"Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының ұшуын метеорологиялық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 8 мамырдағы № 320 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2020 жылғы 26 тамыздағы № 404 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 28 тамызда № 21144 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының ұшуын метеорологиялық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 8 мамырдағы № 320 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18664 болып тіркелген, 2019 жылғы 20 мамырда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының ұшуын метеорологиялық қамтамасыз ету қағидаларында:

      1-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Метеорологиялық қамтамасыз ету авиацияны тиімді қолдану және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін метеорологиялық жағдайларды анағұрлым толық пайдалануға бағытталған Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының, Қазақстан Республикасы Ұлттық ұланының, Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Авиация қызметінің ұшуын жауынгерлік қамтамасыз ету түрлерінің бірі болып табылады. Оны метеорологиялық бөлімше (бұдан әрі – метеобөлімше) жүзеге асырады.";

      2-тармақта:

      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) авиациялық бөлім (оқшауланған құрылымдық бөлімше) – Қазақстан Республикасының жойғыш, бомбалаушы, шабуылдаушы, көлік, армиялық және оқу-жаттығу мемлекеттік авиациясы ӘК ұшуын жүргізуді, оларды пайдалануды, жөндеуді және сақтауды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік мекеме, авиациялық комендатуралар, авиациялық мүлік қоймалары, ұшқышсыз ұшатын аппараттарды пайдаланатын бөлімшелер, сондай-ақ авиациялық персоналды даярлау жөніндегі оқу-жаттығу орталықтары, ұшқышсыз ұшатын аппараттарды жауынгерлік даярлау және жауынгерлік қолдану оқу-жаттығу орталықтары кіретін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің (бұдан әрі – ҚР ҚМ), Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Авиация қызметінің құрылымдық бөлімшелері;";

      16) тармақша алып тасталсын;

      48) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "48) кезекші метеомаман – арнайы дайындығы бар және әуе кемелерінің ұшуын қамтамасыз етумен, метеорологиялық бөлімшенің техникалық құралдарын пайдаланумен, қызмет көрсетумен және регламенттік жұмыстарды жүргізумен байланысты лауазымды атқаратын және метеобөлімшеде кезекшілікті жүзеге асыратын лауазымды адам, ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету маманы (авиациялық персонал);";

      74) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "74) метеобөлімшенің кезекші инженер-синоптигі – тиісті білімі бар, ортақ және арнайы пайдаланудағы жерүсті қамтамасыз ету құралдарын (метеорологиялық бөлімшенің техникалық құралдарын) қолдана отырып, метеорологиялық тұрғыдан ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ететін, бөлім командирінің бұйрығымен тиісті метеорологиялық жағдайларда ұшуды метеорологиялық қамтамасыз етуге жіберілген маман;";

      9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Нақты әуеайлақта мемлекеттік авиацияның ұшуын метеорологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын метеобөлімше бөлімнің штаб бастығы (осы бағытқа жетекшілік ететін адам) бекіткен кезекші есептоптың әуеайлақта ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету жөніндегі үлгі нұсқаулығына сәйкес әзірленген лауазымдық нұсқаулықтарды басшылыққа алады.

      10. Әуеайлақта мемлекеттік авиацияның ұшуын метеорологиялық қамтамасыз етуді бөлімнің штаб бастығы (осы бағытқа жетекшілік ететін адам) ұйымдастырады. Метеобөлімшенің жұмысын әскери бөлімдер шешетін міндеттерді ескере отырып, тиісті метеобөлімшелердің бастықтары жүзеге асырады.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Мемлекеттік авиацияны метеорологиялық қамтамасыз етуге тікелей қатысатын метеобөлімшелерге:

      1) метеоорталық;

      2) метеорологиялық бөлім;

      3) метеорологиялық қызмет;

      4) метеорологиялық бөлімше;

      5) метеорологиялық топ жатады.";

      25-тармақтың 5) тармақшасы алып тасталсын;

      26-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік авиацияның метеобөлімшелері:";

      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. Оқу-жаттықтыру ұшуын метеорологиялық қамтамасыз етуді әскери бөлім штабының бастығы (осы бағытқа жетекшілік ететін адам) ұйымдастырады.";

      49-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бөлім штабының бастығы (осы бағытқа жетекшілік ететін адам):";

      103-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) осы Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бөлім штабының бастығы (осы бағытқа жетекшілік ететін адам) бекітетін әуеайлақта ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету жөніндегі үлгі нұсқаулық;";

      107-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "107. Әскери бөлімнің шегінен тыс шықпайтын метеорологиялық құжаттарда осы әскери бөлімнің күн тәртібі белгіленген жергілікті уақыт көрсетіледі. Әскери бөлімнің шегінен тыс шығатын құжаттар мен хабарламаларда Нұр-Сұлтан қаласының уақыты, ал ҚР шегінен тыс жерде – дүниежүзі бойынша үйлестірілген уақыт (UTC) көрсетіледі.";

      143-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "143. Көлденең көріну қашықтығы 50 м кем, 50-100 м, 100-200 м, 200-400 м, 400-800 м, 600-1000 м, 1000-1500 м, 1500-2000 м, 2-3 км, 3-4 км, 4-6 км, 6-10 км және 10 км астам градациямен болжанады және көрсетіледі.";

      144-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Градацияны таңдауды көлденең көрінудің анағұрлым ықтимал болжамды мәні осы градацияның ішінде болатындай етіп жүргізу қажет. Мысалы, болжамды есептеу әдістері бойынша 900 м көлденең көріну қашықтығын аламыз, пайдаланылатын градация 600-1000 м болады, көлденең көрінуді 1200 м болжау кезінде 1000-1500 м градацияны қолдану керек.";

      216-тармақтың екінші және үшінші абзацтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ауа райы болжамдары күн сайын метеоорталықта Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша сағат 16.00-ге қарай, ал әскери бөлімдерде сағат 17.00-ге қарай ағымдағы күнгі 18.00-ден бастап келесі күнгі 18.00-ге дейінгі кезеңге, түнге бөлек (сағат 18.00-ден 6.00-ге дейін) және күндізге (сағат 6.00-ден 18.00-ге дейін) әзірленеді.

