1. "Атырау облыстық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы" Атырау облыстық мәслихатының 2018 жылғы 20 маусымдағы № 230-VІ (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4193 болып тіркелген) шешіміне мынадай өзгеріс енгізілсін:
көрсетілген шешімімен бекітілген "Атырау облыстық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесінде:
2. Осы шешім қол қойылған күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Құзыреттер атауы
|
Мемлекеттік әкімшілік лауазымдар санаты
|
Тиімді мінез-құлық индикаторлары
|
Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары
|
ҚЫЗМЕТТІК БАСҚАРУ
|
D-1
|
- Стратегиялық бағыттарға сәйкес нақты міндеттер қояды және тапсырмалар береді;
- Бөлімшенің берілген міндеттерді сапалы және уақтылы орындауына ұжымды бағыттайды және жағдай жасайды;
- Бөлімше жұмысын басымдылығына қарай тиімді ұйымдастырады
|
- Стратегиялық бағыттарға сәйкес нақты міндеттер қоя алмайды және тапсырмалар бере алмайды;
- Берілген міндеттерді сапалы және уақтылы орындауына ұжымды бағыттамайды және жағдай жасамайды;
- Бөлімше жұмысын басымдылығына мән бермей тиімсіз ұйымдастырады
|
D-2
|
- Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдайды және басшылыққа енгізеді;
- Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етеді;
- Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуы барысындағы қызметіне бақылау жүргізеді;
- Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етеді;
|
- Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдамайды және басшылыққа енгізбейді;
- Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарламайды және ұйымдастырмайды, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етпейді;
- Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуына бақылау жүргізбейді;
- Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етпейді;
|
D -3
|
- Басымдылығына қарай тапсырмаларды маңыздылығы ретімен қояды;
- Басшылыққа сапалы құжаттар дайындайды және енгізеді.;
- Өлшеулі уақыт жағдайында жұмыс жасай алады;
- Белгіленген мерзімдерді сақтайды.
|
- Тапсырмаларды жүйесіз
орындайды;
- Сапасыз құжаттар әзірлейді;
- Жедел жұмыс жасамайды;
- Белгіленген мерзімдерді сақтамайды.
|
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
|
D-1
|
- Өз құзыреті шегінде қызметкерлерді мемлекеттік органдармен және ұйымдармен тиімді қарым-қатынасқа бағдарлайды;
- Қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін әрбір қызметкердің әлеуетін пайдаланады;
- Басқа бөлімшелермен бірлесіп жоспарды жүзеге асырады және ортақ нәтижеге қол жеткізеді
|
- Өз құзыреті шегінде қызметкерлерді мемлекеттік органдармен және ұйымдармен тиімді қарым-қатынасқа бағдарламайды;
- Қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін кейбір қызметкерлердің әлеуетін пайдаланады;
- Басқа бөлімшелермен бірлесіп жоспарды жүзеге асыра алмайды және ортақ нәтижеге қол жеткізбейді
|
D -2
|
- Ұжымда сенімді қарым-қатынас орнатады;
- Бөлімшенің қоғаммен тиімді жұмысын ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасайды;
- Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліседі;
- Әрқайсысының нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтайды.
|
- Ұжымда өзара сенімсіз қарым-қатынас орнатады;
- Бөлімше және қоғаммен тиімді жұмыс ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасамайды;
- Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліспейді;
- Бағыныстағы тұлғалардың нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтамайды.
|
D -3
|
- Ұжымның жұмысына үлесін қосады және қажет болған жағдайда түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінеді;
- Мемлекеттік органдар мен ұжымдардың өкілдерімен және әріптестерімен қарым-қатынасты дамытады;
- Талдау барысында пікір алмасады және талқылау нәтижесін ескере отырып, тапсырмаларды орындайды.
|
- Жұмыста тұйықтық ұстанымын білдіреді және түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінбейді;
- Әртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен және әріптестерімен өзара әрекеттеспейді;
- Әріптестерімен мәселелерді талқыламайды.
|
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ
|
D-1
|
- Міндеттерді дұрыс бөле алады;
- Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер туралы хабарлайды;
- Шешім қабылдау барысында альтернативті ұсыныс жасайды;
- Тиімді және жүйелі шешім қабылдайды;
- Жеке тәжірибесіне, басқа да маңызды болып табылатын мәліметтерге негізделген шешім қабылдайды.
