Сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа шығарылған мүлікке қатысты ақпаратты жария етуін қоса алғанда, банктік және микроқаржы активтерін сататын электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 2024 жылғы 28 тамыздағы № 68 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 29 тамызда № 34995 болып тіркелді

      "Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-18-бабы 4-тармағының бірінші бөлігіне және 15-19-бабы 3-тармағының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған Сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа шығарылған мүлікке қатысты ақпаратты жария етуін қоса алғанда, банктік және микроқаржы активтерін сататын электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Банктерді талдау және стресс-тестілеу департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген іс-шараның орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу және
дамыту Агенттігінің Төрағасы
М. Абылкасымова

  Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу және
дамыту Агенттігінің
Басқармасының
2024 жылғы 28 тамыздағы
№ 68 Қаулыға
қосымша

Сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа шығарылған мүлікке қатысты ақпаратты жария етуін қоса алғанда, банктік және микроқаржы активтерін сататын электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа шығарылған мүлікке қатысты ақпаратты жария етуін қоса алғанда, банктік және микроқаржы активтерін сататын электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-18-бабы 4-тармағының бірінші бөлігіне және 15-19-бабы 3-тармағының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді және сауда-сатыққа қатысушылардың сауда-саттыққа шығарылған мүлікке қатысты ақпаратты жария етуін қоса алғанда, банктік және микроқаржы активтерін сататын электрондық сауда алаңында (бұдан әрі – электрондық сауда алаңы) сауда-саттықты өткізу тәртібін айқындайды.

      2. Қағидаларда Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде, Мемлекеттік реттеу туралы заңда, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" (бұдан әрі – Банктер туралы заң), "Микроқаржылық қызмет туралыы" (бұдан әрі – Микроқаржылық қызмет туралы заң), "Ақпараттандыру туралы" және "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген ұғымдар пайдаланылады.

2-тарау. Электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу тәртібі

      3. Электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізуді электрондық сауда алаңының операторы (бұдан әрі – оператор) Қағидалар мен мынадай мәліметтерді қамтитын, бірақ олармен шектелмейтін, оператордың ішкі қағидалары негізінде қамтамасыз етеді:

      1) тараптардың құқықтары мен міндеттерін қосқанда, сауда операторы мен қатысушылары арасында жасалатын электрондық сауда алаңының қызметтерін пайдалану туралы шарт;

      2) Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағында көзделген, сауда-саттыққа қойылатын мүліктің және (немесе) құқықтардың (талаптардың) (бұдан әрі – объект) түрлері;

      3) сауда-саттық қатысушыларын тіркеу тәртібі;

      4) сауда-саттық қатысушылары үшін көпфакторлы бірдейлендіру мен электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану (пайдалану) тәртібі;

      5) сауда-саттыққа қойылған объектілерге қатысты хабарландыруларды жариялау және қарау тәртібі;

      6) сауда-саттыққа қатысушылар арасындағы және (немесе) сауда-саттық операторы мен қатысушылары арасындағы электрондық хат алмасу тәртібі;

      7) сауда-саттыққа қойылған объектілерге қатысты ақпаратқа қол жеткізу тәртібі;

      8) Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес сауда-саттықты өткізу тәртібі;

      9) сауда-саттыққа қойылған мүлікке қатысты сатып алу-сату туралы шарт жобасын келісу және оған сауда-саттыққа қатысушылардың өзгерістерді енгізу тәртібі;

      10) сауда-саттықта сатылған мүлікке қатысты сатып алу-сату шартын жасау тәртібі;

      11) сауда-саттыққа қойылған банктік қарыз шарты, микрокредит беру туралы шарт бойынша құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартының жобасын сауда-саттыққа қатысушылардың келісу және оған өзгерістер енгізу тәртібі;

      12) сауда-саттықта сатылған банктік қарыз шарты, микрокредит беру туралы шарт бойынша құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартын жасау тәртібі;

      13) өткізілген сауда-саттық нәтижелерін жариялау тәртібі;

      14) тараптардың сауда-саттықта сатылған мүлікке қатысты жасалған сатып алу-сату шарты бойынша ақшалай міндеттемелерін орындау тәртібі;

      15) тараптардың сауда-саттықта сатылған банктік қарыз шарты, микрокредит беру туралы шарт бойынша құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шарты бойынша ақшалай міндеттемелерін орындау тәртібі;

      16) электрондық сауда алаңында жүзеге асырылатын сауда-саттық қатысушыларының іс-қимылдарын есепке алуды жүргізу тәртібі;

      17) сауда-саттыққа қатысушылардың электрондық сауда алаңы қызметтерін пайдаланғаны үшін сыйақы төлеу мөлшері, тәртібі және мерзімі;

      18) оператордың сауда-саттық қатысушыларының және (немесе) өзге адамдардың электрондық сауда алаңының қызметтерін пайдалануға байланысты жолданымдарын қарау тәртібі және мерзімі;

      19) сауда-саттық қатысушыларының өтінімді қабылдау немесе өтінімді қабылдаудан бас тарту себептері туралы хабарламаны жіберу тәртібі;

      20) өткізілген сауда-саттық нәтижелері бойынша электрондық сауда алаңында ақпаратты жариялау тәртібі.

      4. Электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізу үшін оператор:

      1) Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 3-тармағында көзделген сауда-саттыққа қатысушылардың (бұдан әрі – сауда-саттыққа қатысушылар) электрондық сауда алаңында өткізілетін сауда-саттыққа қатысуы үшін электрондық сауда алаңының жұмыс істеуін;

      2) электрондық сауда алаңында орналастыруды;

      оператордың атауын, орналасқан жерін, телефонын, банктік деректемелерін (банктік сәйкестендіру коды, жеке сәйкестендіру коды) қамтитын оператор туралы мәліметтерді;

      оператордың қызметін жүзеге асыру құқығына қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның рұқсатының болуы туралы мәліметтерді;

      оператордың ішкі қағидалары мен оларға енгізілген өзгерістер туралы мәліметтерді;

      3) электрондық сауда алаңында сауда-саттықты өткізуге дайындықты, мыналарды қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей:

      электрондық сауда алаңында сауда-саттық өткізу туралы хабарландыруларды (бұдан әрі – сауда-саттықты өткізу туралы хабарландыру) орналастыруды;

      сауда-саттыққа қатысушылармен электрондық сауда алаңының қызметтерін пайдалану туралы шарттар жасасуды;

      4) объектілерге қатысты сатушы мен әлеуетті сатып алушы арасында ақпаратты жария етпеу туралы шарт жасасуды;

      5) Қазақстан Республикасының дербес деректерді, банктік құпияны, микрокредит беру құпиясын және заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғау туралы заңнама талаптарын сақтай отырып, объектілерге қатысты ақпаратқа қол жеткізуді;

      6) Қағидалардың 5, 6, 7 және 38-тармақтарына сәйкес сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа қойылған объектілер бойынша ақпаратты жария етуді қамтамасыз етеді.

      5. Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабы 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген объектілерді орналастырғанға дейін электрондық сауда алаңында сауда-саттық өткізу үшін сатушы әрбір объект бойынша:

      1) объектіні сатуға өтінім жасау, ол мынадай мәліметтерді қамтиды, бірақ олармен шектелмейді:

      тіркеуші орган берген объектінің тіркеу нөмірі;

      тіркеуші органның объектіні тіркеу күні;

      объект иесінің жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі;

      объектінің атауы және орналасқан жері;

      объектінің техникалық сипаттамасы;

      объектінің фотосуреті;

      2) объектіге құқық белгілейтін құжаттардың электрондық көшірмелерін енгізу.

      Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабы 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көзделген объектілерді орналастырғанға дейін электрондық сауда алаңында сауда-саттық өткізу үшін сатушы әрбір объект бойынша мыналарды қамтамасыз етеді:

      1) объектіні сатуға өтінім жасау, ол мынадай мәліметтерді қамтиды, бірақ олармен шектелмейді:

      Банктер туралы заңның 50-бабы 4-тармағының бірінші бөлігіне сәйкес келісім болған кезде банктік шот шартының және (немесе) Микроқаржылық қызмет туралы заңның 21-бабының 3-тармағына сәйкес келісім болған кезде микрокредит беру туралы шарттың нөмірі мен жасалған күні;

      Банктер туралы заңның 50-бабы 4-тармағының бірінші бөлігіне және (немесе) Микроқаржылық қызмет туралы заңның 21-бабының 3-тармағына сәйкес келісім болған кезде қарыз алушының жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі;

      кредитордың жеке сәйкестендіру нөмірі/ бизнес сәйкестендіру нөмірі;

      банктік қарыз шарты және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша құқықты (талаптарды) басқаға беруді жүзеге асыратын тұлғаның жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі;

      банктік қарыз шарты және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша берешек мөлшері;

      банктік қарыз шарты және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша мерзімі өткен күндер саны (бар болса);

      кепіл затының атауы мен орналасқан жерін, кепіл заты иесінің жеке сәйкестендіру нөмірін/бизнес сәйкестендіру нөмірін қамтитын кепіл туралы (бар болса).

      6. Сауда-саттықты өткізу үшін электрондық сауда алаңында сатушы Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты сатып алу-сату шартының жобасын және (немесе) Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартының жобасын қоса бере отырып, сауда-саттықты өткізу туралы хабарландыруды сауда-саттық өткізілгенге дейін кемінде күнтізбелік 15 (он бес) күн бұрын орналастырады.

      7. Сауда-саттықты өткізу туралы хабарландыруда мынадай мәліметтер қамтылады:

      1) сауда-саттықты өткізу әдісі;

      2) Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағында көзделген сатылатын объектінің түрі;

      3) бастапқы баға және объектіні сауда-саттықта одан төмен сатылмайтын баға (бұдан әрі – резервтік баға);

      4) Сауда-саттықты өткізу күні мен уақыты (электрондық сауда алаңында орналастырылған күннен бастап кемінде күнтізбелік 15 (он бес) күн бұрын белгіленеді);

      5) объектіге қатысты сатушы ұсынатын құжаттардың тізбесі;

      6) кепілдік жарнаны енгізу мөлшері, тәртібі және мерзімі, оператордың банктік деректемелері (банктік сәйкестендіру коды, жеке сәйкестендіру коды);

      7) сауда-саттыққа қатысуға өтінімдерді (бұдан әрі – өтінім) қабылдау мерзімдері.

      8. Өтінім беру үшін сауда-саттыққа қатысушы электрондық сауда алаңында мыналарды көрсете отырып тіркеледі:

      1) жеке тұлғалар мен дара кәсіпкерлер үшін – жеке сәйкестендіру нөмірі, тегі, аты және әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе);

      2) заңды тұлғалар үшін – заңды тұлғаның бизнес сәйкестендіру нөмірі, атауы, бірінші басшының тегі, аты және әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе);

      3) банктік деректемелер (банктік сәйкестендіру коды, жеке сәйкестендіру коды);

      4) пошталық мекенжайды, телефонды, факсты (бар болса), е-mail-ді қамтитын байланыс деректері.

      9. Сауда-саттыққа қатысу үшін сауда-саттыққа қатысушы электрондық сауда алаңында өтінім береді және оған электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қояды.

      10. Сауда-саттыққа қатысушылардың өтінімдерін беру сауда-саттық өткізу туралы хабарландыру орналастырылған күннен бастап жүзеге асырылады және сауда-саттық басталғанға дейін 24 (жиырма төрт) сағат бұрын аяқталады.

      11. Сауда-саттыққа қатысушының өтінімінде сауда-саттыққа қатысушының сауда-саттық талаптарымен келісімі қамтылады.

      12. Сауда-саттыққа қатысу үшін кепілдік жарнаны өтінім беру кезінде сауда-сатыққа қатысушы енгізеді.

      Кепілдік жарнаның мөлшері объектінің резервтік бағасының 10 (он) пайызын құрайды, бірақ кемінде 50 (елу) айлық есептік көрсеткіштен (бұдан әрі – АЕК) және 30 (отыз) мың АЕК-тен аспайды.

      13. Кепілдік жарнаны оператор сауда-саттықты өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген оператордың банктік деректемелеріне қабылдайды.

      14. Өтінімде көрсетілген деректер мемлекеттік дерекқорлар мен оператордың ақпараттық жүйелерінен автоматты режимде алынбаған жағдайда, сауда-саттыққа қатысушы деректерді дербес енгізеді, сондай-ақ өтінімге растайтын құжаттарды тіркейді.

      15. Сауда-саттыққа қатысушылардың өтінімдерін тексеру нәтижелері бойынша сатушы операторға өтінімнің қабылданғаны не оператордың ішкі қағидаларына сәйкес өтінімді қабылдаудан бас тарту себептері туралы хабарлама жібереді.

      Өтінімді қабылдаудан бас тарту себептері мыналар:

      1) сауда-саттық басталған сәтте оператордың банктік шотына сауда-саттық өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген кепілдік жарнаның түспеуі;

      2) егер сауда-саттыққа қатысушы Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 3-тармағына сәйкес келмеуі болып табылады.

      16. Сауда-саттыққа қатысушылардың өтінімдерін тексеру нәтижелері бойынша оператор электрондық сауда алаңында көрсетілген сауда-саттыққа қатысушының электрондық мекенжайына өтінімнің қабылданғаны не өтінімді қабылдаудан бас тарту себептері туралы электрондық хабарлама жібереді.

      17. Сауда-саттыққа қатысушының кепілдік жарнасы сауда-саттыққа қатысу кезінде мәлімделген талаптармен сатылатын объектіге қатысты банктік қарыз шарты, микрокредит беру туралы шарт бойынша сатып алу-сату шартын және (немесе) құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартын жасасуды қамтамасыз ету үшін енгізіледі.

      18. Сауда-саттық объектінің бағасын көтеру немесе төмендету әдістерімен жүргізіледі.

      19. Объектінің бастапқы бағасы сауда-саттықтың әдісіне байланысты анықталады:

      1) бағаны көтеруге арналған сауда-саттықты өткізу кезінде бастапқы баға резервтік баға деңгейінде белгіленеді;

      2) бағаны төмендетуге арналған сауда-саттықты өткізу кезінде бастапқы бағаны сатушы белгілейді, бірақ объектінің нарықтық құнынан 200 (екі жүз) пайыздан аспайды.

      20. Резервтік бағаны сатушы белгілейді, бірақ объектінің нарықтық құнының 50 (елу) пайызынан аспайды.

      21. Сауда-саттық Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында көзделген мереке және демалыс күндерін қоспағанда, электрондық сауда алаңының аукцион залында (бұдан әрі-аукцион залы) өткізіледі және дүйсенбіден жұмаға дейінгі аралықта өтеді.

      Сауда-саттық Астана қаласының уақыты бойынша сағат 10:00-ден 17:00-ге дейінгі кезеңде өткізіледі, бұл ретте сауда-саттық Астана қаласының уақыты бойынша сағат 15:00-ден кешіктірілмей басталады.

      22. Сауда-саттыққа қатысушылар сауда-саттық басталғанға дейін 1 (бір) сағат ішінде ЭЦҚ пайдалана отырып, аукцион залына кіреді.

      23. Сауда-саттық сауда-саттық өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген уақытта басталады.

      24. Егер бағаны көтеруге арналған сауда-саттық аяқталған сәтте сағат 17:00-де сауда-саттық жеңімпазы анықталмаса, онда объектіні сатып алуға ниетін растаған сауда-саттыққа соңғы қатысушы жеңімпаз болып танылады, және осы объект бойынша сауда-саттық өткізілді деп танылады.

      25. Егер бағаны төмендетуге арналған сауда-саттық аяқталған сәтте сағат 17:00-де сауда-саттық жеңімпазы анықталмаса, онда осы объект бойынша сауда-саттық өткізілмеген деп танылады.

      26. Егер сауда-саттық басталған сәтте объект бойынша аукцион залында сауда-саттыққа екіден аз қатысушы болған жағдайда, онда осы объект бойынша сауда-саттық өткізілмеген деп танылады.

      27. Бағаны өзгерту қадамын сатушы объектінің резервтік бағасының 5 (бес) пайызынан аспайтын мөлшерде белгілейді.

      28. Бағаны көтеруге арналған сауда-саттық:

      1) сауда-саттық басталған сәттен бастап сауда-саттыққа қатысушыға басқа сауда-саттыққа қатысушының ұсынған объктісінің ең жоғары ағымдағы бағасын Қағидалардың 27-тармағында белгіленген 1 (бір) немесе одан да көп қадамға ұлғайту мүмкіндігі беріледі;

      2) егер сауда-саттық аяқталғанға дейін сауда-саттыққа қатысушылардың ешқайсысы объектінің ағымдағы ең жоғары бағаны арттырмаса, онда оны ұсынған сауда-саттыққа қатысушы жеңімпаз болып танылады, ал осы объект бойынша сауда-саттық өткізілді деп танылады.

      29. Бағаны төмендетуге арналған сауда-саттық:

      1) Қағидалардың 27-тармағында белгіленген қадамды қолданғанға дейінгі бағаны төмендетуге арналған уақытты оператор белгілейді;

      2) егер осы тармақтың 1) тармақшасында белгіленген уақыт ішінде сауда-саттық басталғаннан бастап сауда-саттыққа қатысушылардың бірде-біреуі объектіні сатып алуға өзінің ниетін растамаса, онда объектінің бастапқы бағасы Қағидалардың 27-тармағында белгіленген қадамға азаяды;

      3) егер осы тармақтың 1) тармақшасында белгіленген уақыт ішінде объектінің бағасы төмендегеннен кейін сауда-саттыққа қатысушылардың бірде-біреуі объектіні сатып алуға өзінің ниетін растамаса, онда объектінің соңғы жарияланған бағасы Қағидалардың 27-тармағында белгіленген қадамға азаяды.

      30. Бағаны төмендетуге арналған сауда-саттықтың жеңімпазы болып объектіні бастапқы немесе жарияланған баға бойынша сатып алуға өзінің ниетін бірінші болып растаған сауда-саттыққа қатысушы танылады және осы объект бойынша сауда-саттық өткізілді деп танылады. Егер объектінің бағасы резервтік бағаға жетсе және сауда-саттыққа қатысушылардың бірде-біреуі объектіні сатып алу ниетін растамаса, онда сауда-саттық өткізілмеген деп танылады

      31. Қағидалардың 25, 26-тармақтарында және 30-тармағының екінші бөлігінде көрсетілген жағдайларда сатушы өткізілмеген сауда-саттық туралы актіге қол қояды.

      Өткізілмеген сауда-саттық туралы акт электрондық сауда алаңында қалыптастырылады, одан кейін оператор "Сауда-саттық өткізілмеген" мәртебесі бар сауда-саттық нәтижелері туралы мәліметтерді жариялайды және сауда-саттық нәтижелері туралы хаттаманы сауда-саттыққа қатысушыларға жібереді.

      32. Тікелей атаулы сату Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабы 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген объектілерге қатысты өткізілмеген сауда-саттық туралы 2 (екі) немесе одан да көп актілердің негізінде жүргізіледі.

      Сауда-саттық өтпеді деп танылған жағдайда, кейінгі сауда-саттық өткізілмеген сауда-саттық туралы бірінші актіге қол қойылған күннен бастап кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күннен кейін өткізіледі.

      33. Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген мүлікке қатысты тікелей атаулы сату жүргізілген жағдайда, объектінің бағасы резервтік бағадан төмен емес деңгейде белгіленеді.

      34. Сауда-саттық барысында техникалық іркіліс және (немесе) қателер туындаған кезде оператор техникалық іркілістің және (немесе) қателердің болу фактісін тіркейді және ол электрондық сауда алаңында болған кезде электрондық сауда алаңында ақпаратты орналастыру арқылы сауда-саттықтың барлық қатысушысын хабардар етеді.

      Сауда-саттыққа қатысушының компьютерлік және (немесе) телекоммуникациялық жабдығының техникалық іркілісі болған кезде сауда-саттық жалғасады.

      Сауда-саттықты өткізуге кедергі келтіретін электрондық сауда алаңында техникалық іркіліс фактісі болған жағдайда, оператор бұл туралы сатушыны, сауда-саттыққа қатысушыларды дереу хабардар етеді және сауда-саттыққа қатысушылардың сауда-саттыққа қатысуына жіберілген сауда-саттықты орналастыру арқылы жалғастыру күні мен уақыты туралы алдын ала хабардар ете отырып, техникалық іркілісті оператор түзеткен және электрондық сауда алаңында ақпарат және электрондық сауда алаңында көрсетілген сауда-саттыққа қатысушының электрондық мекенжайына электрондық хабарлама жіберген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде сауда-саттықты жалғастыруды ұйымдастырады.

      35. Әрбір сатылған объект бойынша сауда-саттық нәтижелері сауда-саттық нәтижелері туралы хаттамамен ресімделеді, оған электрондық сауда алаңында сатушы мен сауда-саттыққа қатысушылар сауда-саттық өткізілетін күні ЭЦҚ пайдалана отырып қол қояды.

      36. Сауда-саттық нәтижелері туралы хаттама сауда-саттық нәтижелерін тіркейтін құжат болып табылады және Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген объектілерді сатып алу-сату шартына және (немесе) жеңімпаз бен сатушы арасындағы Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартына қол қою үшін негіз болып табылады.

      37. Сауда-саттықтың жеңімпазы оператордың электрондық сауда алаңында сауда-саттық нәтижелері туралы хаттаманы автоматты түрде қалыптастырумен айқындалады, одан кейін оператор "Сауда-саттық өтті" деген мәртебесі бар сауда-саттық нәтижелері туралы мәліметтерді жариялайды және сауда-саттық нәтижелері туралы хаттаманы сауда-саттыққа қатысушыларға жібереді.

      38. Сауда-саттыққа қойылған объект бойынша сауда-саттық жеңімпазына ақпаратты жария етуді сатушы Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабы 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты қол қойылған сатып алу-сату шарты және (немесе) сауда-саттықта өткізілген Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабы 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шарты негізінде жүзеге асырады.

      39. Жеңімпаз оператор белгілеген мерзімдерде сатып алу-сату шартына және (немесе) банктік қарыз шарты бойынша құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартына және (немесе) сауда-саттықта сатылған объектіге қатысты микрокредит беру туралы шартқа қол қоюдан бас тартқан жағдайда, сатушы ЭЦҚ пайдалана отырып, электрондық сауда алаңында қалыптастырылатын сауда-саттық нәтижелерінің күшін жою туралы актіге қол қояды және бұл объект күші жойылған сауда-саттық шарттарымен сауда-саттыққа қайта қойылады.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген жағдай туындаған кезде сауда-саттық жеңімпазы енгізген кепілдік жарнаны оператор сатушының банктік шотына аударады.

      40. Оператор кепілдік жарнаны қайтаруды сауда-саттыққа қатысушы кепілдік жарнаны қайтару туралы өтінімді растаған сәттен бастап бір жұмыс күні ішінде жүзеге асырады, ол сауда-саттық аяқталғаннан кейін электрондық сауда алаңында не сауда-саттыққа қатысушының кепілдік жарнаны қайтару туралы өтінімді беруі арқылы қалыптастырылады.

      Кепілдік жарна сауда-саттыққа қатысушыға кепілдік жарнаны қайтару туралы өтінімде көрсетілген банк шотына қайтарылады.

      Кепілдік жарна сатушы мен жеңімпаз арасындағы сауда-саттықта сатылған объектіге қатысты банктік қарыз және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша сатып алу-сату шартына және (немесе) құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартына қол қойылғаннан кейін банктік қарыз және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша сатып алу-сату шарты және (немесе) құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шарты бойынша міндеттемелерді орындау есебіне жазылады.

      41. Сауда-саттық жеңімпазы оператор мен сауда-саттыққа қатысушы арасында жасалған электрондық сауда алаңының қызметтерін пайдалану туралы шартта белгіленген тәртіпте және мерзімдерде операторға сауда алаңының қызметтерін пайдаланғаны үшін сыйақы төлейді.

      Сыйақы мөлшері банктік қарыз және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша сатып алу-сату шартының немесе құқықтарды (талаптарды) басқаға беру шартының бағасынан пайызбен айқындалады және оператор оператордың ішкі қағидалары негізінде:

      1) 0,5 (нөл бүтін оннан бес) пайыздан аспайды, алайда Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты электрондық сауда алаңында сауда-саттық жүргізген жағдайда 10 000 (он мың) АЕК-тен аспайтын;

      2) 3 (үш) пайыздан аспайды, алайда Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-18-бабының 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көзделген объектілерге қатысты электрондық сауда алаңында сауда-саттық жүргізген жағдайда 10 000 (он мың) АЕК-тен аспайтын мөлшерде белгілейді;

      42. Мемлекеттік реттеу туралы заңның 15-21-бабының 5 және 8-тармақтарында көзделген жағдайлар туындаған кезде оператор сауда-саттыққа қатысушыларға өздері енгізген кепілдік жарналарды қайтарады және сауда-саттықтың күшін жою және сауда-саттықтың күшін жою себептері туралы сатушы мен сауда-саттыққа қатысушыларды хабардар етеді.

      43. Есепті ай ішінде өткізілген сауда-саттықтың нәтижелері бойынша жиынтық ақпаратты оператордың ішкі қағидаларына сәйкес оператор келесі айдың оныншы күнінен кешіктірмей электрондық сауда алаңында жариялайды.

Об утверждении Правил проведения торгов на электронной торговой площадке по продаже банковских и микрофинансовых активов, включая раскрытие участниками торгов информации в отношении имущества, выставленного на торги

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка от 28 августа 2024 года № 68. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 августа 2024 года № 34995

      В соответствии с частью первой пункта 4 статьи 15-18 и подпунктом 3) пункта 3 статьи 15-19 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании, контроле и надзоре финансового рынка и финансовых организаций" Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения торгов на электронной торговой площадке по продаже банковских и микрофинансовых активов, включая раскрытие участниками торгов информации в отношении имущества, выставленного на торги, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Департаменту банковской аналитики и стресс-тестирования в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятия, предусмотренного подпунктом 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по регулированию и развитию
финансового рынка
М. Абылкасымова

  Приложение к постановлению
Правления Агентства
Республики Казахстан
по регулированию и развитию
финансового рынка
от 28 августа 2024 года № 68

Правила проведения торгов на электронной торговой площадке по продаже банковских и микрофинансовых активов, включая раскрытие участниками торгов информации в отношении имущества, выставленного на торги

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения торгов на электронной торговой площадке по продаже банковских и микрофинансовых активов, включая раскрытие участниками торгов информации в отношении имущества, выставленного на торги (далее – Правила), разработаны в соответствии с частью первой пункта 4 статьи 15-18 и подпунктом 3) пункта 3 статьи 15-19 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании, контроле и надзоре финансового рынка и финансовых организаций" (далее – Закон о государственном регулировании) и определяют порядок проведения торгов на электронной торговой площадке по продаже банковских и микрофинансовых активов (далее – электронная торговая площадка), включая раскрытие участниками торгов информации в отношении имущества, выставленного на торги.

      2. В Правилах используются понятия, предусмотренные Гражданским кодексом Республики Казахстан, Законом о государственном регулировании, законами Республики Казахстан "О банках и банковской деятельности в Республике Казахстан" (далее – Закон о банках), "О микрофинансовой деятельности" (далее – Закон о микрофинансовой деятельности), "Об информатизации" и "Об электронном документе и электронной цифровой подписи".

Глава 2. Порядок проведения торгов на электронной торговой площадке

      3. Проведение торгов на электронной торговой площадке обеспечивается оператором электронной торговой площадки (далее – оператор) на основании Правил и внутренних правил оператора, содержащих, но не ограничиваясь, следующие сведения:

      1) условия договора об использовании услуг электронной торговой площадки, заключаемого между оператором и участниками торгов, включая права и обязанности сторон;

      2) виды имущества и (или) прав (требований), предусмотренных пунктом 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании (далее – объект), выставляемые на торги;

      3) порядок регистрации участников торгов;

      4) порядок применения (использования) многофакторной аутентификации и электронной цифровой подписи для участников торгов;

      5) порядок опубликования и просмотра объявлений в отношении объектов, выставленных на торги;

      6) порядок обмена электронными сообщениями между участниками торгов и (или) между оператором и участниками торгов;

      7) порядок доступа к информации в отношении объектов, выставленных на торги;

      8) порядок проведения торгов, соответствующий требованиям, установленным Правилами;

      9) порядок согласования и внесения изменений участниками торгов в проект договора купли-продажи в отношении имущества, выставленного на торги;

      10) порядок заключения договора купли-продажи в отношении имущества, реализованного на торгах;

      11) порядок согласования и внесения изменений участниками торгов в проект договора уступки прав (требований) в отношении прав (требований) по договору банковского займа, договору о предоставлении микрокредита, выставленных на торги;

      12) порядок заключения договора уступки прав (требований) в отношении прав (требований) по договору банковского займа, договору о предоставлении микрокредита, реализованных на торгах;

      13) порядок опубликования результатов о проведенных торгах;

      14) порядок исполнения денежных обязательств сторон по заключенному договору купли-продажи в отношении имущества, реализованного на торгах;

      15) порядок исполнения денежных обязательств сторон по договору уступки прав (требований) по договору банковского займа, договору о предоставлении микрокредита, реализованных на торгах;

      16) порядок ведения учета действий участников торгов, осуществляемых на электронной торговой площадке;

      17) размер, порядок и сроки уплаты вознаграждения оператору за использование участниками торгов услуг электронной торговой площадки;

      18) порядок и сроки рассмотрения оператором обращений участников торгов и (или) иных лиц по вопросам, связанным с использованием услуг электронной торговой площадки;

      19) порядок направления уведомления о принятии заявки либо причинах отказа в принятии заявки участников торгов;

      20) порядок публикации информации на электронной торговой площадке по результатам проведенных торгов.

      4. Для проведения торгов на электронной торговой площадке оператор обеспечивает:

      1) функционирование электронной торговой площадки для участия в торгах, проводимых на электронной торговой площадке, участников торгов, предусмотренных пунктом 3 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании (далее – участники торгов);

      2) размещение на электронной торговой площадке:

      сведений об операторе, включающие его наименование, место нахождения, телефон, банковские реквизиты (банковский идентификационный код, индивидуальный идентификационный код) оператора;

      сведений о наличии разрешения уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций на право осуществления деятельности оператора;

      внутренних правил оператора и о внесенных в них изменениях;

      3) подготовку к проведению торгов на электронной торговой площадке, включающую, не ограничиваясь:

      размещение объявлений о проведении торгов на электронной торговой площадке (далее – объявление о проведении торгов);

      заключение договоров об использовании услуг электронной торговой площадки с участниками торгов;

      4) заключение договора о неразглашении информации между продавцом и потенциальным покупателем в отношении объектов;

      5) доступ к информации в отношении объектов с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о защите персональных данных, банковской тайны, тайны предоставления микрокредита и иной охраняемой законом тайны;

      6) раскрытие участниками торгов информации по объектам, выставленным на торги, в соответствии с пунктами 5, 6, 7 и 38 Правил.

      5. До размещения объектов, предусмотренных подпунктами 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, для проведения торгов на электронной торговой площадке продавец по каждому объекту обеспечивает:

      1) создание заявки на продажу объекта, которая содержит, но не ограничивается, следующие сведения:

      регистрационный номер объекта, присвоенный регистрирующим органом;

      дату регистрации объекта регистрирующим органом;

      индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер собственника объекта;

      наименование и местонахождение объекта;

      технические характеристики объекта;

      фотографии объекта;

      2) внесение электронных копий правоустанавливающих документов на объект.

      До размещения объектов, предусмотренных подпунктами 3) и 4) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, для проведения торгов на электронной торговой площадке продавец по каждому объекту обеспечивает:

      1) создание заявки на продажу объекта, которая содержит, но не ограничивается, следующие сведения:

      номер и дату заключения договора банковского займа при наличии согласия в соответствии с частью первой пункта 4 статьи 50 Закона о банках и (или) договора о предоставлении микрокредита при наличии согласия в соответствии с пунктом 3 статьи 21 Закона о микрофинансовой деятельности;

      индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер заемщика при наличии согласия в соответствии с частью первой пункта 4 статьи 50 Закона о банках и (или) пунктом 3 статьи 21 Закона о микрофинансовой деятельности;

      индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер кредитора;

      индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер лица, осуществляющего уступку права (требования) по договору банковского займа и (или) договору о предоставлении микрокредита;

      размер задолженности по договору банковского займа и (или) договору о предоставления микрокредита;

      количество дней просрочки по договору банковского займа и (или) договору о предоставлении микрокредита (при наличии);

      о залоге (при наличии), включающие наименование, местонахождение предмета залога, индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер собственника предмета залога.

      6. Для проведения торгов продавец на электронной торговой площадке размещает объявление о проведении торгов с приложением проекта договора купли-продажи в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, и (или) проекта договора уступки прав (требований) в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 3) и 4) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, не менее чем за 15 (пятнадцать) календарных дней до проведения торгов.

      7. Объявление о проведении торгов содержит следующие сведения:

      1) метод проведения торгов;

      2) вид реализуемого объекта, предусмотренного пунктом 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании;

      3) начальную цену и цену, ниже которой объект не реализуется на торгах (далее – резервная цена);

      4) дату и время проведения торгов (устанавливаются не менее чем за 15 (пятнадцать) календарных дней с даты размещения на электронной торговой площадке);

      5) перечень предоставляемых продавцом документов в отношении объекта;

      6) размер, порядок и срок внесения гарантийного взноса, банковские реквизиты оператора (банковский идентификационный код, индивидуальный идентификационный код);

      7) сроки приема заявок на участие в торгах (далее – заявка).

      8. Для подачи заявки участник торгов регистрируется на электронной торговой площадке с указанием:

      1) индивидуального идентификационного номера, фамилии, имени и отчества (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) - для физических лиц и индивидуальных предпринимателей;

      2) бизнес идентификационного номера, наименования юридического лица, фамилии, имени и отчества (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) первого руководителя – для юридических лиц;

      3) банковских реквизитов (банковский идентификационный код, индивидуальный идентификационный код);

      4) контактных данных, включающих почтовый адрес, телефон, факс (при наличии), е-mail.

      9. Для участия в торгах участник торгов подает заявку на электронной торговой площадке и подписывает ее электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП).

      10. Подача заявок участников торгов осуществляется со дня размещения объявления о проведении торгов и заканчивается за 24 (двадцать четыре) часа до начала торгов.

      11. Заявка участника торгов содержит согласие участника торгов с условиями торгов.

      12. Гарантийный взнос для участия в торгах вносится участником торгов при подаче заявки.

      Размер гарантийного взноса составляет 10 (десять) процентов от резервной цены объекта, но не менее 50 (пятидесяти) месячных расчетных показателей (далее – МРП) и не более 30 (тридцати) тысяч МРП.

      13. Гарантийный взнос принимается оператором на банковские реквизиты оператора, указанные в объявлении о проведении торгов.

      14. В случае неполучения данных, указанных в заявке, в автоматическом режиме из государственных баз данных и информационных систем оператора, участник торгов вносит данные самостоятельно, а также прикрепляет к заявке подтверждающие документы.

      15. По результатам проверки заявок участников торгов продавец направляет оператору уведомление о принятии заявки либо причинах отказа в принятии заявки в соответствии с внутренними правилами оператора.

      Основаниями для отказа в принятии заявки являются:

      1) непоступление на момент начала торгов гарантийного взноса, указанного в объявлении о проведении торгов, на банковский счет оператора;

      2) несоответствие участника торгов пункту 3 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании.

      16. По результатам проверки заявок участников торгов оператор направляет на электронный адрес участника торгов, указанный на электронной торговой площадке, электронное уведомление о принятии заявки либо причинах отказа в принятии заявки.

      17. Гарантийный взнос участника торгов вносится для обеспечения заключения договора купли-продажи и (или) договора уступки прав (требований) по договору банковского займа, договору о предоставлении микрокредита в отношении продаваемого объекта на условиях, заявленных при участии в торгах.

      18. Торги проводятся методами повышения или понижения цены на объект.

      19. Начальная цена на объект определяется в зависимости от метода торгов:

      1) при проведении торгов на повышение цены начальная цена устанавливается на уровне резервной цены;

      2) при проведении торгов на понижение цены начальная цена устанавливается продавцом, но не превышает рыночной стоимости объекта более чем в 200 (двести) процентов.

      20. Резервная цена устанавливается продавцом, но не превышает 50 (пятьдесят) процентов от рыночной стоимости объекта.

      21. Торги проводятся в аукционном зале электронной торговой площадки (далее – аукционный зал) и проходят с понедельника по пятницу, за исключением праздничных и выходных дней, предусмотренных трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Торги проводятся в период с 10:00 до 17:00 часов по времени города Астаны, при этом торги начинаются не позднее 15:00 часов по времени города Астаны.

      22. Участники торгов в течение 1 (одного) часа до начала торгов заходят в аукционный зал, используя ЭЦП.

      23. Торги начинаются в указанное в объявлении о проведении торгов время.

      24. Если на момент завершения торгов на повышение цены в 17:00 часов победитель торгов не определен, то победителем признается участник торгов, последний подтвердивший свое желание приобрести объект и торги по данному объекту признаются состоявшимися.

      25. Если на момент завершения торгов на понижение цены в 17:00 часов победитель торгов не определен, то торги по данному объекту признаются несостоявшимися.

      26. В случае, если на момент начала торгов в аукционном зале по объекту находится менее двух участников торгов, то торги по данному объекту признаются несостоявшимися.

      27. Шаг изменения цены устанавливается продавцом в размере не более 5 (пяти) процентов от резервной цены объекта.

      28. Торги на повышение цены:

      1) с момента начала торгов участнику торгов предоставляется возможность увеличить максимальную текущую цену объекта, предложенную другим участником торгов, на 1 (один) или более шагов, установленный пунктом 27 Правил;

      2) если до момента окончания торгов ни один из участников торгов не увеличит максимальную текущую цену объекта, то победителем признается участник торгов, предложивший ее, а торги по данному объекту признаются состоявшимися.

      29. Торги на понижение цены:

      1) время до применения шага, установленного пунктом 27 Правил, на понижение цены устанавливается оператором;

      2) если в течение времени, установленного подпунктом 1) настоящего пункта, с начала торгов ни один из участников торгов не подтвердит свое желание приобрести объект, то начальная цена объекта уменьшается на шаг, установленный пунктом 27 Правил;

      3) если в течение времени, установленного подпунктом 1) настоящего пункта, после уменьшения цены объекта ни один из участников торгов не подтвердил свое желание приобрести объект, то последняя объявленная цена объекта уменьшается на шаг, установленный пунктом 27 Правил.

