"Өнеркәсiптiк қауiпсiздiк саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары мен тексеру парақтарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 15 желтоқсандағы № 1206 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 814 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің м.а. 2023 жылғы 29 наурыздағы № 166 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2023 жылғы 29 наурыздағы № 38 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 31 наурызда № 32188 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Өнеркәсiптiк қауiпсiздiк саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары мен тексеру парақтарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 15 желтоқсандағы № 1206 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 814 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12687 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Өлшемшарттарда келесі ұғымдар қолданылады:

      1) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      2) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шкалаларда өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шкалаға келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      3) болмашы бұзушылықтар – өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында мемлекеттік бақылау және қадағалау аясында нормативтік құқықтық актілермен белгіленген, қауіпті өндірістік объектілерде авариялардың, оқыс оқиғалардың пайда болуына апарып соқпайтын құқық бұзушылықтар;

      4) елеулі бұзушылықтар – өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында мемлекеттік бақылау және қадағалау аясында нормативтік құқықтық актілермен белгіленген, қауіпті өндірістік объектілерде оқыс оқиғалардың пайда болуына апарып соғатын құқық бұзушылықтар;

      5) өрескел бұзушылық – өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында мемлекеттік бақылау және қадағалау аясында нормативтік құқықтық актілермен белгіленген, қауіпті өндірістік объектілерде аариялардың пайда болуына апарып соғатын құқық бұзушылықтар;

      6) тәуекел – бақылау және қадағалау субъектісінің қызметі нәтижесінде адам өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      7) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау және қадағалау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      8) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      10) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау және қадағалау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау және қадағалау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау және қадағалау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай бақылау және қадағалау субъектісін (объектісін) бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексеруден босату процесі;

      11) тексеру парағы – бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі;

      12) іріктеме жиынтық (іріктеме) – Кодекстің 143-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылау мен қадағалаудың нақты саласында бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жатқызылатын бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігін тексеру жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексеру жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Ықтимал тәуекелдерге талдау жүргізгеннен кейін бақылау және қадағалау субъектілері (объектілері) тәуекелдің үш дәрежесі (жоғары, орта және төмен) бойынша бөлінеді.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары және орташа тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексеру, бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

      Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылған бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексеру және жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.";

      12-тармақта:

      3) -тармақша алып тасталсын;

      5) -тармақша алып тасталсын;

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптар өрескел, елеулі және болмашы бұзушылық дәрежелеріне сәйкес келеді.

      Бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптардың бұзушылық дәрежелері осы өлшемшарттарға 1-қосымшада келтірілген.

      Берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне жүргізілетін тексерулерді жүргізу кезінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптардың бұзушылық дәрежелері осы өлшемшарттарға 2-қосымшада келтірілген.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдылығын және субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығын негізге ала отырып, осы өлшемшарттардың 6-тарауында айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес 0-ден 100 балға дейінгі шкала бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші есептеледі.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау және қадағалау субъектісі (объектісі):

      1) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің жоғары дәрежесіне;

      2) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 31-ден 70-ті қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің орташа дәрежесіне;

      3) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 30-ты қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылады.";

      16 және 17-тармақтары алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 5 және 6-тараулармен толықтырылсын:

      "5-тарау. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес ерекшелік пен құпиялылықты ескере отырып, ақпараттық жүйелерді пайдалану кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру

      21. Тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің нақты дәрежелеріне жатқызатын және бақылау іс-шараларын жүргізу кестелерін немесе тізімдерін қалыптастыратын ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып жүргізіледі, сондай-ақ мемлекеттік статистикаға, ведомстволық статистикалық байқаудың қорытындыларына, сондай-ақ ақпараттық құралдарға негізделеді.

      22. Тәуекел дәрежесінің субъективті өлшемшарттарын көрсеткішін есептеу, сондай-ақ оларға сәйкес бақылау және қадағалау субъектісі тәуекелдің жоғары, орташа немесе төмен дәрежелеріне жататын тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері осы өлшемшарттарға 3-қосымшаға сәйкес белгіленген.

      6-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеу тәртібі

      23. Субъективті өлшемшарттар (R) бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу бақылау және қадағалау (SP) субъектілеріне (объектілеріне) бара отырып, алдыңғы тексерулердің және Профилактикалық бақылаудың нәтижелері бойынша бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін және осы өлшемшарттардың (SC) 15-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін қорытындылау жолымен автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады, деректер мәндерін 0-ден 100 баллға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіре отырып.

