Аудандық мәслихаттың 2016 жылғы 2 наурыздағы № 404 "Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы" шешіміне өзгеріс енгізу туралы

Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 2019 жылғы 24 шілдедегі № 368 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 30 шілдеде № 6311 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 2023 жылғы 29 желтоқсандағы № 123 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 29.12.2023 № 123 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңының 6 бабына, 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Қарғалы аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қарғалы аудандық мәслихатының 2016 жылғы 2 наурыздағы № 404 "Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №4826 болып тіркелген, 2016 жылғы 4 сәуірде "Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) шешіміне келесідей өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген шешіммен бекітілген Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Қарғалы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы шешімді Ақтөбе облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы шешімді Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы шешімді Қарғалы аудандық мәслихатының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат сессиясының төрағасы Б. Жаржанов
      Аудандық мәслихат хатшысы Н. Заглядова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Ақтөбе облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру

      және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы "

      мемлекеттік мекемесі басшысының міндетін атқарушы

      ___________________ Д. Достанова

      "___" ______________2019ж.

  Қарғалы аудандық мәслихатының
  2019 жылғы 24 шілдедегі
  № 368 шешіміне қосымша
  Қарғалы аудандық мәслихатының
  2016 жылғы 2 наурыздағы
  № 404 шешімімен бекітілген

Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидалары

      1. Осы Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары (бұдан әрi–Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдермен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы Ақтөбе облысы бойынша филиалының – әлеуметтік қамтамасыз ету бойынша Қарғалы аудандық бөлімі (бұдан әрі-уәкілетті ұйым);

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Қарғалы ауданы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі –ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      8) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын "Қарғалы аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      9) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      10) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      3. Осы Қағидалар Қарғалы ауданында тұрақты тұратын адамдарға қолданылады.

      4. Әлеуметтік көмекке мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына "Қарғалы аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен және осы Қағидалармен белгіленген тәртіпте көрсетіледі.

      5. Әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы орган (бұдан әрі–ЖАО) мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі–алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек көрсету үшін атаулы күндер мен мереке күндерінің тізбесі:

      9 мамыр –Жеңіс күні;

      қазан айының екінші жексенбісі - Мүгедектер күні.

      Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін облыстардың ЖАО бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі және әлеуметтік көмектің мөлшерлері

      8. Ай сайынғы әлеуметтік көмек табыстарын есепке алмай көрсетіледі:

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне коммуналдық қызметтерге,

      8 000 (сегіз мың) теңге мөлшерінде уәкілетті ұйымның ұсынған тізімдері негізінде;

      2) мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу үшін мүгедек балалардың ата-аналарына немесе заңды өкілдеріне, білім беру кезеңіне бір мүгедек балаға, 2 (екі) айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде "Қарғалы аудандық білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесінің берген тізімдеріне сәйкес;

      3) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға, ай сайын ұсынылатын "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Қарғалы орталық аудандық ауруханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорыны берген тізімдерге сәйкес, жылына 6 айға дейінгі амбулаториялық ем алу мерзіміне 10 (он) айлық есептiк көрсеткіш мөлшерінде.

      4) Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне, I, II, III топтағы мүгедектерге, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға және оларды ертіп жүруші тұлғаларға, "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - облыстық денсаулық сақтау басқармасы) жолдамасы бойынша емделуге төленетін жол шығындарын өтеу үшін.

      Әлеуметтік көмек, егер жоғарыда аталған тұлғалар толық мемлекет қарауында болмаған жағдайда көрсетіледі.

      9. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, не оның мүлкіне зиян келтіру нәтижесінде келтірілген шығындарға байланысты біржолғы әлеуметтік көмектің төмендегі мөлшерлері белгіленеді:

      1) Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне, 150 000 (жүз елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға, 100 000 (жүз мың) теңгеге дейінгі шекте;

      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына, 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте;

      4) зейнеткерлік жасқа жеткен адамдарға, 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      5) мүгедектерге, оның ішінде он сегіз жасқа дейінгі мүгедек баланы тәрбиелеп отырған адамдарға, 60000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      6) саяси қуғын-сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіндерден зардап шеккен адамдарға, 50 000 (елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      7) көп балалы отбасыларға, 140 000 (бір жүз қырық мың) теңгеге дейінгі шекте;

      8) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, балалар үйінің түлектеріне, 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      9) аз қамтылған азаматтарға, 140 000 (жүз қырық мың) теңгеге дейінгі шекте;

      10) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға, 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте.

