Маңғыстау облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың қағидаларын бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2019 жылғы 2 қазандағы № 213 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2019 жылғы 15 қазанда № 4002 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Заңына сәйкес Маңғыстау облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Маңғыстау облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (С.С. Қалдығұл) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары Б.А. Қашақовқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Маңғыстау облысының әкімі С. Трумов

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2019 жылғы 2 қазандағы
  № 213 қаулысымен бекітілген

Маңғыстау облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 24.11.2022 № 220 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Осы Маңғыстау облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағида) "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 2-тармағының 17-10) тармақшасына сәйкес әзірленді және әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру тәртiбiн айқындайды.

      Ескерту. 1 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қоры – облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың аумағында аграрлық азық-түлік нарығына реттеушілік әсер ету және азық – түлiк қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету үшiн құрылған азық-түлiк тауарларының жедел қоры;

      2) азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту – азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды өткізу немесе жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылдың жаңа егінінен дәл сондай көлемдегі азық-түлік тауарларын кейін жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды қайтару;

      3) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру – сатып алу интервенциялары, азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына азық-түлік тауарларын орналастыру және сақтау;

      4) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалану – тауар интервенцияларын жүргізу және азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту мақсатында азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу;

      5) алып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      5-1) ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші (бұдан әрі – ауылшартауарынөндіруші) – ауыл шаруашылығы өнімін өндірумен айналысатын жеке немесе заңды тұлға;

      6) алып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      7) сатып алу интервенциялары – облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың аумағында бағалар төмендеген кезде, Қазақстан Республикасының аумағында төтенше жағдай енгізілген кезде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмалары шеңберінде мамандандырылған ұйымдардың әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алуы жөніндегі іс-шаралар;

      8) тауар интервенциялары – бағалар өскен кезде ішкі нарықты тұрақтандыру мақсатында жүзеге асырылатын, азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларынан ішкі нарықта азық-түлік тауарларын өткізу жөніндегі іс-шаралар;

      8-1) тіркелген баға - өндіруге/сатып алуға, сақтауға, табиғи кемуге (кебуге), межелі орынға дейін жеткізуге кеткен шығындарды, сондай-ақ өнімнің өзіндік құнынан маржалық табысты ескере отырып, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарының бағасы;

      8-2) форвард – сатып алушы (немесе сатушы) болашақта келісілген шарттармен базалық активті сатып алудың (немесе сатудың) белгілі бір мерзімі өткеннен кейін өзіне міндеттеме алатын туынды қаржы құралы;

      9) шекті сауда үстемесі – ішкі сауда субъектілерінің түпкілікті тұтынушыларға азық-түлік тауарларын өткізуі кезінде бағаны айқындау үшін қалыптастырылатын сауда үстемесі.

      Ескерту. 2 - тармаққа өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктері әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларына сәйкес іске асырылады.

      4. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерінің тиімді және уақтылы қолданылуын қамтамасыз ету мақсатында Маңғыстау облысының әкімі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қамтамасыз ету жөніндегі комиссияны (бұдан әрі - Комиссия) құрады және оның құрамын бекітеді.

      5. Облыс әкімінің кәсіпкерлік және сауда мәселесі бойынша орынбасары Комиссияның төрағасы болып табылады, кәсіпкерлік, сауда және ауыл шаруашылығы басқармаларының қызметкерлері, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері Комиссия мүшелері болып табылады. Комиссия өз қызметін тұрақты негізде жүзеге асырады.

      6. Комиссияның сандық құрамы тақ болуы және кемінде тоғыз адамнан тұруы тиіс. Бұл ретте комиссия мүшелерінің үштен екісі жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері болуы тиіс. Комиссия хатшысы оның мүшесі болып табылмайды.

      7. Комиссияның құзыретіне мыналар жатады:

      1) облыс аумағында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шешім қабылдау;

      2) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын құру және пайдалану тетігін іске асыру мақсатында азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және олар бойынша шекті сауда үстемесін анықтау;

      3) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларына сәйкес қарыз беруге кәсіпкерлік субъектісін анықтау;

      4) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті сауда үстемесін анықтау бойынша мамандандырылған ұйымдардың ұсыныстарын қарау.

      8. Комиссияның жұмысын құруды және ұйымдастыруды "Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы) қамтамасыз етеді.

      9. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру үшін "Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымдардан әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шарт жасасу жолымен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асырады.

      10. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейінгі үш жылдық кезеңге Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы мамандандырылған ұйыммен тұрақтандыру қорының заттай және ақшалай мәндегі өтпелі активтері туралы міндеттемелері көрсетілген қосымша келісім жасасады.

