Қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру, ұсыну және ақы төлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 1 ақпандағы № ҚР ДСМ-12 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 3 ақпанда № 22151 болып тіркелді

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі 129-бабының 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру, ұсыну және ақы төлеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Электрондық денсаулық сақтауды дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалу туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, иновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2021 жылғы 1 ақпандағы
№ ҚР ДСМ-12 Бұйрыққа
қосымша

Қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру, ұсыну және ақы төлеу ережелері

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру, ұсыну және ақы төлеу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 129-бабының 5 тармақшасына сәйкес әзірленді және қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру, ұсыну және ақы төлеу тәртібін айқындайды:

      2. Осы Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар пайдаланылады:

      1) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар – аппараттық-бағдарламалық кешенді және телекоммуникация желісін қолдана отырып жүзеге асырылатын электрондық ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу әдістерінің және ақпараттық өзара іс-қимыл әдістерінің жиынтығы;

      2) ақпараттандыру объектілері – электрондық ақпараттық ресурстар, бағдарламалық қамтылым, интернет-ресурс және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым;

      3) бейінді маман - жоғары медициналық білімі, денсаулық сақтау саласында сертификаты бар медицина қызметкері;

      4) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) - Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтау, медицина және фармацевтика ғылымы, медициналық және фармацевтикалық білім беру, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы, медициналық қызметтер (көмек) көрсетудің сапасы саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      5) емдеуші дәрігер - пациент медициналық ұйымда байқауда болған және емделген кезеңде оған медициналық көмек көрсететін дәрігер;

      6) консилиум - кемінде үш дәрігердің қатысуымен диагноз қою, емдеу тактикасын айқындау және ауруды болжау мақсатында адамды зерттеу;

      7) Қазақстан Республикасының ұлттық телемедицина желісі - қорғалған телекоммуникациялық инфрақұрылыммен біріктірілген және аппараттық-бағдарламалық кешендермен жарақтандырылған, уәкілетті органның қарамағындағы денсаулық сақтау ұйымдарының стационарлық және мобильдік телемедициналық орталықтарының желісі;

      8) қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер - аурулар мен жарақаттардың диагностикасы, оларды емдеу, медициналық оңалту және олардың профилактикасы, медицина қызметкерлерінің өзара, жеке тұлғалармен және (немесе) олардың заңды өкілдерімен қашықтықтан өзара іс-қимыл жасауын, көрсетілген адамдарды сәйкестендіруді, сондай-ақ олар жасайтын әрекеттерді құжаттауды қамтамасыз ететін цифрлық технологиялар арқылы зерттеулер мен бағалауды жүргізу мақсатында медициналық көрсетілетін қызметтерді ұсыну;

      9) медицина қызметкері - кәсіптік медициналық білімі бар және медициналық қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға;

      10) медициналық көмек - дәрілік қамтамасыз етуді қоса алғанда, халықтың денсаулығын сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған медициналық көрсетілетін қызметтер кешені;

      11) медициналық көрсетілетін қызметтер - денсаулық сақтау субъектілерінің нақты адамға қатысты профилактикалық, диагностикалық, емдеу, оңалту немесе паллиативтік бағыты бар іс-қимылдары;

      12) медициналық оңалту - пациент организмінің функцияларын сақтауға, бұзылған және (немесе) жоғалтқан функцияларын ішінара немесе толық қалпына келтіруге бағытталған медициналық көрсетілетін қызметтер кешені;

      13) медициналық ұйым - негізгі қызметі медициналық көмек көрсету болып табылатын денсаулық сақтау ұйымы;

      14) медициналық ақпараттық жүйе - денсаулық сақтау субъектілерінің процестерін электрондық форматта жүргізуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;

      15) мобильдік денсаулық сақтау - мобильдік телефондарды, дербес қалта компьютерлерін, медициналық аспаптарды және басқа да құрылғыларды қамтитын мобильдік құрылғыларды денсаулық сақтау мақсаттары үшін пайдалану;

      16) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі – МӘМС) - әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының активтері есебінен медициналық қызметтерді тұтынушыларға медициналық көмек көрсету жөніндегі құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық шаралар кешені;

      17) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесі - міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне қатысушылар арасындағы қатынастарды реттейтін мемлекет белгілейтін нормалар мен ережелердің жиынтығы;

      18) пациент-медициналық көмек көрсетуді талап ететін ауруының немесе жай-күйінің болуына немесе болмауына қарамастан, медициналық қызметтерді тұтынушы болып табылатын (болған) жеке тұлға;

      19) тасымалданатын медициналық құрылғылар - жеке тұлғаның денсаулық жағдайының көрсеткіштерін жинауға және беруге арналған мобильдік (тасымалданатын) құрылғылар;

      20) тегін медициналық көмектің кепілдік көлемі (бұдан әрі-ТМККК) - бюджет қаражаты есебінен берілетін медициналық көмектің көлемі;

      21) телемедицина желісі - қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтерді ұсыну, оқыту және электрондық форматта медициналық ақпарат алмасу үшін медициналық жабдықпен жарақтандырылған және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы біртұтас ақпараттық кеңістікке біріктірілген стационарлық және мобильдік телемедицина орталықтарының желісі;

      22) хабардар етілген келісім - адамның медициналық көмек алуға және (немесе) оның шешім қабылдауы үшін маңызы бар медициналық көмектің және (немесе) зерттеудің барлық аспектісі туралы ақпаратты алғаннан кейін нақты зерттеуге қатысуға өз келісімін жазбаша ерікті түрде растау рәсімі;

      23) электрондық денсаулық паспорты - жеке тұлғаның денсаулық жағдайы мен оған көрсетілетін медициналық көмек туралы құрылымдалған дербес медициналық деректердің цифрлық денсаулық сақтау субъектілері бүкіл өмір бойы электрондық көздерден қалыптастыратын және уәкілетті орган бекіткен ережеларға сәйкес жеке тұлғаға да, денсаулық сақтау қызметкерлеріне де қолжетімді жинағы;

      24) электрондық медициналық жазба (бұдан әрі-жазба) - медициналық көмек көрсетудің нақты жағдайына қатысты құрылымдалған дербес медициналық деректер жинағы.