      Келесі күнге сағат 6.00-ден 18.00-ге дейінгі кезеңге арналған ауа райы болжамдары Нұр-Сұлтан қаласының уақытымен сағат 5.30-ға қарай метеоорталықта нақтыланады.";

      250-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) АҚҚ-ның басталу (күшею, бәсеңдеу, аяқталу) уақыты Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша төрт цифрмен көрсетіледі: алғашқы екі цифр сағатты, ал соңғы екеуі – минутты білдіреді;";

      осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес 1-1-қосымшамен толықтырылсын;

      Осы қағидаларға 28-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері Әуе қорғанысы күштері бас қолбасшысының басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне жолдауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясы басқару органдарының басшыларына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық лауазымды адамдарға, оларға қатысты бөлігінде жеткізілсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қорғаныс министрі
Н. Ермекбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2020 жылғы 26 тамыздағы
№ 404 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
мемлекеттік авиациясының
ұшуын метеорологиялық
қамтамасыз ету қағидаларына
1-1-қосымша
  Нысан
  Бекітемін
00000 әскери бөлімінің штаб
бастығы
____________________________
(әскери атағы, қолы, тегі, аты,
әкесінің аты
(ол бар болған кезде)
20 __жылғы "____" __________

Әуеайлақта ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету жөніндегі үлгі нұсқаулық

      1. Метеобөлімшелерде кезекшілік тәулік бойы (екі ауысымда), ал ӘК экипаждарының жауынгерлік кезекшілігі ұйымдастырылған әуеайлақтарда – тәулік бойы жауынгерлік кезекшілік ұйымдастырылады.

      2. Метеобөлімшенің кезекші есептобы метеорологиялық қатынаста ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты мәселелер бойынша ұшу жетекшісіне (ҰҚЖК) бағынады. Кезекші есептоп кезекші инженер-синоптиктен, кезекші метеомаманнан (метеобақылаушыдан) тұрады.

      3. Авиацияның жұмыс жоспарына сәйкес ұшу және ұшып өту кезеңінде ЖДП-да ұшуды қамтамасыз ету тобының құрамына кезекші инженер-синоптик тағайындалады.

      4. Метеорологиялық бөлімшенің кезекші инженер-синоптигі метеожағдай бөлімшесі кезекші есебінің жеке құрамына арналған бастық болып табылады. Ол әскери бөлім метеорологиялық қызметінің (бөлімшесінің) бастығына бағынады.

      5. Кезекшілікті ауыстыру метеорологиялық қызмет бастығының басшылығымен жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-де жүргізіледі.

      6. Кезекшілікті тапсырушы кезекші инженер-синоптик (кезекші метеомаман) баяндайды, ал қабылдаушы мыналарды нақтылайды:

      1) орналасу аумағы (ауданы) бойынша және ұшу (ұшып өту) ауданы (маршруттары) бойынша атмосфералық процестердің дамуын және нақты ауа райын;

      2) орналасу аумағы, әуеайлақ және ұшу (ұшып өту) ауданы бойынша алдағы күнге (түнге) ауа райы болжамын (дауылды ескертулер);

      3) ұшуға метеорологиялық жағдайлардың әсері (ұшуды тоқтату жағдайлары, олардың себептері, авиациялық оқиғалар, өткен ауысымда ұшу нұсқаларының өзгеруі қысқаша қаралады);

      4) ұшу және ұшып өту жоспары, ұшу ауданы (маршруттары), олардың ұзақтығы мен бейіні, нақты және күтілетін метеорологиялық жағдайдың жоспарланған ұшуларды орындау үшін қажетті жағдайларға сәйкестігі;

      5) алдағы ауысымға ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету жөніндегі міндеттер, қосымша жұмыс көлемін орындау қажеттілігі;

      6) метеоқызмет техникалық құралдарының жай-күйі;

      7) басқа метеожағдайлармен, КП, БПРМ және ДПРМ, метеорологиялық радиолокатордың есептерімен өзара әрекеттесудің кемшіліктері мен оң тұстары;

      8) байланыс құралдары жұмысының тұрақтылығы.

      7. Кезекші инженер-синоптикке ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету сапасын және олардың қауіпсіздігін, метеобөлімшеден шығатын барлық метеорологиялық ақпараттың уақтылығын сақтау, нақты жағдайларда берілген (қосымша) тапсырма кезінде белгіленген жұмыс көлемінің нақты орындалуы және күтілетін метеожағдайлардың сәйкестігін сапалы болжай білу, кезекші есептоптың белгіленген тәртіпті қатаң сақтауы жүктеледі.

      8. Кезекші инженер-синоптик:

      1) командирді, штабты, командалық пункт пен әуе қозғалысын басқару орталықтарының есептоптарын, ұшу басшысын және ұшқыш құрамын әуеайлақ ауданы (оқу-жаттығу полигоны, қону алаңдары), қосалқы әуеайлақтар бойынша метеорологиялық жағдайдың нақты және күтілетін жай-күйі туралы ақпаратпен, сондай-ақ авиация үшін қауіпті ауа райы құбылыстары туралы дауылды ескертулермен және хабарландырулармен қамтамасыз етеді;

      2) ұшу ауысымына жоспарланған: ұшу (ұшып өту) ауданын (маршруттарын), уақытын, биіктігін және бейінін; полигондар мен қосалқы әуеайлақтарды; ұшақтарды қайтару шептерін; экипаждың ауа райы минимумдарын және ұшу тапсырмаларын орындау үшін қажетті метеорологиялық жағдайларды зерделейді;

      3) кезекші есептоптың жұмысын ауысымға жоспарланған барлық міндеттердің орындалуын қамтамасыз ететіндей ұйымдастырады. Қажет болған жағдайда метеорологиялық бөлімше үшін белгіленген жұмыс көлемін ұлғайтады;

      4) метеорологиялық ақпаратты жинауды, өңдеуді, ауа райы карталарына түсіруді, метеоақпараттың барлық негізгі және қосымша көздері мен алу жолдарын ұйымдастырады және оларды жедел пайдалана білуге тиіс;

      5) метеорологиялық жағдайды үздіксіз талдайды және олардың әуеайлақ және ұшу ауданы бойынша өзгеруін болжайды;

      6) ұшу кезінде КДП-дағы бөлімнің метеоқызмет бастығымен (кезекші инженер-синоптикпен) тұрақты өзара іс-қимылды жүзеге асырады, оған барлық қажетті метеорологиялық ақпаратты береді;

      7) күрделі метеорологиялық жағдайларда ұшу кезінде метеорологиялық бақылауларды (өлшеулерді) жиі ұйымдастырады;

      8) әуеайлаққа қонатын немесе одан ұшып шығатын басқа ведомстволардың авиация ұшақтарының экипаждарын метеорологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асырады;