      11) Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан зардап шеккен азаматтарға 100 000 (жүз мың) теңгеден аспайтын мөлшерде.

      10. Өмірлік қиын жағдайлардағы азаматтарға, егер жолыққан сәттің алдындағы тоқсанда отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы Ақтөбе облысы бойынша төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінен бір еседен аспаса әлеуметтік көмек көрсетіледі (кірісі есептелмей әлеуметтік көмек көрсетілетін Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектерін қоспағанда).

      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, әлеуметтік көмек олардың табысын есепке алмай көрсетіледі.

      Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаж азаматтардың санаттарының қатарына жатқызу үшін төмендегілер негіздемелер болып табылады:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табыстың, өмірлік қиын жағдай туындауына байланысты біржолғы әлеуметтік көмек тағайындау барысында ең төменгі күнкөріс деңгейінің бір еселік мөлшерінен аспауы.

      11. Табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініштерді қарау мерзімі:

      өмірлік қиын жағдайлар туындаған сәттен бастап алты айдан кеш емес.

      12. Атаулы күндер мен мерекелік күндерге табыстарын есепке алмай біржолғы әлеуметтік көмек көрсетіледі:

      9 мамыр - Жеңіс күніне орай:

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерiнде;

      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға, 50 000 (елу мың) теңге мөлшерiнде;

      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысына қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына, 30 000 (отыз мың) теңге мөлшерiнде;

      4) мемлекеттік арнайы жәрдемақы алатын 1941 жылдың 22 маусымынан 1945 жылдың 9 мамыры аралығында кемінде алты ай әскери қызмет өткерген және тылда жұмыс жасаған азаматтарға, 20 000 (жиырма мың) теңге мөлшерiнде;

      5) мүгедек деп танылмаған, екінші рет некеге отырмаған, қайтыс болған Ұлы Отан соғысына қатысушылардың әйелдеріне (күйеулеріне), 25000 (жиырма бес мың) теңге мөлшерiнде;

      6) қайтыс болған ауғандық жауынгерлердің екінші рет некеге отырмаған әйелдеріне, 25000 (жиырма бес мың) теңге мөлшерiнде;

      7) мүгедектер күніне орай мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алушы мүгедектерге, 36 000 (отыз алты мың) теңге мөлшерiнде.

      13. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмекті көрсету тәртібі

      14. Атаулы күндер мен мерекелік күндері әлуметтік көмек алушылардан өтініш талап етілмей, аудандық әлеуметтік көмектерді тағайындау және төлеуді қамтамасыз ететін уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың, ЖАО бекіткен тізімі бойынша көрсетіледі.

      Азаматтардың кейбір санаттарының әр түрлі атаулы күндер мен мерекелік күндері (санатына байланысты) әлеуметтік көмек алуға құқығы болған жағдайда әлеуметтік көмектің бір түрі көрсетіледі (көлемі бойынша үлкені).

      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтің әкіміне мынадай құжаттарды қоса жалғай отырып өтініш береді:

      1) жеке басын куәландыратын құжат;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгендігін растайтын құжат;

      3) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтер;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табысы туралы мәліметтер;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын акті немесе құжат.

      16. Осы қағидалардың 8 тармағының 1), 2), 3) тармақшаларында көрсетілген адамдарға ай сайынғы әлеуметтік көмек алушылардың өтініштері талап етілмей көрсетіледі, 8 тармағының 4) тармақшасында көрсетілген адамдар мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) арыз;

      2) жеке куәліктің көшірмесі;

      3) облыстық денсаулық сақтау басқармасы берген белгіленген үлгідегі емделуге жіберген жолдама;

      4) 8 тармақтың 4) тармақшасында көрсетілген азаматтардың санаттарына жататындығын растайтын куәліктің көшірмесі;

      5) жол жүру дерегін растайтын билеттер.