|
- Бөлімшеде міндеттерді дұрыс бөле алмайды;
- Орын алуы мүмкін қауіптер туралы хабарламайды;
- Шешім қабылдау барысында альтернативті ұсыныс жасамайды;
- Тиімсіз және жүйесіз шешім қабылдайды;
- ешім қабылдау барысында тек өзінің жеке тәжірибесіне және көзқарасына сенеді.
|
D -2
|
- Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алады;
- Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды ұйымдастырады;
- Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылайды;
- Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескере отырып, мүмкін болатын қауіптерді талдайды және болжамдайды;
- Мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескере отырып, құзыреті шегінде шешім қабылдайды.
|
- Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алмайды;
- Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды сирек ұйымдастырады;
- Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылаудан бас тартады және басқалардың пікірін ескермейді;
- Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескермейді, мүмкін болатын қауіптерді талдамайды және болжамайды;
- Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескермейді.
|
D -3
|
- Қажетті мәліметтерді таба алады;
- Мүмкін болатын қауіптерді ескере отырып, мәселелерді шешудің бірнеше жолын ұсынады;
- Өзінің пікірін негіздей алады.
|
- Қажетті мәліметтерді таба алмайды;
- Мүмкін болатын қауіптерді ескермейді немесе мәселелерді шешудің альтернативасын ұсынбайды;
- Негізсіз пікір білдіреді.
|
ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛАНУ
|
D-1
|
- Стратегиялық мақсаттар мен басымдылықтарды ескеріп, нақты міндеттер қоя алады;
- Қызмет көрсетудің тиімді әдістерін біледі;
- Көрсетілетін қызметтердің қолжетімділілігін қамтамасыз етеді;
- Қызмет тұтынушылардың қанағаттанушылығына талдау жүргізеді және қызмет көрсетуді жетілдірудің жолдарын қарастырады
|
- Стратегиялық мақсаттар мен басымдылықтарды ескермей, анық емес міндеттер қоя алады;
- Қызмет көрсетудің әдістері туралы шала-шарпы біледі;
- Көрсетілетін қызметтердің қолжетімділілігін қамтамасыз етпейді;
- Көрсетілетін қызмет бойынша тұтынушылардың қанағаттанушылығына талдау жүргізбейді және қызмет көрсетуді жетілдірудің жолдарын қарастырмайды
|
D -2
|
- Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады және туындаған мәселелерді шешеді;
- Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық дейгейін анықтауға жағдай жасайды;
- Қызмет көрсетудің сапасын бақылайды, сондай-ақ жеке үлгі болу арқылы көрсетеді.
|
- Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырмайды және туындаған мәселелерді шешпейді;
- Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық деңгейін анықтауға жағдай жасамайды;
- Сапасыз қызмет көрсетуге жол береді, қызықпаушылық білдіреді.
|
D -3
|
- Сыпайы және тілектестікпен қызмет көрсетеді;
- Қызмет көрсетуге қанағаттанушылық деңгейін талдайды және оларды жетілдірудің жөнінде ұсыныстар енгізеді;
- Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша ұсыныс енгізеді.
|
- Қызмет алушыға дөрекілік және немқұрайлылық білдіреді;
- Тұтынушының сұрақтары мен мәселелеріне мән бермейді;
- Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белсенділік танытпайды.
|
ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА АҚПАРАТТАНДЫРУ
|
D-1
|
- Ұжымға қызмет алушы тұтынушылар арасында көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттарды жеткізу қажеттілігі туралы үнемі түсіндіреді;
- Көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттандырудың тиімді тәсілін құрастырады.
|
- Ұжымға қызмет алушы тұтынушылар арасында көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттарды жеткізу қажеттілігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізбейді;
- Көрсетілетін қызметтер туралы ақпараттандырудың тиімсіз тәсілін құрастырады.
|
D -2
|
- Бағыныстағыларды қызмет алушыларды қолжетімді ақпараттандыруға бағдарлайды;
- Тұтынушыға ақпараттарды құрметпен және игілікпен жеткізеді;
- Қызмет тұтынушыларының пікірін құрметтейді.
|
- Бағыныстағылармен қызмет алушыларды ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізбейді;
- Тұтынушыға ақпараттарды жеткізбейді немесе немқұрайлы және жақтырмай жеткізеді;
- Қызмет тұтынушыларының пікірін елемейді.
|
D -3
|
- Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімді тәсілдерін қолданады;
- Тұтынушыға ақпаратты қолжетімді ауызша және жазбаша түрде жеткізеді;
- Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алады.
|
- Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімсіз тәсілдерін қолданады;
- Тұтынушыға ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жеткізбейді немесе түсініксіз жеткізеді;
- Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алмайды.
|
ЖЕДЕЛДІЛІК
|
D-1
|
- Ұжымға жаңа
басымдықтарды
уақытылы жеткізеді;
- Өзгерістерді уақтылы елеу үшін тиімді шаралар қабылдайды;
- Бөлімшені тиімді басқарады және ішкі және сыртқы өзгерістер кезінде нәтижеге қол жеткізеді;
- Жұмыстың жаңа бағыттарын қолдану бойынша ұсыныстарын талдайды және басшылыққа енгізеді
|
- Ұжымға жаңа басымдықтарды жеткізбейді немесе мерзімнен кеш жеткізеді;
- Өзгерістерді уақтылы елеу үшін шаралар қабылдамайды немесе тиімсіз шаралар қабылдайды;
- Бөлімшені тиімсіз басқарады және ішкі және сыртқы өзгерістер кезінде нәтижеге қол жеткізбейді;
- Жұмыстың жаңа бағыттарын қолдану бойынша ұсыныстарын талдамайды және басшылыққа енгізбейді
|
D -2
|
- Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарайды және басшылыққа енгізеді;
- Болып жатқан өзгерістерге талдау жасайды және жұмысты жақсарту бойынша уақтылы шаралар қабылдайды;
- Өзгерістерді дұрыс қабылдауды өзінің үлгі өнегесімен көрсетеді.
|
- Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарамайды және басшылыққа енгізбейді;
- Болып жатқан өзгерістерге талдау жасамайды және жұмысты жақсарту бойынша шаралар қабылдамайды;
- Болып жатқан және күтілмеген өзгерістер кезінде өзін-өзі бақыламайды.
|
D -3
|
- Жұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді;
- Оларды енгізудің жаңа бағыттары мен әдістерін үйренеді;
- Өзгеріс жағдайларында өзін -өзі бақылайды;
- Өзгеріс жағдайларында тез бейімделеді.
|
- Жұмыстың қолданыстағы рәсімдері мен әдістерін ұстанады;
- Жаңа бағыттар мен әдістерді зерттеп оларды енгізбейді;
- Өзгеріс жағдайларында өзін-өзі бақылай алмайды;
- Өзгеріс жағдайларында бейімделмейді немесе баяу бейімделеді.
|
ӨЗДІГІНЕН ДАМУ
|
D-1
|
- Үлгілі қызметкерлерді жоғарылату туралы ұсыныстарды қарастырып, енгізеді;
- Қызметкерлерді дамыту бойынша жүйелі шараларды қабылдайды;
- Әріптестерімен жинақталған тәжірибесімен, білімімен бөліседі, сондай-ақ, олардың даму деңгейін анықтайды;
- Өздігінен дамуға ұмтылысын өзінің жеке үлгісінде көрсетеді
|
- Үлгілі қызметкерлерді анықтамайды және оларды жоғарылату туралы ұсыныстарды қарастырмайды;
- Қызметкерлерді дамыту бойынша жүйелі шараларды қабылдамайды немесе жүйесіз шараларды қабылдайды;
- Әріптестерімен жинақталған тәжірибесімен, білімімен бөліспейді, сондай-ақ, олардың даму деңгейін анықтамайды;
- Өздігінен дамуға ұмтылысын өзінің жеке үлгісінде көрсетуге көңіл бөлмейді.
|
D -2
|
- Бағыныстылардың құзыреттер деңгейін жоғарылату бойынша іс-шаралар ұсынады;
- Мақсатқа жету үшін өзінің құзыреттерін дамытады және оларды бағыныстыларда дамыту үшін шаралар қабылдайды;
- Бағыныстылармен олардың құзыреттерін, оның ішінде дамуды қажет ететін құзыреттерді талқылайды.
