"2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне келтірілген мүліктік зиянды өтеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 27 қаңтардағы № 7 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 18 ақпандағы № 15 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 18 ақпанда № 26847 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне келтірілген мүліктік зиянды өтеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 27 қаңтардағы № 7 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26660) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген 2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне келтірілген мүліктік зиянды өтеу қағидаларында:

      4, 5 және 6-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "4. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының шешімімен құрылатын 2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне келтірілген мүліктік зиянды айқындау жөніндегі өңірлік комиссияның (бұдан әрі – Өңірлік комиссия) немесе "Әулие-Ата-Демеу" корпоративтік қорының, "Күш бірлікте" зардап шеккен бизнесті қолдау қорының және (немесе) "Жаңа Алатау" қорының шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің өтінімдерін қарау комиссиясының (бұдан әрі – Қорлар комиссиялары) шешімі жоғалған мүліктің құнын немесе бүлінген мүлікті қалпына келтіру жұмыстарының құнын өтеу үшін негіз болып табылады.

      Өңірлік комиссия өз қызметін осы Қағидаларға қосымшаға сүйене отырып, Үлгілік ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      5. Жоғалған мүліктің құны немесе бүлінген мүлікті қалпына келтіру жұмыстарының құны мүлік иесіне мына көздердің бірінен:

      бюджет заңнамасына сәйкес мемлекеттік бюджеттен;

      "Әулие-Ата-Демеу" корпоративтік қорының, "Күш бірлікте" зардап шеккен бизнесті қолдау қорының және (немесе) "Жаңа Алатау" қорының (бұдан әрі – Қорлар) жеке қаражатынан ақшалай қаражат төлеу жолымен өтеледі.

      6. Жоғалған мүлiкті (жылжымайтын мүлiк, жабдықтар, көлiк құралдары, тауарлық-материалдық құндылықтар) түрлерiне қарай өтеу үшін қаражат көзін айқындау Жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан келтірілген зардаптарды жою мәселелері жөніндегі Өңірлік комиссияның құзыретіне жатады.";

      9 және 10-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "9. Құнын өтеу мөлшері:

      қылмыстық қудалауды жүргізуші органның қаулысында көрсетілген залал сомасы 10 (он) миллион теңгеге дейінгі жылжымайтын мүлік, жылжымалы мүлік үшін-оңайлатылған тетік бойынша;

      қылмыстық қудалауды жүргізетін органның қаулысында көрсетілген залал сомасы 10 (он) миллион теңгеден асатын жылжымайтын мүлік үшін-ұсынылған ақау ведомосы, сметалық құжаттама, ЖСҚ бойынша;

      зақымданған, сондай-ақ қалпына келтіруге жатпайтын жылжымалы мүлік үшін, қылмыстық қудалауды жүргізетін органның қаулысында көрсетілген залал сомасы 10 (он) миллион теңгеден асатын болса-қалпына келтіру жөндеу сметасы, шығындар калькуляциясы, залал басталған күнгі тозуын ескере отырып, бағалау туралы есеп бойынша;

      тауар үшін-материалдық құндылықтар, негізгі құралдар (жылжымайтын мүлікті қоспағанда) - оңайлатылған механизм бойынша.

      10. Мүлікті бағалауды және (немесе) ілеспе аудиторлық көрсетілетін қызметтерді жүргізуге, сметалар жасауға және бүлінген мүлікті қалпына келтіру (жөндеу) шығындарының калькуляциясына байланысты көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу және де адвокаттық қызметтерге ақы төлеу облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органына және (немесе) Қорларға жүктеледі.";

      14 және 15-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "14. Келтірілген мүліктік зиянды өтеу туралы өтінішке мүліктің иесі қылмыстық қудалауды жүргізетін органның мүлік иесін 2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі жаппай тәртіпсіздіктерге байланысты қылмыстық істер бойынша жәбірленуші деп тану туралы қаулысының көшірмесін, залал сомасын міндетті түрде көрсете отырып, сондай-ақ мыналарды береді:

