"Үздік педагог" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 12 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 23 сәуірдегі № 157 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 24 сәуірде № 20472 болып тіркелді

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабының 8-6) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Үздік педагог" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 12 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10279 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылы 5 наурызда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      "Үздік педагог" атағын беру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
А. Аймагамбетов

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 23 сәуірдегі
№ 157 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 қаңтардағы
№ 12 бұйрығымен
бекітілген

"Үздік педагог" атаған беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Үздік педагог" атағын беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 8-6) тармақшасына сәйкес әзірленген және меншік нысандарына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарының педагогтеріне "Үздік педагог" атағын беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) Конкурстық комиссия – аудандық (қалалық), облыстық деңгейде Конкурстың аталған кезеңінің жеңімпазын айқындау және Конкурстың келесі кезеңдеріне қатысу үшін ұсыным ұсыну үшін құрылатын комиссия (бұдан әрі – Комиссия).

      2) Конкурсқа қатысушы – осы Қағидаларға сәйкес Конкурсқа қатысуға құжаттарын ұсынған білім беру ұйымының штаттағы педагогі;

      3) педагог портфолиосы – педагогтің білім беру қызметіндегі жеке кәсіби жетістіктері, оқушыларының оқуы мен тәрбиесі және дамуының нәтижелері, педагогтің белгілі бір уақыт аралығындағы білім беру жүйесін дамытуға қосқан үлесі ұсынылған жеке папкасы;

      4) Республикалық конкурстық комиссия – Конкурс жеңімпазын айқындау және оған "Үздік педагог" атағын беру үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі құратын комиссия (бұдан әрі – Республикалық комиссия);

      5) сыйақы – Конкурста жеңіске жеткен білім беру ұйымының педагогіне қайтарымсыз берілетін ақша;

      6) эссе – ұсынылған тақырып бойынша жеке әсерді, идеяларды білдіретін шағын көлемді ойлар, шығарма.

2-тарау. "Үздік педагог" атағын беру тәртібі

      3. "Үздік педагог" атағы білім беру ұйымдарының педагогтеріне жыл сайын конкурстық негізде беріледі.

      4. "Үздік педагог" атағы бір адамға он жыл ішінде бір реттен артық берілмейді.

      Конкурсқа мынадай өлшемшарттарға сәйкес келетін білім беру ұйымдарының педагогтері қатысады:

      білім беру ұйымдарының штаттағы педагогтері болып табылатын;

      Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде кемінде бес жыл үзіліссіз педагогикалық өтілі бар.

      5. Эссе тақырыбын көрсете отырып, Конкурс өткізу туралы хабарландыруды Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) Конкурстың I кезеңін өткізу басталғанға дейін бір ай бұрын Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таралатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды, сондай-ақ Министрліктің интернет-ресурсына орналастырады.

      6. Конкурс жыл сайын үш кезеңде өткізіледі.

1-параграф. "Үздік педагог" атағын беру конкурсының І кезеңін өткізу тәртібі

      7. Конкурстың I кезеңі – аудандық (қалалық), жыл сайын сәуір айында өткізіледі, онда екінші кезеңге қатысуға ұсынылған Конкурс жеңімпаздары айқындалады.

      8. Конкурстың I кезеңін өткізу туралы хабарландыруды білім бөлімі (бұдан әрі – Бөлім) Конкурстың I кезеңін өткізу басталғанға дейін он бес күн бұрын аудан (қала) аумағына таралатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды, сондай-ақ Бөлімнің интернет-ресурсына орналастырады.

      9. Педагогтерді бағалау үшін құрамы Бөлімнің бұйрығымен бекітілетін аудандық (қалалық) Комиссия құрылады.

      10. Комиссия Бөлімнің қызметкерлерінен, тәжірибелі педагогтерден, педагогикалық шеберлік кәсіби конкурстарының жеңімпаздарынан, әдістемелік қызмет, біліктілікті арттыру институттарының қызметкерлерінен, сондай-ақ білім беру саласындағы қоғамдық ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерінен құрылады.

      11. Комиссия мүшелерінің саны кемінде он бес адамды құрайды. Комиссия отырыстары оның мүшелерінің кемінде үштен екісі болған жағдайда заңды деп саналады.

      12. Комиссия төрағасы, төраға орынбасары Комиссия мүшелерінен сайланады. Хатшы оның мүшесі болып табылмайды.

      13. Конкурстың І кезеңіне қатысу үшін жыл сайын Бөлімдерге білім беру ұйымдары электронды форматта мынадай құжаттар мен материалдар ұсынады:

      1) Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Конкурсқа қатысуға арналған өтінім;

      2) білім беру ұйымдарының басшылары растаған педагогке арналған ұсыныс;

      3) жұмыс орны бойынша расталған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

      4) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      5) білім беру ұйымының Комиссия отырысының хаттамасынан үзінді және қазақ және орыс тілдерінде ұсыныс;

      6) электронды тасымалдағыштағы жазылған оқу сабақтары;

      7) оқыту тіліндегі портфолио (педагогтің портфолиосының құрылымы осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген);

      8) эссе; эссе тақырыбын жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі айқындайды.

      9) осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген техникалық шарттарға сәйкес бейнеролик.

      14. Педагогтердің кәсіби қызметіндегі жетістігі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес өлшемшарттар бойынша бағаланады.

      15. Комиссияның аудандық (қалалық) "Үздік педагог" атағын беру туралы шешімі Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен қабылданады. Комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      16. Комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді.

      17. Комиссияның шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдануға болады.

      18. Конкурстың І кезеңінің қорытындылары Конкурс аяқталғаннан кейін күнтізбелік он күннен кешіктірілмей ауданның (қаланың) аумағына таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады, сондай-ақ ауданның (қаланың) білім бөлімінің интернет-ресурсында орналастырылады.

      19. Конкурс қорытындысы бойынша жеңімпаздарға Комиссияның шешімі қабылданған күннен бастап күнтізбелік он бес күннен кешіктірілмейтін мерзімде ауданның (қаланың) "Үздік педагог" атағы беріледі және осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес куәлік табыс етіледі.

2-параграф. "Үздік педагог" атағын беру конкурсының ІІ кезеңін өткізу тәртібі

      20. Конкурстың I кезеңінің қорытындысы бойынша жеңімпаздар екінші кезеңге қатысуға жіберіледі.

