"Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттардың түрлерін, білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың нысандарын және оларды есепке алу мен беру қағидаларын, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың мазмұнына қойылатын негізгі талаптарды және оларды есепке алу мен беру қағидаларын әзірлеу және бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 10 ақпандағы № 47 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2024 жылғы 27 наурыздағы № 128 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 1 сәуірде № 34201 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттардың түрлерін, білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың нысандарын және оларды есепке алу мен беру қағидаларын, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың мазмұнына қойылатын негізгі талаптарды және оларды есепке алу мен беру қағидаларын әзірлеу және бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 10 ақпандағы № 47 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 31894 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 19 тамыздағы № 580 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 15) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      1-тармақ мынадай мазмұндағы 18) тармақшамен толықтырылсын:

      "18) осы бұйрыққа 18-қосымшаға сәйкес "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттарды беру қағидаларында:

      4-қосымшаның реттік нөмір 7-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін;
2) Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мерекелік күндерден басқа дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліссіз, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсету кезекші бөлімдері дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін.
Құжаттарды қабылдау көрсетілетін қызмет алушының таңдауы бойынша "электронды" кезек тәртібінде не жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электронды үкімет" веб-порталы арқылы электронды кезекті броньдау жолымен жүзеге асырылады;
3) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің интернет-ресурсында;
2) Мемлекеттік корпорацияның: www.gov4c.kz интернет-ресурсында;
3) www.egov.kz порталында.

  ";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың мазмұнына қойылатын негізгі талаптарды және оларды есепке алу мен беру қағидаларында:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттың әрбір түрі үшін серия мен реттік нөмірлеуді белгілейді.

      Білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың мынадай сериялары бар:

      1) бакалавр дәрежесі берілетін жоғары білім туралы диплом – BD;

      2) біліктілік берілетін жоғары білім туралы диплом – BQ;

      3) магистр дәрежесі берілетін жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы диплом – MD;

      4) іскерлік әкімшілік жүргізу магистрі дәрежесі берілетін жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы диплом – МВA;

      5) іскерлік әкімшілік жүргізу докторы дәрежесі берілетін жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы диплом – DВA;

      6) магистр дипломына куәлік – СМD;

      7) педагогикалық қайта даярлау туралы сертификат – СРR;

      8) философия докторы (PhD) дәрежесі берілетін жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы диплом – PhD;

      9) бейіні бойынша доктор дәрежесі берілетін жоғары оқу орынан кейінгі білім туралы диплом – PD.

      Білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттың әр түрін нөмірлеу арнайы қызметті қолдану арқылы жасалады.

      Білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттың нөмірлерін қалыптастыру ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті органның ақпараттық жүйесіне енгізілген білім алушылар туралы ақпарат негізінде жүзеге асырылады.

      Білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың нөмірлерін және QR кодтарын жасау бойынша жұмысты жүзеге асыру үшін әрбір ЖЖОКБҰ-да жауапты тұлғалар үшін есептік жазба жасау арқылы арнайы сервиске қол жеткізу қамтамасыз етіледі.

      Бұл ретте білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың нөмірлерін және QR кодтарын жасауға жауапты тұлғалар ЖЖОКБҰ басшысының бұйрығымен тағайындалады.

      Білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттардың нөмірлерін және QR кодтарын қалыптастыруға бақылауды жүзеге асыру ЖЖОКБҰ басшысына жүктеледі.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 18-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ғылым және жоғары білім министрі
С. Нурбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Ғылым және жоғары
білім министрі
2024 жылғы 27 наурыздағы
№ 128 бұйрығына
қосымша
Қазақстан Республикасы
Ғылым және жоғары
білім министрінің
2023 жылғы 10 ақпандағы
№ 47 бұйрығына
18-қосымша

"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидалар "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайды.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызметін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      4. Көрсетілетін қызметті алушы жеке тұлғалар болып табылады.

      5. Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттардағы мәліметтерді өзектендіру (түзету) үшін негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің және көрсетілетін қызметті берушінің атауларын, мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдерін, мерзімін, нысанын және нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті ұсынудың ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтер осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде (бұдан әрі – Тізбе) келтірілген.

      7. Көрсетілетін қызметті беруші білім туралы құжатта көрсетілген мәліметтерді тексеруді жүзеге асырады, мәліметтерді мұрағат материалдарының деректерімен салыстырады.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйесіне өзгеріс енгізу арқылы техникалық қателерді түзетуді жүзеге асырады.

