"Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 14 қарашадағы № 494 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 17 шілдедегі № 456 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 18 шілдеде № 34760 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.09.2024 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 14 қарашадағы № 494 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9892 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізiлсiн:

      бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау қағидалары бекiтiлсiн.";

      бұйрықтың 3-тармағының бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2024 жылғы 1 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
М. Такиев

  Қазақстан Реcпубликасының
Қаржы министрі
2024 жылғы 17 шілдедегі
№ 456 Бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 14 қарашадағы
№ 494 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 26-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау тәртібін айқындайды.

      Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасы (бұдан әрi – Бюджеттiк сыныптама) сыныптама объектiлерiне топтамалық кодтар бере отырып, функционалдық, ведомстволық және экономикалық сипаттамалар бойынша бюджет түсімдерін және шығыстарын топтастыру болып табылады және бюджеттiк сыныптама Қазақстан Республикасының заңнамалық актiлерiнiң, Қазақстан Республикасының Президентi жарлықтарының, Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның және облыстық маңызы бар қаланың шешімдері негiзiнде жасалады.

      Бюджет кодексінің 27-бабына сәйкес Бюджеттiк сыныптама мыналарды:

      бюджет түсiмдерінің сыныптамасын;

      бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасын;

      бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын қамтиды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар қолданылады:

      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - Жүйе) - бюджет түсімдері мен шығыстарының жаңа түрлерін енгізу, қолданыстағы түрлерін алып тастау немесе өзгерту процестері автоматтандырылатын электрондық түрдегі Бюджеттік сыныптаманы жүргізуге арналған ақпараттық жүйе;

      2) сыныптамалық код - түсiмдердiң, бюджет шығыстарының әрбiр түрi және бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бойынша, олардың белгiлi бiр сипаттамалары бойынша, түсiмдер сыныптамасының, шығыстардың функционалдық және экономикалық сыныптамасының деңгейлерi бойынша жеке бекiтiлетiн цифрлық белгi (топтамалық код).

      3. Бюджеттік сыныптама Жүйеде жүргізіледі.

2-тарау. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы

      4. Барлық деңгейдегi бюджеттер түсiмдерiнiң белгiлi бiр сипаттамалар бойынша осы Қағидалардың 2-тармағының 2) тармақшамен салықтарды, төлемдердi және бюджетке түсетiн басқа да түсiмдердi белгiлейтiн Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiмен көзделген топтамасы бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы болып табылады.

      Бюджет түсiмдерi сыныптамасының топтамасы мыналардан тұрады:

      түсiмдердiң экономикалық белгiлерi бойынша топтамасын бiлдiретiн санаттар. Санаттың сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;

      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша топтайтын сыныптар. Сыныптың сыныптамалық код 2 белгiден тұрады;

      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша неғұрлым егжей-тегжейлi топтайтын кіші сыныптар. Кіші сыныптың сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;

      төлем түрiн немесе бюджетке түсетiн түсiмдерді айқындайтын ерекшелiктер. Ерекшеліктің сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.

      5. Түсiмдердiң әрбiр түрiнiң түсiмдер сыныптамасының барлық деңгейлерiнiң кодтарынан қалыптасатын алты таңбалы коды болады.

      Бюджет түсімдерінің алуан түрлерi үшiн бiрдей алты таңбалы кодтарды белгiлеуге жол берiлмейдi.

      6. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы мынадай негiзгi санаттарды қамтиды:

      1) 1 "Салықтық түсiмдер";

      2) 2 "Салықтық емес түсiмдер";

      3) 3 "Негiзгi капиталды сатудан түсетiн түсiмдер";

      4) 4 "Трансферттердің түсiмдері";

      5) 5 "Бюджеттiк кредиттердi өтеу";

      6) 6 "Мемлекеттiң қаржы активтерiн сатудан түсетiн түсiмдер";

      7) 7 "Қарыздар түсiмi";

      8) 8 "Бюджет қаражатының пайдаланылатын қалдықтары".

      7. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.

3-тарау. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы

      8. Бюджет кодексінің 29-бабына сәйкес функционалдық және ведомстволық белгілер бойынша бюджеттік қаражаттың жұмсалу бағыттарын айқындайтын, мемлекет функцияларының орындалуын, Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын іске асыруды көрсететін барлық деңгейлердегі бюджеттер шығыстарының топтамасы бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы болып табылады.

      Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасының топтамасы мынадай деңгейлерден тұрады:

      функционалдық топтар;

      функционалдық кіші топтар;

      бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi;

      бюджеттiк бағдарламалар (кiшi бағдарламалар).

      9. Функционалдық топ елдiң стратегиялық даму басымдықтарына сәйкес келетiн және олардың әрқайсысының айқын мақсатын көрсететiн елдiң негiзгi даму бағыттарын көрсетедi. Функционалдық топтың сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.

