"Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, іске асыру мониторингі және осы тапсырыстың нәтижелерін бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрінің 2018 жылғы 15 тамыздағы № 18 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 2021 жылғы 24 тамыздағы № 303 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 28 тамызда № 24134 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 4-1-бабының 5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, іске асыру мониторингі және осы тапсырыстың нәтижелерін бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрінің 2018 жылғы 15 тамыздағы № 18 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17315 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, іске асыру мониторингі және осы тапсырыстың нәтижелерін бағалау қағидаларында:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 4-1-бабының 5) тармақшасына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру – мемлекеттік органның құзыретіне сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын жоспарлау процесі;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингі – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру тиімділігін талдау;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру және іске асыру жөніндегі кызметті жүзеге асыратын мемлекеттік орган, оның ішінде орталық атқарушы және жергілікті атқарушы орган;

      5) мүдделер қақтығысы – тәуелсіз сарапшылардың немесе сарапшылар кеңесі мүшелерінің жеке мүдделілігі объективті шешім қабылдауға әсер етуі мүмкін жағдай;

      6) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру үш кезеңде іске асырылады:

      1) бірінші кезең – ақпаратты жинау және жағдайды талдау. Жағдайды талдау үшін:

      халықтың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін бағалау деректері;

      халықтың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін бағалауды мемлекеттік органдар кемінде 2 жылда бір реттен сиретпей жүргізеді;

      іске асырылған жобаларды бағалау нәтижелері;

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының басымдықтары, Қазақстан Республикасының мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары, Қазақстан Республикасы Президентінің жолдаулары;

      әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың іске асырылуын тексеру, мониторингтеу және бағалау нәтижелері;

      ресми статистикалық деректер;

      стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың іске асырылуы туралы есептер;

      әлеуметтік зерттеулер нәтижелері;

      үкіметтік емес ұйымдар мен азаматтардың ұсыныстары;

      бұқаралық ақпарат құралдарының контент-талдау нәтижелері;

      тәуелсіз сарапшылардың қорытындысы;

      "Ашық диалог" интернет-порталында сауалнамалар мен интернет-конференциялар ақпарат дереккөздері болып табылады;

      Мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарының тізбесін дайындау мақсатында бір немесе бірнеше ақпарат көздерінен алынған ақпаратты өз құзыреті шегінде пайдаланады, белгілі бір қызмет саласындағы жағдайға талдау жүргізеді;

      2) екінші кезең – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жоспарлау. Мемлекеттік органдар талдау негізінде мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын қалыптастырады және осы Қағидаларға 1-қосымшаға cәйкес нысан бойынша белгілі бір кезеңге жоспарланатын мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары туралы ақпаратты үкіметтік емес ұйымдармен және азаматтармен жария талқылау үшін өз интернет-ресурсында орналастырады.

      Мемлекеттік органның интернет-ресурсында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жария талқылау мерзімі оларды орналастырған күнінен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кем болмауы тиіс.

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жария талқылау мерзімі аяқталғаннан кейін келіп түскен ескертулер және (немесе) ұсыныстар қаралмайды немесе келесі қаржы жылында мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру кезінде ескерілуі мүмкін.

      Мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары бойынша ескертулерді және (немесе) ұсыныстарды жария талқылау аяқталғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және негіздемелерін көрсете отырып, олардың қабылдануы не қабылданбауы туралы шешім қабылдайды.

      Мемлекеттік органдар осы Қағидаларға 2-қосымшаға cәйкес нысан бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жария талқылаудың аяқталуы туралы есепті қалыптастырады және өзінің интернет ресурсында жариялайды.

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары талқыланғаннан кейін мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік стандарттарға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес техникалық ерекшеліктердің жобасын әзірлейді;

      3) үшінші кезең – бюджеттік өтінімге енгізу. Техникалық ерекшеліктер әзірленгеннен кейін мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптары мен қаржыландыру көлемін бюджеттік өтінімге енгізеді.

      Бюджет бекітілгеннен кейін мемлекеттік органдар жыл сайын 25 қаңтарға дейін белгілі бір кезеңге көпшілік талқылаудан кейін іске асыруға жоспарлаған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары туралы ақпаратты өзінің интернет-ресурсында орналастырады және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өзінің интернет-ресурсында жариялау үшін уәкілетті органға жібереді.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингін мемлекеттік органдар әлеуметтік жобаның іске асырылу мерзіміне байланысты қажеттілігіне қарай, бірақ жылына кемінде 2 рет (1 шілдеге дейін және 1 желтоқсанға дейін) мынадай:

      1) жоспарды орындау процесі (бұрын техникалық ерекшелікте көрсетілген орындалған жұмыстың және (немесе) көрсетілген қызметтің орындалған іс-шаралар тізбесіне сәйкестігі);

      2) Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрінің 2018 жылғы 15 тамыздағы № 19 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17314 болып тіркелген) 8-тармағына сәйкес әлеуметтік жобаны іске асыру нәтижесінде нысаналы аудиторияның қанағаттану деңгейі;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс бойынша іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар шеңберінде халықтың атаулы топтарын қамту;

      4) оқыту, консультативтік, ақпараттық және әдістемелік, зерттеу-талдамалық қызметтерге, азаматтық (ресурстық) орталықтың іс-шараларын және жұмысын ұйымдастыруға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс орналастырылған жағдайда, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандарттарына сәйкестігі көрсеткіштері бойынша жүргізеді.

