Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 553 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылғы 17 қыркүйекте № 12072 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 359-НҚ бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сауда және интеграция министрінің 25.05.2021 № 359-НҚ (01.07.2021 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Техникалық реттеу туралы" 2004 жылғы 9 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 19) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті (Б.Б. Қанешев):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзiмдi баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық – құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет – ресурсына және мемлекеттік органдардың интранет – порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрі

      __________ А. Мамытбеков

      2015 жылғы 5 тамыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау және

      әлеуметтiк даму министрі

      ___________ Т. Дүйсенова

      2015 жылғы 15 шілде

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ____________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 12 маусым


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 7 тамыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрі

      _____________ Қ. Қасымов

      2015 жылғы 25 маусым

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      ____________ В. Школьник

      2015 жылғы 19 маусым

  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 553 бұйрығымен бекiтiлген

Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Техникалық реттеу туралы" 2004 жылғы 9 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 19) тармақшасына сәйкес әзірленген және техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидалар Еуразиялық экономикалық одақ шеңберінде және "Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартты ратификациялау туралы" 2014 жылғы 14 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңымен ратификацияланған 2014 жылғы 29 мамырда Астанада жасалған Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартпен белгіленген тәртіппен қабылданатын техникалық регламенттерді әзірлеу, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою рәсімдеріне қолданылмайды.

2. Техникалық регламенттерді әзірлеу тәртібі

      3. Техникалық регламентті әзірлеу, өзгерту, толықтыру немесе оның күшін жою жөніндегі ұсыныстарды құзыретіне міндетті қағидалар мен нормаларды белгілеу кіретін мемлекеттік органдар стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының, мүдделі тараптардың ұсыныстарын ескере отырып дайындайды және оны техникалық реттеу саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) ұсынады.

      Уәкілетті орган ұсыныстар негізінде Заңның 7-бабының 21) тармақшасына сәйкес техникалық регламенттерді әзірлеу жөніндегі жоспардың жобасын жасайды және бекітеді.

      Техникалық регламент осы Қағидалардың 4-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген жария талқылау кезеңінде қоса берілетін тұжырымдама болған кезде әзірленеді.

      Тұжырымдамада:

      1) техникалық регламенттің атауы;

      2) техникалық регламентті әзірлеу мақсаты;

      3) Еуразиялық экономикалық одақтың Сыртқы экономикалық қызметінің бірыңғай тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) кодтар ішінде тауарлық позицияны көрсете отырып, техникалық регламенттің қолданылу саласы мен объектілері;

      4) реттеу адресаттары, оның ішінде кәсіпкерлік қызмет субъектілері және техникалық регламентте көзделген реттеумен оларға болатын әсер;

      5) жағымсыз әсерді барынша азайту үшін реттеу белгіленуі қажет проблемалар туралы ақпарат;

      6) қауіпті факторлар (қатерлер);

      7) Қазақстан Республикасының және Еуразиялық экономикалық одақтың нормативтік құқықтық базасының болуы және оның жай-күйі туралы ақпарат (техникалық регламент объектісіне қойылатын талаптарды белгілейтін заңдар, қаулылар, санитариялық, құрылыс, өрт және басқа да нормалар мен қағидалар);

      8) халықаралық деңгейдегі нормативтік құжаттардың болуы туралы ақпарат (халықаралық шарттар, директивалар, басқа елдердің техникалық регламенттері);

      9) өндіріс, сынақ базасының және жалпы саланың жай-күйі туралы ақпарат.

      Ақпарат сынақ зертханасының және өнімдердің сәйкестігін растайтын материалдық-техникалық мүмкіндігі бар сәйкестікті растау жөніндегі органдардың саны, олардың географиялық орналасқан жері және өндірістік қуаттылығы туралы мәліметтерді қамтиды;

      10) техникалық регламентті енгізу үшін қабылдануы қажет шаралар туралы ақпарат;

      11) техникалық регламентті енгізуден күтілетін нәтижелерді, оның ішінде техникалық регламентті енгізуден өндірушілерге, тұтынушыларға және жалпы ел экономикасына тигізілетін ықтимал оң және (немесе) теріс әсері туралы ақпаратты, ықтимал техникалық кедергілерді болжамдау;

      12) Қазақстан Республикасындағы өндірістің көлемі және әзірленетін (өзгертілетін/жойылатын) техникалық регламенттің әрекетіне жататын өнімдердің импортының көлемі туралы ақпарат;

      13) техникалық регламентке сәйкес келтіру қажет нормативтік құқықтық актілер туралы ақпарат көрсетіледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Техникалық регламент жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органдар:

      1) жобаларды, техникалық регламенттердің өзгерістері мен (немесе) толықтырулары немесе оның күшін жою әзірлене бастаған сәттен бастап бір айдан кешіктірмей, уәкілетті органның ресми баспа басылымында және ортақ пайдаланылатын ақпараттық жүйеде осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеу туралы белгіленген нысандағы хабарламаны орналастырады, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің міндетін атқарушының 2012 жылғы 14 қыркүйектегі № 319 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8012 болып тіркелген) бекітілген Саудадағы техникалық кедергілер, санитарлық және фитосанитарлық шаралар жөніндегі ақпарат орталығының хабарламаларын толтыру және ұсыну қағидаларына (бұдан әрі – Ақпарат орталығының хабарламаларын толтыру және ұсыну қағидалары) сәйкес техникалық регламенттің жобасын әзірлеу туралы хабарламаны толтырады және Саудадағы техникалық кедергілер, санитарлық және фитосанитарлық шаралар жөніндегі ақпарат орталығына (бұдан әрі – Ақпарат орталығы) ұсынады;

      2) техникалық регламент жобасын әзірлеуге мемлекеттік органдардың, мүдделі мемлекеттік органдардың техникалық реттеу саласындағы сараптамалық кеңестердің, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің өкілдері, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредителген бірлестіктері және басқа да мүдделі тараптар тартылады;

      3) техникалық регламенттердiң және олармен өзара байланысты стандарттардың ғылыми-техникалық деңгейiн талдауды ұйымдастырады;

      4) техникалық регламент жобасын жария талқылауды, оны әзірлеу туралы хабарлама жарияланған күнінен бастап, жария талқылаудың аяқталғаны туралы хабарламаны жариялаған күнге дейін кемінде күнтізбелік алпыс күнге тең мерзім ішінде ұйымдастырады;

      5) техникалық регламент жобасына алынған ескертулерді мүдделі тараптардың сұрау салуы бойынша ұсынады;

      6) техникалық регламент жобасын алынған ескертулер мен ұсыныстарды ескере отырып, пысықтайды және оны пікірлер жинағымен қоса техникалық реттеу саласындағы уәкілетті органның ресми баспа басылымы мен ортақ пайдаланылатын ақпараттық жүйеде орналастырады;

      7) жобамен және алынған ескертулер тізбесімен танысу тәсілі туралы ақпаратты, техникалық регламент жобасын әзірлеген мемлекеттік органның атауын, оның пошталық және электрондық мекенжайын қамтуға тиіс осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын жария талқылаудың аяқталуы туралы хабарламаны уәкілетті органның ресми баспа басылымында және ортақ пайдаланылатын ақпараттық жүйеде орналастыру үшін уәкілетті органға жібереді, сондай-ақ Ақпарат орталығының хабарламаларын толтыру және ұсыну қағидаларына сәйкес техникалық регламенттің жобасын жария талқылаудың аяқталғаны туралы хабарламаны толтырады және Ақпарат орталығына ұсынады.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Техникалық регламент ғылыми негізделген және (немесе) статистикалық деректер негізінде әзірленеді.

      Егер шет мемлекеттердiң, халықаралық және өңiрлiк ұйымдардың нормалары мен стандарттары осы Заңның 4-бабының 1-тармағында көзделген мақсаттарға сәйкес келсе, олар техникалық регламенттi әзiрлеу кезiнде негiз ретiнде толық немесе iшiнара қолданылуы мүмкiн.

      6. Техникалық регламентте белгіленетін талаптар техникалық реттеу саласындағы мемлекеттік саясат мүдделеріне, материалдық-техникалық базаның дамуына және ғылыми-техникалық даму деңгейіне, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына және Қазақстан Республикасы ратификациялайтын халықаралық шарттарға сәйкес келуге тиіс.

      7. Өнімге немесе өнімге және өнімнің талаптарымен байланысқан процестерге қойылатын ең төменгі қажетті талаптарды белгілеген кезде оның өмірлік циклінің барлық сатысында осы өнімге тән қауіп-қатерлердің барлық түрлері ескеріледі.

      8. Сол бір өнімге арналған талаптарды белгілейтін техникалық регламенттер өнімге қойылатын міндетті талаптардың бірыңғай құрамы мен мазмұнын қамтамасыз ету мақсатында өзара байланыстырылады.

      9. Техникалық регламентті әзірлеу мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:

      1) техникалық регламентпен белгіленген талаптар қолданылатын өнімдер ("ЕАЭО СЭҚ ТН" жіктеуішіне сәйкес) мен процестердің толық тізбесі және жол берілмеуге тиіс қауіпті факторлар (қауіп-қатерлер), сондай-ақ техникалық регламентті қолдану мақсаттары үшін сәйкестендіру өлшемдері мен әдістері белгіленетін қолданылу саласы анықталады;

      2) терминдер мен анықтамалар белгіленеді. Техникалық регламентте пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар халықаралық стандарттарда және Заңда, сондай-ақ "Сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы" 2008 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңында, "Өлшем бірлігін қамтамасыз ету туралы" 2000 жылғы 7 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңында, "Стандарттау туралы" 2018 жылғы 5 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген терминдерге қайшы келмеуі тиіс.

      Осы терминдер белгіленген Қазақстан Республикасының басқа да заңнамалық актілерінің баптарына сілтемелер жасауға рұқсат етіледі;

      3) Қазақстан Республикасының нарығындағы өнім айналымы өнімнің техникалық регламентте белгіленген талаптарға сәйкес келуге тиістігі және бұл туралы тұтынушыға дейін ақпаратты жеткізу тәсілдері (техникалық регламенттерге сәйкестігі туралы ілеспе құжаттамада көрсету, сәйкестік сертификатының немесе сәйкестік декларациясының немесе мемлекеттік тіркеу туралы куәлігінің, техникалық немесе нормативтік құжаттаманың немесе тиісті алдын алуларды, жинақтау схемаларын және басқаларды қоса алғанда, өнімді дұрыс пайдалану немесе қолдану жөнінде нұсқаулардың болуы) туралы ереже белгіленетін шарттар айқындалады;

      4) өнімнің және оның тіршілік процестерінің қауіпсіздігіне қойылатын талаптар белгіленеді, онда зиян келтіру қауіп-қатерінің деңгейін ескере отырып, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін ең төменгі қажетті талаптар белгіленеді. Техникалық регламентте зиян келтіру қауіп-қатерінің деңгейін ескере отырып, Заңның 18-бабының 6-тармағына сәйкес техникалық реттеу объектілеріне қойылатын арнайы талаптарды қамтуы мүмкін.

      Талаптар адам өмірі мен денсаулығына және қоршаған ортаға тікелей зиян келтіру мүмкіндігімен байланысты тек өнімге және қажет болған кезде оның тіршілік циклінің процестеріне белгіленеді.

      Ең төменгі қажетті талаптар осы өнімге тән әлеуетті қауіптің (тәуекелдің) әр түрі бойынша қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қажетті түпкілікті нәтижесін нақты сипаттау жолымен белгіленеді. Бұл ретте қауіпсіздік мақсатына қол жеткізу әдісі осы мақсат көрсетілген әдісті ерекше қолдануға қол жеткізе алатын жағдайлардан басқа регламенттелмейді.

      Өнімнің техникалық сипаттамаларының сандық мәндері, егер олар: "аспайтын", "кемінде", "ұстауға жол берілмейді" деген тұрақты шамасы бар болған жағдайда, белгіленуі мүмкін.

      Қауіпсіздік көрсеткіштері техникалық регламентке қосымша түрінде ресімделуі мүмкін.

      Егер ұзақ пайдалану зиян келтіруі мүмкін, зиян келтіру рұқсат етілетін тәуекел дәрежесін анықтауға мүмкіндік бермейтін факторларға байланысты өнімге қойылатын талаптарды анықтау мүмкін емес жағдайда, техникалық регламент өнімнің болуы мүмкін зияны мен оларға байланысты болатын факторлар туралы тұтынушыға хабарлауға қатысты талаптарды қамтуға тиіс;

      5) сынаманы іріктеу және өнімдерді сынау қағидалары, сәйкестікті растау қағидалары мен нысандары, оның ішінде сәйкестікті растау схемасы (сәйкестікті растау нысандары мен схемасын таңдау сәйкестікті растаудан өткен өнімді қолданудан күмәнді бағалау мен залал келудің жиынтық қаупін ескеріп жүзеге асырылуға тиіс) және (немесе) терминологияға, буып-түюге, таңбалауға немесе затбелгі салуға және оларды түсіру қағидаларына қойылатын талаптар болуы мүмкін;

      6) техникалық регламентті, нормативтік немесе техникалық құжаттамаларды әзірлеу және(немесе) түзетуді қолданысқа енгізуге, сондай-ақ өнімді шығаруға байланысты мәселелер ескерілуге тиіс өтпелі кезеңнің уақытын белгілейтін техникалық регламентті қолданысқа енгізу мерзімі мен шарттары белгіленеді;

      7) қолдану нәтижесінде техникалық регламенттің талаптарын сақтауды қамтамасыз ететін өзара байланысты стандарттар тізбесі, сондай-ақ зерттеу (сынақ) және өлшем қағидалары мен әдістерін, оның ішінде техникалық регламент жобасына қосымша түрінде ресімделетін үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын және техникалық регламенттің талаптарын қолдану және орындау және өнімнің сәйкестігін (растауын) бағалауды жүзеге асыру үшін қажетті стандарттар тізбесі (бұдан әрі - тізбелер) белгіленеді.

      Тізбелерді әзірлеу стандарттау жөніндегі құжаттарды оған енгізу арқылы осы Қағидаларға 3 және 4-қосымшада көзделген нысандар бойынша жүзеге асырылады.

      Техникалық регламент жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органдар жылына 1 реттен жиі емес қабылдау мониторингі, қолдану, жаңару және тиісті стандарттардың күшін жою нәтижелері негізінде өзгерістер енгізу және тізбелерді өзектендіру бойынша негізделген ұсыныстарын дайындайды және уәкілетті органға ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Қолдану нәтижесінде техникалық регламенттің талаптарын сақтауды қамтамасыз ететін өзара байланысты стандарттар тізбесі техникалық регламенттің талаптары тікелей орындалуы мүмкін болған жағдайда белгіленбейді.

      Зерттеу (сынақ) және өлшем қағидалары мен әдістерін, оның ішінде техникалық регламенттің талаптарын қолдану және орындау және өнімнің сәйкестігін (растауын) бағалауды жүзеге асыру үшін қажетті үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттар тізбесі техникалық регламентте сәйкестікті бағалауды жүргізу туралы талаптар болмаған не техникалық регламенттің талаптарына сәйкестікті бағалау зерттеулер (сынақтары) мен өлшемдер жүргізбей жүзеге асырылуы мүмкін болған жағдайларда белгіленбейді.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Заңмен көзделген талаптарды қоспағанда, осы Қағидалардың 7 және 9-тармақтарымен белгіленген талаптар сәйкестікті растау рәсімдеріне қойылатын талаптарды ғана белгілейтін жеке техникалық регламенттерге ішінара қолданылмайды.

3. Техникалық регламенттерді сараптау

      11. Техникалық регламент жобасы, мүдделі ұйымдардың пікірлерінің көшірмелері, техникалық регламент жобасына ұсынылған ескертулер мен ұсыныстар және қолданыстағы және ұсынылатын редакциядағы ескертулер мен ұсыныстар авторы көрсетілген, сонымен қатар ұсынылған ескертулер мен ұсыныстарға әзірлеуші қорытындысымен кесте түрінде ресімделген пікірлер жинағы Заңның 4-бабының 1-тармағында көзделген мақсаттарға және техникалық реттеу саласындағы халықаралық келісімшарттарға сәйкестігін белгілеу мақсатында уәкілетті органға қарауға жіберіледі.

      Техникалық регламент жобасын және осы тармақта жазылған, оған қоса берілген материалдарды қарау олар түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Техникалық регламенттің жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органдар осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес қорытындыларды, сондай-ақ ескертулер мен ұсыныстарды алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде техникалық регламенттің жобасын пысықтауды жүзеге асырады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4. Техникалық регламенттерді қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою

      13. Техникалық регламентті қабылдау және оның күшін жою Заңның 19-бабына сәйкес, сондай-ақ "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Техникалық регламентке өзгерістер мен толықтырулар енгізу осы Қағидалардың 2 және 3-тарауларына сәйкес жүзеге асырылады.

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және олардың күшін
жою қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеу туралы хабарлама

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасының атауы


2. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органы


3. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасының техникалық реттеу объектісі


4. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеу мақсаты


5. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасы бойынша ескертулер мен ұсыныстарды (пікірлерді) жіберу үшін пошта мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта адресі


6. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын жария талқылауды аяқтаудың болжамды күні



  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және олардың күшін
жою қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын жария талқылаудың аяқталуы туралы хабарлама

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасының атауы


2. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік орган


3. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын техникалық реттеу объектісі


4. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасын әзірлеуді аяқтаудың болжамды күні


5. Техникалық регламент, техникалық регламентті өзгерту және (немесе) толықтыру немесе күшін жою жобасы бойынша ескертулер мен ұсыныстарды (пікірлерді) алуға арналған пошталық мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта адресі


  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және олардың күшін
жою қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Қолдану нәтижесінде техникалық регламенттің талаптарын сақтауды қамтамасыз ететін өзара байланысты стандарттар тізбесі

      Ескерту. 3-қосымшамен толықтырылды – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

р/с №

Техникалық регламенттің элементтері

Өзара байланысты стандарттың белгіленуі

Өзара байланысты стандарттың атауы

Ескертпе

1

2

3

4

5

      Ескертпе:

      1. 2-бағанда өзара байланысты стандарт талаптарының орындалуын қамтамасыз етілетін техникалық регламенттің элементтеріне сәйкестігі көрсетіледі (абзац, тармақша, тармақ, бап, қосымша).

      2. 3-бағанда, егер техникалық регламент талаптарының сақтау өзара байланысты стандарттың жекеленген бөлімдерін (тармақтарды, тармақшаларды) қолданылуын қамтамасыз ететін болса, өзара байланысты стандарттың белгіленуі жалпы және/немесе бөлімдері (тармақтары, тармақшалары) көрсетіледі.

      3. 5-бағанда орнына алмастырылған өзара байланысты стандарт (күн – екі араб санымен, ай - екі араб санымен, жыл – төрт араб санымен) әзірленген өзара байланысты стандарттың қолданылу күнінің аяқталуы туралы ақпарат және (немесе) алмастырылған және алмастырылатын өзара байланысты стандарттың қолданылуы мүмкін, қажетті жағдайда өтпелі кезеңді белгілеу туралы ақпарат көрсетіледі.

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және олардың күшін
жою қағидаларына
4-қосымша
  Нысан

Зерттеу (сынақ) және өлшеу қағидалары мен әдістерін, оның ішінде техникалық регламенттің талаптарын қолдану және орындау және өнімнің сәйкестігін (растауын) бағалауды жүзеге асыру үшін қажетті үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттар тізбесі

      Ескерту. 4-қосымшамен толықтырылды – ҚР Сауда және интеграция министрінің 19.05.2020 № 119-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

р/с №

Техникалық регламенттің элементтері

Стандарттың белгіленуі

Стандарттың атауы

Ескертпе

1

2

3

4

5

      Ескертпе:

      1. 2-бағанда стандартта белгіленген зерттеу (сынақ) және өлшеу қағидалары мен әдістерін, оның ішінде үлгілерді іріктеу қағидаларын қолдану арқылы сәйкестігі расталуы мүмкін техникалық регламенттің элементтері көрсетіледі (абзац, тармақша, тармақ, бап, қосымша).

      2. 3-бағанда өнімнің сәйкестігін (растауын) бағалауды жүзеге асыру үшін техникалық регламент талаптарының сақтау стандарттың жекеленген бөлімдерін (тармақтарды, тармақшаларды) қолданылуын қамтамасыз ететін болса, стандарттың белгіленуі жалпы және/немесе бөлімдері (тармақтары, тармақшалары) көрсетіледі.

      3. 5-бағанда орнына алмастырылған стандарт (күн – екі араб санымен, ай - екі араб санымен, жыл – төрт араб санымен) әзірленген стандарттың қолданылу күнінің аяқталуы туралы ақпарат және (немесе) алмастырылған және алмастырылатын стандарттың қолданылуы мүмкін, қажетті жағдайда өтпелі кезеңді белгілеу туралы ақпарат көрсетіледі.

Об утверждении Правил разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 553. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 сентября 2015 года № 12072. Утратил силу приказом Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 25 мая 2021 года № 359-НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра торговли и интеграции РК от 25.05.2021 № 359-НҚ (вводится в действие c 01.07.2021).

      В соответствии с подпунктом 19) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 9 ноября 2004 года "О техническом регулировании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов.

      2. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Канешев Б.Б.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр сельского хозяйства

      Республики Казахстан

      ___________ А. Мамытбеков

      5 августа 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр здравоохранения

      и социального развития

      Республики Казахстан

      __________ Т. Дуйсенова

      15 июля 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      _________ Б. Султанов

      12 июня 2015 год

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ___________ Е. Досаев

      7 августа 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      ___________ К. Касымов

      25 июня 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр энергетики

      Республики Казахстан

      19 июня 2015 год

  Утверждены
приказом Министра по инвестициям
и развитию Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 553

Правила
разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены
технических регламентов
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 19) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 9 ноября 2004 года "О техническом регулировании" (далее – Закон) и определяют порядок разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов.

      2. Настоящие Правила не распространяются на процедуры по разработке, принятию, внесению изменений и отмены технических регламентов, принимаемых в рамках Евразийского экономического союза и в порядке, определенном Договором о Евразийском экономическом союзе, совершенный в Астане 29 мая 2014 года, ратифицированный Законом Республики Казахстан от 14 октября 2014 года "О ратификации Договора о Евразийском экономическом союзе".

2. Порядок разработки технических регламентов

      3. Предложения по разработке, изменению, дополнению или отмене технического регламента подготавливаются государственными органами, в компетенцию которых входит установление обязательных правил и норм, с учетом предложений технических комитетов по стандартизации, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан, заинтересованных сторон и предоставляются в уполномоченный орган в области технического регулирования (далее – уполномоченный орган).

      Уполномоченный орган на основании предложений формирует и утверждает план по разработке технических регламентов в соответствии с подпунктом 21) статьи 7 Закона.

      Технический регламент разрабатывается при наличии концепции, которая прилагается к проекту технического регламента в период публичного обсуждения, указанного в подпункте 4) пункта 4 настоящих Правил.

      В концепции указываются:

      1) наименование технического регламента;

      2) цель разработки технического регламента;

      3) область применения и объекты технического регламента с указанием товарной позиции внутри кодов единой Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза (далее – ТН ВЭД ЕАЭС);

      4) адресаты регулирования, в том числе субъекты предпринимательской деятельности, и воздействие, оказываемое на них регулированием, предусмотренным техническим регламентом;

      5) информация о проблемах, регулирование которых необходимо установить, чтобы свести к минимуму их отрицательные влияния;

      6) опасные факторы (риски);

      7) информация о наличии и состоянии нормативной правовой базы Республики Казахстан и Евразийского экономического союза (законы, постановления, санитарные, строительные, пожарные и другие нормы и правила, устанавливающие требования к объекту технического регламента);

      8) информация о наличии нормативных документов международного уровня (международные договоры, директивы, технические регламенты других стран);

      9) информация о состоянии производственной, испытательной базы и отрасли в целом.

      Информация включает сведения о количестве испытательных лабораторий и органов по подтверждению соответствия, имеющих материально-техническую возможность подтверждать соответствие продукции, их географическом местоположении и производственных мощностях;

      10) информация о мерах, принятие которых необходимо для внедрения технического регламента;

      11) ожидаемые результаты от внедрения технического регламента, в том числе информацию о положительном и отрицательном влиянии от внедрения технического регламента на производителей, потребителей и в целом на экономику страны, прогнозирования возможных технических барьеров;

      12) информация об объемах производства в Республике Казахстан и объемах импорта продукции, подпадающей под действие разрабатываемого (изменяемого/отменяемого) технического регламента;

      13) информация о нормативных правовых актах, которые необходимо привести в соответствие с техническим регламентом.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Государственные органы, ответственные за разработку проекта технического регламента:

      1) размещают в официальном печатном издании уполномоченного органа и информационной системе общего пользования уведомление установленной формы о разработке проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента согласно приложению 1 к настоящим Правилам не позднее одного месяца с момента начала разработки проектов, изменений и дополнений или отмены технических регламентов, а также заполняют и представляют в Информационный центр по техническим барьерам в торговле, санитарным и фитосанитарным мерам (далее – Информационный центр) уведомление о разработке проекта технического регламента в соответствии с Правилами заполнения и представления уведомлений Информационного центра по техническим барьерам в торговле, санитарным и фитосанитарным мерам, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 14 сентября 2012 года № 319 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8012) (далее – Правила заполнения и представления уведомлений Информационного центра);

      2) привлекают к разработке проекта технического регламента представителей заинтересованных государственных органов, экспертных советов в области технического регулирования при заинтересованных государственных органах, технических комитетов по стандартизации, Национальную палату предпринимателей Республики Казахстан, аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства и других заинтересованных сторон;

      3) организует проведение анализа научно-технического уровня технических регламентов и взаимосвязанных с ними стандартов;

      4) организуют публичное обсуждение проекта технического регламента в течение срока, равного не менее шестидесяти календарных дней со дня опубликования уведомления об их разработке до дня опубликования уведомления о завершении публичного обсуждения;

      5) предоставляют по запросу заинтересованных сторон полученные замечания к проекту технического регламента;

      6) дорабатывают проект технического регламента с учетом полученных замечаний и размещает в официальном печатном издании уполномоченного органа и информационной системе общего пользования;

      7) направляют в уполномоченный орган уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента согласно приложению 2 к настоящим Правилам для размещения в официальном печатном издании уполномоченного органа и информационной системе общего пользования, которое должно содержать информацию о способе ознакомления с проектом и перечнем полученных замечаний, наименование государственного органа, разработавшего проект технического регламента, его почтовый и электронный адреса, а также заполняют и представляют в Информационный центр уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента в соответствии с Правилами заполнения и представления уведомлений Информационного центра.

      Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными приказом Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Технический регламент разрабатывается на основе научно-обоснованных и (или) статистических данных.

      Нормы и стандарты иностранных государств, международных и региональных организаций могут применяться в качестве основы при разработке технического регламента полностью или частично, если они соответствуют целям, предусмотренным пунктом 1 статьи 4 Закона.

      6. Требования, устанавливаемые в техническом регламенте, должны соответствовать интересам государственной политики в области технического регулирования, развитию материально-технической базы и уровню научно-технического развития, а также законодательству Республики Казахстан и международным договорам, ратифицированным Республикой Казахстан.

      7. При установлении минимально необходимых требований к продукции или к продукции и связанным с требованиями к продукции процессам учитываются все виды рисков, присущие данной продукции на всех стадиях ее жизненного цикла.

      8. Технические регламенты, устанавливающие требования на одну и ту же продукцию, взаимоувязываются в целях обеспечения единого состава и содержания обязательных требований, предъявляемых к продукции.

      9. Разработка технического регламента осуществляется в следующем порядке:

      1) определяется область применения, где устанавливается исчерпывающий перечень продукции (согласно классификатору " ТН ВЭД ЕАЭС") и процессов, на которые распространяются требования, установленные техническим регламентом, и опасные факторы (риски), которых следует избегать, а также критерии и методы идентификации для целей применения технического регламента;

      2) устанавливаются термины и определения. Термины и определения, используемые в техническом регламенте, не должны противоречить терминам, установленным международными стандартами и Законом, а также Законом Республики Казахстан от 5 июля 2008 года "Об аккредитации в области оценки соответствия", Законом Республики Казахстан от 7 июня 2000 года "Об обеспечении единства измерений", Законом Республики Казахстан от 5 октября 2018 года "О стандартизации".

      Допускается делать ссылки на статьи других законодательных актов Республики Казахстан, в которых данные термины установлены;

      3) определяются условия обращения продукции на рынке Республики Казахстан, где устанавливаются положения о том, что продукция должна соответствовать требованиям, установленным техническим регламентом, и способы доведения информации об этом до потребителя (указание о соответствии техническим регламентам в сопроводительной документации, наличие сертификата соответствия или декларация соответствия или свидетельства о государственной регистрации, технической или нормативной документации или указаний по правильной эксплуатации или использованию продукции, включая соответствующие предостережения, схемы сборки и другие);

      4) устанавливаются требования к безопасности продукции и процессам ее жизненного цикла, где с учетом степени риска причинения вреда, устанавливаются минимально необходимые требования, обеспечивающие их безопасность. В техническом регламенте с учетом степени риска причинения вреда могут содержаться специальные требования к объектам технического регулирования в соответствии с пунктом 6 статьи 18 Закона.

      Требования устанавливаются только к продукции и при необходимости к процессам ее жизненного цикла, связанным с возможностью непосредственного причинения вреда жизни и здоровью человека и окружающей среде.

      Минимально необходимые требования устанавливаются путем конкретного описания необходимого конечного результата обеспечения безопасности по каждому виду потенциально опасного фактора (риска), присущей данной продукции и процессу. При этом методы достижения цели безопасности не регламентируются, кроме случаев, когда данная цель может быть достигнута исключительно применением указанного метода.

      Числовые значения технических характеристик продукции могут устанавливаться в случаях, если они имеют постоянную величину: "не более", "не менее", "не допускается содержание".

      Показатели безопасности могут быть оформлены в виде приложения к техническому регламенту.

      В случае если невозможно определить требования к продукции, длительное использование которых может причинить вред, нанесение которого зависит от факторов, не позволяющих определить степень допустимого риска, технический регламент должен содержать требования, касающиеся информирования потребителя о возможном вреде продукции и факторах, от которых он зависит;

      5) могут устанавливаться правила отбора проб и испытаний продукции, правила и формы подтверждения соответствия, в том числе схемы подтверждения соответствия (выбор форм и схем подтверждения соответствия должен осуществляться с учетом суммарного риска от недостоверной оценки и ущерба от применения продукции, прошедшей подтверждение соответствия) и (или) требования к терминологии, упаковке, маркировке или этикетированию и правилам их нанесения;

      6) устанавливаются сроки и условия введения в действие технического регламента, устанавливающие время переходного периода, в течение которого должны быть учтены вопросы для введения в действие технического регламента, разработки и (или) корректировки нормативной или технической документации, а также вопросы, связанные с выпуском продукции;

      7) устанавливаются перечень взаимосвязанных стандартов в результате применения которых обеспечивается соблюдение требований технического регламента, а также перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции (далее - перечни), которые оформляются в виде приложения к проекту технического регламента.

      Разработка перечней осуществляется путем включения в них документов по стандартизации по формам, предусмотренным приложением 3 и 4 к настоящим Правилам.

      Государственные органы, ответственные за разработку проекта технического регламента, обеспечивают подготовку и представление в уполномоченный орган не реже 1 раза в год обоснованных предложений по внесению изменений и актуализации перечней на основании результатов мониторинга принятия, применения, обновления и отмены соответствующих стандартов.

      Перечень взаимосвязанных стандартов в результате применения которых обеспечивается соблюдение требований технического регламента не устанавливается в случае, когда требования технического регламента могут быть выполнены непосредственно.

      Перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции не устанавливается в случаях, когда технический регламент не содержит требований о проведении оценки соответствия, либо когда оценка соответствия требованиям технического регламента может быть осуществлена без проведения исследований (испытаний) и измерений.

      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными приказом Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Требования, установленные пунктами 7 и 9 настоящих Правил, частично не распространяются на самостоятельные технические регламенты, устанавливающие только требования к процедурам подтверждения соответствия, за исключением требований, предусмотренных Законом.

3. Экспертиза технических регламентов

      11. Проект технического регламента, копии отзывов заинтересованных организаций, сводка отзывов, отражающая представленные замечания и предложения к проекту технического регламента и оформленная в табличном виде с указанием автора замечаний и предложений, действующей и предлагаемой редакции, а также с заключением разработчика по представленным замечаниям и предложениям, направляются для рассмотрения в уполномоченный орган с целью установления соответствия целям предусмотренным пунктом 1 статьи 4 Закона и международным договорам в области технического регулирования.

      Рассмотрение проекта технического регламента и прилагаемых к нему материалов, изложенных в настоящем пункте, проводится в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня их поступления.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Государственные органы, ответственные за разработку проекта технического регламента, после получения заключений, а также замечаний и предложений в соответствии с пунктом 11 настоящих Правил, в течение 10 (десяти) рабочих дней осуществляют доработку проекта технического регламента.

      Сноска. Пункт 12 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

4. Принятие, изменение и отмена технических регламентов

      13. Принятие и отмена технического регламента осуществляются в соответствии со статьей 19 Закона, а также в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах".

      Сноска. Пункт 13 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Внесение изменений и дополнений в технический регламент осуществляется в соответствии с главами 2 и 3 настоящих Правил.

  Приложение 1
к Правилам разработки,
экспертизы, принятия,
изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Уведомление о разработке проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента

      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Наименование проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


2. Государственный орган, ответственный за разработку проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


3. Объект технического регулирования проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


4. Цель разработки проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


5. Почтовый адрес, номера телефона, адрес электронной почты для направления замечаний и предложений (отзывов) по проекту технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


6. Предполагаемая дата завершения публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


  Приложение 2
к Правилам разработки,
экспертизы, принятия,
изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Наименование проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


2. Государственный орган, ответственный за разработку технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


3. Объект технического регулирования технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


4. Предполагаемая дата завершения разработки проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


5. Почтовый адрес, номера телефона, адрес электронной почты для получения замечаний и предложений (отзывов) по проекту технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


  Приложение 3
к Правилам разработки,
экспертизы, принятия,
изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Перечень взаимосвязанных стандартов, в результате применения которых обеспечивается соблюдение требований технического регламента

      Сноска. Правила дополнены приложением 3 в соответствии с приказом Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

№ п/п

Элементы технического регламента

Обозначение взаимосвязанного стандарта

Наименование взаимосвязанного стандарта

Примечание

1

2

3

4

5

      Примечания

      1. В графе 2 указываются элементы технического регламента, соответствие которым может быть обеспечено посредством выполнения требований взаимосвязанного стандарта (абзац, подпункт, пункт, статья, приложение).

      2. В графе 3 указывается обозначение взаимосвязанного стандарта в целом и/или разделов (пунктов, подпунктов) взаимосвязанного стандарта, если соблюдение требований технического регламента может быть обеспечено применением отдельных разделов (пунктов, подпунктов) взаимосвязанного стандарта.

      3. В графе 5 указывается информация о дате окончания применения взаимосвязанного стандарта, взамен которого разработан заменяющий взаимосвязанный стандарт (день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами), и (или) информация об установлении в случае необходимости переходного периода, в течение которого могут применяться как замененный, так и заменяющий его взаимосвязанный стандарт.

  Приложение 4
к Правилам разработки,
экспертизы, принятия,
изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции

      Сноска. Правила дополнены приложением 4 в соответствии с приказом Министра торговли и интеграции РК от 19.05.2020 № 119-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

№ п/п

Элементы технического регламента

Обозначение стандарта

Наименование стандарта

Примечание

1

2

3

4

5

      Примечания

      1. В графе 2 указываются элементы технического регламента, соответствие которым может быть подтверждено посредством применения правил и методов исследований (испытаний) и измерений, в том числе правил отбора образцов, установленных в стандарте (абзац, подпункт, пункт, статья, приложение).

      2. В графе 3 указывается обозначение стандарта в целом и/или разделов (пунктов, подпунктов) стандарта, если для осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции требованиям технического регламента может быть обеспечено применением отдельных разделов (пунктов, подпунктов) стандарта.

      3. В графе 5 указывается информация о дате окончания применения стандарта, взамен которого разработан заменяющий стандарт (день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами), и (или) информация об установлении в случае необходимости переходного периода, в течение которого могут применяться как замененный, так и заменяющий его стандарт.