      Мемлекеттiк басқару органдары орындайтын функцияларға байланысты бюджет шығыстары мынадай функционалдық топтар бойынша сыныпталады:

      1) 01 "Жалпы сипаттағы мемлекеттiк қызметтер";

      2) 02 "Қорғаныс";

      3) 03 "Қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік, құқықтық, сот, қылмыстық-атқару қызметі";

      4) 04 "Бiлiм беру";

      5) 05 "Денсаулық сақтау";

      6) 06 "Әлеуметтiк көмек және әлеуметтiк қамсыздандыру";

      7) 07 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық";

      8) 08 "Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңiстiк";

      9) 09 "Отын-энергетика кешені және жер қойнауын пайдалану";

      10) 10 "Ауыл, cу, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесiн қорғау, жер қатынастары";

      11) 11 "Өнеркәсiп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметi";

      12) 12 "Көлiк және коммуникация";

      13) 13 "Басқалар";

      14) 14 "Борышқа қызмет көрсету";

      15) 15 "Трансферттер";

      16) 16 "Қарыздарды өтеу".

      10. Функционалдық кіші топ функционалдық топ ішіндегі ел дамуының әрбір стратегиялық басымдығы бойынша міндеттер топтарын нақтылайды. Функционалдық кіші топтың сыныптамалық коды 1 белгіден тұрады.

      11. Бюджет кодексінің 31-бабына сәйкес бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi жүктелген функциялар мен өкiлеттiктерге сай айқындалады.

      Орталық атқарушы және өзге орталық мемлекеттік органдар республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері болып табылады, ал жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтетiн жергiлiктi мемлекеттiк басқарудың базалық құрылымына және тиісті мәслихат бекітетін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікті басқару схемасына сүйене отырып, айқындалады.

      Бюджеттiк бағдарламалардың әрбiр әкiмшiсiне жеке сыныптамалық коды берiледi, ол 3 белгiден тұрады.

      12. Мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы мемлекеттік органның даму жоспарында айқындалған мақсаттармен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті даму жоспарында айқындалған мақсаттармен, нысаналы индикаторлармен не мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан жергілікті бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Бюджеттік бағдарлама сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады.

      13. Атаулары бiрдей, оның iшiнде бөлiнетiн бюджеттiк бағдарламаларды орындау кезiнде пайдаланылатын және бiрнеше бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiне бекiтiлген бюджеттiк бағдарламалардың да кодтары бiр және 100-ден бастап 199-ға дейiнгi кодтар бойынша сыныпталады.

      14. Бюджеттік кіші бағдарлама мемлекеттік органның даму жоспарының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсатына және (немесе) бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесіне қол жеткізуге бағытталған бюджет қаражатын жұмсаудың нақты бағыттарын ашады және бюджеттік бағдарламаның функционалдық тобында, функционалдық кіші тобында бекітіледі.

      Әртүрлі көздер есебінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар үшін бюджеттік кіші бағдарлама қаржыландыру көздерінің әрқайсысы үшін бөлінеді.

      Бюджеттiк кiшi бағдарламалардың 001-ден 999-ғa дейiнгi сыныптамалық коды болады. Бiрнеше әкiмшiлерге бекiтiлген аттас бюджеттiк кiшi бағдарламалар 001-ден 099 аралығындағы кодтар бойынша жiктеледi.

      Кiшi бағдарлама болмаған жағдайда, 000 сыныптамалық коды көрсетiледi.

      Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) 3 (үш) жылдан аз уақыт жабық коды пайдаланылмайды.

      15. Функционалдық топ, функционалдық кiшi топ, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi, бюджеттiк бағдарлама және кiшi бағдарлама кодтарынан тұратын әрбiр он екi таңбалы код бюджет шығыстарының барлық функционалдық сыныптамасының бiрегейі болып табылады.

      16. Бюджет кодексінің 33-бабына сәйкес бюджеттiк бағдарламалар мыналарға бөлiнеді:

      1) мазмұнына байланысты мыналарға:

      мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттiк қызметтердi көрсету;

      трансферттер мен бюджеттiк субсидиялар беру;

      бюджеттік кредиттерді беру;

      бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыру;

      күрделi шығыстарды жүзеге асыру;

      мемлекет мiндеттемелерiн орындау;

      нысаналы салым салу;

      нысаналы аударым;

      нысаналы жарна.

      Мемлекеттік органның даму жоспарының немесе облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсатына, бірыңғай түпкілікті нәтижеге қол жеткізу үшін мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету, күрделі шығыстарды жүзеге асыру, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру, трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру бойынша шығындар, көрсетілген шығындарды жекелеген кіші бағдарламаларға бөле отырып, бір бюджеттік бағдарламаға біріктірілуі мүмкін;

      2) мемлекеттiк басқару деңгейiне қарай мыналарға:

      республикалық бюджет құрамында бекітілетін республикалық;

      облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қалалар, астана бюджеттері құрамында бекітілетін облыстық, республикалық маңызы бар қалалар, астана;

      аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет құрамында бекітілетін аудандық (қалалық);

      республикалық маңызы бар қалалар, астана, облыстық маңызы бар қала бюджеттері құрамында бекітілетін қаладағы ауданның бюджеттік бағдарламалары;

      аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттері құрамында бекітілетін аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары болып бөлінеді;

      аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеті немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет құрамында бекітілетін аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары, аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттері құрамында бекітілетін аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары болып бөлінеді.

      Облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандық (қалалық) бюджеттік бағдарламалар, сондай-ақ қаладағы ауданның бюджеттік бағдарламалары және аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары жергілікті бюджеттік бағдарламалар болып табылады.

      3) iске асыру тәсiлiне қарай мыналарға:

      бiр әкiмшi iске асыратын жеке бюджеттiк бағдарламалар;

      белгiлi бiр бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк бағдарламаларының құрамында бекiтiлетiн және бюджеттiк бағдарламалардың түрлi әкiмшiлерi арасында ағымдағы қаржы жылы iшiнде бөлiнуге тиiс бөлiнетiн бюджеттiк бағдарламалар болып бөлiнедi.

      Бұдан басқа, бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бірыңғай бюджеттік сыныптаманың құрамында тиісті белгі (код) беріле отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) және бюджеттік даму бағдарламаларына (кіші бағдарламаларға) бөлінеді.

      Бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджет шығыстары бюджеттік даму бағдарламаларына (кіші бағдарламаларға) жатады. Бюджеттің қалған шығыстары ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) жатады.

      17. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.

4-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

      18. Бюджет кодексінің 30-бабына сәйкес бюджеттiк бағдарламаларды iске асыру үшiн мемлекеттiк мекемелер жүзеге асыратын операцияларды көрсететін экономикалық сипаттамалар бойынша бюджет шығыстарын топтастыру бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы болып табылады.

      Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын топтастыру мыналардан тұрады:

      шығыстарды экономикалық белгiлерi бойынша топтастыратын санаттар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;

      шығыстарды мемлекеттiк мекемелер жүргiзетiн операциялардың негiзгi түрлерi бойынша топтастыратын сыныптар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;

      шығыстарды мемлекеттiк мекемелер жүргiзетiн операциялардың негiзгi түрлерi бойынша барынша егжей-тегжейлi топтастыратын кіші сыныптар. Сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады.

      19. Ерекшелiктердiң сыныптамалық кодтары шығыстардың экономикалық сыныптамасының жоғары тұрған деңгейлерiнiң сыныптамалық кодтарынан бөлек қолдануға рұқсат етіледі және әртүрлi санаттарда, сыныптарда, кіші сыныптарда қайталанбауға тиiс.

      20. Экономикалық сыныптама мынадай санаттардан тұрады:

      1) 1 "Ағымдағы шығындар" мемлекеттiк мекемелердiң өз функцияларын жүзеге асыруына байланысты шығындары;

      2) 2 "Күрделi шығындар" негiзгi капиталды құруға, қалпына келтiруге немесе сатып алуға байланысты шығындарды көрсетуге арналған;

      3) 3 "Бюджеттiк кредиттер" қайтарымды, мерзiмдi және ақылы негiзде бюджеттен бөлiнетiн ақшаны көрсетуге арналған;

      4) 4 "Қаржы активтерiн сатып алу" мемлекеттiк меншiкке заңды тұлғалардың, оның iшiнде, халықаралық ұйымдардың қатысу үлестерiн, бағалы қағаздарын сатып алу жөнiндегi операциялармен байланысты шығыстарды көрсетуге арналған;

      5) 5 "Қарыздарды өтеу" қарыздар бойынша негiзгi борышты өтеуге жұмсалатын шығыстарды көрсетуге арналған;

      6) 6 "Мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындау" мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындауға арналған шығыстарды көрсетуге арналған.

      21. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.

      22. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасының негiзiнде бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес ерекшелiктердiң анықтамасы мен ерекшелiктер бойынша шығындардың тiзбесi көрсетiлетiн Қазақстан Республикасының бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелiгiнiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

5-тарау. Бюджеттiк сыныптаманы жасау, бекiту және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу

      23. Мемлекеттiк басқару органдарының Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгiзу жөнiндегi тиiстi нормативтiк негiзделген ұсыныстары бюджеттi жоспарлау процесiнде, сондай-ақ Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгiзудi болжайтын нормативтiк құқықтық акт қабылданған жағдайда бюджеттi атқару барысында бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға енгiзiледi.

      24. Бюджеттiк сыныптаманың жобасына алдағы қаржы жылына арналған бюджет жобасын жоспарлау үшiн қажеттi өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгiзу туралы ұсыныстар ағымдағы жылдың 15 сәуiрiне дейiн енгiзiледi.

      25. Алдағы қаржы жылына арналған Бюджеттiк сыныптама жобасын бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган ағымдағы жылдың 15 мамырына дейiн республикалық және жергiлiктi бюджеттердi қалыптастыру үшiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға жiбередi.

      26. Бюджеттiк сыныптама жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 10 желтоқсанына дейiн алдағы жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының заңы қабылданғаннан кейiн бекiтiледi.

6-тарау. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасын жасау және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу

      27. Бюджеттiк сыныптамада бюджет түсiмдерінiң жаңа түрлерiн енгiзудi, қолданыстағы түрлерiн алып тастауды немесе өзгертудi тиiстi нормативтiк құқықтық актi негiзiнде бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган жүргiзедi.

