Еуразиялық экономикалық комиссия алқасы (бұдан әрі – Комиссия) бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы Хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19-қосымша) 16-тармағының 5-тармақшасына (бұдан әрі – Хаттама, Шарт), жалпы қағидаларды бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесінің және салу тәртібінің 17-тармағына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118-шешімімен бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестік Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99-шешімімен (бұдан әрі – істерді қарау тәртібі) бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 44 және 45-тармақтарымен комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі 2022 жылғы 2 қыркүйектегі № 22-454 және 2022 жылғы 28 қыркүйектегі № 22-556 хаттарында қарады.
Іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне сүйене отырып, қаралатын істің нақты мән-жайларын және осы шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде ұсынылған істі қарау жөніндегі комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделей отырып, комиссия алқасы шешті:
1. Істі қарауды тоқтату үшін негіздердің жоқтығын мойындау.
2. "Турин целлюлоза-қағаз зауыты" Акционерлік қоғамының (Ресей Федерациясы, Свердлов облысы, Турин ауданы, Туринск қаласы, Дзержинский көшесі, 2 – үй, НМТН 1026602268560, тіркелген күні – 2002 жылғы 30 қазан, СТН 6656000051) (бұдан әрі – АҚ "Турин ЦБЗ"), АҚ "Турин ЦБЗ", "ТУРА" Басқарушы компаниясы" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (Ресей Федерациясы, Пермь өлкесі, Пермь қаласы, Монастырская көшесі, 43 – үй, НМТН 1165958079121, тіркелген күні – 2016 жылғы 10 мамыр, СТН 5902036371) (бұдан әрі – "ТУРА" БК" ЖШҚ), сондай-ақ 2022 жылғы 2 қыркүйектен бастап 2022 жылғы 18 қазанға дейінгі кезеңде "ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры болып табылатын Д.С.Русаковтың комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауы сияқты іс-әрекеттер хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында көзделген хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу деп танылсын.
3. Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына және жауапкершілікті жеңілдететін мән-жайлардың болуын ескере отырып, есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне сәйкес (істерді қарау тәртібіне сәйкес Комиссия деп таныған заңды тұлғаның комиссияға Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауы, оның ішінде мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауы) комиссияның талабы бойынша) және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар болмаған жағдайда мынадай мөлшерде айыппұл тағайындалсын:
АҚ "Турин ЦБЗ" – 433 333 Ресей рублі 33 тиын;
"ТУРА" БК" ЖШҚ – 433 333 Ресей рублі 33 тиын;
Д.С.Русаков – 26 641 Ресей рублі 67 тиын.
Осы шешіммен тағайындалған айыппұлдар хаттаманың 17 және 18 – тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге тиіс (айыппұлдарды төлеу үшін банк деректемелері: алушы – СТН 7703516539, БӨП 770301001, өңіраралық операциялық ҚІЖК (Ресей ФАС үшін л/с 04951001610), ОКТМО 45380000, алушы банк - Ресей Банкінің Операциялық департаменті/ҚІЖК өңіраралық операциялық Мәскеу, банктік шот нөмірі 40102810045370000002, қазынашылық шот нөмірі 03100643000000019500, БИК 024501901, КБК 16111615000010000140).
4. Осы шешім күшіне енген күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде Комиссияға осы хаттарда белгіленген тәртіппен 2022 жылғы 2 қыркүйектегі № 22-454 және 2022 жылғы 28 қыркүйектегі № 22-556 хаттарда сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуға АҚ "Турин ЦБЗ" мен "ТУРА" БК" ЖШҚ міндеттелсін.
5. Комиссия осы шешімнің 2-тармағында көрсетілген адамдарды қажеттілік туралы хабардар етсін:
а) айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 171-тармағының екінші абзацына сәйкес хаттаманың 16-тармағында көзделген айыппұлдарды осы шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кешіктірмей толық мөлшерде төленсін. Айыппұлдарды көрсетілген мерзімде төлемеген жағдайда Комиссия айыппұлдарды есептеу әдістемесінің және қолдану тәртібінің 18-тармағына сәйкес осы шешімді мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды қабылдайды;
б) осы шешімнің 3-тармағында көрсетілген айыппұлдарды төлеу туралы істерді қарау тәртібінің 45-тармағына сәйкес комиссияны осы тармақтың "а" тармақшасында көзделген мерзім өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде хабардар етсін.
6. Осы шешімге белгіленген тәртіппен Еуразиялық экономикалық одақтың сотына шағым жасалуы мүмкін.
7. Осы шешім ресми жарияланған күнінен бастап 30 күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.
Еуразиялық экономикалық комиссиясы алқасының төрағасы |
М. Мясникович |
Еуразиялық экономикалық комиссиясы алқасының 2023 жылғы 19 қыркүйектегі № 142-шешіміне ҚОСЫМША |
Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының 2023 жылғы 19 қыркүйектегі № 142-шешімінің СИПАТТАМАЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘЛЕЛДІ БӨЛІКТЕРІ
Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19-қосымша) (бұдан әрі тиісінше – Хаттама, Шарт) 10-тармағының 4-тармақшасына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) 2022 жылғы 5 желтоқсандағы ұйғарыммен хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзуына байланысты № 73/анықтама "Турин целлюлоза – қағаз зауыты" акционерлік қоғамына (бұдан әрі - "Турин ЦҚЗ" АҚ) (Ресей Федерациясы, Свердлов облысы, Турин ауданы, Туринск қаласы, Дзержинский көшесі, 2-үй, НМТН 1026602268560, тіркелген күні-2002 ж. 30 қазан, СТН 6656000051) қатысты мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы іс (бұдан әрі – іс) қозғалды – және оны келесі құрамда қарау жөніндегі комиссия тағайындалды:
істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы А.Г.Сушкевич;
істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары А.А.Калиев;
істі қарау жөніндегі комиссияның мүшесі А.Б.Абдылдаева.
Істі қарауға қатысқан тұлғалар: құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатты іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі тиісінше – мүше мемлекеттер, одақ) уәкілетті органдарының өкілдері – Ж.Б.Сагдат, Д.Заирбек уулу және М.А.Фокина.
Шешім қабылдау үшін қосымша мәліметтер (ақпарат) алу қажеттілігіне байланысты істі қарау мерзімі 60 жұмыс күніне ұзартылды, ол туралы 2023 жылғы 28 ақпандағы № 27/анықтама ұйғарымы шығарылды.
Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99-шешімімен (бұдан әрі – істерді қарау тәртібі) бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 23-тармағына сәйкес, 2023 жылғы 16 мамырда істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы А.Г.Сушкевич істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады.
Істі қарау нәтижелері бойынша мыналар анықталды.
Комиссия 2022 жылғы 11 шілдедегі № 33/анықтама ұйғарымы негізінде басталған қағаздар мен парақтардағы трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзушылықтарды тергеп – тексеру (бұдан әрі – тергеп-тексеру) шеңберінде бәсекелестіктің жай – күйін бағалауды жүргізу мақсатында 2022 жылғы 2 қыркүйектегі № 22-454 хатпен (бұдан әрі – № 22-454 хат) "Турин ЦҚЗ" АҚ 2022 жылғы 26 қыркүйекке дейін комиссияға ұсынуды талап ете отырып, тұлғалар тобы, сатып алу, өндіру, өткізу көлемі, тауарларға баға және басқа да мәліметтер туралы мәліметтерді (ақпаратты) сұрау салуды бағыттады.
№ 22-454 хат пошта байланысы операторы – "Ресей Поштасы" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Ресей Поштасы" АҚ) қызметтерін тарта отырып, жауапкердің орналасқан жері: 623903, Ресей Федерациясы, Свердлов облысы, Турин ауданы, Турин қаласы, Дзержинский көшесі, 2-үй мекенжайына № 80086476639131 пошта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырыс пошта жөнелтілімімен жіберілді.
Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес ол адресатқа 2022 жылғы 14 қыркүйекте табысталды. көрсетілген деректер "Ресей Поштасы" АҚ ресми сайтында "Интернет" ақпараттық телекоммуникациялық желісінде №80086476639131 пошта идентификаторы бойынша "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратпен расталады.
Алайда, "Турин ЦҚЗ" АҚ комиссия сұраған мәліметтерді (ақпаратты) № 22-454 хатта ұсынбаған.
Осыған байланысты Комиссия 2022 жылғы 28 қыркүйектегі № 22-556 хатында (бұдан әрі – № 22-556 хат) АҚ "Турин ЦҚЗ" атына № 22-454 хатта комиссия сұратқан мәліметтердің (ақпараттың) ұсынылмағанын хабарлады және "Турин ЦҚЗ" АҚ осындай мәліметтерді (ақпаратты), 2022 жылғы 18 қазанға дейінгі мерзімде қоса алғанда ұсыну қажеттілігі туралы хабарлады, осылайша оларды ұсыну мерзімін ұзартады.
Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес ол адресатқа 2022 жылғы 11 қазанда тапсырылды, аталған деректер "Ресей Поштасы" АҚ ресми сайтында "Интернет" ақпараттық телекоммуникациялық желісінде № 80081277999460 пошта идентификаторы бойынша "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратпен расталады.
Алайда, "Турин ЦҚЗ" АҚ комиссия сұраған мәліметтерді (ақпаратты) № 22-556 хатта ұсынбаған.
Осылайша, Комиссия № 22-454 және № 22-556 хаттарда сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) "Турин ЦҚЗ" АҚ Комиссияға 2022 жылғы 18 қазанды қоса алғандағы мерзімде (оны № 22-556 хатпен ұзартуды ескере отырып) ұсынбады.
Пермь өлкесі бойынша № 17 Федералдық салық қызметінің ауданаралық инспекциясы 2023 жылғы 12 қаңтардағы № 06-112/0090дсп хатымен комиссияға "Турин ЦҚЗ" АҚ және "ТУРА" Басқарушы компаниясы" жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің (бұдан әрі – ЖШҚ "ТУРА" БК") (Ресей Федерациясы,Пермь өлкесі, Пермь қаласы, Монастырская көшесі, 43-үй, НМТН 1165958079121, тіркелген күні – 2016 жылғы 10 мамыр, СТН 5902036371) құрылтай құжаттары , оның ішінде заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімінен үзінді көшірмелер және аталған қоғамдардың жарғылары туралы ақпаратты ұсынды.
Заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізіліміндегі мәліметтерге сәйкес, 2022 жылғы 2 қыркүйек пен 18 қазан аралығында заңды тұлға – "Турин ЦҚЗ" АҚ атынан сенімхатсыз әрекет етуге құқығы бар тұлға "ТУРА" БК" ЖШҚ заңды тұлғасы болып табылды.
Сонымен бірге, заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізіліміндегі мәліметтерге сәйкес, 2022 жылғы 2 қыркүйек пен 18 қазан аралығында заңды тұлға – "ТУРА" БК" ЖШҚ атынан сенімхатсыз әрекет етуге құқығы бар тұлға "ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаков болды.
Хаттаманың 2-тармағы 5-тармақшасының тоғызыншы абзацына сәйкес "Турин ЦҚЗ" АҚ тұлғалар тобы бірыңғай шаруашылық жүргізуші субъект (нарық субъектісі) ретінде қаралады, сонымен бірге шаруашылық жүргізуші субъектілерге (нарық субъектілеріне) қатысты Шарттың және Хаттаманың XVIII бөлімінің ережелері "Турин ЦҚЗ" АҚ – бірыңғай шаруашылық жүргізуші субъект тұлғалар тобына қолданылады "Турин ОКЖ" АҚ және оған қатысты Хаттамада көзделген айрықша жағдайлар белгіленбеген.
Хаттаманың 16-тармағы 5-тармақшасының екінші абзацына сәйкес лауазымды адам деп шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің), шаруашылық жүргізуші субъектілер (нарық субъектілері) болып табылмайтын коммерциялық емес ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері, шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің) жеке-дара атқарушы органдарының, коммерциялық емес ұйымдардың өкілеттіктерін жүзеге асыратын ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері түсініледі шаруашылық жүргізуші субъектілер (нарық субъектілері) болып табылмайтын субъектілер болып табылады.
Осылайша, зерттеу кезеңінде Д.С.Русаков "ТУРА" БК" ЖШҚ-ның жалғыз атқарушы органы болды, ол "Турин ЦҚЗ" АҚ-ның жалғыз атқарушы органы болды, осыған байланысты Хаттаманың 2-тармағының 5-тармақшасының үшінші және жетінші абзацтары негізінде "ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаков және "ТУРА" БК" ЖШҚ "Турин ЦҚЗ" АҚ-мен бір топ тұлғалар құрады.
2023 жылғы 2 ақпанда Комиссия № 14/анықтама ұйғарымымен "ТУРА" БК" ЖШҚ және оның бас директоры Д.С.Русаковты іс бойынша жауапкер ретінде тартты, сондай-ақ барлық жауапкерлерден тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұрады. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 2 ақпандағы № 22-43 хатпен "Ресей Поштасы" АҚ қызметтерін тарта отырып, 10 ақпанда ("УК" ТУРА" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаковқа (пошта идентификаторы № 80080981645045)), 14 ақпанда ("УК "ТУРА" ЖШҚ (пошта идентификаторы № 80080981645021)) және 17 ақпан 2023 жылғы ("Турин ЦҚЗ" АҚ (пошта идентификаторы № 80080981645038)) тапсырылған хабарламалары бар тапсырысты пошта жөнелтімдерімен жіберілді.
2023 жылғы 28 ақпанда Комиссия № 27/анықтама ұйғарымымен жауапкерлерді 2023 жылғы 2 ақпандағы № 22-43 хатта комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттілігі туралы қайта хабардар етті. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 1 наурыздағы № 22-106 хатпен жіберілді, "Ресей Поштасы" АҚ қызметтерін тарта отырып, 10 наурызда ("ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаковқа (пошта идентификаторы № 80081082316629) және "Турин ЦҚЗ" АҚ-ға (пошта идентификаторы № 80081082316612) және 2023 жылғы 30 наурызда ("УК "ТУРА" ЖШҚ (пошта идентификаторы № 80081082316605)) тапсырылған хабарламалары бар тапсырыс пошта жөнелтілімдерімен жіберілді .
2023 жылғы 23 наурызда комиссия № 33/анықтама ұйғарымымен жауапкерлерді комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттілігі туралы тағы да хабардар етті. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 27 наурыздағы № 22-162 хатпен "Ресей Поштасы" АҚ қызметтерін тарта отырып, 4 сәуірде ("ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаковқа (пошта идентификаторы № 80081082316933) және "Турин ЦҚЗ" АҚ-на (пошта идентификаторы № 80081082316926) және 2023 жылғы 19 сәуір ("ТУРА" БК" ЖШҚ-ға (пошта идентификаторы № 80081082316919)) хабарламалары бар тапсырысты пошта жөнелтімдерімен жіберілді.
2023 жылғы 18 сәуірде комиссия № 37/анықтама ұйғарымымен жауапкерлерге комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттігі туралы тағы да хабардар етті. Аталған ұйғарым 2023 жылғы 19 сәуірдегі № 22-181 хатпен "Ресей Поштасы" АҚ қызметтерін тарта отырып, 25 сәуірде ("Турин ЦҚЗ" АҚ (почта идентификаторы № 80086883621446)), 26 сәуірде ("ТУРА" БК" ЖШҚ бас директоры Д.С.Русаковқа) (пошта идентификаторы № 80086883621439)) және 2023 жылғы 4 мамыр ("ТУРА" БК" ЖШҚ (пошта идентификаторы № 80086883621453)) тапсырылған хабарламалары бар тапсырысты пошта жөнелтілімдерімен жіберілді.
Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес Комиссия мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің өзге де органдары мен ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерінің сақталуын бақылау жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті құпия ақпаратқа сұрау салуды және ақпарат алуды жүзеге асырады.
Хаттаманың 13-тармағына сәйкес комиссия трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзушылықтарға тергеу жүргізу кезінде мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан қажетті ақпаратты сұратады. Мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдар немесе ұйымдар (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша белгіленген мерзімдерде өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес Комиссияға қажетті ақпарат, құжаттар, мәліметтерді, түсініктемелерді беруге міндетті.
Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 98-шешімімен бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзушылықтарға тергеп-тексеру жүргізу тәртібінің 7-тармағының бірінші абзацына сәйкес (бұдан әрі – Тергеп-тексеру жүргізу тәртібі), Комиссия тергеп-тексеру жүргізу барысында жеке және заңды тұлғалардан, мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан тергеп-тексеру жүргізу үшін қажетті, оның ішінде құпия ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсіндірмелерді жазбаша нысанда сұратуға құқылы.
Тергеп-тексеру жүргізу тәртібінің 8-тармағының бірінші абзацына сәйкес жеке және заңды тұлғалардан, мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан тергеп-тексеру жүргізу үшін қажетті, оның ішінде құпия ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсіндірмелерді жазбаша нысанда сұратуға құқылы.
Осылайша, комиссия тергеп-тексеру жүргізу тәртібіне сәйкес тергеп-тексеру жүргізу шеңберінде мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің (нарық субъектілерінің) бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін орындай отырып және Шарттың ережелерін басшылыққа ала отырып, "Турин ЦҚЗ" АҚ-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты.
Алайда, комиссия тексеру жүргізу барысында сұраған "Турин ЦҚЗ" АҚ мәліметтері (ақпараты) ұсынылмаған.
Істі қарау шеңберінде "Турин ЦҚЗ" ақ оның іс-әрекеттерінде хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу белгілерінің болу фактісімен келісу (келіспеу) туралы ұстаным ұсынбады.
Бұл ретте Комиссия "Турин ЦҚЗ" АҚ-ның әрекеттері (әрекетсіздігі) оның Одақ құқығының монополияға қарсы реттеу саласындағы ережелерін сақтау мүмкіндігіне ие болғандығын білдірді, алайда оларды сақтау жөнінде қажетті және жеткілікті шаралар қабылдамады деп есептейді, осыған байланысты "Турин ЦҚЗ" АҚ-ның бұл туралы қорытынды жасауға болады хаттаманың 13-тармағында тыйым салынған әрекеттерді (әрекетсіздікті) жасады, атап айтқанда комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады.
Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына "Турин ЦҚЗ" АҚ өкілдері қатысқан жоқ.
"Турин ЦҚЗ" АҚ-ның комиссияға № 22-454 және № 22-556 хаттарда сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуына кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.
2022 жылғы 2 қыркүйек пен 18 қазан аралығында "Турин ЦҚЗ" АҚ-ның жалғыз атқарушы органы болған "ТУРА" БК" ЖШҚ, сондай-ақ аталған кезеңде қоғамның құрылтай (жарғылық) құжаттарына сәйкес "ТУРА" БК" ЖШҚ-ның бас директоры болған Д.С.Русаков Одақ құқығының монополияға қарсы реттеу саласындағы ережелерін сақтауға мүмкіндік алды, алайда, "ТУРА" БК" ЖШҚ да, Д.С.Русаков та оларды сақтау үшін қажетті және жеткілікті шаралар қабылдаған жоқ. Жоғарыда айтылғандарға байланысты "ТУРА" БК" ЖШҚ хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзатын іс-әрекеттерді (әрекетсіздіктерді) жасады, атап айтқанда комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады, ал Д.С.Русаков комиссияның мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну жөніндегі сұрау салуының ол белгілеген мерзімде орындалуын қамтамасыз етпеді деген қорытынды жасауға болады, осылайша хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзды.
"ТУРА" БК" ЖШҚ және оның бас директоры Д.С.Русаков істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген барлық құқықтарды іске асыру мүмкіндігімен қамтамасыз етілді. Бұдан басқа, олардан іс бойынша түсініктемелер, сондай-ақ хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзумен келісу немесе келіспеу туралы ұстанымдар сұралды.
"ТУРА" БК" ЖШҚ ісін қарау шеңберінде және оның бас директоры Д.С.Русаков хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу белгілерінің болуы фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным ұсынбады.
№ 22-454 және № 22-556 хаттарда сұралған, көшірмелері "ТУРА" БК" ЖШҚ және оның бас директоры Д.С.Русаковтың атына жіберілген істі қарау жөніндегі комиссияның тиісті ұйғарымдарына қоса берілген мәліметтерді (ақпаратты) комиссияға ұсынуға кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.
"ТУРА" БК" ЖШҚ істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына және оның бас директоры Д.С.Русаков және (немесе) олардың өкілдері қатыспады, істі қарау жөніндегі комиссия отырысының күнін ауыстыру туралы өтінішхаттар ұсынылмады.
"ТУРА "БК" ЖШҚ, оның бас директоры Д.С.Русаковтың және (немесе) олардың өкілдерінің істерін қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына қатыса алмауының дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылмаған.
Іс бойынша жиналған дәлелдемелерді бағалай отырып, Комиссия "Турин ЦҚЗ" ақ, "ТУРА" БК" ЖШҚ және оның бас директоры Д.С.Русаковтың кінәсі Растауды тапты және олардың әрекеттері (әрекетсіздігі) хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзушы ретінде дұрыс сараланған деп санайды.
Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес комиссия Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118-шешімімен (бұдан әрі – есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі) бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне сәйкес Комиссияға мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салады, оның ішінде комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін, жеке тұлғаларға – 10 000 – нан 15 000 Ресей рубліне дейін, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге – 10 000-нан 60 000 Ресей рубліне дейін, заңды тұлғаларға – 150 000-нан 1 000 000 Ресей рубліне дейін.
АҚ "Турин ЦБЗ", ЖШҚ "ТУРА" БК" және оның бас директоры Д.С.Русаков комиссияға алғаш рет сұраған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады. Көрсетілген мән-жай есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне № 2-қосымшаға сәйкес айыппұлдардың мөлшерін есептеу кезінде жауапкершілікті жеңілдетуші ретінде ескеріледі.
Айыппұл мөлшерін есептеу кезінде ескерілетін айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен салу тәртібіне № 1 және 2-қосымшаларда көзделген жауапкершілікті жеңілдететін өзге де мән-жайлар және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар анықталған жоқ.