      21. Конкурстың II кезеңі – облыстық, республикалық маңызы бар қалалар және астана, жыл сайын мамыр айында өткізіледі, онда үшінші кезеңге қатысуға ұсынылған Конкурс жеңімпаздары анықталады;

      22. Конкурстың II кезеңін өткізу туралы хабарландыруды облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың Білім басқармалары (бұдан әрі – Басқарма) Конкурстың II кезеңін өткізу басталғанға дейін күнтізбелік он бес күн бұрын облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың аумағына таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды, сондай-ақ Басқарманың интернет-ресурсына орналастырады.

      23. Педагогтерді бағалау үшін құрамы Басқарманың бұйрығымен бекітілетін облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың Комиссиялары құрылады.

      24. Комиссия Басқарманың қызметкерлерінен, тәжірибелі педагогтерден, педагогикалық шеберлік кәсіби конкурстарының жеңімпаздарынан, әдістемелік қызмет, біліктілікті арттыру институттарының қызметкерлерінен, сондай-ақ білім беру саласындағы қоғамдық ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерінен құрылады.

      25. Комиссия мүшелерінің саны кемінде он бес адамды құрайды. Комиссия отырыстары оның мүшелерінің кемінде үштен екісі болған жағдайда заңды деп саналады.

      26. Комиссия төрағасы, төраға орынбасары Комиссия мүшелерінен сайланады. Хатшы оның мүшесі болып табылмайды.

      27. Конкурстың ІI кезеңіне қатысу үшін жыл сайын облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың Басқармаларына ауданның (қаланың) Бөлімдері электронды форматта мынадай құжаттар мен материалдарды ұсынады:

      1) Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Конкурсқа қатысуға арналған өтінім;

      2) Білім бөлімінің басшысы растаған педагогке арналған ұсыныс;

      3) жұмыс орны бойынша расталған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

      4) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      5) Білім бөлімінің Комиссия отырысының хаттамасынан үзінді және қазақ және орыс тілдерінде ұсыныс;

      6) электронды тасығыштардағы жазылған оқу сабақтары;

      7) оқыту тіліндегі портфолио (педагогтің портфолиосының құрылымы осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген);

      8) эссе; эссе тақырыбын жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі айқындайды.

      9) осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген техникалық шарттарға сәйкес бейнеролик.

      28. Педагогтердің кәсіби қызметіндегі жетістігі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес бағаланады.

      29. Комиссияның облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың "Үздік педагогі" атағын беру туралы шешімі Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен қабылданады. Комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      30. Комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді.

      31. Комиссияның шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдануға болады.

      32. Конкурстың II кезеңінің қорытындылары конкурс аяқталғаннан кейін күнтізбелік он күннен кешіктірілмей облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың аумағына таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады, сондай-ақ Басқарманың интернет-ресурсына орналастырылады.

      33. Конкурс қорытындысы бойынша жеңімпазға облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың "Үздік педагог" атағы беріледі және осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес куәлік табыс етіледі.

      34. "Үздік педагог" атағының иегеріне "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 6-тармағына сәйкес жергілікті атқарушы органдар "2020-2021 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" 2019 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңымен белгіленген кемінде айлық есептік көрсеткіштің 300 еселенген мөлшерінде сыйақы төлейді, ол оның ағымдағы шотына бір уақытта аударылады.

3-параграф. "Үздік педагог" атағын беру конкурсының ІІІ кезеңін өткізу тәртібі

      35. Конкурстың IІ кезеңінің нәтижелері бойынша жеңімпаздар үшінші кезеңге қатысуға жіберіледі.

      36. Конкурстың III кезеңі – республикалық, жыл сайын тамыз-қыркүйек айларында өткізіледі, онда Конкурстың жеңімпаздары анықталады.

      37. Конкурстың республикалық кезеңін төрағасы Министрліктің бірінші басшысы немесе бірінші басшы айқындаған тұлға болып табылатын Республикалық комиссия өткізеді.

      38. Төраға болмаған жағдайда төрағаның міндетін атқару оның орынбасарына жүктеледі.

      39. Республикалық комиссия Министрлік қызметкерлерінен, тәжірибелі педагогтерден, кәсіби педагогикалық шеберлік конкурстарының жеңімпаздарынан, әдіскерлерден, біліктілікті арттыру институттарының қызметкерлерінен, сондай-ақ республикалық қоғамдық ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерінен құрылады.

      40. Комиссия мүшелерінің саны кемінде он бес адамды құрайды. Комиссия отырыстары оның мүшелерінің кемінде үштен екісі болған жағдайда заңды деп саналады.

      41. Республикалық комиссияның дербес құрамы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітіледі.

      42. Конкурстың ІII кезеңіне қатысу үшін жыл сайын тамызда Министрлікке Білім басқармалары электронды форматта мынадай құжаттар мен материалдарды ұсынады:

      1) Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Үздік педагог" атағын алу үшін конкурсқа қатысуға арналған өтінім;

      2) Білім басқармасының басшысы растаған педагогке арналған ұсыныс;

      3) жұмыс орны бойынша расталған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

      4) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      5) педагогтің карточкалық базадағы 20 таңбалы қолданыстағы ағымдағы шоты туралы хабарлама;

      6) Білім басқармасының Комиссия отырысының хаттамасынан үзінді және қазақ және орыс тілдерінде ұсыныс;

      7) электронды тасығыштардағы жазылған оқу сабақтары;

      8) оқыту тіліндегі портфолио (педагогтің портфолиосының құрылымы осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген);

      9) эссе; эссе тақырыбын жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі айқындайды.

      10) осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген техникалық шарттарға сәйкес бейнеролик.

      43. Педагогтердің кәсіби қызметіндегі жетістігі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес бағаланады.

      44. Комиссияның "Үздік педагог" атағын беру туралы шешімі Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен қабылданады. Комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      45. Комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді.

      46. Комиссияның шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдануға болады.

      47. Конкурстың республикалық кезеңінің қорытындылары Конкурс аяқталғаннан кейін күнтізбелік он күннен кешіктірілмей Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады, сондай-ақ уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.

