Қарсы күрес бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын зиянды организмдердің тізбесін және Фитосанитариялық іс-шаралар жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 19 наурыздағы № 100 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 31 наурызда № 20213 болып тіркелді.

      "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 1-тармағының 6-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кірспе жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 10.01.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Қарсы күрес бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын зиянды организмдердің тізбесі осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) Фитосанитариялық іс-шаралар жүргізу қағидалары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Ветеринариялық, фитосанитариялық және тамақ қауіпсіздігі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 (он) күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
С. Омаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 100 бұйрығына
1-қосымша

Қарсы күрес бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын зиянды организмдердің тізбесі

      Саяқ шегіртке тұқымдастар (тәлімі жер шегірткесі, кіші айқышты саяқ шегіртке, дала атшығы, Фишер саяқ шегірткесі, саяқ шегірткелер: атбасарлық, ақ жолақты, қанатсыз немесе жаяу, айқышты, сібірлік, далалық, қара қанатты, қара жолақты).

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 100 бұйрығына
2-қосымша

Фитосанитариялық іс-шаралар жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Фитосанитариялық іс-шаралар жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 1-бабы 6-1) тармақшасына, "Өсімдіктерді қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 6-бабы 10) тармақшасына сәйкес әзірленді және фитосанитариялық іс-шараларды жүргізу тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 10.01.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) аса қауiптi зиянды организмдер – оқтын-оқтын жаппай көбеюге және таралуға бейiм, экономикалық, экологиялық залал келтiретiн және "Өздеріне қатысты өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шаралар белгіленетін және жүзеге асырылатын карантинді объектілер мен бөтен текті түрлердің тізбесін және аса қауiптi зиянды организмдер тiзбесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 4-4/282 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11739 болып тіркелген) бекітілген аса қауiптi зиянды организмдер тiзбесiне енгiзiлген зиянкестер мен өсiмдiктер аурулары;

      2) зиянды организмдер – топыраққа, өсiмдiкке және ауыл шаруашылығы өнiмiне терiс әсер ететiн зиянкестер, арамшөптер және өсiмдiктердiң аурулары;

      3) зиян тигiзудiң экономикалық шегi (бұдан әрі – ЗЭШ) – зиянды және аса қауiптi зиянды организмдердiң өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң ысырабын туғызатын, фитосанитариялық iс-шараларды жүргiзудi қажет ететiн саны;

      4) пестицидтер – зиянды және аса қауiптi зиянды организмдерге, карантинді объектілер мен бөтен текті түрлерге, сақталатын ауыл шаруашылығы өнімінің зиянкестеріне қарсы күрес үшін, сондай-ақ тұқымдарды дәрілеу, егінді жинау алдында құрғатып алу, жапырақтарды түсіру және өсімдіктердің өсуін реттеу үшін пайдаланылатын химиялық және (немесе) биологиялық препараттар (инсектицидтер, родентицидтер, фунгицидтер, гербицидтер, өнуге қарсы құралдар және өсімдіктердің өсуін реттеушілер, дефиолианттар, десиканттар);

      5) өсімдіктерді қорғау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – өсімдіктерді қорғау саласындағы басшылықты, сондай-ақ өз өкілеттігі шегінде салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      6) өнім беруші – тапсырыс берушiмен мемлекеттiк сатып алу туралы жасасқан шартта оның контрагенті ретiнде әрекет ететiн, кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыратын жеке тұлға, заңды тұлға (егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгiленбесе, мемлекеттiк мекемелердi қоспағанда), заңды тұлғалардың уақытша бiрлестiгi (консорциум);

      7) фитосанитариялық болжам – фитосанитариялық iс-шараларды жүргiзудiң мерзiмдерi мен көлемдерiн жоспарлау мақсатында зиянды және аса қауiптi зиянды организмдердiң ықтимал таралуы мен дамуы дәрежесiн алдын ала айқындау;

      8) фитосанитариялық мониторинг – зиянды және аса қауiптi зиянды организмдердi зерттеудi, байқауды, олардың дамуы мен таралуын есепке алуды, сондай-ақ осылардың негiзiнде фитосанитариялық болжам әзiрлеудi қамтитын iс-шаралар жүйесi;

      9) фитосанитариялық нормативтер – фитосанитариялық iс-шаралар көлемiн анықтау үшiн пайдаланылатын белгiленген шамалар параметрлерi;

      10) фитосанитариялық iс-шаралар – зиянды және аса қауiптi зиянды организмдердiң саны ЗЭШ-төмен мен зиян тигiзуiн азайтуды қамтамасыз ететiн шаралар кешенi.

