Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану және мониторингтеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің м.а. 2023 жылғы 29 қыркүйектегі № 1033 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 29 қыркүйекте № 33486 болып тіркелді

      "Заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 32-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану және мониторингтеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) Осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрінің міндетін атқарушы
Д. Темирбеков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Қаржы министрінің
міндетін атқарушы
2023 жылғы 29 қыркүйектегі
№ 1033 бұйрығымен
бекітілген

Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану және мониторингтеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану және мониторингтеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 32-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану және мониторингтеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) активтерді қайтару жөніндегі уәкілетті орган – Қазақстан Республикасы прокуратура органдарының активтерді қайтару жөніндегі ведомствосы;

      2) арнаулы мемлекеттік қор (бұдан әрі – Қор) – Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық жобаларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы заңнамасында айқындалған тәртіппен активтерді қайтару бойынша уәкілетті органдардың шығыстарын қаржыландыру мақсатында ақша түсімдерін есептеу және жұмсау үшін Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда ашылған қолма-қол ақшаны бақылау шоты;

      3) әлеуметтік және экономикалық жобалардың тізбесі (бұдан әрі – Тізбе) – Қор есебінен одан әрі қаржыландыру үшін Республикалық бюджет комиссиясы (бұдан әрі – РБК) мақұлдаған әлеуметтік және экономикалық жобалардың тізімі;

      4) тиісті саланың жергілікті уәкілетті органының арнайы шоты (бұдан әрі – ЖУО шоты) – заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару жөніндегі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қордың түсімдерін есепке алуға және қаражатын жұмсауға байланысты операцияларды есепке алуға арналған қолма-қол ақшаны бақылау шоты;

      5) тиісті саланың орталық мемлекеттік органының арнайы шоты (бұдан әрі – ОМО шоты) – заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару жөніндегі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қордың түсімдерін есепке алуға және қаражатын жұмсауға байланысты операцияларды есепке алуға арналған қолма-қол ақшаны бақылау шоты.

      3. Қор Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 52-4-бабына сәйкес (бүдан әрі – Бюджет кодексі) салықтық емес түсімдер есебінен қалыптастырылады.

      4. Қор қаражатының түсімдері бойынша операциялар "Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының кейбір мәселелері" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 403 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9756 болып тіркелген) Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасына сәйкес есепке алынады.

2-тарау. Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану тәртібі

      5. Қор қаражатын бөлу Тізбеге сәйкес жүзеге асырылады.

      6. Тізбені тиісті саланың орталық мемлекеттік органдарының (бұдан әрі – ОМО) өтінішхаттары негізінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 20 қыркүйектегі № 165 бұйрығымен бекітілген әлеуметтік және экономикалық жобаларды іріктеу және олардың өлшемшарттарын айқындау қағидаларына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган қалыптастырады.

      7. ОМО жергілікті уәкілетті органдар (бұдан әрі – ЖУО) ұсынған өтінішхаттарды қоса берілген құжаттармен бірге олар келіп түскен күннен бастап 5 (бес) күнтізбелік күн ішінде қарайды.

      Осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған, не ЖУО өтінішхаты осы Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген нысанға сәйкес келмеген кезде ОМО өтінішхатты ЖУО-ға қайтаруды жүзеге асырады.

      ОМО-ның өтінішхаты жобалардың алдын ала тізбесі (бұдан әрі – Алдын ала тізбе) негізінде жасалады.

      ОМО-ның өтінішхаты осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ЖУО-дан келіп түскен өтінішхаттар және ОМО-ның өзінің өтінішхаты (бұдан әрі – Өтінішхат) бойынша әрбір объекті бойынша мыналар ұсыныла отырып, жасалады:

      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10722 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Кешенді ведомстводан тыс сараптама жүргізу қағидаларының (бұдан әрі – № 299 Қағидалар) талаптарына сәйкес берілген жаңа объектілерді салуға арналған техникалық-экономикалық негіздемелердің (заңнамада көзделген жағдайларда) және жобалау-сметалық құжаттаманың кешенді ведомстводан тыс сараптамасының оң қорытындысы;

      қаржыландыру көздеріне қарамастан, № 299 Қағидалардың талаптарына сәйкес жаңа ғимараттар мен құрылыстарды салуға, сондай-ақ қолданыстағы ғимараттар мен құрылыстарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелер мен жобалау-сметалық құжаттама.