      Әлеуметтік жобаларға мониторинг жүргізу кезінде мынадай екі және (немесе) одан да астам құрал пайдаланылады:

      индикаторлар мен күтілетін нәтижелерді талдау – жоспарланған нәтижелерді нақты деректермен салыстыру арқылы жобаның іске асырылу барысын қадағалау;

      "Құпия сатып алушы" әдісі – жобаны іске асыру кезінде көрсетілетін қызметтердің деңгейі мен сапасын қадағалау;

      сауалнама жүргізу– жобаны іске асыруға қатысты бенефициарларды айқындау және оларды бағалау/қанағаттану/қабылдау серпінін қадағалау;

      сұхбат жүргізу – зерттелетін тақырыпқа қатысты деректерді алу мақсатында респонденттермен (жобаға қатысушы/бенефициар) вербалды өзара іс-қимылға негізделген бастапқы ақпаратты жинау;

      бақылау – жиынтығында едәуір элементтерді жоспарлы тіркеу немесе зерделенетін құбылысқа қатысты факторларды тікелей тіркеу (іс-шараларға бару, сөз сөйлеу стенограммасын жазу) арқылы жобаны іске асыру туралы ақпарат жинау. Бақылау басқа есептілікте қамтылмаған деректерді алу мақсатында жүргізіледі;

      құжаттаманы зерделеу – жобаның іске асырылуы туралы нақты және жан-жақты ақпарат алу және жоба бойынша ақпарат беруші ұсынатын ақпараттың дұрыстығын белгілеу мақсатында ұсынылатын ақпаратты, есептерді, растайтын құжаттарды, оның ішінде қаржылық құжаттарды талдау;

      әлеуметтік желілердің мониторингі – жоба бойынша әлеуметтік желілерде ескертпелерді немесе жарияланымдарды іздеу, сондай-ақ халық арасында ақпараттың таралуын зерделеу мақсатында, сондай-ақ жобаға қатысушылардың және (немесе) бенефициарлардың кері байланысын жинау үшін жиналған деректерді одан әрі өңдеу және талдау.

      Әлеуметтік жобаның сомасы 500 (бес жүз) айлық есептік көрсеткіштен аспаған жағдайларда, мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс мониторингін өздігінен жүргізеді.

      Әлеуметтік жобаның сомасы 500 (бес жүз) айлық есептік көрсеткішке тең немесе асатын жағдайларда, мемлекеттік органдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс мониторингін өздігінен жүргізеді және (немесе) өтеусіз негізде үкіметтік емес ұйымдар мен олардың өкілдері қатарынан тəуелсіз сарапшыларды тартады.

      Тәуелсіз сарапшылар мемлекеттік органға осы Қағидаларға 3-1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы хабарлама береді.

      Тәуелсіз сарапшылар мониторингті жүзеге асыру кезінде үкіметтік емес ұйымдардан жобаның техникалық ерекшелігінің талаптарына және шарттық талаптарына сәйкес ақпарат пен құжаттарды сұратады.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Мемлекеттік органдар уәкілетті органға жыл сайын 5 шілдеге және 5 желтоқсанға қарай осы Қағидаларға 4-қосымшаға cәйкес нысан бойынша белгілі бір мерзімге мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың мониторингі жөніндегі есепті ұсынады. Есеп қазақ және орыс тілдерінде Excel форматында беріледі.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Мемлекеттік органдар осы Қағидаларға 4-1-қосымшаға сәйкес интернет-ресурста орналастыру үшін мемлекеттік органдардың есеп нысаны бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың іске асырылу қорытындылары туралы есепті өздерінің интернет-ресурстарында орналастырады.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылған барлық әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың нәтижелерін бағалау жүргізіледі. Іске асырылу мерзімі бір жылдан асатын әлеуметтік жобалар жобаларды іске асыру қорытындысы бойынша бағаланады.";

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты бағалау мынадай өлшемшарттар бойынша 1-ден 5-ке дейін балмен есептеледі:

      1) әлеуметтік жобалардың орындалу нәтижелері (іс-шаралардың мазмұны мен мерзімдерінің көрсетілетін қызметтерді орындау кестесіне сәйкестігі, әдістерді, рәсімдерді сақтау, қойылған мақсаттарға қандай шамада қол жеткізілгені);

      2) әлеуметтік маңызы бар салалардағы мақсаттарға қол жеткізуге әлеуметтік жобалардың оң әсері (нысаналы аудиторияның мүдделілік және мұқтаждықтарын қанағаттандыру деңгейі, әлеуметтік жобалар шеңберінде халықтың атаулы топтарын қамту, әлеуметтік міндеттерді шешудің нақты нәтижелері);

      3) әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы. Аталған өлшемшарт шеңберінде әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның тұрақтылығы бағаланады;

      4) әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы. Аталған өлшемшарт шеңберінде әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама бойынша нысаналы топтың көрсетілген қыметтерді (өнімді, нәтижені) алу процесіне қанағаттану деңгейі бағаланады.

      Сарапшылар кеңесінің мүшелері осы Қағидаларға 5-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әрбір жобаға бағалау жүргізеді.";

      24-тармақта өзгеріс орыс тіліндегі мәтінге енгізілді, қазақ тіліндегі мәтін өзгермейді;

      орыс тіліндегі мәтін 25-тармақпен толықтырылсын, қазақ тіліндегі 25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "25. Мемлекеттік органдар уәкілетті органға жыл сайын есепті кезеңнен кейiнгi жылдың 5 ақпанынан кешiктiрмей осы Қағидаларға 8-қосымшаға cәйкес әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан бойынша өткен кезеңге мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобаларының нәтижелерін бағалау қорытындысы туралы есепті ұсынады.";

      2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      4-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      8-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес 3-1-қосымшамен толықтырылсын;

      осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес 4-1-қосымшамен толықтырылсын;

      осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес 5-1-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Азаматтық қоғам істері комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық даму
министрдің міндетін атқарушы
С. Егізбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Білім және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және спорт министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Сауда және интеграция министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Стратегиялық жоспарлау және

      реформалар агенттігінің

      Ұлттық статистика бюросы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы

      іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас

      жемқорлыққа қарсы қызмет)

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Экология, геология және табиғи

      ресурстар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және қоғамдық даму
министрдің міндетін атқарушы
2021 жылғы 24 тамыздағы
№ 303 Бұйрыққа
1-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын жария талқылаудың аяқталуы туралы есеп