      3. Кодекстің 129-бабының 1-тармағына сәйкес қашықтықтан медициналық қызметтер:

      1) консультациялық көмек көрсету, оның ішінде ғылыми-зерттеу институттарының, ғылыми орталықтардың, университеттік ауруханалардың, сондай-ақ шетелдік клиникалардың мамандары;

      2) пациентті медициналық көмек көрсетудің жоғары тұрған деңгейлеріне күндізгі консультацияға жіберудің орындылығын айқындау;

      3) бастапқы деңгейдегі және ауылдық денсаулық сақтау мамандарына екінші және үшінші деңгейдегі мамандардың практикалық көмек көрсетуі;

      4) емдеу-диагностикалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау, пациенттің денсаулық жағдайын медициналық бақылау;

      5) диагнозды нақтылау, пациентті одан әрі жүргізу тактикасын түзету және айқындау және емдеу-диагностикалық іс-шараларды тағайындау;

      6) пациентті медициналық көмек көрсетудің жоғары тұрған деңгейлеріне тасымалдау мүмкіндігін, оның ішінде медициналық авиация құралдарын пайдаланудың орындылығын айқындау;

      7) қашықтықтан консилиум ұйымдастыру;

      8) медициналық оңалту қызметтерін көрсету.

      4. Қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер амбулаториялық, стационарлық, стационарды алмастыратын жағдайларда, үйде, медициналық ұйымнан тыс жерде, пациенттің және (немесе) оның заңды өкілінің нақты орналасқан жері бойынша санаторийлік-курорттық ұйымдарда көрсетіледі.

      5. Қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер:

      Қазақстан Республикасының ұлттық телемедицина желісі;

      медициналық ұйымның телемедицина желісі;

      медициналық ұйымның цифрлық объектілері, оның ішінде алып жүретін медициналық құрылғыларды қолдану.

      6. Қашықтықтан медициналық қызметтер:

      1) шұғыл түрде - кенеттен жіті аурулар және пациент өміріне айқын қауіп төндірмейтін созылмалы аурулардың өршуі жағдайларында;

      2) жоспарлы түрде - пациенттің өміріне қауіп төндірмейтін аурулар мен жағдайлар кезінде, оны көрсетуді белгілі бір уақытқа кейінге қалдыру пациенттің жай-күйінің нашарлауына әкелмейді, сондай-ақ профилактикалық іс-шараларды жүргізу кезінде жүргізіледі.

2-тарау. Қашықтықтан медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және ұсыну тәртібі.

      7. ТМККК шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде көрсетілетін қашықтықтан медициналық қызметтер емдеуші дәрігердің жолдамасы бойынша медициналық көмектің мынадай түрлері бойынша жүзеге асырылады:

      дәрігерге дейінгі медициналық көмек;

      алғашқы медициналық-санитарлық көмек;

      мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек;

      медициналық оңалту;

      паллиативті медициналық көмек.

      8. Шұғыл нысандағы қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер консультация беретін медициналық ұйым қызметінің ішкі тәртібіне сәйкес консультация беретін медициналық ұйымға сұрау салу келіп түскен кезден бастап 3 сағаттан 24 сағатқа дейінгі мерзімде көрсетіледі.

      9. Қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер нақты уақыт және (немесе) кейінге қалдырылған консультацияларда режимдерінде жүргізіледі.

      10. Қашықтықтан медициналық қызмет көрсету процесіне қатысушылар:

      1) науқас және (немесе) оның заңды өкілі;

      2) емдеуші дәрігер (консультант) және (немесе) медицина қызметкері (медицина қызметкерлері);

      3) әлеуметтік қызметкер;

      4) психолог.

      11. Қашықтықтан медициналық қызмет көрсету кезінде емдеуші дәрігердің функциялары жүктелген медицина қызметкері және (немесе) пациент және (немесе) оның заңды өкілі консультантпен (консилиумға қатысушы дәрігерлермен) тікелей өзара іс - қимыл жасайды не пациент және (немесе) оның заңды өкілі медицина қызметкерімен тікелей өзара іс-қимыл жасайды.

      12. Нақты уақыт режимінде қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде пациент және (немесе) оның заңды өкілі дербес немесе пациенттің және (немесе) оның заңды өкілінің бастамасы бойынша медицина қызметкері немесе медицина қызметкері өз бастамасы бойынша және пациентпен және (немесе) оның заңды өкілімен келісу бойынша консультацияға жазуды және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдеу, оңалту және паллиативтік көмек көрсетуді жүзеге асырады, бұл ретте консультацияның ұзақтығы консультация беретін медициналық ұйым қызметінің ішкі, қашықтықтан медициналық көмек көрсетуді жүзеге асырады.

      13. Қашықтықтан медициналық қызмет көрсету мерзімі осындай консультация (дәрігерлер консилиумын) жүргізуге сұрау салу және оны жүргізу үшін қажетті медициналық құжаттама келіп түскен кезден бастап есептеледі.

      14. Пациентті және (немесе) оның заңды өкілін консультацияның өткізілетін күні мен уақыты туралы хабардар ету ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы жүзеге асырылады.