      8. ОМО Алдын ала тізбе негізінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсыну үшін ОМО өтінішхатын қалыптастырады.

      9. ОМО өтінішхатының жобасын ведомстволық бюджет комиссиясы (бұдан әрі – ВБК) қарауға енгізілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарайды.

      ВБК мақұлдаған ОМО өтінішхаты (өңірлер мен объектілер бөлінісінде) 3 (үш) жұмыс күні ішінде мыналарды қоса электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы РБК қарауына енгізу үшін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жіберіледі:

      1) мыналар көрсетілген объектілер тізімі:

      жобаларды іске асыру мерзімдері;

      жобалық-сметалық құжаттаманың кешенді ведомстводан тыс сараптамасының оң қорытындылары бойынша жобалардың құны;

      2) осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген құжаттар;

      3) ОМО аппараты басшысының немесе оны алмастыратын адамның қолы қойылған түсіндірме жазба;

      4) ВБК хаттамалары;

      5) объектілерді салудың және (немесе) реконструкциялаудың негізділігін растайтын құжаттар мен мәліметтер.

      10. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган ОМО өтінішхатының негізінде Қор қаражаты шегінде Тізбенің жобасын қалыптастырады.

      Тізбенің жобасы мыналардан:

      1) мыналар көрсетілген әрбір объект бойынша тізбенің жобасынан:

      жобаларды іске асыру мерзімдерінен;

      жобалау-сметалық құжаттаманың кешенді ведомстводан тыс сараптамасының оң қорытындылары бойынша жобалардың құны;

      2) ОМО аппараты басшысының немесе оны алмастыратын адамның қолы қойылған түсіндірме жазбадан тұрады.

      11. Қордың шотында қаражат жеткіліксіз болған жағдайлар туындаған кезде, Тізбе жобасына енгізу үшін объектілерді таңдауды Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде көзделген нәтижелілік, негізділік және тиімділік қағидаттарын ескере отырып, бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.

      12. РБК мақұлдаған Тізбе 5 (бес) жұмыс күні ішінде тиісті ОМО-ға, Қазынашылық комитетіне және Қаржы министрлігіне төлем құжаттарын қалыптастыру үшін жіберіледі және бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында орналастырылуға тиіс.

      13. Түсім кодтарына түскен арнаулы мемлекеттік қордың қаражаты "Заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес "Арнаулы мемлекеттік қорға" қайтарылған қайтарылған мүлікті өткізуден түсетін ақша" және "Қазақстан Республикасының заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы заңнамасына сәйкес "Арнаулы мемлекеттік қорға" басқарушы компанияның меншігіне не оның активтерді басқару жөніндегі қызметі нәтижесінде түскен өзге мүлікті өткізуден түсетін ақша" түсімдер кодтарына түскен арнаулы мемлекеттік қордың қаражаты активтерді қайтару жөніндегі уәкілетті органды қаржыландыру үшін де пайдаланылады.

      Активтерді қайтару жөніндегі уәкілетті органның өтінішхатын РБК осы тармақтың бірінші абзацына сәйкес түсімдердің 5 (бес) пайызынан аспайтын мөлшерде жылына бір рет қарайды.

      14. Қордың қаражаты мыналарға:

      1) жобалау-сметалық құжаттамаларды әзірлеуге;

      2) қажетті сараптамалардан өтуге;

      3) жер учаскелерін бөлуге байланысты шығыстарды қоспағанда, Тізбеге енгізу үшін мақұлданған әлеуметтік және экономикалық жобаларды іске асыруға жұмсалады.

      Қағидалардың осы тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында аударылған шығыстар тиісті бюджеттердің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      15. Қор қаражаты кешенді ведомстводан тыс сараптаманың оң қорытындысымен бекітілген жобалау-сметалық құжаттаманың құнына сәйкес мақұлданған Тізбеге енгізілген Әлеуметтік және экономикалық жобаларды толық көлемде іске асыруға жіберіледі.