      48. Конкурс қорытындысы бойынша жеңімпазға Комиссияның шешімі қабылданған күннен бастап күнтізбелік он бес күннен кешіктірілмейтін мерзімде "Үздік педагог" атағы беріледі және осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес куәлік, осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес төсбелгі табыс етіледі.

      49. "Үздік педагог" атағының иегеріне "Педагог мәртебесі туралы" 2019 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының 5-тармағымен белгіленген мөлшерде және тәртіпте сыйақы төленеді.

  Үздік педагог" атағын беру
қағидаларына
1-қосымша

Үздік педагог" атағын беру конкурсына қатысуға арналған ӨТІНІМ

      Мені конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:

1.

Жұмыс орны


2.

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)


3.

Туған күні, айы, жылы


4.

Лауазымы


5.

Педагогикалық өтілі


6.

Лауазымдығы жұмыс өтілі


7.

Білімі (қандай оқу орнын, факультеті, қай жылы бітірді


8.

Біліктілік санаты


9.

Индексі көрсетілген үйінің мекенжайы


10.

Жеке куәлігінің деректері (нөмірі, қашан және кім берді, ЖСН)


11.

Байланыс телефоны (үй, ұялы), электронды поштасы


12.

Марапаттау, көтермелеу


      Қосымша: конкурсқа қатысу құжаттары _____ парақ.

      Өтінімнің толтырылған күні_______________________________

      Конкурсқа қатысушының жеке қолы______________________

      Білім беру ұйымы басшысының қолы_______________

  Үздік педагог" атағын беру
қағидаларына
2-қосымша

Педагог портфолиосының құрылымы

      1. Педагог туралы жалпы мәлімет.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), 3х4 көлеміндегі фотосурет міндетті түрде салынуы қажет

      Өтілі (еңбек және и педагогикалық).

      Білімі.

      Біліктілікті арттыру.

      Марапаттары (грамоталары, мақтау қағаздары, алғыс хаттар, пікірлер мен ұсынымдар), біліктілікті арттыру курстарының сертификаттары, оның ішінде қашықтықтан білім беру (білімін, курстан өтуін растайтын құжаттардың сканерленген көшірмелері, құрмет грамоталарының, сертификаттардың сканерленген көшірмелері).

      2. Педагогтік қызметінің мониторингі

      соңғы бес жылдағы білім сапасының даму динамикасы және мониторингі;

      пән бойынша сыртттай бағалаудың қорытындысы туралы мәлімет;

      олимпиадаларға, кәсіби конкурстарға өзінің қатысуы туралы мәлімет;

      оқушыларының жетістігі, олимпиадалардың, пән бойынша жарыстардың (конкурстардың), жеңімпаздары, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуы.

      3. Ғылыми-әдістемелік қызметі

      Педагог жұмыс істейтін педагогикалық бағыт бойынша барлық ақпарат:

      қолданылатын технологиялардың, оқыту әдістері мен тәсілдерінің сипаттамасы;

      педагог қатысқан семинарлар, конкурстар, "дөңгелек үстелдер", фестивальдер бойынша материалдар;

      зерттеу қызметі;

      авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлемелері, олар бойынша хаттамалардан үзінді (бар болған жағайда);

      білім беру және әлеуметтік жобаларды іске асыру бойынша материалдар (бар болған жағдайда);

      шығармашылық есептер, семинарлар, ашық сабақтар, тренингтер, ғылыми-практикалық конференциялардағы баяндамалар туралы мәліметтер;

      бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      тәжірибе алмасу бойынша жұмыс.

      4. Сабақтан тыс қызметі

      оқушылардың шығармашылық жұмыстары;

      оқушылардың, әріптестерінің, педагогтердің, әлеуметтік әріптестердің, ата-аналардың, қоғамның пікірлері;

      волонтерлік қызмет, қайырымдылық іс-шараларға қатысу.

  Үздік педагог атағын беру
қағидаларына
3-қосымша

"Үздік педагог" атағын беру конкурсының бейнеролигіне техникалық шарттар

      1. Техникалық шарттар:

      Конкурстың тақырыбына сай келетін бейнероликтер Конкурсқа ұсынылады.

      Бейненің форматы: DVD, MPEG, ең аз рұқсат-720x480 (12:8 см). Бейнероликтің ұзақтығы – 1 минут.

      Педагогтің есімі жазылған ақпараттық бейнемен ресімдеу.

      Бейнероликті түсіру және монтаждау кезінде арнайы бағдарламалар мен құралдарды пайдалану – педагогтің қалауы бойынша.

      Бейнероликтің жанрын (сұхбат, репортаж, бейнеклип, мультфильм) қатысушылар өздері анықтайды.

      Бейнероликті түсіру және монтаждау кезінде арнайы бағдарламалар мен құралдар, фотосуреттер, бейнефрагменттер, арнайы эффект, фондық музыка қолданылуы мүмкін. Конкурсқа басқа адамдардың қадір-қасиеті мен сезімдерін қорлайтын, тақырыпқа сәйкес келмейтін жарнамалық сипаттағы роликтер қабылданбайды.

      2. Бейнероликтің мазмұны ұсынылған тақырып бойынша қатысушының жеке қабылдауын, көзқарасы мен ойын көрсетеді.

  "Үздік педагог" атағын беру
қағидаларына
4-қосымша

"Үздік педагог" атағын беруге арналған конкурсқа қатысушылардың кәсіби қызметін бағалау өлшемшарттары

Балдары

1-4

5-7

8-10

1. Педагогтің кәсіби құзыреттілігі (соңғы 5 жылда) – 10 балл

1 балл – оқытудың инновациялық әдістерін білу, оқыту және тәрбиелеу практикасын зерттеуді білу (соңғы бес жылда);
2 балл – оқыту және тәрбиелеу практикасын зерттеу әдістемесін білу (соңғы бес жылда);
3 балл – білім сапасын арттыруға ықпал ететін оқытудың инновациялық әдістерінің элементтерін қолдану (соңғы бес жылда);
4 балл – оқытудың инновациялық әдістерінің элементтерін қолдану және оқыту, оқыту және тәрбиелеу практикасын зерттеу (соңғы бес жылда)