      1) жеке кәсiпкерлер үшiн – жеке кәсiпкердiң жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi, жеке кәсiпкердiң талоны, ал заңды тұлғалар үшiн – заңды тұлғаның мемлекеттiк тiркелгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi;

      2) меншік құқығын немесе мүлікке өзге де заттай құқықты растайтын құжаттар, сәйкестендіретін құжаттар;

      3) мүліктің сақтандырылмағаны туралы өтініш немесе сақтандыру шарты не сақтандыру шартының (бар болса) электрондық көшірмесін жасау. Өңірлік комиссияның шешімі бойынша егер сақтандыру шартының талаптарына сәйкес жаппай тәртіпсіздіктер, төтенше жағдай кезінде келтірілген залал сақтандыру жағдайы болып табылмаса, сақтандырылған мүлікке келтірілген зиянды өтеу жүргізіледі;

      4) мүлiк иесiнiң ұсынылған құжаттардың дұрыстығы үшiн қылмыстық жауапкершілігі жөнінде ескертiлгенi туралы жазбаша хабарлама;

      5) бағалау, сараптау немесе залал мөлшерін анықтау үшін тартылған өзге де тұлғалардың өздері ұсынған құжаттардағы мәліметтердің дұрыстығы үшін қылмыстық жауапкершілігі жөнінде ескертілгені туралы жазбаша хабарлама;

      6) залал мөлшерін анықтау үшін тартылған бағалау және өзге де компаниялардың көрсеткен қызметтеріне ақы төлеуге арналған шот-фактура немесе шот;

      7) бүлінген жылжымалы мүлік үшін – қалпына келтіру жөндеу жұмыстарының сметасы, шығындар калькуляциясы;

      қалпына келтіруге жатпайтын сәйкестендірілетін жылжымалы мүлік үшін – мүлікті залал келтірілген күнгі тозуын ескере отырып бағалау туралы есеп;

      8) тауарлық-материалдық құндылықтар үшін – осы Қағидалардың 16, 17 және 18-тармақтарында көзделген мерзімдерге сәйкес мемлекеттік кірістер органдарынан, фискалдық деректер операторларынан айналым сомалары туралы мәліметтерді сұратуға және алуға келісім беру;

      9) жылжымайтын мүлікті қоспағанда, жоғалған негізгі құралдар үшін – осы Қағидалардың 16, 17 және 18-тармақтарында көзделген мерзімдерге сәйкес мемлекеттік кіріс органдарынан, фискалдық деректер операторларынан айналым сомалары туралы мәліметтерді сұратуға және алуға келісім;

      10) 2022 жылғы қаңтардағы жекелеген өңірлердегі тәртіпсіздіктер салдарынан мүліктің бүліну, жойылу және (немесе) тоналу фактілерін растайтын өзге де құжаттар, фото және бейнематериалдар (бар болса).

      Жылжымайтын мүлікті қалпына келтіру бойынша мынадай құжаттарды ұсыну қажет:

      1) техникалық жағынан күрделі объектілер үшін – аккредиттелген сараптамалық ұйым қол қойған және растаған техникалық зерттеу қорытындысы;

      техникалық жағынан күрделі емес объектілер үшін – техникалық зерттеу жөніндегі сарапшы қол қойған және растаған техникалық зерттеу қорытындысы;

      2) жеке кәсіпкерлер үшін – жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі, жеке кәсіпкер талоны, ал заңды тұлғалар үшін – заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелгенін растайтын құжаттың көшірмесі;

      Жекелеген өңірлерде орын алған тәртіпсіздіктер салдарынан осындай құжат жоғалған немесе жойылған жағдайда – ішкі істер органдары берген уақытша жеке басын куәландыратын куәліктің көшірмелері;

      3) жылжымайтын мүлiктің меншiк иесiнен (не оның сенiм бiлдiрiлген өкiлiнен) еркiн нысандағы өтiнiш;

      4) жылжымайтын мүлік объектісінің (тұрғын үйдің) техникалық паспорты;

      Мұндай құжат жоғалған немесе жойылған жағдайда заңнамада айқындалған тәртiппен және мерзiмде алынған осы құжаттың телнұсқалары не көшiрмесi берiледi;

      5) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы берген жылжымайтын мүліктің болмауы (болуы) туралы анықтама;

      6) ағымдағы жөндеу бойынша – сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы мемлекеттік нормативтерге сәйкес жасалған ақаулық ведомосі және сметалық құжаттама (шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері үшін қолданылатын жағдайда);

      7) күрделі жөндеу және реконструкциялау бойынша – жобалардың ведомстводан тыс кешенді сараптамасының оң қорытындысын алған және сметалық есептері бар жобалау-сметалық құжаттама.

