Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 2020 жылғы 30 наурыздағы № 32 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 31 наурызда № 20239 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 6 т. қараңыз

      "Қазақстан Республикасындағы кредиттік бюролар және кредиттік тарихты қалыптастыру туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі және "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидалары бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 28 қазандағы № 263 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14840 болып тіркелген, 2017 жылғы 29 наурызда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған).

      2) "Қазақстан Республикасының кейбір нормативтік құқықтық актілеріне қаржы нарығын реттеу мәселелері бойынша өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 3 шілдедегі № 157 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының қаржы нарығын реттеу мәселелері бойынша өзгерістер енгізілетін нормативтік құқықтық актілерінің тізбесі 8-тармағының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17559 болып тіркелген, 2018 жылғы 22 қазанда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Банктерді реттеу департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 4-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Халықаралық қатынастар және сыртқы коммуникациялар басқармасы осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      6. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу және дамыту
Агенттігінің Төрағасы
М. Абылкасымова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      __________________________

      2020 жылғы "___" __________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

      _________________________

      2020 жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу және
дамыту агенттігі
Басқармасының
2020 жылғы 30 наурыздағы
№ 32 қаулысымен
бекітілген

Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы кредиттік бюролар және кредиттік тарихты қалыптастыру туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі (бұдан әрі – Кредиттік бюро туралы заң), "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заң) және "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әзірленді.

      2. Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беруді (бұдан әрі – рұқсат, мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган, көрсетілетін қызметті беруші) жүзеге асырады.

      Қағидаларда пайдаланылатын ұғымдар Кредиттік бюро туралы заңда, Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңда және "Ақпараттандыру туралы" 2015 жылғы 24 қарашадағы Қазақстан Республикасының заңында көрсетілген мәндермен қолданылады.

2-тарау. Рұқсат беру тәртібі

      3. Заңды тұлға (бұдан әрі – өтініш беруші, көрсетілетін қызметті алушы) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берілген рұқсатты алу үшін уәкілетті органға Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берілген рұқсатты беру туралы өтінішті "Электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жібереді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті құжаттар тізбесі, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту себептері, көрсету процесін, нысанын, мазмұны мен нәтижесін қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге негізгі талаптар тізбесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтер және мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес "Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында (бұдан әрі - Стандарт) келтірілген.

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкері өтініш түскен күні оны қабылдау мен тіркеуді және мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі – жауапты бөлімше) жіберуді жүзеге асырады. Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Өтініш беруші портал арқылы өтініш жіберген кезде "жеке кабинетте" нәтижені алу күні мен уақытын көрсете отырып, мемлекеттік қызмет көрсетуге сұратуды қабылдау туралы мәртебе автоматты түрде көрсетіледі.

      5. Жауапты бөлімшенің қызметкері құжаттар келіп түскеннен кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда жауапты бөлімшенің қызметкері өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды көрсетілген мерзімде дайындап, көрсетілетін қызметті берушіге жібереді. Көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының резидент заңды тұлғасын мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттарда көрсетілген мәліметтерді "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Ұсынылған құжаттардың толық болу фактісі анықталған жағдайда жауапты бөлімшенің қызметкері 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжаттардың Қазақстан Республикасындағы кредиттік бюролар және кредиттік тарихты қалыптастыру туралы заңнаманың талаптарына сәйкестігіне қарайды және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні (бұдан әрі – сәйкестік туралы акт) алу үшін ұсынған құжаттарын уәкілетті органның комиссиясына (бұдан әрі – Комиссия) жібереді.

      6. Комиссия 10 (он) жұмыс күні ішінде өтініш берушіні тексеруді, сәйкестік туралы актіні дайындау мен қол қоюды жүргізеді.

      Сәйкестік туралы актіні уәкілетті органның комиссиясы жасайды және тексерілетін кредиттік бюроның өкіліне қол қоюға жіберіледі. Егер комиссия мүшесі қабылданған шешіммен келіспесе және сәйкестігі туралы актіге қол қоймаса, онда ол өзінің бас тарту себептері туралы ақпаратты комиссияға жазбаша нысанда ұсынады, ол сәйкестік туралы актіге қоса беріледі.