      17. Құжаттарды салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      18. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе ауылдық округтiң әкiмi бiр жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiнiң құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.

      19. Учаскелiк комиссия, құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Қағидалардың 2, 3 қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе ауылдық округ әкiмiне жiбередi.

      Ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкілетті органға жiбередi.

      20. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.

      21. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкілетті орган тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.

      22. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе ауылдық округ әкiмiнен өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      23. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.

      24. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға қажеттi құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 20 және 21 тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      25. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;

      2) өтiнiш берушi адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мөлшерлерінің, әлеуметтiк көмек көрсету үшiн Қарғалы аудандық мәслихаты белгiлеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      26. Әлеуметтiк көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру ауданның бюджетiнде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегiнде жүзеге асырылады.

4. Көрсетiлетiн әлеуметтiк көмектi тоқтату және қайтару үшiн негiздемелер

      27. Әлеуметтiк көмек келесі жағдайларда тоқтатылады:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы Қарғалы ауданы аумағынан тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттiк медициналық-әлеуметтiк мекемелерге тұруға жiберген

      4) алушы ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталғанда.

      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      28. Бұл ретте дәйексіз мәліметтерді келтіріп заңсыз әлеуметтік көмек тағайындауға әкелгені анықталған жағдайда, әлеуметтік көмек төлеу тағайындалған тұлғаға (отбасына) белгіленген кезеңге тоқтатылады. Артық төленген сомалар ерiктi қайтаруға жатады, бас тартқан жағдайда- сот арқылы.

5. Қорытынды ереже

      29. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепке алуды уәкiлеттi орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң немесе "Әлеуметтік көмек" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң дерекқорын пайдалана отырып жүргiзіледі.

  Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек
  көрсету, мөлшерлерін белгілеу және
  мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  Қағидаларына 1 қосымша

      Отбасының тіркеу нөмірі _____

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _________________________ _______________________

      (Өтініш берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекенжайы, тел.)

Жеке сәйкестендіру нөмірі

Отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы
















      Өтініш берушінің қолы ____________________ Күні _____________

      Отбасы құрамы туралы мәліметтерді растауға уәкілетті органның лауазымды адамының

      Т.А.Ә. __________________ (қолы)

  Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек
  көрсету, мөлшерлерін белгілеу және
  мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  Қағидаларына 2 қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру АКТІСІ

      20__ ж. "___" _______

      (елді мекен) _____________________

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә:__________________________________________

      2. Тұратын мекенжайы: _____________________________________________

      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдайы:

      __________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______ адам, оның ішінде:

Р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні, айы, жылы

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайтадаярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай

















      Еңбекке жарамды барлығы ___________ адам.

      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері__ адам.

      Балалардың саны: ___________оның ішінде:

      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар __ адам, оқушыға оқу құны жылына ______ теңге.

      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)

      _____________________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________________

      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек):

      _____________________________________________________________________________

      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар: ________________________________________________________________________________

      Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның шінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыстүрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқышаруашылық (ауладағыучаске, малыжәнеқұсы), саяжайжәнежеручаскесі (жерүлесі) туралымәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына





































      6. Мыналардың:

      авто көлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделгентабыстар)

      _________________________________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек, өзгеде тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыстар)___________________________________________________________

      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі): ______________________________________________________________________________

      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):

      ___________________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________________

      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілуі

      _________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайлары____

      ________________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы: __________________ ______________________________

      Комиссия мүшелері: __________________ ________________________________

      __________________ __________________

      __________________ __________________

      __________________ __________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: ____________________________________

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ____________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә.және қолы, күні

      ___________________________________________________________________

      (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек
  көрсету, мөлшерлерін белгілеу және
  мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  Қағидаларына 3 қосымша

Учаскелік комиссияның № ____ қорытындысы

      20_ ж. "____" ____________

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)_________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)

      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттардың және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде________________________________________________

      (қажеттілігі, қажет еместігі) өтініш беруші

      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдын туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: ______________ __________________________

      Комиссия мүшелері: ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      ______________ __________________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды

      қосаберілгенқұжаттармен___данада 20__ ж. "__"__________ қабылданды.