      9. Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру Тізбеге сәйкес нысан бойынша www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы өтінішті жолдаған кезде "жеке кабинетте" мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе автоматты түрде көрсетіледі.

      11. Көрсетілетін қызметті алушы Тізбенің 8-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған, сондай-ақ қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес өтініш қабылдаудан дәлелді бас тарту туралы хабарлама жіберіледі.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызмет сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      13. Қазақстан Республикасының ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті органы Қағидалар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушілерге, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығына осы Қағидаларға енгізілген өзгерістер мен толықтырулар туралы хабарлайды.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      14. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жолдайды.

      Бұл ретте Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі 91-бабының 4-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші, әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын қолайлы әкімшілік акт қабылдаса, әкімшілік әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағымды жолдамауға құқылы.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.

  "Жоғары және жоғары оқу
орнынан кейінгі білім туралы
құжаттар туралы мәліметтерді
өзектендіру (түзету)"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына
1-қосымша
____________________________
/ тегі, аты, әкесінің аты (бар
болса) жоғары және (немесе)
жоғары оқу орнынан кейінгі
білім беру ұйымының (бұдан әрі
– ЖЖОКБҰ) басшысы толық/
____________________________
/ тегі, аты, әкесінің аты (бар
болса) толық/
____________________________
/ тегі, аты, әкесінің аты өзгерген
  кезде (бар болса)/
____________________________
/ көрсетілетін қызметті
алушының байланыс деректері /
____________________________
/ ЖЖОКБҰ аяқталған жылы /
____________________________
мамандығы (білім беру
бағдарламасы) бойынша
____________________________
/ мамандықтың (білім беру
бағдарламасының)атауы/
____________________________
____________________________
/ ЖЖОКБҰ атауы және
мекенжайы, өзгерген кезде /
____________________________
/ жоғары және жоғары оқу
орнынан кейінгі білім туралы
құжаттың сериясы мен нөмірі /
____________________________
Үлгі

Өтініш

      Сізден жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттар туралы

      мәліметтерді өзектендіруді (түзетуді) сұраймын

      __________________________________________________________________________

      / себебін көрсету /

      _________________________________________________________________________.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған "Дербес деректер және оларды қорғау туралы"

      Қазақстан Республикасының Заңымен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді

      пайдалануға келісемін.

      20___жылғы "______"_________________ ___________________ /қол/

  "Жоғары және жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
туралы құжаттардың
мәліметтерін өзектендіру
(түзету)" мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
2-қосымша

"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы: "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардың мәліметтерін өзектендіру (түзету)"

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

"электрондық үкіметтің" веб-порталы: www.egov.kz

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

15 (он бес) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электронды (ішінара автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттардағы өзектендірілген мәліметтер

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

www.egov.kz порталы арқылы – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет құжаттар тізбесі

- электронды цифрлық қолтаңбамен куәландырылған немесе порталдың есептік жазбасына көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы ұсынған, абоненттік нөмірі қосылған және тіркелген кезде, бір рет қолданылатын парольмен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы осы Қағидалардың 1-қосымшаға сәйкес ЖЖОКБҰ басшысының атына өтініш.
- білім туралы құжаттың электронды көшірмесі.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;
2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынған құжаттарының осы қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы электронды цифрлық қолтаңбамен куәландырылған немесе порталдың есептік жазбасына көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы ұсынған, абоненттік нөмірі қосылған және тіркелген кезде, бір реттік пароль пайдаланылған жағдайда мемлекеттік қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде алады.
Цифрлық құжаттар сервисі мобильдік қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде авторизацияланған субъектілер үшін қолжетімді.
Субъекті мобильдік қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде қолжетімді әдістермен авторизациялаудан өтеді, бұдан әрі "Цифрлық құжаттар" бөлімінде одан әрі пайдалану үшін қажетті құжатты қарайды.

