"Ғылыми-техникалық кеңес туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 333 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2024 жылғы 23 желтоқсандағы № 409 бұйрығы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ғылыми-техникалық кеңес туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 333 бұйрығына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ғылыми-техникалық кеңес туралы ереже осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Аграрлық ғылым және білім департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың электрондық көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің м.а. А. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ғылым және жоғары білім

      министрлігі

  бұйрығымен бекітілген
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2024 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 333 бұйрығымен
бекітілген

Ғылыми-техникалық кеңес туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ғылыми-техникалық кеңес туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) "Ғылым және технологиялық саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Ереже ғылыми-техникалық кеңес (бұдан әрі – ҒТК) қызметінің құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін айқындайды.

      3. ҒТК Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – салалық уәкілетті орган), ғылыми ұйымдар мен жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ) жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      ҒТК ғылыми-зерттеу жұмыстары мен тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың (бұдан әрі – ҒЗТКЖ) басым бағыттары бойынша ұсыныстар мен ұсынымдарды әзірлеу, сондай-ақ ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды бағалау мақсатында құрылады.

      4. ҒТК өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. ҒТК-ның негізгі міндеттері мен функциялары

      5. ҒТК-ның қызметі мынадай негізгі міндеттерді орындауға бағытталған:

      1) ғылым және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға, ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруға ұсыныстар әзірлеу және жәрдемдесу;

      2) ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды іске асыруды қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      3) Қазақстан Республикасының ғылыми және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет саласындағы заңнамалық актілерін жетілдіру, ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      4) ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың жобаларын қарау;

      5) салалық ғылыми ұйымдар мен технологиялық және инновациялық қызмет ұйымдарын дамытуға ұсыныстар әзірлеу және қатысу.

      6. ҒТК өзіне жүктелген міндеттерге сәйкес мынадай функцияларды орындайды:

      Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ғылыми зерттеулерді, ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды, ҒЗТКЖ, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін (бұдан әрі – ҒҒТҚН) коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру мәселелері бойынша:

      1) салалық уәкілетті органдардың ғылыми-техникалық және ғылыми-технологиялық міндеттері мен бағдарламаларын қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      2) салада ғылыми, ғылыми-техникалық қызметтің басым бағыттарын іске асыру мақсатында мамандандырылған бағыттарды қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      3) жобалар мен бағдарламаларды, сондай-ақ ҒҒТҚН коммерцияландыру жобаларын гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша конкурстық құжаттаманы әзірлеу кезінде ұсыныстар әзірлейді;

      4) бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу кезінде ұсыныстар әзірлейді;

      5) жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға бөлінетін қаржыландыру нысандары мен көлемдерін айқындау үшін ғылым саласындағы уәкілетті органға жіберілген өтініштерді қарайды;

      6) ұсынылатын ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалардың ғылыми жаңалығы, ғылыми-техникалық деңгейі, перспективалары, даму дәрежесі, қаржыландырудың сұралатын көлемінің экономикалық орындылығы жөніндегі ұсынымдарды қарайды және әзірлейді;

      Мемлекеттік технологиялық саясат мәселелері және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау шаралары бойынша:

      1) мемлекеттік технологиялық саясаттың негізгі бағыттары бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      2) технологиялық дамудың басымдықтарын және мемлекеттік технологиялық саясаттың негізгі бағыттарын айқындау бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      3) елді инновациялық және технологиялық дамыту мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлейді;

      4) инновациялық жүйені және инновациялық қызметті мемлекеттік қолдауға қатысатын инновациялық жүйе субъектілерінің қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      5) салалық бағыттар бойынша мемлекеттік технологиялық саясат жөніндегі ұсыныстарды қарайды және әзірлейді;

      6) негізгі (басым) технологияларды, технологиялық құзыреттің салалық орталықтарын, мақсатты технологиялық бағдарламаларды және салалардағы технологиялық платформаларды ұйымдастыруды айқындау бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      7) технологияларды іздеу жүйесін қалыптастыру және дамыту, оларды бірдейлендіру және нарыққа ілгерілетуге жәрдемдесу бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      8) инновациялық гранттар берудің басым бағыттарын айқындау бойынша, одан әрі инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органға енгізу үшін ұсыныстар әзірлейді.