      16. Қаржыландыру Қор қаражаты есебінен жүзеге асырылатын жобалар бойынша басқа көздер есебінен қаржыландыруға жол берілмейді.

      17. Қордың қаражаты РБК шешіміне және төлем шоты негізінде мақұлданған әлеуметтік және экономикалық жобалардың тізбесіне сәйкес ОМО-ның арнайы шотына аударылады.

      18. Қор қаражатын ЖУО-ның тиісті шоттарына аударуды ОМО қазынашылық органдарына РБК шешімімен және мақұлданған Тізбемен қоса төлеуге берілетін шот ұсыну жолымен "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы жүргізеді.

      19. ОМО және (немесе) ЖУО шотынан қаражат "Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 4 желтоқсандағы № 540 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9934 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 540 Қағидалар) сәйкес жұмсалады.

      20. Қор қаражатын ОМО және (немесе) ЖУО шоттарынан пайдалануға байланысты төлемдерді жүргізу Бюджет кодексінің 97-бабы 5-3-тармағына және № 540 Қағидалардың 6-тарауының 7-11-параграфтарына сәйкес жүзеге асырылады.

      21. Қор шотын және ОМО және (немесе) ЖУО шоттарын ашу және жабу тәртібі № 540 Қағидалардың 4-тарауы 3 және 8-параграфтарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.

      22. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мақұлдаған Тізбеге енгізілмеген жобаларды іске асыруға ОМО және (немесе) ЖУО шоттарынан қаражат жұмсауға жол берілмейді.

      23. ОМО және (немесе) ЖУО шотында мердігерлік жұмыстарды мемлекеттік сатып алу не аяқталған объектіні пайдалануға қабылдау қорытындылары бойынша қаражатты үнемдеу қалыптасқан кезде ОМО және (немесе) ЖУО бір ай мерзімде үнемдеу сомасын Қор шотына қайтаруды жүргізеді. Бұл ретте, ЖУО үнемдеу сомасын ОМО шотына қайтарады, ал ОМО өз кезегінде ЖУО үнемдеу сомасын қор шотына аударады.

3-тарау. Арнаулы мемлекеттік қор қаражатын пайдалану бойынша мониторингтеу тәртібі

      24. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган ай сайын 25-ші күнге дейін Қазынашылық органдарының ақпараттық жүйесі арқылы қор шотына қаражат түсімдерінің мониторингін жүргізеді.

      25. ЖУО тиісті объектіні салуға және (немесе) реконструкциялауға жұмыстарды мемлекеттік сатып алу туралы жасалған шарттың болмауы себебінен ОМО және (немесе) ЖУО шотына қаражат түскен сәттен бастап 6 (алты) ай ішінде пайдаланбаған кезде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган және (немесе) ОМО тиісінше, пайдаланылмаған қаражатты қордың шотына қайтару қажеттілігі туралы талапты ОМО және (немесе) ЖУО-ға жібереді.

      ОМО және (немесе) ЖУО бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның және (немесе) ОМО-ның тиісті талабын алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаражатты қор шотына қайтаруды жүргізеді. Бұл ретте, ЖУО пайдаланылмаған қаражатты ОМО шотына қайтарады, ал ОМО өз кезегінде пайдаланылмаған ЖУО қаражатын Қор шотына аударады.

  Арнаулы мемлекеттік қор
қаражатын пайдалану және
мониторингтеу қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Жобаға Әлеуметтік және экономикалық жобалар тізбесін енгізуге өтінішхат

      ОМО/ЖУО Арнаулы мемлекеттік қор (бұдан әрі – Қор) қаражатын пайдалану және мониторингтеу қағидаларына сәйкес жобаға _________________ ____________________________________________________________________

      (әлеуметтік және экономикалық жобалардың атауын көрсету)

      тізбесін енгізуді сұрайды

      Әлеуметтік/экономикалық жобаның негізгі сәйкестендіру сипаттамалары:

      1) сметалық құны _____________ мың теңге;

      2) _______________ № __________ техникалық-экономикалық негіздеменің/жобалау-сметалық құжаттаманың кешенді ведомстводан тыс сараптамасының оң қорытындысы;

      3) жасалған мемлекеттік сатып алу шарты бойынша құны _____ мың теңге;

      4) жобалық қуаттылығы _____________орын;

      5) қабаты ____;

      6) ауданы (жалпы, кабинеттер) _________ шаршы метр;

      7) орналасқан жері (мекенжайы) __________________________________;

      8) жер учаскесінің кадастрлық нөмірі ________________________;

      9) жер учаскесінің ауданы__________________________________.