      Сәйкестік туралы акті Комиссия мүшелерінің үштен екісінің қолы болған жағдайда жасалған болып саналады.

      Комиссия және оның құрамы туралы ереже, сондай-ақ тексеру жүргізу регламенті уәкілетті органның бұйрығымен бекітіледі.

      7. Жауапты бөлімшенің қызметкері Комиссия сәйкестік туралы актіні ұсынғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде оны қарайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде уәкілетті орган көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігін беру үшін тыңдауды өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылданғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы хабарламаны алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қарау, тыңдау нәтижелері бойынша жауапты бөлімше рұқсат жобасын және рұқсат беруден бас тартуды дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасына қарауға жібереді. Көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы рұқсат жобасына не рұқсат беруден бас тартуға қол қояды.

      Жауапты бөлімшенің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы рұқсат жобасына не рұқсат беруден бас тартуға қол қойғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сәйкестік туралы актімен қоса рұқсатты не рұқсат беруден бас тарту туралы хабарламаны жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 8-тармағында көрсетілген рұқсатты алуға арналған құжаттарды ұсынған жағдайда және кредиттік бюро Кредиттік бюро туралы заңның 8-бабында белгіленген талаптарға сәйкес келген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рұқсат және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сәйкестік туралы акті көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі − ЭЦҚ) қол қойылған құжаттардың электрондық көшірмелері нысанында беріледі.

      Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздер болған кезде өтінішті қарау мерзімі көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының дәлелді шешімімен тиімді мерзімге, бірақ өтінішті дұрыс қарау үшін маңызы бар нақты мән-жайларды анықтау қажеттілігіне байланысты 2 (екі) айдан аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін, бұл туралы Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 76-бабының 3-тармағына сәйкес мерзім ұзартылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға хабарланады.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 14.02.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      8. Рұқсат және сәйкестік туралы актіні уәкілетті орган шектеусіз мерзімге береді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңі туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесінде автоматты режимде жаңартылады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне шағымдану жазбаша түрде жүргізіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды көрсетілетін қызметті берушінің жоғары тұрған лауазымды адамы, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.

      Шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты: 8-800-080-7777 немесе 1414 телефоны бойынша Бірыңғай байланыс орталығына хабарласу арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинеттен" жіберген кезде, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу кезінде жаңартылатын өтініш туралы ақпаратқа (жеткізілім, тіркеу, орындау туралы жазбалар, қарауға жауап немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қол жеткізуге болады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету туралы көрсетілетін қызметті берушіге келіп түскен шағымы ол тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы ол тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 14.02.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      11. Шағымда:

      1) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), пошталық мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің атауы және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      3) шағым беруші тұлға өзінің талаптары мен дәлелдемелерін негіздейтін жағдайлар;

      4) шағымның шығыс нөмірі және берілген күні;

      5) шағымға қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетіледі.

      Шағымға көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі болып табылатын тұлға қол қояды.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 14.02.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 14.02.2022 № 3 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Кредиттік бюро қызметін жүзеге
асыру құқығына рұқсат және
кредиттік тарихтардың деректер
базасын, пайдаланылатын
ақпараттық жүйелерді қорғау
және олардың сақталуын
қамтамасыз ету жөніндегі
кредиттік бюроға және үй-
жайларға қойылатын талаптарға
кредиттік бюроның сәйкестігі
туралы актіні беру қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Қазақстан Республикасының елтаңбасы

      Уәкілетті органның толық атауы

Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат

Рұқсаттың нөмірі ____________

Берілген күні 20__ жылғы "___" ______

      _________________________________________________________________

      (кредиттік бюроның толық атауы)

      Төраға (Төрағаның орынбасары)

      Мөр орны

      Алматы қаласы

  Кредиттік бюро қызметін жүзеге
асыру құқығына рұқсат және
кредиттік тарихтардың деректер
базасын, пайдаланылатын
ақпараттық жүйелерді қорғау
және олардың сақталуын
қамтамасыз ету жөніндегі
кредиттік бюроға және үй-
жайларға қойылатын
талаптарға кредиттік бюроның
сәйкестігі туралы актіні беру
қағидаларына
2-қосымша
  нысан

_________________________________________________________________________ -ға (уәкілетті органның толық атауы) ________________________________________________________________________ -дан (өтініш берушінің/ көрсетілетін қызметті алушының толық атауы) Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру туралы өтініш

      Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беруді сұраймын.