      Тұрақтандыру қоры таратылған жағдайда, мамандандырылған ұйым азық-түлік тауарларын сатып алу үшін пайдаланылған бюджет қаражатының жергілікті бюджетке қайтарылуын қамтамасыз етеді.

      Егер, мамандандырылған ұйымның шешімі бойынша азық-түлік тауарларын өткізу сатып алу бағасынан төмен баға бойынша жүзеге асырылса, онда соманың қайтарылуы сатып алу және өткізу бағаларының айырмасын шегере отырып жүзеге асырылады.

      11. Мамандандырылған ұйымның тұрақтандыру қорын пайдалану кезінде туындаған үстеме, коммуналдық және басқа да шығыстары жыл сайын азық-түлік тауарларының белгіленген және нарықтық бағалары арасындағы айырма есебінен жабылады.

      12. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымдардың (бұдан әрі – мамандандырылған ұйым) тізбесін Заңның 6-бабы 1-тармағының 4-1) тармақшасына сәйкес агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган бекітеді.

      Ескерту. 12 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      13. "Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Бұдан әрі - Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы) Қазақстан Республикасы ауыл шаруашылығы және сауда және интеграция министрліктеріне:

      1) ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 20-күніне дейін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерінің іске асырылу барысы туралы ақпаратты;

      2) көкөніс өнімдерінің форвардтық шарттары шеңберінде ауылшартауарынөндірушілерді қаржыландыруға бір ай қалғанда алдын ала төлем сомасын, өткізу нүктелерін және (немесе) сауда объектілерін көрсете отырып, жеткізу графигін көрсете отырып, сатып алынатын көкөніс өнімдерінің көлемі туралы ақпаратты;

      3) форвардтық шарттар шеңберінде ауылшартауарынөндірушілерді түпкілікті қаржыландырғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде өткізу нүктелерін және (немесе) сауда объектілерін көрсете отырып, сатып алынған көкөніс өнімдерінің көлемі, жеткізу графиктері туралы ақпаратты береді.

      Ескерту. 13 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру бойынша тетіктерді іске асыру тәртібі

      14. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының нарығын тұрақтандыру мақсатында Маңғыстау облысының әкімдігі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандырудың:

      1) тұрақтандыру қорларының қызметі;

      2) кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тетіктерін іске асырады.

      15. Маңғыстау облысының әкімдігі бөлетін, оның ішінде бұдан бұрын азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыруға бөлінген қаражат әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары бағаларын тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қаржыландыру көзі болып табылады.

      15-1. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру шеңберінде көкөніс өнімдерін өндіру үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді, сондай-ақ қарақұмық жармасын (дәні), тазартылған (домалақ дәнді) күрішті, күнбағыс майын, бірінші сортты бидай ұнын және ақ қантты – құмшекерді өндіру үшін қайта өңдеуші кәсіпорындарды қаржыландыру белгіленген бағаны белгілей отырып, форвардты қолданумен жүзеге асырылады.

      Көкөніс өнімдерін өндіру үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді және қарақұмық жармасын (дәні), тазартылған (домалақ дәнді) күрішті, күнбағыс майын, бірінші сортты бидай ұнын және ақ қантты – құмшекерді өндіру үшін өңдеуші кәсіпорындарын қаржыландыру форвардтық шарттың жалпы сомасының 70 (жетпіс) пайызынан аспайтын мөлшерде алдын ала төлем және өнім жеткізілгеннен кейін түпкілікті есеп айырысу шарттарында жүзеге асырылады.

      Ескерту. 15-1 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-2. Форвардтық шарттар шеңберінде сатып алынатын көкөніс өнімінің көлемі Комиссия шешіміне сәйкес өңірлік сұраныс негізінде облыс (қалалық немесе жалпы) халқының үш айлық қажеттілігінің 50 пайызына дейін қалыптастырылады.

      Ескерту. Қаулы 15-2 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-3. Мамандандырылған ұйым ауылшартауарынөндірушілерді форвардтық шарттар шеңберінде:

      2023 жылғы 10 қаңтарға дейін 2023 жылы ерте шығатын көкөніс өнімдерін өндіру және 2023 жылдың көктемгі-жазғы кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін;

      2023 жылғы 1 ақпанға дейін 2023 жылғы күзгі түсімнің көкөніс өнімдерін өндіру және 2024 жылдың қысқы-көктемгі кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін;

      2023 жылғы 1 тамызға дейін 2024 жылы ерте шығатын көкөніс өнімдерін өндіру және 2024 жылдың көктемгі-жазғы кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін;

      2023 жылғы 1 қыркүйекке дейін 2024 жылғы күзгі түсімнің көкөніс өнімдерін өндіру және 2025 жылдың қысқы-көктемгі кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін қаржыландыруды жүзеге асырады.