      15. Пациент және (немесе) оның заңды өкілі немесе медицина қызметкері қажет болған жағдайда жоспарланған консультацияны және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдік, оңалту және паллиативтік көмек көрсетуді тоқтатады немесе ауыстырады.

      Тараптар консультацияның күшін жою немесе ауыстыру және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдік, оңалту және паллиативтік көмек көрсету себебі туралы хабардар етіледі.

      Медицина қызметкерінің, пациенттің және (немесе) оның заңды өкілінің бастамасы бойынша консультацияның күшін жою және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдеу, оңалту және паллиативтік көмек көрсету туралы ақпарат электрондық құжат нысанында қалыптастырылады.

      16. Нақты уақыт режимінде жоспарланған консультация өткізу және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдеу, оңалту және паллиативтік көмек көрсету уақыты басталған кезде медицина қызметкері аудио-визуалды байланыс форматында консультация беру мүмкіндігін қамтамасыз ететін ақпараттандыру объектісі арқылы пациентпен және (немесе) оның заңды өкілімен байланысты жүзеге асырады.

      17. Кейінге қалдырылған консультациялар режимінде қашықтықтан медициналық қызмет көрсету кезінде консультант пациенттің медициналық құжаттарын және пациенттің денсаулық жағдайы туралы өзге де ақпаратты қашықтықтан зерделейді, диагностикалық зерттеу жүргізетін емдеуші дәрігермен және (немесе) медицина қызметкерімен және (немесе) пациентпен және (немесе) оның заңды өкілімен медициналық ұйым қызметінің ішкі тәртібімен реттелетін мерзімдерде тікелей қарым-қатынасты пайдаланбай медициналық қорытынды дайындайды.

      Кейінге қалдырылған консультациялар режиміндегі қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер диагностикалық зерттеулердің сипаттамасын (интерпретациясын), оның ішінде консультация түрінде екінші пікір алуды да қамтиды.

      18. Нақты уақыт режимінде қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиумды жүргізу кезінде диагностикалық зерттеу жүргізетін емдеуші дәрігер және (немесе) медицина қызметкері және (немесе) пациент және (немесе) оның заңды өкілі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы консультанттармен және (немесе) бейінді мамандармен (консилиумға қатысушылармен) тікелей өзара іс-қимыл жасайды.

      19. Консультанттар және (немесе) бейінді мамандар кейінге қалдырылған консультациялар режимінде қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде пациенттің электрондық медициналық құжаттамасын және пациенттің денсаулық жағдайы туралы өзге де ақпаратты қашықтықтан зерделейді және диагностикалық зерттеу жүргізетін медицина қызметкерімен және (немесе) пациентпен және (немесе) оның заңды өкілімен тікелей қарым-қатынасты пайдаланбай, медициналық қорытындыны дайындайды.

      20. Қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиум өткізу үшін медицина қызметкері пациенттің және (немесе) оның заңды өкілінің бастамасы бойынша немесе медицина қызметкері өз бастамасы бойынша (бұдан әрі – консилиум бастамашысы) және пациентпен және(немесе) оның заңды өкілімен келісу бойынша ақпараттандыру объектілері арқылы нақты консультанттарды немесе дәрігерлік мамандықтардың тізбесін, оның ішінде консилиум өткізу үшін қызметкерлерін тарту жоспарланып отырған медициналық ұйымдарды көрсете отырып, консилиум жүргізуге өтінім қалыптастырады.

      Өтінімде консилиумның бастамашысы консилиумды өткізуге тартуды жоспарлап отырған бірнеше медициналық ұйымдар көрсетіледі.

      21. Қашықтықтан медициналық көмек көрсету сұрау салған ұйым, пациент және (немесе) оның заңды өкілі консультация нәтижелері бойынша медициналық қорытындыны алғаннан немесе медициналық қорытындының деректеріне қол жеткізуді ұсынғаннан және (немесе) сұрау салған ұйымның, пациенттің және (немесе) оның заңды өкілінің көрсетілген байланыс деректері бойынша хабарлама жібергеннен, Қосымша зерттеулерге жолдама қалыптастырғаннан және (немесе) дәрілік заттарға және (немесе) медициналық бұйымдарға рецепт алғаннан кейін, сондай-ақ профилактикалық, диагностикалық, емдеу, оңалту және паллиативті көмек.

      22. Егер қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиум жүргізуге арналған өтінімде нақты консультанттар көрсетілмесе, медициналық ұйымның жұмыс тәртібіне сәйкес тиісті дәрігерлік мамандықтардың консультанттары тағайындалады.

      23. Егер қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиум өткізуге арналған өтінімде консилиум бастамашысы консилиум өткізуге қызметкерлерін тартуды жоспарлап отырған нақты медициналық ұйымдар көрсетілмеген жағдайда, өзінің құрамында тиісті дәрігерлік мамандықтардың қызметкерлері бар медициналық ұйым қашықтықтан медициналық қызметтер көрсететін бейіндер бөлінісінде консультанттар тізіміне енгізілген қызметкерді қарапайым кезек режимінде тағайындайды.

      24. Қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиумдар өткізуге қатысатын қызметкерлердің құрамын медициналық ұйымның басшысы айқындайды.

      25. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы пациент және (немесе) оның заңды өкілі медициналық көмек көрсетудің жеделдігіне сәйкес жоспарланған консилиум туралы хабардар етіледі.