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланған тақырыбы

Авторын көрсете отырып, ескертулер және (немесе) ұсыныстар (қысқаша мазмұны)

Ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың қабылданбауы бойынша негіздемесі бар мемлекеттік органның қорытындысы

1




2




3




  Бұйрыққа
2-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
4-қосымша
  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

Ұсынылады: Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігіне Әкімшілік деректердің нысаны интернет - ресурста орналастырылған: www.gov.kz/memleket/entities/qogam 20__ жылға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингі жөніндегі есеп

      Есепті кезең: 20__жылғы __ жартыжылдық

      Индекс: МӘТІАМ-1

      Мерзімділігі: жылына екі рет

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы: мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын мемлекеттік органдар

      Ұсыну мерзімі: 5 шілдеге (қоса алғанда) дейін және 5 желтоқсанға (қоса алғанда) дейін

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы

Әлеуметтік жобаның атауы

Жоспарланған сома (мың теңге)

Шарттың сомасы (мың теңге)

Өнім берушінің атауы

Әлеумет тік жобаны іске асыру процесі және нәтижелері

Оң әлеуметтік әсері

1

2

3

4

5

6

7

8

1-бағыт. Білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу

1








2








Жиынында








2-бағыт. Азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау

1








2








Жиынында








3-бағыт. Қоршаған ортаны қорғау

1








2








Жиынында








4-бағыт. Жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау

1








2








Жиынында








5-бағыт. Отбасылық-демографиялық және гендерлік мәселелерді шешуге жәрдемдесу

1








2








Жиынында








6-бағыт. Халықтың әлеуметтік жағынан әлсіз топтарын қолдау

1








2








Жиынында








7-бағыт. Жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету

1








2








Жиынында








8-бағыт. Халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге жәрдемдесу

1








2








Жиынында








9-бағыт. Азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау

1








2








Жиынында








10-бағыт. Мәдениет пен өнерді дамыту

1








2








Жиынында








11-бағыт. Тарихи-мәдени мұраны қорғау

1








2








Жиынында








12-бағыт. Қоғамдық келісімді және жалпыұлттық бірлікті нығайту

1








2








Жиынында








13-бағыт. Өздерінің есебінде тұратын адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу

1








2








Жиынында








14-бағыт. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу

1








2








Жиынында








15-бағыт. Азаматтық қоғамды дамытуға, оның ішінде үкіметтік емес ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыруға жәрдемдесу

1








2








Жиынында








16-бағыт. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) көмек көрсету

1








2








Жиынында








17-бағыт. Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де әлеуметтік маңызы бар бағыттар бойынша

1








2








Жиынында








  "20___ жылға мемлекеттік
әлеуметтік тапсырыс
шеңберінде іске асырылатын
және (немесе) іске асырылған
әлеуметтік жобалар және
(немесе) әлеуметтік
бағдарламалар мониторингі
бойынша есеп" әкімшілік
деректерін жинауға арналған
нысанға
қосымша

"Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингі жөніндегі есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанды толтыру жөніндегі түсіндірме

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингі жөніндегі есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысан (бұдан әрі – Нысан) жылына екі рет 5 шілдеге (қоса алғанда) дейін және 5 желтоқсанға (қоса алғанда) дейін Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігіне беріледі.

      2. Аталған Нысанды енгізудің негізгі міндеті мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар мониторингін жүзеге асыру болып табылады.

      3. Нысанға бірінші басшы қол қояды, ал ол болмаған жағдайда оның міндетін орындайтын адам қол қояды.

2. Нысанды толтыру жөнінде түсіндірме

      4. Нысанның 1-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың бағыттары бойынша бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы көрсетіледі.

      5. Нысанның 2-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның атауы көрсетіледі.

      6. Нысанның 3-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың жоспарланған сомасы көрсетіледі.

      7. Нысанның 4-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың шартты сомасы көрсетіледі.

      8. Нысанның 5-бағанында өнім берушінің атауы көрсетіледі.

      9. Нысанның 6-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру процесі мен нәтижелері көрсетіледі.

      10. Нысанның 7-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың оң әсері көрсетіледі.

  Бұйрыққа
3-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
8-қосымша
  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

Ұсынылады: Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігіне Әкімшілік деректердің нысаны интернет - ресурста орналастырылған: www.gov.kz/memleket/entities/qogam 20__ жылға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары нәтижелерін бағалау қорытындысы туралы есеп

      Есепті кезең: 20__жыл

      Индекс: МӘТНБ-1

      Мерзімділігі: жылына бір рет

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы: мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын мемлекеттік органдар

      Ұсыну мерзімі: жыл сайын есепті кезеңнен кейiнгi жылдың 5 ақпанынан кешiктiрмей

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы

Өлшемшарттар атауы

Әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды бағалау жөніндегі ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың саны.

Әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды бағалау бойынша қабылданбаған ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың саны.

Әлеуметтік жобаларды орындау нәтижелері

Оң әлеуметтік әсер

Әлеуметтік жоба және (немесе) әлеуметтік бағдарлама шеңберінде басталған қызметті жалғастыру ықтималдығы.

Әлеуметтік жобаның және (немесе) әлеуметтік бағдарламаның нәтижелері бойынша ұзақ мерзімді оң әлеуметтік әсердің ықтималдығы.