      2024 жылдан бастап және одан кейінгі жылдары ауылшартауарынөндірушілерді көкөніс өнімдерін өндіру үшін қаржыландыру мынадай мерзімдерде жүзеге асырылады:

      ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейін келесі жылдың көктемгі-жазғы кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін;

      ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегіне дейін келесі жылдың қысқы-көктемгі кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін.

      Ескерту. Қаулы 15-3 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-4. Мамандандырылған ұйым көкөніс өнімдерін сатуды бастағанға дейін ауылшартауарынөндірушілерде немесе басқа қоймаларда сақтауды жүзеге асырады. Сақтау шығындарын есептеу Маңғыстау облысы әкімдігінің өңірдегі сақтаудың ұқсас түрлеріндегі сақтаудың орташа құны туралы деректері негізінде жүргізіледі.

      Ескерту. Қаулы 15-4 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-5. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру шеңберінде көкөніс өнімдерін жеткізу мамандандырылған ұйым Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасымен бірлесіп маусымаралық кезеңде (қысқы-көктемгі кезең: ақпан, наурыз, сәуір; көктемгі-жазғы кезең: мамыр, маусым, шілде) қалыптастыратын график негізінде не ішкі нарыққа реттеушілік әсер ету қажет болған жағдайда басқа кезеңдерде жүзеге асырылады.

      Ескерту. Қаулы 15-5 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-6. Мамандандырылған ұйымдар "Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен бірлесіп форвардтық шарт жасалған сәттен бастап көкөніс өнімдерін өндіру циклінің барлық кезеңдерінде егістікке бара отырып, ауылшартауарынөндірушілердің қызметіне мониторингті жүзеге асырады.

      Ескерту. Қаулы 15-6 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15-7. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктері шеңберінде сатып алынатын әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18 және 19-баптарына сәйкес сақтау, тасымалдау және өткізу кезінде тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне қойылатын талаптарға сәйкес келуі тиіс.

      Ескерту. Қаулы 15-7 тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-параграф. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорлары қызметінің тәртібі

      16. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорларының қызметі өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру және пайдалану жолымен жүзеге асырылады.

      17. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорын қалыптастыру мен пайдалану жөніндегі тетікті іске асыру мақсатында Комиссия сұраныс пен ұсыныстың өңірлік балансының (өндіріс көлемі, азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың болуы), егіс алаңдары (жоспарлы), егіннің болжамды шығымы, өткен күнтізбелік жыл ішінде қалыптасқан бағалар туралы мәліметтердің, сондай-ақ өзге де мәліметтер негізінде азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін, сондай-ақ шекті сауда үстемесін айқындайды.

      17-1. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру кезінде бюджеттік қаражаттың 70 (жетпіс) пайызы форвардтық шарттар шеңберінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарын қаржыландыруға бағытталады.

      Ескерту. Қаулы 17-1 тармақпен толықтырылды- Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      18. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алу үшін қажетті әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесі "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Сауда және интеграция министрінің 2023 жылғы 11 мамырдағы № 166-НҚ бұйрығымен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесінен (бұдан әрі - әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесі) қалыптастырылады (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №32474 болып тіркелген).

      Ескерту. 18 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      19. Мамандандырылған ұйым өткізетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті сауда үстемесі "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 19-бабының 1-тармағына сәйкес, Статистикалық жұмыстар жоспарына сәйкес "Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар Агенттігі Ұлттық статистика Бюросының Маңғыстау облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесімен қалыптастыратын әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бөлшек сауда бағаларының ресми нарықтық мәндерінен 10 немесе одан да көп пайызға төмен бағаларды ұстап тұру ескеріле отырып қалыптастырылады.

      20. Комиссия Маңғыстау облысының әкіміне сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және олар бойынша шекті сауда үстемесін бекіту туралы ұсынымдар енгізеді.

      21. Маңғыстау облысының әкімдігі Комиссияның ұсынымдары негізінде сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және шекті сауда үстемесін бекітеді.

      22. Өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру кезінде әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алу тікелей өндірушілерден, оның ішінде форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар жасасу арқылы жүзеге асырылады. Егер өндіруші өнімді өткізуді тікелей жүзеге асырмаса, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алу азық-түлік тауарларын өткізуге маманданған көтерме сауда жеткізушілерінен (дистрибьютерлерден) жүзеге асырылады.

      23. Алып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.05.2023 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелікон күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      24. Мамандандырылған ұйым статистикалық деректер және басқа да көздер негізінде өңірдің азық-түлік тауарларының ішкі нарығына және агроөнеркәсіптік кешен өнімдерінің нарықтарына тұрақты негізде талдау (өндіріс көлемі және азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың, бағалардың болуы) жүргізеді, өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының көлемін айқындайды және сатып алу интернвенциялары туралы шешімді қабылдайды.

