Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 27 қыркүйектегі № 291 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 28 қыркүйекте № 24545 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 20-25) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық қолданысқа енгізілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы тармақта көзделген іс-шаралар орындалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
А. Раимкулова

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
2021 жылғы 27 қыркүйектегі
№ 291 Бұйрықпен
бекітілген

Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және ұлттық туристік брендтер тізілімін (бұдан әрі – тізілім) қалыптастыру және жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 14 шілдедегі № 428 қаулысымен құрылған ұйыммен (бұдан әрі – Ұйым) елдің туристік мүмкіндіктерін ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ілгерілету үшін әзірленген және тізілімге енгізілген, сондай-ақ халықаралық деңгейде елдің танымал оң туристік имиджін қалыптастыратын туристік бренд ұлттық туристік бренд болып табылады.

      3. Туристік брендтерге туристер арасында танымал табиғи және тарихи-мәдени мұраның көрнекті орындары, жергілікті жер және (немесе) аумақ, сондай-ақ осы объектілерге баруды қамтитын туристік маршруттар, туристердің үлкен ағынын тартатын бірегей оқиғалар (іс-шаралар), қызметтер мен іс-әрекеттер жатады.

2-тарау. Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру тәртібі

      4. Тізілімді қалыптастыру мақсатында Ұйым Заңның 14-3-бабының 3) тармақшасына сәйкес туристік брендтерді әзірлеуді және ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ілгерілетуді жүзеге асырады.

      5. Туристік брендті әзірлеу Қазақстан Республикасының туристік әлеуетін талдауға негізделе отырып жүзеге асырылады және туристік бренд тұжырымдамасын (бұдан әрі – Тұжырымдама) дайындауды білдіреді.

      6. Тұжырымдама Ұйыммен дайындалады және туристік брендтің миссиясын, мақсатты нарықты, туристік брендті қолдану әдістерін және күтілетін нәтижені анықтауды қамтиды.

      7. Дайындалған Тұжырымдама Ұйымның алқалы атқарушы органының (бұдан әрі – Басқарма) қарауына шығарылады.

      8. Басқарма ұсынылған Тұжырымдаманы ұсынылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде Қағидалардың 5 және 6-тармақтарына сәйкес келу тұрғысына қарайды.

      9. Тұжырымдаманы қарау қорытындылары бойынша Басқарма Тұжырымдаманы мақұлдау туралы не мақұлдаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      10. Басқарма Тұжырымдаманы мақұлдаған жағдайда, Ұйым мақұлданған күнінен бастап алты ай ішінде туристік брендті ілгерілету бойынша жұмыс жүргізеді.

      Мақұлдаудан бас тартылған жағдайда Тұжырымдама пысықталады және Басқарманың қайта қарауына енгізіледі.

      11. Туристік брендті ілгеріту бұқаралық ақпарат құралдарында жарнамалық науқандар өткізу, әлеуметтік желілер арқылы ілгерілету, мақсатты нарықтардың ішкі және халықаралық іс-шараларында презентациялар өткізу жөніндегі іс-шараларды қамтиды.

      12. Туристік брендті ілгерілету бойынша жүргізілген жұмыстың қорытындылары бойынша Ұйым күнтізбелік отыз күн ішінде туристік брендті ілгерілету жөніндегі жұмыстардың талдамалық және бағалау деректерін дайындау мақсатында маркетингтік зерттеу жүргізеді.

      13. Маркетингтік зерттеу нәтижелері маркетингтік зерттеу аяқталған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде Басқарманың қарауына шығарылады.

      14. Басқарма он жұмыс күні ішінде маркетингтік зерттеу нәтижелерін қарайды және туристік брендті тізілімге енгізу туралы не тізілімге енгізуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      15. Басқарма туристік брендті тізілімге енгізу туралы шешім қабылдаған жағдайда, Ұйым шешім қабылданған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде туристік бренд туралы мәліметтерді тізілімге енгізеді.

      Туристік бренд тізілімге енгізілген күнінен бастап ұлттық туристік бренд болып саналады.

      16. Туристік брендті тізілімге енгізуден бас тарту үшін туристік брендті ілгерілету қорытындылары бойынша маркетингтік зерттеудің қанағаттанғысыз нәтижелері негіз болып табылады.