1

2

3

4

5

6

7

8

1

2

3

4

5

6

7

8

1-бағыт. Білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу

1








2








Жиынында








2-бағыт. Азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау

1








2








Жиынында








3-бағыт. Қоршаған ортаны қорғау

1








2








Жиынында








4-бағыт. Жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау

1








2








Жиынында








5-бағыт. Отбасылық-демографиялық және гендерлік мәселелерді шешуге жәрдемдесу

1








2








Жиынында








6-бағыт. Халықтың әлеуметтік жағынан әлсіз топтарын қолдау

1








2








Жиынында








7-бағыт. Жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету

1








2








Жиынында








8-бағыт. Халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге жәрдемдесу

1








2








Жиынында








9-бағыт. Азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау

1








2








Жиынында








10-бағыт. Мәдениет пен өнерді дамыту

1








2








Жиынында








11-бағыт. Тарихи-мәдени мұраны қорғау

1








2








Жиынында








12-бағыт. Қоғамдық келісімді және жалпыұлттық бірлікті нығайту

1








2








Жиынында








13-бағыт. Өздерінің есебінде тұратын адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу

1








2








Жиынында








14-бағыт. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу

1








2








Жиынында








15-бағыт. Азаматтық қоғамды дамытуға, оның ішінде үкіметтік емес ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыруға жәрдемдесу

1








2








Барлығы








16-бағыт. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) көмек көрсету

1








2








Жиынында








17-бағыт. Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де әлеуметтік маңызы бар бағыттар бойынша

1








2








Жиынында








  "20__ жылға мемлекеттік
әлеуметтік тапсырыстың
әлеуметтік жобалары және
әлеуметтік бағдарламалары
нәтижелерін бағалау
қорытындысы туралы есеп"
әкімшілік деректерін жинауға
арналған нысанға
қосымша

"20__ жылға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары нәтижелерін бағалау қорытындысы туралы есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанды толтыру жөніндегі түсіндірме

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалары және (немесе) әлеуметтік бағдарламалары нәтижелерін бағалау жөніндегі есеп" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысан (бұдан әрі – Нысан) жыл сайын есепті кезеңнен кейiнгi жылдың 5 ақпанынан кешiктiрмей Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігіне беріледі.

      2. Аталған Нысанды енгізудің негізгі міндеті мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру болып табылады.

      3. Нысанға бірінші басшы қол қояды, ал ол болмаған жағдайда оның міндетін орындайтын адам қояды.

2. Нысанды толтыру жөнінде түсіндірме

      4. Нысанның 1-бағанында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың бағытттары бойынша бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы көрсетіледі.

      5. Нысанның 2, 3, 4, 5-бағандарында мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде іске асырылатын және (немесе) іске асырылған әлеуметтік жобалар және (немесе) әлеуметтік бағдарламалар өлшемшарттарының атауы көрсетіледі:

      1) 2-бағанда жобаны орындау нәтижесінің балы көрсетіледі;

      2) 3-бағанда жоспарға сәйкес жобаның оң әлеуметтік әсерінің балы көрсетіледі;

      3) 4-бағанда әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды жалғастыру ықтималдығы балы көрсетіледі;

      4) 5-бағанда ұзақ мерзімді оң әлеуметтік жобалардың және (немесе) әлеуметтік бағдарламалардың ықтималдығы балы көрсетіледі.

      6. Нысанның 6-бағанында әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды бағалау жөніндегі ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың саны көрсетіледі.

      7. Нысанның 7-бағанында әлеуметтік жобаларды және (немесе) әлеуметтік бағдарламаларды бағалау бойынша қабылданбаған ескертулердің және (немесе) ұсыныстардың саны көрсетіледі.

  Бұйрыққа
4-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
3-1-қосымша
  Нысан
  Кімге:
  _________________________
_________________________
(мемлекеттік органның атауы)
Кімнен:
_________________________
_________________________
(сарапшының тегі, аты, әкесінің
аты (бар болған жағдайда)

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделер қақтығысының болуы не болмауы туралы (керегінің астын сызыңыз) хабарламa

      Мен ____________________________________________________

      (сарапшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органдармен және мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйымдармен мүдделер қақтығысының болмауы туралы хабарлаймын, тәуелсіз сарапшы ретінде өзімнің қызметімді жүзеге асыру кезінде әділдік және объективтілік қағидаттарын мүлтіксіз сақтауға міндеттенемін.

      мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік органдармен және әлеуметтік тапсырысты іске асыратын үкіметтік емес ұйыммен мүдделі қақтығыстың болуы туралы (керегін белгілеңіз) хабарлаймын.

      Сіз үкіметтік емес ұйымның мүшесі (қатысушысы), құрылтайшысы (керегінің астын сызыңыз) болып табыласыз ба? (егер солай болса, онда үкіметтік емес ұйымның атауын көрсетіңіз):

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Сіз басқару органының мүшесі, үкіметтік емес ұйымның басшысы болып табыласыз ба (егер солай болса, онда басқару органын, үкіметтік емес ұйымның атауын және атқаратын лауазымыңызды көрсетіңіз):

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Сіз соңғы үш жыл ішінде үкіметтік емес ұйымнан қызмет көрсеткеніңіз немесе тура қаржылық қолдау көрсеткеніңіз үшін төлем алдыңыз ба? (егер солай болса, нақты қандай қызметтер екенін және үкіметтік емес ұйымның атауын көрсетіңіз):

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Сізде үкіметтік емес ұйымның жұмыскерлерімен жақын туыстық байланыстарыңыз бар ма? (егер солай болса, жұмыскердің тегін, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда), ол жұмыс істейтін үкіметтік емес ұйымның атауын, туыстық деңгейін көрсетіңіз):

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Сізде өзге де әлеуетті мүдделер қақтығысы бар ма? (егер бар болса, қандай екенін көрсетіңіз):

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________.

      Мен мүдделер қақтығысына қатысты саясатты түсінетінімді растаймын және аталған хабарламаны толтыру кезіндегі ақпараттың дұрыстығына жауапты боламын.