      Салалық уәкілетті органның міндеттерін орындау шеңберінде:

      1) ведомстволық бағынысты ғылыми ұйымдардың стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын қарайды және келіседі;

      2) ведомстволық бағынысты ғылыми ұйымдардың ғылыми, ғылыми-техникалық және өндірістік қызметі туралы есептерді тыңдайды;

      3) ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерімен, ЖЖОКБҰ, кәсіпкерлік субъектілерімен, квазимемлекеттік сектор субъектілерімен жоғары технологиялық өнімдерді шығаруды және (немесе) жаңа технологияларды енгізуді жүзеге асыратын бірлескен өндірістерді құру мақсатында ынтымақтастық мәселелерін қарайды;

      4) Қазақстан Республикасының ғылыми және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет, ҒҒТҚН коммерцияландыру саласындағы, салалық уәкілетті органдардың реттелетін салаларындағы нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды қарайды және әзірлейді;

      5) салалық уәкілетті органның бірінші басшысының тапсырмасы бойынша тиісті ұсынымдар әзірлей отырып, мәселелерді қарайды.

3-тарау. ҒТК қызметін ұйымдастыру

      7. ҒТК құрамын салалық уәкілетті орган ғылыми қоғамдастықтың және жекеше кәсіпкерлік субъектілерінің, сондай-ақ заңды тұлғалардың ұсыныстары мен ұсынымдарын ескере отырып қалыптастырады және салалық уәкілетті органның бірінші басшысы бекітеді.

      8. ҒТК Төрағадан және тұрақты мүшелерден тұрады. ҒТК құрамына салалық жетекші ғалымдар, мемлекеттік органдар мен даму институттарының, "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының, ұлттық ғылыми кеңестің мүшелері, жекеше кәсіпкерлік субъектілерінің салалық қауымдастықтарының, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері болып табылатын бейінді ғылыми ұйымдардың өкілдері кіреді.

      9. ҒТК құрамына:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын;

      2) ҒТК құрамы қалыптасқан күнге дейін 3 (үш) жыл ішінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметтің аккредиттелген субъектілерінің жұмыскерлері болып табылатын немесе шетелдік ғылыми ұйымдарда немесе ЖООКББҰ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметпен айналысатын ғылым докторы (PhD), бейіні бойынша доктор, ғылым докторы немесе ғылым кандидаты дәрежесі бар;

      3) уәкілетті органның реттелетін салаларында ғылыми-зерттеу және (немесе) ғылыми-педагогикалық 5 (бес) жыл жұмыс өтілі бар ғалымдар сайланады.

      10. ҒТҚ құрамының жетпіс пайызы (70%) мыналарда 5 (бес) жыл жұмыс өтілі бар жұмыскерлер мен сарапшылардан тұрады:

      1) тиісті мемлекеттік органдар ұсынған мемлекеттік органдар;

      2) уәкілетті органның реттелетін салаларында тиісті ұйымдар ұсынған ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық даму институттары, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар;

      3) ұлттық ғылыми кеңестің мүшелері, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің салалық қауымдастықтарының, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері болып табылатын бейінді ғылыми ұйымдардың өкілдері;

      4) "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы ұсынған жеке кәсіпкерлік субъектілері мен олардың бірлестіктері.

      11. ҒТК төрағасын және төрағаның орынбасарын ҒТК мүшелері ҒТК мүшелері арасынан бірінші отырыста ашық дауыс беру арқылы сайлайды.

      12. ҒТК төрағасы:

      1) отырыстарда төрағалық етеді және оның қызметіне басшылық жасайды;

      2) даулы мәселелерді талқылауда алқалылықты қамтамасыз етеді;

      3) ҒТК отырыстарын өткізудің күн тәртібін, күнін, уақытын, орнын және нысанын айқындайды;

      4) ҒТК отырыстарының хаттамаларына қол қояды;

      5) ҒТК шешімдерінің іске асырылуын жалпы үйлестіруді жүзеге асырады.

      13. Төраға болмаған кезде оның функцияларын орынбасар атқарады.

      14. ҒТК жанынан ғылыми қамтамасыз етуді ұйымдастыру және ҒТК отырысына шығарылатын бейіндік мәселелерді қарау бойынша өз қызметін жүзеге асыратын мамандырылған секциялар құрылады.

      15. ҒТК құрамы 3 (үш) жыл мерзімге бекітіледі және мүшелерінің саны 9 (тоғыз) және 25 (жиырма бес) адамнан тақ саннан тұрады.

      16. ҒТК жұмысы бетпе-бет отырыстар нысанында жүзеге асырылады.

      ҒТК отырыстары салалық уәкілетті органның инфокоммуникациялық технологиялары мен байланыс жүйелерін пайдалана отырып өткізілуі мүмкін. Отырыстың хаттамалары, күн тәртібіндегі мәселелер бойынша материалдар, есептер, актілер салалық уәкілетті органға беріледі және "Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 236 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33339 болып тіркелген) сәйкес сақталады.

      17. ҒТК жұмыс органы салалық уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесі немесе квазимемлекеттік сектор субъектісі (бұдан әрі – Жұмыс органы) болып табылады.

      18. Жұмыс органы ҒТК қызметін қамтамасыз ету мақсатында мыналарды жүзеге асырады:

      1) ҒТК жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету;

      2) отырыс өткізілгенге дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын ҒТК мүшелеріне жіберілетін материалдарды дайындау;

      3) ҒТК жұмысы туралы жоспарлар мен есептер жасауды және орындалуын үйлестіру.

      19. Жұмыс органының лауазымды адамы болып табылатын ҒТК хатшысы:

      1) ҒТК отырыстарға материалдарды дайындауды, жинауды және жүйелеуді;

      2) ҒТК мүшелеріне және шақырылған адамдарға ҒТК отырыстарын өткізу туралы хабарламаларды уақтылы жіберуді;

      3) отырыстардың күн тәртібін әзірлеуді, отырыстарды хаттамалауды;

      4) ҒТК шешімдерінің жобаларын дайындауды және отырыстардан кейін хаттамаларды ресімдеуді жүзеге асырады.

      20. ҒТК шешімдері ашық дауыс беру арқылы қабылданады және ҒТК отырысына қатысып отырған мүшелердің жалпы санының 2/3-і дауыс бергенде, қабылданған болып есептеледі. Дауыстар тең болған кезде Төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Хатшы ҒТК мүшесі болып табылмайды және шешім қабылдау кезінде дауыс бермейді. ҒТК мүшелерінің дауыс беруге шығарылған мәселе бойынша ерекше пікірі болған кезде Хатшы хаттамаға тиісті жазба енгізеді. ҒТК мүшесінің шешім қабылдаудан және дауыс беруден жалтаруына жол берілмейді.

      21. ҒТК шешімі хаттамамен рәсімделеді және оған Төраға, ҒТК мүшелері мен Хатшы қол қояды. Хаттамалардың көшірмелері ҒТК мүшелеріне жіберіледі.

      22. ҒТК Жұмыс органы жыл сайын есепті жылдан кейінгі айдың 20-күнінен кешіктірмей салалық уәкілетті органға және ғылым саласындағы уәкілетті органға есепті кезеңнің қорытындылары бойынша ҒТК жұмысы туралы ақпарат (есеп) ұсынады.

О внесении изменения в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 333 "Об утверждении Положения о научно-техническом совете"

Приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 23 декабря 2024 года № 409

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 333 "Об утверждении Положения о научно-техническом совете" следующее изменение:

      Положение о научно-техническом совете, утвержденное указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту аграрной науки и образования Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) направление электронной копии настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня официального опубликования.

      И.о. Министра А. Султанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство науки и
высшего образования
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
  Утверждено
приказом Министра
сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 30 сентября 2024 года № 333

Положение о научно-техническом совете

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о научно-техническом совете (далее – Положение) разработано в соответствии c подпунктом 3) статьи 7 Закона Республики Казахстан "О науке и технологической политике".

      2. Положение определяет правовые и организационные основы деятельности научно-технического совета (далее – НТС).

      3. НТС является консультативно-совещательным органом при Министерстве сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – отраслевой уполномоченный орган), научных организациях и организациях высшего и (или) послевузовского образования (далее – ОВПО).

      НТС создается в целях выработки предложений и рекомендаций по приоритетным направлениям научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ (далее – НИОКР), а также оценки научно-технических проектов и программ.

      4. В своей деятельности НТС руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

Глава 2. Основные задачи и функции НТС

      5. Деятельность НТС направлена на решение следующих основных задач:

      1) разработка предложений и содействие в реализации государственной политики в области науки и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности;

      2) выработка предложений по формированию реализации научно-технических проектов и программ;

      3) выработка предложений по совершенствованию законодательных актов Республики Казахстан в области научной и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности;

      4) рассмотрение проектов научно-исследовательских, научно-технических и опытно-конструкторских работ;

      5) выработка предложений и участие в развитии отраслевых научных организаций и организации технологической и инновационной деятельности.

      6. В соответствии с возложенными на него задачами НТС выполняет следующие функции:

      По вопросам финансирования научных исследований, научных, научно-технических проектов и программ, НИОКР, а также проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности (далее – РННТД) из средств государственного бюджета:

      1) разрабатывает предложения по формированию научно-технических и научно-технологических задач и программ отраслевого уполномоченного органа;

      2) разрабатывает предложения по формированию специализированных направлений в целях реализации приоритетных направлений научной, научно-технической деятельности по отрасли;

      3) разрабатывает предложения при разработке конкурсных документаций по грантовому и программно-целевому финансированию проектов и программ, а также проектов по коммерциализации РННТД;

      4) разрабатывает предложения при разработке технических заданий по программно-целевому финансированию;

      5) рассматривает заявки, направляемые в уполномоченный орган в области науки для определения форм и объемов финансирования, выделяемых для реализации проектов и программ;

      6) рассматривает и разрабатывает рекомендации научной новизны, научно-технического уровня, перспективности, степени разработанности предлагаемых научных, научно-технических проектов и программ, экономической обоснованности запрашиваемого объема финансирования.

      По вопросам государственной технологической политике и мерам государственной поддержки инновационной деятельности:

      1) разрабатывает предложения по основным направлениям государственной технологической политики;

      2) разрабатывает предложения по определению приоритетов технологического развития и основных направлений государственной технологической политики;

      3) разрабатывает рекомендации по вопросам инновационного и технологического развития страны;

      4) разрабатывает предложения по совершенствованию инновационной системы и деятельности субъектов инновационной системы, участвующих в государственной поддержке инновационной деятельности;

      5) рассматривает и разрабатывает предложения по государственной технологической политике по отраслевым направлениям;

      6) разрабатывает предложения по определению ключевых (приоритетных) технологий, отраслевых центров технологических компетенций, целевых технологических программ и организации технологических платформ в отраслях;

      7) разрабатывает предложения по формированию и развитию системы поиска технологий, их идентификации и оказания содействия в их продвижении на рынок;

      8) разрабатывает предложения по определению приоритетных направлений предоставления инновационных грантов, для дальнейшего предоставления в уполномоченный орган в области государственной поддержки инновационной деятельности.

      В рамках выполнения задач отраслевого уполномоченного органа:

      1) рассматривает и согласовывает стратегические и программные документы подведомственных научных организаций;

      2) заслушивает отчеты о научной, научно-технической и производственной деятельности подведомственных научных организаций;

      3) рассматривает вопросы сотрудничества с субъектами научной и (или) научно-технической деятельности, ОВПО, субъектами предпринимательства, субъектами квазигосударственного сектора с целью создания совместных производств, осуществляющих выпуск высокотехнологичной продукции и (или) внедрение новых технологий;

      4) рассматривает и разрабатывает предложения по совершенствованию нормативных правовых актов Республики Казахстан в области научной и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации РННТД, в регулируемых сферах отраслевого уполномоченного органа;

      5) рассматривает вопросы с выработкой соответствующих рекомендаций по поручению первого руководителя отраслевого уполномоченного органа.

Глава 3. Организация деятельности НТС

      7. Состав НТС формируется отраслевым уполномоченным органом с учетом предложений и рекомендаций научного сообщества и субъектов частного предпринимательства, а также юридическими лицами и утверждается первым руководителем отраслевого уполномоченного органа.

      8. НТС состоит из Председателя и постоянных членов. В состав НТС входят ведущие ученые по отраслям, представители государственных органов и институтов развития, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен", члены национальных научных советов, отраслевых ассоциаций субъектов частного предпринимательства, а также профильных научных организаций, являющихся субъектами научной и (или) научно-технической деятельности.