      17. Туристік брендті тізілімге енгізуден бас тартылған жағдайда, туристік брендті ілгерілету бойынша одан әрі жұмыс тоқтатылады.

3 тарау. Ұлттық туристік брендтер тізілімін жүргізу тәртібі

      18. Тізілімді осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық жеткізгіште қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде Ұйым жүргізеді және Ұйымның интернет-ресурсында орналастырылады.

      19. Тізілім ұлттық туристік бренд туралы мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) атауы;

      2) сипаттамасы;

      3) орналасқан жері;

      4) JPEG немесе PNG форматтарындағы, саны он данадан кем емес, әртүрлі масштабтағы және ракурстағы ұлттық туристік бренд туралы толық түсінік беретін фотосуреттер;

      5) маркетингтік зерттеу нәтижелері.

      20. Тізілімді жүргізу:

      1) туристік бренд туралы мәліметтерді енгізу;

      2) ұлттық туристік бренд туралы мәліметтер өзгерген кезде тізілімді жаңарту, сондай-ақ ұлттық туристік брендті тізілімнен алып тастау жолымен жүзеге асырылады.

      21. Тізілімді өзектендіру мақсатында Ұйым ұлттық туристік бренд туралы мәліметтерді өзгерту және елдің халықаралық деңгейдегі имиджі үшін ұлттық туристік брендтің ерекше мәнін жоғалту тұрғысынан ұлттық туристік брендтердің жыл сайынғы мониторингін жүргізеді.

      22. Тізілімде ұлттық туристік бренд туралы мәліметтерді өзгерту және (немесе) алып тастау осы Қағидалардың 21-тармағына сәйкес жүргізілген мониторинг нәтижелерінің қорытындысы бойынша Басқарма шешімінің негізінде жүзеге асырылады.

  Ұлттық туристік брендтер
тізілімін қалыптастыру
және жүргізу қағидаларына
қосымша

      Нысан

Ұлттық туристік брендтер тізілімі

р/с №

Туристік бренд атауы

Туристік брендтің сипаттамасы (қысқаша сипаттамасы, шығу тегі)

Туристік брендтің орналасқан жері

Фотосуреттер (Қағидалардың 19-тармағының 4) тармақшасына сәйкес)

Маркетингтік зерттеу нәтижелері туралы ақпарат

Тізілім нөмірі

Өзге де мәліметтер

1

2

3

4

5

6

7

8










Об утверждении Правил формирования и ведения реестра национальных туристских брендов

Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 27 сентября 2021 года № 291. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 сентября 2021 года № 24545.

      В соответствии с подпунктом 20-25) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О туристской деятельности в Республике Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила формирования и ведения реестра национальных туристских брендов.

      2. Комитету индустрии туризма Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение трех рабочих дней после введения в действие настоящего приказа размещение его на интернет-ресурсе Министерства культуры и спорта Республики Казахстан;

      3) в течение трех рабочих дней после исполнения мероприятий, предусмотренных настоящим пунктом, представление в Департамент юридической службы Министерства культуры и спорта Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и спорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и спорта
Республики Казахстан
А. Раимкулова

  Утверждены приказом
Министр культуры и спорта
Республики Казахстан
от 27 сентября 2021 года № 291

Правила формирования и ведения реестра национальных туристских брендов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования и ведения реестра национальных туристских брендов (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О туристской деятельности в Республике Казахстан" (далее – Закон) и определяют порядок формирования и ведения реестра национальных туристских брендов (далее – реестр).

      2. Национальным туристским брендом является туристский бренд, разработанный и включенный в реестр организацией, созданной постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2017 года № 428 "О создании акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" (далее – Организация), для продвижения туристских возможностей страны на внутреннем и международном туристских рынках, а также формирующий узнаваемый положительный туристский имидж страны на международном уровне.

      3. К туристским брендам относятся популярные среди туристов достопримечательности природного и историко-культурного наследия, местность и (или) территория, а также туристские маршруты, включающие посещение данных объектов, уникальные события (мероприятия), услуги и занятия, привлекающие к себе большой поток туристов.