5 балл – оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу; білім беру сапасын айқындау бойынша диагностикалық құралдардың болуы (соңғы бес жылда);
6 балл – оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу; білім сапасы мониторингінің болуы (соңғы бес жылда);
7 балл – оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, аудандық деңгейде оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу бойынша тәжірибені тарату; білім беру сапасының динамикасы (соңғы бес жылда)

8 балл – оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, облыстық деңгейде оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу бойынша тәжірибені тарату; білім беру сапасының динамикасы (соңғы бес жылда);
9 балл - оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, республикалық деңгейде оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу бойынша тәжірибені тарату; білім беру сапасының динамикасы (соңғы бес жылда);
10 балл – оқытудың тиімді және инновациялық әдістерін қолдану, халықаралық деңгейде оқыту және тәрбиелеу практикасына зерттеу жүргізу бойынша тәжірибені тарату; білім беру сапасының динамикасы (соңғы бес жылда)

2. Педагогтің білім беруді дамытуға қосқан үлесі (соңғы 5 жылда) – 10 балл

1 балл – авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу (соңғы бес жылда);
2 балл – авторлық әдістемелік материалдарды, бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік материалдарды әзірлеу; педагогтердің семинарларда, конференцияларда және т. б. сөз сөйлеуі (соңғы бес жылда);
3 балл – авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу; педагогтердің мақалаларын психологиялық-педагогикалық басылымдарда, облыстық деңгейдегі БАҚ-та жариялау (соңғы бес жылда);
4 балл – авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу; педагогтердің мақалаларын психологиялық-педагогикалық басылымдарда, республикалық деңгейдегі БАҚ-та жариялау (соңғы бес жылда);

5 балл – авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу; педагогтердің мақалаларын психологиялық-педагогикалық басылымдарда, халықаралық деңгейдегі БАҚ-та жариялау (соңғы бес жылда);
6 балл – білім беру немесе әлеуметтік жобаларды іске асыру (соңғы бес жылда);
авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу (соңғы бес жылда);
аудандық деңгейде педагогтерді оқыту (семинарлар, тренингтер, мастер-кластар) (соңғы бес жылда);
7 балл – білім беру немесе әлеуметтік жобаларды іске асыру (соңғы бес жылда);
авторлық бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік материалдар әзірлеу; облыстық деңгейде тәлімгерлік және педагогтерді оқыту (семинарлар, тренингтер, мастер-кластар) (соңғы бес жылда);

8 балл - білім беру немесе әлеуметтік жобаларды іске асыру;
аудандық немесе облыстық деңгейде аудандық оқу-әдістемелік кеңес бекіткен авторлық бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік материалдарды әзірлеу және енгізу (соңғы бес жылда);
- аудандық немесе облыстық деңгейде тәлімгерлік және педагогтерді оқыту (семинарлар, тренингтер, мастер-кластар) (соңғы бес жылда);
9 балл – білім беру немесе әлеуметтік жобаларды іске асыру (соңғы бес жылда);
облыстық немесе республикалық деңгейде облыстық оқу-әдістемелік кеңес бекіткен авторлық бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік материалдарды әзірлеу және енгізу; облыстық немесе республикалық деңгейде тәлімгерлік және педагогтерді оқыту (семинарлар, тренингтер, мастер-кластар) (соңғы бес жылда);
10 балл – білім беру немесе әлеуметтік жобаларды іске асыру;
республикалық немесе халықаралық деңгейде республикалық оқу-әдістемелік кеңес бекіткен авторлық бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік материалдарды әзірлеу және енгізу; республикалық немесе халықаралық деңгейде тәлімгерлік және педагогтерді оқыту (семинарлар, тренингтер, мастер-кластар) (соңғы бес жылда);

3. Педагог қызметінің нәтижелілігі (соңғы бес жылда) – 10 балл

1 балл – ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу (соңғы бес жылда);
2 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі (соңғы бес жылда);
3 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуы (соңғы бес жылда);
4 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуы (соңғы бес жылда);

5 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуы (соңғы бес жылда);
6 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; ғылыми-практикалық конференцияларға, кәсіби конкурстарға қатысуы (соңғы бес жылда);
7 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; ғылыми-практикалық конференцияларға, кәсіби конкурстар мен жобаларға қатысуы (соңғы бес жылда);

8 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің облыстық деңгейдегі олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; облыстық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларда сөз сөйлеу, облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстар мен жобаларға қатысу (соңғы бес жылда);
9 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің республикалық деңгейдегі олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; республикалық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларда сөз сөйлеу, республикалық деңгейдегі кәсіби конкурстар мен жобаларға қатысу (соңғы бес жылда);
10 балл – оқушылар мен тәрбиеленушілердің білім сапасының мониторингі; оқушылар мен тәрбиеленушілердің халықаралық деңгейдегі олимпиадалардағы, конкурстардағы, жарыстардағы жетістіктері; халықаралық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларда сөз сөйлеу, халықаралық деңгейдегі кәсіби конкурстар мен жобаларға қатысу (соңғы бес жылда);

4. Педагогтің кәсіби шеберлігі мен тұлғасын бағалау - 10 балл

1 балл – педагогтерді білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қауымдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың пікірлері)
2 балл – педагогтерді білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің пікірлері)
3 балл – педагогтерді білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, педагогикалық қоғам өкілдерінің пікірлері)
4 балл – педагогтерді білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері)

5 балл – педагогтерді ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері)
6 балл – педагогтерді Үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері, алғыс хаттар; қоғамдастыққа ықпал ету (бұқаралық ақпарат құралдарында мойындалуы));
7 балл – педагогтерді Үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері, алғыс хаттар, грамоталар, облыстық деңгейдегі дипломдар); қоғамдастыққа ықпал ету (бұқаралық ақпарат құралдарында мойындалуы, қайырымдылық ұйымдарындағы мүшелік)