      Өтініш беруші туралы мәліметтер:

      1. Өтініш берушінің орналасқан жері (нақты мекенжайы)

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (индексі, облысы, қаласы, ауданы, көшесі, үйдің нөмірі, бизнес-сәйкестендіру нөмірі,

      телефоны нөмірі, факсы)

      2. Кредиттік бюроның бірінші басшысы және бас бухгалтері туралы мәліметтер

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса), туылған жылы және күні, байланыс

      телефондарының нөмірлері, жеке сәйкестендіру нөмірі (бар болса)

      3. Кредиттік бюроның акционерлері (құрылтайшылары, қатысушылары) туралы мәліметтер:

      тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса), туылған жылы және күні, байланыс

      телефондарының нөмірлері, жеке сәйкестендіру нөмірі (бар болса)

      ________________________________________________________________________;

      заңды тұлғалар үшін: толық атауы, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы

      мәліметтер, жарғылық капиталының мөлшері, бизнес-сәйкестендіру нөмірі

      (бар болса )

      ________________________________________________________________________.

      4. Толық төленгенін растайтын құжаттардың: төлем тапсырмаларының, кассалық кіріс ордерінің деректемелерін көрсете отырып жарғылық капиталдың мөлшері (акционерлік қоғам ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлғаларды қоспағанда)

      ________________________________________________________________________.

      5. Жарияланған акциялардың шығарылымын мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің нөмірі және күні (акционерлік қоғам ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлғалар үшін)

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      6. Жіберілетін құжаттардың тізбесі, олардың әрқайсысы бойынша даналары мен парақтарының саны

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Өтініш беруші өтінішке қоса берілетін құжаттардың (ақпараттың) дәйектілігін толығымен растайды.

      Өтініш беру үшін өтініш беруші уәкілеттік берген адамның тегі, аты, әкесінің аты

      (ол бар болса), лауазымы

      __________________________________________________________________________

      ________________

      (қолы)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылатын, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      20__ жылғы "___" _______________

  Кредиттік бюро қызметін жүзеге
асыру құқығына рұқсат және
кредиттік тарихтардың деректер
базасын, пайдаланылатын
ақпараттық жүйелерді қорғау
және олардың сақталуын
қамтамасыз ету жөніндегі
кредиттік бюроға және үй-
жайларға қойылатын талаптарға
кредиттік бюроның сәйкестігі
туралы актіні беру қағидаларына
3-қосымша

"Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі көрсетеді.

2.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәсілдері

"Электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал)

3.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері

Порталға өтініш берген күннен бастап 20 (жиырма) жұмыс күні.

4.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны

Электронды (ішінара автоматтандырылған)

5.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі

Кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актімен қоса, кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат не кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актімен қоса, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің нысаны: электрондық

6.

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем ақы мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіріп алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет ақысыз негізде көрсетіледі.

7.

Жұмыс кестесі

1) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа күндері, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбі - жұма аралығында сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін;
2) Порталдың жұмыс кестесі - жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты болатын техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) Кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні беру қағидаларына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қазақ немесе орыс тілдеріндегі кредиттік бюро қызметін жүзеге асыру құқығына рұқсат және кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы рұқсат алу үшін өтініш;
2) белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуден өткен құрылтай құжаттардың электрондық көшірмелері.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгілеген мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту үшін негіздеме

1) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес субъектілердің осы санаттары үшін тыйым салынған қызметтің белгілі бір түрін жүзеге асыру;

