Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 149-бабының 10-тармағына және 150-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, сондай-ақ техникалық тапсырманы түзетумен байланысты мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету қағидалары бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің сәулет және цифрлық трансформация саясаты департаменті:
1) осы бұйрыққа қол қойылған күнінен бастап күнтізбелік бес күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;
2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының цифрлық даму инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің міндетін атқарушы |
Р. Коняшкин |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігі
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика
министрлігі
Бұйрықпен бекітілген |
Ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, сондай-ақ мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету қағидалары
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Осы мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, сондай-ақ ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің мемлекеттік инвестициялық жобаларын тиімді жоспарлауды және іске асыруды қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 149-бабының 10-тармағына және 150-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, сондай-ақ мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету тәртібін айқындайды
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) ақпараттандыру объектісі – электрондық ақпараттық ресурстар, бағдарламалық қамтамасыз ету, интернет – ресурс және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым;
2) ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік инвестициялық жоба (бұдан әрі – ақпараттандыру саласындағы МИЖ) – цифрландырудың мемлекеттік саясатын іске асыру шеңберінде ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға бағытталған іс-шаралар жиынтығы;
3) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – ақпараттандыру және "электрондық үкімет" саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;
4) бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі (бұдан әрі – ББӘ) – бюджеттік бағдарламаларды жоспарлауға, негіздеуге, іске асыруға және олардың нәтижелеріне қол жеткізуге жауапты, өзіне Қазақстан Республикасының заңнамасында жүктелген функцияларға, өкілеттіктер мен құзыреттерге сәйкес айқындалатын мемлекеттік орган;
5) бюджеттік инвестициялар – бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға, дербес білім беру ұйымдарының инвестициялық шығындарына, сондай-ақ мемлекеттің квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жарғылық капиталдарына қатысуына бағытталған республикалық немесе жергілікті бюджеттен қаржыландыру;
6) бюджеттік инвестициялық жоба – белгілі бір уақыт кезеңі ішінде бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын және аяқталған сипаты бар Жаңа объектілерді құруға (салуға) не қолда бар объектілерді реконструкциялауға, сондай-ақ ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға бағытталған іс-шаралар жиынтығы;
7) инвестициялық ұсыныс – бюджеттік бағдарламалар әкімшілері әзірлейтін тиісті іс-шаралар жиынтығын қоса алғанда, инвестициялау мақсатын, оған қол жеткізу жолдарын және қаржыландырудың ықтимал тәсілдерін көрсететін, мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын іске асыру шеңберінде мемлекеттік инвестициялық жобаларды іске асырудың орындылығын негіздейтін тұжырымдамалық ұсыныс;
8) инвестициялық ұсыныстың ақпараттық парағы – мемлекеттік инвестициялық жоба бойынша негізгі ақпаратты қамтитын, оны іске асырудың орындылығын ашатын құжат;
9) қаржы-экономикалық негіздеме (бұдан әрі – ҚЭН) – заңды тұлғалардың жарғылық капиталына бюджет қаражатын салудың орындылығы, негізділігі және нәтижесін бағалау жөніндегі мәліметтерді қамтитын құжат;
10) салалық сараптама – ақпараттандыру объектілерін дамытуға бағытталған бюджеттік инвестициялардың тиімділігі мен орындылығын кешенді бағалау;
11) салалық сараптаманың қорытындысы – саланы дамыту басымдықтарына сәйкестік мәніне мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын бағалау;
12) техникалық тапсырма (бұдан әрі – ТТ) – "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында толтырылатын мақсаттарды, міндеттерді, талаптарды және шығыстардың негіздемесін қамтитын ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту жөніндегі мемлекеттік инвестициялық жобаның құрылымдық сипаттамасы;
13) "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталы – мемлекеттік органдардың мониторинг үшін одан әрі пайдалану мақсатында "электрондық үкіметтің", "электрондық үкіметтің" архитектурасының, платформалық бағдарламалық өнімдердің ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтерді есепке алуды, сақтауды және жүйелеуді жүзеге асыруға арналған ақпараттандыру объектісі, ақпараттандыру саласындағы талдау және жоспарлау.
