Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2021 жылғы 31 наурыздағы № 108 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 31 наурызда № 22436 болып тіркелді

      "Жарнама туралы" 2003 жылғы 19 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-2-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса ұсынылып отырған Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік саясат департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық
даму министрі
А. Балаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Бiлiм және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық
даму министрі
2021 жылғы 31 наурыздағы
№ 108 бұйрығымен бекітілген

Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру қағидалары "Жарнама туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-2-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді және салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар қолданылады:

      1) құқық иеленуші - шарт бойынша немесе "Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 10 маусымдағы Заңымен көзделген өзге де негіз бойынша туындыны және (немесе) сабақтас құқықтар объектілерін пайдалануға айрықша құқық алған жеке немесе заңды тұлғалар;

      2) өтініш беруші – әлеуметтік жарнаманы отандық телеарналарда орналастыруға өтінімді беру құқығына ие құқық иеленуші не Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне сәйкес ресімделген сенімхат негізінде құқық иеленушінің атынан әрекет ететін өзге тұлға.

2-тарау. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және отандық телеарналарда орналастыру тәртібі

1-параграф. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру тәртібі

      3. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастыруды жеке және (немесе) заңды тұлғалар жүзеге асырады.

      4. Жеке және (немесе) заңды тұлғалар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жасалған шарт негізінде жүзеге асырылатын, салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы өз бетінше жүргізу арқылы немесе бұқаралық ақпарат құралдарына не өзге де ұйымдарға тапсырыс беру арқылы салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы қалыптастырады.

      5. Отандық телеарналарда салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнама мынадай:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнама ролигіне қойылатын техникалық параметрлерге сәйкес келу;

      2) Қазақстан Республикасының жарнама, телерадио хабарларын тарату салаларындағы заңнамада белгіленген талаптарға сәйкес келу;

      3) салауатты өмір салтының келесі бағыттарына сәйкестігі:

      дұрыс және тиімді тамақтану;

      дене белсенділігі (денсаулықты нығайтуға арналған дене жаттығуларының кешені);

      зиянды әдеттерден бас тарту (темекі өнімдерін тұтыну, оның ішінде қыздырылатын темекісі бар бұйымдар, кальянға арналған темекі, кальян қоспасы, темекіні қыздыруға арналған жүйелер, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтар, психикаға белсенді әсер ететін заттар - бір рет қабылдағанда адамның психикалық және тәндік функцияларына, мінез-құлқына әсер ететін, ал ұзақ уақыт тұтынған кезде психикалық және тәндік тәуелділік туғызатын синтетикалық немесе табиғи жолмен алынған заттар (алкоголь, есірткі, психотроптық заттар, олардың аналогтары, басқа да есеңгірететін заттар);

      моральдық-эмоционалдық сала;

      аурулардың алдын алу өлшемшарттары негізінде қалыптастырылады.

2-параграф. Отандық телеарналарда салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы орналастыру тәртібі

      6. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы орналастыруды телеарналар осы Қағидаларда көзделген өлшемшарттарға сәйкес жүзеге асырады.

      7. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы отандық телеарналарда орналастыру үшін өтініш берушілер мынадай құжаттарды:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы орналастыруға өтінімді;

      2) басқа жеткізгіштерге беру кезінде оның сапасының өзгермейтіндігін қамтамасыз ететін сыртқы электрондық жеткізгіштерде, қазақ және орыс тілдеріндегі салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнама ролигін;

      3) туындыны және (немесе) сабақтас құқықтар объектілерін пайдалануға айрықша құқығын растайтын құжатты ұсынады.

      8. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы іріктеу мақсатында отандық телеарна үкіметтік емес қоғамдық ұйымдар өкілдерінің, кәсіпкерлердің және мүдделі мемлекеттік органдар өкілдерінің қатысуымен кемінде бес қатысушы болатын отырыс ұйымдастырады.

      Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнама, егер оған отырысқа қатысып отырған қатысушылардың көпшілігі дауыс берсе, отандық телеарналарда орналастырылуы тиіс.

      Отырысқа қатысушылардың шешімі хаттамамен ресімделеді.

      9. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы орналастыру Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес құқық иеленуші мен отандық телеарна арасында жасалған шарт, сондай-ақ салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы іріктеу жөніндегі отырыс хаттамасы негізінде жүзеге асырылады.