      25. Мамандандырылған ұйымның сатып алу интервенциялары туралы шешімі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары бағаларын тұрақтандыру тетіктерін тиімді және уақтылы қолдануды қамтамасыз ету мақсатында қабылданады.

      26. Өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалануды тауар интервенцияларын жүргізу және азық-түлік тауарларын жаңарту жолымен мамандандырылған ұйым жүзеге асырады.

      27. Мамандандырылған ұйым аграрлық азық-түлік нарығына реттеушілік ықпал ету қажет баға деңгейінің көтерілуі жағдайында, 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей, тауар интервенцияларын жүргізу туралы шешім қабылдайды.

      28. Мамандандырылған ұйым өңірлік тұрақтандыру қорын уақтылы жаңарту мақсатында тұрақты негізде өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларының сақталу мерзімдерін қамтамасыз етеді.

      29. Өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін өңірлік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу немесе кейін дәл сондай көлемдегі жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылғы жаңа шығымнан азық-түлік тауарларын жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін азық түлік тауарларын қайтару жолымен жүзеге асырылады.

      30. Өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларын тауар интервенциялары, азық-түлік тауарларын жаңарту үшін мамандандырылған ұйымдар өздердерінің өткізу нүктелері және (немесе) азық-түлік тауарларын өткізетін сауда объектілері арқылы, сондай-ақ өңдеу кәсіпорындары шекті сауда үстемесі шегінде әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын өндіру үшін өткізуді жүзеге асырады.

      31. Бұл ретте өңдеу кәсіпорны өндірген дайын азық-түлік тауарының бағасы Маңғыстау облысының әкімдігі бекіткен шекті рұқсат етілген бөлшек сауда бағасынан аспайды және мамандандырылған ұйымның өңдеу кәсіпорнымен жасасқан өткізу туралы шартында айтылады.

      32. Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы мамандандырылған ұйыммен бірлесіп тауар интервенцияларын жүзеге асыратын сауда объектілерінің орналасқан жері, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тәртібі туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдары, Маңғыстау облысының әкімдігі және мамандандырылған ұйымның ресми сайттары арқылы халықтың назарына жеткізу бойынша ақпараттық жұмыс жүргізеді.

2-параграф. Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тәртібі

      33. Облыстың жергілікті атқарушы органы ("Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы" мемлекеттік мекемесі) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру мақсатында мамандандырылған ұйымдар арқылы кәсіпкерлік субъектілеріне сұраныс пен ұсыныстың өңірлік балансының (өндіріс көлемі, азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың болуы), егіс алаңдары (жоспарлы), егіннің болжамды шығымы, өткен күнтізбелік жыл ішінде қалыптасқан бағалар туралы мәліметтердің, сондай-ақ өзге де мәліметтер негізінде "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қамтамасыз ету жөніндегі комиссияны құру туралы" Маңғыстау облысы әкімінің 2020 жылғы 10 сәуірдегі №37-ө өкімімен құрылған Комиссия айқындайтын азық-түлік тауарларының тізбесіне сәйкес қарыз береді. Қарыз беру қарыз шартын жасасу жолымен қайтарымдылық, қамтамасыз ету және ақылық талаптарының шарттарымен жүзеге асырылады.

      Ескерту. 33 - тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      33-1. Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру кезінде бюджеттік қаражаттың 70 (жетпіс) пайызы ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарын қаржыландыруға бағытталады.

      Осы тармақтың бірінші бөлігіндегі талаптарды орындау үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарынан өтінімдер болмаған кезде, қарыз азық-түлік тауарларын өткізуді жүзеге асыратын кәсіпкерлік субъектілеріне беріледі.

      Ескерту. Қаулы 33-1 тармақпен толықтырылды- Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      34. Бағаларды тұрақтандыру мамандандырылған ұйымның әлеуметтiк маңызы бар азық-түлiк тауарларына белгіленген төмендетілген бөлшек/көтерме сауда бағаларын белгілеуі жолымен қамтамасыз етіледі.