2-тарау. Фитосанитариялық іс-шараларды жүргізу тәртібі

      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің "Республикалық фитосанитариялық диагностика және болжамдар әдістемелік орталығы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Әдістемелік орталық) алдыңғы жылы жүргізген жазғы-күзгі зерттеулер негізінде құрастыратын тиісті облыс (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) аумағында фитосанитариялық іс-шараларды жүргізу көлемі бойынша фитосанитариялық болжамның деректері фитосанитариялық іс-шараларды жүргізуге арналған тиісті бюджеттік бағдарлама енгізуге негізгі өлшем болып табылады.

      Фитосанитариялық іс-шаралардың жүргізу көлемі бойынша фитосанитариялық болжам үшін қызметі мемлекеттiк фитосанитариялық бақылау объектiлерiмен байланысты жеке және заңды тұлғалардың да (бұдан әрі – субъектілер) фитосанитариялық мониторингтің деректері ескеріледі.

      4. Химиялық өңдеуге жататын алаң ЗЭШ мәндеріне сәйкес айқындалады және Әдістемелік орталық деректер беретін негізде құралады:

      саяқ шегіртке тұқымдастары үшін 1 шаршы метрге 8 және одан да көп дернәсіл;

      зиянды және аса қауіпті зиянды организмдер үшін "Фитосанитариялық нормативтерді, фитосанитариялық есепке алу нысандарын, сондай-ақ оларды ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 29 маусымдағы № 15-02/584 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11913 болып тіркелген) сәйкес фитосанитариялық нормативтерді (бұдан әрі – фитосанитариялық нормативтер) құрайды.

      5. Зиянды және аса қауiптi зиянды организмдер қоныстанған орындарды анықтау жөніндегі фитосанитариялық мониторингті зиянды және аса қауіпті зиянды организмдердің дамуы мен таралуы кезеңінде Әдістемелік орталық тұрақты негізде жүзеге асырады.

      6. Субъектілер өз аумақтарында фитосанитариялық мониторингтi жүзеге асыруға және ЗЭШ-ден көп зиянды және аса қауiптi зиянды организмдер анықталған жағдайда үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) және саяқ шегірткетектестерді қоспағанда, фитосанитариялық iс-шараларды жүргiзеді.

      7. Зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге қарсы фитосанитариялық іс-шараларды жүргізуді үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) және саяқ шегірткетектестерді қоспағанда субъектілер өз қаражаты есебiнен жүзеге асырады.

      8. Субъектілердің қаражаты есебінен жүзеге асырылатын фитосанитариялық іс-шаралар осы Қағидалардың 13 және 23-тармақшаларында көрсетілген зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге қарсы фитосанитариялық іс-шараларды жүргізуді үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) және саяқ шегірткетектестерді қоспағанда, зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге қарсы фитосанитариялық іс-шаралар жүргізуді қамтиды.

      9. Зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге қарсы фитосанитариялық іс-шаралар Қазақстан Республикасының аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтермен жүзеге асырылады.

      10. Зиянды және аса қауіпті зиянды организмдердің, қорғалатын дақылдың және (немесе) екпелердің даму фенологиясын есепке алу жөніндегі жүйелік байқаулар негізінде Әдістемелік орталық субъектілерді, жергілікті атқарушы органдарды және уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері аумақтарға зерттеу жүргізу қажеттілігі және қорғау іс-шараларын жүргізу мерзімдері туралы жедел құлақтандыру (сигналдық хабарлау) жүргізеді.

      11. Фитосанитариялық мониторинг пен фитосанитариялық іс-шаралардың жүргізілуіне бақылауды уәкілетті органның ведомствасымен және (немесе) оның аумақтық инспекцияларымен жүзеге асырады.