      9) авиация үшін қауіпті ауа райы құбылыстарының пайда болу қаупі (кенеттен пайда болу) кезінде, сондай-ақ метеоэлементтердің шекті мәндеріне және ұшу ауданында, өзінің және қосалқы әуеайлақтарда, полигондарда (қону алаңдарында) ауа райының қауіпті құбылыстары бар аймақтарға дейін шекті қашықтықтарға жеткен кезде дауылды хабарлау және ескерту жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес лауазымды адамдарға дауылды ескертуді береді (баяндайды);

      10) ауа райын радиолокациялық барлау жүргізуге және ауа райын әуеден барлауға арналған тапсырманы әзірлеуге қатысады;

      11) мемлекеттік авиациясы бар басқа ведомстволардың метеорологиялық бөлімшелерімен жедел өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

      12) метеоорталыққа: ауа райын әуеде барлау және ұшу кезеңінде әзірленген дауылды ескертулерді, ауа райы болжамдарын және оларға енгізілген барлық нақтылауларды; ауа райын радиолокациялық және әуе барлауының деректерін; нақты және күтілетін метеожағдайлардың жоспарланған ұшу тапсырмалары мен ауа райының минимумдарына сәйкестігі туралы; метеоқызмет техникалық құралдарының көмегімен өлшенген бұлттардың төменгі шекарасы биіктігінің және көрінудің мәндеріндегі және ұшу экипаждары белгілеген басқа да мәселелерді;

      13) басқа ведомстволардың метеорологиялық бөлімшелерінің сұрау салуы бойынша нақты ауа райы туралы деректерді және өзінің әуеайлағы бойынша ауа райы болжамын жібереді;

      14) бақылауларды жүргізу мерзімдерінің сақталуын, метеорологиялық элементтерді өлшеу дәлдігін және жеделхаттардың белгіленген мекенжайларға және сұрау салулар бойынша уақтылы жіберілуін бақылайды;

      15) кезекші есептоптың басшылық құжаттардың талаптарын орындауын қамтамасыз етеді.

      9. Кезекші метеомаман (метеобақылаушы):

      1) тұрақты және инженер-синоптик көрсеткен мерзімдерде метеорологиялық және бақылауларды жүргізеді, оларды өңдейді, бақылау нәтижелері бар жеделхаттарды жасайды және оларды белгіленген мерзімде және мекенжайларды, сондай-ақ сұрау салулар бойынша жібереді;

      2) кезекші инженер-синоптикке метеожағдайға түскен дауылды хабарландыруларды дереу баяндайды, ұшу және ұшып өту болмаған күндері (демалыс және мереке күндері) метеорологиялық орталықтың аға офицері (ауысым бастығы – аға инженер – синоптик) келісім бойынша дауылды ескерту жазады;

      3) ауа райы күнделігін, кіріс және шығыс жеделхаттарының журналдарын және метеорологиялық бөлімшенің басқа да құжаттарын жүргізеді;

      4) белгіленген жұмыс көлеміне және қосымша нұсқауларға сәйкес жедел-болжамдық ақпаратты қабылдауды жүзеге асырады;

      5) белгіленген жұмыс көлеміне және кезекші инженер-синоптиктің қосымша нұсқауларына сәйкес метеорологиялық ақпаратты (ауа райы карталарын, дауылды ескертулерді, ауа райы болжамдарын, жедел-болжамдық ақпаратты қабылдау) метеоорталықтан жалпы пайдаланылатын желінің абоненттік пунктінен қабылдайды;

      6) ауа райы карталарына метеорологиялық және аэрологиялық деректерді енгізеді;

      7) метеорологиялық аспаптардың құрылымын, оларды пайдалану және күтіп ұстау қағидаларын зерделейді, қарапайым ақауларды табуды және жоюды білуге тиіс;

      8) метеобөлімшенің үй-жайларын, метеорологиялық алаңдарды үлгілі жағдайда ұстайды;

      9) келіп түсетін метеоақпараттың сапасы мен толықтығын бақылайды және кезекші инженер-синоптикке кемшіліктер туралы хабарлайды;

      10) метеорологиялық аспаптарды жарамды күйде ұстайды, оларға профилактикалық тексеру және ағымдағы жөндеу жүргізе білуге тиіс.

      10. Жылжымалы метеорологиялық станция бастығы:

      1) станциядағы метеорологиялық аспаптардың құрылысын, оларды пайдалану және күтіп ұстау қағидаларын зерделейді, қарапайым ақауларды жояды, станцияда регламенттік жұмыстарды уақтылы жүргізеді;

      2) техникалық құжаттаманы уақтылы және дұрыс толтырады;

      3) станцияда жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы шаралары қағидаларының сақталуын қамтамасыз етеді;

      4) метеобөлімше бастығының нұсқауы бойынша жеке құраммен станцияны өрістету бойынша жаттықтырулар жүргізеді;

      5) белгіленген жұмыс көлеміне және инженер-синоптиктің қосымша нұсқауларына сәйкес аппаратураның үздіксіз жұмысын; жедел-ауа райы ақпаратын қабылдауды қамтамасыз етеді;

      6) өзара ауыстыру тәртібімен механик-жүргізушінің функцияларын орындайды.

      11. Аға метеобақылаушы-жүргізуші (аға маман):

      1) белгіленген мерзімдерде, оларды журналдарға жазумен сағат сайын метеорологиялық және орнитологиялық бақылауды уақтылы жүргізеді;

      2) оған бекітілген автомобиль техникасын мұқият пайдаланады, оны қойылған міндеттерді орындауға жарамды күйде ұстайды;

      3) ауарайы карталарына метеорологиялық деректердіе нгізеді;

      4) кезекші синоптикке метеорологиялық жағдайдың өзгерістерін баяндайды;

      5) әуеайлақта (көруалаңында) қауіптіжәне аса қауіпті құбылыстар туындаған кезде дереу (жеке өзі немесе телефон арқылы) инженер-синоптикке бақылау нәтижелерін баяндайды;

      6) инженер-синоптиктің нұсқауы бойынша белгіленген мекенжайларға және сұрау салулар бойынша дауылды хабарлауды береді;

      7) қауіпті және аса қауіпті құбылыстардың одан әрі дамуын бақылайды, олардың күшеюі, әлсіреуі, аяқталуы туралы инженер-синоптикке баяндайды және оның нұсқауы бойынша осы құбылыстардың күшеюі, әлсіреуіжәне аяқталуы туралы хабарламаны жасайды, журналға жазады және белгіленген мекенжайларға және сұрау салулар бойынша береді;

      8) басқа метеобөлімшелерден дауылды хабарлауды алған кезде хабарламаның мазмұнын кіріс жеделхаттары журналына (АВ-2) жазады.