      Құжаттарды қабылдаған ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің

      Т.А.Ә., лауазымы, қолы__________

О внесении изменения в решение районного маслихата от 2 марта 2016 года № 404 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе"

Решение Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 24 июля 2019 года № 368. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 30 июля 2019 года № 6311. Утратило силу решением Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 29 декабря 2023 года № 123

      Сноска. Утратило силу решением Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 29.12.2023 № 123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса от 4 декабря 2008 года и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Каргалинский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Внести в решение Каргалинского районного маслихата от 2 марта 2016 года № 404 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4826, опубликованное 4 апреля 2016 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет") следующее изменение:

      Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе, утвержденные указанным решением изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему решению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат Каргалинского районного маслихата" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего решения в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего решения на официальное опубликование в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде;

      3) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе Каргалинского районного маслихата.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии маслихата Б. Жаржанов
      Секретарь районного маслихата Н. Заглядова

      "СОГЛАСОВАНО"

      Исполняющая обязанности руководителя

      управления координации

      занятости и социальных программ

      Актюбинской области

      ___________________Д. Достанова

      "___" ______________2019г.

  Приложение
  к решению Каргалинского
  районного маслихата
  от 24 июля 2019 года № 368
  Утверждены решением
  Каргалинского районного маслихата
  от 2 марта 2016 года № 404

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе (далее-Правила) разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан".

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) отдел Каргалинского района по социальному обеспечению филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Актюбинской области (далее -уполномоченная организация);

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия–комиссия, создаваемая решением акима Каргалинского района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум–необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины;

      5) праздничные дни–дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) трудная жизненная ситуация–ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      8) уполномоченный орган - государственное учреждение"Каргалинский районный отдел занятости и социальных программ", финансируемое за счет местного бюджета, осуществляющее оказание социальной помощи;

      9) участковая комиссия - комиссия, создаваемая решениемакимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      10) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      3. Данные Правила распространяются на лиц, постоянно проживающих в Каргалинском районе.

      4. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан государственным учреждением "Каргалинский районный отдел занятости и социальных программ" в порядке определяемым настоящими Правилами.

      5. Под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местными исполнительными органами (далее–МИО) в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Перечень памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи:

      День Победы – 9 мая;

      День инвалидов – второе воскресенье месяца октября.

      Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых областными МИО.

2. Перечень категорий получателей социальной помощи и размеры социальной помощи

      8. Ежемесячная социальная помощь без учета дохода оказывается:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на коммунальные услуги, в размере 8 000 (восьми тысяч) тенге согласно списков, представленных уполномоченной организацией;

      2) родителям или законным представителям детей – инвалидов, возмещение затрат на обучение на дому детей инвалидов, на одного ребенка – инвалида, в размере 2 (двух) месячного расчетного показателя, на период обучения, согласно списков, представленных государственным учреждением "Каргалинский районный отдел образования, физической культуры и спорта";

      3) гражданам, страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза, согласно списков государственного коммунального предприятия "Каргалинская центральная районная больница" на праве хозяйственного ведения государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области", предоставляемых ежемесячно на период амбулаторного лечения, в пределах до шести месяцев в году, в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей;

      4) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, инвалидам I, II, III групп, детям-инвалидам до шестнадцати лет и сопровождающим их лицам для оплаты проезда на лечение по направлению государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области" (далее - областное управление здравоохранения).

      Социальная помощь оказывается в случае, если вышеназванные лица не находятся на полном государственном обеспечении.

      9. В зависимости от наступившей трудной жизненной ситуации или убытка, понесенного в результате повреждения его имущества, устанавливаются следующие размеры единовременной социальной помощи:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере не более 150 000 (ста пятидесяти тысяч) тенге;

      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере не более 100 000 (ста тысяч) тенге;

      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в размере не более 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге;

      4) лицам, достигшим пенсионного возврата, в размере не более 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      5) инвалидам, в том числе лицам, воспитывающим ребенка-инвалида до восемнадцати лет в размере не более 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      6) жертвам политических репрессий, лицам, пострадавшим от политических репрессий в размере не более 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      7) многодетным семьям, в размере не более 140 000 (сто сорока тысяч) тенге;

      8) детям–сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, выпускникам детских домов, в размере не более 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      9) малообеспеченным гражданам, в размере не более 140 000 (сто сорока тысяч) тенге;

      10) гражданам, имеющим онкологические заболевания, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза, в размере не более 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге.