      26. Консультанттар кейінге қалдырылған консультация режимінде қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консилиумды жүргізу кезінде пациенттің электрондық медициналық құжаттамасын және пациенттің денсаулық жағдайы туралы өзге де ақпаратты қашықтықтан зерделейді және қызметкері консилиум өткізудің бастамашысы болып табылатын медициналық ұйым қызметінің ішкі тәртібімен реттелетін мерзімдерде консилиумның медициналық қорытындысын дайындайды.

      27. Консилиумның қорытындысын консилиумның барлық қатысушылары электрондық цифрлық қолтаңба құралдарын пайдалана отырып куәландырады.

      28. Пациенттің денсаулық жағдайын қашықтықтан бақылауды емдеуші дәрігер тағайындайды және қашықтықтан бақылау бағдарламасын, тәртібін және аурудың диагнозын келесі жолмен белгілеуді қамтиды:

      1) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және (немесе) ақпараттандыру объектілерін пайдалана отырып, сауалнама және сұрау салу арқылы пациенттің хал-жайы және шағымдарының және (немесе) ауру белгілерінің болуы не болмауы туралы мәліметтерді жинау, оның ішінде пациенттің өз бетінше жинайтын және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды немесе ақпараттандыру объектілерін пайдалана отырып, дәрігерге берілетін және (немесе) деректерді автоматты режимде ақпараттандыру объектілеріне беретін алып жүретін медициналық құрылғылар автоматты режимде жинайтын пациенттің;

      2) нақты уақыт және (немесе) кейінге қалдырылған консультацияларда режимдерінде жүргізілетін консультациялар немесе консилиумдар көмегімен пациентпен өзара іс-қимыл жасасу және (немесе) профилактикалық, диагностикалық, емдік, оңалту және паллиативтік көмек көрсету арқылы жүзеге асырылады.

      29. Пациенттің денсаулық жағдайын қашықтықтан бақылауға қатысушылар:

      1) пациент және (немесе) оның заңды өкілі;

      2) оның шеңберінде пациенттің денсаулық жағдайын қашықтықтан бақылау жүзеге асырылатын жүгіну жағдайы бойынша емдеуші дәрігер, сондай-ақ қажет болған кезде пациенттің денсаулық жағдайы көрсеткіштерінің шекті мәндерден сыни ауытқуы кезінде қашықтықтан бақылауды және (немесе) шұғыл ден қоюды жүзеге асыратын медицина қызметкері.

      30. Пациент және (немесе) оның заңды өкілі пациенттің денсаулық жағдайын қашықтықтан бақылауды жүзеге асыру кезінде:

      1) Кодекстің 60-бабының 7-тармағына сәйкес сертификатталған алып жүретін медициналық құрылғыларды, оларды қолдану жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес пайдаланады;

      2) денсаулық жағдайы туралы дұрыс деректерді өздігінен енгізеді.

      31. Қашықтықтан бақылауды тағайындаған емдеуші дәрігер, сондай-ақ қажет болған жағдайда пациенттің денсаулық жағдайын қашықтықтан бақылауды жүзеге асыратын медицина қызметкері пациенттің денсаулық жағдайы көрсеткіштерінің шекті мәннен сыни ауытқуы кезінде пациенттің орналасқан жері бойынша шұғыл ден қоюды қамтамасыз етеді.

      32. Қашықтықтан медициналық қызметтерді ұйымдастыру және көрсету үшін медициналық ұйым мыналарды қамтамасыз етеді:

      1) медициналық ақпараттық жүйе;

      2) Интернет желісіне қосылуды қамтамасыз ететін телекоммуникациялық байланыс арналары;

      3) телекоммуникациялық желіге (Интернет) шығатын жабдығы;

      4) аудио-визуалды байланыс форматында консультациялар көрсету мүмкіндігін қамтамасыз ететін ақпараттандыру объектілері, оның ішінде колл - орталықтар құралдары арқылы жүзеге асырылады.

      33. Медициналық ұйымдарды қашықтықтан медициналық қызмет көрсету процесін жүзеге асыру үшін:

      1) пациенттің медициналық көмек алуға немесе электрондық құжат немесе жария оферта нысанында медициналық көмектен бас тартуға ақпараттандырылған келісім беру мүмкіндігін қамтамасыз етеді;

      2) ақпараттандыру және (немесе) телефон байланысы объектілері арқылы аудио-визуалды байланыс форматында консультация процесіне қатысушылар арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді;

      3) пациенттердің Интернеттің ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде орналасқан медициналық ұйымда қашықтықтан медициналық қызметтер көрсету мүмкіндігі мен шарттары туралы ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз етеді.

      34. Консультация беретін медициналық ұйым пациентке және (немесе) оның заңды өкіліне қолжетімді нысанда, оның ішінде Интернеттің ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде орналастыру арқылы мынадай ақпаратты береді:

      1) консультация беруге қатысатын консультация беруші медициналық ұйым туралы:

      кеңес беретін медициналық ұйымның атауы;

      орналасқан жері;

      байланыс ақпараты (байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы);

      қызметтің тиісті түрлері бойынша медициналық қызметті жүзеге асыруға лицензия;

      қашықтықтан медициналық қызмет көрсету түрлерінің тізбесі;

      ТМККК шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсету туралы мәліметтер;

      2) консультант, консилиумға қатысушы дәрігер туралы:

      тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде);

      медициналық ұйымда атқаратын лауазымы;

      мамандығы бойынша еңбек өтілі (жылдар саны);

      біліктілік санаты, ғылыми дәрежесі туралы мәліметтер;

      консультанттардың жұмыс кестесі;

      3) қашықтықтан медициналық қызметтер көрсету тәртібі мен шарттары туралы мәліметтер, соның ішінде:

      Кодекстің 1-бабының 1-тармағының 279) тармақшасына сәйкес пациенттің медициналық араласуға хабардар етілген келісімін ресімдеу тәртібі;