      9) белгіленген жұмыс көлеміне және қосымша нұсқауларға сәйкес жедел болжамдық ақпаратты қабылдауды жүргізеді;

      10) метеорологиялық аспаптардың құрылымын, оларды пайдалану және күтіп ұстау қағидаларын зерделейді, қарапайым ақауларды табуды және жоюды білуге тиіс;

      11) метеобөлімшенің үй-жайларын, метеорологиялық алаңдарды үлгілі жағдайда ұстайды;

      12) жол жүру қағидаларын зерделейді;

      13) техникалық қызмет көрсету және ағымдағы жөндеу бойынша жұмыстарды орындайды;

      14) автомобильді арнайы өңдеуді жүргізеді;

      15) өзіне бекітілген автомобильде қолданылатын жанар-жағармай материалдарының сұрыптары мен нормаларын зерделейді;

      16) жанар жағармай материалдарын артық жұмсауға жол бермейді және оларды үнемдеуге қол жеткізуге тиіс;

      17) негізгі пайдалану ақауларының себептерін зерделейді, оларды табуды және жоюды білуге тиіс;

      18) автомобиль техникасын үлгілі күйде ұстайды және олардың сынуына жол бермейді;

      19) өзара ауыстыру тәртібі мен жылжымалы метеорологиялық станция бастығының міндеттерін орындайды.

      Ескертпе: нұсқаулық ұшуды метеорологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктерін және әскери бөлім шешетін басқа да міндеттерді ескере отырып анықталуға және нақтылануға тиіс.

00000 әскери бөлімі метеорологиялық
қызметінің (топтың) бастығы
___________________________
(әскери атағы, қолы, тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болған кезде)

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2020 жылғы 26 тамыздағы
№ 404 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
мемлекеттік авиациясының
ұшуын метеорологиялық
қамтамасыз ету қағидаларына
28-қосымша
  Үлгі
  Бекітемін
Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштері Әуе қорғанысы
күштерінің бас қолбасшысы
____________________________
(әскери атағы, қолы, тегі,
әкесінің аты
(ол бар болған кезде)
20___ жылғы " ____" _________

ҚР ҚК ӘҚК әуеайлақтарындағы метеорологиялық элементтердің шекті мәндері және АҚҚ-ға дейінгі шекті арақашықтық

  1-кесте

Әртүрлі ауаның температурасы кезінде (°С) ауаның салыстырмалы ылғалдылығы (%)

әуеайлақтар

7 балдан аз бұлттылық кезінде

7-10 балл бұлттылық кезінде

<-15

-15<-5

-5<+5

>+5

<-15

-15<-5

-5<+5

>+5

Нұр-Сұлтан

86

93

94

95

87

91

94

96

Қарағанды

86

93

94

95

88

93

94

96

Шымкент

87

92

94

95

90

94

96

96

Первомайск

85

90

92

95

88

94

94

96

Жетіген

88

90

93

95

88

94

94

96

Талдықорған

86

90

93

93

87

91

94

95

Балқаш

84

90

94

96

87

91

96

97

Үшарал

87

91

93

95

90

92

95

97

Хлебодаровка

88

91

92

94

89

91

94

96

Ақтөбе

89

91

93

95

90

92

95

97

Семей

88

92

94

95

90

94

95

96

Тараз

86

90

92

94

90

93

95

97

Луговая

86

87

92

94

87

91

94

95

Сарышаған

83

90

93

96

87

90

96

96

Ақтау

83

89

93

95

86

90

95

96

Аягөз

88

92

94

95

90

94

95

96

Әуе кемелерінің ұшу және қону үшін жел жылдамдығының шектік мәні

  2-кесте

ЖЕЛ

Миг-23
УБ
МиГ-27

МиГ-31
Су-27
Су-30

МиГ- 29

Су-25

Ан-26
С-295

Ил-76

Ту-134

Ан-12
Ан-72

Вoеing757

Бүйірлік

10

15

15

10

12

20

20

15

17

Қарсы

20

25

25

20

30

25

20

20

20

Бағыттас

5

5

6

5

5

5

5

5

5

      Кестенің жалғасы

ЖЕЛ

Ту-154

Ми-35
Ми-26

Л-39
Ми-171,
Ми-17
Ми-8

ЕС145

UH-2

Ан-2

ТЛ 2000
ТЛ 3000

Zlin42

ҰҰА

Бүйірлік

17

10

10

10

10

6

8

10

6

Қарсы

20

25

20

25

15

18

15

18

7

Бағыттас

10

10

7

8

5

3

3

3

6

      ЕСКЕРТПЕЛЕР:

      1. Шекті мәннен 3%-ке аз болған кезде маршруттық ұшу ТОҚТАТЫЛАДЫ.

      2. 100Х1000 белгіленген минимум кезінде ұшуда (ҰБМ), 100Х1000 және одан төмен экипаж командирінің минимумы кезінде ӘК ұшуы кезінде шекті ылғалдылық мәні есептелмейді.

      3. Әуеайлақтан 50 км арақашықтықта ашық жарық түсірілген кезде маршруттық ұшу ТОҚТАТЫЛАДЫ.

      4. Әуеайлақ бағытына немесе қону бағытына жылжитын жарық түстер болған кезде ұшу 30 км қашықтықта ТОҚТАТЫЛАДЫ.

      5. Әуеайлақтан арақашықтығы 20 км қауіпті ауа райы құбылысы болған кезде олардың қозғалу жылдамдығына және бағытына қарамастан ұшу ТОҚТАТЫЛАДЫ.

      6. Ауа температурасы +35 градус және жоғары болған кезде жауынгерлік авиацияның, +38 градус және жоғары болған кезде әскери-көлік, армиялық авиацияның ұшуы мен ұшып өтуіне ЖОЛ БЕРІЛМЕЙДІ, ауа температурасы төмен болған кезде осы әуеайлақтың салқын-жел эквиваленті кестесі (ТТС-ға сәйкес Boeing-747 және С-295 әуе кемелерін қоспағанда) басшылыққа алынады.

      7. Оның тұрақты төмендеуі жағдайы кезінде әуеде ауа райын барлау +37 градус температура кезінде жүргізуге рұқсат етіледі.

      8. Қосалқы әуеайлақ ретінде ондағы ауа температурасы +40 градустан аспайтын әуеайлақты пайдалану.

      9. Егер ұшу кезеңінде ауа температурасы +30 градусқа жетсе және оның жоғарылау үрдісі болса, ұшу ауысымының ұзақтығы іс жүзінде ұшу басталған уақыттан 5 сағатпен ШЕКТЕЛЕДІ.

      10. Егер ұшу басталғанда, оның кезеңінде ауа температурасы +30 градусқа жетсе, бірақ бір сағат ішінде ұшу температурасы +30 градустан төмен түсетін үдеріс болса, ұшу ауысымының ұзақтығы ШЕКТЕЛМЕЙДІ.

      11. Дымқыл ҰҚЖ-ға ұшуды және қонуды желдің бүйірлік жылдамдығының жол берілген шекті мәнінен бүйірлік жел кезінде 2 м/саз жүргізу.

      12. Мынадай ілініс коэффиценті кезінде ұшуды жүргізуге РҰҚСАТ ЕТІЛМЕЙДІ: 0.45% және одан жоғары – әуеайлақ шектеусіз ұшуға және қонуға жарамды; 0.39 – 0.41% К/Э ұшу және қону, 0.35% және жоғары – кезекші экипаждардың қосалқы әуеайлаққа қонуы және өз әуеайлағынан ұшуы; 0.32% және жоғары кезінде әуеайлақтан ӘКА-ның ұшуы және қонуы үшін жарамды, 0.28% және жоғары ӘКА-ның ұшуы үшін әуеайлақ жарамды.

      Салқын-жел эквиваленті температурасының кестесі

      Температура (°С)



  желдің жылдамдығы (м/с)

      Кестедегі қауіпті аймаққа сәйкес келетін жағдайларда орындау кезінде кезекті ұшуға авиациялық техниканы старттық дайындау уақытын 10 минутқа арттыру. Қауіпті аймақтан тыс салқын жел эквиваленті артқан кезде ҰШУЛАР ТОҚТАТЫЛСЫН!

      Мысалы: Т = - 15°С, желдің жылдамдығы = 8 м/с.

      Салқын-жел эквиваленті температурасы = - 33°С.

      КЕЛІСІЛДІ:

Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
Әуе қорғанысы күштері Әскери-әуе
күштерінің қолбасшысы
ӘҚК БҚБ ұшу қауіпсіздігін қадағалау басқармасының бастығы
__________________________________ 20___ жылғы "___" _________ __________________________________ 20___ жылғы "___" _________
Дәрігерлік-ұшу комиссиясының төрағасы – ӘҚК БҚБ МТҚББ медициналық бөлімінің бастығы 29990 әскери бөлімі метеорологиялық бастығы орталығының
__________________________________ 20___ жылғы "___" _________ __________________________________ 20___ жылғы "___" _________


О внесении изменений и дополнения в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 8 мая 2019 года № 320 "Об утверждении Правил метеорологического обеспечения полетов государственной авиации Республики Казахстан"

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 26 августа 2020 года № 404. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2020 года № 21144

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 8 мая 2019 года № 320 "Об утверждении Правил метеорологического обеспечения полетов государственной авиации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 18664, опубликован 20 мая 2019 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах метеорологического обеспечения полетов государственной авиации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      абзац второй пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "Метеорологическое обеспечение является одним из видов боевого обеспечения полетов государственной авиации Республики Казахстан, Национальной гвардии Республики Казахстан, Авиационной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, направленное на наиболее полное использование метеорологических условий для эффективного применения авиации и обеспечения безопасности полетов. Оно осуществляется метеорологическим подразделением (далее – метеоподразделения).";

      в пункте 2:

      подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) авиационная часть (обособленные структурные подразделение) – республиканское государственное учреждение, осуществляющее производство полетов ВС истребительной, бомбардировочной, штурмовой, транспортной, армейской и учебной государственной авиации Республики Казахстан, их эксплуатацию, ремонт и хранение, авиационные комендатуры, склады авиационного имущества, структурные подразделения Министерства обороны Республики Казахстан (далее – МО РК), органов внутренних дел Республики Казахстан и Авиационной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, в которые входят подразделения, эксплуатирующие беспилотные летательные аппараты, а также учебные центры по подготовке авиационного персонала, учебные центры боевой подготовки и боевого применения беспилотных летательных аппаратов;";

      подпункт 16) исключить;

      подпункт 48) изложить в следующей редакции:

      "48) дежурный метеоспециалист – должностное лицо, специалист метеорологического обеспечения полетов (авиационный персонал) имеющий специальную подготовку и занимающий должность, связанные с обеспечением полетов воздушных судов, эксплуатацией, обслуживанием и проведением регламентных работ на технических средствах метеорологического подразделения и осуществляющий дежурство в метеоподразделении;";

      подпункт 74) изложить в следующей редакции:

      "74) дежурный инженер-синоптик метеоподразделения – специалист, имеющий соответствующее образование, обеспечивающий безопасность полетов в метеорологическом отношении, допущенный приказом командира части к метеорологическому обеспечению полетов в соответствующих метеорологических условиях, с применением средств наземного обеспечения общего и специального применения (технических средств метеорологического подразделения);";

      пункты 9 и 10 изложить в следующей редакции:

      "9. Метеоподразделение, осуществляющее метеорологическое обеспечение полетов государственной авиации на конкретном аэродроме руководствуется должностными инструкциями, разработанными в соответствии с типовой инструкцией дежурного расчета по метеорологическому обеспечению полетов на аэродроме, утвержденными начальником штаба части (лицом, курирующим данное направление).