|
- Бағыныстылардың құзыреттер деңгейінің жоғарылауына қызығушылық танытпайды;
- Мақсатқа жету үшін өзінің және бағыныстыларының құзыреттерін дамытпайды;
- Бағыныстылармен олардың құзыреттерін талқыламайды.
|
D -3
|
- Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытады;
- Өзіндігінен дамуға ұмтылады, жаңа ақпараттар мен оны қолданудың әдістерін ізденеді;
- Тәжірибеде тиімділікті арттыратын жаңа дағдыларды қолданады.
|
- Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытпайды;
- Өзіндігінен дамуға ұмтылмайды, жаңа ақпараттар мен оны қолдану әдістерімен қызықпайды;
- Өзінде бар дағдылармен шектеледі.
|
АДАЛДЫҚ
|
D-1
|
- Жұмыскерлермен әдептілік нормалары мен стандарттарының сақталуын қамтамасыз етеді;
- Ұжымда мемлекеттік қызметтің әдептілік нормалары мен стандарттарына берілгендік деңгейін дамытады;
- Басқалардың жетістіктерін мойындайды, әріптестерінің намысы мен абыройына нұқсан келтіретін олардың жеке және кәсіби қасиеттерін талқылаудан тартынады;
- Әдептілік нормалардың бұзылғандығын елеп ескереді және анықтайды;
- Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады.
- Өзінің бөлімше жұмысының тәжірибесінде ашықтық, шынайылық және әділдікке бағытталған әдеп нормалары мен құндылықтарды біріктіреді
|
- Жұмыскерлермен әдептілік нормалары мен стандарттарының сақталуын қамтамасыз етпейді;
- Мемлекеттік қызмет жолын ұстаушылық әркімнің жеке ісі деп есептейді;
- Басқалардың жетістіктерін мойындамайды, әріптестерінің намысы мен абыройына нұқсан келтіретін олардың жеке және кәсіби қасиеттерін талқылауға жол береді;
- Әдептілік нормалардың бұзылғандығын елеп ескермейді;
- Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет танытпайды;
- Өзінің бөлімше жұмысының тәжірибесінде ашықтық, шынайылық және әділдікке бағытталған әдеп нормалары мен құндылықтарды біріктірмейді
|
D -2
|
- Белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың сақталуын бақылайды;
- Ұжымның мүддесін өз мүддесінен жоғары қояды;
- Жұмыста табандылық танытады;
- Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырады;
- Бағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етеді;
- Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады.
|
- Ұжымда белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың орын алуына жол береді;
- Өз мүддесін ұжым мүддесінен жоғары қояды;
- Жұмыста табандылық танытпайды;
- Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырмайды;
Бағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етпейді;
|
D -3
|
- Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сүйенеді;
- Өзінің жұмысын адал орындайды;
- Өзін адал, қарапайым, әділ ұстайды, басқаларға сыпайылық және биязылық танытады.
|
- Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сай келмейтін мінез-құлықтар танытады;
- Өзінің жұмысын орындау барысында немқұрайлылық білдіреді;
- Өзін адалсыз, шамданған және басқаларға дөрекілік және менсізбеушілік қасиеттерін танытады.
|
СТРЕССКЕ ОРНЫҚТЫЛЫҚ
|
D-1
|
- Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды
|
- Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды
|
D -2
|
- Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.
|
- Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.
|
D -3
|
- Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.
|
- Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.
|
ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
D-1
|
- Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады
|
- Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады
|
D -2
|
- Құрылымдық бөлімше
қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады.
|
- Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады.
|
D -3
|
- Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықта болады.
|
- Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықты басқа тұлғаға артады.
|
БАСТАМАШЫЛДЫҚ
|
D-1
|
- Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдер мен шешімдер енгізу жөніндегі ұсыныстарды түзеді және қарастырады
|
- Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдер мен шешімдер енгізу жөніндегі ұсыныстарды әзірлемейді және қарастырмайды
|
D -2
|
- Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдайды және енгізеді.
|
- Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдамайды және енгізбейді.
|
D -3
|
- Ұсыныстар мен бастамаларын енгізеді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындайды.
|
- Ұсыныстар мен бастамаларын енгізбейді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындамайды.
|