      28. Мемлекеттiк басқару органдарының бюджет түсiмдерiнiң жаңа түрлерiн енгiзу, қолданыстағы түрлерін алып тастау немесе өзгерту туралы тиiстi ұсыныстарын бюджеттiк атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган қолданыстағы нормативтiк құқықтық актiлердiң нормаларына, сондай-ақ осы Қағидаларда көрсетiлген талаптарға сәйкестiгіне 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды.

      Қарау нәтижелерi негiзiнде бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзу туралы бұйрық жобасын әзiрлейдi не ұсыныстарды қабылдамайды.

7-тарау. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасын жасау және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу

      29. Бюджеттік сыныптамаға жаңа бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту бюджет шығыстарының тиісті түрлерін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілер негізінде жүргізіледі.

      30. Дебиторлық және (немесе) кредиторлық берешегi бар қолданыстағы бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) алып тастау берешек толық өтелгеннен (есептен шығарылғаннан) кейін немесе осы берешектiң құқықтық мирасқоры айқындаған бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк бағдарламасына көшiрiлгеннен кейiн жүзеге асырылады.

      31. Ағымдағы қаржы жылы бюджетiнiң атқарылуы барысында жаңа бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту бюджетті нақтылау немесе түзету кезінде ғана жүзеге асырылады.

      32. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасында бюджеттiк бағдарламаға (кiшi бағдарламаға) код беру республикалық бюджет туралы заңнамаға, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына немесе жергілікті бюджет туралы мәслихаттың шешіміне сәйкес жүзеге асырылады.

      33. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың жаңа әкімшілерін енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту орталық мемлекеттік органдар құрылған, таратылған, қайта ұйымдастырылған жағдайда, сондай-ақ функцияларын өзгерту кезінде жүзеге асырылады.

      34. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің жаңа республикалық және (немесе) жергілікті бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган олардың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігіне, нормативтік құқықтық негіздеменің болуына, сондай-ақ осы Қағидалардың 29, 30, 31 және 32-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкестігіне қарайды.

      Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган қарау нәтижелерi негiзiнде Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзу туралы бұйрық жобасын әзiрлейдi не ұсыныстарды қабылдамайды.

      35. Жаңа жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту жергілікті мемлекеттік басқарудың базалық құрылымы өзгерген және (немесе) тиісті аумақтарда орналасқан және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың жаңасының құрылуына не жұмыс істеп тұрғандарының бірігуіне, қосылуына, бөлінуіне байланысты тиісті мәслихат бекіткен әкімшілік-аумақтық бірлікті басқару схемасына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген жағдайда жүзеге асырылады.

      Жаңа жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін және бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) жергілікті атқарушы органдар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган арқылы мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыруға және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсетуге бағытталған бюджеттік бағдарламамен және аттас бюджеттік бағдарламалармен, оның ішінде бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды орындау кезінде пайдаланылатын және бірнеше бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне бекітілген жергілікті бюджеттік бағдарламалардың жаңа әкімшілерін енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жібереді, олар осы ұсыныстарды қолданыстағы бюджет заңнамасына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.

      Бюджет заңнамасының нормаларына сәйкес келмеген жағдайда бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жергілікті атқарушы органдарға негізделген бас тартуды қалыптастырады.

      Бюджет заңнамасының нормаларына сәйкес болған жағдайда бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Бюджеттік сыныптамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы бұйрықтың жобасын әзірлейді;

      2) жергілікті атқарушы органдар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган арқылы республикалық бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшілеріне жаңа бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстар жібереді, олар осы ұсыныстарды 2 (екі) жұмыс күні ішінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкестігі, өкілеттіктерді мемлекеттік басқару деңгейлері арасында бөлу тұрғысынан қарайды.

      Осы тармақшаның бірінші бөлігінде көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жергілікті атқарушы органдарға негізделген бас тартуды қалыптастырады.

      Осы тармақшаның бірінші бөлігінде көрсетілген талаптарға сәйкес болған жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жергілікті атқарушы органдардың бюджеттік бағдарламаларын (кіші бағдарламаларын) келіседі және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бекітуге жібереді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган осы ұсыныстарды қолданыстағы бюджет заңнамасына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.

      Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган қарау нәтижелерi негiзiнде Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзу туралы жоба бұйрығын әзiрлейдi не ұсыныстарды қабылдамайды.

8-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын жасау және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу

      36. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзудi, қолданыстағысын алып тастауды немесе өзгертудi бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган мемлекеттiк органдардың ұсыныстарын ескере отырып жүргiзедi.

      37. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзу, қолданыстағысын алып тастау немесе өзгерту туралы мемлекеттiк органдардың тиiстi ұсыныстарын бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган қолданыстағы нормативтiк құқықтық актiлердiң нормаларына, сондай-ақ осы Қағидаларда көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiне қарайды.