1-параграф. Саяқ шегірткетектестерге қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шараларды жүргізу тәртібі

      12. Саны ЗЭШ-ден жоғары саяқ шегірткетектестерге қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шараларды ұйымдастыру мен жүргізуді облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) жергiлiктi атқарушы органдары (бұдан әрі – жергілікті атқарушы орган) жүзеге асырады.

      13. Саяқ шегірткетектестерге қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шаралар пестицидтерді, оларды сақтау, тасымалдау, саны ЗЭШ-інен жоғары саяқ шегірткетектестер қоныстанған орындарды химиялық өңдеу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді сатып алуды облыс бюджетінде республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тиісті қаржы жылына арналған бюджетінде көзделген қаражат есебінен және шегінде жергілікті алқалы орган бекіткен облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жүзеге асырылады.

      14. Саяқ шегірткетектестерге қарсы күресті әр түрі бойынша жүргізуге арналған бюджет қаражаты Әдістемелік орталық беретін, облыстық (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) уәкілетті органның ведомствасының аумақтық инспекциясымен келісілген және жергілікті атқарушы орган бекітетін болжанып отырған өңдеу көлемдері негізінде жоспарланады.

      15. Пестицидтерді, оларды сақтау, тасымалдау, саны ЗЭШ-тен жоғары саяқ шегірткетектестер қоныстанған орындарды химиялық өңдеу бойынша көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жергілікті атқарушы органдар "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алу туралы заң) және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12590 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алу қағидалары) сәйкес жүзеге асырады.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 10.01.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Саны ЗЭШ-інен жоғары саяқ шегірткетектестер қоныстанған орындарды химиялық өңдеуді, пестицидтерді сақтауды және жұмыстар орындалатын орындарға дейін жеткізуді химиялық өңдеулерді жүргізу алдында өнім берушілер Заңның 6-бабы 5) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтердің) қауіпсіздігі туралы техникалық регламенттің талаптарымен жүзеге асырады.

      17. Саяқ шегірткетектестерге қарсы химиялық өңдеу жүргізу жөніндегі алаңдар ЗЭШ мәндеріне сәйкес айқындалады және Әдістемелік орталық деректерінің негізінде облыстық (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) уәкілетті органның ведомствасының аумақтық бөлімшесімен келісіледі және жергілікті атқарушы органдарға ұсынылады.

      18. Саяқ шегірткетектестер ЗЭШ-ден көп қоныстанған орындарға химиялық өңдеу жүргізуді саяқ шегірткетектестердің түрлері бойынша өңдеулердің оңтайлы мерзімдерінде өнім берушілер мекендеу орындарын авиация және (немесе) жер үсті тәсілімен бүрку арқылы жүзеге асырады.

      19. ЗЭШ-тен жоғары саяқ көк қасқа шегірткелер қоныстанған орындарға химиялық өңдеу жүргізу үшін арнайы техникаға қажеттілікті есептеу ауа-райы-климаттық, географиялық жағдайлар мен жергілікті жер бедерін ескере отырып, күнтізбелік 23 (жиырма үш) күн ішінде мынадай өндіру нормасымен жүзеге асырылады:

      аса жеңіл авиация кемелері бойынша – тәулігіне 1500 гектар;

      жеңіл авиация кемелері бойынша – тәулігіне 1200 гектар;

      пилотсыз авиациялық жүйелер бойынша – тәулігіне 50 гектар;

      барлық типтегі аэрозольдық генераторлар бойынша – тәулігіне 750 гектар;

      жерүсті желдеткішті және штангалық бүріккіштер бойынша – тәулігіне 100 гектар;

      барлық модификациядағы жерүсті атомайзерлік, ультра аз көлемді бүріккіштер бойынша – тәулігіне 150 гектар;

      аспалы бүріккіштер бойынша – тәулігіне 5 гектар.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 02.02.2024 № 39 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      20. Тиісті жылы саяқ шегірткетектестер ЗЭШ-ден жоғары мекендеген нақты алаң осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша зерттеу актілерімен расталады.