      20___жылғы "____" _____________             Қолы _________________

  Бұйрыққа
5-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
4-1-қосымша
  Интернет-ресурста орналастыру
үшін мемлекеттік органдардың
есеп нысаны

Әлеуметтік жобаның атауы

Өнім берушінің атауы

Шарт сомасы (мың теңге)

Мақсаттары мен міндеттері

Жобаны іске асыру кезеңі

Әлеуметтік жобаны орындау процесі және өткізілген іс-шаралар

Нәтижелері (қойылған мақсаттарға қандай деңгейде қол жеткізуге болады)

Жобаның бағалау (орташа бағасы)









  Бұйрыққа
6-қосымша
  Мемлекеттік әлеуметтік
тапсырысты қалыптастыру, іске
асыру мониторингі және осы
тапсырыстың нәтижелерін
бағалау қағидаларына
5-1-қосымша
  Әлеуметтік жобаларды бағалау
нысаны

Өңір


Кеңес отырысын өткізу күні


Жобаның атауы


ЖОБАНЫ БАҒАЛАУ НӘТИЖЕЛЕРІ

Сарапшылардың Т.А.Ә. (үлгі: Ахметов А.А.)

Әлеуметтік жобаларды орындау процесі және нәтижелері

Коммент.

Әлеуметтік жобалардың оң әсері

Коммент.

Жалғастыру ықтималдығы

Коммент.

Ұзақ мерзімді әсердің ықтималдығы

Коммент.

Балл сомасы

Ең жоғары баҒадан %

Медиана





































Жиынында

0


0


0


0


0

0

0

Орташа бағасы

0


0


0


0


0

0

0


О внесении изменений и дополнений в приказ Министра общественного развития Республики Казахстан от 15 августа 2018 года № 18 "Об утверждении Правил формирования, мониторинга реализации и оценки результатов государственного социального заказа"

Приказ и.о. Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 24 августа 2021 года № 303. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2021 года № 24134

      В соответствии с подпунктом 5) статьи 4-1 Закона Республики Казахстан "О государственном социальном заказе, грантах и премиях для неправительственных организаций в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра общественного развития Республики Казахстан от 15 августа 2018 года № 18 "Об утверждении Правил формирования, мониторинга реализации и оценки результатов государственного социального заказа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17315) следующие изменения и дополнения:

      В Правилах формирования, мониторинга реализации и оценки результатов государственного социального заказа, утвержденных указанным приказом:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 5) статьи 4-1 Закона Республики Казахстан "О государственном социальном заказе, грантах и премиях для неправительственных организаций в Республике Казахстан" и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) формирование государственного социального заказа – процесс планирования тем государственного социального заказа в соответствии с компетенцией государственного органа;

      2) мониторинг реализации государственного социального заказа – сбор, обработка и анализ информации о реализации государственного социального заказа;

      3) оценка результатов государственного социального заказа – анализ эффективности реализации государственного социального заказа;

      4) государственный орган в сфере государственного социального заказа (далее – государственный орган) – государственный орган, в том числе центральный исполнительный и местный исполнительный орган, осуществляющий деятельность по формированию и реализации государственного социального заказа;

      5) конфликт интересов – ситуация, при которой личная заинтересованность независимых экспертов или членов экспертного совета, может повлиять на объективное принятие решения;

      6) уполномоченный орган в сфере взаимодействия с неправительственными организациями (далее – уполномоченный орган) – государственный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере взаимодействия с неправительственными организациями.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Формирование государственного социального заказа осуществляется в три этапа:

      1) первый этап – сбор информации и анализ ситуации. Источниками информации для анализа ситуации являются:

      данные оценки нужд и потребностей населения. Оценку нужд и потребностей населения проводят государственные органы не реже чем раз в 2 года;

      результаты оценки реализованных проектов;

      приоритеты государственной политики Республики Казахстан, документы системы государственного планирования Республики Казахстан, послания Президента Республики Казахстан;

      результаты проверок, мониторинга и оценки реализации социальных проектов и (или) социальных программ;

      официальные статистические;

      отчеты о реализации стратегических и программных документов;

      результаты социологических исследований;

      предложения неправительственных организаций и граждан;

      результаты контент-анализа средств массовой информации;

      заключения независимых экспертов;

      опросы и интернет-конференции на интернет-портале "Открытый диалог";

      Государственные органы в целях подготовки перечня тем государственного социального заказа используют информацию из одного или нескольких источников информации, в пределах компетенции, проводят анализ ситуации в определенной сфере деятельности;

      2) второй этап – планирование тем государственного социального заказа. Государственные органы на основе анализа формируют темы государственного социального заказа и размещают информацию о планируемых темах государственного социального заказа на определенный период по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, на своем интернет-ресурсе для публичного обсуждения с неправительственными организациями и гражданами.

      Срок публичного обсуждения тем государственного социального заказа на интернет-ресурсе государственного органа не может быть менее 10 (десяти) рабочих дней с даты их размещения.

      Замечания и (или) предложения, поступившие на интернет-ресурс после окончания срока публичного обсуждения тем государственного социального заказа, не рассматриваются или могут быть учтены при формировании государственного социального заказа на следующий финансовый год.

      Государственные органы рассматривают замечания и (или) предложения по темам государственного социального заказа в течение 3 (трех) рабочих дней после завершения публичного обсуждения и принимают решение об их принятии либо отклонении с указанием обоснований.

      Государственные органы формируют и публикуют на своем интернет-ресурсе отчет о завершении публичного обсуждения тем государственного социального заказа по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      После обсуждения тем государственного социального заказа, государственные органы разрабатывают проекты технических спецификаций в соответствии со стандартами государственного социального заказа, а также с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках;

      3) третий этап – включение в бюджетную заявку. После разработки технических спецификаций государственные органы вносят темы и объемы финансирования государственного социального заказа в бюджетную заявку.