      38. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы негiзiнде бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелiгiнiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

  Қазақстан Республикасының
Бiрыңғай бюджеттiк
сыныптамасын жасау
қағидаларына
1-қосымша

Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы

Санаты


Сыныбы



Кіші сыныбы




Ерекшелiгi





Атауы

0






00






0






00


  Қазақстан Республикасының
Бiрыңғай бюджеттiк
сыныптамасын жасау
қағидаларына
2-қосымша

Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы

Функционалдық топ


Функционалдық кіші топ



Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiсi




Бюджеттік бағдарлама





Кiшi бағдарлама






Атауы

00







0







000







000







000


  Қазақстан Республикасының
Бiрыңғай бюджеттiк
сыныптамасын жасау
қағидаларына
3-қосымша

Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

Санаты


Сыныбы



Кіші сыныбы




Ерекшелiгi





Атауы

0






0






000






000


  Қазақстан Республикасының
Бiрыңғай бюджеттiк
сыныптамасын жасау
қағидаларына
4-қосымша

Қазақстан Республикасы бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелiгiнiң құрылымы

Кiшi сыныбы

Ерекшелiгi

Атауы

Анықтамасы

Шығындар тiзбесi







О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 ноября 2014 года № 494 "Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 17 июля 2024 года № 456. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 июля 2024 года № 34760

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 01.09.2024.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 ноября 2014 года № 494 "Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9892) следующие изменения:

      пункт 1 приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан согласно приложению 1 к настоящему приказу.";

      абзац первый пункта 3 приказа изложить в следующей редакции:

      "3. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:";

      Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 1 сентября 2024 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр финансов Республики Казахстан М. Такиев

  Приложение к приказу
Министр финансов
Республики Казахстан
от 17 июля 2024 года № 456
  Приложение 1 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 14 ноября 2014 года № 494

Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 26 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс) и определяют порядок составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан.

      Единая бюджетная классификация Республики Казахстан (далее – Бюджетная классификация) является группировкой поступлений и расходов бюджета по функциональным, ведомственным и экономическим характеристикам с присвоением объектам классификации группировочных кодов и составляется на основе законодательных актов Республики Казахстан, указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, решений маслихата области, города республиканского значения, столицы, района и города областного значения.

      В соответствии со статьей 27 Бюджетного кодекса Бюджетная классификация включает в себя:

      классификацию поступлений бюджета;

      функциональную классификацию расходов бюджета;

      экономическую классификацию расходов бюджета.

      2. В настоящих Правилах используется следующие понятия:

      1) информационная система (далее – Система) – информационная система для ведения Бюджетной классификации в электронном виде, в которой автоматизируются процессы введения новых, исключения или изменения действующих видов поступлений и расходов бюджета;

      2) классификационный код – цифровой знак (группировочный код), закрепляемый индивидуально по каждому виду поступлений, расходов бюджета и администраторов бюджетных программ, по их определенным характеристикам, по уровням классификации поступлений, функциональной и экономической классификации расходов.

      3. Бюджетная классификация ведется в Системе.

Глава 2. Классификация поступлений бюджета

      4. Классификацией поступлений бюджета является группировка поступлений бюджетов всех уровней по определенным характеристикам, предусмотренная подпунктом 2) пункта 2 настоящих Правил, нормативных правовых актах Республики Казахстан, устанавливающих налоги, платежи и другие поступления в бюджет.

      Группировка классификации поступлений бюджета состоит из:

      категорий, которые представляют собой группировку поступлений по экономическим признакам. Классификационный код категории состоит из 1 знака;

      классов, которые группируют поступления по их источникам и видам. Классификационный код класса состоит из 2 знаков;

      подклассов, которые группируют поступления более детально по их источникам и видам. Классификационный код подкласса состоит из 1 знака;

      специфик, которые определяют вид платежа или поступления в бюджет. Классификационный код специфики состоит из 2 знаков.

      5. Каждый вид поступлений имеет шестизначный код, который формируется из кодов всех уровней классификации поступлений.

      Не допускается установление одинаковых шестизначных кодов для различных видов поступлений бюджета.

      6. Классификация поступлений бюджета включает в себя следующие основные категории:

      1) 1 "Налоговые поступления";

      2) 2 "Неналоговые поступления";

      3) 3 "Поступления от продажи основного капитала";

      4) 4 "Поступления трансфертов";

      5) 5 "Погашение бюджетных кредитов";

      6) 6 "Поступления от продажи финансовых активов государства";

      7) 7 "Поступление займов";

      8) 8 "Используемые остатки бюджетных средств".

      7. Классификация поступлений бюджета составляется по структуре согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

Глава 3. Функциональная классификация расходов бюджета

      8. В соответствии со статьей 29 Бюджетного кодекса функциональной классификацией расходов бюджета является группировка расходов бюджетов всех уровней, определяющая направления расходования бюджетных средств по функциональным и ведомственным признакам, отражающим выполнение функций государства, реализацию документов Системы государственного планирования.

      Группировка функциональной классификации расходов бюджета состоит из следующих уровней:

      функциональные группы;

      функциональные подгруппы;

      администраторы бюджетных программ;

      бюджетные программы (подпрограммы).

