"Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 191 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2022 жылғы 26 тамыздағы № 887 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 27 тамызда № 29303 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 191 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9479 болып тіркелген) мынадай өзгерістер және толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларында:

      5 және 6-тармақтар мынадай редакцияларда жазылсын:

      "5. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік көрсетілетін қызмет сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.

      Осы Қағидаларға өзгерістер (және) немесе толықтырулар енгізу кезінде, көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкiметтiң" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына, Бірыңғай байланыс орталығына тиісті нормативтік құқықтық акт әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты жібереді.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтінішті (бұдан әрі – өтініш) және келесі құжаттарды:

      1) құқық, экономика және бизнес саласындағы жоғары білімі туралы дипломның электрондық көшірмесін;

      2) заңгерлік, экономикалық, бухгалтерлік, қаржылық, аудиторлық немесе бақылау-ревизия салаларындағы қатарынан үш жылдан кем емес жұмыс өтілін растайтын құжаттың электрондық көшірмесін;

      3) көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес ұсынылатын, осы Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімін береді.

      Осы тармақтың 3)-тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының келісімі қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізу, оны жинау және өңдеуді қамтиды.

      "Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген.";

      Қағидаларға 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қағидаларға 1-1-қосымшамен толықтырылсын;

      Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 26 тамыздағы
№ 887 Бұйрыққа
1-қосымша
  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігінің
Мемлекеттік кірістер комитетіне
____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)
____________________________
(тұрғылықты жерінің
мекенжайы)
____________________________
(байланыс телефоны,
электрондық мекенжайы)

Біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтініш

      Маған біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Біліктілік емтиханын тапсыру тілі: _______________________.

      Қоса берілетін құжаттар:

      __________________;

      __________________;

      __________________.

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растай отырып ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      _______________                         _____________________________________

      (қолы)                                           (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

      20 _ жылғы "____" ____________.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 26 тамыздағы
№ 887 Бұйрыққа
2-қосымша
  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
1-1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігінің
Мемлекеттік кірістер комитеті
көрсетілетін қызметті
берушінің бизнес-
сәйкестендіру нөмірі
__________________________
__________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)

Көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес ұсынылатын, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі

      Мен, ____________________________________ "Дербес деректер және оларды қорғау

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі №191 бұйрығымен бекітілген Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9479 болып тіркелген) 6-тармағына сәйкес қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісім беремін.

      Ұсынылатын құжаттардың дұрыстығын және мемлекеттік қызмет көрсету кезінде біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін талап етілетін өзге де мәліметтерді қамтитын қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісемін.

      Осы Келісім мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алғанға дейін барлық кезең ішінде қолданылады.

      _________                               ________________________

      (қолы)                                     (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

      20 _ жылғы "____" ____________.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 26 тамыздағы
№ 887 Бұйрыққа
3-қосымша
  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
2-қосымша

"Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті көрсету әдістері

www. egov. kz "Электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы шешімі – 2 (екі) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (толығымен автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы шешімі.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға жолданады.

6

Қазақстан Республикасының заңнамаларында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан өндірілетін төлем мөлшері және оны өндіру тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске және Заңға сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 191 бұйрығымен бекітілген Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9479 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат түріндегі әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтініш;
2) құқық, экономика және бизнес саласындағы жоғары білімі туралы дипломның электрондық көшірмесі, не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;
3) заңгерлік, экономикалық, бухгалтерлік, қаржылық, аудиторлық немесе бақылау-ревизия салаларындағы қатарынан үш жылдан кем емес жұмыс өтілін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
4) көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес Қағидалардың 1-1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі.
Осы тармақтың 4)-тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының келісімі қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізу, оны жинау және өңдеуді қамтиды.

9

Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден көрсетілетін қызметті берушінің бас тартуы үшін негіздемелер

Көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қағидалардың 3 және 6-тармақтарында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәртебесі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының порталындағы "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.
Бірыңғай байланыс орталығы: 8 800 080 7777, 1414.
Цифрлық құжаттар сервисі мобильді қосымшада авторландырылған пайдаланушылар үшін қолжетімді.
Цифрлық құжатты пайдалану үшін ЭЦҚ немесе бір реттік парольді пайдалана отырып, мобильді қосымшада авторландырудан өту, одан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өтіп, қажетті құжатты таңдау қажет.