      После утверждения бюджета государственные органы ежегодно до 25 января размещают на своем интернет-ресурсе и направляют информацию о планируемых к реализации социальных проектах и (или) социальных программах государственного социального заказа после публичного обсуждения на определенный период в уполномоченный орган для опубликования на его интернет-ресурсе по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Мониторинг реализации государственного социального заказа проводится государственными органами по мере необходимости, в зависимости от срока реализации социального проекта, но не менее 2 (двух) раз в год (до 1 июля и до 1 декабря) по следующим показателям:

      1) процесс выполнения плана (соответствие исполненной работы и (или) оказанной услуги, ранее указанной в технической спецификации, перечень выполненных мероприятий);

      2) уровень удовлетворенности целевой аудитории в результате реализации социального проекта в соответствии с пунктом 8 Стандарта государственного социального заказа, утвержденного приказом Министра общественного развития Республики Казахстан от 15 августа 2018 года № 19 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17314);

      3) охват адресных групп населения в рамках социальных проектов и (или) социальных программ, реализованных по государственному социальному заказу;

      4) соответствие стандартам государственного социального заказа, в случае размещения государственного социального заказа на обучающие, консультативные, информационные и методические, исследовательско-аналитические услуги, организацию мероприятий и работ гражданского (ресурсного) центра.

      При проведении мониторинга социальных проектов используются два и (или) более из следующих инструментов:

      анализ индикаторов и ожидаемых результатов – отслеживание хода реализации проекта посредством сравнения запланированных результатов с фактическими данными;

      метод "Тайный покупатель" – отслеживание уровня и качества услуг, предоставляемых при реализации проекта;

      анкетирование – определение и отслеживание динамики оценки/удовлетворенности/восприятие бенефициаров касательно реализации проекта;

      интервью – сбор первичной информации, основанный на вербальном взаимодействии с респондентами (участник/бенефициар проекта) с целью получения данных касательно исследуемой темы;

      наблюдение – сбор информации о реализации проекта путем планомерной регистрации существенных элементов совокупности или прямой регистрации факторов, касающихся изучаемого явления (посещение мероприятий, запись стенограммы выступлений). Наблюдение проводится с целью получения таких данных, которые не содержатся в другой отчетности;

      изучение документации – анализ представляемой информации, отчетов, подтверждающих документов, в том числе финансовых в целях получения точной и всеобъемлющий информации о реализации проекта и установления достоверности, представляемых поставщиком информации по проекту;

      мониторинг социальных сетей – поиск упоминаний или публикаций по проекту в социальных сетях, а также дальнейшая обработка и анализ собранных данных с целью изучения распространения информации среди населения, а также для сбора обратной связи участников и (или) бенефициаров проекта.

      В случаях, когда сумма социального проекта не превышает 500 (пятьсот) месячных показателей государственные органы осуществляют мониторинг государственного социального заказа самостоятельно.

      В случаях, когда сумма социального проекта, равна или превышает 500 (пятьсот) месячных показателей государственные органы осуществляют мониторинг государственного социального заказа самостоятельно или привлекают независимых экспертов из числа неправительственных организаций и их представителей на безвозмездной основе.

      Независимые эксперты предоставляют в государственный орган уведомление о наличии либо об отсутствии конфликта интересов с неправительственной организацией, реализующей государственный социальный заказ согласно приложению 3-1 к настоящим Правилам.

      Независимые эксперты при осуществлении мониторинга запрашивают от неправительственных организаций информацию и документы согласно требованиям технической спецификации и договорным условиям проекта.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Государственные органы ежегодно к 5 июля и 5 декабря предоставляют в уполномоченный орган отчет по мониторингу реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа на определенный период по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам. Отчет предоставляется на казахском и русском языках в формате Excel.";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Государственные органы размещают на своих интернет-ресурсах отчеты об итогах реализации социальных проектов в рамках государственного социального заказа по форме отчета государственных органов для размещения на интернет-ресурсе согласно приложению 4-1 к настоящим Правилам.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Оценка результатов проводится для всех реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа. Социальные проекты со сроком реализации более одного года оцениваются по итогам реализации проектов.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Для оценки государственного социального заказа рассчитываются баллы от 1 до 5 по следующим критериям:

      1) результаты выполнения социальных проектов (соответствие содержания и сроков мероприятий графику выполнения услуг, соблюдение методов, процедур, в какой мере удалось достигать поставленных целей);

      2) положительный эффект социальных проектов на достижение целей в социально значимых сферах (уровень заинтересованности и удовлетворения нужд целевой аудитории, охват адресных групп населения в рамках социальных проектов, конкретные результаты решения социальных задач);

      3) вероятность продолжения деятельности, начатой в рамках социального проекта и (или) социальной программы. В рамках данного критерия оценивается устойчивость социального проекта и (или) социальной программы;

      4) вероятность долгосрочного положительного социального эффекта по результатам социального проекта и (или) социальной программы. В рамках данного критерия оценивается уровень удовлетворенности целевой группы процессом получения услуги (продукта, результата) по социальному проекту и (или) социальной программе.

      Членами экспертного совета проводится оценка каждого проекта по форме согласно приложению 5-1 к настоящим Правилам.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. Акт оказанных услуг подписывается государственным органом после публикации отчетов о завершении публичного обсуждения предварительной оценки результатов государственного социального заказа по социальному проекту и (или) социальной программе.";

      дополнить пунктом 25 следующего содержания:

      "25. Государственные органы ежегодно не позднее 5 февраля, следующего за отчетным периодом, предоставляют в уполномоченный орган отчет об итогах оценки результатов социальных проектов государственного социального заказа за прошедший период по форме предназначенной для сбора административных данных согласно приложению 8 к настоящим Правилам.";

      приложение 2 изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 4 изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 8 изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 3-1 согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 4-1 согласно приложению 5 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 5-1 согласно приложению 6 к настоящему приказу.