      9. Функциональная группа отражает основные направления развития страны, соответствующие стратегическим приоритетам развития страны и показывающие четкую цель каждого из них. Классификационный код функциональной группы состоит из 2 знаков.

      Расходы бюджета в зависимости от функций, выполняемых органами государственного управления, классифицируются по следующим функциональным группам:

      1) 01 "Государственные услуги общего характера";

      2) 02 "Оборона";

      3) 03 "Общественный порядок, безопасность, правовая, судебная, уголовно-исполнительная деятельность";

      4) 04 "Образование";

      5) 05 "Здравоохранение";

      6) 06 "Социальная помощь и социальное обеспечение";

      7) 07 "Жилищно-коммунальное хозяйство";

      8) 08 "Культура, спорт, туризм и информационное пространство";

      9) 09 "Топливно-энергетический комплекс и недропользование";

      10) 10 "Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения";

      11) 11 "Промышленность, архитектурная, градостроительная и строительная деятельность";

      12) 12 "Транспорт и коммуникации";

      13) 13 "Прочие";

      14) 14 "Обслуживание долга";

      15) 15 "Трансферты";

      16) 16 "Погашение займов".

      10. Функциональная подгруппа конкретизирует группы задач по каждому стратегическому приоритету развития страны внутри функциональной группы. Классификационный код функциональной подгруппы состоит из 1 знака.

      11. В соответствии со статьей 31 Бюджетного кодекса администраторы бюджетных программ определяются согласно возложенным на них функциям и полномочиям.

      Администраторами республиканских бюджетных программ являются центральные исполнительные и иные центральные государственные органы, а администраторы местных бюджетных программ определяются исходя из базовой структуры местного государственного управления, утверждаемой Правительством Республики Казахстан, и схемы управления соответствующей административно-территориальной единицей, утверждаемой соответствующим маслихатом.

      Каждому администратору бюджетных программ присваивается индивидуальный классификационный код, который состоит из 3 знаков.

      12. Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, разрабатывающего план развития государственного органа, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с целями, определенными в плане развития государственного органа.

      Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, не разрабатывающего план развития государственного органа, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с полномочиями, определенными в положении о государственном органе.

      Бюджетная программа администратора местных бюджетных программ определяет направление расходов местного бюджета, взаимоувязанное с целями, целевыми индикаторами, определенными в соответствующем плане развития области, города республиканского значения, столицы, либо полномочиями, определенными в положении о государственном органе.

      Классификационный код бюджетной программы состоит из 3 знаков.

      13. Одноименные бюджетные программы, в том числе используемые при исполнении распределяемых бюджетных программ и закрепленные за несколькими администраторами бюджетных программ, имеют один и тот же код и классифицируются по кодам от 100 по 199.

      14. Бюджетная подпрограмма раскрывает конкретные направления расходования бюджетных средств, нацеленные на достижение цели плана развития государственного органа, плана развития области, города республиканского значения, столицы и (или) конечного результата бюджетной программы и закрепляется в той функциональной группе, функциональной подгруппе что и бюджетная программа.

      Для бюджетных программ, финансируемых за счет разных источников, бюджетная подпрограмма выделяется для каждого из источников финансирования.

      Бюджетные подпрограммы имеют классификационный код от 001 до 999. Одноименные бюджетные подпрограммы, закрепленные за несколькими администраторами, классифицируются по кодам от 001 по 099.

      В случае отсутствия подпрограмм, указывается классификационный код 000.

      Код бюджетной программы (подпрограммы) закрытый менее 3 (трех) лет не используется.

      15. Каждый двенадцатизначный код, образуемый из кодов функциональной группы, функциональной подгруппы, администратора бюджетных программ, бюджетной программы и подпрограммы, является уникальным во всей функциональной классификации расходов бюджета.

      16. В соответствии со статьей 33 Бюджетного кодекса бюджетные программы подразделяются:

      1) в зависимости от содержания на:

      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;

      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;

      предоставление бюджетных кредитов;

      осуществление бюджетных инвестиций;

      осуществление капитальных расходов;

      выполнение обязательств государства;

      вложение целевого вклада;

      целевое перечисление;

      целевой взнос.

      Для достижения цели плана развития государственного органа или плана развития области, города республиканского значения, столицы, единого конечного результата затраты по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, осуществлению капитальных расходов, осуществлению бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов, предоставлению трансфертов и бюджетных субсидий могут объединяться в одну бюджетную программу с выделением указанных затрат в отдельные подпрограммы;

      2) в зависимости от уровня государственного управления на:

      республиканские, утверждаемые в составе республиканского бюджета;

      областные, городов республиканского значения, столицы, утверждаемые в составе областного бюджета, бюджетов городов республиканского значения, столицы;

      районные (городские), утверждаемые в составе районного (города областного значения) бюджета;

      бюджетные программы района в городе, утверждаемые в составе бюджетов городов республиканского значения, столицы, города областного значения;

      бюджетные программы города районного значения, села, поселка, сельского округа, утверждаемые в составе бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      бюджетные программы города районного значения, села, поселка, сельского округа, утверждаемые в составе бюджета района (города областного значения) или районного (города областного значения) бюджета, бюджетные программы города районного значения, села, поселка, сельского округа, утверждаемые в составе бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

      Областные, городов республиканского значения, столицы, районные (городские) бюджетные программы, а также бюджетные программы района в городе и бюджетные программы города районного значения, села, поселка, сельского округа являются местными бюджетными программами.