      Инвестициялық жоба бойынша Қордан қаржыландырудың талап етілетін сомасы ______________________________ (сандармен және жазумен) мың теңге.

      Өтінішхатқа мынадай құжаттар қоса беріледі:

      жаңа объектілерді салуға арналған техникалық-экономикалық негіздемелердің (заңнамада көзделген жағдайларда) және жобалау-сметалық құжаттаманың ведомстводан тыс кешенді сараптамасының оң қорытындысы.

      Қосымша: ______________ парақта.

Орталық органның басшысы

__________________________________
(қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Мөр орны

Об утверждении Правил использования и мониторинга средств Специального государственного фонда

Приказ и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 29 сентября 2023 года № 1033. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 сентября 2023 года № 33486.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 32 Закона Республики Казахстан "О возврате государству незаконно приобретенных активов", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила использования и мониторинга средств Специального государственного фонда.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра финансов Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра финансов Республики Казахстан
Д. Темирбеков

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Исполняющий обязанности
Министра финансов
Республики Казахстан
от 29 сентября 2023 года № 1033

Правила использования и мониторинга средств Специального государственного фонда

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования и мониторинга средств Специального государственного фонда (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 32 Закона Республики Казахстан "О возврате государству незаконно приобретенных активов" и определяют порядок использования и мониторинга средств Специального государственного фонда.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) уполномоченный орган по возврату активов – ведомство органов прокуратуры Республики Казахстан по возврату активов;

      2) специальный государственный фонд (далее – Фонд) – контрольный счет наличности, открытый в центральном уполномоченном органе по исполнению бюджета в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан для зачисления поступлений и расходования денег с целью финансирования социальных, экономических проектов Республики Казахстан, а также расходов уполномоченного органа по возврату активов в порядке, определяемом законодательством Республики Казахстан;

      3) перечень социальных и экономических проектов (далее – Перечень) – список социальных и экономических проектов, одобренных республиканской бюджетной комиссией (далее – РБК) для дальнейшего финансирования за счет Фонда.

      4) специальный счет местного уполномоченного органа соответствующей сферы (далее – счет МУО) – контрольный счет наличности, предназначенный для учета операций, связанных с зачислением поступлений и расходованием средств Фонда в соответствии с законодательством Республики Казахстан по возврату государству незаконно приобретенных активов;

      5) специальный счет центрального государственного органа соответствующей сферы (далее – счет ЦГО) – контрольный счет наличности, предназначенный для учета операций, связанных с зачислением поступлений и расходованием средств Фонда в соответствии с законодательством Республики Казахстан по возврату государству незаконно приобретенных активов;

      3. Фонд формируется за счет неналоговых поступлений в соответствии со статьей 52-4 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс).

      4. Операции по поступлениям средств Фонда учитываются в соответствии с Единой бюджетной классификацией Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 "Некоторые вопросы Единой бюджетной классификации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9756).

Глава 2. Порядок использования средств Специального государственного фонда

      5. Распределение средств Фонда осуществляется согласно Перечню.

      6. Перечень формируется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на основании ходатайств центральных государственных органов соответствующей отрасли (далее – ЦГО) в соответствии с Правилами отбора и определения критериев социальных и экономических проектов, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 сентября 2023 года № 165 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 33471).

      7. ЦГО рассматривает представленные ходатайства местных уполномоченных органов (далее – МУО) в течение 5 (пяти) календарных дней со дня их поступления с приложением нижеуказанных документов.

      При предоставлении неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 7 настоящих Правил, либо несоответствия ходатайства МУО форме, установленной приложением 1 к настоящим Правилам, ЦГО осуществляет возврат ходатайства в МУО.