      9. В состав НТС избираются ученые:

      1) являющиеся гражданами Республики Казахстан;

      2) имеющие степень доктора (PhD), доктора по профилю, доктора или кандидата наук, являющиеся работниками аккредитованных субъектов научной и (или) научно-технической деятельности в течение 3 (трех) лет до даты формирования состава НТС или занимающиеся научной и (или) научно-технической деятельностью в зарубежных научных организациях или ОВПО;

      3) имеющие стаж научно-исследовательской и (или) научно-педагогической работы в регулируемых сферах уполномоченного органа 5 (пять) лет.

      10. Семьдесят процентов (70%) от состава НТС состоит из работников и (или) экспертов, имеющих стаж работы 5 (пять) лет:

      1) государственных органов, рекомендованных соответствующими государственными органами;

      2) национальных управляющих холдингов, национальных институтов развития, национальных холдингов, национальных компаний, рекомендованных соответствующими организациями в регулируемых сферах уполномоченного органа;

      3) члены национальных научных советов, отраслевых ассоциаций субъектов частного предпринимательства, профильных научных организаций, являющихся субъектами научной и (или) научно-технической деятельности.

      4) субъектов частного предпринимательства и их объединений, рекомендованных Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен".

      11. Председатель и заместитель председателя НТС избирается членами НТС из числа членов НТС посредством открытого голосования на первом заседании НТС.

      12. Председатель НТС:

      1) председательствует на заседаниях и руководит его деятельностью;

      2) обеспечивает коллегиальность в обсуждении спорных вопросов;

      3) определяет повестку дня, дату, время, место и форму проведения заседаний НТС;

      4) подписывает протоколы заседаний НТС;

      5) осуществляет общую координацию над реализацией решений НТС.

      13. Во время отсутствия председателя его функции выполняет заместитель.

      14. При НТС создаются секции, осуществляющие свою деятельность по организации научного обеспечения и рассмотрения профильных вопросов, выносимых на заседание НТС.

      15. Состав НТС утверждается сроком на 3 (три) года и состоит из нечетного числа членов в количестве 9 (девять) и 25 (двадцать пять) человек.

      16. Работа НТС осуществляется в форме проведения очных заседаний. Заседания НТС могут проводится с использованием инфокоммуникационных технологий и систем связи отраслевого уполномоченного органа. Протоколы заседания, материалы по вопросам повестки дня, отчеты, акты передаются в отраслевой уполномоченный орган и хранятся в соответствии с приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 августа 2023 года № 236 "Об утверждении Правил документирования, управления документацией и использования систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 33339).

      17. Рабочим органом НТС является структурное подразделение или субъект квазигосударственного сектора отраслевого уполномоченного органа (далее – Рабочий орган).

      18. Рабочий орган в целях обеспечения деятельности НТС осуществляет:

      1) организационно-техническое обеспечение работы НТС;

      2) сбор материалов, направляемых членам НТС за 5 (пять) рабочих дней до проведения заседания;

      3) составление и координация выполнения планов и отчетов о работе НТС.

      19. Секретарь, являющийся должностным лицом рабочего органа НТС, осуществляет:

      1) подготовку, сбор и систематизацию материалов к заседаниям;

      2) своевременное направление членам НТС и приглашенным лицам уведомлений о проведении заседаний НТС;

      3) формирование повестки дня заседаний, протоколирование заседаний;

      4) подготовку проектов решений НТС и оформление протоколов после заседаний.

      20. Решения НТС принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано 2/3 голосов от общего количества членов, присутствующих на заседании НТС. При равенстве голосов решающим является голос Председателя. Секретарь не является членом НТС и не голосует при принятии решений. При наличии у членов НТС особого мнения по вынесенному на голосовании вопросу, Секретарь вносит в протокол соответствующую запись. Уклонение члена НТС от принятия решения и голосования не допускается.

      21. Решение НТС оформляется протоколом и подписывается Председателем, членами НТС и Секретарем. Копии протоколов рассылаются членам НТС.

      22. Рабочий орган НТС ежегодно, не позднее 20 числа месяца следующего за отчетным годом, представляет в отраслевой уполномоченный орган и в уполномоченный орган в области науки информацию (отчет) о работе НТС по итогам отчетного периода.