      35. Қарыз беру үшін кәсіпкерлік субъектілерін Комиссия кәсіпкерлік субъектілеріне қойылатын келесі талаптарға (өлшемшарттарға) сәйкес айқындайды:

      азық-түлік тауарларын сақтауға арналған қажетті қоймамен жабдықталған, техникалық талаптарға жауап беретін, облыс аумағында қалыптасқан қазіргі заманғы сауда желілерімен және азық-түлік тауарларымен сатып алу және өзге де операцияларды орындау мүмкіндігімен жабдықталған және әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тежеуге бағытталған шаралар кешенін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін бөлшек сауданы жүзеге асыратын және меншігінде не жалға алу құқығында сауда нысандары бар сауда ұйымдары (сауда желілері, сауда үйлері, гипермаркеттер, супермаркеттер), сондай-ақ жеміс-көкөніс өнімдерінің тауар өндірушілері, тауарларды көтерме жеткізушілер, наубайханалар және ет және сүт өнімдерін өндірушілер;

      салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша, сондай-ақ екінші деңгейдегі банктер алдында мерзімі өткен берешектің болмауы;

      әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесінде көзделген тауарлардың барлық атауларын өткізу;

      кәсіпкерлік субьектілеріне қатысты оңалту және (немесе) банкроттық рәсімі қолданылмауы керек.

      Ескерту. 35 - тармаққа өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 30.11.2023 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      36. Комиссия кәсіпкерлік субъектісін айқындағаннан кейін мамандандырылған ұйым кәсіпкерлік субъектісіне қарыз береді.

      37. Кәсіпкерлік субъектісі мамандандырылған ұйымның қарызын қайтару бойынша міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз етеді. Міндеттемелердің орындалуы кепіл, банктік кепілдендіру, сақтандыру шарты, үшінші тұлғалардың кепілдік/кепілгерлігі түрінде қамтамасыз етіледі. Міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету заңнамада көзделген жазбаша нысанда ресімделеді.

      38. Қарыз беру шарттары мамандандырылған ұйым мен кәсіпкерлік субъектісі арасында жасалған қарыз шартында белгіленеді.

      39. Қарыз мерзімі өткен берешекті қайта қаржыландыруға берілмейді.

      40. Қарыз тек ұлттық валютада беріледі.

Об утверждении Правил реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в Мангистауской области

Постановление акимата Мангистауской области от 2 октября 2019 года № 213. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 15 октября 2019 года № 4002.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" акимат Мангистауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в Мангистауской области.

      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Мангистауской области" (Калдыгул С.С.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Мангистауской области Качакова Б.А.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Мангистауской области С. Трумов

  Утверждено
  постановлением акимата
  Мангистауской области
  от 2 октября 2019 года № 213

Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в Мангистауской области

Глава 1. Общие положения

      Сноска. Правила - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 24.11.2022 № 220 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящие Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в Мангистауской области (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 17-10) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" (далее - Закон) и определяют порядок реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары.

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров – оперативный запас продовольственных товаров, созданный для оказания регулирующего воздействия на агропродовольственный рынок и обеспечения продовольственной безопасности на территории областей, городов республиканского значения, столицы;

      2) освежение регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – реализация продовольственных товаров до истечения сроков их хранения или возврат продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года;

      3) использование регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – реализация продовольственных товаров из регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров с целью проведения товарных интервенций и освежения регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров;

      4) формирование регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – закупочные интервенции, размещение и хранение продовольственных товаров в региональном стабилизационном фонде продовольственных товаров;

      5) Исключен постановлением акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5-1) сельскохозяйственный товаропроизводитель (далее – сельхозтоваропроизводитель) – физическое или юридическое лицо, занимающиеся производством сельскохозяйственной продукции;

      6) Исключен постановлением акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7) закупочные интервенции – мероприятия по приобретению специализированными организациями социально значимых продовольственных товаров при снижении цен на территории областей, городов республиканского значения, столицы, введении чрезвычайного положения на территории Республики Казахстан, а также в рамках поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан или Премьер-Министра Республики Казахстан;

      8) товарные интервенции – мероприятия по реализации продовольственных товаров на внутреннем рынке из региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров, осуществляемые в целях стабилизации внутреннего рынка при росте цен;

      8-1) фиксированная цена – цена социально значимого продовольственного товара с учетом затрат на производство/закуп, хранение, естественной убыли (усушки), доставки до места назначения, а также маржинального дохода от себестоимости продукции;

      8-2) форвард – производный финансовый инструмент, покупатель (или продавец) которого берет на себя обязательство по истечении определенного срока купить (или продать) базовый актив на согласованных условиях в будущем;

      9) предельная торговая надбавка – торговая надбавка, формируемая для определения цены при реализации субъектами внутренней торговли продовольственных товаров конечным потребителям.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным постановлением акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Механизмы стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары реализуются в соответствии с правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары.

      4. В целях обеспечения эффективного и своевременного применения механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, аким Мангистауской области образует Комиссию по обеспечению реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары (далее – Комиссия) и утверждает ее состав.

      5. Председателем Комиссии является заместитель акима области по вопросам предпринимательства и торговли, членами Комиссии являются сотрудники управлений предпринимательства и торговли, сельского хозяйства, а также представители объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Комиссия осуществляет свою деятельность на постоянной основе.