О внесении изменений и дополнения в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 28 апреля 2014 года № 191 "Об утверждении Правил проведения квалификационного экзамена"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 26 августа 2022 года № 887. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 августа 2022 года № 29303

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 28 апреля 2014 года № 191 "Об утверждении Правил проведения квалификационного экзамена" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9479) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах проведения квалификационного экзамена, утвержденных указанным приказом:

      пункты 5 и 6 изложить в следующих редакциях:

      "5. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания Государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

      При внесении изменений и (или) дополнений в настоящие Правила услугодатель направляет оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", в Единый контакт-центр информацию о таких изменениях и (или) дополнениях в течение 10 (десяти) рабочих дней после государственной регистрации в органах юстиции соответствующего нормативного правового акта.

      6. Услугополучатель для получения Государственной услуги представляет услугодателю через портал заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – заявление) и следующие документы:

      1) электронную копию диплома о высшем образовании в области права, экономики и бизнеса;

      2) электронную копию документа, подтверждающего наличие стажа работы не менее трех последовательных лет в юридической, экономической, бухгалтерской, финансовой, аудиторской или контрольно ревизионной сферах;

      3) согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги, по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам.

      Согласие услугополучателя, указанное в подпункте 3) настоящего пункта, включает в себя доступ к персональным данным ограниченного доступа, его сбор и обработку.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих)" приведен согласно приложению 2 к настоящим Правилам.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 1-1 согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 2 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Заместителя
Премьер-Министра -
Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 августа 2022 года № 887
  Приложение 1
к Правилам проведения
квалификационного экзамена
Комитет государственных доходов
Министерства финансов
Республики Казахстан
от _________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
____________________________
(адрес фактического места жительства)
____________________________
(контактные телефоны,
электронный адрес)

Заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена

      Прошу допустить меня к сдаче квалификационного экзамена.
Язык сдачи квалификационного экзамена: _______________________.
Прилагаемые документы:
__________________;
__________________;
__________________.
Подтверждаю достоверность представленной информации и даю согласие
на использование сведений, содержащихся в информационных системах,
составляющих охраняемую законом тайну.
__________________ ____________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" ____________20 _ года.

  Приложение 2
к приказу Заместителя
Премьер-Министра -
Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 августа 2022 года № 887
  Приложение 1-1
к Правилам проведения
квалификационного экзамена
Комитет государственных доходов
Министерства финансов
Республики Казахстан
бизнес-идентификационный
номер услугодателя __________
от _________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан
"О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным
ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги

      Я, __________________________________________________ даю согласие на доступ
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
к персональным данным ограниченного доступа в соответствии с пунктом 6 Правил
проведения квалификационного экзамена, утвержденных приказом Заместителя
Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан
от 28 апреля 2014 года № 191 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации
нормативных правовых актов под № 9479), которые требуются для оказания
государственной услуги согласно статье 8 Закона Республики Казахстан
"О персональных данных и их защите".
Согласен(а) на доступ к персональным данным ограниченного доступа, включающее
в себя иные сведения, которые требуются для подтверждения достоверности
предоставляемых документов, и соответствия квалификационным требованиям
при оказании государственной услуги.
Настоящее согласие действует в течение всего периода до получения результата
оказания государственной услуги.
___________ ________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" ____________20 _ года.

  Приложение 3
к приказу Заместителя
Премьер-Министра -
Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 августа 2022 года № 887
  Приложение 2
к Правилам проведения
квалификационного экзамена

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих)"

1

Наименование услугодателя

Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал)

3

Срок оказания государственной услуги

Решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих) – 2 (два) рабочих дня.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих).
Результат оказания Государственной услуги, удостоверенный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) должностного лица услугодателя, направляется услугополучателю в форме электронного документа.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно.

7

График работы услугодателя и объектов информации

Услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан (далее – Кодекс) и Закону Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан" (далее – Закон).
Портала – круглосуточно, кроме технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Кодексу и Закону, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих), в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, согласно приложению 1 к Правилам проведения квалификационного экзамена, утвержденных приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 28 апреля 2014 года № 191 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9479) (далее – Правила);
2) электронная копия диплома о высшем образовании в области права, экономики и бизнеса, либо цифровой документ из сервиса цифровых документов;
3) электронная копия документа, подтверждающего наличие стажа работы не менее трех последовательных лет в юридической, экономической, бухгалтерской, финансовой, аудиторской или контрольно-ревизионной сферах;
4) согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги, по форме согласно приложению 1-1 к Правилам.
Согласие услугополучателя, указанное в подпункте 4) настоящего пункта, включает в себя доступ к персональным данным ограниченного доступа, его сбор и обработку.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

Несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги требованиям, установленным пунктами 3 и 6 Правил.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.
Единый контакт-центр: 8-800-080-7777, 1414.
Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении.
Для использования цифрового документа услугополучатель проходит авторизацию в мобильном приложении с использованием ЭЦП или одноразового пароля, далее переходит в раздел "Цифровые документы" и выбирает необходимый документ.