      Қалпына келтірілмейтін көлік бойынша:

      1) көлік құралының болуын растау және автомобильдерді есепке алуды тіркеу жөніндегі мемлекеттік орган берген құқық белгілейтін құжаттар;

      2) тозуды ескере отырып бағалау туралы есеп;

      3) жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалардың көлік құралдарын толық сақтандыру шартының (КАСКО) болмауы туралы өтініш.

      Ломбардтар, айырбастау пункттері бойынша келтірілген мүліктік зиянды өтеу туралы өтінішке осы тармақтың бірінші бөлігінің 1), 2), 3), 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) бүлінген, жойылған, ұрланған жылжымалы мүлік (оның ішінде жабдық, тауарлық-материалдық құндылықтар) үшін – Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексі (бұдан әрі – ҚР ҚПК) шеңберінде залал сомасын анықтау бойынша сот сараптамасының (сот-бухгалтерлік есеп немесе сот-тауартану) қорытындысы;

      2) жылжымайтын мүлік үшін – ҚПК шеңберінде сот сараптамасының (сот-құрылыс) қорытындысы;

      3) белгілі бір өтемақы шегінде залалды өтеуді талап ету құқығын мемлекетке беру туралы, сондай-ақ қылмыстық істі тергеп-тексеру шеңберінде анықталған және алынған ұрланған мүлікті мемлекет меншігіне беруден бас тарту туралы белгіленген нысандағы жазбаша өтініш.

      15. Осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған жағдайда Өңірлік комиссия және (немесе) Қорлар комиссиялары мүліктік зиянды өтеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды. Өтінішті қараудан бас тарту өтініш берушіні өтінішті қайта беру мүмкіндігінен айырмайды.";

      19-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "19. Жалпы залал сомасы 10 (он) миллион теңгеге дейінгі жылжымайтын мүлікті, бүлінген және (немесе) қалпына келтіруге жатпайтын жылжымалы мүлікті, жоғалған негізгі құралдар (жылжымайтын мүлікті қоспағанда) мен тауарлық-материалдық құндылықтарды қалпына келтіру үшін – мемлекеттік кірістер органдарынан, айналым сомалары туралы фискалдық деректер операторларынан осы Қағидалардың 16, 17 және 18-тармақтарында көзделген мерзімдерге сәйкес мәліметтер сұратуға және алуға келісім.".

      2. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және қорғау департаменті Қазақстан Республикасының заңамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров
     
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 января 2022 года № 7 "Об утверждении Правил возмещения имущественного вреда, причиненного субъектам малого и среднего предпринимательства в результате беспорядков в отдельных регионах в январе 2022 года"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 18 февраля 2022 года № 15. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 февраля 2022 года № 26847

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 января 2022 года № 7 "Об утверждении Правил возмещения имущественного вреда, причиненного субъектам малого и среднего предпринимательства в результате беспорядков в отдельных регионах в январе 2022 года" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 26660) следующие изменения:

      в Правилах возмещения имущественного вреда, причиненного субъектам малого и среднего предпринимательства в результате беспорядков в отдельных регионах в январе 2022 года, утвержденных указанным приказом:

      пункты 4, 5 и 6 изложить в новой редакции:

      "4. Основанием для возмещения стоимости утраченного имущества или стоимости работ на восстановление поврежденного имущества является решение Региональной комиссии по определению имущественного вреда, причиненного субъектам малого и среднего предпринимательства в результате беспорядков в отдельных регионах в январе 2022 года, создаваемой решением местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы (далее – Региональная комиссия) или комиссий по рассмотрению заявок субъектов малого и среднего предпринимательства Корпоративного фонда "Аулие-Ата-Демеу", Фонда поддержки пострадавшему бизнесу "Сила в единстве" и (или) Фонда "Жаңа Алатау" (далее – Комиссии Фондов).