      6. Количественный состав Комиссии должен быть нечетным и составлять не менее девяти человек. При этом две трети членов Комиссии должны являться представителями объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Секретарь Комиссии не является ее членом.

      7. К компетенции Комиссии относятся:

      1) принятие решения о реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары на территории области;

      2) определение перечня продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров и предельной торговой надбавки по ним в целях реализации механизма по формированию и использованию стабилизационных фондов продовольственных товаров;

      3) определение субъекта предпринимательства для выдачи займа в соответствии с правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      4) рассмотрение предложений специализированной организации по определению предельной торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары.

      8. Образование и организацию работы Комиссии обеспечивает государственное учреждение "Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области" (далее – Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области).

      9. Для реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Мангистауской области" (далее – Управление сельского хозяйства Мангистауской области) осуществляется закуп услуг у специализированных организаций, реализующих механизмы стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально значимые продовольственные товары, путем заключения договора о реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары.

      10. До истечения срока действия договора о реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары на трехлетний период Управление сельского хозяйства Мангистауской области заключает со специализированной организацией дополнительное соглашение с указанием обязательств о переходящих активах стабилизационного фонда в натуральном и денежном выражении.

      В случае упразднения стабилизационного фонда, специализированная организация обеспечивает возврат бюджетных средств, использованных для закупа продовольственных товаров в местный бюджет.

      Если по решению специализированной организации реализация продовольственных товаров осуществлена по ценам ниже закупочных, то возврат суммы осуществляется за минусом разницы цены закупа и реализации.

      11. Накладные, коммунальные и прочие расходы специализированной организации, возникшие при использовании стабилизационного фонда, ежегодно покрываются за счет разницы между фиксированной и рыночной ценами на продовольственные товары.

      12. Перечень специализированных организаций, реализующих механизмы стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально значимые продовольственные товары (далее – специализированная организация), утверждается уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса в соответствии с подпунктом 4-1) пункта 1 статьи 6 Закона.

      Сноска. Пункт 12 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Государственное учреждение "Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области" (Далее - Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области) представляют в министерства сельского хозяйства и торговли и интеграции Республики Казахстан:

      1) ежемесячно до 20 числа месяца, следующего за отчетным месяцем, информацию о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      2) информацию о приобретаемых объемах овощной продукции с указанием суммы предварительной оплаты, графика поставок с указанием точек сбыта и (или) торговых объектов за месяц до финансирования сельхозтоваропроизводителей в рамках форвардных договоров овощной продукции;

      3) информацию о приобретенных объемах овощной продукции, графиках поставок с указанием точек сбыта и (или) торговых объектов в течение 10 (десяти) рабочих дней после окончательного финансирования сельхозтоваропроизводителей в рамках форвардных договоров.

      Сноска. Пункт 13 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок реализации механизмов по стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары

      14. В целях стабилизации рынка социально значимых продовольственных товаров акиматом Мангистауской области реализуются следующие механизмы стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары:

      1) деятельность стабилизационных фондов;

      2) предоставление займа субъектам предпринимательства.

      15. Источником финансирования реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары являются денежные средства, выделяемые акиматом Мангистауской области, в том числе, выделенные ранее на формирование региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров.

      15-1. В рамках формирования регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции, а также перерабатывающих предприятий для производства крупы гречневой (ядрицы), риса шлифованного (круглозерного), масла подсолнечного, муки пшеничной первого сорта и сахара белого – сахара песка осуществляется с применением форварда с установлением фиксированной цены.

      Финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции и перерабатывающих предприятий для производства крупы гречневой (ядрицы), рис шлифованного (круглозерного), масла подсолнечного, муки пшеничной первого сорта и сахара белого – сахара-песка осуществляется на условиях предварительной оплаты в размере не более 70 (семидесяти) процентов от общей суммы форвардного договора и окончательного расчета после поставки продукции.

      Сноска. Пункт 15-1 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-2. Объем овощной продукции, приобретаемой в рамках форвардных договоров, формируется до 50 процентов от трехмесячной потребности населения (городского или общего) области на основе регионального спроса в соответствии с решением Комиссии.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-2 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-3. Специализированная организация осуществляет финансирование сельхозтоваропроизводителей в рамках форвардных договоров:

      до 10 января 2023 года для производства овощной продукции раннего урожая 2023 года и обеспечения населения овощной продукцией в весенне-летний период 2023 года;

      до 1 февраля 2023 года для производства овощной продукции осеннего урожая 2023 года и обеспечения населения овощной продукцией в зимне-весенний период 2024 года;

      до 1 августа 2023 года для производства овощной продукции раннего урожая 2024 года и обеспечения населения овощной продукцией в весенне-летний период 2024 года;

      до 1 сентября 2023 года для производства овощной продукции осеннего урожая 2024 года и обеспечения населения овощной продукцией в зимне-весенний период 2025 года.