      11) гражданам, пострадавшим вследствие стихийного бедствия или пожара в размере не более 100 000 (сто тысяч) тенге.

      10. Социальная помощь гражданам, находящимся в трудной жизненной ситуации, предоставляется, если среднедушевой доход семьи (гражданина) за предшествовавший на момент обращения квартал не превышает однократного размера прожиточного минимума по Актюбинской области (за исключением участников и инвалидов Великой Отечественной войны, которым социальная помощь оказывается без учета дохода).

      При наступлении трудной жизненной ситуации, участникам и инвалидам Великой Отечественной войны социальная помощь оказывается без учета их дохода.

      Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего однократного размера прожиточного минимума для предоставления единовременной социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      11.Сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара:

      не позднее шести месяцев с момента наступления соответствующей трудной жизненной ситуации.

      12. Единовременная социальная помощь без учета дохода к памятным датам и праздничным дням оказывается:

      ко Дню Победы- 9 мая:

      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере 100 000 (ста тысяч) тенге;

      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в размере 30 000 (тридцати тысяч) тенге;

      4) гражданам, трудившимся и проходившим воинскую службу в тылу, не менее 6 месяцев в период с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года, получающим специальное государственное пособие, в размере 20 000 (двадцать тысяч) тенге;

      5) женам (мужьям) умерших участников Великой Отечественной Войны, не признававшихся инвалидами, не вступившим в повторный брак, в размере 25 000 (двадцати пяти тысяч) тенге;

      6) женам умерших воинов-афганцев, не вступившим в повторный брак, в размере 25 000 (двадцати пяти тысяч) тенге;

      7) ко Дню инвалидов - инвалидам, получающим государственные социальные пособия– второе воскресенье октября, в размере 36 000 (тридцать шесть тысяч) тенге.

      13. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      14. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      В случае наличия права отдельных категории граждан на социальную помощь (в соответствии статуса) к различным памятным датам и праздничным дням оказывается один вид социальной помощи (более высокий по размеру).

      15. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      16. Ежемесячная социальная помощь лицам, указанным в подпунктах 1), 2), 3) пункта 8 настоящих Правил, оказывается без истребования заявлений от получателей, лица, указанные в подпункте 4) пункта 8 представляют следующие документы:

      1) заявление;

      2) копия удостоверения личности;

      3) направление на лечение установленного образца, выданное областным управлением здравоохранения;

      4) копия удостоверения, подтверждающее принадлежность к категориям граждан указанным в подпункте 4) пункта 8;

      5) билеты, подтверждающие факт проезда.

      17. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      18. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      19. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к настоящим Правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      20. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      21. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      22. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      23. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      24. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 20 и 21 настоящих правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      25. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи), установленного Каргалинским районным маслихатом, порога для оказания социальной помощи.

      26. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      27. Социальная помощь прекращается в следующих случаях :

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы Каргалинского района;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико – социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      5) недостоверность сведений или несоответствие документов, предоставляемых заявителем;

      6) при совмещении должностей, должность получателя социальной поддержки по основному месту работы, не соответствует перечню должностей, имеющих право на социальную поддержку.

      28. В случае выявления представления недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение социальной помощи, выплата социальной помощи лицу (семье) прекращается на период ее назначения. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.

5. Заключительное положение

      29. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системой "Е – собес".