2 тарау. Ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, сондай-ақ мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзетулер тәртібі
3. Ақпараттандыру саласындағы ЖБИ жоспарлау мемлекеттік органдардың немесе облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың даму жоспарларын, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің даму жоспарларын және (немесе) іс-шараларын, сондай-ақ дербес білім беру ұйымдарын дамытудың ұзақ мерзімді стратегияларын қоса алғанда, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын іске асыру шеңберінде жүзеге асырылады.
Даму жоспарларын әзірлемейтін мемлекеттік органдардың мемлекеттік инвестициялық жобаларын жоспарлау Қазақстан Республикасы заңнамалық актілерінің нормаларын орындау және (немесе) бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру шеңберінде жүзеге асырылады.
4. Ақпараттандыру саласындағы инвестициялық ұсыныстың ақпараттық парағын әзірлеу мыналарды ескере отырып жүзеге асырылады:
мемлекеттік органдар мен цифрлық қызметтерді пайдаланушылардың ағымдағы жай-күйі мен қажеттіліктерін талдау;
техникалық стандарттар, қолданыстағы жүйелермен үйлесімділікті қоса алғанда, Ақпараттандыру объектілеріне қойылатын талаптар;
осыған ұқсас мақсаттар мен міндеттерге бұрын бастамашылық жасаған ББАЖ-дың аяқталуы.
5. ББӘ ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында қорытынды алу үшін мынадай құжаттарды ұсынады:
1) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша инвестициялық ұсыныс (бұдан әрі – ИҰ) ;
2) Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 29 маусымдағы № 143/НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18950 болып тіркелген) бекітілген "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға арналған техникалық тапсырмаларды жасау және қарау қағидаларына сәйкес ТТ;
3) ББӘ салалық сараптамасының қорытындысы.
Инвестициялық ұсыныстың салалық сараптамасының қорытындысын тиісті саланың орталық уәкілетті органы немесе уәкілетті жергілікті атқарушы орган ұсынады, ақпараттандыру саласындағы МИЖ-ны қандай да бір белгілі бір салаға жатқызу мүмкін болмаған жағдайда, салалық қорытындыны ББӘ өзі береді.
Егер ақпараттандыру саласындағы МИЖ бірнеше салалық орталық мемлекеттік органдардың немесе жергілікті атқарушы органдардың жауапкершілік саласын қозғаған жағдайда, аталған салалық орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар МИЖ тиісті салалық сараптамаларының қорытындыларын қосымша ұсынады.
Бұл ретте, салалық сараптамалардың қосымша қорытындыларын тиісті салалық орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар бірінші басшының не оны алмастыратын адамның не ақпараттандыру саласындағы әрбір МИЖ бойынша жеке уәкілеттік берілген адамның қолы қойылып, ақпараттандыру саласындағы МИЖ іске асырудың жетекшілік ететін салаға әсерін және сала басымдықтарына сәйкестігін бағалау бөлігінде ғана мемлекеттік органның бірінші басшысы береді.
6. ИҰ әзірлеуді әкімші дербес не оны әзірлеу жөніндегі қызметтерді сатып алу жолымен жүзеге асырады.
7. Уәкілетті органға ИҰ және ТТ енгізу, уәкілетті органның сараптамасы мен қорытындысын беру архитектуралық портал арқылы жүзеге асырылады.
ИҰ және ТТ уәкілетті органға бір мезгілде енгізіледі, бірақ архитектура порталында жеке сұраулармен ресімделеді.
"Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру мен дамытуға арналған техникалық тапсырманы оны қарау нәтижелері бойынша пысықтауға жіберу инвестициялық ұсынысқа теріс қорытынды шығару үшін негіз болып табылмайды.
8. Инвестициялық ұсыныстарды ақпараттандыру саласындағы сараптама және қорытынды беру Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 29 маусымдағы № 144/НҚ бұйрығымен бекітілген инвестициялық ұсыныстарды ақпараттандыру саласында сараптама жүргізу қағидаларына, бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемелеріне (бұдан әрі – сараптама жүргізу қағидалары) сәйкес жүзеге асырылады (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19015 болып тіркелді).
9. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган қорытындысы сараптама жүргізу қағидаларына сәйкес беріледі.