      3) в зависимости от способа реализации на:

      индивидуальные бюджетные программы, реализуемые одним администратором;

      распределяемые бюджетные программы, утверждаемые в бюджете в составе бюджетных программ определенного администратора бюджетных программ, и подлежащие распределению в течение текущего финансового года между различными администраторами бюджетных программ.

      Кроме того, бюджетные программы (подпрограммы) подразделяются на текущие бюджетные программы (подпрограммы) и бюджетные программы (подпрограммы) развития с присвоением соответствующего признака (кода) в составе единой бюджетной классификации.

      К бюджетным программам (подпрограммам) развития относятся расходы бюджета, направленные на осуществление бюджетных инвестиций. Остальные расходы бюджета относятся к текущим бюджетным программам (подпрограммам).

      17. Функциональная классификация расходов бюджета составляется по структуре согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

Глава 4. Экономическая классификация расходов бюджета

      18. В соответствии со статьей 30 Бюджетного кодекса экономической классификацией расходов бюджета является группировка расходов бюджета по экономическим характеристикам, отражающая операции, осуществляемые государственными учреждениями для реализации бюджетных программ.

      Группировка экономической классификации расходов бюджета состоит из:

      категорий, которые группируют расходы по экономическим признакам. Классификационный код категории состоит из 1 знака;

      классов, которые группируют расходы по основным видам операций, проводимых государственными учреждениями. Классификационный код класса состоит из 1 знака;

      подклассов, которые более детально группируют расходы по основным видам операций, проводимых государственными учреждениями. Классификационный код подкласса состоит из 3 знаков.

      19. Классификационные коды специфик допускаются к использованию отдельно от классификационных кодов вышестоящих уровней экономической классификации расходов и не должны повторяться в разных категориях, классах, подклассах.

      20. Экономическая классификация состоит из следующих категорий:

      1) 1 "Текущие затраты", для отражения затрат, связанных с осуществлением государственными учреждениями своих функций;

      2) 2 "Капитальные затраты", для отражения затрат, связанных с созданием, восстановлением или приобретением основного капитала;

      3) 3 "Бюджетные кредиты", для отражения денег, выделяемых из бюджета на возвратной, срочной и платной основе;

      4) 4 "Приобретение финансовых активов", для отражения расходов, связанных с операциями по приобретению в государственную собственность долей участия, ценных бумаг юридических лиц, в том числе международных организаций;

      5) 5 "Погашение займов", для отражения расходов на погашение основного долга по займам;

      6) 6 "Выполнение государственных концессионных обязательств", для отражения расходов на выполнение государственных концессионных обязательств.

      21. Экономическая классификация расходов бюджета составляется по структуре согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      22. На основе экономической классификации расходов бюджета центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию составляется и утверждается структура специфики экономической классификации расходов бюджета Республики Казахстан, в которой отражаются определение специфик и перечень затрат по спецификам согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

Глава 5. Составление, утверждение Бюджетной классификации и внесение в нее изменений и дополнений

      23. Соответствующие нормативно-обоснованные предложения органов государственного управления по внесению изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию вносятся в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в процессе планирования бюджета, а также в ходе исполнения бюджета в случае принятия нормативного правового акта, предполагающего внесение изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию.

      24. Предложения о внесении изменений и (или) дополнений в проект Бюджетной классификации, необходимых для планирования проекта бюджета на предстоящий финансовый год, вносятся до 15 апреля текущего года.

      25. Проект Бюджетной классификации на предстоящий финансовый год до 15 мая текущего года направляется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию центральным и местным исполнительным органам для формирования республиканского и местных бюджетов.

      26. Бюджетная классификация утверждается после принятия закона Республики Казахстан о республиканском бюджете на предстоящий плановый период до 10 декабря года, предшествующего планируемому.

Глава 6. Составление классификации поступлений бюджета и внесение в нее изменений и дополнений

      27. Введение новых, исключение или изменение действующих видов поступлений бюджета в Бюджетной классификации производится центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на основании соответствующего нормативного правового акта.

      28. Соответствующие предложения органов государственного управления о введении новых, исключении или изменении действующих видов поступлений бюджета рассматриваются в течении 3 (трех) рабочих дней центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета на соответствие нормам действующих нормативных правовых актов, а также требованиям, указанным в настоящих Правилах.

      На основании результатов рассмотрения центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию разрабатывает проект приказа о внесении изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию, либо отклоняет предложения.

Глава 7. Составление функциональной классификации расходов бюджета и внесение в нее изменений и дополнений

      29. Введение новых, исключение или изменение действующих бюджетных программ (подпрограмм) в Бюджетной классификации производится на основании нормативных правовых актов, регламентирующих соответствующие виды расходов бюджета.