  Приложение 1
  к Правилам оказания
  социальной помоши
  установления размеров
  и определения перечня
  отдельных категорий нуждающихся
  граждан в Каргалинском районе

      Регистрационный номер семьи _______________________________________

Сведения о составе семьи заявителя

      ______________________________________ ____________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя) (домашний адрес, телефон)

Индивидуальный идентификационный номер

фамилия, имя, отчество членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Дата рождения
















      Подпись заявителя ____________________ Дата ________________________

      Фамилия, имя, отчество должностного лица органа, уполномоченного заверять сведения о составе семьи ________________________________________________ _____________________ (подпись)

  Приложение 2
  к Правилам оказания
  социальной помоши
  установления размеров
  и определения перечня
  отдельных категорий нуждающихся
  граждан в Каргалинском районе

АКТ обследования участковой комиссией материального положения заявителя при наступлении трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20__ г. ___________________________________________

      (населенный пункт)

      1. Фамилия, имя, отчество заявителя______________________________________

      2. Адрес места жительства ______________________________________________

      3. Дата и место рождения _______________________________________________

      4. Место работы, должность ____________________________________________

      5. Среднемесячный доход гражданина ____________________________________

      6. Среднедушевой доход семьи __________________________________________

      7. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ____________ человек, в том числе:

Фамилия, имя, отчество

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Образование

Занятость, место работы, учебы)

Самостоятельная занятость

Причина незанятости

Данные о регистрации в органах занятости в качестве безработного

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости











      Всего трудоспособных _________ человек.

      Зарегистрированы в качестве безработного _______ человек.

      Незанятые по причинам, предусмотренным подпунктом 2) пункта 2 статьи 2 Закона "О государственной адресной социальной помощи" _______ человек.

      Другие причины незанятости (в розыске, в местах лишения свободы) ____________ человек.

      Количество несовершеннолетних детей _______ человек, в том числе:

      обучающихся на полном государственном обеспечении _____ человек;

      обучающихся в высших и средних специальных учебных заведениях на платной основе - _______ человек, стоимость обучения в год на учащегося ________ тенге.

      8. Наличие социального контракта в рамках Дорожной карты занятости 2020:___ человек:

      1)(Фамилия, имя, отчество)__________________________________________

      2) (Фамилия,имя,отчество)___________________________________________

      9. Получение обусловленных денежных пособий из Общественного фонда "Бота":

      беременные и кормящие женщины __человек;

      дети от 4 до 6 лет __человек;

      дети с ограниченными возможностями __человек;

      молодежь от 16 до 19 лет ___человек.

      10. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное

      ( нужное указать) _________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      Количество комнат без кухни, кладовой и коридора _________________________________________________________________________________

      Расходы на содержание жилья в месяц______________________________________________________

      _______________________________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________________

      11. Доходы семьи:

Фамилия, имя, отчество членов семьи (в том числе заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за 3 месяца, предшествующему месяцу обращения

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)











      12. Наличие:

      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные

      доходы от его эксплуатации) ____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время (заявленные доходы от его эксплуатации) _________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      13. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):

      ________________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________________

      14. Видимые признаки нуждаемости (состояние мебели, жилья, электропроводки)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________________

      15. Видимые признаки благополучия (тарелка спутниковой антенны, кондиционер, свежий дорогой ремонт)

      __________________________________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________________

      16. Санитарно-эпидемиологические условия проживания ________________________________________________________________________________

      17. Другие наблюдения участковой комиссии:

      ________________________________________________________________________________

      18. Председатель комиссии: ________________________________________________________

      Члены комиссии:

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      (подпись) (фамилия, имя, отчество )

      С составленным актом ознакомлен(а):

      Фамилия, имя, отчество и подпись заявителя _________________________________________________

      ________________________________

      От проведения обследования отказываюсь ___________________________________________________

      ______________________________

      Фамилия, имя, отчество и подпись заявителя (или одного из членов семьи).

  Приложение 3
  к Правилам оказания
  социальной помоши
  установления размеров и определения
  перечня отдельных категорий
  нуждающихся граждан
  в Каргалинском районе

Заключение участковой комиссии № __

      "____" ____________ 20___ ж.

      __________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов обследования

      материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о

      __________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости) предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации

      Председатель комиссии: __________ ___________________________

      Члены комиссии:

      _______________________ __________________________

      _______________________ _________________________

      _______________________ _________________________

      _______________________ _________________________

      (подписи) (фамилия, имя, отчество)

      Заключение с прилагаемыми документами в количестве ____ принято "__"____________ 20__ г. __________________________ Фамилия, имя, отчество, должность, подпись работника, акима сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы