернет-ресурсе Министерства – www.mvd.gov.kz в разделе "О Министерстве", подразделе "Веб-ресурсы структурных подразделений Министерства внутренних дел Республики Казахстан";

      2) интернет-ресурсе Государственной корпорации – www.gov4с.kz;

      3) портала – www.egov.kz.

      15. Услугополучатель имеют возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП, а также посредством зарегистрированного на веб-портале "электронного правительства" абонентского номера сотовой связи субъекта путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление веб-портала "электронного правительства";

      в зоне самообслуживания в здании акимата (для самостоятельного получения населением государственных услуг).

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      17. Контактные телефоны справочных служб услугодателя размещены на сайте Министерства: www.mvd.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1 к стандарту
государственной услуги
"Представление сведений,
подтверждающих регистрацию
по постоянному месту
жительства в населенном пункте
приграничной территории"
  Форма


Бірегей нөмір

Құжатты электрондық үкімет порталы қалыптастырған



Уникальный номер

Документ сформирован порталом электронного правительства



Алу күні


Дата получения

"Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтер"
"Сведения, подтверждающие регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории"
ИИН _________________________
Мемлекеттік деректер базасының мәліметтері бойынша _____________________
По сведениям из государственной базы данных
(тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), туған жылы және жері)
 (фамилия, имя, отчество (при его наличии), год и место рождения)
Мына мекенжай бойынша: ___________________________________________тіркелген
Зарегистрирован по адресу (область, город, район, населенный пункт, улица, номер дома, квартиры)
Тіркелген күні: _______________________________________
Дата регистрации:
Берілген күні мен уақыты: ____________________________
Дата и время выдачи:

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370 ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасымалдағыштағы құжатпен бiрдей.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.

     


      Штрих-кодта "ЖТ" МДБ алынған және Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің электрондық цифрлық, қолтаңбасы қойылған деректер жазылады.

      *штрих-код содержит данные, полученные из ГБД ФЛ и подписанные электронно-цифровыми подписями: Министерства юстиции Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

  Приложение 2 к стандарту
государственной услуги
"Представление сведений,
подтверждающих регистрацию
по постоянному месту
жительства в населенном пункте
приграничной территории"
  Начальнику
____________________________
(наименование органа
внутренних дел)
от гр-на
____________________________
(Ф.И.О.(при его наличии))
проживающего
____________________________
(адрес постоянной регистрации)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вашего разрешения на выдачу сведений, как собственнику жилья, о лицах, зарегистрированных по адресу:
______________________________________________________________________________
сведений с места жительства на меня, близкого родственника, физическое лицо по
доверенности или иному документу, удостоверяющему полномочия (нужное подчеркнуть)
_______________________________________________________________________________
      (Ф.И.О. (при его наличии), дата рождения, ИИН физического лица, на которое запрашиваются сведения)
_______________________________________________________________________________
                  (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
"____"________________20___г.
________________________________________________________________________________
      (подпись гражданина)             (Ф.И.О.(при его наличии) гражданина)

  Приложение 3 к стандарту
государственной услуги
"Представление сведений,
подтверждающих регистрацию
по постоянному месту
жительства в населенном пункте
приграничной территории"

      Форма

      (Фамилия, имя, отчество (при

      его наличии) (далее – Ф.И.О.),

      услугополучателя)

      _____________________________

      (адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ….

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О._____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя "___" _________ 20__ год

  Приложение 2 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 5 декабря 2019 г. № 1038
  Приложение 3 к стандарту
государственной услуги
"Выдача паспортов,
удостоверений личности
гражданам Республики Казахстан"

      Форма

      (Фамилия, имя, отчество (при

      его наличии) (далее – Ф.И.О.),

      услугополучателя)

      _____________________________

      (адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ….

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О._____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год

  Приложение 3 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 5 декабря 2019 г. № 1038
  Приложение 2 к стандарту
государственной услуги
"Выдача временного
удостоверения личности
гражданам Республики Казахстан"

      Форма

      (Фамилия, имя, отчество (при

      его наличии) (далее – Ф.И.О.),

      услугополучателя)

      _____________________________

      (адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ….

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О._____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год

  Приложение 4 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 5 декабря 2019 г. № 1038
  Приложение 2 к стандарту
государственной услуги
"Регистрация по месту
жительства населения
Республики Казахстан"

      Форма

      (Фамилия, имя, отчество (при

      его наличии) (далее – Ф.И.О.),

      услугополучателя)

      _____________________________

      (адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ….

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О._____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год

  Приложение 5 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 5 декабря 2019 г. № 1038
  Приложение к стандарту
государственной услуги
"Снятие с регистрация по месту
жительства населения
Республики Казахстан"

      Форма

      (Фамилия, имя, отчество (при

      его наличии) (далее – Ф.И.О.),

      услугополучателя)

      _____________________________

      (адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ….

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О._____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год