8 балл – педагогтерді Үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері, алғыс хаттар, грамоталар, облыстық деңгейдегі дипломдар); қоғамдастыққа ықпал ету (бұқаралық ақпарат құралдарында мойындалуы, қайырымдылық ұйымдарындағы мүшелік); оқушылар мен тәрбиеленушілерге әртүрлі ұлттар, мәдениет және дін адамдарымен өмір сүруге, жұмыс істеуге және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін құнды білім беруді дамыту (Қазақстан Республикасының және басқа елдердің білім беру ұйымдарымен ынтымақтастық)
9 балл – педагогтерді Үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері, алғыс хаттар, грамоталар, республикалық деңгейдегі дипломдар); қоғамдастыққа ықпал ету (бұқаралық ақпарат құралдарында мойындалуы, қайырымдылық ұйымдарындағы мүшелік); оқушылар мен тәрбиеленушілерге әртүрлі ұлт, мәдениет және дін адамдарымен өмір сүруге, жұмыс істеуге және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін құнды білім беруді дамыту (Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарымен ынтымақтастық, оқушылармен алмасу бойынша бағдарламаларды іске асыруға жәрдемдесу)
10 балл – педагогтерді Үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың, білім беру ұйымдары директорларының, әріптестердің, басқа да қоғамдастықтар өкілдерінің, оқушылардың мойындауы (әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың, әлеуметтік әріптестердің, ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғам өкілдерінің пікірлері, алғыс хаттар, грамоталар, халықаралық деңгейдегі дипломдар); қоғамдастыққа ықпал ету (бұқаралық ақпарат құралдарында мойындалуы, қайырымдылық ұйымдарындағы мүшелік); оқушылар мен тәрбиеленушілерге әртүрлі ұлттар, мәдениет және дін адамдарымен өмір сүруге, жұмыс істеуге және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін құнды білім беруді дамыту (басқа елдердің білім беру ұйымдарымен ынтымақтастық, оқушылармен алмасу бойынша бағдарламаларды іске асыруға жәрдемдесу)

  "Үздік педагог" атағын беру
қағидаларына
5-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым
министрлігі



Министерство
образования и науки
Республики Казахстан

КУӘЛІК

СВИДЕТЕЛЬСТВО

______________
________________
________________



 

__________________
__________________
__________________










М.О Министр


Аты-жөні

  "Үздік педагог" атағын
беру қағидаларына
6-қосымша



О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 12 "Об утверждении Правил присвоения звания "Лучший педагог"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 23 апреля 2020 года № 157. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 апреля 2020 года № 20472

      В соответствии с пунктом 8-6) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 12 "Об утверждении Правил присвоения "Лучший педагог" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10 279, опубликован в Информационно-правовой системе "Әділет" 5 марта 2015 года) следующие изменения:

      Правила присвоения звания "Лучший педагог" изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету дошкольного и среднего образования Министерства образования и науки Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра образования и науки Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
А. Аймагамбетов

  Приложение к приказу
Министра образования и
науки Республики Казахстан
от 23 апреля 2020 года № 157
  Утверждены приказом
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 16 января 2015 года №12

Правила
присвоения звания "Лучший педагог"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила присвоения звания "Лучший педагог" (далее – Правила) разработаны в соответствии с 8-6) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и определяет порядок присвоения звания "Лучший педагог" педагогам организаций образования независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности (далее- организация образования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) Конкурсная комиссия – комиссия, создаваемая на районном (городском), областном уровне для определения победителя данного этапа Конкурса и предоставления рекомендации для участия в следующих этапах Конкурса (далее – Комиссия);

      2) участник Конкурса – штатный педагог организации образования, предоставивший в соответствии с настоящими Правилами документы на участие в Конкурсе;

      3) портфолио педагога – индивидуальная папка, в которой представлены его личные профессиональные достижения в образовательной деятельности, результаты обучения и воспитания и развития его учеников, вклад педагога в развитие системы образования за определенный период времени;

      4) Республиканская конкурсная комиссия – комиссия, создаваемая Министерством образования и науки Республики Казахстан для определения победителя Конкурса и присвоения ему звания "Лучший педагог" (далее – Республиканская комиссия);

      5) вознаграждение – деньги, безвозмездно предоставляемые педагогу организации образования, победившему в Конкурсе;

      6) эссе – сочинение, размышление небольшого объема, которое выражает индивидуальные впечатления, идеи по предложенной теме.

Глава 2. Порядок присвоения звания "Лучший педагог"

      3. Звание "Лучший педагог" присваивается ежегодно на конкурсной основе педагогам организаций образования.

      4. Звание "Лучший педагог" не может присваиваться одному и тому же педагогу более одного раза в течение десяти лет.

      В Конкурсе участвуют педагоги организаций образования соответствующие следующим критериям:

      являющиеся штатными педагогами организаций образования;

      имеющие непрерывный педагогический стаж не менее пяти лет на момент представления документов для участия в Конкурсе.

      5. Объявление о проведении Конкурса с указанием темы эссе публикуется Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство) в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, а также размещается на интернет-ресурсе Министерства за один месяц до начала проведения I этапа Конкурса.

      6. Конкурс проводится ежегодно в три этапа.

Параграф 1. Порядок проведения I этапа Конкурса на присвоения звания "Лучший педагог"

      7. I этап Конкурса – районный (городской), проводится ежегодно в апреле месяце, где определяются победители Конкурса, рекомендуемые для участия во втором этапе.

      8. Объявление о проведении Конкурса І этапа Конкурса публикуется отделом образования (далее – Отдел) района (города) в средствах массовой информации, распространяемых на территории района (города), а также размещается на интернет-ресурсе Отдела за пятнадцать календарных дней до начала проведения І этапа Конкурса.

      9. Для оценивания педагогов создается Комиссия района (города), состав которой утверждается приказом Отдела.

      10. Комиссия формируется из числа сотрудников Отдела, опытных педагогов, победителей профессиональных конкурсов педагогического мастерства, методических служб, сотрудников институтов повышения квалификации, а также представителей общественных объединений в области образования, средств массовой информации.

      11. Количество членов Комиссии составляет не менее пятнадцати человек. Заседания Комиссии считаются правомочными при наличии не менее двух третей ее членов.

      12. Председатель и заместитель председателя Комиссии избираются из числа членов Комиссии. Секретарь не является ее членом.

      13. Для участия в I этапе Конкурса ежегодно в Отделы организациями образования представляются следующие документы и материалы в электронном формате:

      1) заявка по форме на участие в Конкурсе согласно Приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) представление на педагога, заверенное руководителями организаций образования;

      3) личный листок по учету кадров, заверенный по месту работы;

      4) копия документа, удостоверяющего личность;

      5) выписка из протокола заседания Комиссии организации образования и представление на казахском или русском языке;

      6) записанные учебные занятия на электронных носителях;

      7) Портфолио на языке преподавания (структура портфолио педагога изложена в приложении 2 настоящих Правил);

      8) эссе; тема эссе ежегодно определяется Министерством образования и науки Республики Казахстан;

      9) видеоролик согласно техническим условиям, изложенным в приложении 3 настоящих Правил.