Глава 2. Порядок формирования реестра национальных туристских брендов

      4. В целях формирования реестра Организация в соответствии с подпунктом 3) статьи 14-3 Закона осуществляет разработку и продвижение туристских брендов на внутреннем и международном туристских рынках.

      5. Разработка туристского бренда осуществляется исходя из анализа туристского потенциала Республики Казахстан и заключается в составлении концепции туристского бренда (далее – Концепция).

      6. Концепция составляется Организацией и включает в себя определение миссии туристского бренда, целевого рынка, методов применения туристского бренда и ожидаемого результата.

      7. Составленная Концепция выносится на рассмотрение коллегиального исполнительного органа Организации (далее – Правление).

      8. Правление рассматривает представленную Концепцию в течение десяти рабочих дней со дня представления на предмет соответствия пунктам 5 и 6 настоящих Правил.

      9. По итогам рассмотрения Концепции Правление принимает решение об одобрении либо об отказе в одобрении Концепции.

      10. В случае одобрения Правлением Концепции, Организацией в течение шести месяцев со дня одобрения проводится работа по продвижению туристского бренда.

      В случае отказа в одобрении, Концепция дорабатывается и вносится на повторное рассмотрение Правления.

      11. Продвижение туристского бренда включает в себя мероприятия по проведению рекламных кампаний в средствах массовой информации, продвижению через социальные сети, презентации на внутренних и международных мероприятиях целевых рынков.

      12. По итогам проведенной работы по продвижению туристского бренда Организация в течение тридцати календарных дней в целях подготовки аналитических и оценочных данных работ по продвижению туристского бренда проводит маркетинговое исследование.

      13. Результаты маркетингового исследования выносятся на рассмотрение Правления в течение десяти рабочих дней со дня завершения маркетингового исследования.

      14. Правление в течение десяти рабочих дней рассматривает результаты маркетингового исследования и принимает решение о включении туристского бренда в реестр либо об отказе во включении в реестр.

      15. В случае принятия решения Правлением о включении туристского бренда в реестр, Организация в течение десяти рабочих дней со дня принятия решения вносит сведения о туристском бренде в реестр.

      Туристский бренд со дня его включения в реестр считается национальным туристским брендом.

      16. Основанием для отказа во включении туристского бренда в реестр является неудовлетворительные результаты маркетингового исследования по итогам продвижения туристского бренда.

      17. В случае отказа во включении туристского бренда в реестр, дальнейшая работа по продвижению туристского бренда прекращается.

Глава 3. Порядок ведения реестра национальных туристских брендов

      18. Реестр ведется Организацией на казахском, русском и английском языках на электронном носителе по форме согласно приложению к настоящим Правилам и размещается на интернет-ресурсе Организации.

      19. Реестр содержит следующие сведения о национальном туристском бренде:

      1) наименование;

      2) описание;

      3) местонахождение;

      4) фотографии в форматах JPEG или PNG, в количестве не менее десяти штук, в различных масштабах и ракурсах, дающие полное представление о национальном туристском бренде;

      5) результаты маркетингового исследования.

      20. Ведение реестра осуществляется путем:

      1) внесения сведений о туристском бренде;

      2) обновления реестра при изменении сведений о национальном туристском бренде, а также исключения из реестра национального туристского бренда.

      21. В целях актуализации реестра Организация проводит ежегодный мониторинг национальных туристских брендов на предмет изменения сведений о национальном туристском бренде и утраты особого значения национального туристского бренда для имиджа страны на международном уровне.

      22. Исключение и (или) изменение сведений о национальном туристском бренде в реестре осуществляется на основании решения Правления по итогам результатов мониторинга, проведенного в соответствии с пунктом 21 настоящих Правил.

      23.

  Приложение
к Правилам формирования
и ведения реестра национальных
туристских брендов
  Форма

Реестр национальных туристских брендов

№ п/п

Наименование туристского бренда

Описание туристского бренда (краткое описание, происхождение)

Местонахождение туристского бренда

Фотографии (в соответствии с подпунктом 4) пункта 19 Правил)

Информация о результатах маркетингового исследования

Реестровый номер

Иные сведения

1

2

3

4

5

6

7

8