2) мыналарды ұйымдастыру, техникалық шараларды және технологиялық талаптарды сақтамау:
ақпараттық жүйелерді, кредиттік тарихтың деректер базасын және өзге де құжаттарды қауіпсіз орналастыруға және пайдалануға арналған техникалық және өзге де үй-жайлардың болуы;
кредиттік тарихтың деректер базасын орналастыру үшін ақпараттық жүйелерді және аталған ақпараттық жүйелерді қорғау құралдарын қалыптастырған және пайдаланған кезде сертификатталған жабдықты және бағдарламалық қамамасыз етуді қолдану;
ақпарат берушілермен және кредиттік есептерді алушылармен жасалатын шарттарда кредиттік тарихтың деректер базасын құру үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді және көрсетілген ақпараттық жүйелерді қорғау құралдарын қалыптастырған және пайдаланған кезде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді қорғау бойынша ұйымдастыру, техникалық шараларды және технологиялық талаптарды бірлесіп іске асырудың міндетті екендігі туралы талаптардың болуы;
кредиттік тарих субъектілері ақпаратының резервтік көшірмелерін сақтау үшін кредиттік бюроның қаладан тыс орналасқан резервтік серверінің болуы;

3) соттың қызметті алушыға қатысты оған қызметтің осы түрімен айналысуына тыйым салатын заңды күшіне енген шешімінің болуы;

4) кредиттік бюроның "Кредиттік бюролардың, банктер, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар, микроқаржы ұйымдары және коллекторлық агенттіктер болып табылатын ақпарат берушілердің және кредиттік есептерді алушылардың қызметін ұйымдастыру кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды, сондай-ақ "Қазақстан Республикасындағы кредиттік бюролар және кредиттік тарихты қалыптастыру туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына және 3-тармағының 9) тармақшасына сәйкес кредиттік бюролардың ақпаратты берушілерге және кредиттік есептерді алушыларға қойылатын талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 қыркүйектегі № 228 қаулысында (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2018 жылғы 6 қарашада № 17702 тіркелген) белгіленген ақпарат берушілермен және кредиттік есептерді алушылармен жасалатын шарттарда кредиттік тарихтың деректер базасын құру үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді және көрсетілген ақпараттық жүйелерді қорғау құралдарын қалыптастырған және пайдаланған кезде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді қорғау бойынша ұйымдастыру, техникалық шараларды және технологиялық талаптарды орындамауы.

10.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге талаптар

Мемлекеттік қызметтер көрсету орындарының мекенжайы көрсетілетін қызметті берушінің ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдағы "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

  Кредиттік бюро қызметін жүзеге
асыру құқығына рұқсат және
кредиттік тарихтардың деректер
базасын, пайдаланылатын
ақпараттық жүйелерді қорғау
және олардың сақталуын
қамтамасыз ету жөніндегі
кредиттік бюроға және үй-
жайларға қойылатын талаптарға
кредиттік бюроның сәйкестігі
туралы актіні беру қағидаларына
4-қосымша
  нысан

      ________________________________________

      (кредиттік бюроның атауы)

кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға сәйкестігі туралы

Акт

________________________

20__ жылғы "__" _________

жасалған орны

берілген күні

      Осы кредиттік тарихтардың деректер базасын, пайдаланылатын ақпараттық жүйелерді қорғау және олардың сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі кредиттік бюроға және үй-жайларға қойылатын талаптарға кредиттік бюроның сәйкестігі туралы актіні мынадай құрамдағы комиссия жасады:

      уәкілетті органның өкілдері:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Комиссияның жұмысына кредиттік тарихтарды қалыптастыру және оларды пайдалану жүйесі қатысушысының өкілдері қатысады:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Комиссия тексерген объектілердің және зерделеген құжаттардың толық сипаты:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Кредиттік тарихтарды қалыптастыру және оларды пайдалану жүйесі қатысушысының өкілдері түсіндірмелерінің қысқаша мазмұны:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Комиссияның кредиттік бюроның техникалық және өзге құжаттарын тексеруінен, оның техникалық үй-жайларын, электрондық-компьютерлік жабдығын, байланыс жүйелері мен қорғаныш құрылғыларын және кредиттік тарихтарды қалыптастыру және оларды пайдалану жүйесіндегі жұмысқа арналған өзге объектілерді тексеруінен мыналар анықталды:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      (қойылатын талаптарға сәйкес келуі (сәйкес келмеуі) және ұйымның ақпараттық қызметтер нарығындағы қызметін бастау (жалғастыру) үшін жеткілікті болуы (жеткіліксіз болуы).