      Кодекстің 162-бабының 1-тармағына сәйкес анонимдік консультация алу тәртібі;

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 65, 428-құжат) бекітілген ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың 46-бабының 1) тармағына сәйкес пациентті (немесе оның заңды өкілін) сәйкестендіру және аутентификациялау тәртібі);

      консультацияның өтеулі немесе өтеусіз сипаты (ақылы, тегін);

      кеңес беру құны және оны төлеу тәртібі (ақылы кеңес берген жағдайда);

      медициналық ұйымда медициналық қызметтерді қашықтықтан көрсетуді ұйымдастыру және офертаны акцептеу тәсілдері (смс-хабарлама, push-хабарлама, өзге де электрондық хабарлама түрінде) бойынша шарттарды қамтитын жария оферта);

      жүргізілген консультацияның нәтижелері бойынша медициналық қорытынды алу тәртібі;

      пациент (немесе оның заңды өкілі) медицина қызметкеріне ұсынатын электрондық құжаттарға қойылатын техникалық талаптар.

      35. Қашықтықтан медициналық көмек көрсету кезінде консультация жүргізу кезінде консультацияны жүзеге асыратын медицина қызметкері Кодекстің 61-бабының 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес пациенттің дербес медициналық деректеріне қол жеткізе алады.

      36. Консультацияға жіберілген материалдарды қоса алғанда, медицина қызметкерлерінің, медицина қызметкерлері мен пациенттердің және (немесе) олардың заңды өкілдерінің өзара қашықтықтан іс-қимыл жасау нәтижелері бойынша алынған электрондық медициналық жазбалар, сондай-ақ дәрігерлердің консультациялары мен консилиумдарының дыбыс-бейне жазбалары (олар болған кезде), мәтіндік хабарлар (олар болған кезде), дауыстық ақпарат (олар болған кезде), бейнелер (олар болған кезде), денсаулық жағдайы көрсеткіштерінің нәтижелері, алып жүретін медициналық құрылғыларды пайдалана отырып, оларды жинау және беру жолымен алынған (бұдан әрі – ілеспе материалдар) Кодекстің 60-бабының 6-тармағына сәйкес дербес медициналық деректерді жинау, өңдеу, сақтау, қорғау және ұсыну қағидаларына сәйкес құжаттауға жатады.

      37. Электрондық медициналық жазбалар, пациенттің денсаулық жағдайы және диагнозы туралы ілеспе материалдар ресми құжат болып табылады және дәрігердің электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалана отырып, ал медициналық оңалту қызметтерін көрсету жағдайларында медициналық оңалту қызметтерін көрсеткен медицина қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалана отырып, пациенттің электрондық денсаулық паспортына енгізіледі.

      38. Электрондық медициналық жазбаларға және ілеспе материалдарға оларды сақтау мерзімі ішінде қол жеткізуді ұсыну Қазақстан Республикасының заңнамасына және "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген, 2020 жылғы 10 қарашада Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде жарияланған) талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.

      39. Қашықтықтан медициналық көрсетілетін қызметтерді ұйымдастыру және ұсыну Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 65, 428-құжат) бекітілген ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарға сәйкес жүзеге асырылады.

      40. Жеке тұлға өзінің денсаулығы және көрсетілген медициналық көмек туралы ақпаратқа Ұлттық электрондық денсаулық паспортында, электрондық денсаулық паспортында, сондай-ақ Кодекстің 61-бабының 5-тармағына сәйкес деректерге қол жеткізу журналын қадағалауда қол жеткізе алады.

3-тарау. Қашықтықтан медициналық қызметтерге ақы төлеу тәртібі

      41. ТМККК шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде көрсетілген қашықтықтан медициналық қызметтер үшін ақы төлеу Кодекстің 69-бабының 2-тармағына сәйкес уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен жүзеге асырылады.

      42. Ақылы негізде көрсетілген қашықтықтан медициналық қызметтерге ақы төлеу Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 29 қазандағы № ҚР ДСМ-170/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21559 болып тіркелген, 2020 жылғы 3 қарашада Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде жарияланған) бекітілген Денсаулық сақтау субъектілерінің ақылы қызметтер көрсету қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      43. Ерікті медициналық сақтандыру шеңберінде көрсетілген қашықтықтан медициналық қызметтер үшін ақы төлеу "Сақтандыру қызметі туралы" 2000 жылғы 18 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

On approval of the rules for the organization, provision and payment of remote medical services

Order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated February 1, 2021 No. RK MNC-12. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on February 3, 2021 No. 22151.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 5 of Article 129 of the Code of the Republic of Kazakhstan dated July 7, 2020 “On Public Health and Healthcare System”, I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached rules for the organization, provision and payment of remote medical services.

      2. The Department of development of electronic healthcare of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan, in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) submission of information on the implementation of measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph to the Legal department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall enter into force upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan
A. Tsoi

      "AGREED"
Ministry of Digital Development,
Innovations and Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Appendix
to the order of the Minister
of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan
dated February 1, 2021
№ RK MHC-12

Rules for the organization, provision and payment of remote medical services

Chapter 1. General provisions

      1. These rules for the organization, provision and payment of remote medical services (hereinafter - the Rules) have been developed in accordance with paragraph 5 of Article 129 of the Code of the Republic of Kazakhstan dated July 7, 2020 “On Public Health and Healthcare System” (hereinafter - the Code) and shall determine the procedure for the organization, provision and payment of remote medical services.