      Ходатайство ЦГО, составляется на основании предварительного перечня проектов (далее – Предварительный перечень).

      Ходатайство ЦГО составляется по поступившим ходатайствам от МУО, и ходатайству самого ЦГО, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – ходатайство) по каждому объекту с предоставлением:

      положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований (в случаях, предусмотренных законодательством) и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых объектов, выданных в соответствии с требованиями Правил проведения комплексной вневедомственной экспертизы, утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10722) (далее – Правила № 299);

      разработка необходимой документации по бюджетным инвестициям осуществляется в соответствии с Правилами разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года №129 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9938).

      8. ЦГО на основании Предварительного перечня формирует ходатайство ЦГО, для представления в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

      9. Проект ходатайства ЦГО рассматривается ведомственной бюджетной комиссией (далее – ВБК) в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня внесения на рассмотрение.

      Одобренное ВБК ходатайство ЦГО (в разрезе регионов и объектов) в течение 3 (трех) рабочих дней направляется в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию для вынесения на рассмотрение РБК посредством системы электронного документооборота с приложением:

      1) списка объектов с указанием:

      сроков реализации проектов;

      стоимости проектов по положительным заключениям комплексной вневедомственной экспертизы проектно-сметной документации;

      2) документов, указанных в пункте 7 настоящих Правил;

      3) пояснительной записки за подписью руководителя аппарата ЦГО или лица, его заменяющего;

      4) протокола ВБК;

      5) документы и сведения, подтверждающие обоснованность строительства и (или) реконструкции объектов.

      10. Уполномоченный орган по бюджетному планированию на основании ходатайства ЦГО формирует проект Перечня в пределах средств Фонда.

      Проект перечня состоит из:

      1) проекта перечня по каждому объекту с указанием:

      сроков реализации проектов;

      стоимости проектов по положительным заключениям комплексной вневедомственной экспертизы проектно-сметной документации.

      2) пояснительной записки за подписью руководителя аппарата ЦГО или лица, его заменяющего.

      11. При возникновении случаев недостаточности средств на счете Фонда, выбор объектов для включения в проект Перечня производится уполномоченным органом по бюджетному планированию с учетом принципов результативности, обоснованности и эффективности, предусмотренных Бюджетным кодексом Республики Казахстан.

      12. Одобренный РБК Перечень в течение 5 (пяти) рабочих дней направляется в соответствующие ЦГО, Комитет казначейства и Министерство финансов для формирования платежных документов, и подлежит размещению на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа по бюджетному планированию.

      13. Средства специального государственного фонда, поступившие на коды поступлений "Деньги, в том числе от реализации имущества, возвращенного в соответствии с Законом Республики Казахстан "О возврате государству незаконно приобретенных активов" в Специальный государственный фонд" и "Деньги от реализации иного имущества, поступившего в собственность управляющей компании либо в результате ее деятельности по управлению активами в соответствии с законодательством Республики Казахстан о возврате государству незаконно приобретенных активов" в Специальный государственный фонд" также используются для финансирования уполномоченного органа по возврату активов.

      Ходатайство уполномоченного органа по возврату активов рассматривается РБК 1 (один) раз в год в размере не более 5 (пяти) процентов от поступлений в соответствии с 1 абзацем настоящего пункта.

      14. Средства Фонда расходуются на реализацию социальных и экономических проектов, одобренных для включения в Перечень, за исключением расходов, связанных с:

      1) разработкой проектно-сметных документаций;

      2) прохождением необходимых экспертиз;

      3) выделением земельных участков.

      Расходы, перечисленные в подпунктах 1), 2) и 3) настоящего пункта Правил, осуществляются за счет средств соответствующих бюджетов.

      15. Средства Фонда направляются на реализацию социальных и экономических проектов, включенных в одобренный Перечень, в полном объеме в соответствии со стоимостью утвержденной проектно-сметной документации с положительным заключением комплексной вневедомственной экспертизы.

      16. По проектам, финансирование которых осуществляется за счет средств Фонда, финансирование за счет других источников не допускается.

      17. Средства Фонда перечисляются на специальный счет ЦГО в соответствии с решением РБК и одобренного Перечня социальных и экономических проектов на основании счета к оплате.

      18. Перечисление средств Фонда на соответствующие счета МУО производится ЦГО посредством информационной системы "Казначейство-клиент", путем предоставления в органы казначейства счета к оплате с приложением решения РБК и одобренного Перечня.

      19. Средства со счета ЦГО и (или) МУО расходуются в соответствии с приказом Министра финансов Республики Казахстан от 4 декабря 2014 года № 540 "Об утверждении Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9934) (далее – Правила № 540).

      20. Проведение платежей, связанных с использованием средств Фонда со счетов ЦГО и (или) МУО, осуществляется в соответствии с пунктом 5-3 статьи 97 Бюджетного кодекса и с параграфами 7-11 главы 6 Правил № 540.

      21. Порядок открытия и закрытия счета Фонда и счетов ЦГО и (или) МУО осуществляется в соответствии с требованиями параграфов 3 и 8 главы 4 Правил № 540.

      22. Не допускается расходование средств со счетов ЦГО и (или) МУО на реализацию проектов, не включенных в одобренный уполномоченным органом по бюджетному планированию Перечень.

      23. При образовании на счете ЦГО и (или) МУО экономии средств по итогам государственных закупок подрядных работ либо приемки завершенного объекта в эксплуатацию, ЦГО и (или) МУО в месячный срок производит возврат суммы экономии на счет Фонда. При этом, МУО производит возврат суммы экономии на счет ЦГО, а ЦГО в свою очередь перечисляет сумму экономии МУО на счет Фонда.

Глава 3. Порядок мониторинга использования средств Специального государственного фонда

      24. Уполномоченный орган по исполнению бюджета ежемесячно до 25-го числа проводит мониторинг поступлений средств на счет Фонда посредством информационной системы органов казначейства.

      25. При неиспользовании ЦГО и (или) МУО в течение 6 (шести) месяцев с момента поступления средств на счет ЦГО и (или) МУО по причине отсутствия заключенного договора о государственных закупках работ на строительство и (или) реконструкцию соответствующего объекта, уполномоченный орган по исполнению бюджета и (или) ЦГО направляет требование в ЦГО и (или) МУО, соответственно, о необходимости возврата в месячный срок неиспользуемых средств на счет Фонда.

      ЦГО и (или) МУО в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня получения соответствующего требования уполномоченного органа по исполнению бюджета и (или) ЦГО производит возврат средств на счет Фонда. При этом, МУО производит возврат неиспользуемых средств на счет ЦГО, а ЦГО в свою очередь перечисляет неиспользованные средства МУО на счет Фонда.

  Приложение 1
к Правилам использования
и мониторинга средств Специального
государственного фонда
  Форма

Ходатайство на включение в проект Перечня социальных и экономических проектов

      В соответствии с Правилам использования и мониторинга средств Специального государственного фонда (далее – Фонд) ЦГО/МУО __________ просит включить в проект Перечня

      _____________________________________________________

      (указать наименование социальных и экономических проектов)

      Основные идентификационные характеристики социального/экономического проекта:

      1) сметная стоимость ________ тысяч тенге;

      2) положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономического обоснования/проектно-сметной документации от _______________ №__________;

      3) стоимость по заключенному договору государственных закупок ________ тысяч тенге;

      4) проектная мощность _______ мест;

      5) этажность ____;

      6) площадь (общая, кабинетов) ____ квадратных метров;

      7) месторасположение (адрес) __________________________________;

      8) кадастровый номер земельного участка ________________________;

      9) площадь земельного участка __________________________________.

      Требуемая сумма финансирования из Фонда по инвестиционному проекту

      ______________________________ (цифрами и прописью) тысяч тенге.

      К ходатайству прилагаются следующие документы:

      положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономического обоснования (в случаях, предусмотренных законодательством) и проектно-сметная документации, предназначенных для строительства новых объектов.

      Приложение: на ______ листах.

Руководитель государственного органа

_______________________
(подпись, фамилия, имя,
отчество (при его наличии)

      Место печати