      2. Комитету по делам гражданского общества Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридической департамент Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра информации и общественного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра информации
и общественного развития
Республики Казахстан
С. Егізбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство образования и науки
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры и спорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Агентство Республики Казахстан
по делам государственной службы

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство торговли и интеграции
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому планированию
и реформам Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Агентство Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционная служба)

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство экологии, геологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу
исполняющий обязанности
Министра информации
и общественного развития
Республики Казахстан
от 24 августа 2021 года № 303
  Приложение 2 к Правилам
формирования, мониторинга
реализации и оценки
результатов государственного
социального заказа
  Форма

Отчет о завершении публичного обсуждения тем государственного социального заказа

Планируемая тема государственного социального заказа

Замечание и (или) предложение (краткое содержание) с указанием его автора

Заключение государственного органа с обоснованием по непринятию замечания и (или) предложения

1




2




3




  Приложение 2 к приказу
  Приложение 4
к Правилам формирования,
мониторинга реализации
и оценки результатов
государственного социального заказа
  Форма
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: в Комитет по делам гражданского общества Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан

      Форма административных данных размещена на интернет – ресурсе: www.gov.kz/memleket/entities/qogam

Отчет по мониторингу реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа на 20__ год

      Отчетный период: __ полугодие 20__года

      Индекс: МГСЗ-1

      Периодичность: два раза в год

      Круг лиц, представляющих информацию: государственные органы, реализующие государственный социальный заказ

      Срок представления: до 5 июля (включительно) и до 5 декабря (включительно)

Наименование администратора бюджетной программы

Наименование социального проекта

Запланированная сумма (тыс. тенге)

Сумма договора (тыс. тенге)

Наименование поставщика

Процесс и результаты реализации социального проекта

Положительный социальный эффект

1

2

3

4

5

6

7

8

Направление 1. Достижение целей в области образования, науки, информации, физической культуры и спорта

1







2







Итого







Направление 2. Охрана здоровья граждан, пропаганда здорового образа жизни

1







2







Итого







Направление 3. Охрана окружающей среды

1







2







Итого







Направление 4. Поддержка молодежной политики и детских инициатив

1







2







Итого







Направление 5. Содействие решению семейно-демографических и гендерных вопросов

1







2







Итого







Направление 6. Поддержка социально уязвимых слоев населения

1







2







Итого







Направление 7. Помощь детям-сиротам, детям из неполных и многодетных семей

1







2







Итого







Направление 8. Содействие обеспечению трудовой занятости населения

1







2







Итого







Направление 9. Защита прав, законных интересов граждан и организаций

1







2







Итого







Направление 10. Развитие культуры и искусства

1







2







Итого







Направление 11. Охрана историко-культурного наследия

1







2







Итого







Направление 12. Укрепление общественного согласия и общенационального единства

1







2







Итого







Направление 13. Содействие службам пробации при оказании социально-правовой помощи лицам, состоящим на их учете

1







2







Итого







Направление 14. Проведение общественного мониторинга качества оказания государственных услуг

1







2







Итого







Направление 15. Содействие развитию гражданского общества, в том числе повышению эффективности деятельности неправительственных организаций

1







2







Итого







Направление 16. Оказание помощи лицу (семье), находящемуся в трудной жизненной ситуации

1







2







Итого







Направление 17. По иным социально значимым направлениям, не противоречащим законодательству Республики Казахстан

1







2







Итого







      Наименование __________________________________
Адрес _________________________________________
Телефон _______________________________________
Адрес электронной почты ________________________
Исполнитель ___________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
_____________________________________ _________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись

  Приложение
к форме, предназначенной
для сбора административных
данных "Отчет по мониторингу
реализуемых и (или)
реализованных социальных
проектов и (или) социальных
программ в рамках
государственного социального
заказа на 20___ год"

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных

"Отчет по мониторингу реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа"

1. Общие положения

      1. Форма, предназначенная для сбора административных данных "Отчет по мониторингу реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа" (далее – Форма), представляется в Министерство информации и общественного развития Республики Казахстан государственными органами два раз в год до 5 июля (включительно) и до 5 декабря (включительно).

      2. Основной задачей ведения данной Формы является осуществление мониторинга реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      3. Форму подписывает первый руководитель, а в случае его отсутствия – лицо, исполняющее его обязанности.

2. Пояснение по заполнению формы

      4. В графе 1 формы указывается наименование администратора бюджетной программы по направлениям государственного социального заказа.

      5. В графе 2 формы указывается наименование реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      6. В графе 3 формы указывается запланированная сумма социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      7. В графе 4 формы указывается договорная сумма социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      8. В графе 5 формы указывается наименование поставщика.

      9. В графе 6 формы указываются процесс и результаты реализации социальных проектов и или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      10. В графе 7 формы указывается положительный эффект социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

  Приложение 3 к приказу
  Приложение 8
к Правилам формирования,
мониторинга реализации
и оценки результатов
государственного социального заказа
  Форма
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: в Комитет по делам гражданского общества Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан

      Форма административных данных размещена на интернет – ресурсе: www.gov.kz/memleket/entities/qogam

Отчет об итогах оценки результатов социальных проектов и (или) социальных программ государственного социального заказа за 20__ год

      Отчетный период: 20__год

      Индекс: ОРГСЗ-1

      Периодичность: раз в год

      Круг лиц, представляющих информацию: государственные органы, реализующие государственный социальный заказ

      Срок представления: ежегодно не позднее 5 февраля, следующего за отчетным периодом

Наименование администратора бюджетной программы

Наименование критериев

Количество замечаний и (или) предложений по оценке социальных проектов и (или) социальных программ

Количество не принятых замечаний и (или) предложений по оценке социальных проектов и (или) социальных программ

Результаты выполнения социальных проектов

Положительный социальный эффект

Вероятность продолжения деятельности, начатой в рамках социального проекта и (или) социальной программы

Вероятность долгосрочного положительного социального эффекта по результатам социального проекта и (или) социальной программы

1

2

3

4

5

6

7

8

Направление 1. Достижение целей в области образования, науки, информации, физической культуры и спорта