      14. Достижения в профессиональной деятельности педагогов оцениваются по критериям согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      15. Решение Комиссии о присвоении звания "Лучший педагог" района (города) принимается большинством голосов от членов Комиссии. При равенстве голосов членов Комиссии, голос председателя Комиссии является решающим.

      16. Решение Комиссии оформляется протоколом.

      17. Решение Комиссии может быть обжаловано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      18. Итоги І этапа Конкурса публикуются в средствах массовой информации, распространяемых на территории района (города), не позднее чем через десять календарных дней после окончания Конкурса, а также размещаются на интернет-ресурсе отдела образования района (города).

      19. По итогам Конкурса победителям в срок не позднее пятнадцати календарных дней со дня принятия решения Комиссии присваивается звание "Лучший педагог" района (города) и вручается свидетельство согласно Приложению 5 настоящих Правил.

Параграф 2. Порядок проведения II этапа Конкурса на присвоения звания "Лучший педагог"

      20. По результатам I этапа Конкурса победители направляются для участия во втором этапе.

      21. II этап Конкурса – областной, городов республиканского значения и столицы, проводится ежегодно в мае месяце, где определяются победители Конкурса, рекомендуемые для участия на третьем этапе.

      22. Объявление о проведении Конкурса ІІ этапа Конкурса публикуется Управлением образования (далее – Управление) области, городов республиканского значения и столицы в средствах массовой информации, распространяемых на территории области, городов республиканского значения и столицы, а также размещается на интернет-ресурсе Управления за пятнадцать календарных дней до начала проведения ІІ этапа Конкурса.

      23. Для оценивания педагогов создается Комиссия области, городов республиканского значения и столицы, состав которой утверждается приказом Управления.

      24. Комиссия формируется из числа сотрудников Управления, опытных педагогов, победителей профессиональных конкурсов педагогического мастерства, методических служб, сотрудников институтов повышения квалификации, а также представителей общественных объединений в области образования, средств массовой информации.

      25. Количество членов Комиссии составляет не менее пятнадцати человек. Заседания Комиссии считаются правомочными при наличии не менее двух третей ее членов.

      26. Председатель и заместитель председателя Комиссии избираются из числа членов Комиссии. Секретарь не является ее членом.

      27. Для участия в ІI этапе Конкурса ежегодно в Управления области, городов республиканского значения и столицы Отделами района (города) представляются следующие документы и материалы в электронном формате:

      1) заявка по форме на участие в Конкурсе согласно Приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) представление на педагога, заверенное руководителем Отдела образования;

      3) личный листок по учету кадров, заверенный по месту работы;

      4) копия документа, удостоверяющего личность;

      5) выписка из протокола заседания Комиссии Отдела образования и представление на казахском или русском языке;

      6) записанные учебные занятия на электронных носителях;

      7) Портфолио на языке преподавания (структура портфолио педагога изложена в приложении 2 настоящих Правил);

      8) эссе; тема эссе ежегодно определяется Министерством образования и науки Республики Казахстан;

      9) видеоролик согласно техническим условиям, изложенным в приложении 3 настоящих Правил.

      28. Достижения в профессиональной деятельности педагогов оцениваются в соответствии с приложением 4 настоящих Правил.

      29. Решение Комиссии о присвоении звания "Лучший педагог" области, городов республиканского значения и столицы принимается большинством голосов от членов Комиссии. При равенстве голосов членов Комиссии, голос председателя Комиссии является решающим.

      30. Решение Комиссии оформляется протоколом.

      31. Решение Комиссии может быть обжаловано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      32. Итоги ІІ этапа Конкурса публикуются в средствах массовой информации, распространяемых на территории области, городов республиканского значения и столицы, не позднее чем через десять календарных дней после окончания Конкурса, а также размещаются на интернет-ресурсе Управления образования.

      33. По итогам Конкурса победителю присваивается звание "Лучший педагог" области, городов республиканского значения и столицы и вручается свидетельство согласно Приложению 5 настоящих Правил.

      34. Обладателю звания "Лучший педагог" в соответствии с пунктом 6 статьи 8 Закона Республики Казахстан "О статусе педагога" местными исполнительными органами выплачивается вознаграждение в размере не менее 300-кратного месячного расчетного показателя, установленного законом Республики Казахстан от 4 декабря 2019 года "О республиканском бюджете на 2020-2022 годы", которое единовременно перечисляется на его текущий счет.

Параграф 3. Порядок проведения III этапа Конкурса на присвоения звания "Лучший педагог"

      35. По результатам IІ этапа Конкурса победители направляются для участия в третьем этапе.

      36. III этап Конкурса – республиканский, проводится ежегодно в августе-сентябре месяцах, где определяются победители Конкурса.

      37. Республиканский этап Конкурса проводится Республиканской комиссией, председателем которой является первый руководитель Министерства или лицо, определяемое первым руководителем.

      38. В случае его отсутствия, исполнение обязанности председателя возлагается на его заместителя.

      39. Республиканская комиссия формируется из числа сотрудников Министерства, опытных педагогов, победителей профессиональных конкурсов педагогического мастерства, методистов, сотрудников институтов повышения квалификации, а также представителей республиканских общественных организаций, средств массовой информации.

      40. Количество членов Комиссии составляет не менее пятнадцати человек. Заседания Комиссии считаются правомочными при наличии не менее двух третей ее членов.

      41. Персональный состав Республиканской комиссии утверждается приказом Министра образования и науки Республики Казахстан.