      Кредиттік бюроға комиссияның актісіне қоса берілген мынадай техникалық құжаттама және өзге құжаттар ұсынылды:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________.

      Комиссия мүшелері:

      __________ _________________________________________________________

      (лауазымы)             (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса))

      ______________________

      келісілді (келісілген жоқ)

      __________ _________________________________________________________

      (лауазымы)             (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса))

      ______________________

      келісілді (келісілген жоқ)

      __________ _________________________________________________________

      (лауазымы)             (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса))

      ______________________

      келісілді (келісілген жоқ)

      Комиссия жетекшісі:

      ____________________________________________________________________

                        (электрондық цифрлық қолтаңба)

Об утверждении Правил выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка от 30 марта 2020 года № 32. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2020 года № 20239.

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О кредитных бюро и формировании кредитных историй в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях" Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений.

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 28 октября 2016 года № 263 "Об утверждении Правил выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещениям (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14840, опубликовано 29 марта 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан);

      2) пункт 8 Перечня нормативных правовых актов Республики Казахстан по вопросам регулирования финансового рынка, в которые вносятся изменения, утвержденных постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 30 июля 2018 года № 157 "О внесении изменений в некоторые нормативные правовые акты Республики Казахстан по вопросам регулирования финансового рынка" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17559, опубликовано 22 октября 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан).

      3. Департаменту банковского регулирования в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 4 настоящего постановления.

      4. Управлению международных отношений и внешних коммуникаций обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка.

      6. Настоящее постановление вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан по регулированию
и развитию финансового рынка
М. Абылкасымова

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной
экономики Республики Казахстан
"_____"_____________ 2020 года

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан
"____"____________ __2020 года

  Утверждены
постановлением
Правления Агентства
Республики Казахстан
по регулированию и развитию
финансового рынка
от 30 марта 2020 года № 32

Правила выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений (далее – Правила), разработаны в соответствии с законами Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О кредитных бюро и формировании кредитных историй в Республике Казахстан" (далее – Закон о кредитных бюро), от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон о государственных услугах) и от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях".

      2. Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений (далее – разрешение, государственная услуга), осуществляется уполномоченным органом по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее – уполномоченный орган, услугодатель).

      В Правилах используются понятия, применяемые в значениях, указанных в Законе о кредитных бюро, Законе о государственных услугах и Законе Республики Казахстан от 24 ноября 2015 года "Об информатизации".

Глава 2. Порядок выдачи разрешения

      3. Юридическое лицо (далее – заявитель, услугополучатель) для получения разрешения, выдаваемого по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам, направляет в уполномоченный орган посредством веб-портала "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал) заявление о выдаче разрешения, по форме согласно приложению 2 к Правилам.

      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги, оснований для отказа в оказании государственной услуги, основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги и срок оказания государственной услуги приведены в стандарте государственной услуги "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений" (далее – Стандарт) согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      4. Работник услугодателя, уполномоченный на прием и регистрацию корреспонденции в день поступления заявления осуществляет его прием, регистрацию и направление на исполнение в подразделение, ответственное за оказание государственной услуги (далее – ответственное подразделение). При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем.

      При направлении заявителем заявления через портал в "личном кабинете" автоматически отображается статус о принятии запроса на оказание государственной услуги с указанием даты и времени получения результата.

      5. Работник ответственного подразделения в течение 1 (одного) рабочего дня после поступления документов проверяет полноту представленных документов.