      30. Победителем торгов на понижение цены признается участник торгов, первый подтвердивший свое желание приобрести объект по начальной или объявленной цене, и торги по данному объекту признаются состоявшимися.

      Если цена объекта достигла резервной цены и ни один из участников торгов не подтвердил свое желание приобрести объект, то торги признаются несостоявшимися.

      31. В случаях, указанных в пунктах 25, 26 и части второй пункта 30 Правил, продавцом подписывается акт о несостоявшихся торгах.

      Акт о несостоявшихся торгах формируется на электронной торговой площадке, после которого оператор публикует сведения о результатах торгов со статусом "Торги не состоялись" и направляет протокол о результатах торгов участникам торгов.

      32. Прямая адресная продажа проводится в отношении объектов, указанных в подпунктах 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании на основании 2 (двух) или более актов о несостоявшихся торгах.

      В случае признания торгов несостоявшимися последующие торги проводятся не менее чем через 30 (тридцать) календарных дней с даты подписания первого акта о несостоявшихся торгах.

      33. В случае проведения прямой адресной продажи в отношении объектов, указанных в подпунктах 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, цена объекта устанавливается на уровне не ниже резервной цены.

      34. При возникновении в ходе торгов технического сбоя и (или) ошибок оператор фиксирует факт наличия технического сбоя и (или) ошибок и при его наличии на электронной торговой площадке уведомляет всех участников торгов посредством размещения информации на электронной торговой площадке.

      При наличии технического сбоя компьютерного и (или) телекоммуникационного оборудования участника торгов торги продолжаются.

      В случае наличия факта технического сбоя электронной торговой площадке, препятствующего проведению торгов, оператор незамедлительно уведомляет об этом продавца, участников торгов и организует продолжение торгов в течение 3 (трех) рабочих дней со дня исправления оператором технического сбоя с предварительным уведомлением допущенных к участию в торгах участников торгов о дате и времени продолжения данных торгов посредством размещения информации на электронной торговой площадке и направления электронного сообщения на электронный адрес участника торгов, указанный на электронной торговой площадке.

      35. Результаты торгов по каждому проданному объекту оформляются протоколом о результатах торгов, который подписывается на электронной торговой площадке продавцом и участниками торгов с использованием ЭЦП в день проведения торгов.

      36. Протокол о результатах торгов является документом, фиксирующим результаты торгов, и является основанием для подписания договора купли-продажи в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, и (или) договора уступки прав (требований) в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 3) и 4) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, между победителем и продавцом.

      37. Победитель торгов определяется на электронной торговой площадке автоматическим формированием протокола о результатах торгов, после которого оператор публикует сведения о результатах торгов со статусом "Торги состоялись" и направляет протокол о результатах торгов участникам торгов.

      38. Раскрытие информации победителю торгов по объекту, выставленному на торги, осуществляется продавцом на основании подписанного договора купли-продажи в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, и (или) договора уступки прав (требований) в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 3) и 4) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании, реализованных на торгах.

      39. В случае отказа от подписания победителем в установленные оператором сроки договора купли-продажи и (или) договора уступки прав (требований) по договору банковского займа и (или) договора о предоставлении микрокредита в отношении объекта, реализованного на торгах, продавцом подписывается с использованием ЭЦП акт об отмене результатов торгов, формируемый на электронной торговой площадке и данный объект повторно выставляется на торги с условиями отмененных торгов.

      При наступлении случая, предусмотренного частью первой настоящего пункта, гарантийный взнос, внесенный победителем торгов, перечисляется оператором на банковский счет продавца.

      40. Возврат гарантийного взноса оператором осуществляется в течение одного рабочего дня с момента подтверждения участником торгов заявки о возврате гарантийного взноса, которая формируется на электронной торговой площадке после окончания торгов либо путем подачи участником торгов заявки о возврате гарантийного взноса.

      Гарантийный взнос возвращается участнику торгов на банковский счет, указанный в заявке о возврате гарантийного взноса.

      После подписания договора купли-продажи и (или) договора уступки прав (требований) по договору банковского займа и (или) о предоставлении микрокредита в отношении объекта, реализованного на торгах, между продавцом и победителем, гарантийный взнос, внесенный победителем торгов, засчитывается в счет исполнения обязательств по договору купли-продажи и (или) договора уступки прав (требований) по договору банковского займа и (или) о предоставлении микрокредита.

      41. Победитель торгов оплачивает оператору вознаграждение за использование услуг торговой площадки оператором в порядке и сроки, установленные договором об использовании услуг электронной торговой площадки, заключенным между оператором и участником торгов.

      Размер вознаграждения определяется в процентах от цены договора купли-продажи или договора уступки прав (требований) по договору банковского займа и (или) о предоставлении микрокредита и устанавливается оператором на основании внутренних правил оператора:

      1) не более 0,5 (ноль целых пять десятых) процентов, но не превышает 10 000 (десять тысяч) МРП в случае проведения торгов на электронной торговой площадке в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 1) и 2) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании;

      2) не более 3 (трех) процентов, но не превышает 10 000 (десять тысяч) МРП, в случае проведения торгов на электронной торговой площадке в отношении объектов, предусмотренных подпунктами 3) и 4) пункта 1 статьи 15-18 Закона о государственном регулировании.

      42. При наступлении случаев, предусмотренных пунктами 5 и 8 статьи 15-21 Закона о государственном регулировании, оператор возвращает участникам торгов внесенные ими гарантийные взносы и уведомляет продавца и участников торгов об отмене торгов и причинах отмены торгов.

      43. Сводная информация по результатам проведенных в течение отчетного месяца торгов публикуется оператором на электронной торговой площадке не позднее десятого числа следующего месяца в соответствии с внутренними правилами оператора.