Мұнайдың төгілуіне ден қою жөніндегі ұлттық комиссия туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 2 сәуірдегі N 431 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 6 сәуірдегі № 422 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2012.04.06 № 422 Қаулысымен.

      "Теңізде және Қазақстан Республикасының ішкі айдындарында мұнайдың төгілуінің алдын алу және оған ден қою жөніндегі ұлттық жоспарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 6 мамырдағы N 676  қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

      1. Қосымшаға сәйкес құрамда Мұнайдың төгілуіне ден қою жөніндегі ұлттық комиссия құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған Мұнайдың төгілуіне ден қою жөніндегі ұлттық комиссия туралы ереже бекітілсін.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2001 жылғы 2 сәуірдегі
№ 431 қаулысымен  
құрылған      

      Ескерту. Құрам жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.07.02 № 764 Қаулысымен.

Мұнайдың төгілуіне ден қою жөніндегі ұлттық
комиссияның құрамы

Божко                   - Қазақстан Республикасының Төтенше
Владимир Карпович         жағдайлар министрі, төраға

Петров                  - Қазақстан Республикасының Төтенше
Валерий Викторович        жағдайлар вице-министрі, төрағаның
                          орынбасары

Оразмағамбетов          - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар
Асқар Ұзақбайұлы          министрлігінің Төтенше жағдайлар мен
                          өнеркәсіптік қауіпсіздікке мемлекеттік
                          бақылау комитеті Мұнай-газ өнеркәсібіне
                          мемлекеттік бақылау басқармасының бастығы,
                          хатшы

Толымбаев               - Қазақстан Республикасының Мұнай және
Берік Зиябекұлы           газ вице-министрі

Ахметов                 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар
Серік Баужанұлы           министрлігі Төтенше жағдайлар мен
                          өнеркәсіптік қауіпсіздікке мемлекеттік
                          бақылау комитетінің төрағасы

Тұрмағамбетов           - Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны
Мәжит Әбдіқалықұлы        қорғау вице-министрі

Бектұров                - Қазақстан Республикасының Көлік және
Азат Ғаббасұлы            коммуникация вице-министрі

Оспанов                 - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау
Кеңес Сәрсенғалиұлы       министрлігі Мемлекеттік санитарлық-
                          эпидемиологиялық қадағалау комитетінің
                          төрағасы, Қазақстан Республикасының Бас
                          мемлекеттік санитарлық дәрігері

Әбдірайымов             - Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары
Қалижан Серікұлы

Паритов                 - Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары
Бекет Закарұлы

Ұранхаев                - Қызылорда облысы әкімінің орынбасары
Нұрлан Телманұлы

Әбдіров                 - Атырау облысы әкімінің орынбасары
Асқар Аманғалиұлы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң       
2001 жылғы 2 сәуiрдегi            
N 431 қаулысымен               
бекiтiлген                   

  Мұнайдың төгілуiне ден қою жөнiндегi ұлттық
комиссия туралы
ЕРЕЖЕ

  Жалпы ережелер

      1. "Теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi айдындарында мұнайдың төгiлуiнiң алдын алу және оған ден қою жөнiндегi ұлттық жоспарды бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2000 жылғы 6 мамырдағы N 676  қаулысын (бұдан әрi - Ұлттық жоспар) iске асыру мақсатында құрылған Мұнайдың төгiлуiне ден қою жөнiндегi ұлттық комиссия (бұдан әрi - Комиссия) Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады. 
      2. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының  Конституциясы мен заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Yкiметiнiң кесiмдерiн, басқа да нормативтiк құқықтық кесiмдердi, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады. 