      В случае установления факта неполноты представленных документов работник ответственного подразделения в указанный срок готовит и направляет услугополучателю мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления. Услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства" сведения, указанные в документах о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица - резидента Республики Казахстан.

      При установлении факта полноты представленных документов работник ответственного подразделения в течение 2 (двух) рабочих дней рассматривает документы на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан о кредитных бюро и формировании кредитных историй и направляет представленные услугополучателем документы в комиссию уполномоченного органа (далее – Комиссия) для получения акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений (далее – акт о соответствии) по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      6. Комиссия в течение 10 (десяти) рабочих дней проводит проверку заявителя, подготовку и подписание акта о соответствии.

      Акт о соответствии составляется Комиссией и направляется на подписание представителю проверяемого кредитного бюро. Если член Комиссии не согласен с принятым решением и не подписывает акт о соответствии, то он представляет Комиссии в письменной форме информацию о причинах своего отказа, которая прилагается к акту о соответствии.

      Акт о соответствии считается составленным при наличии двух третей подписей членов Комиссии.

      Положение о Комиссии, и ее состав, а также регламент проведения проверки утверждаются приказом уполномоченного органа.

      7. Работник ответственного подразделения в течение 5 (пяти) рабочих дней после представления Комиссией акта о соответствии, рассматривает его.

      При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги уполномоченный орган уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени и месте (способе) проведения заслушивания для предоставления услугополучателю возможности выразить позицию по предварительному решению.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 (три) рабочих дня до принятия решения об отказе в оказании государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения услугополучателем уведомления о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги.

      По результатам рассмотрения документов, представленных услугополучателем, заслушивания ответственное подразделение готовит проект разрешения либо отказа в выдаче разрешения и направляет на рассмотрение уполномоченному лицу услугодателя. Уполномоченное лицо услугодателя подписывает проект разрешения либо отказ в выдаче разрешения.

      Работник ответственного подразделения в течение 1 (одного) рабочего дня после подписания проекта разрешения либо отказа в выдаче разрешения уполномоченным лицом услугодателя направляет в "личный кабинет" услугополучателя разрешение либо уведомление об отказе в выдаче разрешения с приложением акта о соответствии.

      В случае представления услугополучателем документов для получения разрешения, указанных в пункте 8 Стандарта и при условии соответствия кредитного бюро требованиям, установленным статьей 8 Закона о кредитных бюро, услугополучателю направляется разрешение по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам и акт о соответствии по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам в форме электронных копий документов, подписанных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      При наличии оснований для отказа в оказании государственной услуги, срок рассмотрения заявления может быть продлен мотивированным решением руководителя услугодателя или его заместителя на разумный срок, но не более чем до 2 (двух) месяцев ввиду необходимости установления фактических обстоятельств, имеющих значение для правильного рассмотрения заявления, о чем извещается услугополучатель в течение 3 (трех) рабочих дней со дня продления срока, в соответствии с пунктом 3 статьи 76 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции постановления Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 14.02.2022 № 3 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Разрешение и акт о соответствии, выдается уполномоченным органом на неограниченный срок.

      9. Информация о стадии оказания государственной услуги обновляется в автоматическом режиме в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг производится в письменном виде.

      Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим должностным лицом услугодателя, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информация о порядке обжалования предоставляется по телефону Единого контакт-центра: 8-800-080-7777 или 1414.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, рассматривается в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции постановления Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 14.02.2022 № 3 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. В жалобе указываются:

      1) полное наименование, почтовый адрес, бизнес-идентификационный номер услугополучателя;

      2) наименование услугодателя и (или) фамилия, имя, отчество (при его наличии) должностного лица решение, действие (бездействие) которого (которых) обжалуется (обжалуются);

      3) обстоятельства, на которых лицо, подающее жалобу, основывает свои требования и доказательства;

      4) исходящий номер и дата подачи жалобы;

      5) перечень прилагаемых к жалобе документов.