  "Жоғары және жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
туралы құжаттардың
мәліметтерін өзектендіру
(түзету)" мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
3-қосымша

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру туралы құжаттардағы мәліметтерді өзектендіруге (түзетуге) өтініш қабылдаудан дәлелді бас тарту туралы хабарлама

      Өтініштің бірегей № __________________ Күні __________________

      Бас тартуға негіздеме:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (заңның баптарына сілтемесі бар дәлелді бас тарту мәтіні)

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы"

      Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз жеткізгіштегі

      құжатпен бірдей.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра науки и высшего образования Республики Казахстан от 10 февраля 2023 года № 47 "Об утверждении видов документов о высшем и (или) послевузовском образовании, формы документов о высшем и (или) послевузовском образовании государственного образца и правил их учета и выдачи, основных требований к содержанию документов о высшем и (или) послевузовском образовании собственного образца и правил их учета и выдачи"

Приказ Министра науки и высшего образования Республики Казахстан от 27 марта 2024 года № 128. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 апреля 2024 года № 34201

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра науки и высшего образования от 10 февраля 2023 года № 47 "Об утверждении видов документов о высшем и (или) послевузовском образовании, формы документов о высшем и (или) послевузовском образовании государственного образца и правил их учета и выдачи, основных требований к содержанию документов о высшем и (или) послевузовском образовании собственного образца и правил их учета и выдачи" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 31894) следующее изменение и дополнение:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 15) пункта 15 Положения о Министерстве науки и высшего образования Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 августа 2022 года № 580 "О некоторых вопросах Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      пункт 1 дополнить подпунктом 18) следующего содержания:

      "18) Правила оказания государственной услуги "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования" согласно приложению 18 к настоящему приказу.";

      в Правилах выдачи документов о высшем и (или) послевузовском образовании государственного образца, утвержденных указанным приказом:

      в приложении 4 строку порядковый номер 7, изложить в следующей редакции:

      "

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) канцелярии услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан;
2) Государственной корпорации: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, без перерыва на обед, за исключением выходных и праздничных дней, дежурные отделы обслуживания населения Государственной корпорации с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов и в субботу с 9.00 до 13.00 часов кроме праздничных и выходных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
Прием документов осуществляется по выбору услугополучателя в порядке "электронной очереди", либо путем бронирования электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства" без ускоренного обслуживания;
3) портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсе Министерства науки и высшего образования;
2) интернет-ресурсе Государственной корпорации: www.gov4c.kz;
3) портале: www.egov.kz.

      ";

      в Основных требованиях к содержанию документов о высшем и (или) послевузовском образовании собственного образца и правил учета и выдачи, утвержденных указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Министерством науки и высшего образования Республики Казахстан устанавливается серия и нумерация для каждого вида документа об образовании собственного образца.

      Документы об образовании собственного образца имеют следующие серии:

      1) диплом о высшем образовании с присуждением степени бакалавра – BD;

      2) диплом о высшем образовании с присвоением квалификации – BQ;

      3) диплом о послевузовском образовании с присуждением степени магистра – MD;

      4) диплом о послевузовском образовании с присуждением степени магистра делового администрирования – МВA;

      5) диплом о послевузовском образовании с присуждением степени доктора делового администрирования – DВA;

      6) свидетельство к диплому магистра – СMD;

      7) сертификат о педагогической переподготовке – СРR;

      8) диплом о послевузовском образовании с присуждением степени доктора философии (PhD) – PhD;

      9) диплом о послевузовском образовании с присуждением степени доктора по профилю – PD.

      Нумерация для каждого вида документа об образовании собственного образца генерируется c использованием специального сервиса.

      Генерация номеров документов об образовании собственного образца осуществляется на основании сведений об обучающихся, внесенных в информационную систему уполномоченного органа в области науки и высшего образования.

      Для осуществления работы по генерации номеров документов об образовании собственного образца и QR кодов обеспечивается доступ к специальному сервису созданием учетной записи для ответственных лиц в каждой ОВПО.

      При этом ответственные лица за генерацию номеров документов об образовании собственного образца и QR кодов назначаются приказом руководителя ОВПО.

      Осуществление контроля за генерацию номеров документов об образовании собственного образца и QR кодов возлагается на руководителя ОВПО.";

      дополнить приложением 18 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету высшего и послевузовского образования Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра науки и высшего образования Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр науки
и высшего образования
Республики Казахстан
С. Нурбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр науки
и высшего образования
Республики Казахстан
от 27 марта 2024 года № 128
  Приложение 18 к приказу
Министра науки
и высшего образования
Республики Казахстан
от 10 февраля 2023 года № 47

Правила оказания государственной услуги "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования" (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее - Закон).

      2. Настоящие Правила определяют порядок оказания государственной услуги "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования".