      21. Зерттеу актісіне жергілікті атқарушы орган құрған мынадай құрамдағы комиссия (бұдан әрі – комиссия): комиссия төрағасы – жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесінің басшысы (немесе оның орынбасары), комиссия мүшелері – өсімдіктерді қорғау саласындағы жергілікті атқарушы органның және субъектілердің мамандары зерттеу аяқталғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде қол қояды.

      Бұл ретте босалқы жерлерді зерттеу кезінде комиссия құрамына Әдістемелік орталықтың өкілі және жер қатынастары саласындағы құрылымдық бөлімшенің жергілікті атқарушы органның өкілдері енгізіледі.

2-параграф. Үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шараларды жүргізу тәртібі

      22. Үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы фитосанитариялық іс-шараларды ұйымдастыру уәкілетті органның ведомствасы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат есебінен және республикалық бюджеттік бағдарлама шеңберінде жүзеге асырады.

      23. Үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шаралар:

      1) саны зиян тигізудің ЗЭШ жоғары үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы химиялық өңдеу жүргізу үшін пестицидтер сатып алуды, сондай-ақ пестицидтер қорын қалыптастыруды, сақтау мен жаңартып отыруды;

      2) саны зиян тигізудің ЗЭШ жоғары үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы пестицидтерді сақтау мен тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтерді сатып алуды;

      3) саны зиян тигізудің ЗЭШ жоғары үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қоныстанған орындарға химиялық өңдеу жүргізу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді сатып алуды қамтиды.

      24. Үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы күресті әр түрі бойынша жүргізуге арналған бюджет қаражаты Әдістемелік орталық беретін, уәкілетті орган ведомствасының облыстық аумақтық инспекциясымен келісілген өңдеу көлемдері негізінде жоспарланады.

      25. ЗЭШ-ден жоғары үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қоныстанған алқаптарды химиялық өңдеу жөніндегі пестицидтерді сатып алуды, сондай-ақ ЗЭШ-ден жоғары үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы сақтау және тасымалдау жөніндегі қызметтерді сатып алуды және ЗЭШ-ден жоғары үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қоныстанған алқаптарды химиялық өңдеуді жүргізуді мемлекеттік сатып алу туралы Заңына және Мемлекеттік сатып алу қағидаларына сәйкес уәкілетті органның ведомствасы жүзеге асырады.

      26. Үйірлі көк қасқа шегірткелерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы химиялық өңдеу жүргізу үшін арнайы техникаға қажеттілікті есептеу ауа-райы-климаттық, географиялық жағдайлар мен жергілікті жер бедерін ескере отырып, күнтізбелік 23 (жиырма үш) күн ішінде мынадай өндіру нормасымен жүзеге асырылады:

      аса жеңіл авиация кемелері бойынша – тәулігіне 1500 гектар;

      жеңіл авиация кемелері бойынша – тәулігіне 1200 гектар;

      пилотсыз авиациялық жүйелер бойынша – тәулігіне 50 гектар;

      барлық типтегі аэрозольдық генераторлар бойынша – тәулігіне 750 гектар;

      жерүсті желдеткішті және штангалық бүріккіштер бойынша – тәулігіне 100 гектар;

      барлық модификациядағы жерүсті атомайзерлік, ультра аз көлемді бүріккіштер бойынша – тәулігіне 150 гектар;

      аспалы бүріккіштер бойынша – тәулігіне 5 гектар.

      Ескерту. 26-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 02.02.2024 № 39 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      27. Саны ЗЭШ-ден жоғары үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы химиялық өңдеу жүргізуге арналған пестицидтерді сақтау орталықпен, сондай-ақ өңірлерде қойма үй-жайлары болған кезде пестицидтерді сақтау жөніндегі қызметтерді жеткізушілер Заңның 6-бабы 5) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін өсімдіктерді қорғау құралдарының (пестицидтердің) қауіпсіздігі туралы техникалық регламентпен жүзеге асырады.

      28. Фитосанитариялық нормативтерді ескере отырып, үйірлі шегірткетектестер (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қоныстандыру орындарын химиялық өңдеу жөніндегі қызметтерді жеткізушілер оңтайлы мерзімде авиация немесе жер үсті тәсілімен бүрку арқылы жүзеге асырады.