      Жалоба подписывается услугополучателем либо лицом, являющимся его представителем.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции постановления Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 14.02.2022 № 3 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

      Сноска. Пункт 12 - в редакции постановления Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 14.02.2022 № 3 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам выдачи разрешения
на право осуществления
деятельности кредитного бюро и
акта о соответствии кредитного
бюро требованиям,
предъявляемым к кредитному
бюро по защите и
обеспечению сохранности базы
данных кредитных историй,
используемых информационных
систем и помещений
  форма

                              Герб Республики Казахстан

                        Полное наименование уполномоченного органа

                  Разрешение на право осуществления деятельности кредитного бюро

Номер разрешения ____________

Дата выдачи "____" _________ 20__ года

____________________________________________________________________
(полное наименование кредитного бюро)

      Председатель (заместитель Председателя)

      Место печати

      город Алматы

  Приложение 2
к Правилам выдачи разрешения
на право осуществления
деятельности кредитного бюро и
акта о соответствии кредитного
бюро требованиям,
предъявляемым к кредитному
бюро по защите и
обеспечению сохранности базы
данных кредитных историй,
используемых информационных
систем и помещений
  форма

      В _______________________________________________________________________
(полное наименование уполномоченного органа)

      от _______________________________________________________________________
(полное наименование заявителя/услугополучателя)

      Заявление о выдаче разрешения на право осуществления деятельности кредитного
бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному
бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых
информационных систем и помещений

      Прошу выдать разрешение на право осуществления деятельности кредитного бюро и
акт о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по
защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых
информационных систем и помещений.

      Сведения о заявителе:

      1. Место нахождения заявителя (фактический адрес)
________________________________________________________________________________
(индекс, область, город, район, улица, номер дома, бизнес-идентификационный
номер, номер телефона, факс)

      2. Сведения о первом руководителе и главном бухгалтере кредитного бюро
________________________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата и год рождения, номера контактных
телефонов), индивидуальный идентификационный номер (при наличии)

      3. Сведения об акционерах (учредителях, участниках) кредитного бюро:

      для физических лиц: фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата и год рождения,
индивидуальный идентификационный номер (при наличии)
_______________________________________________________________________________;

      для юридических лиц: полное наименование, сведения о государственной
регистрации (перерегистрации), размер уставного капитала, бизнес-идентификационный
номер (при наличии)

      _________________________________________________________________________.

      4. Размер уставного капитала с указанием реквизитов документов, подтверждающих
полную оплату: платежные поручения, приходные кассовые ордера (за исключением юридических
лиц в организационно-правовой форме акционерного общества)

      _________________________________________________________________________.

      5. Номер и дата свидетельства о государственной регистрации выпуска объявленных акций
(для юридических лиц в организационно-правовой форме акционерного общества)

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      6. Перечень направляемых документов, количество экземпляров и листов по каждому из них

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Заявитель полностью подтверждает достоверность прилагаемых к заявлению документов (информации).

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность лица, уполномоченного заявителем на подачу заявления

      __________________________________________________________________________

      (подпись)

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в
информационных системах.

      "____" ___________ 20___ года

  Приложение 3
к Правилам выдачи разрешения
на право осуществления
деятельности кредитного бюро и
акта о соответствии кредитного
бюро требованиям,
предъявляемым к кредитному
бюро по защите и
обеспечению сохранности базы
данных
кредитных историй,
используемых
информационных систем и
помещений

Стандарт государственной услуги "Выдача разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений"

1.

Наименование услугодателя

Агентство Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка

2.

Способы предоставления государственной услуги

веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

3.

Срок оказания государственной услуги

20 (двадцать) рабочих дней со дня обращения на портал.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5.

Результат оказания государственной услуги

Разрешение на право осуществления деятельности кредитного бюро с приложением акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги с приложением акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений.
Форма результата оказания государственной услуги: электронная.

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается на бесплатной основе.

7.

График работы

1) услугодателя - с понедельника по пятницу, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан;
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8.