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      3. Государственная услуга "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования" оказывается организациями высшего и (или) послевузовского образования (далее – услугодатель).

      4. Услугополучателем является физические лица.

      5. Основанием для актуализации (корректировки) сведений о документах об образовании является заявление услугополучателя по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      6. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги включающий наименование государственной услуги и услугодателя, способы предоставления, сроки, форму и результат оказания государственной услуги, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в Перечне основных требований оказания государственной услуги "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования" (далее - Перечень), согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      7. Услугодатель осуществляет проверку сведений, указанных в заявлении услугополучателя, сверяет сведения с данными архивных материалов.

      8. Услугодатель осуществляет исправление технических ошибок посредством внесения изменения в информационную систему Услугодателя.

      9. Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, по форме согласно Перечню.

      10. При направлении услугополучателем заявления в "личном кабинете" автоматически отображается статус о принятии запроса на оказание государственной услуги.

      11. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов предусмотренному пунктом 8 Перечня, а также документов с истекшим сроком действия направляется уведомление о мотивированном отказе в приеме заявления, согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      12. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона.

      13. Уполномоченный орган в области науки и высшего образования Республики Казахстан в течение трех рабочих дней с даты утверждения или изменения Правил извещает услугодателей, оператора информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", а также Единый контакт-центр, о внесенных изменениях и дополнениях в настоящие Правила.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг

      14. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом, в соответствии с пунктом 4 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан услугодатель, должностное лицо, чьи административный акт, административное действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет благоприятный административный акт, совершит административное действие, полностью удовлетворяющие требования, указанные в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Актуализация (корректировка)
сведений о документах
об образовании высшего
и послевузовского образования"
____________________________
/фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
руководитель организации
высшего и (или)
послевузовского образования
(далее - ОВПО) полностью/
от _________________________
/фамилия, имя, отчество
(при его наличии) полностью/
____________________________
/при изменении фамилии,
имени, отчества
(при его наличии)/
____________________________
/контактные данные
услугополучателя/
____________________________
/год окончания ОВПО/
____________________________
по специальности
(образовательной программе)
____________________________
/наименование специальности
(образовательной программы)/
____________________________
/наименование и адрес ОВПО,
при изменении/
____________________________
/номер и серия документа
об образовании высшего
и послевузовского образования/
____________________________
  Форма

Заявление

      Прошу Вас актуализировать (корректировка) сведения о документах
об образовании высшего и послевузовского образования в связи с
___________________________________________ /указать причину/
___________________________________________________________
Согласен(а) на использование сведений, составляющих охраняемую
Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите"
тайну, содержащихся в информационных системах.
"______" ____________ 20___года
_____________________ /подпись/

  Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Актуализация (корректировка)
сведений о документах
об образовании высшего
и послевузовского образования"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги
"Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования"

Наименование государственной услуги: "Актуализация (корректировка) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования"

1

Наименование услугодателя

Организации высшего и (или) послевузовского образования (далее – ОВПО)

2

Способы предоставления государственной услуги

веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.

3

Срок оказания государственной услуги

15 (пятнадцать) рабочих дней

4

Форма оказания государственной услуги

электронная (частично автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

актуализированные сведения о документах об образовании высшего и послевузовского образования

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении после окончания рабочего времени, воскресенья и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем)

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

- заявление в форме электронного документа на имя руководителя ОВПО согласно приложению 1 к Правилам, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя или удостоверенным одноразовым паролем, при регистрации и подключении абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала;
- электронная копия документа об образовании.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписи или использования одноразового пароля, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала.
Услугополучатель получает информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.
Сервис цифровых документов доступен для субъектов, авторизованных в мобильном приложении и информационных системах пользователей.
Субъект проходит авторизацию методами доступными в мобильном приложении и информационных системах пользователей, далее в разделе "Цифровые документы" просматривает необходимый документ для дальнейшего использования.

  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Актуализация (корректировка)
сведений о документах
об образовании высшего
и послевузовского образования"

Уведомление о мотивированном отказе в приеме заявления на актуализацию
(корректировке) сведений о документах об образовании высшего и послевузовского образования
№ __________________ Дата __________________

      Основание для отказа:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
(текст мотивированного отказа со ссылками на статьи закона)
Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан
"Об электронном документе и электронной цифровой подписи" равнозначен
документу на бумажном носителе.