      2. The following terms and definitions are used in these Rules:

      1) information and communication technologies - a set of methods for working with electronic information resources and methods of information interaction, carried out using a hardware and software complex and a telecommunications network;

      2) objects of informatization - electronic information resources, software, Internet resource and information and communication infrastructure;

      3) a profile specialist - a medical worker with a higher medical education who has a certificate in the field of healthcare;

      4) an authorized body in the field of healthcare (hereinafter - the authorized body) - central executive body, carrying out management and intersectoral coordination in the field of protecting the health of citizens of the Republic of Kazakhstan, medical and pharmaceutical science, medical and pharmaceutical education, sanitary and epidemiological welfare of the population, circulation of medicines and medical devices, the quality of medical services (assistance);

      5) an attending physician - a doctor providing medical care to a patient during his/her observation and treatment in a medical organization;

      6) consultation – an examination of a person in order to establish a diagnosis, determine treatment tactics and prognosis of a disease with participation of at least three doctors;

      7) national telemedicine network of the Republic of Kazakhstan - a network of stationary and mobile telemedicine centres of healthcare organizations that are under the jurisdiction of the authorized body, united by a secure telecommunications infrastructure and equipped with hardware and software systems;

      8) remote medical services - the provision of medical services for the purposes of diagnosis, treatment, medical rehabilitation and prevention of diseases and injuries, conducting research and evaluations through digital technologies, ensuring remote interaction of medical workers with each other, with individuals and (or) their legal representatives, identification of these persons, as well as documentation of their actions;

      9) a medical worker - an individual who has a professional medical education and carries out medical activities;

      10) medical care - a set of medical services aimed at maintaining and restoring the health of the population, including drug provision;

      11) medical services - actions of healthcare subjects that have a preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitative and palliative orientation in relation to a particular person;

      12) medical rehabilitation - a set of medical services aimed at maintaining, partial or complete restoration of impaired and (or) lost functions of the patient's body;

      13) a medical organization - a healthcare organization, the main activity of which is the provision of medical care;

      14) medical information system - an information system that ensures the conduct of processes of healthcare subjects in electronic format;

      15) mobile healthcare – the use of mobile devices, including mobile phones, handheld personal computers, medical devices and other devices, for healthcare purposes;

      16) compulsory social health insurance (hereinafter - CSHI) - a set of legal, economic and organizational measures for the provision of medical care to consumers of medical services at the expense of assets of the social health insurance fund;

      17) a system of compulsory social health insurance - a set of norms and rules established by the state, regulating relations between participants in the system of compulsory social health insurance;

      18) a patient - an individual who is (was) a consumer of medical services, regardless of the presence or absence of a disease or condition requiring medical care;

      19) wearable medical devices - mobile (wearable) devices designed to collect and transmit indicators of the state of health of an individual;

      20) guaranteed volume of free medical care (hereinafter - GVFMC) - the volume of medical care provided at the expense of budgetary funds;

      21) telemedicine network - a network of stationary and mobile telemedicine centres, equipped with medical equipment and united through information and communication technologies into a single information space for the provision of remote medical services, training and exchange of medical information in electronic format;

      22) an informed consent - a procedure of written voluntary confirmation by a person of his/her consent to receive medical care and (or) participation in a specific study after receiving information about all aspects of medical care and (or) study that are significant for his/her decision–making;

      23) an electronic health passport - a set of structured personal medical data on the state of health of an individual and medical care provided to him/her, formed by subjects of digital healthcare from electronic sources throughout life and available to both individual and healthcare workers in accordance with the rules approved by the authorized person body;

      24) electronic medical record (hereinafter - the record) - a set of structured personal medical data related to a specific case of medical care.

      3. Remote medical services in accordance with paragraph 1 of Article 129 of the Code shall be provided for:

      1) the provision of advisory assistance, including by specialists from scientific-research institutes, scientific centres, university hospitals, as well as foreign clinics;

      2) determining the expediency of referring the patient to a face-to-face consultation at higher levels of medical care;

      3) provision of practical assistance by specialists of secondary and tertiary levels to specialists of primary level and rural healthcare;

      4) evaluation of the effectiveness of therapeutic and diagnostic measures, medical monitoring of the patient's health;

      5) clarifying the diagnosis, adjusting and determining further tactics for managing the patient and prescribing therapeutic and diagnostic measures;

      6) determining the possibility of transporting a patient to higher levels of medical care, including the feasibility of using medical aviation facilities;

      7) organization of remote consultations;

      8) provision of medical rehabilitation services.

      4. Remote medical services shall be provided in outpatient, inpatient, hospital-replacing conditions, at home, outside a medical organization, in sanatorium and resort organizations at the actual location of a patient and (or) his/her legal representative.

      5. Remote medical services shall be provided through:

      national telemedicine network of the Republic of Kazakhstan;

      telemedicine network of a medical organization;

      objects of informatization of a medical organization, including the use of wearable medical devices.

      6. Remote medical services shall be provided:

      1) in an emergency form - in case of sudden acute diseases, and conditions, exacerbation of chronic diseases that do not pose a clear threat to the patient's life;

      2) in a planned form - in case of diseases and conditions that are not accompanied by a threat to the life of a patient, the delay in the provision of which for a certain time will not entail a deterioration in the patient's condition, as well as when carrying out preventive measures.

Chapter 2. Procedure for the organization and provision of remote medical services

      7. Remote medical services provided within the framework of the guaranteed volume of medical care and (or) in the compulsory medical insurance system shall be carried out on the direction of an attending physician for the following types of medical care:

      pre-medical medical care;

      primary health care;

      specialized, including high-tech, medical care;

      medical rehabilitation;

      palliative care.

      8. Remote medical services in an emergency form shall be provided within a period of 3 hours to 24 hours from the moment a request is received by a consulting medical organization in accordance with the internal regulations of the consulting medical organization.