      42. Для участия в III этапе Конкурса ежегодно в августе в Министерство Управлениями образованиями представляются следующие документы и материалы в электронном формате:

      1) заявка по форме на участие в конкурсе на присвоение звания "Лучший педагог" согласно Приложения 1 к настоящим Правилам;

      2) представление на педагога, заверенное руководителем Управления образования;

      3) личный листок по учету кадров, заверенный по месту работы;

      4) копия документа, удостоверяющего личность;

      5) уведомление о действующем 20-значном текущем счете в карточной базе педагога;

      6) выписка из протокола заседания Комиссии Управления образования и представление на казахском или русском языке;

      7) записанные учебные занятия на электронных носителях;

      8) Портфолио на языке преподавания (структура портфолио педагога изложена в приложении 2 настоящих Правил);

      9) эссе; тема эссе ежегодно определяется Министерством образования и науки Республики Казахстан;

      10) видеоролик согласно техническим условиям, изложенным в приложении 3 настоящих Правил.

      43. Достижения в профессиональной деятельности педагогов оцениваются в соответствии с приложения 4 настоящих Правил.

      44. Решение Комиссии о присвоении звания "Лучший педагог" принимается большинством голосов от членов Комиссии. При равенстве голосов членов Комиссии, голос председателя Комиссии является решающим.

      45. Решение Комиссии оформляется протоколом.

      46. Решение Комиссии может быть обжаловано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      47. Итоги республиканского этапа Конкурса публикуются в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, не позднее чем через десять календарных дней после окончания Конкурса, а также размещаются на интернет-ресурсе уполномоченного органа.

      48. По итогам Конкурса победителю в срок не позднее пятнадцати календарных дней со дня принятия решения Комиссии присваивается звание "Лучший педагог" и вручается свидетельство согласно приложению 5 к настоящим Правилам, нагрудный знак согласно приложению 6 к настоящим Правилам.

      49. Обладателю звания "Лучший педагог" выплачивается вознаграждение в размере и порядке установленном пунктом 5 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года "О статусе педагога".

  Приложение 1
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

ЗАЯВКА
на участие в конкурсе на присвоения звания "Лучший педагог"

      Прошу допустить меня к участию в конкурсе.

      Сообщаю о себе следующие сведения:

1.

Место работы


2.

Фамилия, имя, отчество (при наличии)


3.

Дата рождения, месяц, год


4.

Должность


5.

Педагогический стаж


6.

Стаж работы в должности


7.

Образование (какое учебное заведение, факультет, в каком году окончил)


8.

Квалификационная категория


9.

Домашний адрес с индексом


10.

Данные удостоверения личности (номер, когда и кем выдан, ИНН)


11.

Контактный телефон (домашний, мобильный), электронная почта


12.

Награды, поощрения


      Приложение: документы для участия в конкурсе на _____ листах.

      Дата заполнения заявки ___________________________________

      Личная подпись участника конкурса_________________________

      Подпись руководителя организации образования_______________

      М.П.

  Приложение 2
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

Структура портфолио педагога

      1. Общие сведения о педагоге.

      Фамилия, имя, отчество (при наличии) с обязательным вложением фотографии в размере 3х4.

      Стаж (трудовой и педагогический).

      Образование.

      Повышение квалификации.

      Награды (грамоты, похвальные листы, благодарственные письма, отзывы и рекомендации), сертификаты курсов повышения квалификации, в том числе дистанционных (сканы документов, подтверждающих образование, прохождение курсов, сканы почетных грамот, сертификатов).

      2. Мониторинг педагогической деятельности

      мониторинг и динамика развития качества знаний за последние пять лет;

      сведения об итогах внешней оценки по предмету;

      сведения о собственном участии на олимпиадах, профессиональных конкурсах;

      достижения учащихся, победителей олимпиад, соревнований (конкурсов) по предмету, участие в научно-практических конференциях.

      3. Научно-методическая деятельность

      Вся информация по педагогическому направлению, по которому работает педагог:

      описание используемых технологий, приемов и методов обучения;

      материалы по семинарам, конкурсам, "круглым столам", фестивалям, в которых участвовал педагог;

      исследовательская деятельность;

      разработки авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов, выписки протоколов к ним (при наличии);

      материалы по реализации образовательных и социальных проектов (при наличии);

      сведения о творческих отчетах, семинарах, открытых уроках, тренингах, выступлениях на научно-практических конференциях;

      публикации в средствах массовых информациях;

      работа по обмену опытом.

      4. Внеурочная деятельность

      творческие работы учащихся;

      отзывы учащихся, коллег, педагогов, социальных партнеров, родителей, общественности;

      волонтерская деятельность, участие в благотворительных мероприятиях.

  Приложение 3
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

Технические условия к видеоролику Конкурса
на присвоение звания "Лучший педагог"

      1. Технические условия:

      На конкурс предоставляются видеоролики, соответствующие тематике конкурса.

      Формат видео: DVD, MPEG4, минимальное разрешение – 720x480 (12:8 см).

      Продолжительность видеоролика – 1 мин.

      Оформление информационной заставкой с именем педагога.

      Использование при монтаже и съҰмке видеоролика специальных программ и инструментов – на усмотрение педагога.

      Участники сами определяют жанр видеоролика (интервью, репортаж, видеоклип, мультфильм).

      При съҰмке и монтаже видеоролика использовать специальные программы и инструментов, фотографии, видеофрагменты, специальные эффекты, фоновая музыка. На конкурс не принимаются ролики рекламного характера, оскорбляющие достоинство и чувства других людей, не соответствующие теме.

      2. Содержание видеоролика воспроизводит собственное восприятие, видение и мысли участника по предложенной теме.

  Приложение 4
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

Критерии
оценивания профессиональной деятельности педагогов Конкурса
на присвоение звания "Лучший педагог"

Баллы
1-4 5-7 8-10
1. Профессиональная компетентность педагога (за последние пять лет) – 10 баллов

1 балл – знание инновационных методов обучения, исследования практики преподавания, обучения и воспитания (за последние пять лет);
2 балла – знание методики исследования практики преподавания, обучения и воспитания (за последние пять лет);
3 балла - применение элементов инновационных методов обучения, способствующих повышению качества образования (за последние пять лет);
4 балла - применение элементов инновационных методов обучения и исследования практики преподавания, обучения и воспитания (за последние пять лет);

5 баллов – использование эффективных и инновационных методов обучения, проведение исследования практики преподавания, обучения и воспитания; наличие диагностического инструментария по определению качества образования (за последние пять лет);
6 баллов - использование эффективных и инновационных методов обучения, проведение исследования практики преподавания, обучения и воспитания; наличие мониторинга качества образования (за последние пять лет);
7 баллов - трансляция опыта по использованию эффективных и инновационных методов обучения, проведению исследования практики преподавания, обучения и воспитания на районном уровне; динамика качества образования (за последние пять лет)