      30. Исключение действующих бюджетных программ (подпрограмм) с наличием дебиторской и (или) кредиторской задолженности осуществляется после полного погашения (списания) задолженности, либо ее переноса на бюджетную программу администратора бюджетных программ, определенного правопреемником данной задолженности.

      31. В ходе исполнения бюджета текущего финансового года введение новых, исключение или изменение действующих бюджетных программ (подпрограмм) осуществляется только при уточнении или корректировке бюджета.

      32. Присвоение кода бюджетной программе (подпрограмме) в функциональной классификации расходов бюджета осуществляется в соответствии с законодательством о республиканском бюджете, постановлением Правительства Республики Казахстан или решением маслихата о местном бюджете.

      33. Введение новых, исключение или изменение действующих администраторов республиканских бюджетных программ осуществляется в случае образования, ликвидации, реорганизации, а также при изменении функций центральных государственных органов.

      34. Предложения администраторов республиканских бюджетных программ о введении новых, исключении или изменении действующих республиканских и (или) местных бюджетных программ (подпрограмм) рассматриваются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на соответствие их целям и задачам, наличию нормативного правового обоснования, а также требованиям, указанным в пунктах 29, 30, 31 и 32 настоящих Правил.

      На основании результатов рассмотрения центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию разрабатывает проект приказа о внесении изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию, либо отклоняет предложения.

      35. Введение новых, исключение или изменение действующих администраторов местных бюджетных программ осуществляется в случае изменения базовой структуры местного государственного управления и (или) внесения изменений и дополнений в схему управления административно-территориальной единицы, утвержденную соответствующим маслихатом, в связи с созданием новых либо слиянием, присоединением, разделением действующих исполнительных органов, расположенных на соответствующей территории и финансируемых из местного бюджета, но не чаще 1 (одного) раза в год.

      Введение новых, исключение или изменение действующих администраторов местных бюджетных программ и бюджетных программ (подпрограмм) осуществляется в следующем порядке:

      1) местные исполнительные органы направляют через местный уполномоченный орган по государственному планированию предложения о введении новых, исключении или изменении действующих администраторов местных бюджетных программ с бюджетной программой, направленной на осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг, и одноименными бюджетными программами, в том числе используемыми при исполнении распределяемых бюджетных программ и закрепленными за несколькими администраторами бюджетных программ, в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию, который рассматривает данные предложения на предмет соответствия действующему бюджетному законодательства.

      В случае несоответствия нормам бюджетного законодательства центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию формирует обоснованный отказ местным исполнительным органам.

      В случае соответствия нормам бюджетного законодательства центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию разрабатывает проект приказа о внесении изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию;

      2) местные исполнительные органы направляют через местный уполномоченный орган по государственному планированию предложения о введении новых, исключении или изменении действующих местных бюджетных программ (подпрограмм) соответствующим администраторам республиканских бюджетных программ, которые в течение 2 (двух) рабочих дней рассматривают данные предложения на предмет соответствия действующим нормативным правовым актам, распределению полномочий между уровнями государственного управления.

      В случае несоответствия требованиям указанные в части первой настоящего подпункта администраторы республиканских бюджетных программ формируют обоснованный отказ местным исполнительным органам.

      В случае соответствия требованиям указанные в части первой настоящего подпункта администраторы республиканских бюджетных программ согласовывают бюджетные программы (подпрограммы) местных исполнительных органов и направляют на утверждение в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию рассматривает данные предложения на предмет соответствия действующему бюджетному законодательства.

      На основании результатов рассмотрения центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию разрабатывает проект приказа о внесении изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию, либо отклоняет предложения.

Глава 8. Составление экономической классификации расходов бюджета и внесение в нее изменений и дополнений

      36. Введение новой, исключение или изменение действующей специфики экономической классификации расходов производится центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию с учетом предложений государственных органов.

      37. Соответствующие предложения государственных органов о введении новой, исключении или изменении действующей специфики экономической классификации расходов рассматриваются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на соответствие нормам действующих нормативных правовых актов, а также требованиям, указанным в настоящих Правилах.

      38. На основе экономической классификации расходов бюджета центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию составляется и утверждается структура специфики экономической классификации расходов бюджета.

  Приложение 1
к Правилам составления Единой
бюджетной классификации
Республики Казахстан

Классификация поступлений бюджета

Категория


Класс



Подкласс




Специфика





Наименование

0






00






0






00


  Приложение 2
к Правилам составления Единой
бюджетной классификации
Республики Казахстан

Функциональная классификация расходов бюджета

Функциональная группа


Функциональная подгруппа



Администратор бюджетных программ




Бюджетная программа





Подпрограмма






Наименование

00







0







000







000







000


  Приложение 3
к Правилам составления Единой
бюджетной классификации
Республики Казахстан

Экономическая классификация расходов бюджета

Категория


Класс



Подкласс




Специфика





Наименование

0






0






000






000


  Приложение 4
к Правилам составления Единой
бюджетной классификации
Республики Казахстан

Структура специфики экономической классификации расходов бюджета Республики Казахстан

Подкласс

Специфика

Наименование

Определение

Перечень затрат