      10. Метеорологическое обеспечение полетов государственной авиации на аэродроме организуется начальником штаба части (лицом, курирующим данное направление). Работу метеоподразделения осуществляют соответствующие начальники метеоподразделения с учетом задач, решаемых воинскими частями.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. К метеоподразделениям, непосредственно участвующим в метеорологическом обеспечении государственной авиации, относятся:

      1) метеоцентр;

      2) метеорологический отдел;

      3) метеорологическая служба;

      4) метеорологическое отделение;

      5) метеорологическая группа.";

      подпункт 5) пункта 25 исключить;

      абзац первый пункта 26 изложить в следующей редакции:

      "Метеоподразделения государственной авиации обеспечивают:"

      пункт 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Метеорологическое обеспечение учебно – тренировочных полетов организуется начальником штаба воинской части (лицом, курирующим данное направление).";

      абзац первый пункта 49 изложить в следующей редакции:

      "Начальник штаба части (лицо, курирующее данное направление):";

      подпункт 2) пункта 103 изложить в следующей редакции:

      "2) типовая инструкция по метеорологическому обеспечению полетов на аэродроме, утверждаемая начальником штаба части (лицом, курирующим данное направление) по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам;";

      пункт 107 изложить в следующей редакции:

      "107. В метеорологических документах, не выходящих за пределы воинской части, указывается местное время, по которому установлен распорядок дня данной воинской части. В документах и сообщениях, выходящих за пределы воинской части, указывается время города Нур-Султан, а за пределы РК – всемирное координированное время (UTC).";

      пункт 143 изложить в следующей редакции:

      "143. Горизонтальная дальность видимости прогнозируется и указывается в градациях: менее 50 м, 50-100 м, 100-200 м, 200-400 м, 400-800 м, 600-1000 м, 1000-1500 м, 1500-2000 м, 2-3 км, 3-4 км, 4-6 км, 6-10 км и более 10 км.";

      абзац первый пункта 144 изложить в следующей редакции:

      "Выбор градации следует производить таким образом, чтобы наиболее вероятное прогнозируемое значение горизонтальной видимости заключалось внутри этой градации. Например, по расчетным методам прогноза получаем горизонтальную дальность видимости 900 м, используемая градация будет 600-1000 м, при прогнозировании горизонтальной видимости 1200 м следует употреблять градацию 1000-1500 м.";

      абзац второй и третий пункта 216 изложить в следующей редакции:

      "Прогнозы погоды разрабатываются ежедневно в метеоцентре к 16.00, а в воинских частях к 17.00 на период с 18.00 текущего дня до 18.00 следующего дня, раздельно на ночь (с 18.00 до 6.00) и на день (с 6.00 до 18.00) по времени города Нур-Султан.

      Прогнозы погоды на период с 6.00 до 18.00 следующего дня уточняются в метеоцентре к 5.30 времени города Нур-Султан.";

      подпункт 2) пункта 250 изложить в следующей редакции:

      "2) время начала (усиления, ослабления, окончания) ОЯП указывается по времени города Нур-Султан четырьмя цифрами: две первые цифры означают часы, а две последние - минуты;";

      дополнить приложением 1-1 согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 28 настоящих Правил изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Управлению главнокомандующего Силами воздушной обороны Вооруженных Сил Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан после его первого официального опубликования;

      3) направление сведений в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителей органов управления государственной авиации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ довести до должностных лиц в части, их касающейся.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр обороны
Республики Казахстан
Н. Ермекбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министра обороны
Республики Казахстан
от 26 августа 2020 года № 404
  Приложение 1-1 к Правилам
метеорологического обеспечения
полетов государственной авиации
Республики Казахстан
  Форма
  Утверждаю
Начальник штаба
войсковой части 00000
___________________________
(воинское звание, подпись,
фамилия, имя, отчества
(при его наличии)
"____" __________ 20__ года.

Типовая инструкция по метеорологическому обеспечению полетов на аэродроме

      1. Дежурство в метеоподразделениях организуется круглосуточное (двухсменное), а на аэродромах, где организовано боевое дежурство экипажей ВС - круглосуточное боевое дежурство.

      2. Дежурный расчет метеоподразделения подчиняется руководителю полетами, (ДПВС) по вопросам, связанным с обеспечением безопасности полетов в метеорологическом отношении. Дежурный расчет состоит из дежурного инженер–синоптика, дежурного метеоспециалиста (метеонаблюдателя).

      3. На КДП в период полетов и перелетов согласно плану работы авиации, выделяется дежурный инженер-синоптик в состав группы обеспечения полетов.

      4. Дежурный инженер-синоптик метеорологического подразделения является начальником для личного состава дежурного расчета метеоподразделения. Он подчиняется начальнику метеорологической службы (отделения) воинской части.

      5. Смена дежурства производится в 9.00 часов местного времени под руководством начальника метеорологической службы, (ДПВС).

      6. Дежурный инженер-синоптик (дежурный метеоспециалист), сдающий дежурство, докладывает, а принимающий уясняет:

      1) развитие атмосферных процессов и фактическую погоду по территории (району) базирования и по району (маршрутам) полетов (перелетов);

      2) прогноз погоды (штормовые предупреждения) на предстоящий день (ночь) по территории базирования, району аэродрома и полетов (перелетов);

      3) влияние метеорологических условий на полеты (кратко рассматриваются случаи срыва полетов, их причины, авиационные события, изменения вариантов полетов за прошедшую смену);

      4) план полетов и перелетов, район (маршруты) полетов, их продолжительность и профиль, соответствие фактической и ожидаемой метеорологической обстановки условиям, необходимым для выполнения запланированных полетов;

      5) задачи по метеорологическому обеспечению полетов на предстоящую смену, необходимость выполнения дополнительного объема работы;

      6) состояние технических средств метеослужбы;

      7) недостатки и положительные стороны взаимодействия с другими метеоподразделениями, с расчетами КП, БПРМ и ДПРМ, метеорологического радиолокатора;

      8) устойчивость работы средств связи.

      7. На дежурного инженер-синоптика возлагается соблюдение качества метеорологического обеспечения полетов и их безопасность, своевременность всей исходящей из метеоподразделения метеорологической информации, четкое выполнение установленного объема работы при поставленной (дополнительной), задаче в реальных условиях и умения качественно спрогнозировать соответствие ожидаемых метеоусловий, строгое соблюдение дежурным расчетом установленного порядка.