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) заявление о выдаче разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений на казахском или русском языках по форме согласно приложению 2 к Правилам выдачи разрешения на право осуществления деятельности кредитного бюро и акта о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений;
2) электронные копии учредительных документов, прошедших государственную регистрацию в установленном порядке.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) осуществление определенного вида деятельности, запрещенного в соответствии с законами Республики Казахстан для данной категории субъектов; 2) несоблюдение следующих организационных, технических мер и технологических требований: наличие технических и иных помещений для безопасного размещения и эксплуатации информационных систем, базы данных кредитных историй и иных документов; при формировании и использовании информационных систем для размещения базы данных кредитных историй и средств защиты указанных информационных систем применение сертифицированных оборудования и программного обеспечения; наличие в договорах, заключаемых с поставщиками информации и получателями кредитных отчетов, условий об обязательности совместной реализации организационных, технических мер и технологических требований по защите программного обеспечения, применяемых при формировании и эксплуатации информационных систем, используемых для создания базы данных кредитных историй и средств защиты указанных информационных систем; наличие резервного сервера, находящегося вне города расположения кредитного бюро, для хранения резервных копий информации субъекта кредитной истории;
3) наличие в отношении услугополучателя вступившего в законную силу решения суда, запрещающего ему занятие данным видом деятельности;
4) невыполнение кредитным бюро организационных, технических мер и технологических требований по защите программного обеспечения, применяемых при формировании и эксплуатации информационных систем, используемых для создания базы данных кредитных историй и средств защиты указанных информационных систем, установленных постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 сентября 2018 года № 228 "Об утверждении Требований к использованию информационно-коммуникационных технологий и обеспечению информационной безопасности при организации деятельности кредитных бюро, поставщиков информации и получателей кредитных отчетов, являющихся банками, организациями, осуществляющими отдельные виды банковских операций, микрофинансовыми организациями и коллекторскими агентствами, а также Требований, предъявляемых кредитными бюро к поставщикам информации и получателям кредитных отчетов в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 и подпунктом 9) пункта 3 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О кредитных бюро и формировании кредитных историй в Республике Казахстан" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 6 ноября 2018 года под № 17702).

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Адрес места оказания государственной услуги размещен на официальном интернет-ресурсе услугодателя. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе услугодателя.
Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

  Приложение 4
к Правилам выдачи разрешения
на право осуществления
деятельности кредитного бюро и
акта о соответствии кредитного
бюро требованиям,
предъявляемым к кредитному
бюро по защите и обеспечению
сохранности базы данных
кредитных историй,
используемых информационных
систем и помещений
  форма

                                          Акт

      о соответствии _____________________________________________________

                        (наименование кредитного бюро)

      требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и обеспечению сохранности базы данных кредитных историй,
используемых информационных систем и помещений

________________________

"__" _________ 20__ года

место составления

дата выдачи

      Настоящий акт о соответствии кредитного бюро требованиям, предъявляемым к кредитному бюро по защите и
обеспечению сохранности базы данных кредитных историй, используемых информационных систем и помещений,
составлен комиссией в следующем составе:

      представители уполномоченного органа:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      В работе комиссии участвуют представители участника системы формирования кредитных историй и их использования:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Подробное описание обследованных объектов и изученных комиссией документов:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Краткое содержание пояснений представителей участника системы формирования кредитных историй и их использования:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Проверкой комиссией технических и иных документов кредитного бюро, обследованием его технических помещений,
электронно-компьютерного оборудования, систем связи и защитных устройств и иных объектов, предназначенных для работы в
системе формирования кредитных историй и их использования, установлено:

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (соответствие (несоответствие) предъявляемым требованиям и достаточность (недостаточность) для начала (продолжения)
деятельности организации на рынке информационных услуг)

      Кредитным бюро предъявлена следующая техническая документация и иные документы, которые приложены к акту комиссии:

      __________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Члены комиссии:

      __________ _______________________________________________________________

      (должность) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      __________________________

      согласовано (не согласовано)

      __________ _______________________________________________________________

      (должность) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      __________________________

      согласовано (не согласовано)

      __________ _______________________________________________________________

      (должность) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      __________________________

      согласовано (не согласовано)

      Руководитель комиссии:

      ______________________________________________________________

      (электронная цифровая подпись)