   Комиссияның мiндеттерi мен функциялары 

      3. Комиссияның мiндеттерi: 
      1) Теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi айдындарында мұнайдың төгiлуiнiң алдын алу және оған ден қою саласында бiртұтас мемлекеттiк саясат жүргiзуге қатысу; 
      2) Қазақстан Республикасының шегiнде мұнайдың төгiлуiне ден қою шараларын қолдану жөнiндегi орналастыру және дайындау жүйелерiн қалыптастыру бойынша Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарының және басқа да ұйымдардың іс-қимылдарын үйлестiру және басшылыққа алу; 
      3) мұнайдың теңiзге және iшкi су айдындарына келiп түсуiне және қоршаған ортаға зиян келтiруге әкеп соқтыруы мүмкiн төтенше жағдайлар пайда болған жағдайда ден қоюдың дайындық шараларын жүзеге асыру; 
      4) Ұлттық жоспар шеңберiнде мұнайдың төгілуiне ден қою жөнiндегi iс-қимылдарды үйлестiру болып табылады. 
      4. Көрсетiлген мiндеттердi орындау үшiн Комиссия заңнамада белгіленген тәртiппен мынадай функцияларды: 
      1) мұнайдың төгілуiне қарсы күрес жүргiзу үшiн қолда бар жабдықтарды анықтауды; 
      2) бағдарламаларды үйлестiрушiлердiң ұсынысы бойынша тиiстi компаниялардың қатысуымен мұнайдың төгiлуiне ден қою жөнiнде мерзiмдi жаттығулар жүргiзудi келiсудi; 
      3) Ұлттық жоспар шеңберiнде мұнайдың төгiлуiне ден қою жөнiндегi iс-қимылдарды үйлестiрудi және басшылыққа алуды; 
      4) адамдардың денсаулығы мен өмiрiн, теңiздер мен iшкi су айдындарының өсiмдiктер мен жануарлар дүниесiн мұнайдың төгiлулерiнен сақтауға бағытталған шаралардың стратегиясын орындау жөнiнде ұсыныстар әзiрлеудi; 
      5) ден қою шараларының мониторингiн; 
      6) мұнайдың төгiлуiне ден қою шараларына мемлекеттiк басшылық ету туралы және үшiншi деңгей төгiлген жағдайда ұлттық жоспарды iске қосуды енгiзу туралы хабарландыруды; 
      7) төгiлулердi және олардың зардаптарын жою жөнiнде шаралар ұйымдастыруды; 
      8) теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi су айдындарында төгiлулердiң себептерiн тексеру бойынша ұсыныстар жасауды; 
      9) мұнайдың төгiлулерiнiң зардаптарынан болған экономикалық зиянды талдауды; 
      10) теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi су айдындарында төгiлудiң алдын алу мен оған ден қою жөнiндегi iс-шаралардың тиiмділігiне баға берудi; 
      11) оқиға болған жердегi ден қою шараларын үйлестiрушiлерге және жұмыстардың басшысына консультация берудi және жұмыстарды жүзеге асыру барысында техникалық консультациялар берудi; 
      12) төгiлу мәртебесiне және мұнайдың төгiлуiн оқшауландыру және жою барысына қатысты баспасөз - релиздер мен өтiнiштер дайындауды; 
      13) мұнайдың төгiлулерiн жою жөнiнде жүргiзiлген жұмыстардың нәтижесiнде алынған материалдарды жинақтауды және тиiстi компаниялар мен мүдделi мемлекеттiк органдарды таныстыра отырып ұсыныстар дайындауды;
      14) мемлекетаралық мәселелер мен дауларды шешу кезiнде, оның iшiнде трансшекаралық төгiлулер болған жағдайда Қазақстан Республикасының Сыртқы iстер министрлiгiмен консультацияларды;
      15) теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi су айдындарында мұнайдың төгiлуiнiң алдын алу және оған ден қою саласында халықаралық ынтымақтастықтың негiзгi бағыттары бойынша ұсыныстар енгiзудi;
      16) Комиссияда қараған және ұсынған аса маңызды мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының Yкiметiне ақпарат берудi;
      17) және Ұлттық жоспармен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.     

  Комиссияның негiзгi құқықтары

      5. Комиссия жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      1) өз мiндетiне кiретiн мәселелер бойынша мемлекеттiк органдармен және басқа да ұйымдармен өзара iс-қимыл жасауға; 
      2) өз құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша нормативтiк құқықтық кесiмдердiң жобаларын әзiрлеу жөнiнде ұсыныстар енгiзуге; 
      3) Комиссияның мiндетiне кiретiн мәселелер бойынша ұсынымдар жасауға; 
      4) мемлекеттiк органдардан және басқа да ұйымдардан Комиссияның мiндеттерiн iске асыру үшiн қажеттi материалдарды заңнамада белгiленген тәртiппен сұратуға және алуға; 
      5) мұнайдың төгiлуiне қарсы күресу үшiн жабдықтарды пайдалану жөнiнде ұсыныстар жасауға; 
      6) теңiзде және Қазақстан Республикасының iшкi су айдындарында мұнайдың төгiлуiнiң алдын алу және оған ден қою мәселелерi жөнiнде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныстар ұсынуға; 
      7) жұмыс топтарын құру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге; 
      8) орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан және басқа да ұйымдардан заңнамада белгiленген тәртiппен Комиссияның мiндеттерiн iске асыру үшiн қажеттi ақпараттық, талдамалық, техникалық, анықтамалық-статистикалық материалдарды сұратуға және алуға; 
      9) Комиссияның мiндеттерiн iске асыруға байланысты мәселелер бойынша орталық және жергiлiктi атқарушы органдар мен басқа да ұйымдардың өкiлдерiн Комиссияның отырыстарына шақыруға және тыңдауға; 
      10) Комиссияның жұмысына қатысу үшін заңнамада белгiленген тәртiппен мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың тиiстi сарапшылары мен консультанттарын тартуға құқығы бар. 

  Комиссияның қызметін ұйымдастыру 

      6. Комиссияның тұрақты қызметi Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрiнiң басшылығымен жүзеге асырылады.
       Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2005.06.22. N  616 қаулысымен. 
        7. <*>
       Ескерту. 7-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің  2005.06.22. N  616 қаулысымен.
      8. Комиссияның жыл сайын қайта қаралатын және жаңартылатын дербес құрамын Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.
       Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2005.06.22. N  616 қаулысымен. 
        9. Отырыстың күн тәртiбiндегi әрбiр мәселе бойынша Комиссияның шешiмдерi отырысқа қатысушы Комиссия мүшелерiнiң қарапайым көпшiлiк дауысымен қабылданады.
      10. Комиссия мүшелерi шешiм қабылдау кезiнде тең дауысқа ие болады.Дауыстар тең болған жағдайда, төраға дауыс берген шешiм қабылданды деп есептеледi.
      11. Комиссияның шешiмi Комиссияның төрағасы мен хатшысы қол қоятын хаттамамен ресiмделедi және ұсынымдық сипатқа ие.
      12. Комиссия мүшелерi ерекше пiкiр айтуға құқылы, айтқан жағдайда ол жазбаша түрде баяндалуы және Комиссия отырысының хаттамасына қоса берiлуi тиiс.
      13. Комиссия хатшысы:
      1) Комиссия отырысының күн тәртiбi бойынша ұсыныстар дайындайды, Комиссия шешiмдерiнiң орындалуын қамтамасыз етедi және бақылайды;
      2) Комиссия мүшелерi мен оның қызметiне тартылған мамандардың жұмысын үйлестiредi.
      14. Комиссия қызметiнiң тоқтатылуы заңнамада белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

О Национальной комиссии по реагированию на нефтяные разливы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 2 апреля 2001 года № 431. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 апреля 2012 года № 422

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 06.04.2012 № 422.

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2000 года N 676 "Об утверждении Национального плана по предупреждению нефтяных разливов и реагированию на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Образовать Национальную комиссию по реагированию на нефтяные разливы в составе согласно приложению.
      2. Утвердить прилагаемое Положение о Национальной комиссии по реагированию на нефтяные разливы.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан 

                                             Образован
                                    постановлением Правительства
                                        Республики Казахстан
                                     от 2 апреля 2001 года N 431

                         Состав
Национальной комиссии по реагированию на нефтяные разливы

      Сноска. Состав в редакции постановления Правительства РК от 02.07.2011 № 764.

Божко                       - Министр по чрезвычайным ситуациям
Владимир Карпович             Республики Казахстан, председатель

Петров                      - вице-министр по чрезвычайным ситуациям
Валерий Викторович            Республики Казахстан, заместитель
                              председателя

Толумбаев                   - вице-министр нефти и
Берик Зиябекович              газа Республики Казахстан, заместитель
                              председателя

Ахметов                     - председатель Комитета по
Серик Баужанович              государственному контролю за
                              чрезвычайными ситуациями и промышленной
                              безопасностью Министерства по
                              чрезвычайным ситуациям Республики
                              Казахстан

Турмагамбетов               - вице-министр охраны окружающей среды
Мажит Абдыкаликович           Республики Казахстан

Бектуров                    - вице-министр транспорта и
Азат Габбасович               коммуникаций Республики Казахстан

Оспанов                     — председатель Комитета государственного
Кенес Сарсенгалиевич          санитарно-эпидемиологического надзора
                              Министерства здравоохранения
                              Республики Казахстан, Главный
                              государственный санитарный врач
                              Республики Казахстан

Абдирайымов                 - заместитель акима Актюбинской области
Халижан Серикович

Паритов                     - заместитель акима Мангистауской области
Бекет Закарович

Уранхаев                    - заместитель акима Кызылординской
Нурлан Телманович             области

Абдиров                     - заместитель акима Атырауской области
Аскар Амангалиевич

Уразмагамбетов              - начальник управления по
Аскар Узакбаевич              государственному контролю в
                              нефтегазовой промышленности
                              Комитета по государственному контролю
                              за чрезвычайными ситуациями и
                              промышленной безопасностью Министерства
                              по чрезвычайным ситуациям Республики
                              Казахстан, секретарь

                                              Утверждено
                                   постановлением Правительства
                                       Республики Казахстан
                                     от 2 апреля 2001 года 431  

Положение
о Национальной комиссии по реагированию
на нефтяные разливы

   Общие положения
 

      1. Национальная комиссия по реагированию на нефтяные разливы (далее - Комиссия) является консультативно-совещательным органом при Правительстве Республики Казахстан, созданным в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2000 года N 676 "Об утверждении Национального плана по предупреждению нефтяных разливов и реагированию на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан" (далее - Национальный план). 
      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией и  законами  Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан и иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением. 

                         Задачи и функции Комиссии

      3. Задачами Комиссии являются: 
      1) участие в проведении единой государственной политики в области предупреждения нефтяных разливов и реагирование на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан; 
      2) координация и руководство действиями центральных и местных исполнительных органов Республики Казахстан и других организаций по формированию системы размещения и готовности в пределах Республики Казахстан по применению мер реагирования на нефтяные разливы; 
      3) осуществление подготовительных мер реагирования в случае возникновения чрезвычайной ситуации, которая может привести к попаданию нефти в море и внутренние водоемы и нанесению ущерба окружающей среде; 
      4) координация действий по реагированию на нефтяные разливы в рамках Национального плана. 
      4. Для выполнения указанных задач Комиссия осуществляет в установленном законодательством порядке следующие функции: 
      1) определение имеющегося в наличии оборудования для борьбы с разливами нефти; 
      2) согласование по представлению координаторов программ проведения периодических учений по реагированию на нефтяные разливы с участием соответствующих компаний; 
      3) координацию и руководство действиями по реагированию на нефтяные разливы в рамках Национального плана; 
      4) разработку рекомендаций по выполнению стратегии принятия мер, направленных на сохранения здоровья и жизни людей, флоры и фауны морей и внутренних водоемов от нефтяных разливов; 
      5) мониторинг мер реагирования; 
      6) объявление о государственном руководстве мерами реагирования на нефтяной разлив и о введении в действие Национального плана в случае разлива третьего уровня; 
      7) организацию мер по ликвидации разливов и их последствий; 
      8) выработку рекомендаций по расследованию причин разливов в море и внутренних водоемах Республики Казахстан; 
      9) анализ экономического ущерба от последствий нефтяных разливов; 
      10) оценку эффективности мероприятий по предупреждению разливов и реагированию на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан; 
      11) консультирование координаторов мер реагирования и руководителя работ на месте происшествия и предоставление технической консультации по ходу осуществления работ; 
      12) подготовку пресс-релизов и заявлений относительно статуса разлива и хода локализации и ликвидации нефтяного разлива; 
      13) обобщение материалов, полученных в результате проведенных работ по ликвидации разливов нефти и подготовка рекомендаций с ознакомлением соответствующих компаний и заинтересованных государственных органов; 
      14) консультации с Министерством иностранных дел Республики Казахстан при разрешении межгосударственных вопросов и споров, в том числе в случаях трансграничных разливов; 
      15) внесение предложений по основным направлениям международного сотрудничества в области предупреждения нефтяных разливов и реагирования на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан; 
      16) информирование Правительства Республики Казахстан по наиболее важным вопросам, рассматриваемым и рекомендуемым Комиссией; 
      17) и иные функции, предусмотренные Национальным планом. 

                       Основные права Комиссии

        5. В соответствии с возложенными задачами Комиссия имеет право: 
      1) взаимодействовать с государственными органами и другими организациями по вопросам, входящим в ее задачи; 
      2) вносить предложения по разработке проектов нормативных правовых актов по вопросам, входящим в ее компетенцию; 
      3) вырабатывать рекомендации по вопросам, входящим в задачи Комиссии; 
      4) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов и других организаций материалы необходимые для реализации задач Комиссии; 
      5) вырабатывать предложения по использованию оборудования для борьбы с разливами нефти; 
      6) представлять в Правительство Республики Казахстан предложения по вопросам предупреждения нефтяных разливов и реагирования на них в море и внутренних водоемах Республики Казахстан; 
      7) вносить предложения по образованию рабочих групп; 
      8) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от центральных и местных исполнительных органов и других организаций необходимые информационные, аналитические, технические, справочно-статистические материалы для реализации задач Комиссии; 
      9) приглашать и заслушивать на заседаниях Комиссии представителей центральных и местных исполнительных органов и других организаций по вопросам, связанным с реализацией задач Комиссии; 
      10) привлекать в установленном законодательством порядке для участия в работе Комиссии соответствующих экспертов и консультантов государственных органов и организаций. 

               Организация деятельности Комиссии

        6. Постоянная деятельность Комиссии осуществляется под руководством Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - постановлением Правительства РК   от 22 июня 2005 г.  N 616 .
      7.  (Пункт 7 исключен - постановлением Правительства РК   от 22 июня 2005 г.  N 616 )          8. Персональный состав Комиссии утверждается Правительством Республики Казахстан по представлению Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, который ежегодно пересматривается и обновляется.  <*>
      Сноска. В пункт 8 внесены изменения - постановлением Правительства РК   от 22 июня 2005 г.  N 616 .
      9. Решения Комиссии по каждому вопросу повестки дня заседания принимаются простым большинством голосов присутствующих на заседании членов Комиссии. 
      10. Члены Комиссии обладают равными голосами при принятии решения. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель. 
      11. Решения Комиссии оформляются протоколом, который подписывается председателем и секретарем Комиссии и носят рекомендательный характер.
      12. Члены Комиссии имеют право на особое мнение, которое в случае его выражения, должно быть изложено в письменном виде и приложено к протоколу заседания Комиссии.
      13. Секретарь Комиссии:
      1) готовит предложения по повестке дня заседания Комиссии, обеспечивает и контролирует выполнение решений Комиссии;
      2) координирует работу членов Комиссии и привлеченных к ее деятельности специалистов.
      14. Прекращение деятельности Комиссии осуществляется в установленном законодательством порядке.