"Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану қағидаларын және Мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмысында техникалық істен шығу туындаған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 692 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 12 ақпандағы № 139 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 17 ақпанда № 20038 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың күшін жою көзделген - ҚР Қаржы министрінің 16.09.2024 № 627 (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану қағидаларын және Мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмысында техникалық істен шығу туындаған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 692 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12671 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 13 қаңтарда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алу себ-порталын пайдалану қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану тәртібі";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Веб-порталда барлық электрондық құжаттарды және құжаттардың электрондық көшірмелерін жасау, алу және жөнелту уақыты Жүйенің (Нұр-Сұлтан қаласының жергілікті) уақыты бойынша тіркеледі.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмысында техникалық іркілістер туындаған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс істеу қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Жүйе инциденттерінің (техникалық іркілістерінің) сыныптамасы";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Техникалық іркілістің туындауы туралы ақпарат көздері";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану кезінде техникалық іркілістер туындаған жағдайда пайдаланушылардың, оператордың және оператор мамандарының іс-әрекеті";

      6 және 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Техникалық іркіліс туындаған кезде мынадай іс-шаралар жүргізіледі:

      1) техникалық іркіліс анықталған күнді және уақытты Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша, сондай-ақ байланыс деректерін көрсете отырып және растаушы материалдары қоса бере отырып, веб-порталда көрсетілген электрондық почта арқылы бір сағаттан кешіктірмей байланыс орталығын хабардар етеді.

      Техникалық іркіліс туралы ақпаратты электрондық почта бойынша жіберу мүмкін болмаған жағдайда пайдаланушы телефон арқылы бір сағаттан кешіктірмей байланыс орталығын хабардар етеді.

      2) оператор маманы жүйе жұмысында немесе конфигурациясында стандартты жұмыс істеуге сәйкес келмейтін өзгерістерді тапқан жағдайда, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік сатып алу веб-порталында техникалық іркілістер туындауы туралы пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу журналында (бұдан әрі – Есепке алу журналы) техникалық іркілістің туындаған күні мен уақытын тіркейді.

      Байланыс орталығы жүгіну тәсіліне байланысты жүйені пайдаланушылармен өзара іс-қимылды (телефон, электрондық почта, ресми хаттар, интернет-форум арқылы) қамтамасыз етеді:

      жұмыс күндері – Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін жұмыс уақытында;

      Бұл ретте осы Қағидалардың 2-тармағының 8) және 11) тармақшаларында көрсетілген іс-шараларға жұмсалатын уақытты қоспағанда, веб-портал пайдалану үшін тәулік бойы қол жетімді.

      7. Оператордың байланыс орталығы пайдаланушылардың және оператор мамандарының өтініштерін Есепке алу журналына Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытында отыз минут ішінде тіркейді.

      Егер пайдаланушының техникалық іркіліс туралы өтініші Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша түскі үзіліс кезінде электрондық почта бойынша түскен жағдайда, оператор хабарламаны түскі үзілістен кейін отыз минут ішінде тіркейді.

      Егер техникалық іркіліс туралы пайдаланушының өтініші Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша жұмыстан тыс уақытта электрондық почта бойынша түскен жағдайда, оператор хабарламаны келесі жұмыс күні тіркейді.

      Байланыс орталығының операторы есепке алу журналын пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу бойынша оператордың ақпараттық жүйесінде электрондық түрде жүргізеді.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Техникалық іркіліс туралы ақпарат болған кезде оператор Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытының екі сағаты ішінде ұсынылған материалдарға (экран түсірілімдері мен өзге де ұсынылған электрондық құжаттарға) талдау жүргізеді, қажет болған жағдайда Жүйенің техникалық іркіліс фактісін растау немесе теріске шығару мақсатында техникалық іркіліске әкеп соғатын пайдаланушының әрекетін қайталайды (имитациялайды).";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Мемлекеттік сатып алу веб-порталы жұмысының техникалық іркілістері расталған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталы жұмысының және оператор әрекетінің тәртібі";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Оператордың жоспарлы-профилактикалық жұмыстарды жүргізуі кезінде мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс тәртібі";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Техникалық іркіліс туындаған жағдайда веб-портал жұмысының мәселелері бойынша оператордың Жұмыс тобымен өзара іс-қимыл тәртібі".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік секторының сатып алу әдіснамасы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің
Бірінші Орынбасары- Қаржы министрі
А. Смаилов

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 692 "Об утверждении Правил использования веб-портала государственных закупок и Правил работы веб-портала государственных закупок в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок"

Приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 12 февраля 2020 года № 139. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 февраля 2020 года № 20038.

      Примечание ИЗПИ!
      Приказ утрачивает силу приказом Министра финансов РК от 16.09.2024 № 627 (вводится в действие с 01.01.2025).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 692 "Об утверждении Правил использования веб-портала государственных закупок и Правил работы веб-портала государственных закупок в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12671, опубликован 13 января 2016 года в информационно правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах использования веб-портала государственных закупках, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок использования веб-портала государственных закупок";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Время создания, получения и отправки всех электронных документов и электронных копий документов на веб-портале фиксируется по времени Системы (по местному времени города Нур-Султана).";

      в Правилах работы веб-портала государственных закупок в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Классификация инцидентов (технических сбоев) системы";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Источники информации о возникновении технического сбоя";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Действия пользователей, оператора и специалистов оператора в случае возникновения технических сбоев при использовании веб-портала государственных закупок";

      пункты 6 и 7 изложить в следующей редакции:

      "6. При возникновении технического сбоя проводятся следующие мероприятия:

      1) пользователь ставит в известность контакт-центр не позднее одного часа посредством электронной почты, указанной на веб-портале, с указанием даты и времени по времени города Нур-Султана обнаружения технического сбоя, а также контактных данных и приложением подтверждающих документов.

      В случае невозможности отправки по электронной почте информации о техническом сбое пользователь ставит в известность контакт-центр не позднее одного часа посредством телефона;

      2) специалист оператора в случае обнаружения изменения в работе или в конфигурации системы, не соответствующие стандартному функционированию, фиксирует дату и время возникновения технического сбоя в Журнале учета обращений пользователей о возникших технических сбоях веб-портала государственных закупок (далее – Журнал учета) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Контакт центр обеспечивает взаимодействие с пользователями системы в зависимости от способа обращения (посредством телефона, электронной почты, официальных писем, интернет-форума):

      в рабочие дни – с 9.00 часов до 19.00 часов в рабочее время, по времени города Нур-Султана.

      При этом, веб-портал доступен для пользования круглосуточно, за исключением времени затрачиваемых на мероприятия, указанные в подпунктах 8) и 11) пункта 2 настоящих Правил.

      7. Оператор контакт-центра регистрирует обращения пользователей и специалистов оператора в Журнале учета в течение тридцати минут в рабочее время по времени города Нур-Султана.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте во время обеденного перерыва по времени города Нур-Султана, то оператор регистрирует сообщение в течение тридцати минут после обеденного перерыва.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте вне рабочее время по времени города Нур-Султана, то оператор регистрирует сообщение на следующий рабочий день.

      Журнал учета ведется операторами контакт-центра в электронном виде в информационной системе оператора по учету обращений пользователей.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. При наличии информации о техническом сбое, оператор в течение двух часов рабочего времени по времени города Нур-Султана проводит анализ полученной информации или представленных материалов (экранных снимков и иных представленных электронных документов), при необходимости повторяет (имитирует) действия, которые привели к техническому сбою, в целях подтверждения или опровержения наличия факта технического сбоя Системы.";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Порядок работы веб-портала государственных закупок и действия оператора в случае подтверждения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Порядок работы веб-портала государственных закупок при проведении планово-профилактических работ оператором";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Порядок взаимодействия оператора с Рабочей группой по вопросам работы веб-портала в случае возникновения технического сбоя".

      2. Департаменту законодательства государственных закупок и закупок квазигосударственного сектора Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Первый Заместитель
Премьер-Министра
Республики Казахстан
-Министр финансов
А. Смаилов