2006 жылға арналған республикалық бюджеттік бағдарламалардың паспортарын бекіту туралы (Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 12 желтоқсандағы N 1235 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет  кодексіне  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мыналардың:
      366, 367, 368-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының;

      2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

 Қазақстан Республикасы    
Үкіметінің           
2005 жылғы 12 желтоқсандағы 
N 1235 қаулысына      
366-ҚОСЫМША      

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасында заңдардың және заңға тәуелді актілердің дәлме-дәл және бірізді қолданылуына жоғары қадағалауды жүзеге асыру"
      деген 001 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны:  7564501 мың теңге (жетi миллиард бес жүз алпыс төрт миллион бес жүз бiр мың теңге).
       Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің  2006.07.31.  N 470б  қаулысымен.
       2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі : "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 21 желтоқсандағы  Заңы ; "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі  Заңы ; "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетін құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 28 наурыздағы N 1050  Жарлығы ; "Бюджет қаражатынан қаржыландырылатын ұйымдар бойынша электр энергиясын, жылуды, ыстықты және суық суды және басқа да коммуналдық қызмет көрсетулерді тұтынудың нормативтері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 2 қарашадағы N 1118  қаулысы ; "Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына көлік қызметін көрсету үшін мемлекеттік жеңіл автомобильдерді пайдалануды ретке келтіру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 27 мамырдағы N 663  қаулысы ; "Мемлекеттік бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлерінің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Парламенті депутаттарының Қазақстан Республикасы шегіндегі қызметтік іссапарлары туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі N 1428  қаулысы ; Қазақстан Республикасы Қылмыстық іс жүргізу кодексінің  529 534 537 - 541-баптары .
      3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты : заңды бұзушылықты, осындай бұзушылықтарға әкеп соқтыратын себептер мен жағдайларды ең жоғары шамада анықтау және жою, бұзылған құқықтарды қалпына келтіру.
       5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері : адам және азаматтың, заңды тұлға мен мемлекеттің құқықтарын және заңды мүдделерін қорғауды заң бұзушылықты анықтау және жою. Қазақстан Республикасының прокуратура органдарына жүктелген заңдардың қолданылуын қадағалау жөніндегі функциялардың тиімді орындалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтарын қорғау мақсатында қылмыстық қудалау саласында алынған халықаралық міндеттемелерді жедел орындау және қамтамасыз ету. Шетелде ұсталған Қазақстан Республикасының азаматтарын экстрадициялау саласында халықаралық ынтымақтастық деңгейін арттыру. Бірыңғай статистикалық қағидаттар мен стандарттар негізінде елдегі заңдылық пен құқықтық тәртіп жағдайы туралы мемлекеттік органдарды, заңды тұлғаларды ақпараттармен тиімді қамтамасыз ету. Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы әрекет жасау. Өздерінің лауазымды міндеттерін тиімді орындау және кәсіби шеберлігін жетілдіру үшін ұсынылатын талаптарға сәйкес кәсіби қызмет саласында білім бағдарламалары бойынша теориялық білімін, іскерлігі мен дағдыларын жаңарту.
      6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:

N
п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мер-
зімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Қазақстан
Республи-
касында
заңдардың
және заңға
тәуелді
актілердің дәлме-дәл
және
бірізді
қолданылу-
ына жоғары
қадағалау-
ды жүзеге
асыру

  

  

  

2

  

001

Орталық
органның
аппараты

Қазақстан
Республикасы Бас
прокуратурасының
орталық аппаратына
жүктелген
функцияларды орындау үшін бекітілген сандық лимиті шегінде ұстау,
автокөлік және
ұйымдастыру
техникасымен
қамтамасыз ету.
Арнайы экстради-
циялық топтарды
бағыттау және экстрадициялау мәселелерін жедел шешуді қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасында заңдар мен заңға тәуелді актілер-
дің қолданылуын
қадағалауды іске
асыру.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы

3

  

002

Аумақтық органдар-
дың аппа-
раттары

Облыстық және оларға теңесті-
рілген прокурату-
раларды жүктелген
функцияларды орындау үшін бекітілген сандық лимитке сәйкес ұстау, автокөлік және ұйымдастыру техникамен қамтамасыз ету. Облыстарда заңдардың және заңға тәуелді актілердің қолданылуын қадағалауды іске асыру.
Арнайы шифрлеу аппаратурасын сатып алу (54 бiрлiк)

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы және
оның
аумақтық бөлім-
шелері

4

  

007

Мемле-
кеттік
қызмет-
шілердің
білікті-
лігін
арттыру

Төрт тақырып
бойынша мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыруға байланысты қызметтерді:
- мемлекеттік сатып алуларды;
- бюджеттік процестер мен бюджеттік саясатты;
- шығармашылық құқық пен заң процесін;
- іс жүргізу мен
құжаттануды
ұйымдастыруды
сатып алу.
Мемлекеттік
тілді оқыту.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы

5

  

008

Мемлекет-
тік орган-
дардың
ғимарат-
тарын,
үй-жайла-
ры мен
құрылыс-
тарын
күрделі
жөндеу

Прокуратура
аумақтық органда-
рының 19
ғимараттарына:
Қарағанды,
Павлодар,
Шығыс Қазақстан,
Солтүстік
Қазақстан,
Батыс Қазақстан,
Оңтүстік Қазақ-
стан, Алматы
облыстарының,
Батыс аймақтық
көлік прокурату-
расының, Қарағанды
және Қызылорда
облыстары
бойынша Құқықтық
статистика және
арнайы есептер
жөніндегі
басқармаларына
күрделі жөндеу
жүргізу бойынша
қызметтерді
сатып алу.