1








2








Итого








Направление 2. Охрана здоровья граждан, пропаганда здорового образа жизни

1








2








Итого








Направление 3. Охрана окружающей среды

1








2








Итого








Направление 4. Поддержка молодежной политики и детских инициатив

1








2








Итого








Направление 5. Содействие решению семейно-демографических и гендерных вопросов

1








2








Итого








Направление 6. Поддержка социально уязвимых слоев населения

1








2








Итого








Направление 7. Помощь детям-сиротам, детям из неполных и многодетных семей

1








2








Итого








Направление 8. Содействие обеспечению трудовой занятости населения

1








2








Итого








Направление 9. Защита прав, законных интересов граждан и организаций

1








2








Итого








Направление 10. Развитие культуры и искусства

1








2








Итого








Направление 11. Охрана историко-культурного наследия

1








2








Итого








Направление 12. Укрепление общественного согласия и общенационального единства

1








2








Итого








Направление 13. Содействие службам пробации при оказании социально-правовой помощи лицам, состоящим на их учете

1








2








Итого








Направление 14. Проведение общественного мониторинга качества оказания государственных услуг

1








2








Итого








Направление 15. Содействие развитию гражданского общества, в том числе повышению эффективности деятельности неправительственных организаций

1








2








Итого








Направление 16. Оказание помощи лицу (семье), находящемуся в трудной жизненной ситуации

1








2








Итого








Направление 17. По иным социально значимым направлениям, не противоречащим законодательству Республики Казахстан

1








2








Итого








  Приложение
к форме, предназначенной для
сбора административных
данных "Отчет об итогах оценки
результатов социальных
проектов и (или) социальных
программ государственного
социального заказа на 20__ год"

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных

"Отчет об итогах оценки результатов социальных проектов и (или) социальных программ государственного социального заказа за 20__ год"

1. Общие положения

      1. Форма, предназначенная для сбора административных данных "Отчет об итогах оценки результатов социальных проектов и (или) социальных программ государственного социального заказа на 20__ год" (далее – Форма), представляется в Министерство информации и общественного развития Республики Казахстан государственными органами ежегодно не позднее 5 февраля, следующего за отчетным периодом.

      2. Основной задачей ведения данной Формы является осуществление оценки реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      3. Форму подписывает первый руководитель, а в случае его отсутствия – лицо, исполняющее его обязанности.

2. Пояснение по заполнению формы

      4. В графе 1 формы указывается наименование администратора бюджетной программы по направлениям государственного социального заказа.

      5. В графах 2, 3, 4 и 5 формы, указывается наименование критериев, реализуемых и (или) реализованных социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа:

      1) в графе 2 указывается балл за резуьтат выполнения проекта;

      2) в графе 3 указывается балл за положительный социальный эффект проекта согласно плану;

      3) в графе 4 указывается балл за вероятность продолжения социальных проектов и (или) социальных программ;

      4) в графе 5 указывается балл за вероятность долгосрочных положительных социальных проектов и (или) социальных программ;

      6. В графе 6 формы указывается количество замечаний и (или) предложений по оценке социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

      7. В графе 7 формы указывается количество не принятых замечаний и (или) предложений по оценке социальных проектов и (или) социальных программ в рамках государственного социального заказа.

  Приложение 4 к приказу
  Приложение 3-1
к Правилам формирования
мониторинга реализации и
оценки результатов
государственного социального заказа
  Форма
  Кому:
____________________________
____________________________
(наименование
государственного органа)
  От кого:
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии) эксперта)

Уведомление о наличии либо об отсутствии (нужное подчеркнуть) конфликта
интересов с неправительственной организацией, реализующей государственный социальный заказ

      Я ____________________________________________________ уведомляю
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) эксперта)

     

об отсутствии конфликта интересов с государственным органом в сфере государственного социального заказа и неправительственной организацией, реализующей государственный социальный заказ, обязуюсь при осуществлении своей деятельности в качестве независимого эксперта неукоснительно следовать принципам справедливости и объективности

     

о наличии конфликта интересов с государственным органом в сфере государственного социального заказа и неправительственной организацией, реализующей государственный социальный заказ (отметить нужное).

      Являетесь ли Вы членом (участником), учредителем (нужное подчеркнуть) неправительственной организацией (если да, то указать наименование неправительственной организации): _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.

      Являетесь ли Вы членом органа управления, руководителем неправительственной организации (если да, то указать орган управления, наименование неправительственной организации и занимаемую должность): _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.

      Получали ли Вы в течение последних трех лет оплату за оказанные услуги или прямую финансовую поддержку от неправительственной организации (если да, то указать, какие именно услуги и наименование неправительственной организации): ______________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.

      Имеются ли у Вас близкие родственные связи с работниками неправительственной организации (если да, то указать фамилию, имя, отчество (при его наличии) работника, наименование неправительственной организации, в которой он работает, степень родства): _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.

      Имеется ли у Вас иной потенциальный конфликт интересов (если да, то указать какой): ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________.

      Я подтверждаю, что понимаю политику в отношении конфликта интересов и несу ответственность за достоверность информации при заполнении данного уведомления.

      "____" ________________20___год Подпись _________________

  Приложение 5 к приказу
  Приложение 4-1
к Правилам формирования,
мониторинга реализации и
оценки результатов
государственного социального заказа
  Форма отчета государственных
органов для размещения
на интернет-ресурсе

Наименование социального проекта

Наименование поставщика

Сумма договора (тыс. тенге)

Цели и Задачи

Период реализация проекта

Процесс выполнения социального проекта и проведенные мероприятия

Результаты (в какой мере удается достигать поставленных целей)

Оценка проекта (средняя оценка)









  Приложение 6 к приказу
  Приложение 5-1
к Правилам формирования,
мониторинга реализации и
оценки результатов
государственного социального заказа
  Форма оценки социальных проектов

Регион



Дата проведения заседания совета



Название проекта



РЕЗУЛЬТАТЫ ОЦЕНКИ ПРОЕКТА

Фамилии, И.О. экспертов (пример: Ахметов А.А.)

Процесс и результаты выполнения социальных проектов

Коммент.

Положительный эффект социальных проектов

Коммент.

Вероятность продолжения

Коммент.

Вероятность долгосрочного эффекта

Коммент.

Сумма баллов

% от макс

Медиана





































Итоги

0


0


0


0


0

0

0

Средняя оценка

0


0


0


0


0

0

0