      29. Үйірлі шегірткетектестерге (азиялық, марокколық және итальяндық прус) қарсы химиялық өңдеу жүргізу жөніндегі алаңдар ЗЭШ мәндеріне сәйкес айқындалады және Әдістемелік орталық деректерінің негізінде жергілікті атқарушы орган келісіледі және уәкілетті органның ведомствасына ұсынылады.

  Фитосанитариялық іс-шаралар
жүргізу қағидаларына
қосымша

Зерттеу актісі

      20__ жылғы "__"___________ №_____

      ___________________________

      (акт жасалған орын)

      Комиссиямен құрылған ____________________________________________________

      (кімнің шешімімен құрылғаны, шешімнің күні мен нөмірі көрсетілсін)

      төмендегідей туралы осы актіні жасады:

Ауылдық округтің атауы

Зиянды организмнің атауы

Зерттелген алаң, гектар

Залалданған алаң, гектар

Өңделуі тиіс, гектар

барлығы

экономикалық зияндылық шегінен жоғары

1

2

3

4

5

6







Барлығы






      Комиссия төрағасы ________________________________________

      (қолы, (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      Комиссия мүшелері ________________________________________

      (қолы, (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      Жеке немесе заңды тұлға/Өкіл* _______________________________________________

      (Жеке тұлғаның аты, әкесінің аты (бар болса) тегі) немесе заңды тұлғаның атауы)/(қолы, (аты, әкесінің аты (бар болса) тегі)

      Ескертпе: * – босалқы жерлерді зерттеу кезінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің "Республикалық фитосанитариялық диагностика және болжамдар әдістемелік орталығы" мемлекеттік мекемесінің өкілі және облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) жер қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі қол қояды.

Об утверждении Перечня вредных организмов, борьба с которыми осуществляется за счет бюджетных средств, и Правил проведения фитосанитарных мероприятий

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 марта 2020 года № 100. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2020 года № 20213.

      В соответствии с подпунктом 6-1) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа и.о. Министра сельского хозяйства РК от 10.01.2022 № 3 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Перечень вредных организмов, борьба с которыми осуществляется за счет бюджетных средств, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Правила проведения фитосанитарных мероприятий согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту ветеринарной, фитосанитарной и пищевой безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 10 (десяти) календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр сельского хозяйства Республики Казахстан С. Омаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра сельского
хозяйства Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 100

Перечень вредных организмов, борьба с которыми осуществляется за счет бюджетных средств

      Нестадные саранчовые (богарный прус, малая крестовичка, степной конек, травянка Фишера, кобылки: атбасарская, белополосая, бескрылая или пешая, крестовая, сибирская, степная, темнокрылая, чернополосая).

  Приложение 2 к приказу
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 100

Правила проведения фитосанитарных мероприятий

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения фитосанитарных мероприятий (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 6-1) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", подпунктом 10) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О защите растений" (далее – Закон) и определяют порядок проведения фитосанитарных мероприятий.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа и.о. Министра сельского хозяйства РК от 10.01.2022 № 3 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) особо опасные вредные организмы – вредители и болезни растений, способные к периодическому массовому размножению и распространению, причиняющие экономический, экологический ущерб и внесенные в перечень особо опасных вредных организмов, утвержденный приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 4-4/282 "Об утверждении перечня карантинных объектов и чужеродных видов, по отношению к которым устанавливаются и осуществляются мероприятия по карантину растений, и перечня особо опасных вредных организмов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11739);

      2) вредные организмы – вредители, сорняки и болезни растений, отрицательно действующие на почву, растительность и сельскохозяйственную продукцию;

      3) экономический порог вредоносности (далее – ЭПВ) – численность вредных и особо опасных вредных организмов, вызывающая потери растениеводческой продукции, при которой необходимо проведение фитосанитарных мероприятий;

      4) пестициды – химические и (или) биологические препараты (инсектициды, родентициды, фунгициды, гербициды, противовсходовые средства и регуляторы роста растений, дефолианты, десиканты), используемые для борьбы с вредными и особо опасными вредными организмами, карантинными объектами и чужеродными видами, вредителями хранящейся сельскохозяйственной продукции, а также для протравливания семян, предуборочного просушивания, удаления листьев и регулирования роста растений;