      9. Remote medical services shall be provided in real time and (or) delayed consultations.

      10. Participants in the process of providing remote medical services shall be:

      1) a patient and (or) his/her legal representative;

      2) an attending physician (consultant) and (or) medical worker (medical workers);

      3) a social worker;

      4) a psychologist.

      11. When providing a remote medical service, a medical worker who is entrusted with the functions of an attending physician and (or) a patient and (or) his/her legal representative directly interacts with the consultant (doctors participating in the consultation), or the patient and (or) his/her legal representative directly interacts with medical worker.

      12. In the remote provision of medical care in real time, a patient and (or) his/her legal representative on his own or a medical worker on the initiative of the patient and (or) his/her legal representative or a medical worker, on his/her own initiative and in agreement with the patient and (or) his/her the legal representative shall make an appointment for a consultation and (or) provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitation and palliative care, while the duration of consultation is regulated by the internal regulations of the consulting medical organization providing remote medical care.

      13. The term for the provision of remote medical services shall be calculated from the moment of receipt of a request for such a consultation (concilium of doctors) and the medical documentation necessary for their conduct.

      14. Notification of a patient and (or) his/her legal representative of the date and time of consultation shall be carried out through information and communication technologies.

      15. A patient and (or) his/her legal representative or a medical worker, if necessary, shall cancel or postpone the planned consultation and (or) the provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitation and palliative care.

      The parties shall be notified of the reason for cancellation or postponement of the consultation and (or) provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitation and palliative care.

      Information about cancellation of the consultation and (or) provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitation and palliative care at the initiative of a medical worker, a patient and (or) his/her legal representative shall be formed in the form of an electronic document.

      16. When the time comes for the consultation and (or) provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitation and palliative care scheduled in real time, the medical worker shall communicate with the patient and (or) his/her legal representative through the informatization object, which ensures the possibility of providing consultation in the form of audio-visual contact.

      17. When providing a remote medical service in the mode of deferred consultations, the consultant remotely studies the patient's medical documents and other information about the patient's health, prepares a medical report without using direct communication with an attending physician and (or) a medical worker conducting the diagnostic study, and (or) a patient and (or) his/her legal representative within the terms regulated by the internal regulations of a medical organization.

      Remote medical services in the mode of deferred consultations also include a description (interpretation) of diagnostic studies, including obtaining a second opinion in the form of a consultation.

      18. When conducting a consultation for remote medical care in real time, an attending physician and (or) a medical worker conducting the diagnostic study and (or) a patient and (or) his/her legal representative directly interact with consultants and (or) profile specialists (participants of consultation) through information and communication technologies.

      19. When conducting a consultation for remote medical care in the mode of deferred consultations, consultants and (or) profile specialists shall remotely study the patient’s electronic medical records and other information about the patient’s health, interact through information and communication technologies and prepare a medical report without using direct communication with a medical worker, conducting a diagnostic study and (or) a patient and (or) his/her legal representative.

      20. To conduct a consultation in remote medical care, a medical worker, on the initiative of a patient and (or) his/her legal representative, or a medical worker on his own initiative (hereinafter- the initiator of the consultation) and in agreement with the patient and (or) his/her legal representative shall form an application for holding a consultation indicating specific consultants or a list of medical specialties, including an indication of medical organizations which employees are planned to be involved in holding a consultation by means of informatization objects.

      The application indicates several medical organizations which employees the initiator of the consultation plans to involve in holding the consultation.

      21. The remote provision of medical care shall be considered completed after the requesting organization, the patient and (or) his/her legal representative receives a medical report based on the results of a consultation or providing access to the data of the medical report and (or) sending a notification to the specified contact details of the requesting organization, the patient and (or) ) his legal representative, the formation of a referral for additional researches and (or) obtaining a prescription for medicines and (or) medical devices, as well as the completion of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitative and palliative care.

      22. In the event that specific consultants are not indicated in the application for holding a consultation for remote medical care, consultants of the relevant medical specialties shall be appointed in accordance with the work schedule of the medical organization.

      23. If the application for holding a consultation for remote medical care does not indicate specific medical organizations which employees, the initiator of the consultation plans to involve in holding the consultation, a medical organization, which has employees of the relevant medical specialties shall appoint in a simple queue of an employee included in the list of consultants in the context of profiles providing remote medical services.

      24. The composition of the employees participating in the consultations in the remote provision of medical care shall be determined by the head of the medical organization.

      25. Through information and communication technologies, a patient and (or) his/her legal representative shall be notified of the planned consultation in accordance with urgency of medical care.

      26. When conducting a consultation in the remote provision of medical care in the deferred consultation mode, the consultants shall remotely study the patient's electronic medical records and other information about the patient's health status and prepare a medical opinion of the consultation within the time limits that are regulated by the internal regulations of the medical organization, the employee of which is the initiator of the consultation.

      27. The conclusion of the consultation shall be certified by all participants in the consultation using electronic digital signatures.

      28. Remote monitoring of the patient's health status shall be appointed by the attending physician and includes a program, the procedure for remote monitoring and establishing a diagnosis of the disease by:

      1) collecting information about the state of health and the presence or absence of complaints and (or) symptoms of diseases in a patient through questionnaires and surveys using information and communication technologies and (or) informatization objects, including the collection of data on physiological parameters of the patient collected by the patient independently and transferred to a doctor using information and communication technologies or informatization objects and (or) automatically collected by wearable medical devices that automatically transmit data to informatization objects;

      2) interaction with a patient through consultations or conciliums and (or) the provision of preventive, diagnostic, therapeutic, rehabilitative and palliative care, conducted in real time and (or) deferred consultations.