Бір жыл бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы және
оның
аумақтық бөлім-
шелері

6

  

009

Мемлекет-
тік орган-
дарды ма-
териалдық-техникалық жарақ-
тандыру

Қазақстан
Республикасы Бас
прокуратурасының
орталық аппарат-
тары мен аумақтық
бөлімшелерінің
қызметкерлерін
қамтамасыз ету
үшін киім ілетін
шкафтарды,
құжаттарға
арналған
шкафтарды,
металдық
шкафтарды
(картотекалық),
сейфтерді,
көшірме
аппараттарды,
шағын АТС,
бейнепроекторды,
полиграфия үшін
арнаулы жабдық-
тарды, ұйымдас-
тыру техникасын
(франкировальды
машина) сатып
алу.

Бір жыл бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы және
оның
аумақтық бөлім-
шелері

7

  

017

Ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуін қамтамасыз ету және мемлекет-
тік орган-
дарды
ақпараттық-техника-
лық қам-
тамасыз
ету

Шығыс материал-
дарын, жинақтаушы
қосалқы бөлшек-
терді сатып алу.
Интернет желісі-
не ену қызмет-
тері, Қазақстан
Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің 20 бөлімшесінде корпоративтік желіні ұйымдасты-
ру. Есептеуші
техникалық құралдар және желілермен жүйелік-техника-
лық қызмет көрсету. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының аумақтық бөлімше-
лерінде есептеуіш
желілердің
ақпараттық жүйе-
лері мен желілі
міндеттерін сүйемелдеу, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының аумақтық бөлімшелерінде БҚ "Лука бюджет" сүйемелдеу.
Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнаулы есепке алу жөніндегі комитетінің ақпараттық жүйесін, дактилокартті енгізу бойынша қызметтерді сүйемелдеу. Есептеуіш техникасын сатып алу. Лицензиялық бағдарламалық өнімдерін және вируске қарсы бағдарламаларды сатып алу.

Бір жыл бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы және
оның
аумақтық бөлім-
шелері

8

  

021

1997-1998
жылдардағы әскери
қызметші-
лерге
үстемақы
төлеу

1997-1998
жылдарға кезең-
дерге арналған
сыйақы төлемдері
бойынша әскери
қызметкерлердің
қарыздарын жабу.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы,
Бас
әскери
прокура-
турасы

9

  

100

Қазақстан Республи-
касы Бас
прокура-
турасының Құқықтық
статистика және
арнайы
есеп
жөніндегі
комитеті-
нің
аппараты

Қазақстан
Республикасы Бас
прокуратурасының
Құқықтық
статистика және
арнайы есепке
алу жөніндегі
комитетінің
аппаратын
жүктелген
функцияларды
орындау үшін
бекітілген
сандық лимит
шегінде ұстау,
автокөлік және
ұйымдастыру
техникасымен
қамтамасыз ету.
Жедел және
ведомстволық
есептерді
қоспағанда,
құқықтық
статистика және
арнайы есепке
алу саласында
есепке алу,
статистикалық,
ақпараттық,
талдау және
бақылау қызметін
қамтамасыз ету.
Құқықтық
статистикалық
ақпараттарды
жинақтау,
жүргізу және
өңдеу.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы,
Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы
Бас про-
курату-
расының
Құқықтық
статис-
тика
және
арнайы
есепке
алу
жөнін-
дегі
комитеті

10

  

101

Қазақстан
Республи-
касы Бас
прокурату-
расының
Құқықтық
статистика және арнайы
есеп
жөніндегі комитеті-
нің аумақ-
тық орган-
дарының
аппарат-
тары

Қазақстан
Республикасы Бас
прокуратурасының
Құқықты
статистика және
арнайы есепке
алу жөніндегі
комитетінің
аумақтық
органдарының
аппаратын
жүктелген
функцияларды
орындау үшін
бекітілген
сандық лимит
шегінде ұстау,
автокөлік және
ұйымдастыру техникасымен
қамтамасыз ету. Жедел және
ведомстволық есептерді
қоспағанда, құқықтық статистика
және арнайы есепке алу саласында
есепке алу, статистикалық
ақпараттық талдау және бақылау қызметін
қамтамасыз ету.
Құқықтық статис-
тикалық ақпарат-
тарды жинақтау,
жүргізу және
өңдеу.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы,
Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы
Бас про-
курату-
расының
Құқықтық
статис-
тика
және
арнайы
есепке
алу
жөнін-
дегі
комитеті

11

  

102

Қазақстан Республи-
касы Бас
прокурату-
расының Қаржылық
мониторинг комитеті-
нің
аппараты

Қазақстан Респуб-
ликасы Бас
прокуратурасының жанындағы
қаржы мониторингі
жөніндегі
комитетінің аппараттарын
жүктелген функцияларды орындау мақсатын-
да бекітілген
лимиті шегінде
ұстау. Қылмыстық
жолмен алынған
кірістерді
заңдастыруға
және терроризмді
қаржыландыруға
қарсы әрекет
жасау.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы, Қазақ-
стан Респуб-
ликасы
Бас
прокура-
турасы-
ның жанын-
дағы
қаржы
монито-
рингі жөнін-
дегі
комитеті

12

  

103

Қазақстан Республи-
касы Бас
прокурату-
расының
Қаржылық
мониторинг комите-
тінің
аумақтық
органда-
рының аппарат-
тары

Қазақстан Республикасы Бас
прокуратурасының
жанындағы Қаржы мониторингі жөніндегі
комитетінің аумақтық органдары
аппараттарын жүктелген функцияларды
орындау мақсатын-
да бекітілген
лимиті шегінде
ұстау. Қылмыстық
жолмен алынған кірістерді
заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға
қарсы әрекет
жасау.

Бір
жыл
бойы

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы, Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы Бас
прокура-
турасы-
ның жанын-
дағы
Қаржы
монито-
рингі
жөнін-
дегі комитеті
және
оның
аумақтық бөлім-
шелері

       Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2006.07.31.  N 470б  қаулысымен.

       7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:  Тура нәтиже:
- прокурордың қатысуымен істерді қарау;
- жалпы саны 5131 бірлікте Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының орталық аппаратына және оның аумақтық бөлімшелеріне, жалпы саны 771 бірлік құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің орталық аппаратына, жалпы саны 90 бірлік Қазақстан Республикасы прокуратурасының жанындағы қаржы мониторингі жөніндегі комитетінің орталық аппаратына және оның аймақтық бөлімшелеріне жүктелген міндеттерді толық түрде орындау;
- 771 адамның кәсіби деңгейін арттыру, 1151 адамға мемлекеттік тілді оқыту;
- саны 1025 бірлік жиһазды, саны 536 бірлік сейфтерді, саны 67 бірлік ұйымдастыру техникасын сатып алу;
- прокуратура аумақтық органдарының 19 ғимаратында күрделі жөндеу жүргізу;
- аумақтық органдар үшiн саны 54 бiрлiк арнайы шифрлеу аппаратурасын сатып алу;
Соңғы нәтиже:
- мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби деңгейін 13% арттыруда қажеттілікті қамтамасыз ету және 20%-на мемлекеттік тілді оқыту;
- шектелмеген адамдар шеңберінің конституциялық құқықтарын қорғау бойынша және заңдылықтың қолданылуын қадағалау іс-шараларын өткізу;
- материалдық-техникалық жарықтандыруымен 100% қамтамасыз ету;
- шетелде ұсталған адамдарды экстрадициялауды іске асыру;
- құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласында Қазақстан Республикасы заңдарының бұзылуын анықтау және жоюға бағытталған бақылау шаралары кешенін өткізу;
- қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы әрекет жасау шараларын өткізу;
Қаржы-экономикалық нәтиже:
- орталық аппараттың бір мемлекеттік қызметкерін ұстауға арналған орташа шығындары 1749 мың теңге;
- аумақтық органдардың бір мемлекеттік қызметкерін ұстауға арналған орташа шығындары 1054 мың. теңге;
- штаттан тыс бір мемлекеттік қызметкерін ұстауға арналған орташа шығындары 216 мың теңге;
- бір мемлекеттік қызметкердің біліктілігін арттыруға арналған орташа шығындары 13,006 мың теңге;
- бір мемлекеттік қызметкердің оқуына арналған орташа шығындары 8,713 мың теңге.
Уақтылығы:
- белгіленген мерзімге сәйкес іс-шараларды уақытылы орындау;
Сапасы:
- адам мен азаматтың, заңды тұлғалар мен мемлекеттің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауда заңбұзушылықтарды ең жоғарғы шамада анықтау және жою;
- белгіленген мерзімде сотталғандығы/сотталмағандығы туралы анықтаманы ұсыну және азаматтар өтініштерінің болмауы;
- мемлекеттік органдарды, жеке және заңды тұлғаларды бірыңғай статистикалық қағидаттар мен стандарттар негізінде елдегі құқықтық тәртіп заңдылығының жағдайы туралы ақпараттармен нақты және тиімді қамтамасыз ету;
- заңсыз кірістерді заңдастыру белгілерінің барлығы туралы жасасу үшін нақты негіздерді анықтау;
қазіргі экономикалық жағдайларға сәйкес мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби деңгейін арттыру; мемлекеттік тілді оқу курстарын өткеннен кейін мемлекеттік тіл бойынша іс жүргізу өндірісіне ауысқан мемлекеттік қызметкерлердің үлесі - 5%; біліктілігін арттыру курстарынан өткеннен кейін жоғары лауазымға тағайындалған мемлекеттік қызметкерлердің үлесі - 9%.
       Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2006.07.31.  N 470б  қаулысымен.

Қазақстан Республикасы    
Үкіметінің           
2005 жылғы 12 желтоқсандағы 
N 1235 қаулысына      
367-ҚОСЫМША          

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

2006 жылға арналған
"Криминалдық және жедел есеп жүргізу жөніндегі мемлекетаралық
ақпараттық өзара іс-қимыл"
деген 002 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны:  3335 мың теңге (үш миллион үш жүз отыз бес мың теңге).
      2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі : "Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы  Заңы ; "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетін құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 28 наурыздағы N 1050  Жарлығы .
      3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері : республикалық бюджеттің қаражаты.
      4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты : жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәліметтермен мемлекетаралық алмасу бойынша қылмыстардың алдын алу, ашу және тергеу.
      5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері : Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары, прокуратура, құқықтық статистика және арнайы есепке алу және өзге де мемлекеттік органдары қылмысқа қарсы күрес, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, қоғамдық тәртіпті қорғау міндеттерін шешу үшін жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге есепке алынатын мәліметтермен мемлекетаралық алмасу.
       6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:

N
п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мер-
зімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

002

  

Криминал-
дық және
жедел
есеп
жүргізу
жөніндегі
мемлекет-
аралық
ақпарат-
тық өзара
іс-қимыл

Қазақстан
Республикасының
үлес қаражаты
бойынша Ресей
Федерациясы ішкі
істер министрлігі
Бас ақпарат
орталығының
Мемлекетаралық
ақпарат банкісі-
нің ағымдағы
төлемдерін төлеу.

2006
жыл-
дың
қаң-
тары-жел-
тоқ-
саны

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы,
Қазақ-
стан Респуб-
ликасы
Бас
прокура-
турасы-
ның
Құқықтық
статис-
тика және
арнайы
есепке
алу жөнін-
дегі
комитеті

      7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:  Тура нәтиже:
- тұрақты негізде жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәліметтермен алмасу.
Соңғы нәтиже:
- тергеумен аяқталған немесе жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәліметтермен алмасу нәтижесінде қылмыстардың ашылуын арттыру.
Қаржы-экономикалық тиімділік:
- жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәліметтермен алмасу шегінде мемлекетаралық ақпараттық банктің мәліметтерін тікелей пайдаланумен жедел-іздестіру қызметтеріне арналған шығындарды азайту (оңтайландыру).
Уақытылығы:
- мемлекетаралық ақпараттық банктің мәліметтерін ұстау үшін уақытылы төлемдерді төлеу.
Сапасы:
- жедел-анықтамалық, іздестіру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәліметтермен мемлекетаралық алмасу нәтижесінде алынған ақпараттардың уақытылығы және дәлділігімен қанағаттандырылған мемлекеттік органдардың 100%.

Қазақстан Республикасы    
Үкіметінің           
2005 жылғы 12 желтоқсандағы 
N 1235 қаулысына      
368-ҚОСЫМША          

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және арнаулы есепке алу комитетінің
ақпараттық жүйесін құру"
деген 003 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны:  777567 мың теңге (жеті жүз жетпіс жеті миллион бес жүз алпыс жеті мың теңге).
     2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі : "Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы  Заңы ; "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетін құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 28 наурыздағы N 1050  Жарлығы  3-тармағының 2-тармақшасы; "Қазақстан Республикасында Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алуды дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы N 1374  қаулысы .
      3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:  Президент әкімшілігін, Парламентті, министрліктерді, ведомстволарды, басқа да мемлекеттік органдарды, жеке тұлғаларды және құқықтық статистика және арнайы есепке алудың өзге субъектілерін қылмыстар, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар, әкімшілік құқық бұзушылықтар мен оларды жасаған адамдар және құқықтық статистика және арнайы есепке алу мәселелері бойынша өзге де мәліметтер туралы толық және шүбәсіз мәліметтермен уақытылы қамтамасыз ету.
       5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері:  автоматтандырылған ақпараттық мәліметтер базасын құру, құқықтық статистика және арнайы есепке алу мәліметтерін жинау, өңдеу, сақтау, жіктеу, талдау, жаңғырту және болжамдау процестерін автоматтандыруды қамтамасыз ету, барлық мүдделі мемлекеттік органдарға құқықтық статистика және арнайы есепке алу мәселелері бойынша есептерді және өзге де статистикалық және талдау ақпараттарын уақытылы қалыптастыру және беру.
      6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:

N
п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мер-
зімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

003

  

Қазақстан Республи-
касы Бас
прокура-
турасының
Құқықтық статистика
және
арнаулы
есепке алу
комитеті-
нің ақпа-
раттық
жүйесін
құру

Ведомствоның деректер кесімі
серверін иелену, корпоративтік
желімен басқару үшін серверлер, ведомство дерекқорының серверi үшiн процессор мен жад, қолданушылардың жұмыс станцияла-
ры, арнайы
тағайындаудағы
жұмыс станция-
лары, локальді
принтерлер,
сканерлер және іркілсіз жұмыс
істеу көздері. Іске асыру мерзімі:
2006 жылдың
1 тоқсаны.
Лицензиялық бағдарламалық
қажетті қолдану-
ларды иелену.
Іске асыру мерзімдері:
2006 жылдың қаңтар-сәуірі. "Арнайы есептер",
"Ақпараттық сервис", "Азамат-
тар өтініштерін
бірыңғай есепке алу", Бірыңғай
біріздендірілген статистикалық
жүйе" ақпараттық жүйелерін әзірлеу, дамыту,
енгізу және
таралымдау.
Іске асыру мерзімі:
2006 жылдың
ақпан-қарашасы.
Қолданушылар
және әкімшілер-
дің оқып-білуі
Іске асыру
мерзімдері: 2006
жылдың
ақпан-қарашасы.

2006
жыл-
дың
қаң-
тары-
жел-
тоқ-
саны

Қазақ-
стан
Респуб-
ликасы-
ның Бас
прокура-
турасы, Қазақс-
тан
Респуб-
ликасы Бас прокура-
турасы-
ның Құқықтық статис-
тика
және
арнайы
есепке
алу жөнін-
дегі
комитеті және оның аумақтық бөлім-
шелері

       Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.10.26. N  470в  қаулысымен.