      Региональная комиссия осуществляет свою деятельность в соответствии с Типовым положением согласно приложению к настоящим Правилам.

      5. Стоимость утраченного имущества или стоимость работ на восстановление поврежденного имущества возмещаются владельцу имущества путем выплаты ему денежных средств из одного из следующих источников:

      из государственного бюджета в соответствии с бюджетным законодательством;

      из частных средств Корпоративного фонда "Аулие-Ата-Демеу", Фонда поддержки пострадавшему бизнесу "Сила в единстве" и (или) Фонда "Жаңа Алатау" (далее – Фонды).

      6. Определение источника средств для возмещения в зависимости от видов утраченного имущества (недвижимое имущество, оборудование, транспортные средства, товарно-материальные ценности) относится к компетенции Региональной комиссии по вопросам ликвидации последствий, причиненных в результате беспорядков в отдельных регионах.";

      пункты 9 и 10 изложить в новой редакции:

      "9. Размер возмещения стоимости определяется:

      для недвижимого имущества, движимого имущества с суммой ущерба до 10 (десять) миллионов тенге, указанной в постановлении органа, ведущего уголовное преследование – по упрощенному механизму;

      для недвижимого имущества, с суммой ущерба свыше 10 (десять) миллионов тенге, указанной в постановлении органа, ведущего уголовное преследование – по предоставленной дефектной ведомости, сметной документации, ПСД;

      для поврежденного, а также неподлежащего восстановлению движимого имущества, с суммой ущерба свыше 10 (десять) миллионов тенге, указанной в постановлении органа, ведущего уголовное преследование – по смете восстановительного ремонта, калькуляции затрат, отчета об оценке с учетом его износа на день наступления ущерба;

      для товара-материальных ценностей, основных средств (за исключением недвижимости) – по упрощенному механизму.

      10. Оплата услуг, связанных с проведением оценки имущества и (или) сопутствующих аудиторских услуг, составлением смет и калькуляцией затрат на восстановление (ремонт) поврежденного имущества, а также оплата услуг адвоката, возлагается на местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы и (или) Фонды.";

      пункты 14 и 15 изложить в новой редакции:

      "14. К заявлению о возмещении причиненного имущественного вреда владелец имущества представляет копию постановления органа, ведущего уголовное преследование, о признании владельца имущества потерпевшими по уголовным делам, связанным с массовыми беспорядками в отдельных регионах в январе 2022 года с обязательным указанием суммы ущерба, а также:

      1) для индивидуальных предпринимателей – копию документа, удостоверяющего личность индивидуального предпринимателя, талон индивидуального предпринимателя, а для юридических лиц – копию документа, подтверждающего государственную регистрацию юридического лица;

      2) документы, подтверждающие права собственности или иное вещное право на имущество, идентификационные документы;

      3) заявление о том, что имущество не застраховано или договор страхования либо сформировать электронную копию договора страхования (при наличии). По решению Региональной комиссии проводится возмещение ущерба застрахованному имуществу в случае, если согласно условиям договора страхования, ущерб в ходе массовых беспорядков, ЧП не является страховым случаем;

      4) письменное уведомление владельца имущества о том, что он предупрежден об уголовной ответственности за достоверность предоставляемых документов;

      5) письменное уведомление оценочных, экспертных или иных привлекаемых для определения размера ущерба лиц о том, что они предупреждены об уголовной ответственности за достоверность сведений, содержащихся в предоставляемых ими документах;

      6) счет-фактура либо счет на оплату услуг оценочных и иных привлекаемых компаний для определения размера ущерба;

      7) для поврежденного движимого имущества – смета восстановительного ремонта, калькуляция затрат;

      для идентифицируемого движимого имущества, не подлежащего восстановлению – отчет об оценке имущества с учетом его износа на день наступления ущерба;

      8) для товарно-материальных ценностей – согласие на запрос и получение сведений из органов государственных доходов, операторов фискальных данных о суммах оборота согласно срокам, предусмотренным пунктами 16, 17 и 18 настоящих Правил;

      9) для утраченных основных средств, за исключением недвижимости – согласие на запрос и получение сведений из органов государственных доходов, операторов фискальных данных о суммах оборота согласно срокам, предусмотренным пунктами 16, 17 и 18 настоящих Правил;

      10) иные документы, фото и видеоматериалы, подтверждающие факты повреждения, уничтожения и (или) хищения имущества в результате беспорядков в отдельных регионах в январе 2022 года (в случае наличия).

