Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 24 наурыздағы № 104 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 28 наурызда № 27233 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 596 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16138 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы";

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса берілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидалары бекітілсін.";

      Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидаларында:

      Тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидалары";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 46-2) тармақшасына сәйкес әзірленді және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру тәртібін айқындайды.";

      7 және 8-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беруді жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды жергілікті атқарушы органдар мына тәртіпте жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары – ай сайын жеке қаржыландыру жоспарларына сәйкес;

      2) басқа ұйымдық-құқықтық нысандардағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары – ай сайынғы негізде ағымдағы айда осы қызметтерді алған білім алушылардың нақты контингенті үшін есептелген көлемде және (немесе) ағымдағы айда нақты ұсынылған кредиттер саны үшін есептелген көлемде техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беруге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыруға жасалған шарттардың шегінде ай сайын.

      8. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі Заңның 5-бабының 46-1) тармақшасына сәйкес бекітілетін Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесіне сәйкес есептелген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемінен төмен емес мөлшерде белгіленеді.";

      2) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 597 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16137 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесін бекіту туралы";

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса берілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесі бекітілсін.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесінде:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесі";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 46-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің (бұдан әрі – білім берудің барлық деңгейлері) жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативін есептеуде бірыңғай тәсілдемені айқындайды және білім беру ұйымының жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі мен мемлекеттік білім беру тапсырысының көлемін жоспарлау үшін қолданылады.

      Осы Әдістеменің күші жергілікті атқарушы органдар мен жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының арасындағы соңғыларды жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру кезінде туындайтын қатынастарға қолданылмайды.";

      2-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) бір академиялық кредит құнының нормативі – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру бейініне, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру деңгейі (жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) мен білім беру саласына байланысты оқудың толық мерзімі үшін бір білім алушыға шаққандағы жан басына қаржыландыру нормативінің академиялық кредиттердегі білім беру бағдарламасының еңбек сыйымдылығына ара салмағы;";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. ТжКБ және ОБК-ның жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемін және жан басына қаржыландыру нормативін есептеу мына формулалар бойынша жүргізіледі:

      1) Vжқ – ТжКБ және ОБК ұйымдарын жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландырудың жылдық көлемі, мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Nz – бір жылда бір білім алушыға арналған жан басына шаққандағы қаржыландыру нормативі;

      z – шығындылық топтары бойынша оқыту бейінінің индексі;

      Контz – білім беру бейіні бойынша білім алушылардың орташа жылдық контингенті мына формула бойынша есептеледі:

      Контz = жыл басына білім алушылардың саны + оқуға жаңадан қабылданатындардың 1/3 – күтілетін түлектер санының 1/2 - оқудан шығатындардың болжалды саны + оқуға келетін білім алушылардың болжалды саны;

      Бір ТжКБ және ОБК ұйымында білім беру бейіндерінің бірнеше түрі болған жағдайда жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі білім беру бейіндері бойынша бір білім алушыға есептелген жан басына шаққандағы нормативтің негізінде жиынтық түрде анықталады;

      2) Nz – бір жылда бір білім алушыны қаржыландырудың жан басына шаққандағы нормативі мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Еz – бір жылда бір білім алушыға есептегендегі білім беру процесі шығыстарының нормасы.

      Ерекше білім беруге қажеттілігі бар білім алушылар үшін Еz 2-ге көбейтіледі;

      L – бір жылда бір білім алушыға есептегендегі білім беру ортасы шығыстарының нормасы;

      3) Еz – білім беру бейіндері бойынша бір жылда бір білім алушыға есептегендегі білім беру процесі шығыстарының нормасы мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Т – білім беру процесіне қатыстырылған басқарушылық персоналдың және педагогтердің бір жылда бір білім алушыға есептелген жылдық еңбекақы төлеу қоры;

      Y – бір жылда бір білім алушыға 5 АЕК-ті құрайтын оқулықтар, оқу-әдістемелік әдебиет және құралдар;