      Rарал = SP + SC , мұнда

      Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – осы өлшемшарттардың 15-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есептеу өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобының әрбір бақылау және қадағалау субъектісі (объектісі) бойынша жүргізіледі. Бұл ретте өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын бағаланатын бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктемелі жиынтықты (іріктемені) құрайды.

      24. Алдыңғы тексерулер мен бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша алынған деректер бойынша 0-ден 100-ге дейінгі баллмен бағаланатын бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші қалыптастырылады.

      Осы өлшемшарттардың 12-тармағында көрсетілген ақпарат көздерінің кез келгені бойынша бір өрескел бұзушылық анықталған кезде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 100 балл теңестіріледі және оған қатысты өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) барып профилактикалық бақылау және берілген рұқсат беру талаптарына сәйкестігін тексеру жүргізіледі рұқсаттар.

      Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұнда

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРН = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұнда:

      SРН – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны;

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шкала бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн, мұнда:

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРН – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      25. Осы өлшемшарттардың 15-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0-ден 100 балға дейінгі шкала бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

     


      xi – субъективті өлшемшарт көрсеткіші,

      wi – субъективті өлшем көрсеткішінің үлес салмағы xi,

      n – көрсеткіштер саны.

      Осы өлшемшарттардың 15-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      26. R көрсеткіші бойынша субъектілер (объектілер) бойынша есептелген мәндер 0-ден 100 балға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру әрбір іріктемелі жиынтық (іріктеме) бойынша мынадай формула әдісін пайдалана отырып жүзеге асырылады:

     


      R – бақылау және қадағалау жеке субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),

      Rmax – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шкаласы бойынша ең жоғарғы ықтимал мән (шкаланың жоғарғы шекарасы),

      Rmin – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шкаласы бойынша ең төменгі ықтимал мән (шкаланың төменгі шекарасы),

      Rарал – осы өлшемшарттардың 23-тармағына сәйкес есептелген субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.";

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 1-қосымшада:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптардың бұзушылық дәрежелері";

      Бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері бөлімінің тақырыбы алып тасталсын;

      14-бөлімде:

      реттік нөмірі 2831-жолға орыс тілінде өзгеріс енгізіледі, мемлекеттік тіліндегі мәтін өзгермейді;

      реттік нөмірі 2936-жолға орыс тілінде өзгеріс енгізіледі, мемлекеттік тіліндегі мәтін өзгермейді;

      Бақылау және қадағалау субъектісі кінәсінен туындаған қолайсыз жағдайлардың болуы (оқыс оқиғалар, авариялар және жазатайым оқиғалар), Расталған шағымдармен өтініштердің болуы және саны; Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері, Кодекстің 144-4-бабында көзделген негіздерге сәйкес, мемлекеттік бақылау және қадағалау органдарының тергеп-тексеру жүргізу нәтижелері бөлімдері алып тасталсын;

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 2-қосымшада:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне жүргізілетін тексерулерді жүргізу кезінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптардың бұзушылық дәрежелері";

      Бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері бөлімінің тақырыбы алып тасталсын;

      Бақылау және қадағалау субъектісі кінәсінен туындаған қолайсыз жағдайлардың болуы, Расталған шағымдармен өтініштердің болуы және саны; Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері, Кодекстің 144-4-бабында көзделген негіздерге сәйкес, мемлекеттік бақылау және қадағалау органдарының тергеп-тексеру жүргізу нәтижелері, Бақылау және қадағалау субъектілері қызметкерлерін аттестаттау, емтихан нәтижелері бөлімдері алып тасталсын;

      осы бірлескен бұйрыққа қосымшаға сәйкес 3-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасы Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің Төтенше жағдайлар министрінің
міндетін атқарушы міндетін атқарушы
__________А. Куантыров __________Ю. Ильин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасы

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушы
2023 жылғы 29 наурыздағы
№ 38 мен
Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрінің
міндетін атқарушы
2023 жылғы 29 наурыздағы
№ 166 бірлескен
бұйрығына қосымша
  Өнеркәсіптік қауіпсіздік
саласындағы бақылау және
қадағалау субъектісіне
(объектісіне) бару арқылы
профилактикалық бақылау
және берілген рұқсаттар
бойынша рұқсат беру
талаптарына сәйкестігіне
тексерулер жүргізу үшін
қолданылатын тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
3-қосымша

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау саласындағы субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесі

Р/с №

Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (барлығы 100 баллға дейін болуы тиіс), wi

Шарттар / мәндер, xi

1-шарты / мәні

2-шарты / мәні

3-шарты / мәні

4-шарты / мәні

5-шарты / мәні

6-шарты / мәні

1

2

3

4

5

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін

1

Оқыс оқиғалар саны

бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) кінәсінен туындаған қолайсыз оқиғалардың болуы (оқыс оқиғалар, авариялар және жазатайым оқиғалар)

20

0

1

2 - 5

6 және одан көп



0 %

25%

75%

100%



2

Авариялар саны

бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) кінәсінен туындаған қолайсыз оқиғалардың болуы (оқыс оқиғалар, авариялар және жазатайым оқиғалар)

20

 
0

1

2 және одан көп




0 %

75 %

100%




3

Жазатайым оқиғалар саны

бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) кінәсінен туындаған қолайсыз оқиғалардың болуы (оқыс оқиғалар, авариялар және жазатайым оқиғалар)

20

0

1

2 - 3

4 және одан көп



0 %

25%

75%

100%



0 %

20 %

50%

75%

100%


4

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінде есепте тұрған қауіпті техникалық құрылғылардың саны

мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

20

0

1 – 5

6 – 15

16- 50

51-99

100 және одан көп

0 %

10 %

20 %

50 %

75%

100%

5

Тіркелген өнеркәсіптік қауіпсіздік декларацияларының cаны

мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

20

0

1-3

3 және одан көп




0 %

75 %

100 %




Берілген рұқсаттар бойынша рұқсат беру талаптарына сәйкестігін тексеру үшін

1

Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 299-бабында көзделген өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы аттестатталатын жұмыс түрлерін жүргізу кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзғаны үшін әкімшілік жазаның болуы

мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

20

1






100%






2

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттың болуы

мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

40

0

1





0 %

100 %





3

Қауіпті өндірістік объектіде тау-кен құтқару, газдан құтқару, бұрқаққа қарсы жұмыстарды жүргізу құқығына куәліктің болуы

мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

40

0

1





0 %

100 %






О внесении изменений и дополнений в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 15 декабря 2015 года № 1206 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 814 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов, применяемых для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям"

Совместный приказ и.о. Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 29 марта 2023 года № 166 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 марта 2023 года № 38. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2023 года № 32188.

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 15 декабря 2015 года № 1206 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 814 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов, применяемых для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12687) следующие изменения и дополнения:

      в критериях оценки степени риска, применяемые для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям, утвержденных указанным совместным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В Критериях используются следующие понятия:

      1) балл – количественная мера исчисления риска;

      2) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      3) незначительные нарушения – несоблюдение требований, установленных нормативными правовыми актами в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности, не влекущих к возникновению аварий, инцидентов на опасных производственных объектах;

      4) значительные нарушения – несоблюдение требований, установленных нормативными правовыми актами в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности, влекущих к возможному возникновению инцидентов на опасных производственных объектах;

      5) грубые нарушения – несоблюдение требований, установленных нормативными правовыми актами в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности, влекущих к возможному возникновению аварий на опасных производственных объектах;

      6) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля и надзора жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      7) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля и надзора, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты (объекты) контроля и надзора к различным степеням риска;

      8) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля и надзора в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля и надзора;

      9) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля и надзора в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля и надзора;

      10) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов (объектов) контроля и надзора по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) проверок на соответствие требованиям с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) освобождения такого субъекта (объекта) контроля и надзора от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) проверок на соответствие требованиям;

      11) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      12) выборочная совокупность (выборка) – перечень оцениваемых субъектов (объектов), относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля и надзора в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности, в соответствии с пунктом 2 статьи 143 Кодекса.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Для целей управления рисками при осуществлении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям критерии оценки степени риска для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям формируются посредством объективных и субъективных критериев.

      Пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. После проведения анализа возможных рисков субъекты (объекты) контроля и надзора распределяются по трем степеням риска по объективным критериям (высокая, средняя и низкая).";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. В отношении субъектов (объектов) контроля и надзора, отнесенных к высокой и средней степени риска по объективным критериям, проводится проверка на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям, профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и внеплановые проверки.

      В отношении субъектов (объектов) контроля и надзора, отнесенных к низкой степени риска по объективным критериям, проводится проверка на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям и внеплановые проверки.";

      в пункте 12:

      подпункт 3) исключить;

      подпункт 5) исключить;

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации требования, предъявляемые к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора, соответствуют степени нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      Степени нарушения требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора в области промышленной безопасности при проведении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора изложены в соответствии с приложением 1 к настоящим критериям.

      Степени нарушения требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора в области промышленной безопасности при проведении проверок, проводимых на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям изложены в соответствии с приложением 2 к настоящим критериям.";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Исходя из приоритетности применяемых источников информации и значимости показателей субъективных критериев, в соответствии с порядком расчета показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в главе 6 настоящих критериев, рассчитывается показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100 баллов.

      По показателям степени риска по субъективным критериям субъект (объект) контроля и надзора относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно;

      2) к средней степени риска – при показателе степени риска от 31 до 70 включительно;

      3) к низкой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 30 включительно.";

      пункты 16 и 17 исключить;

      дополнить главами 5 и 6 следующего содержания:

      "Глава 5. Формирование системы оценки и управления рисками при использовании информационных систем с учетом специфики и конфиденциальности, в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан

      21. Система оценки и управления рисками ведется с использованием информационных систем, относящих субъекты (объекты) контроля и надзора к конкретным степеням риска и формирующих графики или списки проведения контрольных мероприятий, а также основывается на государственной статистике, итогах ведомственного статистического наблюдения, а также информационных инструментах.

      22. Расчет показателя степени риска по субъективным критериям, а также показатели степени риска, в соответствии с которыми субъект контроля и надзора относится к высокой, средней или низкой степеням риска, установлены согласно приложению 3 к настоящим критериям.

      Глава 6. Порядок расчета степени риска по субъективным критериям

      23. Расчет показателя степени риска по субъективным критериям (R) осуществляется в автоматизированном режиме путем суммирования показателя степени риска по нарушениям по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля и надзора (SP) и показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 15 настоящих критериев (SC), с последующей нормализацией значений данных в диапазон от 0 до 100 баллов.

      Rпром = SP + SC, где

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям,

      SР – показатель степени риска по нарушениям,

      SC – показатель степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 15 настоящих критериев.

      Расчет производится по каждому субъекту (объекту) контроля и надзора однородной группы субъектов (объектов) контроля и надзора в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности. При этом перечень оцениваемых субъектов (объектов) контроля и надзора, относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля и надзора в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности, образует выборочную совокупность (выборку) для последующей нормализации данных.

      24. По данным, полученным по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля и надзора, формируется показатель степени риска по нарушениям, оцениваемый в баллах от 0 до 100.

      При выявлении одного грубого нарушения по любому из источников информации, указанных в пункте 12 настоящих критериев, субъекту контроля и надзора в области промышленной безопасности приравнивается показатель степени риска 100 баллов и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверка на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям.

      При не выявлении грубых нарушений показатель степени риска по нарушениям рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Показатель степени риска по нарушениям (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 баллов и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн, где:

      SР – показатель степени риска по нарушениям;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      Полученное значение показателя степени риска по нарушениям включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      25. Расчет показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 15 настоящих критериев, производится по шкале от 0 до 100 баллов и осуществляется по следующей формуле:



      xi – показатель субъективного критерия,

      wi – удельный вес показателя субъективного критерия xi,

      n – количество показателей.

      Полученное значение показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 15 настоящих критериев, включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      26. Рассчитанные по субъектам (объектам) значения по показателю R нормализуются в диапазон от 0 до 100 баллов. Нормализация данных осуществляется по каждой выборочной совокупности (выборке) с использованием следующей формулы:



      R – показатель степени риска (итоговый) по субъективным критериям отдельного субъекта (объекта) контроля и надзора,

      Rmax – максимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (верхняя граница шкалы),

      Rmin – минимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (нижняя граница шкалы),

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям, рассчитанный в соответствии с пунктом 23 настоящих критериев.";

      в приложении 1 к критериям оценки степени риска, применяемым для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям, утвержденным указанным совместным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Степени нарушения требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора в области промышленной безопасности при проведении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора";

      заголовок раздела Результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля и надзора, исключить;

      в разделе 14:

      строку, порядковый номер 2831, изложить в следующей редакции:

      "

2831.

При одновременном ведении горных работ в карьере и подземном руднике в одной вертикальной плоскости соблюдение следующих условий:
1) оставление предохранительного целика, обеспечивающего устойчивость массива и бортов карьера;
2) применение систем разработки, исключающих сдвижение (разрушение) массива предохранительного целика;
3) ограничение мощности массовых взрывов и их сейсмического воздействия на целики, потолочины и уступы бортов;
4) исключение проникновения газов от взрывных работ в подземные выработки или их подсоса системой вентиляции, выброс этих газов в карьер;
5) исключение прорыва ливневых и подземных вод из карьера в подземные выработки

значительное

      ";

      строку, порядковый номер 2936, изложить в следующей редакции:

      "

2936.

Наличие проекта организации работ (далее - ПОР) на проходку, углубку, армирование и крепление стволов шахт

грубое

      ";

      разделы Наличие неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъекта контроля и надзора (инциденты, аварии и несчастные случаи), Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений, Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями, Результаты проведения расследования органами государственного контроля и надзора в соответствии с основаниями, предусмотренными статьей 144-4 Кодекса, исключить;

      в приложении 2 к критериям оценки степени риска, применяемым для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности и проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям, утвержденным указанным совместным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Степени нарушения требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля и надзора в области промышленной безопасности при проведении проверок, проводимых на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям";

      заголовок раздела Результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля и надзора, исключить;

      разделы Наличие неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъекта контроля и надзора, Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений, Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями, Результаты проведения расследования органами государственного контроля и надзора в соответствии с основаниями, предусмотренными статьей 144-4 Кодекса, Результаты аттестации, экзаменов сотрудников субъектов контроля и надзора, исключить;

      дополнить приложением 3 согласно приложению к настоящему совместному приказу.

      2. Комитету промышленной безопасности Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности
министра национальной экономики
Республики Казахстан
__________А. Куантыров

Исполняющий обязанности
министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
__________Ю. Ильин

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение
к совместному приказу
Исполняющий обязанности
министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 марта 2023 года № 38 и
Исполняющий обязанности
министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 29 марта 2023 года № 166

  Приложение 3
к критериям оценки степени
риска, применяемые для
проведения профилактического
контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля и надзора
в области промышленной
безопасности и проверок
на соответствие разрешительным
требованиям по выданным
разрешениям

Перечень субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям в сфере государственного контроля и надзора в области промышленной безопасности в отношении субъектов (объектов) контроля и надзора в области промышленной безопасности

№ п/п

Показатель субъективного критерия

Источник информации по показателю субъективного критерия

Удельный вес по значимости, балл (в сумме не должен превышать 100 баллов),
wi

Условия /значения, xi

условие 1/значение

условие 2/значение

условие 3/значение

условие 4/значение

условие 5/значение

условие 6/значение

1

2

3

4

5

Для профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора в области промышленной безопасности

1

Количество инцидентов

наличие неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъекта (объекта) контроля и надзора (инциденты, аварии и несчастные случаи)

20

0

1

2 - 5

6 и более



0 %

25%

75%

100%



2

Количество аварий

наличие неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъекта (объекта) контроля и надзора (инциденты, аварии и несчастные случаи)

20

0

1

2 и более




0 %

75 %

100%




3

Количество несчастных случаев

наличие неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъекта (объекта) контроля и надзора (инциденты, аварии и несчастные случаи)

20

0

1

2 - 3

4 и более



0 %

25%

75%

100%



4

Количество опасных технических устройств, состоящих на учете в территориальном подразделении уполномоченного органа в области промышленной безопасности

результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

20

0

1 – 5

6 – 15

16- 50

51-99

100 и более

0 %

10 %

20 %

50 %

75%

100%

5

Количество зарегистрированных декларации промышленной безопасности

результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

20

0

1-3

3 и более




0 %

75 %

100 %




Для проверок на соответствие разрешительным требованиям по выданным разрешениям

1

Наличие административного взыскания за нарушение законодательства Республики Казахстан при проведении аттестуемых видов работ в области промышленной безопасности, предусмотренного статьей 299 Кодекса Республики Казахстан об административных правонарушениях

результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

20

1






100 %






2

Наличие аттестата на право проведения работ в области промышленной безопасности

результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

40

0

1





0 %

100 %





3

Наличие свидетельства на право проведения на опасном производственном объекте горноспасательных, газоспасательных, противофонтанных работ

результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

40

0

1





0 %

100 %