      5) уполномоченный орган в области защиты растений (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области защиты растений, а также в пределах своих полномочий межотраслевую координацию;

      6) поставщик – физическое лицо, осуществляющее предпринимательскую деятельность, юридическое лицо (за исключением государственных учреждений, если иное не установлено законами Республики Казахстан), временное объединение юридических лиц (консорциум), выступающие в качестве контрагента заказчика в заключенном с ним договоре о государственных закупках;

      7) фитосанитарный прогноз – предварительное определение возможного распространения и степени развития вредных и особо опасных вредных организмов в целях планирования сроков и объемов проведения фитосанитарных мероприятий;

      8) фитосанитарный мониторинг – система мероприятий, включающая обследование, наблюдение, учет развития и распространения вредных и особо опасных вредных организмов, а также разработку на их основе фитосанитарного прогноза;

      9) фитосанитарные нормативы – установленные параметры величин, используемые для определения объемов фитосанитарных мероприятий;

      10) фитосанитарные мероприятия – комплекс мер, обеспечивающих уничтожение и (или) снижение численности и вредоносности вредных и особо опасных вредных организмов ниже ЭПВ.

Глава 2. Порядок проведения фитосанитарных мероприятий

      3. Основным критерием для введения соответствующей бюджетной программы на проведение фитосанитарных мероприятий являются данные фитосанитарного прогноза по объемам проведения фитосанитарных мероприятий на территории соответствующей области (города республиканского значения, столицы), составляемые государственным учреждением "Республиканский методический центр фитосанитарной диагностики и прогнозов" Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Методический центр) на основе летне-осенних обследований территорий, проведенных в предшествующем году.

      Для фитосанитарного прогноза по объемам проведения фитосанитарных мероприятий также учитываются данные фитосанитарного мониторинга физических и юридических лиц, деятельность которых связана с объектами государственного фитосанитарного контроля (далее – субъекты).

      4. Площадь, подлежащая химическим обработкам, определяется согласно значениям ЭПВ и составляется на основе данных Методического центра:

      для нестадных саранчовых составляет 8 и более личинок на 1 квадратный метр;

      для вредных и особо опасных вредных организмов согласно фитосанитарным нормативам, утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 29 июня 2015 года № 15-02/584 "Об утверждении фитосанитарных нормативов, форм фитосанитарного учета, а также Правил их представления" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11913) (далее – фитосанитарные нормативы).

      5. Фитосанитарный мониторинг по выявлению мест заселения вредными и особо опасными вредными организмами проводится Методическим центром на постоянной основе в период развития и распространения вредных и особо опасных вредных организмов.

      6. Субъекты осуществляют на своих территориях фитосанитарный мониторинг и в случае выявления вредных и особо опасных вредных организмов с численностью выше ЭПВ, за исключением стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) и нестадных саранчовых, проводят фитосанитарные мероприятия.

      7. Фитосанитарные мероприятия против вредных и особо опасных вредных организмов, за исключением стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) и нестадных саранчовых, осуществляются за счет средств субъектов.

      8. Фитосанитарные мероприятия, осуществляемые за счет субъектов, включают в себя проведение фитосанитарных мероприятий против вредных и особо опасных вредных организмов, за исключением фитосанитарных мероприятий против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) и нестадных саранчовых, указанных в пунктах 13 и 23 настоящих Правил.

      9. Фитосанитарные мероприятия против вредных и особо опасных вредных организмов осуществляются пестицидами, разрешенными для применения на территории Республики Казахстан.

      10. На основании систематических наблюдений по учету фенологии развития вредных и особо опасных вредных организмов, защищаемой культуры и (или) насаждений Методический центр проводит оперативное оповещение (сигнализационное сообщение) субъектов, местных исполнительных органов и районных территориальных подразделений ведомства уполномоченного органа о необходимости проведения обследований территорий и сроках проведения фитосанитарных мероприятий.

      11. Контроль за проведением фитосанитарного мониторинга и фитосанитарных мероприятий осуществляются ведомством уполномоченного органа и (или) его территориальными подразделениями.