8 баллов - трансляция опыта по использованию эффективных и инновационных методов обучения, проведению исследования практики преподавания, обучения и воспитания на областном уровне; динамика качества образования (за последние пять лет);
9 баллов - трансляция опыта по использованию эффективных и инновационных методов обучения, проведению исследования практики преподавания, обучения и воспитания на республиканском уровне; динамика качества образования (за последние пять лет);
10 баллов – трансляция опыта по использованию эффективных и инновационных методов обучения, проведению исследования практики преподавания, обучения и воспитания на международном уровне; динамика качества образования (за последние пять лет)

2. Вклад педагога в развитие образования (за последние пять лет) – 10 баллов

1 балл – разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов (за последние пять лет);
2 балла - разработка авторских методических материалов; программ, учебно-методических комплексов, методических материалов; выступление педагогов на семинарах, конференциях) (за последние пять лет);
3 балла - разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов; публикация статей педагогов в психолого-педагогических изданиях, СМИ областного уровня (за последние пять лет);
4 балла - разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов; публикация статей педагогов в психолого-педагогических изданиях, СМИ республиканского уровня (за последние пять лет);

5 баллов - разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов; публикация статей педагогов в психолого-педагогических изданиях, СМИ международного уровня (за последние пять лет);
6 баллов - реализация образовательных или социальных проектов(за последние пять лет);
разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов
(за последние пять лет);
обучение педагогов (семинары, тренинги, мастер-классы) на районном уровне (за последние пять лет);
7 баллов - реализация образовательных или социальных проектов (за последние пять лет);
разработка авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов; наставничество и обучение педагогов (семинары, тренинги, мастер-классы) на областном уровне (за последние пять лет);

8 баллов - реализация образовательных или социальных проектов;
разработка и внедрение авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов, утвержденных районным учебно-методическим советом, на районном или областном уровне (за последние пять лет);
-наставничество и обучение педагогов (семинары, тренинги, мастер-классы) на районном или областном уровне (за последние пять лет);
9 баллов – реализация образовательных или социальных проектов (за последние пять лет);
разработка и внедрение авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов, утвержденных областным учебно-методическим советом, на областном или республиканском уровне; наставничество и обучение педагогов (семинары, тренинги, мастер-классы) на областном или республиканском уровне (за последние пять лет);
10 баллов - реализация образовательных или социальных проектов;
разработка и внедрение авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов, утвержденных Республиканским учебно-методическим советом, на республиканском или международном уровне; наставничество и обучение педагогов (семинары, тренинги, мастер-классы) на республиканском или международном уровне (за последние пять лет);

3. Результативность деятельности педагога (за последние пять лет) – 10 баллов

1 балл – участие в научно-практических конференциях (за последние пять лет);
2 балла – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников (за последние пять лет);
3 балла – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; участие в научно-практических конференциях (за последние пять лет);
4 балла - достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях; участие в научно-практических конференциях (за последние пять лет);

5 баллов – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях; участие в научно-практических конференциях (за последние пять лет);
6 баллов – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях; участие в научно-практических конференциях, профессиональных конкурсах (за последние пять лет);
7 баллов - мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях; участие в научно-практических конференциях, профессиональных конкурсах и проектах (за последние пять лет);

8 баллов – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях на областном уровне; выступления на научно-практических конференциях областного уровня, участие в профессиональных конкурсах и проектах областного уровня (за последние пять лет);
9 баллов – мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях на республиканском уровне; выступления на научно-практических конференциях республиканского уровня, участие в профессиональных конкурсах и проектах республиканского уровня (за последние пять лет);
10 баллов - мониторинг качества знаний учащихся и воспитанников; достижения учащихся и воспитанников в олимпиадах, конкурсах, соревнованиях на международном уровне; выступления на научно-практических конференциях международного уровня, участие в профессиональных конкурсах и проектах международного уровня (за последние пять лет);

4. Оценка профессионального мастерства и личности педагога – 10 баллов

1 балл – признание педагогов директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей)
2 балла – признание педагогов директорами организаций образования, коллегами, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров)
3 балла – признание педагогов директорами организаций образования, коллегами, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей педагогической общественности)
4 балла - признание педагогов директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности)

5 баллов – признание педагогов национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности)
6 баллов – признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности, благодарственные письма; влияние на сообщество (признание в средствах массовой информации);
7 баллов - признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности, благодарственные письма, грамоты, дипломы областного уровня); влияние на сообщество (признание в средствах массовой информации, членство в благотворительных организациях)

8 баллов – признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности, благодарственные письма, грамоты, дипломы областного уровня); влияние на сообщество (признание в средствах массовой информации, членство в благотворительных организациях); развитие ценностного образования учащихся и воспитанников, которое дает им возможность жить, работать и общаться с людьми разных национальностей, культур и религий (сотрудничество с организациями образования Республики Казахстан и других стран)
9 баллов – признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности, благодарственные письма, грамоты, дипломы республиканского уровня); влияние на сообщество (признание в средствах массовой информации, членство в благотворительных организациях); развитие ценностного образования учащихся и воспитанников, которое дает им возможность жить, работать и общаться с людьми разных национальностей, культур и религий (сотрудничество с организациями образования Республики Казахстан, содействие реализации программ по обмену учащимися)
10 баллов - признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями, директорами организаций образования, коллегами, представителями других сообществ, учащимися (отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей, социальных партнеров, представителей научной, педагогической, творческой общественности, благодарственные письма, грамоты, дипломы международного уровня); влияние на сообщество (признание в средствах массовой информации, членство в благотворительных организациях); развитие ценностного образования учащихся и воспитанников, которое дает им возможность жить, работать и общаться с людьми разных национальностей, культур и религий (сотрудничество с организациями образования других стран, содействие реализации программ по обмену учащимися)

  Приложение 5
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым
министрлігі



Министерство
образования и науки
Республики Казахстан

КУӘЛІК СВИДЕТЕЛЬСТВО

________________
________________
________________


 

__________________
__________________
__________________



















М.О Министр
Аты-жөні

  Приложение 6
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"