      29. The participants in remote monitoring of the patient's health shall be:

      1) a patient and (or) his/her legal representative;

      2) an attending physician on the occasion of an appeal, within the framework of which remote monitoring of the patient's health status is carried out, as well as, if necessary, a medical worker who performs remote monitoring and (or) emergency response in case of a critical deviation of the patient's health status from the limit values.

      30. A patient and (or) his/her legal representative, when performing remote monitoring of the patient's health shall:

      1) use wearable medical devices certified in accordance with paragraph 7 of Article 60 of the Code according to the instructions for their use;

      2) independently enter reliable data on the state of health.

      31. An attending physician who has prescribed remote monitoring, as well as, if necessary, a medical worker who performs remote monitoring of the patient's health status shall provide an emergency response at the patient's location in case of a critical deviation of the patient's health indicators from the limit values.

      32. For the organization and provision of remote medical services, a medical organization shall ensure the availability of:

      1) medical information system;

      2) telecommunication channels ensuring connection to the Internet;

      3) equipment with access to the telecommunications network (Internet);

      4) informatization objects, ensuring the possibility of providing consultations in the format of audio-visual contact, including the means of call centers.

      33. To implement the process of remote provision of medical services, medical organizations shall:

      1) ensure an opportunity for the patient to submit informed consent to receive medical care or refuse medical care in the form of an electronic document or a public offer;

      2) ensure interaction between the participants of the consultation process in the format of audio-visual contact through the objects of informatization and (or) telephone communication;

      3) provide patients with access to information about the possibility and conditions for the provision of remote medical services in a medical organization, posted on the Internet information and telecommunication network.

      34. The consulting medical organization provides the following information to the patient and (or) his/her legal representative in an accessible form, including by posting on the Internet information and telecommunication network:

      1) on the consulting medical organization participating in the provision of consultations:

      name of the consulting medical organization;

      location;

      contact information (contact phone number, e-mail address);

      a license to carry out medical activities for the relevant types of activities;

      a list of types of remote medical services;

      information about the provision of medical care within the framework of the guaranteed volume of medical care and (or) in the compulsory health insurance system;

      2) about the consultant, doctor participating in the consultation:

      surname, name, patronymic (if any);

      position held in a medical organization;

      work experience in the specialty (number of years);

      information about the qualification category, academic degree;

      consultants' work schedule;

      3) information on the procedure and conditions for the provision of remote medical services, including:

      the procedure for issuing the patient's informed consent to medical intervention in accordance with subparagraph 279) of paragraph 1 of Article 1 of the Code;

      the procedure for obtaining anonymous advice in accordance with paragraph 1 of Article 162 of the Code;

      the procedure for identification and authentication of the patient (or his/her legal representative) in accordance with paragraph 1) of Article 46 of the Unified requirements in the field of information and communication technologies and information security, approved by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 20, 2016 No. 832 (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2016, No. 65 Art. 428);

      paid or gratuitous nature of the consultation (paid, free);

      the cost of providing a consultation and the procedure for its payment (in case of a paid consultation);

      a public offer containing the conditions for organizing the remote provision of medical services in a medical organization and methods for accepting the offer (in the form of an SMS message, push notification, other electronic message);

      the procedure for obtaining a medical opinion based on the results of the consultation;

      technical requirements for electronic documents provided by the patient (or his/her legal representative) to a medical worker.

      35. When conducting a consultation during the remote provision of medical care, a medical worker carrying out the consultation shall have an access to the patient's personal medical data in accordance with subparagraph 1) of paragraph 1 of Article 61 of the Code.

      36. Electronic medical records obtained as a result of remote interaction between medical workers, medical workers and patients and (or) their legal representatives, including materials sent for consultation, as well as audio-visual recordings of consultations and conciliums of doctors (if any), text messages (if any), voice information (if any), images (if any), results of health indicators obtained by collecting and transmitting them using wearable medical devices (hereinafter-related materials) shall be subject to documentation in accordance with Rules for the collection, processing, storage, protection and provision of personal medical data, in accordance with paragraph 6 of Article 60 of the Code.

      37. Electronic medical records, related materials on the patient's health status and diagnosis shall be an official document and are entered into the patient's electronic health passport using the doctor's electronic digital signature, and in cases of medical rehabilitation services, using the electronic digital signature of a medical worker who provided medical rehabilitation services.

      38. Providing access to electronic medical records and related materials during the periods of their storage shall be carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan and with the requirements of the order of the acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2020 No. RK МHC - 175/2020 "On approval of accounting forms of documentation in the field of healthcare” (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 21579, published on November 10, 2020 in the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan).

      39. The organization and provision of remote medical services shall be carried out in accordance with the Unified requirements in the field of information and communication technologies and information security, approved by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 20, 2016 No. 832 (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2016, No. 65 Article 428).

      40. An individual shall have an access to information about his/her health and the medical care provided in the National electronic health passport, electronic health passport, as well as tracking the log of access to data in accordance with paragraph 5 of Article 61 of the Code.

Chapter 3. Procedure for payment for remote medical services

      41. Payment for the rendered remote medical services within the framework of the guaranteed volume of medical care and (or) in the compulsory medical insurance system shall be carried out in the manner determined by the authorized body in accordance with paragraph 2 of Article 69 of the Code.

      42. Payment for the rendered remote medical services on a paid basis shall be carried out in accordance with the Rules for the provision of paid services by healthcare entities, approved by order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2020 No. RK МHC-170/2020 (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 21559, published on November 3, 2020 in the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan).

      43. Payment for the rendered remote medical services within the framework of voluntary medical insurance shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 18, 2000 "On Insurance Activities".