Параграф 1. Порядок проведения фитосанитарных мероприятий против нестадных саранчовых

      12. Организация и проведение фитосанитарных мероприятий по борьбе с нестадными саранчовыми с численностью выше ЭПВ осуществляются местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы (далее – местные исполнительные органы).

      13. Фитосанитарные мероприятия против нестадных саранчовых включают в себя закуп пестицидов, услуг по их хранению, транспортировке, химической обработке мест заселения нестадными саранчовами с численностью выше ЭПВ осуществляется за счет и в пределах средств, предусмотренных в областном бюджете, бюджете города республиканского значения, столицы на соответствующий финансовый год в рамках утвержденной местным представительным органом области, города республиканского значения, столицы бюджетной программы.

      14. Бюджетные средства для проведения борьбы с нестадными саранчовами по каждому виду планируются на основе данных представляемых Методическим центром, согласованных с областным (городом республиканского значения, столицей) территориальным подразделением ведомства уполномоченного органа и утверждаемых местным исполнительным органом прогнозируемых объемов обработок.

      15. Закуп пестицидов, услуг по их хранению, транспортировке, химической обработке мест заселения нестадными саранчовыми с численностью выше ЭПВ осуществляется местными исполнительными органами в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках" (далее – Закон о государственных закупках) и Правилами осуществления государственных закупок, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 11 декабря 2015 года № 648 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12590) (далее – Правила государственных закупок).

      Сноска. Пункт 15 - в редакции приказа и.о. Министра сельского хозяйства РК от 10.01.2022 № 3 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Химическая обработка мест заселения нестадными саранчовами с численностью выше ЭПВ, хранение и транспортировка пестицидов до мест выполнения работ по химической обработке мест заселения нестадными саранчовами с численностью выше ЭПВ, осуществляется поставщиками в соответствии с требованиями технического регламента о безопасности средств защиты растений (пестицидов), утверждаемым уполномоченным органом на основании подпункта 5) статьи 6 Закона.

      17. Площади по проведению химических обработок против нестадных саранчовых, определяются согласно значениям ЭПВ и составляются на основе данных Методического центра, согласовываются с областными (городов республиканского значения, столицы) территориальными подразделениями ведомства уполномоченного органа и предоставляются в местные исполнительные органы.

      18. Проведение химической обработки мест заселения нестадными саранчовами выше ЭПВ осуществляется поставщиками в оптимальные сроки обработок путем опрыскивания мест заселения авиационным и (или) наземными способами.

      19. Расчет потребности в специальной технике для проведения химических обработок мест заселения нестадными саранчовыми выше ЭПВ осуществляется с учетом погодно-климатических, географических условий и рельефа местности в течение 23 (двадцати трех) календарных дней, с нормой выработки:

      по судам сверхлегкой авиации – 1 500 гектаров за сутки;

      по судам легкой авиации – 1 200 гектаров за сутки;

      по беспилотным авиационным системам – 50 гектаров за сутки;

      по аэрозольным генераторам всех типов – 750 гектаров за сутки;

      по наземным вентиляторным и штанговым опрыскивателям – 100 гектаров за сутки;

      по наземным атомайзерным, ультрамалообъемным опрыскивателям всех модификаций – 150 гектаров за сутки;

      по ранцевым опрыскивателям – 5 гектаров за сутки.

      Сноска. Пункт 19 - в редакции приказа Министра сельского хозяйства РК от 02.02.2024 № 39 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20. Фактическая площадь мест заселения нестадными саранчовыми с численностью выше ЭПВ в соответствующем году подтверждается актом обследования по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      21. Акт обследования подписывается комиссией, созданной решением местного исполнительного органа (далее – комиссия), в составе: председатель комиссии – руководитель (или его заместителя) структурного подразделения местного исполнительного органа в области защиты растений, члены комиссии – специалисты структурного подразделения местного исполнительного органа в области защиты растений и субъекты, в течение 3 (трех) рабочих дней после завершения обследования.

      При этом в случае обследования земель запаса в состав комиссии включаются представители Методического центра и структурного подразделения местного исполнительного органа в области земельных отношений.