10. Инвестициялық ұсынысқа салалық сараптаманың қорытындысы мына бағалауды қамтиды:
1) саланың одан әрі дамуына әсер ететін ағымдағы жай-күйінің проблемалары, сондай-ақ қолданыстағы ұсынылатын және ұсынылатын қызметтерді салыстырмалы талдау;
2) жауапкершілігі саласы МИЖ іске асыру қозғалатын тиісті мемлекеттік органның бекітілген Ережесіне сәйкес нақты функцияларды көрсете отырып, МИЖ іске асыру нәтижелері бойынша бизнес-процестердегі болжамды өзгерістерді;
3) шетелдік тәжірибені ескере отырып, оны шешудің оңтайлы жолы ретінде гипс таңдауды негіздей отырып, мәселені шешудің нұсқасын таңдау кезінде қарастырылған балама нұсқалар;
4) МИЖ басқарудың болжамды институционалдық схемасының негізділігі (негізгі қатысушылар, олардың өзара іс-қимыл схемасы, баланс ұстаушылардың пайдасы мен шығындарын бөлу, инвестициялық және инвестициядан кейінгі кезеңдерде МИЖ басқару схемасы);
5) МИЖ көлемінің негізділігі;
6) мемлекеттік инвестициялардың қажеттілігіне қарай МИЖ іске асыру тетігін басым таңдаудың негізділігі.
11. Ақпараттық жүйелерді құруға және дамытуға бағытталған бюджеттік инвестициялық жобалардың құны ақпараттандыру саласындағы МИЖ құрамында ұсынылған ББӘ есептеулері мен негіздемелері негізінде ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның қорытындысымен расталады.
12. Ақпараттандыру саласындағы МИЖ құнының есептеулері мен негіздемелері есептеледі:
1) Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 27 маусымдағы № 140/НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18927 болып тіркелген) бекітілген мемлекеттік органдардың ақпараттандыру объектілерін құруға, дамытуға және қолдап отыруға арналған шығындарды есептеу әдістемесі мен олардың нормативтеріне сәйкес;
2) жобаны іске асыру шеңберінде (инвестициялық кезеңде) және пайдалану кезеңінде (инвестициядан кейінгі кезеңде) сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарықтарын талдау негізінде (тиісті сараптамалардың қорытындылары, сондай-ақ ұсынылған прайс-парақтар, коммерциялық ұсыныстар және басқа да растайтын құжаттар негізінде).
13. Ақпараттандыру саласындағы МИЖ республикалық және жергілікті бюджеттер қаражатынан, үкіметтік сыртқы қарыздардан және республикалық немесе жергілікті бюджеттер қаражатынан сыртқы қарыздарды, бюджеттік кредитті, бюджеттік инвестицияларды және мемлекеттік жекешелік әріптестік жобаларын қоса қаржыландырудан іске асырылуы мүмкін.
14. Ақпараттандыру саласындағы МИЖ бойынша жарғылық капиталды ұлғайту қаражаты бойынша іске асырылатын қаржы-экономикалық негіздемені әзірлеу талап етіледі.
15. ҚЭН әзірлеу тәртібі мен талаптары Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 149 – бабының 9-тармағына сәйкес мемлекеттік инвестициялық жобалар саласындағы бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін Мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру, инвестициялық ұсынысты, техникалық-экономикалық және қаржы-экономикалық негіздемелерді әзірлеу немесе түзету, қажетті сараптамалар жүргізу, бюджеттік кредиттеудің орындылығын айқындау, мемлекеттік инвестициялық жобалар портфелін қалыптастыру, сондай-ақ бекітілген (нақтыланған) параметрлерді түзету, мемлекеттік инвестициялық жобаларды іріктеу, мониторингілеу және іске асырылуын бағалау қағидаларымен (бұдан әрі-бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті органның қағидалары) айқындалады.
ҚЭН-де ақпараттандыру саласындағы сараптама және қорытынды беру сараптама жүргізу қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
16. Ақпараттандыру саласындағы МИЖ жобасы техникалық тапсырмаларда көзделген функционалдық талаптарға өзгерістер енгізу, сондай-ақ инвестициялық және пайдалану шығындарына әсер ететін техникалық шешімдердің өзгеруі нәтижесінде жобаның мерзімдері және (немесе) құны өзгерген жағдайда түзетуге жатады.
17. Ұлттық валютаның шетел валютасына бағамының елеулі өзгеруіне байланысты, бірақ техникалық-технологиялық шешімдердің өзгеруіне әкеп соқпайтын ақпараттандыру объектілері бойынша МИЖ сметалық құны ұлғайған кезде МИЖ түзету жүргізіледі.
Ақпараттандыру саласындағы түзетілген МИЖ бойынша бұрын таңдалған техникалық-технологиялық шешімдердің баға-сапа арақатынасының оңтайлылығын бағалау мақсатында ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның қорытындысын қайта сараптау және беру жүргізіледі
Бұл ретте қосымша шығыстарға әкеп соқтырмайтын техникалық-технологиялық шешімдер өзгермеген жағдайда ақпараттандыру саласында түзетілген ИП-ға экономикалық қорытынды талап етілмейді.
18. Бюджет кодексінің 149-бабының 5-тармағына сәйкес ақпараттандыру саласындағы МИЖ инвестициялық ұсынысына оң экономикалық қорытындының болуы ақпараттандыру саласындағы МИЖ бюджетінің жобасына енгізу үшін негіз болып табылады.
19. Оң экономикалық қорытынды алу үшін ББӘ ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның оң қорытындысымен МИЖ-ды бюджеттік саясат жөніндегі орталық уәкілетті органның қағидаларына сәйкес бюджеттік саясат жөніндегі уәкілетті органға жібереді.
20. Республикалық немесе жергілікті бюджеттердің жобасына енгізу үшін мемлекеттік инвестициялық жобаларды іріктеуді бюджеттік саясат жөніндегі уәкілетті орган немесе бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жүзеге асырады.
21. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі бюджеттік саясат жөніндегі уәкілетті органға Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 152-бабына сәйкес МИЖ іске асырудың барысы мен нәтижелері туралы есепті ұсынады.
22. МИЖ іске асырылуын бағалауды Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 153-бабына сәйкес бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
3-тарау. Ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік инвестициялық жобаларды іске асыру тәртібі
23. Ақпараттандыру саласында БМЖ іске асыру мыналарды қамтиды:
1) Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген) Бюджеттік сұрау салуды жасау және ұсыну қағидаларына сәйкес МИЖ-ді іске асыру кестесіне сәйкес тиісті кезеңге арналған шығыстарды жоспарлау;
2) Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 9 қазандағы № 687 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35238 болып тіркелген) Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға арналған тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді берушіні айқындау;
3) ақпараттандыру объектілерін әзірлеу және/немесе жаңғырту;
4) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен бекітілген Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарға сәйкес құрылған объектілерді тестілеу және тәжірибелік пайдалану, оның ішінде:
тәжірибелік пайдалануды жүргізу рәсімдерін құжаттау;
анықталған ақаулар мен кемшіліктерді оңтайландыру және жою, содан кейін оларды түзету;
тәжірибелік пайдалануды аяқтау туралы актіні ресімдеу.
Тәжірибелік пайдалануды жүргізу мерзімі бір жылдан аспайды.
5) "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісін "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 49-бабымен ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін сынау;
6) Қазақстан Республикасының аумағында қолданылып жүрген стандарттарға сәйкес "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісін енгізу;
7) қолданыстағы мемлекеттік жүйелермен интеграциялау;
8) ақпараттандыру объектісін пайдалануға беру және сүйемелдеуге беру.
"Инвестициялық ұсыныстың ақпаратық парағы"
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Бюджеттік бағдарлама әкімшісі және іске асыруға ұсынылатын мемлекеттік инвестициялық жоба (бұдан әрі – МИЖ) жөніндегі деректер
Бюджеттік бағдарлама әкімшісі ___________________________________
МИЖ атауы ___________________________________________________
МИЖ іске асыру көзделген мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының, Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауларының, Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларының, Қазақстан Республикасы заңнамалық актілерінің орындаудың атауы (нақты тармақтарға сілтемелер).
Инвестицияларды алушы (болған жағдайда) заңды тұлғаның атауы
МИЖ іске асыру кезеңі (белгісіз болса, жобалап көрсетіңіз):
Іске асырудың ұзақтығы: ____________ ай
МИЖ іске асырудың басталуы: жыл: ________ ай: ________
МИЖ іске асырудың болжамды аяқталуы: жыл: ______ ай: ______
МИЖ-дің пайдаланылу (қызмет ету) кезеңі
МИЖ-дің жалпы құны: ____ мың теңге, оның ішінде (қажет жағдайда толтырылады):
Қаржылық-экономикалық негіздеме (бұдан әрі – ҚЭН) әзірлеу құны: ____ мың теңге
ҚЭН түзету құны: ___________ мың теңге
Объектіні ұстауға арналған жыл сайынғы шығындар, сондай-ақ инвестициядан кейінгі кезең (қаржыландыру көзін көрсете отырып)
МИЖ-ді іске асырылатын жері:
(МИЖ-дің, оның негізгі құрамдауыштарының іске асырылатын жері мен МИЖ бойынша шығындардың өңірлерге бөлінуін көрсетіңіз)
1) Елді мекен (ауыл, аудан, қала, облыс, ел)
2) Баланс ұстаушы* (қажет жағдайда толтырылады)
3) МИЖ үшін бөлінген жердің болуы* (қажет жағдайда толтырылады)
иә (жер учаскесі мен сол орында тұрған жылжымайтын мүліктің берілгені жөніндегі шешімнің нөмірі мен күні көрсетіледі);
жоқ (жер учаскесін сатып алу үшін қажетті сома көрсетіледі).
4) инженерлік-көліктік инфрақұрылымның (теміржол магистральдары, автомобиль жолдары, құбырлар, электр-, жылу желілері, су құбырлары, газ құбырлары және басқа да инфрақұрылымның) болуы:
иә (қандай екені көрсетіледі);
жоқ (қосымша қанша шығын қажет екені көрсетіледі)
Ескертпе:* жаңа объект құрылған (салынған) жағдайда, болашақ меншік иесі көрсетіледі, реконструкцияланған жағдайда қазіргі меншік иесі көрсетіледі
2. Ретроспектива (МИЖ бойынша бұрын бөлінген және игерілген қаражат туралы, оның ішінде ағымдағы бағдарламалар бойынша ақпарат)
Атауы | Инвестициялар жүзеге асырылатын жылдың алдындағы жылдар | ||||||||
Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) нөмірі | жылы | жылы | жылы | ||||||
Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) атауы | |||||||||
Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) сипаттамасы | |||||||||
Стратегиялық бағыты | нөмірі | ||||||||
атауы | |||||||||
Мақсаты | нөмірі | ||||||||
атауы | |||||||||
Міндеті | нөмірі | ||||||||
атауы | |||||||||
Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) сомасы, мың. теңге | |||||||||
Бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарламаны) бекітілген нормативтік құқықтық акт | түрі | ||||||||
қабылданған күні | |||||||||
нөмірі | |||||||||
Нәтижесі |
Р/с | Нысаналы индикатор | Өлшем бірлігі | жоспар | нақты | жоспар | нақты | жоспар | нақты |
Тікелей нәтиже (сан көрсеткіштері) | 1. | ||||||||
… | |||||||||
№ | |||||||||
Түпкілікті нәтиже (нәтиже көрсеткіштері) | 1. | ||||||||
... | |||||||||
№ | Жүктеу |
3. Саланың маркетингтік талдауы
1) объектілерді құру (салу) мен реконструкциялауды, сондай-ақ ақпараттандыру объектілерін құру мен дамытуды болжайтын МИЖ үшін қаралып отырған өңірде жобада (жобалар) болжанған өнімдерге (тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) қазіргі кездегі және перспективадағы сұранысты не жобаның әлеуметтік-экономикалық қажеттілігін талдауды көрсетеді.
2) квазимемлекеттік сектор субъектілерін жарғылық капиталын қалыптастыру немесе ұлғайту арқылы саланы (салаларды) институционалдық дамытуды болжайтын МИЖ үшін іс-шараларды іске асыру ықпал ететін негізгі көрсеткіштер мен даму серпінін көрсете отырып, іс-шараларды іске асыру болжанатын маркетингтік ортаны талдауды көрсетеді.
4. Іске асырылуы болжанатын МИЖ-дің жалпы сипаттамасы (МИЖ-ді жалпы сипаттау басымдылық тәртібінде жеке (жоба бойынша) баяндалады.
МИЖ-дің мақсаты мен міндеттері:
1) мақсат (мақсат Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында белгіленген экономика саласын (аясын) дамытудың неғұрлым кең міндеттерін/басымдықтарын көрсетіледі);
2) сандық есептер (жобаның ауқымын анықтауға болатын жобаның сандық өлшенетін есептерін көрсетіңіз. Белгілі бір сандық көрсеткіштерді көрсетіңіз, мысалы, жобалық қуат және басқалар);
3) тікелей және түпкілікті нәтижелер (жобаны іске асыру нәтижесінде оларды алушылар үшін өндірілетін өнімнің/көрсетілетін қызметтің әсері, сондай-ақ бизнес субъектілеріне (оның ішінде шағын және орта бизнеске) әсер ету, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік органдары тиімділігінің түйінді көрсеткіштері негізінде жобаны іске асырудан экономикалық және әлеуметтік қайтарымның ұзақ мерзімді көрсеткіштеріне қол жеткізу).
Жобаның негіздемесі: (осы жобаны іске асыру қажеттілігін негіздеу; жобаны іске асырған жағдайда осы саланың көрсеткіші қаншалықты көтерілетіндігін көрсету).
Ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға бағытталған бюджеттік инвестициялық жобалар үшін:
инвестициялық және пайдалану кезеңдерінде іске асырудың әрбір нұсқасы құнының есептеулері мен негіздемелерін келтіре отырып, кемінде 2 іске асыру нұсқасын көрсетіңіз;
жобаны іске асыру нұсқасын оңтайлы таңдауды негіздеу үшін әрбір нұсқа бойынша ең аз шығындарға талдау жүргізу.
МИЖ сипаттамасы:
(1 және 2-кестеге сәйкес жобаның және оның барлық іс-шаралары мен құрамдауыштар мазмұнын сипаттаңыз)
1-кесте
Іс-шараларды іске асыру кезеңі мен құны | |||||
№ | Іс-шаралар мен құрамдауыштар атауы | Кезеңі | Кезеңі | Кезеңі | Жиыны |
құны | құны | құны | |||
1. | |||||
1) | |||||
2) | |||||
2. | |||||
1) | |||||
2) | |||||
Жиыны | Жүктеу |
2-кесте
№ | Жекелеген құрамдауыштар мен іске асыру кезеңдері | Сандық көрсеткіштер | ||
Өлшем бірлігі | Жоба бойынша | Құны (мың теңге) | ||
1. | ||||
1) | ||||
2) | ||||
2. | ||||
1) | ||||
2) | ||||
Жиыны | Жүктеу |
5. МИЖ-ді институционалдық басқару схемасы
Негізгі қатысушыларды сипаттау, олардың өзара іс-қимыл схемасы, пайдалар мен шығындарды бөлу, инвестициялық және инвестициядан кейінгі кезеңдерде жобаны басқару схемасы, сондай-ақ пайда алушылар (жобаның іске асырылуынан пайда табатын нысаналы топтар мен адамдар санын көрсетіңіз);
6. МИЖ-ді қаржыландырудың ықтимал түрлері мен тәсілдері бойынша іске асырудың балама нұсқалары.