      Xz – бір жылда бір білім алушыға есептегендегі білім беру процесімен байланысты, оның ішінде өндірістік оқыту және кәсіби тәжірибеден өту кезіндегі оқу шығыстары. Xz мәні "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің мамандықтары мен біліктіліктерінің сыныптауышын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 27 қыркүйектегі № 500 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17564 болып тіркелген) сәйкес анықталады және мынаны құрайды:

      А тобы (Білім беру: Мектепке дейінгі мекемелерге тәрбиешілерді даярлау, Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау, Кәсіптік оқытуды қоспағанда, пәндік мамандандырылған мұғалімдерді даярлау,

      Өнер және гуманитарлық ғылымдар: Бейнелеу өнері: Каллиграфия, Дін және теология; Әлеуметтік ғылымдар және ақпарат: Кітапханалық іс, ақпаратты өндеу және мұрағаттану; Кәсіпкерлік, басқару және құқық: Құқық; Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары: Стандарттау, метрология және сертификаттау) – 6 АЕК;

      Б тобы (Білім беру: кәсіптік оқыту; Өнер және гуманитарлық ғылымдар: Тілдерді оқу, Аудиовизуалды құралдар және медиа өндіріс; Кәсіпкерлік, басқару және құқық: Құқықтан басқасының барлығы; Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика; Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары: Механика және металл өңдеу: Слесарлық іс; Электроника және автоматтандыру; Медициналық техниканы монтаждау, техникалық қызмет көрсету және жөндеу; Сандық техника; Ауыл, орман, балықшаруашылығы және ветеринария; Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету: Әлеуметтік жұмыс және кеңес беру; Қызметтер: Тамақтандыруды ұйымдастыру, Туризм және Туризм және Дестинацияны басқару мамандықтарын қоспағанда) – 8 АЕК;

      В тобы (Өнер және гуманитарлық ғылымдар: Сән, интерьер дизайны және өнеркәсіптік дизайны, Қолөнер өндірісі: қалпына келтіру, зергерлік іс, Музыка және театр өнері: Әлеуметтік-мәдени қызмет, Халықтық көркем шығармашылығы; Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика: Математика және статистика; Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары: Стандарттау, метрология және сертификаттау, Слесарлық іс, Медициналық техниканы монтаждау, техникалық қызмет көрсету және жөндеу, Сандық техника, Теңіз техникасын электрорадиолық монтаждау мамандықтарынан басқасының барлығы; Қызметтер: Туризм және Әскери іс және қауіпсіздік мамандықтарынан басқасының барлығы, оның ішінде Тамақтандыруды ұйымдастыру мамандығы) – 19 АЕК;

      Г тобы (Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары: Cу көлігін пайдалану; Автокөлік құралдары, теңіз және әуе кемелері: Теңіз техникасын электрорадиолық монтаждау) – 44 АЕК;

      4) Т мына формула бойынша есептеледі:






      мұндағы:

      Тнег. – ТжКБ және ОБК ұйымдарының білім беру процесіне қатыстырылған басқарушылық персоналдың және педагогтердің өтемақылық төлемдерсіз жылдық еңбекақы төлеу қоры (зертханалық жұмыстарды және практикалық, жеке сабақтарды қоса есептегенде);

      Төтем. - ТжКБ және ОБК қызметкерінің жыл сайынғы төленетін еңбек демалысына сауықтыру жәрдемақысын төлеуге арналған шығыстардың жылдық көлемі;

      12 - айлық нормативтік шығындарды есептеуден жылдық нормативтік шығындарды есептеуге көшу үшін бір жылдағы айлар саны;

      W - ТжКБ және ОБК ұйымдары педагогтерінің және басқарушылық персоналының айына еңбекақы төлеу қоры;

      е - Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңға сәйкес экологиялық қасірет аймағында тұрғаны үшін жыл сайынғы ақысы төленетiн қосымша демалысқа үстемеақы коэффициенті - 0,30;

      Егер мұндай қосымша ақы Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңда қарастырылмаған жағдайда е 0-ге тең болады;

      r - Ядролық сынақ полигонында зардап шеккендерді қорғау туралы заңға сәйкес радиациялық қауіпті аймақтарда тұрғаны үшін жыл сайынғы ақысы төленетiн қосымша демалысқа үстемақы коэффициенті - 0,33.

      Егер мұндай қосымша ақы Ядролық сынақ полигонында зардап шеккендерді қорғау туралы заңда қарастырылмаған жағдайда r 0-ге тең болады;

      sno - әлеуметтік салық және әлеуметтік аударымдар коэффициенті - 1,0855;

      mp - жұмыс берушінің міндетті медициналық сақтандыру қорына аударымдарының коэффициенті:

      2020 жылға - 1,02;

      2021 жылға - 1,02;

      2022 және одан кейінгі жылдарға - 1,03;

      mv - топтардың есептелген толықтырылуына байланысты болатын сағат-білім алушы коэффициенті (нормативті оқу жүктемесін есепке алғандағы бір білім алушыға шаққандағы оқу сағаттары санының ара салмағы);

      mvg - сағат-білім алушы коэффициенті (зертханалық жұмыстарды және практикалық сабақтарды өткізуді есепке алғандағы бір білім алушыға шаққандағы оқу сағаттары санының ара салмағы);

      g - зертханалық және тәжірибелік сабақтардың индексі;

      mvi - сағат-білім алушы коэффициенті (бір білім алушыға арналған жеке сағаттар санының нормативтік оқу жүктемесіне арақатынасы);

      Эөтем1 - Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңға сәйкес педагогтерге және білім беру процесіне қатыстырылған басқарушы персоналға жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына қолданыстағы төлемнен тыс сауықтыруға арналған материалдық көмек мынадай формула бойынша есептеледі:



      Егер мұндай қосымша ақы Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңда қарастырылмаған жағдайда Эөтем1 0-ге тең болады;

      5) W - білім беру процесіне қатыстырылған педагогтердің және басқарушылық персоналдың айына еңбекақы қоры мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      ЛА - білім беру процесіне қатысатын негізгі персоналдың БЛА-ны 5,03 коэффициентіне көбейту жолымен анықталатын лауазымдық айлықақысы;

      ks - мамандарға ауылдық жердегі жұмыс үшін төленетін қосымша ақы коэффициенті мынаны құрайды:

      қалалық ТжКБ ТжКБ және ОБК ұйымы үшін - 1;

      ауылдық ТжКБ және ОБК ұйымы үшін - 1,25;

      f - білім беру процесіне қатысатын басқарушылық персоналдың еңбекақы төлеу қорын есептеу коэффициенті - 1,084;

      Қеж1 - білім беру процесіне қатысатын персоналдың ерекше еңбек жағдайлары үшін қосымша ақы коэффициенті - 0,611;

      u - оқытушыларға және өндірістік оқыту шеберлеріне қосымша ақы коэффициенті:

      2020 жылғы 31 тамызға дейін - 0,499;

      2020 жылғы 1 қыркүйектен бастап - 0,571;

      ke1 - Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңға сәйкес экологиялық қасірет аймағында тұрғаны үшін қосымша ақы коэффициенті - 1,83.

      Егер мұндай қосымша ақы Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңда қарастырылмаған жағдайда ke1 0-ге тең болады;

      R - Ядролық сынақ полигонында зардап шеккендерді қорғау туралы заңға сәйкес радиациялық қауіпті аймақта тұрғаны үшін қосымша ақы - 1,5 АЕК.

      Егер мұндай қосымша ақы Ядролық сынақ полигонында зардап шеккендерді қорғау туралы заңда қарастырылмаған жағдайда R 0-ге тең болады;

      6) mv мына формула бойынша есептеледі: 



      mvg мына формула бойынша есептеледі:




       mv i мына формула бойынша есептеледі:




      мұндағы:

      t - ТжКБ және ОБК-ның МЖМБС бойынша аптадағы сағаттар саны;

      tg – ҮОЖ 2 бойынша аптадағы зертханалық жұмыстар мен практикалық сабақтардың сағаттар саны;

      ti - ҮОЖ 2 бойынша аптадағы жеке сабақтардың сағаттар саны;

      i - жеке сабақтар индексі;

      n - аптадағы нормативтік оқу жүктемесі;

      d - топтардың есептелген толықтырылуы;

      dg - зертханалық жұмыстарды және практикалық сабақтарды өткізу кезіндегі топтардың толықтырылуы.

      Жеке сағаттар үшін mv i,-ны есептеуде d 1-ге тең.

      Оқу жоспарында жеке сағаттар болмаған жағдайда mvi 0-ге тең болады;

      7) Dual - дуальды оқыту кезінде ТжКБ және ОБК ұйымдарының кәсіпорындарға (ұйымдарға) беретін шығыстары жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі шегінде мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Zр - 2,7 БЛА-ны құрайтын бір білім алушыға шаққандағы өндірістік оқыту шеберлерінің еңбекақы төлеу нормасы;

      b - жылына 1013 сағатты құрайтын дуальды оқыту кезіндегі өндірістік оқыту мен кәсіптік практика сағаттарының орташа жоспарлы саны;

      Chf - дуалды оқыту кезіндегі өндірістік оқыту мен кәсіптік практика сағаттарының нақты саны;

      Кy - сол кәсіпорында (ұйымда) өндірістік оқыту мен кәсіптік практикадан өтіп жатқан білім алушылардың нақты саны.

      Осы тармақшаның талаптары дуальды оқытуға шығындарды өз бетінше көтеретін кәсіпорындарға (ұйымдарға) қолданылмайды;

      8) L - білім беру ортасы шығыстарының нормасы мынадай формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Q - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың бір жылда бір білім алушыға есептелген жылдық еңбекақы төлеу қоры;

      S - коммуналдық қызметтерді, интернет қызметтерін тұтыну көлемдеріне және өңірлердегі олардың тарифтеріне байланысты ерекшеленетін бір жылда бір білім алушыға есептелген ТжКБ және ОБК ұйымдарын ағымды күтіп-ұстауға арналған шығыстардың нормасы:

      Маңғыстау облысы, Алматы қаласы үшін - 17 АЕК;

      Алматы, Ақтөбе, Атырау, Жамбыл, Қарағанды, Қызылорда, Түркістан облыстары, Нұр-Сұлтан, Шымкент қалалары үшін - 22 АЕК;

      Батыс Қазақстан, Қостанай, Павлодар, Солтүстік Қазақстан облыстары үшін - 29 АЕК;

      Ақмола, Шығыс Қазақстан облыстары үшін - 39 АЕК;

      9) Q мынадай формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:



      Qнег. - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың өтемақы төлемдерісіз жылдық еңбекақы төлеу қоры;

      Qөтем. - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына сауықтыруға арналған жәрдемақыларды төлеуге шығыстардың жылдық көлемі;

      Эөтем2 - экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккендерді әлеуметтік қорғау туралы заңға сәйкес білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына қолданыстағы төлемнен тыс сауықтыруға арналған материалдық көмек мынадай формула бойынша есептеледі:



      Егер осы қосымша ақы Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңда көзделмеген жағдайда Эөтем2 0-ге тең болады;

      10) F - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың еңбекақы төлеу қоры, айына мынадай формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      h - білім беру процесіне қатыспайтын білікті персонал жалақысының педагогтер еңбекақысына үлес салмағының коэффициенті - 1,423;

      q - қызметкерлердің еңбек демалысына жыл сайын төленетін сауықтыруға арналған төлем көзделмеген білім беру процесіне қатыспайтын білікті емес персонал жалақысының үлес салмағының коэфициенті - 1,161;

      Қеж2 - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың ерекше еңбек жағдайлары үшін қосымша ақы коэффициенті - 0,258;

      ke2 - білім беру процесіне қатыспайтын персоналдың Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңға сәйкес экологиялық қасірет аймағында тұрғаны үшін қосымша ақы коэффициенті - 0,775.

      Егер мұндай қосымша ақы Экологиялық қасірет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы заңмен қарастырылмаған жағдайда ke2 0-ге тең болады.

      ТжКБ және ОБК білім беруді қаржыландырудың жан басына шаққандағы нормативі "Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 - 2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде қысқа мерзімді кәсіптік оқытудан өтуші білім алушыларға қолданылмайды.

      11) кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы ТжКБ және ОБК-ның жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі (Vk) мына формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:

      Kz - бір білім алушыға арналған кредиттердің жоспарланған жылдық саны;

      Nz. cred - ТжКБ және ОБК білім беру бейіндері бөлінісіндегі бір академиялық кредит құнының нормативі.

      Бір ТжКБ және ОБК ұйымында білім берудің бірнеше бейіні іске асырылатын жағдайда кредиттік оқыту технологиясы ескерілген жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемі білім беру бейіндері бойынша кредиттік оқыту технологиясы ескеріле отырып, жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру көлемдерін қосу жолымен анықталады;

      12) Nz cred - ТжКБ және ОБК білім беру бейіндері бөлінісіндегі бір академиялық кредит құнының нормативі мына формула бойынша есептеледі:

      Nz cred = Nz /69

      мұндағы:

      69 – консультациялар мен факультативтік сабақтарға арналған сағаттар ескеріле отырып, МЖМБС-ға сәйкес айқындалған академиялық кредиттер санының есептік орташа жылдық көрсеткіші;".

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Бюджеттік жоспарлау департаменті (Ж.И. Рахметова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
А. Аймагамбетов

О внесении изменений в некоторые приказы Министра образования и науки Республики Казахстан

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 марта 2022 года № 104. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 марта 2022 года № 27233

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в некоторые приказы Министра образования и науки Республики Казахстан, следующие изменения:

      1) в приказе Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 ноября 2017 года № 596 "Об утверждении Правил подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, а также высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16138):

      заголовок указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения";

      пункт 1 указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения.";

      в Правилах подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, а также высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения, утвержденных указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Правила подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 46-2) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" (далее – Закон) и определяют порядок подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения.";

      пункты 7 и 8 изложить в следующей редакции:

      "7. Подушевое нормативное финансирование технического и профессионального, послесреднего образования осуществляется местным исполнительным органом в следующем порядке:

      1) организаций технического и профессионального, послесреднего образования в организационно-правовой форме государственного учреждения – ежемесячно согласно индивидуальным планам финансирования;

      2) организаций технического и профессионального, послесреднего образования в других организационно-правовых формах – ежемесячно в пределах заключенных договоров на размещение государственного образовательного заказа на техническое и профессиональное, послесреднее образование на ежемесячной основе в объеме, рассчитанном за фактический контингент обучающихся, получивших указанные услуги, и (или) количество фактически предоставленных кредитов в текущем месяце.

      8. Объем подушевого нормативного финансирования на дошкольное воспитание и обучение, техническое и профессиональное, послесреднее образование определяется не ниже объема подушевого норматива финансирования дошкольного воспитания и обучения, технического и профессионального, послесреднего образования, рассчитанного в соответствии с Методикой подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения, утверждаемой в соответствии с подпунктом 46-1) статьи 5 Закона.";

      2) в приказе Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 ноября 2017 года № 597 "Об утверждении Методики подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, а также высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16137):

      заголовок указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Методики подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения";

      пункт 1 указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемую Методику подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения.";

      в Методике подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, а также высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения, утвержденной указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Методика подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящая Методика подушевого нормативного финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 46-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" (далее – Закон), определяет единый подход при расчете подушевого норматива финансирования дошкольного воспитания и обучения, среднего образования, а также технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования с учетом кредитной технологии обучения (далее – все уровни образования) и применяется для планирования объема подушевого нормативного финансирования организаций образования и объема государственного образовательного заказа.

      Действие настоящей Методики не распространяется на отношения между местными исполнительными органами и организациями высшего и (или) послевузовского образования, возникающие при финансировании последних за счет средств местного бюджета.";

      подпункт 4) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "4) норматив стоимости одного академического кредита – соотношение подушевого норматива финансирования на одного обучающегося за полный срок обучения в зависимости от профиля образования в организациях технического и профессионального, послесреднего образования, уровня образования (высшее или послевузовское) и области образования в организациях высшего и послевузовского образования к общей трудоемкости образовательной программы в академических кредитах;";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Расчет объема подушевого нормативного финансирования ТиПО и ПО и подушевого норматива финансирования производится по следующим формулам:

      1) Vпф - годовой объем подушевого нормативного финансирования организации ТиПО и ПО, рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Nz - подушевой норматив финансирования на одного обучающегося в год;

      z - индекс профиля обучения по группам затратности;

      Контz - среднегодовой контингент обучающихся по профилю образования рассчитывается по следующей формуле:

      Контz = число обучающихся на начало года + 1/3 приема на обучение - 1/2 ожидаемого выпуска обучающихся - ожидаемый отсев обучающихся + ожидаемое прибытие обучающихся;

      При наличии в одной организации ТиПО и ПО нескольких видов профилей образования, объем подушевого нормативного финансирования определяется суммарно, исходя из подушевого норматива финансирования на одного обучающегося по профилям образования;

      2) Nz - подушевой норматив финансирования на одного обучающегося в год рассчитывается по следующей формуле:

     


      где:

      Еz - норма расходов образовательного процесса на одного обучающегося в год.

      Еz для обучающегося с особыми образовательными потребностями умножается на 2;

      L - норма расходов образовательной среды на одного обучающегося в год;

      3) Еz - норма расходов образовательного процесса по профилям образования в расчете на одного обучающегося в год рассчитывается по следующей формуле:

     


      где:

      Т - годовой фонд оплаты труда управленческого персонала и педагогов, задействованного в образовательном процессе, в расчете на одного обучающегося в год;

      Y - учебники, учебно-методическая литература и пособия, в год на одного обучающегося, которые составляют 5 МРП;

      Xz – учебные расходы, связанные с образовательным процессом, в том числе при прохождении производственного обучения и профессиональной практики, в год в расчете на одного обучающегося. Значения Xz определяются в соответствии с приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 сентября 2018 года № 500 "Об утверждении Классификатора специальностей и квалификаций технического и профессионального, послесреднего образования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17564), и составляют:

      группа А (Образование: Подготовка воспитателей для дошкольных учреждений, Подготовка преподавателей без предметной специализации, Подготовка преподавателей с предметной специализацией, за исключением профессиональное обучение; Искусство и гуманитарные науки: Изобразительное искусство: Каллиграфия, Религия и теология; Социальные науки и информации: Библиотечное дело, обработка информации и архивное дело; Бизнес, управление и право: Право; Инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли: Метрология, стандартизация и сертификация) – 6 МРП;

      группа Б (Образование: профессиональное обучение; Искусство и гуманитарные науки: Изучение языка, Аудиовизуальные средства и медиа производство; Бизнес, управление и право: все, за исключением Право; Естественные науки, математика и статистика; Информационно-коммуникационные технологии; Инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли: Механика и металлообработка: Слесарное дело; Электроника и автоматизация; Монтаж, техническое обслуживание и ремонт медицинской техники, Цифровая техника; Сельское, лесное, рыболовное хозяйство и ветеринария; Здравоохранение и социальное обеспечение: Социальная работа и консультирование; Службы: за исключением специальностей Организация питания, Туризм и Управление дестинацией) – 8 МРП;

      группа В (Искусство и гуманитарные науки: Мода, дизайн интерьеров и промышленный дизайн, Ремесленное производство: реставрация, ювелирное дело, Музыка и театральное искусство: Социально-культурная деятельность, Народное художественное творчество; Естественные науки, математика и статистика: все за исключением специальностей Математика и статистика; Инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли: все за исключением специальностей Метрология, стандартизация и сертификация, Слесарное дело, Монтаж, техническое обслуживание и ремонт медицинской техники, Цифровая техника, Электрорадиомонтаж морской техники; Службы: все, в том числе специальность Организация питания, за исключением специальностей Туризм и Военное дело и безопасность) – 19 МРП;

      группа Г (Инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли: Эксплуатация водного транспорта; Автотранспортные средства, морские и воздушные суда: электрорадиомонтаж морской техники) – 44 МРП;

      4) Т рассчитывается по формуле:

     


     


      где:

      Тосн. - годовой фонд оплаты труда управленческого персонала и педагогов, задействованных в образовательном процессе, организации ТиПО и ПО (c учетом лабораторных работ и практических, индивидуальных занятий), без учета компенсационных выплат;

      Ткомп. - годовой объем расходов на выплату пособий на оздоровление к ежегодному оплачиваемому трудовому отпуску работников организации ТиПО и ПО;

      12 - количество месяцев в году для перехода от расчета нормативных затрат в месяц к расчету нормативных затрат в год;

      W - фонд оплаты труда педагогов и управленческого персонала организации ТиПО и ПО в месяц;

      е - коэффициент доплаты ежегодного дополнительного оплачиваемого отпуска за проживание в зонах экологического бедствия в соответствии с Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия - 0,30.

      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, e равняется 0;

      r - коэффициент доплаты ежегодного дополнительного оплачиваемого отпуска за проживание в зоне радиационного риска в соответствии с Законом о защите пострадавших на ядерном полигоне - 0,33.

      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших на ядерном полигоне, r равняется 0;

      sno - коэффициент социального налога и социальных отчислений - 1,0855;

      mp - коэффициент отчислений работодателя в фонд обязательного медицинского страхования:

      на 2020 год - 1,02;

      на 2021 год - 1,02;

      на 2022 и последующие годы - 1,03;

      mv - коэффициент часа-обучающегося (соотношение количества учебных часов к одному обучающемуся с учетом нормативной учебной нагрузки), который зависит от расчетной наполняемости групп;

      mvg - коэффициент часа-обучающегося (соотношение количества учебных часов к одному обучающемуся с учетом проведения лабораторных работ и практических занятий);

      g - индекс лабораторных работ и практических занятий;

      mvi - коэффициент часа-обучающегося (соотношение количества индивидуальных часов на одного обучающегося к нормативной учебной нагрузке);

      Экомп1 - материальная помощь на оздоровление сверх действующих выплат к ежегодному оплачиваемому трудовому отпуску, в соответствии с Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия педагогам и управленческому персоналу, задействованному в образовательном процессе, рассчитывается по формуле:

     


      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, Экомп1 равняется 0;

      5) W - фонд оплаты труда педагогов и управленческого персонала, задействованного в образовательном процессе, в месяц рассчитывается по формуле:

     


      где:

      ДО - должностной оклад основного персонала, участвующего в образовательном процессе в месяц, определяется путем умножения БДО на коэффициент 5,03;

      ks - коэффициент доплаты специалистам за работу в сельской местности, составляет:

      для городской организации ТиПО и ПО - 1;

      для сельской организации ТиПО и ПО - 1,25;

      f - коэффициент расчета фонда заработной платы управленческого персонала, участвующего в образовательном процессе - 1,084;

      Доу1 - коэффициент надбавки за особые условия труда персонала, участвующего в образовательном процессе - 0,611;

      u - коэффициент доплат преподавателям и мастерам производственного обучения:

      до 31 августа 2020 года - 0,499;

      с 1 сентября 2020 года - 0,571;

      ke1 - коэффициент доплаты за проживание в зоне экологического бедствия в соответствии с Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия персонала, участвующего в образовательном процессе - 1,83.

      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, коэффициент, ke1 равняется 0;

      R - доплата за проживание в зоне радиационного риска в соответствии с Законом о защите пострадавших на ядерном полигоне - 1,5 МРП.

      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших на ядерном полигоне, R равняется 0;

      6) mv рассчитывается по формуле:

     


      mvg рассчитывается по формуле:

     


      mvi рассчитывается по формуле:

     


      где:

      t - количество часов в неделю по ГОСО ТиПО и ПО;

      tg - количество часов лабораторных работ и практических занятий в неделю по ТУП 2;

      ti - количество индивидуальных часов в неделю по ТУП 2;

      i - индекс индивидуальных занятий;

      n - нормативная учебная нагрузка в неделю;

      d - расчетная наполняемость групп;

      dg - наполняемость групп при проведении лабораторных работ и практических занятий.

      При расчете mvi, для индивидуальных часов d равен 1.

      В случае отсутствия индивидуальных часов в учебном плане mvi равняется 0;

      7) Dual - расходы, передаваемые организациями ТиПО и ПО предприятиям (организациям) при дуальном обучении, рассчитываются в пределах объема подушевого нормативного финансирования по следующей формуле:

     


      где:

      Zp - норма оплаты труда мастеров производственного обучения на одного обучающегося, которая составляет 2,7 БДО;

      b - среднее плановое количество часов производственного обучения и профессиональной практики при дуальном обучении, которое составляет 1013 часов в год;

      Chf - фактическое количество часов производственного обучения и профессиональной практики при дуальном обучении;

      Кy - фактическое количество обучающихся, проходящих производственное обучение и профессиональную практику на данном предприятии (организации).