Параграф 2. Порядок проведения фитосанитарных мероприятий против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус)

      22. Организация фитосанитарных мероприятий против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) осуществляется ведомством уполномоченного органа за счет и в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на соответствующий финансовый год в рамках соответствующей бюджетной программы.

      23. Фитосанитарные мероприятия по борьбе со стадными саранчовами (азиатская, мароккская и итальянский прус) включают в себя:

      1) закуп пестицидов для проведения химических обработок против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ, а также формирование, хранение и обновление запаса пестицидов;

      2) закуп услуг по хранению и транспортировке пестицидов против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ;

      3) закуп услуг по проведению химической обработки мест заселения стадными саранчовыми (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ.

      24. Бюджетные средства для проведения фитосанитарных мероприятий против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) по каждому виду планируются на основе данных представляемых Методическим центром, согласованных с областным территориальным подразделением ведомства уполномоченного органа прогнозируемых объемов обработок.

      25. Закуп пестицидов для проведения химических обработок против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ, а также закуп услуг по хранению и транспортировке пестицидов против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ и услуг по проведению химической обработки мест заселения стадными саранчовыми (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ осуществляется ведомством уполномоченного органа в соответствии с Законом о государственных закупках и Правилами государственных закупок.

      26. Расчет потребности в специальной технике для проведения химических обработок против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) осуществляется с учетом погодно-климатических, географических условий и рельефа местности в течение 23 (двадцати трех) календарных дней, с нормой выработки:

      по судам сверхлегкой авиации – 1 500 гектаров за сутки;

      по судам легкой авиации – 1 200 гектаров за сутки;

      по беспилотным авиационным системам – 50 гектаров за сутки;

      по аэрозольным генераторам всех типов – 750 гектаров за сутки;

      по наземным вентиляторным и штанговым опрыскивателям – 100 гектаров за сутки;

      по наземным атомайзерным, ультрамалообъемным опрыскивателям всех модификаций – 150 гектаров за сутки;

      по ранцевым опрыскивателям – 5 гектаров за сутки.

      Сноска. Пункт 26 - в редакции приказа Министра сельского хозяйства РК от 02.02.2024 № 39 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      27. Хранение пестицидов осуществляется централизованно, а также в ходе оперативных мероприятий поставщиками услуг по хранению пестицидов при наличии складских помещений в регионах в соответствии с техническим регламентом о безопасности средств защиты растений (пестицидов), утверждаемым уполномоченным органом на основании подпункта 5) статьи 6 Закона.

      28. Проведение химической обработки мест заселения стадными саранчовыми (азиатская, мароккская и итальянский прус), с учетом фитосанитарных нормативов осуществляется поставщиками услуг по проведению химической обработки мест заселения стадными саранчовыми (азиатская, мароккская и итальянский прус) с численностью выше ЭПВ в оптимальные сроки обработок путем опрыскивания мест заселения авиационным и (или) наземными способами.

      29. Площади по проведению химических обработок против стадных саранчовых (азиатская, мароккская и итальянский прус) определяются согласно значениям ЭПВ и составляются на основе данных Методического центра, согласовываются с местными исполнительными органами и представляются в ведомство уполномоченного органа.

  Приложение
к Правилам проведения
фитосанитарных мероприятий

Акт обследования

от "__" ________ 20__года № ____

      __________________________

      (место заключения акта)

      Комиссия, созданная _____________________________________________

                        (указать: чьим решением создана, дату и номер решения)

      составила настоящий акт обследования о нижеследующем:

Наименование сельского округа

Наименование вредного организма

Обследованная площадь, гектар

Заселенная площадь, гектар

Подлежит обработке, гектар

всего

выше экономического порога вредоносности

1

2

3

4

5

6







Всего






      Председатель Комиссии ___________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Члены Комиссии _________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Физическое или юридическое лицо/Представители

      ________________________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) физического лица или
наименование юридического лица)/(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Примечание: * – при обследовании земель запаса подписывается представителем
государственного учреждения "Республиканский методический центр фитосанитарной
диагностики и прогнозов" Комитета государственной инспекции в агропромышленном
комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и структурного
подразделения местного исполнительного органа областей, городов республиканского
значения и столицы, осуществляющее функции в области земельных отношений.