      8. Дежурный инженер-синоптик:

      1) обеспечивает командира, штаб, расчеты командного пункта и центров управления воздушного движения, руководителя полетами и летный состав информацией о фактическом и ожидаемом состоянии метеорологической обстановки по району аэродрома (учебного полигона, площадкам приземления), запасным аэродромам, а также штормовыми предупреждениями и оповещениями об опасных для авиации явлениях погоды;

      2) изучает запланированные на летную смену: район (маршруты), время, высоты и профили полетов (перелетов); полигоны и запасные аэродромы; рубежи возврата самолетов; минимумы погоды экипажей и метеорологические условия, необходимые для выполнения полетных заданий;

      3) организовывает работу дежурного расчета так, чтобы обеспечить выполнение всех запланированных на смену задач. При необходимости увеличивает установленный для метеорологического подразделения объем работы;

      4) организовывает сбор, обработку, нанесение на карты погоды метеорологической информации, основные и дополнительные источники и пути получения метеоинформации и уметь их оперативно использовать;

      5) непрерывно анализирует метеорологическую обстановку и прогнозирует их изменение по району аэродрома и полетов;

      6) в период полетов осуществляет постоянное взаимодействие с начальником метеослужбы части, находящимся на КДП, передает ему всю необходимую метеорологическую информацию;

      7) при полетах в сложных метеорологических условиях организовывает учащенные метеорологические наблюдения (измерения);

      8) осуществляет метеорологическое обеспечение экипажей самолетов авиации других ведомств, совершающих посадку на аэродроме или вылет с него;

      9) при угрозе возникновения (внезапном возникновении) опасных для авиации явлений погоды, а также при достижении критических значений метеоэлементов и предельных расстояний до зон с опасными явлениями погоды в районе полетов, своего и запасных аэродромов, на полигонах (площадках приземления) выписывает и в соответствии с инструкцией по штормовому оповещению и предупреждению вручает (докладывает) должностным лицам штормовое предупреждение;

      10) принимает участие в проведении радиолокационной разведки погоды и разработке задания на воздушную разведку погоды;

      11) осуществляет оперативное взаимодействие с метеорологическими подразделениями других ведомств имеющих государственную авиацию;

      12) докладывает в метеоцентр: штормовые предупреждения, прогнозы погоды, разработанные на период воздушной разведки погоды и полетов, и все вносимые в них уточнения; данные радиолокационной и воздушной разведки погоды; о соответствии фактических и ожидаемых метеоусловий запланированным полетным заданиям и минимумам погоды экипажей; о резком различии в значениях высоты нижней границы облаков и видимости, измеренных с помощью технических средств метеослужбы и определенных летающими экипажами и по другим вопросам;

      13) направляет по запросам метеорологических подразделений других ведомств данные о фактической погоде и прогнозы погоды по своему аэродрому;

      14) контролирует соблюдение сроков производства наблюдений, точность измерений метеорологических элементов и своевременность отправки телеграмм в установленные адреса и по запросам;

      15) обеспечивает выполнение дежурным расчетом требований руководящих документов.

      9. Дежурный метеоспециалист (метеонаблюдатель):

      1) производит регулярные и в указанные сроки инженер-синоптиком метеорологические наблюдения, их обработку, составляет телеграммы с результатами наблюдений и передает их в установленные сроки и адреса, а также по запросам;

      2) немедленно докладывает дежурному инженер-синоптику поступившие в метеоподразделение штормовые оповещения, в дни отсутствия полетов и перелетов (в выходные и праздничные дни) по согласованию со старшим – офицером метеорологического центра (начальником смены – старшим инженер-синоптиком) выписывает штормовое предупреждение;

      3) ведет дневник погоды, журналы входящих и исходящих телеграмм и другие документы метеорологического подразделения;

      4) осуществляет прием оперативно-прогностической информации в соответствии с установленным объемом работы и дополнительными указаниями;

      5) принимает с абонентского пункта сети общего пользования метеорологическую информацию (карты погоды, штормовые предупреждения, прогнозы погоды, оперативно-прогностическую информацию) от метеоцентра, в соответствии с установленным объемом работы и дополнительными указаниями дежурного инженер-синоптика;

      6) наносит метеорологические и аэрологические данные на карты погоды;

      7) изучает устройство метеорологических приборов, правила эксплуатации и ухода за ними, уметь находить и устранять простейшие неисправности;

      8) содержит в образцовом состоянии помещения метеоподразделения, метеорологическую площадку;

      9) контролирует качество и полноту поступающей метеоинформации и сообщать о недостатках дежурному инженер-синоптику;

      10) поддерживает в исправном состоянии метеорологические приборы, проводить профилактический осмотр и текущий ремонт.

      10. Начальник подвижной метеорологической станции:

      1) изучает устройство метеорологических приборов находящихся на станции, правила эксплуатации и ухода за ними, устраняет простейшие неисправности и своевременно проводить регламентные работы на станции;

      2) своевременно и правильно заполняет техническую документацию;

      3) обеспечивает соблюдение правил мер техники безопасности при работе на станции;

      4) по указанию начальника метеоподразделения проводит тренировки с личным составом по развертыванию станции.

      5) обеспечивает бесперебойную работу аппаратуры; приема оперативно-прогностической информации в соответствии с установленным объемом работы и дополнительными указаниями инженер-синоптика;

      6) в порядке взаимозаменяемости выполняет функции механика-водителя.

      11. (Старший специалист) старший метеонаблюдатель - водитель:

      1) своевременно производит ежечасные метеорологические наблюдения в установленные сроки, записью их в журналы;

      2) бережно эксплуатирует закрепленную за ним автомобильную технику, содержит ее в исправности готовым к выполнению поставленных задач.

      3) наносит метеорологические данные на карты погоды;

      4) докладывает изменение метеорологических условий, инженер синоптику;

      5) при возникновении опасных и особо опасных явлений на аэродроме (в поле зрения) немедленно (лично или по телефону) докладывает инженер–синоптику результаты наблюдений;

      6) по указанию инженер-синоптика передает штормовое оповещение в установленные адреса и по запросам;

      7) наблюдает за дальнейшим развитием опасных и особо опасных явлений, докладывает инженер-синоптику об их усилении, ослаблении, окончании и по его указанию составляет, записывает в журнал и передает в установленные адреса и по запросам оповещения об усилении, ослаблении и окончании этих явлений;

      8) при получении штормового оповещения от других метеоподразделений записывает содержание оповещения в журнал входящих телеграмм (АВ-2)

      9) ведет прием оперативно прогностической информации в соответствии с установленным объемом работы и дополнительным указаниями;

      10) изучает устройство метеорологических приборов, правила эксплуатации и ухода за ними, уметь находить и устранять простейшие неисправности;

      11) содержит в образцовом порядке помещения метеорологической службы и метеорологическую площадку;

      12) изучает правила дорожного движения;

      13) выполняет работы по техническому обслуживанию и текущему ремонту;

      14) производит специальную обработку автомобиля;

      15) изучает сорта и нормы горюче-смазочных материалов, применяемых на закрепленном за ним автомобилем;

      16) не допускает перерасхода горюче-смазочных материалов и добиваться их экономии;

      17) изучает причины основных эксплуатационных неисправностей, уметь их обнаруживать и устранять;

      18) содержит в образцовом порядке автомобильную технику и не допускает поломок;

      19) в порядке взаимозаменяемости выполняет функции начальника подвижной метеорологической станции.