Тиісті негізделген есептерді қоса бере отырып, қаржыландырудың мынадай түрлері мен тәсілдері бойынша МИЖ-ді іске асыру мүмкіндігін (мүмкін еместігін) жазыңыз:
1) бюджеттік инвестициялық жоба (көзделген бюджет қаражаты шегінде орындалатын мемлекеттік функциялардың, өкілеттіктер мен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көлемінің сандық сипаттамасы, оларға қол жеткізу аталған функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызметтер көрсететін ұйымның қызметіне толық байланысты болады, теңгерім ұстаушысы тікелей бюджеттік бағдарлама әкімшісі болып табылатын әлеуметтік-экономикалық әсердің болуы);
2) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланатын бюджеттік инвестициялар (көзделген бюджет қаражаты шегінде орындалатын мемлекеттік функциялардың, өкілеттіктер мен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көлемінің сандық сипаттамасы, оларға қол жеткізу аталған функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызметтер көрсететін ұйымның қызметіне толық байланысты болады және/немесе Инвестицияларды алушының белгілі бір көлемде және сапада өнім өндіруі);
3) бюджеттік кредит (ақпаратты бюджеттік кредиттеу қағидаттарына сәйкестігі тұрғысынан көрсету, оның ішінде:
бюджеттік кредитті кредит шартына сәйкес өтеу міндеттілігін көздейтін қайтарымдылық;
міндеттемелердің орындалуын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәсілдермен қамтамасыз етудің болуы көзделген қамтамасыз етілу;
бюджеттік кредитті бергені үшін қарыз алушының сыйақы төлеуі көзделген ақылылық;
бюджеттік кредитті беру мерзімін белгілеуді көздейтін мерзімділік);
4) мемлекеттік жекешелік-әріптестік (бұдан әрі – МЖӘ) жобасы, оның ішінде концессиялық жоба (сәйкестікке қатысты ақпаратты көрсету):
"Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" және "Концессиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарында белгіленген МЖӘ, оның ішінде концессия қағидаттарын сақтау;
жобаны МЖӘ, оның ішінде концессия схемасы бойынша іске асырудың әлеуметтік тиімділігі;
жобаны МЖӘ, оның ішінде концессия схемасы бойынша іске асырудың экономикалық тиімділігі;
МЖӘ, оның ішінде концессия схемасы бойынша ұсынылатын шешімдердің негізделуі);
5) жеке инвестициялар (ақпаратты МИЖ-дің жоғары өтімділігіне сәйкестігі тұрғысынан көрсету).
7. Ақпараттандыру объектісін құруға және дамытуға бағытталған бюджеттік инвестициялық жоба үшін болжанатын техникалық-технологиялық шешімдердің сипаттамасы мен негіздемесі:
1) жоба ауқымының сипаттамасы және жоба қуатының есептік негіздемесі, жоба қуатын игеру серпіні;
2) технологиялар мен жабдықтарды таңдау негіздемесі, пайдаланылатын жабдықпен технологиялық үйлесімділік, баға-сапа оңтайлы арақатынасы, технологиялар мен жабдықтарды таңдаудың балама нұсқалары, инновациялық жабдықты қолдану, жобада сапа стандарттарын пайдалану туралы ақпарат;
3) жобаның құрамдауыштары бойынша қаржыландыруды бөле отырып, жобаны іске асыру кестесі (оның ішінде технологиялық кезеңдер бойынша);
4) автоматтандырылған функциялар, процестер және оларды тұтынушылар тізбесі (use-case схемасы);
5) телекоммуникация схемасы және байланыс арналарына қойылатын талаптар, жобаның ауқымы мен қуатының сандық көрсеткіштері негізінде есептеу қуаттары мен сақтау көлемдеріне және есептеу құралдарының санына қойылатын талаптардың негіздемесі;
6) жүйе архитектурасының, жүйе құрамдауыштарының және олардың өзара байланысының жалпы сипаттамасы;
7) жобаны іске асыру нәтижесінде өзекті болмай қалуы мүмкін мемлекеттік ақпараттандыру объектілерін және олардың құрамдауыштарын көрсету;
8) сыртқы ақпараттық жүйелермен интеграцияны көрсету;
9) ақпараттық қауіпсіздік талаптарын көрсету.
Инвестициялық ұсыныстың осы бөлімінде салыстырмалы талдау жүргізілетін және таңдап алынған нұсқаның негіздемесі ұсынылатын жобаның мақсатына және нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізудің кемінде екі ықтимал нұсқасы көрсетіледі.
Байланысатын адамның деректемелері
Тегі, аты, әкесінің аты
(болған жағдайда):_________________________________________
Лауазымы:___________________________________________________
Бөлімше/ұйым:____________________________________________
Мекенжайы:__________________________________________________
Байланыс телефоны: _______________________________________
Электрондық пошта: _________________________________________
Мөрдің орны (болған жағдайда)______________________
Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы, қолы