      Требования настоящего подпункта не распространяются на предприятия (организации), несущие затраты на дуальное обучение самостоятельно;

      8) L - норма расходов образовательной среды рассчитывается по формуле:

     


      где:

      Q - годовой фонд оплаты труда персонала, не участвующего в образовательном процессе, в расчете на одного обучающегося в год;

      S - норма расходов на текущее содержание организаций ТиПО и ПО в год на одного обучающегося, которая различается в зависимости от объемов потребления коммунальных услуг, услуг интернета и их тарифов в регионах:

      для Мангистауской области, города Алматы - 17 МРП;

      для Алматинской, Актюбинской, Атырауской, Жамбылской, Карагандинской, Кызылординской, Туркестанской областей, городов Нур-Султан и Шымкент - 22 МРП;

      для Западно-Казахстанской, Костанайской, Павлодарской, Северо-Казахстанской областей - 29 МРП;

      для Акмолинской, Восточно-Казахстанской областей - 39 МРП;

      9) Q рассчитывается по формуле:

     


      где:

     


      Qосн. - годовой фонд оплаты труда персонала, не участвующего в образовательном процессе, без учета компенсационных выплат;

      Qкомп. - годовой объем расходов на выплату пособий на оздоровление к ежегодному оплачиваемому трудовому отпуску работников, не участвующих в образовательном процессе;

      Экомп2 - материальная помощь на оздоровление сверх действующих выплат к ежегодному оплачиваемому трудовому отпуску, в соответствии с Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, персонала, не участвующего в образовательном процессе, рассчитывается по формуле:

     


      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, Экомп2 равняется 0;

      10) F - фонд оплаты труда персонала, не участвующего в образовательном процессе, в месяц рассчитывается по формуле:

     


      где:

      h - коэффициент удельного веса заработной платы квалифицированного персонала, не участвующего в образовательном процессе, к заработной плате педагогов - 1,423;

      q - коэффициент удельного веса заработной платы неквалифицированного персонала, не участвующего в образовательном процессе, для которого не предусмотрена выплата пособий на оздоровление к ежегодному оплачиваемому трудовому отпуску работников - 1,161;

      Доу2 - коэффициент надбавки за особые условия труда персонала, не участвующего в образовательном процессе - 0,258;

      ke2 - коэффициент доплаты за проживание в зонах экологического бедствия в соответствии с Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия персонала, не участвующего в образовательном процессе - 0,775.

      В случае, если данная доплата не предусмотрена Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, ke2 равняется 0.

      Подушевой норматив финансирования ТиПО и ПО не распространяется на обучающихся, проходящих краткосрочное профессиональное обучение в рамках Государственной программы развития продуктивной занятости и массового предпринимательства на 2017 - 2021 годы "Еңбек", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 ноября 2018 года № 746 "Об утверждении Государственной программы развития продуктивной занятости и массового предпринимательства на 2017 - 2021 годы "Еңбек".

      11) объем подушевого нормативного финансирования ТиПО и ПО с учетом кредитной технологии обучения (Vk) рассчитывается по следующей формуле:

      Vk = ∑ (Kz * Nz cred * Контz),

      где:

      Kz – планируемое годовое количество кредитов на одного обучающегося;

      Nz cred – норматив стоимости одного академического кредита в разрезе профилей образования ТиПО и ПО.

      При реализации в одной организации ТиПО и ПО более одного профиля образования объем подушевого нормативного финансирования с учетом кредитной технологии обучения определяется путем суммирования объемов подушевого нормативного финансирования с учетом кредитной технологии обучения по профилям образования;

      12) Nz cred – норматив стоимости одного академического кредита в разрезе профилей образования ТиПО и ПО рассчитывается по следующей формуле:

      Nz cred = Nz /69,

      где:

      69 – расчетный среднегодовой показатель количества академических кредитов, определенный в соответствии с ГОСО с учетом часов на консультации и факультативные занятия;".

      2. Департаменту бюджетного планирования Министерства образования науки Республики Казахстан (Рахметова Ж.И.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра образования и науки Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
А. Аймагамбетов