      С 2024 года и последующие годы финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции осуществляется в следующие сроки:

      до 1 августа текущего финансового года для обеспечения населения овощной продукцией в весенне-летний период следующего года;

      до 1 сентября текущего финансового года для обеспечения населения овощной продукцией в зимне-весенний период следующего года.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-3 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-4. Специализированной организацией осуществляется хранение овощной продукции до начала реализации у сельхозтоваропроизводителей или на других складах. Расчет затрат на хранение производится на основе данных акимата Мангистауской области о средней стоимости хранения в регионе в аналогичных типах хранения.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-4 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-5. Поставка овощной продукции в рамках реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары осуществляется на основании графика, формируемого специализированной организацией совместно с Управлением предпринимательства и торговли Мангистауской области в период межсезонья (зимне-весенний период: февраль, март, апрель; весенне-летний период: май, июнь, июль), либо в другие периоды в случае необходимости оказания регулирующего воздействия на внутренний рынок.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-5 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-6. Специализированные организации совместно с государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Мангистауской области" осуществляют мониторинг деятельности сельхозтоваропроизводителей с выездом на поле, на всех этапах цикла производства овощной продукции с момента заключения форвардного договора.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-6 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-7. Социально значимые продовольственные товары, приобретаемые в рамках механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, должны соответствовать требованиям к безопасности пищевой продукции при ее хранении, транспортировке и реализации согласно статьям 18 и 19 Закона Республики Казахстан "О безопасности пищевой продукции".

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 15-7 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Параграф 1. Порядок деятельности стабилизационных фондов продовольственных товаров

      16. Деятельность стабилизационных фондов продовольственных товаров осуществляется путем формирования и использования региональных стабилизационных фондов.

      17. В целях реализации механизма по формированию и использованию стабилизационного фонда продовольственных товаров Комиссия определяет перечень социально значимых продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров на основе регионального баланса спроса и предложения (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов), сведений о посевных площадях (плановых), прогнозном урожае, сложившихся ценах за прошедший календарный год, иных сведений, а также предельную торговую надбавку.

      17-1. При формировании региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров 70 (семьдесят) процентов бюджетных средств направляются на финансирование сельхозтоваропроизводителей и перерабатывающих предприятий в рамках форвардных договоров.

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 17-1 в соответствии с постановлениемакимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. Перечень социально значимых продовольственных товаров, необходимых для закупа в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров формируется из перечня социально значимых продовольственных товаров, утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра – Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 11 мая 2023 года № 166-НҚ "Об утверждении Перечня социально значимых продовольственных товаров" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 32474) (далее - Перечень социально значимых продовольственных товаров).

      Сноска. Пункт 18 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Предельная торговая надбавка на социально значимые продовольственные товары, реализуемые специализированной организацией, формируется с учетом удержания цен на 10 или более процентов ниже официальных рыночных значений розничных цен на социально значимые продовольственные товары, формируемые республиканским государственным учреждением "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Мангистауской области" согласно Плану статистических работ в соответствии с пунктом 1 статьи 19 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике".

      20. Комиссия вносит акиму Мангистауской области рекомендации об утверждении перечня закупаемых продовольственных товаров и предельной торговой надбавки по ним.

      21. Акимат Мангистауской области на основании рекомендации Комиссии утверждает перечень закупаемых продовольственных товаров и предельную торговую надбавку.

      22. При формировании регионального стабилизационного фонда приобретение социально значимых продовольственных товаров осуществляется непосредственно у производителей, в том числе путем заключения форвардных договоров и офтейк-контрактов. В случае, если производителем напрямую не осуществляется реализация продукции, приобретение социально значимых продовольственных товаров осуществляется у оптовых поставщиков (дистрибьютеров), специализирующихся на реализации продовольственных товаров.

      23 Исключен постановлением акимата Мангистауской области от 04.05.2023 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      24. Специализированная организация на основе статистических данных и других источников проводит постоянный анализ внутреннего рынка продовольственных товаров региона и рынков продукции агропромышленного комплекса (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов, цен), определяет объемы продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд, и принимает решение о закупочных интервенциях.

      25. Решение специализированной организации о закупочных интервенциях принимается в целях обеспечения эффективного и своевременного применения механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары.

      26. Использование регионального стабилизационного фонда осуществляется специализированной организацией путем проведения товарных интервенций и освежения продовольственных товаров.

      27. Специализированная организация принимает решение о проведении товарных интервенций не позднее 2 (двух) рабочих дней в случае повышения уровня цен, при котором необходимо регулирующее воздействие на агропродовольственный рынок.

      28. Специализированная организация в целях своевременного освежения регионального стабилизационного фонда на постоянной основе обеспечивает сроки хранения продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда.

      29. Освежение регионального стабилизационного фонда осуществляется до истечения сроков хранения продовольственных товаров, путем реализации продовольственного товара из регионального стабилизационного фонда или возврата продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года.

      30. Реализация продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда для товарных интервенций, освежения продовольственных товаров осуществляется специализированной организацией через собственные точки сбыта и (или) торговые объекты, реализующие продовольственные товары, а также перерабатывающим предприятиям для производства социально значимых продовольственных товаров в пределах предельной торговой надбавки.

      31. При этом цена готового продовольственного товара, произведенного перерабатывающим предприятием, не превышает его предельно допустимой розничной цены, утвержденной акиматом Мангистауской области, и оговаривается в договоре о реализации, заключенном специализированной организацией с перерабатывающим предприятием.

      32. Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области совместно со специализированной организацией проводят информационную работу по доведению информации до населения через средства массовой информации, официальные сайты акимата Мангистауской области и специализированной организации о местонахождении торговых объектов, осуществляющих товарные интервенции, а также о порядке предоставления займа субъектам предпринимательства.

Параграф 2. Порядок предоставления займа субъектам предпринимательства

      33. Местный исполнительный орган области (государственное учреждение "Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области") в целях стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары через специализированные организации предоставляют займ субъектам предпринимательства в соответствии с перечнем продовольственных товаров, определяемым Комиссией созданной распоряжением акима Мангистауской области от 10 апреля 2020 года №37-ө "О создании комиссии по обеспечению реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары" на основе регионального баланса спроса и предложения (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов), сведений о посевных площадях (плановых), прогнозном урожае, сложившихся ценах за прошедший календарный год, иных сведений. Предоставление займа осуществляется на условиях возвратности, обеспеченности и платности путем заключения договора займа.

      Сноска. Пункт 33 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      33-1. При предоставлении займа субъектам предпринимательства 70 (семьдесят) процентов бюджетных средств направляются на финансирование сельхозтоваропроизводителей и перерабатывающих предприятий.

      При отсутствии заявок от сельхозтоваропроизводителей и перерабатывающих предприятий для исполнения требований части первой настоящего пункта, займ предоставляется субъектам предпринимательства, осуществляющим реализацию продовольственных товаров."

      Сноска. Постановление дополнено пунктом 33-1 в соответствии с постановлениемакимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      34. Стабилизация цен обеспечивается путем установления специализированной организацией фиксированных сниженных розничных/оптовых цен на социально значимые продовольственные товары.

      35. Субъект предпринимательства для выдачи займа определяется Комиссией в соответствии со следующими требованиями (критериями) к субъектам предпринимательства:

      торговые организации (торговые сети, торговые дома, гипермаркеты, супермаркеты), которые осуществляют розничную торговлю и имеют в собственности либо на правах аренды торговые объекты, оснащенные складом, предназначенные для надлежащего хранения продовольственных товаров, отвечающие техническим требованиям, со сложившимися на территории области современными торговыми сетями и оснащенные возможностью выполнения закупочных и иных операций с продовольственными товарами, и позволяющие обеспечить комплекс мер, направленных на сдерживание цен на социально значимые продовольственные товары, а также товаропроизводители плодоовощной продукции, оптовые поставщики товаров, хлебопекарни и производители мясной и молочной продукции;

      отсутствие просроченной задолженности по налогам и другим обязательным платежам в бюджет, а также перед банками второго уровня;

      реализация всех наименований товаров, предусмотренных Перечнем социально значимых продовольственных товаров;

      в отношении субъектов предпринимательства не должна применяться процедура реалибилитации и (или) банкротства.

      Сноска. Пункт 35 с изменением, внесенным постановлением акимата Мангистауской области от 30.11.2023 № 188 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      36. После определения Комиссией субъекта предпринимательства специализированная организация предоставляет займ субъекту предпринимательства.

      37. Субъект предпринимательства предоставляет обеспечение исполнения обязательств по возврату займа специализированной организации. Обеспечение исполнения обязательств предоставляется в виде: залога, банковской гарантии, договора страхования, гарантии/поручительства третьих лиц. Обеспечение исполнения обязательств оформляется в письменной форме, предусмотренной законодательством.

      38. Условия предоставления займа устанавливаются договором займа, заключаемого между специализированной организацией и субъектом предпринимательства.

      39. Займ не предоставляется на рефинансирование просроченной задолженности.

      40. Займ предоставляется только в национальной валюте.