      7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:  Тура нәтиже:
- ведомствоның ДК сервері - 1 бірлік, корпоративтік желімен басқару үшін сервер - 1 бірлік, ведомство дерекқорының серверi үшiн процессор мен жад 1 жиынтық, қолданушылардың жұмыс станциялары - 567 бірлік, арнайы тағайындаудағы жұмыс станциялары - 2 бірлік, локальді принтерлер - 305 бірлік, автобергішпен іркілсіз сканерлеудегі арнайы сканерлер - 2 бірлік, офистік сканерлер - 290 бірлік, іркілсіз жұмыс істеу көздері - 567 бірлік;
- СУБД Оracle лицензиясын иелену, Internet Developer Suite, Red Hat Enterprise Lіnux AS, Red Hat Cluster Suite, Red Hat Global File System, Аrc View бағдарламалық жұмыстары, вирусқа қарсы бағдарламалар;
- "Арнайы есептер", "Ақпараттық сервис", "Азаматтар өтініштерін бірыңғай есепке алу", "Бірыңғай біріздендірілген статистикалық жүйе" автоматтандырылған ақпараттық жүйелер;
- қолданушыларды және әкімшілерді оқыту;
Соңғы нәтиже:
- статистикалық және талдау ақпараттармен өз уақытылы қамтамасыз етілген мемлекеттік органдардың 50%;
- құқықтық статистика және арнайы есепке алу мәселелері бойынша өз уақытылы берілген есептер мен өзге де статистикалық және талдау ақпараттарының 100%;
Қаржы-экономикалық тиімділік:
- автоматтандырылу арқылы өткізілетін жинақтау, өңдеу, ақпаратты талдау шығындарының кемуі;
- құқықтық статистика сапасын және нақтылығын жоғарлату;
Уақытылығы:
- мемлекеттік сатып алуларды өз уақытылы өткізу және қызметтерге келісім тұжырымдау;
Сапасы:
- алынған ақпараттардың уақытылығы және нақтылығымен қанағаттандырылған құқықтық статистика және арнайы есепке алу субъектілерінің 100%.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.10.26. N  470в  қаулысымен.

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2006 год (Генеральная прокуратура Республики Казахстан)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2005 года N 1235 (выписка)

     В соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

     1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2006 год:
     Генеральной прокуратуры Республики Казахстан согласно приложениям 366 , 367 , 368 ;

     2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2006 года.

      Премьер-Министр
     Республики Казахстан

 ПРИЛОЖЕНИЕ 366       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2005 года N 1235

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Осуществление высшего надзора за точным и единообразным применением
законов и подзаконных актов в Республике Казахстан" на 2006 год

     1. Стоимость: 7564501 тысяча тенге (семь миллиардов пятьсот шестьдесят четыре миллиона пятьсот одна тысяча тенге). <*>
     Сноска. Пункт 1 в редакции - постановлением Правительства РК от 31 июля 2006 года N 470б .
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: Закон Республики Казахстан от 21 декабря 1995 года "О прокуратуре"; Закон Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе"; Указ Президента Республики Казахстан от 28 марта 2003 года N 1050 "Об образовании Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан"; Указ Президента Республики Казахстан от 14 апреля 2005 года N 1550 "О мерах по усилению борьбы с коррупцией, укреплению дисциплины и порядка в деятельности государственных органов и должностных лиц"; постановление Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 1998 года N 1118 "О нормативах потребления электроэнергии, тепла на отопление, горячей и холодной воды и других коммунальных услуг по организациям, финансируемым из средств бюджета"; постановление Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 663 "Об упорядочении эксплуатации служебных автомобилей для транспортного обслуживания государственных органов Республики Казахстан"; постановление Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428 "Об утверждении Правил о служебных командировках в пределах Республики Казахстан работников государственных учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, а также депутатов Парламента Республики Казахстан"; статьи 529 , 534 , 537 -541 Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан.
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета.
      4. Цель бюджетной программы: максимальное выявление и устранение нарушений законности, причин и условий, способствующих таким нарушениям, восстановление нарушенных прав.
      5. Задачи бюджетной программы: выявление и устранение нарушений законности, в защиту прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства. Оперативное исполнение и обеспечение взятых международных обязательств в области уголовного преследования, с целью защиты прав граждан Республики Казахстан. Увеличение уровня международного сотрудничества в области экстрадиции граждан Республики Казахстан, задержанных за рубежом. Эффективное обеспечение государственных органов, юридических лиц
информацией о состоянии законности и правопорядка в стране на основе единых статистических принципов и стандартов. Противодействие легализации доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма. Обновление теоретических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности в соответствии с предъявляемыми требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства.
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы.

N
п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
грам-
мы

Наименование
программы
(подпрограммы)

Мероприятия
по реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ственные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

001

 

Осуществление
высшего
надзора за
точным и
единообразным
применением
законов и
подзаконных
актов в
Республике
Казахстан

 

 

 

 

2

 

001

Аппарат
центрального
органа

Содержание
центрального
аппарата
Генеральной
прокуратуры
Казахстан
Республики
в пределах
утвержденного
лимита числен-
ности для
выполнения
возложенных
функций,
обеспечение
автотранспор-
том и органи-
зационной
техникой.
Обеспечение
оперативного
решения
вопросов
направления
специальных
экстрадицион-
ных групп и
экстрадиции.
Осуществление
надзора за
применением
законов и под-
законных актов
в Республике
Казахстан.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура

3

 

002

Аппараты
территориаль-
ных органов

Содержание
областных и
приравненных
к ним
прокуратур в
пределах
утвержденного
лимита числен-
ности для
выполнения
возложенных
функций,
обеспечение
автотранспор-
том и органи-
зационной
техникой.
Осуществление
надзора за
применением
законов и
подзаконных
актов в
областях.
Приобретение специальной аппаратуры шифрования (54 ед.).

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее терри-
ториальные
подразде-
ления

4

 

007

Повышение
квалификации
государствен-
ных служащих

Приобретение
услуг по повы-
шению ква-
лификации
государствен-
ных служащих
по четырем
темам:
- государст-
венные закуп-
ки;
- бюджетный
процесс и
бюджетная
политика;
- правотвор-
чество и
законодатель-
ный процесс;
- организация
делопроизвод-
ства и доку-
ментоведения.
Обучение госу-
дарственному
языку.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан

5

 

008

Капитальный
ремонт зда-
ний, помеще-
ний и соо-
ружений госу-
дарственных
органов

Приобретение
услуг по про-
ведению капи-
тального ре-
монта 19
зданий терри-
ториальных
органов про-
куратуры:
Карагандин-
ской, Павло-
дарской,
Восточно-
Казахстанской,
Северо-Казах-
станской,
Западно-Казах-
станской,
Южно-Казахс-
танской,
Алматинской
областей,
Западно-регио-
нальной
транспортной
прокуратуры,
управлений
правовой
статистики и
специальных
учетов по
Карагандинской
и Кызылордин-
ской областям.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее терри-
ториальные
подразде-
ления

6

 

009

Материально-
техническое
оснащение
государствен-
ных органов

Приобретение:
гардеробных
шкафов, шкафов
для докумен-
тов, шкафов
металлических
(картотечных),
сейфов, копи-
ровальных
аппаратов, мини-АТС, видео-
проектора,
специального
оборудования
для полигра-
фии, оргтех-
ники (франки-
ровальная
машина) для
обеспечения
сотрудников
центрального
аппарата и
территори-
альных под-
разделений
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее терри-
ториальные
подразде-
ления

7

 

017

Обеспечение
функциониро-
вания инфор-
мационных
систем и
информацион-
но-техничес-
кое обеспече-
ние государ-
ственных
органов

Приобретение
расходных
материалов,
комплектующих
запасных час-
тей. Услуги
доступа к сети
Интернет,
организация
корпоративной
сети в 20
подразделениях
Комитета по
правовой ста-
тистике и
специальным
учетам Гене-
ральной про-
куратуры
Республики
Казахстан.
Системно-
техническое
обслуживание
средств вычис-
лительной тех-
ники и сетей.
Сопровождение
информационных
систем и
локальных
задач вычис-
лительной
сети в терри-
ториальных
подразделениях
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан,
сопровождение  ПО "Лука
бюджет" в
территори-
альных под-
разделениях
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан.
Сопровождение
информационной
системы
Комитета по
правовой ста-
тистике и
специальным
учетам Гене-
ральной про-
куратуры
Республики
Казахстан,
услуги по
вводу дакти-
локарт.
Приобретение
вычислительной
техники.
Приобретение
лицензионных
программных
продуктов и
антивирусной
программы.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее терри-
ториальные
органы

8

 

021

Премиальные
выплаты
военнослу-
жащим за
1997-1998
годы

Погашение
задолженности
военнослужащим
по премиальным
выплатам за
период
1997-1998
годы.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Главная
военная
прокуратура

9

 

100

Аппарат
Комитета по
правовой
статистике и
специальным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание
аппарата
Комитета по
правовой ста-
тистике и
специальным
учетам Гене-
ральной проку-
ратуры Респуб-
лики Казахстан
в пределах
утвержденного
лимита числен-
ности для
выполнения
возложенных
функций, обес-
печение авто-
транспортом и
организацион-
ной техникой.
Обеспечение
учетной, ста-
тистической,
информацион-
ной, аналити-
ческой и
контрольной
деятельности
в сфере пра-
вовой статис-
тики и специ-
альных учетов,
за исключени-
ем оператив-
ных и ведом-
ственных уче-
тов. Накопле-
ние, ведение
и обработка
правовой
статистической
информации.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специаль-
ным учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

10

 

101

Аппараты
территориаль-
ных органов
Комитета по
правовой
статистике и
специальным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание
аппаратов
территориаль-
ных органов
Комитета по
правовой ста-
тистике и
специальным
учетам Гене-
ральной
прокуратуры
Республики
Казахстан в
пределах
утвержденного
лимита числен-
ности для
выполнения
возложенных
функций,
обеспечение
автотранспор-
том и органи-
зационной
техникой.
Обеспечение
учетной, ста-
тистической,
информацион-
ной, аналити-
ческой и
контрольной
деятельности
в сфере пра-
вовой статис-
тики и спе-
циальных уче-
тов, за
исключением
оперативных и
ведомственных
учетов.
Накопление,
ведение и
обработка
правовой ста-
тистической
информации.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специаль-
ным учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан
и его тер-
риториаль-
ные подраз-
деления

11

 

102

Аппарат
Комитета
финансового
мониторинга
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание
аппарата
Комитета по
финансовому
мониторингу
при Генераль-
ной прокурату-
ре Республики
Казахстан в
пределах
утвержденного
лимита для
выполнения
возложенных
функций. Про-
тиводействие
легализации
доходов, полу-
ченных пре-
ступным путем,
и финансирова-
нию терро-
ризма.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
финансовому
мониторингу
при Гене-
ральной
прокуратуре
Республики
Казахстан

12

 

103

Аппараты
территориаль-
ных органов
Комитета
финансового
мониторинга
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание
аппаратов
территориаль-
ных органов
Комитета по
финансовому
мониторингу
при Генераль-
ной прокура-
туре Республи-
ки Казахстан
в пределах
утвержденного
лимита для
выполнения
возложенных
функций.
Противодей-
ствие легали-
зации доходов,
полученных
преступным
путем, и фи-
нансированию
терроризма.

В
течение
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
финансовому
мониторингу
при Гене-
ральной
прокуратуре
Республики
Казахстан
и его тер-
риториаль-
ные подраз-
деления

<*>
     Сноска. В пункт 6 внесены изменения постановлением Правительства РК от 31 июля 2006 года N 470б .

     7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: Прямой результат:
- рассмотрение дел, с участием прокурора.
- выполнение в полном объеме возложенных функций центрального аппарата Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных подразделений общей численностью 5131 единиц, центрального аппарата Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных подразделений общей численностью 771 единиц, центрального аппарата Комитета по финансовому мониторингу при Генеральной прокуратуре Республики Казахстан и его территориальных подразделений общей численностью 90 единиц;
- повышение профессионального уровня 771 человек. Обучение государственному языку 1151 человек;
- приобретение мебели в количестве 1025 единиц, сейфов в количестве 536 единиц, организационной техники 67 единиц;
- проведение капитального ремонта 19 зданий территориальных органов прокуратуры;
- приобретение для территориальных органов специальной аппаратуры шифрования в количестве 54 единиц;

Конечный результат:
- обеспечение потребности в повышении профессионального уровня государственных служащих на 13 % и обучения государственному языку 20 %;
- 100 % обеспеченности материально-техническим оснащением;
- проведение надзорных мероприятий по защите конституционных прав неограниченного круга лиц и применению законности;
- осуществление экстрадиций лиц, задержанных за рубежом;
- проведение комплекса контрольных мер, направленных на выявление и устранение нарушений законодательства Республики Казахстан в области правовой статистики и специальных учетов;
- проведение мер противодействия легализации доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;

Финансово-экономический результат:
- средние затраты на содержание одного государственного служащего центрального аппарата 1749 тыс. тенге;
- средние затраты на содержание одного государственного служащего территориальных органов 1054 тыс. тенге;
- средние затраты на содержание одного внештатного работника 216 тыс. тенге;
- средние затраты на повышение квалификации одного государственного служащего 13,006 тыс. тенге;
- средние затраты на обучение государственному языку одного государственного служащего 8,713 тыс. тенге;

Своевременность:
- своевременное выполнение мероприятий согласно установленным срокам;

Качество:
- максимальное выявление и устранение нарушений законности, в защиту прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства;
- предоставление справки о наличии судимости/несудимости в установленные сроки и отсутствие жалоб граждан;
- достаточное и эффективное обеспечение государственных органов, юридических и физических лиц информацией о состоянии законности правопорядка в стране на основе единых статистических принципов и стандартов;
- выявление достаточных оснований для заключения о наличии признаков легализации незаконных доходов;
- повышение профессионального уровня государственных служащих в соответствии с современными экономическими условиями; доля государственных служащих, которые перешли на делопроизводство по государственному языку после прохождения курсов обучения - 5 %; доля государственных служащих, которые назначены на вышестоящую должность после прохождения курсов повышения квалификации - 9 %. <*>
     Сноска. В пункт 7 внесены изменения постановлением Правительства РК от 31 июля 2006 года N 470б .

ПРИЛОЖЕНИЕ 367       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2005 года N 1235

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
        Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
002 "Межгосударственное информационное взаимодействие по ведению
криминального и оперативного учетов" на 2006 год

      1. Стоимость: 3335 тысяч тенге (три миллиона триста тридцать пять тысяч тенге).
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: Закон Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах"; Указ Президента Республики Казахстан от 28 марта 2003 года N 1050 "Об образовании Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан".
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета.
      4. Цель бюджетной программы: предупреждение, раскрытие и расследование преступлений посредством межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах.
      5. Задачи бюджетной программы: межгосударственный обмен сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах для решения органами внутренних дел, прокуратуры, правовой статистики и специальных учетов и иными государственными органами Республики Казахстан задач борьбы с преступностью, защиты прав и свобод граждан, охраны общественного порядка.
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы.

N
п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
грам-
мы

Наименование
программы
(подпро-
граммы)

Мероприятия
по реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ственные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

002

 

Межгосудар-
ственное ин-
формационное
взаимодей-
ствие по ве-
дению крими-
нального и
оперативного
учетов

Оплата текущих
платежей по
долевому со-
держанию
Республикой
Казахстан
Межгосудар-
ственного ин-
формационного
банка Глав-
ного инфор-
мационного
центра Минис-
терства
внутренних дел
Российской
Федерации

Январь-
декабрь
2006
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специаль-
ным учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

      7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: Прямой результат:
- обмен на постоянной основе сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах.