  Салауатты өмір салтын
танымал ету жөніндегі
әлеуметтік жарнаманы
қалыптастыру және отандық
телеарналарда орналастыру
қағидаларына 1-қосымша

Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнама ролигіне қойылатын техникалық параметрлер

      1. Бейне кодталған форматта беріледі: DVCPRO HD (Digital Video Cassette Professional High Definition) немесе XDCAM HD (кәсіби, лентасыз цифрлық бейнежазба үшін жоғары шешімді жазу форматы) 50 Мбит/сек, profile 4:2:2, секундына 25 кадр, HD1080 50i (1920х1080 пиксель) стандарты кадр көлемімен, жайма типі interlaced, өрістерді құрастыру тәртібі – жоғарғы бірінші өріс (top field first), кадрлар арақатынасы 16:9. Videofileconter: MXF (Material eXchange Format), MOV (мультимедиалық бағдарламалық қамтамасыз етуге арналған медиаконтейнер).

      2. Аудионы сүйемелдеу мынадай техникалық талаптарға сәйкес келеді:

      динамикалық диапазон, кемінде 40 децибел;

      жиілік диапазоны, кемінде 20 Герц-20000 Герц;

      сызықты емес бұрмалануының коэффициенті, 1 %-дан көп емес;

      стереофоникалық дыбысты сүйемелдеу;

      студиялық жазу кезінде акустикалық реверберация ("Жаңғырық") дабылы болмайды;

      сөз сөйлеу түсініктілігі 100% болады;

      жазылымда бөтен дыбыстар, шу, кедергілер болмайды;

      дыбыс деңгейі:

      максимум - 12 децибел;

      интершум - 42 децибел.

      3. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманың бір ролигінің хронометражы кемінде 5 (бес) секундты құрайды.

      4. Отандық телеарналарда орналастыру үшін бейнематериал FTP (File Tranfser Protocol) ақпаратты беру хаттамасы, немесе HDD (Hard Disk Drive) қатты дискілері немесе басқа цифрлық тасымалдаушылар арқылы жіберіледі.

  Салауатты өмір салтын
танымал ету жөніндегі
әлеуметтік жарнаманы
қалыптастыру және отандық
телеарналарда орналастыру
қағидаларына 2-қосымша

Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы орналастыруға өтінім

      Жалпы мәлімет:

      1. Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/атауы:

      ______________________________________________________________

      2. Орналасқан жері:

      ______________________________________________________________

      3. Өтініш берушінің телефоны, факс нөмірі:

      ______________________________________________________________

      4. Тақырыптық бағыты:

      ______________________________________________________________

      5. Салауатты өмір салтын танымал ету жөніндегі әлеуметтік жарнаманы трансляциялау кезеңінде (20___жылғы ____жартыжылдық):

      ______________________________________________________________

      6. Құқық иеленуші болып табылатын заңды тұлғаның атауы / жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда):

      ______________________________________________________________

      Осы өтініммен әлеуметтік жарнаманың құқық иеленушісіне/леріне қатысты авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңнаманың сақталуына кепілдік береміз.

      Басшының/жеке кәсіпкердің қолы

      Мөрдің орны (болған жағдайда) 20 __ жылғы "__"_________

On approval of the Rules for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels

Order of the Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan dated March 31, 2021 No. 108. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on March 31, 2021 No. 22436

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 2) of paragraph 1 of Article 14-2 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 19, 2003 “On Advertising”, I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels.

      2. The Department of state policy in the field of mass media of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan, in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan;

      3) submission to the Legal Department of the Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan of information on the implementation of measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Information
and Social Development
of the Republic of Kazakhstan A. Balayeva

      "AGREED"
Ministry of Education and Science
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of National Economy
of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by the order of the
Minister of Information
and Social Development
of the Republic of Kazakhstan
dated March 31, 2021 No. 108

Rules for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels (hereinafter-the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 2) of paragraph 1 of Article 14-2 of the Law "On Advertising" and shall determine the procedure for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels.

      2. The following concepts are used in these Rules:

      1) a right holder - individuals or legal entities that have received the exclusive right to use a work and (or) an object of related rights under an agreement or other basis provided for by the Law of the Republic of Kazakhstan dated June 10, 1996 "On Copyright and Related Rights";

      2) an applicant - a right holder or another person acting on behalf of the right holder on the basis of a power of attorney issued in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan, which has the right to apply for placement of social advertising on domestic TV channels.

Chapter 2. The procedure for the formation and placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels

Paragraph 1. The procedure for the formation of social advertising to promote a healthy lifestyle

      3. The formation of social advertising to promote a healthy lifestyle shall be carried out by individuals and (or) legal entities.

      4. Individuals and (or) legal entities shall form social advertising to promote a healthy lifestyle through independent production or by ordering the mass media or other organizations to produce social advertising to promote a healthy lifestyle, carried out on the basis of an agreement concluded in accordance with civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

      5. Social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels shall be formed based on the following criteria:

      1) compliance with the technical parameters set for a social advertising video to promote a healthy lifestyle, established in Appendix 2 to these Rules;

      2) compliance with the requirements established by the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of advertising, television and radio broadcasting;

      3) compliance with the following areas of a healthy lifestyle:

      healthy and rational nutrition;

      physical activity (a set of physical exercises to improve health);

      giving up bad habits (consumption of tobacco products, including products with heated tobacco, hookah tobacco, hookah mixture, tobacco heating systems, electronic consumption systems and liquids for them, psychoactive substances - substances of synthetic or natural origin (alcohol, narcotic drugs, psychotropic substances, their analogues, other intoxicating substances), which, when taken once, affect mental and physical functions, human behaviour, and with prolonged use cause mental and physical dependence);

      moral and emotional sphere;

      prevention of diseases.

Paragraph 2. The procedure for placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels

      6. Placement of social advertising to promote a healthy lifestyle shall be carried out by TV channels in accordance with the criteria provided for by these Rules.

      7. For the placement of social advertising to promote a healthy lifestyle on domestic TV channels the applicants shall submit the following documents:

      1) an application for the placement of social advertising to promote a healthy lifestyle in accordance with Appendix 2 to these Rules;

      2) a social advertising video to promote a healthy lifestyle in the Kazakh and Russian languages, on an external electronic medium that ensures the invariability of quality of the video when it is transferred to other media;

      3) a document confirming the exclusive right to use the work and (or) the object of related rights.

      8. In order to select social advertising to promote a healthy lifestyle, the domestic TV channel shall organize a meeting with participation of representatives of non-governmental public organizations, entrepreneurs and interested state bodies, in the amount of at least five participants.

      Social advertising to promote a healthy lifestyle shall be subject to placement on domestic TV channels if the majority of the participants present at the meeting voted for it.

      The decision of participants of the meeting shall be drawn up in the minutes.

      9. The placement of social advertising to promote a healthy lifestyle shall be carried out on the basis of an agreement concluded in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan between the right holder and a domestic TV channel, as well as the minutes of the meeting for the selection of social advertising to promote a healthy lifestyle.

  Appendix 1
to the Rules for the formation
and placement of social advertising
to promote a healthy lifestyle on
domestic TV channels

Technical parameters set for a social advertising video to promote a healthy lifestyle

      1. Video is presented in DVCPRO HD (Digital Video Cassette Professional High Definition) or XDCAM HD (high-definition recording format for professional, tapeless digital video recording) encoded format 50 Mbps, profile 4:2:2, 25 frames per second, with HD1080 50i frame size (1920x1080 pixels), scan type - interlaced, order of fields construction - top field first, frame ratio 16:9. Videofileconter: MXF (Material eXchange Format), MOV (media container for multimedia software).

      2. Audio accompaniment complies with the following technical requirements:

      dynamic range, not less than 40 decibels;

      frequency range, not less than 20 Hertz - 20000 Hertz;

      coefficient of non-linear distortion, no more than 1%;

      stereophonic soundtrack;

      lack of acoustic reverberation (“Echo”) of the signal during studio recording;

      presence of 100% speech intelligibility;

      absence of extraneous sounds, noise, interference on the recording;

      sound level:

      maximum - 12 decibels;

      internoise - 42 decibels.

      3. The duration of one social advertising video to promote a healthy lifestyle is at least 5 (five) seconds.

      4. Video material for the placement on domestic TV channels shall be transmitted via the FTP (File Transfer Protocol) information transfer protocol or on HDD (Hard Disk Drive) or other digital media.

  Appendix 2
to the Rules for the formation and
placement of social advertising to
promote a healthy lifestyle on
domestic TV channels

Application for the placement of social advertising to promote a healthy lifestyle

      General information:

      1. Surname, name, patronymic (if any) / name of the applicant:

      _______________________________________________________________

      2. Location:

      _______________________________________________________________

      3. Numbers of phones, faxes of the applicant:

      _______________________________________________________________

      4. Thematic focus:

      The period of broadcasting of social advertising to promote a healthy lifestyle

      (half year of 20____):

      _______________________________________________________________

      6. Name of the legal entity / surname, name, patronymic (if any)

      of an individual who is the copyright holder:

      _______________________________________________________________

      This application guarantees compliance with copyright law

      and related rights in relation to the right holder/s.

      Signature of the head / individual entrepreneur

      Place for seal (if any) "___" ___________ 20 __ year