      Примечание: инструкция уточняется и конкретизируется с учетом особенностей организации и осуществления метеорологического обеспечения полетов и других задач, решаемых воинской частью.

      Начальник метеорологической службы (группы) войсковой части 00000

      _______________________________________________________________

      (воинское звание, подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение 2
к приказу Министра обороны
Республики Казахстан
от 26 августа 2020 года № 404
  Приложение 28 к Правилам
метеорологического обеспечения
полетов государственной авиации
Республики Казахстан
  Образец
  Утверждаю
Главнокомандующий Силами
воздушной обороны
Вооруженных Сил
  Республики Казахстан
____________________________
(воинское звание, подпись,
фамилия, имя, отчества
(при его наличии)
" ____" ___________20______года

Критические значения метеорологических элементов и предельные расстояния до ОЯП на аэродромах СВО ВС РК

  Таблица 1

Относительная влажность воздуха (%) при различной температуре воздуха (°С)

аэродромы

при облачности менее 7 баллов

при облачности 7-10 баллов

<-15

-15<-5

5<+5

>+5

<-15

-15<-5

-5<+5

>+5

Нур-Султан

86

93

94

95

87

91

94

96

Караганда

86

93

94

95

88

93

94

96

Шымкент

87

92

94

95

90

94

96

96

Первомайский

85

90

92

95

88

94

94

96

Жетыген

88

90

93

95

88

94

94

96

Талдыкорган

86

90

93

93

87

91

94

95

Балхаш

84

90

94

96

87

91

96

97

Учарал

87

91

93

95

90

92

95

97

Хлебодаровка

88

91

92

94

89

91

94

96

Актобе

89

91

93

95

90

92

95

97

Семей

88

92

94

95

90

94

95

96

Тараз

86

90

92

94

90

93

95

97

Луговая

86

87

92

94

87

91

94

95

Сарышаган

83

90

93

96

87

90

96

96

Актау

83

89

93

95

86

90

95

96

Аягоз

88

92

94

95

90

94

95

96

Предельные значения скорости ветра для взлета и посадки воздушных судов

  Таблица 2

ВЕТЕР

Миг-23

УБ МиГ-27

МиГ-31

Су-27 Су-30

МиГ- 29

Су-25

Ан-26 С-295

Ил-76

Ту-134

Ан-12 Ан-72

Вoеing757

Боковой

10

15

15

10

12

20

20

15

17

Встречный

20

25

25

20

30

25

20

20

20

Попутный

5

5

6

5

5

5

5

5

5

      Продолжение таблицы

ВЕТЕР

Ту-154

Ми-35 Ми-26

Л-39

Ми-171,

Ми-17 Ми-8

ЕС145

UH-2

Ан-2

ТЛ 2000 ТЛ 3000

Zlin42

БПЛАА

Боковой

17

10

10

10

10

6

8

10

6

Встречный

20

25

20

25

15

18

15

18

7

Попутный

10

10

7

8

5

3

3

3

6

      ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ:

      1. Маршрутные полеты ПРЕКРАЩАЮТСЯ при влажности на 3% меньше критической.

      2. При полетах при установленном минимуме (УМП) 100Х1000, перелетах ВС при минимуме командира экипажа 100Х1000 и ниже критические значения влажности не учитываются.

      3. При наличии ярких засветок на расстоянии 50 км от аэродрома маршрутные полеты ПРЕКРАЩАЮТСЯ.

      4. При наличии ярких засветок, смещающиеся в направлении аэродрома или посадочного курса на удалении 30 км полеты ПРЕКРАЩАЮТСЯ.

      5. При наличии опасных явлений погоды на расстоянии 20 км от аэродрома и независимо от направления и скорости их перемещения – полеты ПРЕКРАЩАЮТСЯ.

      6. НЕ ДОПУСКАЮТСЯ полеты и перелеты боевой авиации при температуре воздуха +35 градусов и более, военно-транспортной, армейской авиации +38 градусов и более, при низких температурах воздуха руководствоваться графиком ветро-холодового эквивалента данного аэродрома (за исключением Boeing-747 и С-295 в соответствии с ТТХ).

      7. Воздушную разведку погоды разрешается производить при температуре +37 градусов, при условии устойчивой тенденции ее понижения.

      8. В качестве запасного аэродрома использовать только те аэродромы, где температура не превышает +40 градусов.

      9. Если в период полетов температура воздуха достигла +30 градусов и есть тенденция на повышении температуры, то продолжительность летной смены ОГРАНИЧИВАЕТСЯ 5-ю часами от фактического начала полетов.

      10. Если к началу, в период полетов температура воздуха достигла +30 градусов, но есть тенденция на понижение температуры ниже +30 градусов в течение одного часа полетов, то продолжительность летной смены НЕ ОГРАНИЧИВАЕТСЯ.

      11. Взлет и посадку на мокрую ВПП производить при боковом ветре на 2 м/с меньше допустимого предельного значения боковой скорости ветра.

      12. НЕ ДОПУСКАЮТСЯ производить полеты при коэффициенте сцепления: 0.45% и выше - аэродром пригоден для взлета и посадки без ограничения; 0.39-0.41% взлет и посадка Д/Э, 0.35% и выше - взлет дежурных экипажей со своего аэродрома с посадкой на запасном; при 0.32% и выше аэродром пригоден для взлета и посадки ВТА, 0.28% и выше аэродром пригоден для взлета ВТА.

      График ветро-холодового эквивалента температуры

      Температура (0С)

     



  скорость ветра (м/с)

      При выполнении в условиях, соответствующих на графике опасной зоне стартовое время подготовки авиационной техники к очередному вылету увеличить на 10 минут. При увеличении ветро-холодового эквивалента за пределы опасной зоны, ПОЛЕТЫ ПРЕКРАТИТЬ!

      Пример: Т= - 15°С, скорость ветра = 8 м/с.

      Температура ветро-холодового эквивалента = - 33°С.

      СОГЛАСОВАНО:

Командующий Военно-воздушными силами Сил воздушной обороны Вооруженных Сил Республики Казахстан

Начальник управления безопасности полетов УГК СВО

___________________________ "__" ________ 20__ года.

___________________________ "__" ________ 20__ года.

Председатель врачебно-летной комиссии – начальник медицинского отдела ГУМТО УГК СВО

Начальник метеорологического центра войсковой части 29990

___________________________ "__" ________ 20__ года.

___________________________ "__" ________ 20__ года.