Конечный результат:
- увеличение раскрываемости преступлений в результате межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах;

Финансово-экономический результат:
- уменьшение (оптимизация) расходов на оперативно-розыскную деятельность посредством использования данных Межгосударственного информационного банка;

Своевременность:
- своевременная оплата текущих платежей по долевому содержанию Межгосударственного информационного банка;

Качество:
- 100 % государственных органов, удовлетворенных своевременностью и точностью информации, полученной в результате межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах.

ПРИЛОЖЕНИЕ 368       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2005 года N 1235

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
       Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
003 "Создание информационной системы Комитета по правовой
статистике и специальным учетам Генеральной
прокуратуры Республики Казахстан" на 2006 год

      1. Стоимость: 777567 тысяч тенге (семьсот семьдесят семь миллионов пятьсот шестьдесят семь тысяч тенге).
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: статья 7 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах"; подпункт 2 пункта 3 Указа Президента Республики Казахстан от 14 апреля 2005 года N 1550 "О мерах по усилению борьбы с коррупцией, укреплению дисциплины и порядка в деятельности государственных органов и должностных лиц"; постановление Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2004 года N 1374 "Об утверждении Программы развития государственной правовой статистики и специальных учетов в Республике Казахстан на 2005-2007 годы".
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета.
      4. Цель бюджетной программы: своевременное обеспечение Администрации Президента, Парламента, министерств, ведомств, прочих государственных органов, физических лиц и иных субъектов правовой статистики и специальных учетов полными и достоверными данными о преступности, коррупционных правонарушениях, административных правонарушениях и лицах, их совершивших и иными сведениями по вопросам статистики и специальных учетов.
      5. Задачи бюджетной программы: создать автоматизированные информационные базы данных, обеспечить автоматизацию процессов сбора, обработки, хранения, классификации, интерпретации, анализа, моделирования и прогнозирования сведений правовой статистики и специальных учетов, своевременно формировать и предоставлять всем заинтересованным государственным органам отчеты и иную статистическую и аналитическую информацию по вопросам правовой статистики и специальным учетов, обеспечить постоянный доступ к современной правовой статистической информации сотрудников органов правовой статистики и специальных учетов.
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы.

N
п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
грам-
мы

Наименование
программы
(подпрограммы)

Мероприятия
по реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответственные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

003

 

Создание
информацион-
ной системы
Комитета по
правовой
статистике и
специальным
учетам Гене-
ральной про-
куратуры
Республики
Казахстан

Приобретение
сервера базы
данных ведом-
ства, сервера
для управления
корпоративной
сетью,
процессора и
памяти для
сервера базы
данных
ведомства,
рабочих
станций поль-
зователей,
рабочих
станций спе-
циального
назначения,
локальных
принтеров,
сканеров и
источников
бесперебойного
питания. Сроки
реализации:
1 квартал
2006 года.
Приобретение
лицензионных
программных
продуктов.
Сроки
реализации:
январь-апрель
2006 года.
Разработка,
развитие,
внедрение и
тиражирование
автоматизиро-
ванных инфор-
мационных
систем
"Специальные
учеты",
"Информацион-
ный сервис",
"Единый учет обращений
граждан",
"Единая унифи-
цированная
статистическая
система".
Сроки
реализации:
февраль-ноябрь
2006 года.
Обучение
пользователей
и администра-
торов. Сроки
реализации:
февраль-ноябрь
2006 года.

Январь-
декабрь
2006
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике и
специальным
учетам Гене-
ральной
прокуратуры
Республики
Казахстан и
его террито-
риальные
органы

      Cноска. В пункт 6 внесены изменения постановлением Правительства РК от 26 октября 2006 года N 470в .

      7. Ожидаемые результаты выполнении бюджетной программы: Прямой результат:
- приобретение сервера БД ведомства - 1 единица, сервера для управления корпоративной сетью - 1 единица, процессора и памяти для сервера базы данных ведомства - 1 комплект, рабочих станций пользователей - 567 единиц, рабочих станций специального назначения - 2 единицы, локальных принтеров - 305 единиц, сканеров для поточного сканирования с автоподачей - 2 единицы, офисных сканеров - 290 единиц, источников бесперебойного питания - 567 единиц;
- приобретение лицензий на СУБД ORACLE, программных продуктов Internet Developer Suite, Red Hat Enterprise Linux AS, Red Hat Cluster Suite, Red Hat Global File System, Arc View, антивирусных программ;
- автоматизированные информационные системы "Специальные учеты", "Информационный сервис", "Единый учет обращений граждан", "Единая унифицированная статистическая система";
- обучение пользователей и администраторов;

Конечный результат:
- 50 % государственных органов, своевременно обеспеченных статистической и аналитической информацией;
- 100% своевременно предоставленных отчетов и иной статистической и аналитической информации по вопросам правовой статистики и специальных учетов;

Финансово-экономический результат:
- уменьшение затрат на проведение процедур сбора, обработки, анализа информации, которые будут проводиться автоматизированным образом;
- повышение качества и достоверности правовой статистики;

Своевременность:
- своевременное проведение государственных закупок и заключение договоров на поставку товаров и услуг;

Качество:
- 100 % субъектов правовой статистики и специальных учетов, удовлетворенных своевременностью и точностью полученных отчетов и иной статистической и аналитической информации.

      Cноска. В пункт 7 внесены изменения постановлением Правительства РК от 26 октября 2006 года N 470в .