      По восстановлению недвижимого имущества необходимо представление следующих документов:

      1) для технически сложных объектов – заключение по техническому обследованию подписанное и заверенное аккредитованной экспертной организацией;

      для технически не сложных объектов – заключение по техническому обследованию, подписанное и заверенное экспертом по техническому обследованию;

      2) для индивидуальных предпринимателей – копию документа, удостоверяющего личность индивидуального предпринимателя, талон индивидуального предпринимателя, а для юридических лиц – копию документа, подтверждающего государственную регистрацию юридического лица;

      в случае утраты или уничтожения такого документа, вследствие беспорядков, произошедших в отдельных регионах – копии временного удостоверения личности, выданного органами внутренних дел;

      3) заявление от собственника недвижимого имущества (либо от его представителя по доверенности) в произвольной форме;

      4) технический паспорт объекта недвижимости (жилища);

      в случае утраты или уничтожения такого документа предоставляются дубликаты либо копия данного документа, полученная в порядке и сроки, определенные законодательством;

      5) справка об отсутствии (наличии) недвижимого имущества, выданной Государственной корпорацией "Правительство для граждан";

      6) по текущему ремонту – дефектная ведомость и сметная документация, составленная согласно государственным нормативам в области архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, утверждается акимами районов или городов областного значения (в случае ее применимости для субъектов малого и среднего предпринимательства);

      7) по капитальному ремонту и реконструкции – проектно-сметная документация получившее положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы проектов и со сметным расчетом.

      По транспорту, не подлежащему восстановлению:

      1) подтверждение наличия автотранспортного средства и правоустанавливающие документы, выданные государственным органом по регистрации учета автомобилей;

      2) отчет об оценке с учетом износа;

      3) заявление об отсутствии договора полного страхования транспортного средства индивидуальных предпринимателей и юридических лиц (КАСКО).

      По ломбардам, обменным пунктам к заявлению о возмещении причиненного имущественного вреда предоставляются документы, указанные в подпунктах 1), 2), 3), 4) и 5) части первой настоящего пункта, а также следующие документы:

      1) для поврежденного, уничтоженного, похищенного движимого имущества (в том числе оборудования, товарно-материальных ценностей) – заключение судебной экспертизы по определению суммы ущерба (судебно-бухгалтерская или судебно-товароведческая) в рамках УПК;

      2) для недвижимого имущества – заключение судебной экспертизы (судебно-строительная) в рамках Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – УПК);

      3) письменное заявление установленного образца о передаче государству права требования на возмещение ущерба в пределах определенной компенсации, а также об отказе и передаче в собственность государства похищенного имущества, обнаруженного и изъятого в рамках расследования уголовного дела.

      15. При представлении неполного пакета документов, указанных в пункте 14 настоящих Правил, Региональная комиссия и (или) Комиссии Фондов принимают решение об отказе в возмещении имущественного вреда. Отказ в рассмотрении заявления не лишает заявителя возможности повторно направить заявление.";

      пункт 19 изложить в новой редакции:

      "19. Для восстановления недвижимого имущества, поврежденного и (или) неподлежащего восстановлению движимого имущества, утраченных основных средств (за исключением недвижимости) и товарно-материальных ценностей с общей суммой ущерба до 10 (десять) миллионов тенге – согласие на запрос и получение сведений из органов государственных доходов, операторов фискальных данных о суммах оборота согласно срокам, предусмотренным пунктами 16, 17 и 18 настоящих Правил.".

      2. Департаменту государственной поддержки и защиты предпринимательства в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Куантыров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан