Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы. 2001 жылғы 14 мамыр N 630 Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2003.02.14. N 159 қаулысымен.

      "Ел Президентінің 2000 жылғы 24 қазандағы Қазақстан халқына "Еркін, тиімді және қауіпсіз қоғамға" Жолдауында қойылған міндеттерді іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 8 желтоқсандағы N 1826 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

     1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы бекітілсін.

     2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы     
Үкіметінің          
2001 жылғы 14 мамырдағы     
N 630 қаулысымен        
бекітілген           

        Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын
        қорғаудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы
                     Бағдарламаның паспорты

Атауы                  Қазақстан Республикасында ана мен бала
                       денсаулығын қорғаудың 2001-2005 жылдарға
                       арналған бағдарламасы

Әзірлеу үшін негіз     Қазақстан Республикасы Президентiнiң
                       2000 жылғы 24 қазанда Қазақстан
                       Республикасының Парламентi палаталарының
                       бiрлескен отырысында айтылған Қазақстан
                       халқына Жолдауынан туындайтын тапсырмалар

Негізгі әзірлеушілер   Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау
                       iсi жөнiндегi агенттiгi

Мақсаты                Бағдарламаның негiзгi мақсаты ана мен баланың
                       өмiрi мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз
                       ету, салааралық ынтымақтастық жолымен
                       сапалы медициналық көмек алу үшiн жағдайлар
                       жасау болып табылады

Міндеттері            Iске асыру тетiктерiн жасау мәселелерi бойынша
                      мүдделi министрлiктер мен ведомстволардың
                      республикалық, жергiлiктi деңгейлерде нақты
                      iс-шаралар жоспарлары және оларды орындаудың
                      мониторингтерi әзiрленетiн болады

Іске асыру тетіктері  Ана мен бала денсаулығын қорғау мәселелерiн
                      шешуде ғылым мен практиканың iргелi және
                      қолданбалы мiндеттерiн және салааралық
                      ынтымақтастықты ескере отырып, ана мен
                      баланың өмiрi мен денсаулығын сақтау
                      жағдайларын қамтамасыз етудi реттейтiн
                      директивалық құжаттар дайындау

Қаржыландыру көздері  Бағдарламаны қаржылық қамтамасыз ету
                      республикалық және жергiлiктi бюджеттер,
                      медициналық жоғары оқу орындары мен
                      колледждердiң жеке қаражаты, сыртқы
                      инвестициялардың, халықаралық ұйымдар мен
                      донор-елдердiң қаражаты есебiнен жүзеге
                      асырылады

Күтілетін нәтижелер   Бағдарламаны iске асыру әйелдер мен балалар
                      денсаулығын ғана емес, барлық халықтың
                      денсаулығын жақсартуға ықпал ететiн болады,
                      сөйтiп Қазақстан халықтары әл-ауқатының
                      гүлденуi мен жоғарылауына ықпал ететiн болады

Іске асыру мерзімі    2001-2005 жылдар

                          Кiрiспе

      Егемендiгiн жариялаған сәттен бастап Қазақстан Республикасы БҰҰ-ның және көптеген басқа да халықаралық ұйымдардың мүшесi болды, бұл оған халықаралық қоғамдастықтың толық құқықты мүшесi болуына мүмкiндiк бердi.
      Мемлекет Қазақстан Республикасының "Қазақстан-2030" даму стратегиясымен азаматтардың денсаулығы мен игiлiгiн негiзгi ұзақ мерзiмдi басымдықтарының бiрi етiп белгiледi.
      Халықтың денсаулық жағдайы Қазақстанның ұлттық қауiпсiздiгiнiң, экономикалық тұрақтылығының және әлеуметтiк өмiрiнiң негiзгi құрастырушысы болып табылады.
      Республикада халықтың үштен екiсiн 18 жасқа дейiнгi балалар мен бала туу жасындағы әйелдер құрайды. Ұлт денсаулығы проблемасының маңыздылығы мен өзектiлiгiн түсiне отырып, ана мен бала денсаулығын қорғау бiздiң мемлекетiмiздiң, денсаулық сақтау органдарының, қауымдастықтың басты назарында тұруы тиiс.
      Бiрақ, Қазақстан өтпелi кезең елдерiнiң әлеуметтiк саланың қолайсыздығымен, өмiр сүру деңгейiнiң төмендеуiмен, жұмыссыздықтың көбеюiмен, сыртқы және ішкi миграциямен және т.б. сипатталатын терiс тәжiрибесiнен аттап өте алмады.
      Өткен жылдар халықтың денсаулығын қорғау саласындағы бiрқатар елеулi проблемалармен сипатталды. Бiрқатар әлеуметтiк маңызды аурулардың: туберкулездiң, жыныстық жолмен берiлетiн аурулардың, онкологиялық аурулардың, диабеттiң, алкоголизмнiң, нашақорлықтың АҚТҚ/ЖҚТБ-инфекциясының, психикалық бұзылулардың өсу үрдiсi байқалды.
      Соңғы жылдар iшiнде балалар мен туу жасындағы әйелдердiң денсаулығы нашарлады, нәрестелер мен аналар өлiмiнiң жоғары көрсеткiштерi сақталу жағдайында бала туу мен халықтың табиғи өсiмi төмендедi.
      Қалыптасқан жағдай ұлттың тектiк қорын жақсартуда жағымды өзгерiстерге қол жеткiзу үшiн ана мен бала денсаулығын қорғауды жақсарту жөнiнде нақты шаралар қабылдауды көрсетедi.
      "Қазақстан Республикасында 2001-2005 жылдарға арналған Ана мен бала денсаулығын қорғау" бағдарламасы ел Президентiнiң Yкiметтiң 2000 жылғы 9 ақпандағы кеңейтiлген мәжiлiсiнде ана мен бала қызметiнiң басымдылығы жөнiнде айтқан тапсырмасына сәйкес әзiрлендi.

             1. Ана мен бала денсаулығын қорғаудың
                   қазiргi жай-күйiн талдау

      Қазақстан Республикасында соңғы жылдардағы әлеуметтiк-экономикалық жаңарулар кезеңiнде бала туудың (1995 жылдан бастап бала туу 9%-ға қысқарды), халықтың табиғи өсiмiнiң төмендеуi байқалуда.
      Әйелдер мен балалар денсаулығының индексi төмендеуде. Ана мен бала өлiмiнiң көрсеткiштерi жоғары деңгейде қалып отыр.
      Нәресте шетiнеуiнiң ішiнде өлi туу, туғаннан кейiнгi алғашқы тәулiктерде және нәрестелiк кезеңде шетiнеу өсiп отыр. Төмен дене салмағымен, дамудың туа бiткен кемiстiктерiмен туған балалардың пайызы жоғары күйiнде қалуда. Мұның бәрi ана мен нәрестенiң үйлескен патологиясының өсуiн сипаттайды.
      Республикада бала туу жасындағы әйелдер денсаулығының индексi төмен күйiнде қалуда және бар-жоғы 20%-ды құрайды, Семей полигоны мен Арал өңiрiндегi аймақтарда 10%-ға дейiн жетедi. Әйелдер ауруларының арасында әлеуметтiк маңызды аурулардың үлес салмағы өсiп отыр. Аборттар проблемасы шешiлуi қиын болып қалуда.
      Балалардың арасындағы сырқаттану өсiп отыр. Жыл сайын 2 миллионға жуық бала тыныс алу органдарының күштi ауруларымен, 600 мың бала - бiр жастағы балалардың қайтыс болуының негiзгi себептерiнiң бiрi болып табылатын күштi ішек инфекцияларымен ауырады. Соңғы жылдары балалар әлеуметтiк маңызды ауруларға көп ұшырайтын болды.
      Республикада, әсiресе, экологиялық жағынан қолайсыз аймақтардағы балалардың арасында тамақтану мен зат алмасудың бұзылуларымен, тұқым қуалаушылық факторларымен, оның ішiнде туа бiткен аномалиялармен байланысты аурулармен сырқаттану оқиғалары жиi кездесетiн болды.
      Селолық жерлерде ерте жастағы балалардың 80%-ы қан аздығынан, психофизикалық дамуда кейiн қалушылықтан, мешелден зардап шегедi. Бозбалалардың көпшiлiгi денсаулығындағы әр түрлi ауытқушылықтардың болуына байланысты өзiнiң конституциялық әскери борышын өтей алмайды.
      Соңғы уақытта республикадағы балалардың ауруларында созылмалы өту үрдiсi бар. Осылайша, ауруларының созылмалы нысандарға өту мектепке дейiнгi балалардың жиырма пайызында және мектеп жасындағылардың елу пайызында байқалады. Көру, сөйлеу, есту және мүсiн бұзылулары бар балалардың саны өсуде.
      Жыл сайын 800 мыңға дейiн бала диспансерлiк есепте тұрады, және олардың бар-жоғы 5-6%-ы ғана сауықтыру бейiнiндегi ұйымдарда ем алады.
      Жыл сайын, бүгiнгi күнi саны 50 мыңға жуық жеткен, мүгедек балалардың саны өсуде. Оларды оңалту мен белсендi өмiр сүруге тарту ерекше назар аударуды талап етедi.
      Жабдықтарды сатып алу мен жөндеу жұмыстарын жүргiзуге арналған мақсатты қаржыландырудың қиындығынан аналар мен балаларды қорғау ұйымдарының материалдық-техникалық базасы қанағаттанғысыз жағдайда болып отыр. Бұл балалармен және бала туу жасындағы әйелдермен профилактикалық жұмыс істеу тетiктерiнде, емдеу-диагностикалық көмектiң сапасында көрiнiс табады.
      Көптеген облыстарда санитарлық авиацияның, жедел медициналық көмектiң мамандандырылған бригадаларының қызметтерi тоқтаған.
      Балалар мен бала туу жасындағы әйелдерге көрсетілетін санаторлық және оңалту көмектерi дағдарыстық жағдайда қалып отыр. Бұрын жұмыс iстеген соматикалық бейiндегi 45 балалар санаторийiнiң қазiргi уақытта 12-сi ғана жұмыс істейдi.
      Денсаулық сақтау мен бiлiм беру органдарының арасындағы қызметтi ведомствоаралық үйлестiрудiң бұзылуы салдарынан ұйымдастырылған балалықты медициналық қамтамасыз ету нашарлады.
      Санаторлық-оңалту ұйымдарында жұмыс істейтiн мектептер материалдық-техникалық жарақтануға, мектептiк және әдiстемелiк құралдармен жабдықталуға қатысты қанағаттанғысыз жағдайда болып отыр.
      Тастанды балалар санының өсуi балалар үйлерi желiсiнiң дамуын басып озуда, соның салдарынан балалар стационарларда жатып қалады, бұл аурухана ішiнде инфекцияларды жұқтыруына және психофизикалық дамуында кешеуiлдеуiне ықпал етедi.
      Айтылғандарды ескере отырып, қазiргi уақытта балалар мен аналардың денсаулығын сақтауға арналған құқықтарын қорғау және болашақ ұлттың денсаулығын жақсарту үшiн "Ана мен бала денсаулығын қорғау" бағдарламасын әзiрлеу қажеттiгi пiсiп-жетiлдi.

             2. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi

      Бағдарламаның мақсаты ана мен баланың өмiрiн, денсаулығын сақтауды және жақсартуды қамтамасыз ету үшiн жағдайлар жасау; әйелдер мен балалардың арасындағы аурудың алдын алу және оны азайту; сапалы мамандандырылған медициналық көмек көрсету жүйесiн жақсарту; әйелдер мен балаларды оңалту және санаторлық сауықтыру; балалар және бала тууға көмекшi ұйымдардың жарақтандырылуын, материалдық-техникалық базасын жақсарту болып табылады.
      Негiзгi мiндеттерге:
      1) нарықтық қатынастар жағдайында ана мен бала денсаулығын қорғау саласындағы проблемаларды шешу жөнiндегi шаралар мен тетiктердi әзiрлеу;
      2) балалар және бала тууға көмекшi ұйымдардың материалдық-техникалық базасын қазiргi заманғы медициналық жабдықтармен және құралдармен жарақтандыруды жақсарту;
      3) диагностика мен емдеудiң қазiргi заманғы әдiстерiне дипломға дейiн және кейiн жүйелi даярлау жолымен медициналық қызметкерлердiң бiлiктiлiгiн көтеру жатады.

        3. Бағдарламаны iске асырудың негiзгi бағыттары
                       және тетiгi

      Бағдарламаны іске асыру үшiн белгiленген іс-шараларды кезең-кезеңмен орындауды көздейтiн Іс-шаралар жоспары әзiрлендi. Іс-шаралардың кешендiлiгi мемлекеттiк және жергiлiктi басқару органдарының қызметiн үйлестiруге мүмкiндiк бередi.
      Бағдарлама мақсатына қол жеткiзудiң негiзгi бағыттары мен басымдықтары:
      1) әйелдер мен балаларды жүйелi алдын ала тексерудi регламенттейтiн және емдеу-диагностикалық көмектiң сапасын жақсартуға бағытталған директивалық құжаттар дайындау;
      2) денсаулық сақтаудағы балалар және әйелдердi босандыру қызметтерiнiң басымдылығы;
      3) Бағдарламаның ана мен бала денсаулығын қорғау iсiндегi негiзгi мақсаттарын шешуге ведомствоаралық көзқарас;
      4) балалар мен аналардың бастапқы және мамандандырылған медициналық көмектiң барлық деңгейлерiне қол жетушiлiгiн қамтамасыз ету;
      5) балалардың, жүктi әйелдер мен бала емiзетiн әйелдердiң ұтымды тамақтануын қамтамасыз ету;
      6) мектепке дейiнгi және мектеп жасындағы балалар ұжымдары мен интернат ұйымдарында балаларды медициналық қамтамасыз етудi жетiлдiру;
      7) балалар мен аналарды оңалту мен сауықтырудың уақытылығы;
      8) экологиялық қолайсыз аймақтардың балалы аналарын атаулы сауықтыру;
      9) отбасы мен қоғамның салауатты өмiр салты, өсiмпаздық денсаулықты қорғау, ана болудың қауiпсiздiгi, балалар арасындағы аурулардың алдын алу мәселелерi жөнiндегi бiлiмдерiн тереңдету;
      10) мектепке дейiнгi және мектептегi тәрбие жүйесiне валеология негiздерiн оқыту;
      11) осы Бағдарламаны iске асырудағы нақты мiндеттердi шешу үшiн жергiлiктi өкiмет органдарымен, мемлекеттiк, үкіметтiк емес және халықаралық ұйымдармен өзара iс-қимыл жасау;
      12) ана мен бала денсаулығын қорғау мәселелерiндегi проблемаларды насихаттау және шешу үшiн халықтың қалың топтарын, қоғамдық ұйымдарды тарту;
      13) өндiрiстегi әйелдердiң еңбегiн қорғау жөнiндегi заңнама нормаларының сақталуына бақылау жасау болып табылады.

          4. Қажеттi ресурстар және қаржыландыру көздерi

     Бағдарламаны iске асыру 2001-2005 жылдары мынадай көздерден жүзеге асырылатын болады:
     1) республикалық бюджеттiң қаражаты;
     2) жергiлiктi бюджеттiң қаражаты;
     3) халықаралық ұйымдар мен (ЮНИСЕФ, ЮНФПА, ЮСАИД және т.б.) донор-елдердiң қаражаты;
     4) медициналық жоғары оқу орындары мен колледждердiң жеке қаражаты.

Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын қорғаудың
2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыруға
мемлекеттік бюджеттің болжалды қаржылық шығындары
(мың теңгемен)

Қаражат       ! 2001 жыл  ! 2002 жыл  ! 2003 жыл  ! 2004 жыл  ! 2005 жыл  !
______________!___________!___________!___________!___________!___________!
Республикалық                                                             !
бюджет            470550     470550       470550      470550      476550  !
Жергілікті                                                                !
бюджет           3856531    5502346      5418884     5415872     5415872  !
Барлығы:         4327081  5972896,0    5889434,0     5886422   5892422,0  !

      2001 жылы Бағдарламаны мемлекеттiк бюджеттен iске асыру республикалық және жергiлiктi бюджеттерде бекiтiлген қаражаттың шегiнде жүзеге асырылатын болады.
      2002-2005 жылдары іс-шараларды іске асыру үшiн қажеттi бюджет қаражатының көлемi тиiстi қаржы жылына тиiстi бюджеттердiң жобаларын әзiрлеу және қалыптастыру кезiнде нақтыланатын болады.

          5. Бағдарламаны іске асырудан күтiлетiн нәтижелер

      Бағдарламаны iске асырудың нәтижесiнде өзiнiң басымдықты бағытымен және қаржыландырудың орталықтандыруымен бiрге ана мен бала денсаулығын қорғаудың тұрақты жұмыс істейтiн жүйесi қалыптасатын болады.
      Ана мен бала денсаулығын қорғаудағы проблемаларды шешу:
      1) әйелдер мен балалар арасындағы сырқаттануды азайтуды, балалардың психофизикалық дамуын жақсартуды, халықтың денсаулық жағдайын жақсартуды;
      2) ана, нәресте және бала өлiмiнiң деңгейiн төмендетудi;
      3) балалар мен аналарға медициналық көмектiң қол жетушiлiгiн қамтамасыз етудi және сапасын жақсартуды;
      4) республикада әйелдер мен балаларды медициналық қамтамасыз етудiң мамандандырылғын қызметтерiн дамытуды;
      5) балалар мүгедектiгiн азайту үшiн жағдайлар жасауды;
      6) балалар мен әйелдерге санаторлық және оңалту көмектерiн дамытуды;
      7) оқыту және әйелдер мен балаларды емдеудiң қазiргi заманғы, тиiмдi және шығыны аз әдiстерiн практикалық қызметке енгiзу кезiнде акушер-гинекологтар мен педиатрлардың, жалпы практика дәрiгерлерiнiң, басқа мамандықтағы дәрiгерлердiң бiлiктiлiгiн арттыруды көздейдi.

6. Қазақстан Республикасында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі
іс-шаралар жоспары

Іс-шара    !   Аяқталу !Орындауға !Қаржыландыру көзі!Орындалу
           !   нысаны  !жауаптылар!                 !мерзімі
---------------------------------------------------------------------------
    1      !      2    !     3    !         4       !     5

     1. Ана мен бала денсаулығын қорғау жөніндегі ұйымдастыру-құқықтық
                                іс-шаралары

1.1. Астана, Қызылорда  ДСА-ның     ДСА, СА,   Халықаралық ұйым. 2002-2005
немесе Павлодар қала.   бұйрығы     КДА, ЭСМ,  дар мен донор-    ж.ж.
ларында ДДҰ (Дүниежү.               ӘдМ, ЕХҚМ  елдердің қаражаты
зілік денсаулық сақтау
ұйымы) ұсынған тірі
туудың жаңа өлшемдерін
енгізу.

1.2. Емдеу-алдын алу   Нормативтік  ДСА, ӘдМ,  Мемлекеттік ор.   2001-2005
ұйымдарының қызметін   құқықтық     СА, облыс. гандарды ұстауға  ж.ж.
үйлестiру және АХАТ    кесім        тардың,    арналған қаражат.
органдарымен бірлесiп,              Астана,    тың шегінде жү.
әйелдер мен балалардың              Алматы     зеге асырылады
туу, қайтыс болу                    қ.қ.
оқиғаларын тіркеудің                әкімдері
толықтығын қамтамасыз
ету

1.3. Балалар жасын 18    -//-       ДСА, СА,        -//-         2001 ж.
жасқа дейiн белгілей                ӘдМ
отырып, статистикалық
есептілiкті "Неке
және отбасы туралы"
ҚР Заңымен
сәйкес келтiру

1.4. Емдеу-профилак.   Нормативтік  ДСА,       Педиатрия және    2002 ж.
тикалық ұйымдардың     құқықтық     облыстар.  балалар хирур.
қызметiн үйлестіру     кесім,       дың,       гиясы ғылыми
үшін компьютерлік      әкімдердің   Астана,    орталығының жеке
байланыстың қазіргі    шешімдері    Алматы     қаражаты, жергі.
заманғы әдістерін                   қ.қ.       лікті бюджеттер
енгізу                              әкімдері

1.5. Педиатрия және    Нормативтік  ДСА        Педиатрия және    2001-2005
балалар хирургиясы,    құқықтық                балалар хирур.    ж.ж.
ана мен бала           кесім                   гиясы, ана мен
денсаулығын қорғау                             бала денсаулығын
ғылыми орталықтары                             қорғау ғылыми
республикадағы                                 орталықтарының
педиатрлық, акушер-                            жеке қаражаты
гинеколог қызметiнiң
талдаулары бар
анықтаманы жыл сайын
шығаруды қамтамасыз
ету
---------------------------------------------------------------------------
            2. Экология және әйелдер мен балалардың денсаулығы

2.1. Экологиялық       Нормативтік  ДСА        Донор-елдердің    2002-2004
қолайсыз аймақтар.     құқықтық                қаражаты          ж.ж.
дағы (Семей, Азғыр,    кесім
Капустин Яр,
Қарқаралы, Арал
өңірі) әйелдер мен
балалар дамуы
аурулары мен
патологиясының
ерекшелiктерiн
зерделеу

2.2. Экологиялық         -//-      МАКМ, ТОҚМ, Мемлекеттік ор.   2001-2005
жағдайдың халықтың,                ДСА         гандарды ұстауға  ж.ж.
оның ішiнде әйелдер                            арналған қаражат.
мен балалардың                                 тың шегінде жүзе.
денсаулығына әсері                             ге асырылады
туралы кең түсіндіру
жұмысын жүргізу
---------------------------------------------------------------------------
                     3. Балалар мен аналардың тамақтануы

3.1. Емшек сүтiмен    Нормативтік  ДСА         Мемлекеттік ор.   2001-2005
тамақтандыру          құқықтық                 гандарды ұстауға  ж.ж.
жөнiндегі ДДҰ         кесім                    арналған қаражат.
(Дүниежүзілік                                  тың шегінде жүзе.
денсаулық сақтау                               ге асырылады
ұйымы) бағдарла.
масын енгiзу

3.2. Дәрігерлер мен   Нормативтік  ДСА, БҒМ    Медициналық ЖОО   2002-2005
орта медициналық      құқықтық                 мен колледждердің    ж.ж.
қызметкерлердi        кесім                    жеке қаражаты
дипломға дейін және
дипломнан кейін
емiзіп қоректендіру
мәселелерiне оқытуды
ұйымдастыру.
Медициналық ЖОО-ның
студенттері мен
медколледждердiң
оқушылары үшiн жүктi
және бала емізетiн
әйелдерді, емшек
сүтiмен тамақтандыру
мәселелері бойынша,
оқытуға арналған оқу
материалын,
дидактикалық материал
шығару

3.3. Жас балаларды,    Әкімдердің  Облыстар.   Жергілікті        2002-2005
атап айтқанда атаулы   шешімі      дың,        бюджеттер         ж.ж.
әлеуметтiк көмек                   Астана,
алуға құқығы бар                   Алматы қ.қ.
отбасыларды тамақпен               әкімдері
және диспансерлік
есепте тұрған
балаларды шипалы
тамақпен қамтамасыз
ету үшін қалаларда,
аудан орталықтарында
балалардың сүт ас
үйлерін кезең-кезеңмен
ашу

3.4. Республиканың     Әкімдердің  Облыстар.   Сыртқы инвести.   2004-2005
шағын өндiрістерiнде   шешімі      дың, Ас.    циялар            ж.ж.
балаларға арналған                 тана, Ал.
тамақ өнімдері мен                 маты қ.қ.
шипалы тағамдар                    әкімдері,
өндіруді ынталандыру               ЭСМ, ДСА
және қолдау
---------------------------------------------------------------------------
          4. Әйелдер мен балалардың денсаулығын қорғау жөніндегі
                             алдын алу жұмыстары

4.1. Әйелдер мен       Нормативтік ДСА, облыс. Жергілікті        2002-2005
балаларды скринингтiк  құқықтық    тардың,     бюджеттер         ж.ж.
алдын алу тексеру.     кесім,      Астана,
лерінiң тiзiлiмiн      әкімдердің  Алматы қ.қ.
кезең-кезеңмен         шешімі      әкімдеріенгiзу

4.2. ЮНФПА-ның (БҰҰ-   Жобаның     ДСА, СА,    Халықаралық       2001-2005
ның Елді қоныстандыру  орындалуы   ЭСМ, СЖА,   ұйымдар мен       ж.ж.
қоры) "Ел халқы        жөніндегі   КДА, Отбасы донор-елдердің
саясатын қалыптастыру  есеп        және әйел.  қаражаты
және дамуды жоспарлау"             дер істері
жобасын іске асыруға               жөніндегі
қатысу                             ұлттық
                                   комиссия

4.3. Неғұрлым жиі      Нормативтік ДСА, облыс. Жергілікті        2002-2005
кездесетiн туа бiткен  құқықтық    тардың,     бюджеттер         ж.ж.
және тұқым қуалайтын   кесім,      Астана,
ауруларға              әкімдердің  Алматы қ.қ.
(гипотиреоза,          шешім       әкімдері
фенилкетонурия)
скрининг-диагностика.
лауды жүргізу және
медициналық-
генетикалық
орталықтарда деректер
банкiн құру

4.4. Облыстық          Нормативтік ДСА, облыс. Жергілікті        2002 ж.
(балалар) аурухана.    құқықтық    тардың,     бюджеттер
лардың және облыстық   кесім,      Астана,
перзентханалардың      әкімдердің  Алматы қ.қ.
(перинатальдық         шешім       әкімдері
орталықтар) жанынан
әйелдердің, балалар.
дың жылжымалы штаттық
консультацияларын
ұйымдастыру

4.5. Жүктi әйелдерді   Нормативтік    -//-        -//-           2002-2005
құрсақішiлік           құқықтық                                  ж.ж.
инфекцияларға,         кесім
дамудың туа біткен
аномалияларына,
жыныстық жолмен
берiлетiн инфекция.
ларға тегiн тексерудi
ұйымдастыру

4.6. Республикада Бала    -//-        -//-      Халықаралық      2001-2005
Жасындағы Ауруларды                             ұйымдар мен      ж.ж.
Жинақтай Емдеу (БЖАЖЕ)                          донор-елдердің
стратегиясын кезең-                             қаражаты
кезеңмен енгiзуді
қамтамасыз ету

4.7. Балалар мен       Нормативтік  ДСА         Мемлекеттік      2002-2005
ата-аналар үшiн,       құқықтық                 мекемелерді      ж.ж.
сондай-ақ медициналық  кесім                    ұстауға арналған
қызметкерлер қатарынан                          қаражаттың
нұсқаушыларды даярлау                           шегінде жүзеге
үшiн "эпилепсия                                 асырылады
мектебiнің", "демік.
пемен ауыратын
науқастар
мектебiнің" нұсқаулық
материалдарын шығару

4.8. Жатыр мойны рагы     -//-      ДСА, облыс. Сыртқы инвести.  2002 ж.
мен сүт безі рагының                тардың,     циялар
жалпы ұлттық                        Астана,
скринингін енгізу                   Алматы қ.қ.
                                    әкімдері
 
  4.9. Мектеп жасындағы  Нормативтік  ДСА, облыс. Жергілікті       2002-2005
балалардың тiс ауру.   құқықтық     тардың,     бюджеттер        ж.ж.
ларын, ЛОР патологияны кесім,       Астана,
болдырмау жөнiндегі    әкімдердің   Алматы қ.қ.
алдын алу жұмыстарын   шешімдері    әкімдері
күшейту

4.10. Республикалық    Нормативтік  МАКМ, ДСА   Мемлекеттік      2001-2005
теледидарға, радио     құқықтық                 мекемелерді      ж.ж.
мен баспасөзге ана     кесім                    ұстауға арналған
мен бала денсаулығы                             қаражаттың
мәселелерi бойынша                              шегінде жүзеге
жүйелi түрде шығуды                             асырылады
ұйымдастыру
---------------------------------------------------------------------------
     5. Әйелдер мен балаларға көрсетілетін медициналық көмекті жетілдіру

5.1. Ана мен бала      Бюджеттік    ДСА         Республикалық    2001-2005
денсаулығын қорғау     бағдарлама               бюджет қаражат.  ж.ж.
республикалық ғылыми-                           ының шегінде
зерттеу орталығында,
Педиатрия және
балалар хирургиясы
ғылыми орталығында,
"Ақсай" республикалық
балалар ауруханасында
әйелдер мен балалар.
ға мамандандырылған
медициналық көмек
көрсету

5.2. Балаларға, жүктi, Бюджеттік    Облыстар    Жергілікті       2001-2005
бала туатын және бала  бағдарлама   мен Астана  бюджет қаражат.  ж.ж.
туған әйелдерге                     және        ының шегінде
стационарлық медицина.              Алматы қ.қ.
лық көмек көрсету                   әкімдері

5.3. Педиатрия және    ДСА-ның      ДСА, облыс. Педиатрия және    2003 ж.
балалар хирургиясы     бұйрығы,     тар мен     балалар хирур.
ғылыми орталығында,    әкімдердің   Астана,     гиясы, ана мен
Ана мен баланың        шешімі       Алматы қ.қ. баланың денсау.
денсаулығын қорғау                  әкімдері    лығын қорғау
ғылыми орталығында,                             ғылыми орталық.
облыстардың бейiнді                             тарының жеке
бала тууға көмекші                              қаражаты, жер.
және балалар ұйым.                              гілікті бюджеттер
дарында неонатальдық
реанимация жөнiндегі
нәрестелердiң
бөлiмшелерiн жаңғырту

5.4. Педиатр, акушер   ДСА-ның      ДСА         Мемлекеттік ор.   2001-2003
-гинекология бейiн.    бұйрығы                  гандарды ұстауға  ж.ж.
дерiнiң штат кесте.                             арналған қаражат
сiнiң және төсектiк
қорының нормативтерін
әзiрлеу

5.5. Балалар және бала Нормативтік  ДСА, облыс. Республикалық     2002-2005
тууға көмекші          құқықтық     тар мен     денсаулық сақтау  ж.ж.
ұйымдарын диагностика  кесім,       Астана,     ұйымдарын жабдық.
мен емдеу үшiн қазіргі әкімдердің   Алматы қ.қ. тауға арналған
заманғы медициналық    шешімі       әкімдері    республикалық бюд.
жабдықтармен кезең-                             жет қаражатының
кезеңмен жабдықтауды                            шегінде, жергілікті
жүзеге асыру                                    бюджеттер, халық.
                                                аралық ұйымдар
                                                мен донор-елдердің
                                                қаражаты
5.6. Нәрестелер           -//-        -//-      Жергілікті          2002 ж.
арасында аурушаңдылық.                          бюджеттер
тың жоғарылауына орай
облыстық балалар ұйым.
дарының базасында
Павлодар және
Қызылорда қалаларында
жаңа туған нәрестелер.
дiң хирургиясы
бөлiмшелерiн құру

5.7. Жақ-азу хирур.    Нормативтік  ДСА, облыс. Жергілікті       2002-2005
гиясы бойынша жұмыс    құқықтық     тар мен     бюджеттер        ж.ж.
істейтiн бөлiмшелердi  кесім,       Астана,
арнайы жабдықтармен    әкімдердің   Алматы қ.қ.
және балалардың туа    шешімі       әкімдері
бiткен жақ-азу
кемiстiктерiн жедел
түзету және оларды
оңалтуға арналған
құрал-жабдықтармен
кезең-кезеңмен
жарақтандыру

5.8. Лейкемиямен       Бюджеттік    ДСА         Республикалық    2001-2005
ауыратын балаларды     бағдарлама               бюджет қара.     ж.ж.
емдеу үшiн дәрiлік                              жатының шегінде
препараттарды сатып
алуды қамтамасыз
ету

5.9. Республиканың     ДСА-ның      ДСА, облыс. Жергілікті бюд.  2003 ж.
iрi қалаларында және   бұйрығы      тар мен     жет қаражатының
облыс орталықтарында                Астана және шегінде
балалардың бүйрек                   Алматы қ.қ.
жеткiліксiздiгiн                    әкімдері
тексеру мен емдеудiң
қазiргi заманғы
әдiстерiн енгiзу

5.10. Орталықтарды     Нормативтік  ДСА         Мемлекеттік ор.  2001-2005
жетiлдіру және:        құқықтық                 гандарды ұстауға    ж.ж.
- акушерлiк-гинеколо.  кесім                    арналған қаражат.
гиялық көмек көлемі                             тың есебінен
стандарттарының                                 жүзеге асырылады
проблемалары бойынша;
- нәрестелерге
алғашқы және реанима.
циялық көмек көрсету
бойынша;
- неврологиялық
патология және
тiрек-қимыл аппара.
тының бұзылулары,
оның ішiнде балалар.
дың церебралдық
параличтерінің ауыр
нысандарын;
- туа бiткен және
кейiн пайда болған
дамудың, оның ішiнде
жүрек-қан тамыры
жүйесiнiң кемiстiк.
терiн;
- күю ауруларын;
- эндокриндiк
патологияны, оның
ішiнде церебралдық-
гипофизарлық нанизмдi
емдеудiң жаңа халық.
аралық хаттамаларын
жүзеге асыру

5.11. Балаларға        Нормативтік  ДСА, БҒМ,   Жергілікті       2002-2003
сурдологопедикалық     құқықтық     облыстар    бюджеттер        ж.ж.
көмектi дамытуды       кесім,       мен Астана, қаражатының
қамтамасыз ету:        әкімдердің   Алматы қ.қ. шегінде
емханаларда (балалар,  шешімі       әкімдері
клиникалық-диагнос.
тикалық) кабинеттер
ұйымдастыру; облыс
орталықтарының
отолариногологиялық
(ЛОР) бөлiмшелеріне
төсек-орындарды бөлу
---------------------------------------------------------------------------
          6. Бiлiм беру ұйымдарында балалардың денсаулығын сақтау

6.1. Оқу процесiн      Нормативтік  БҒМ, ДСА,    Мемлекеттік     2001-2005
ұйымдастыру кезінде    құқықтық     облыстардың, органдарды      ж.ж.
санитарлық-гигиеналық  кесім        Астана,      ұстауға
талаптардың сақталуын               Алматы қ.қ.  арналған
санитарлық-эпидемио.                әкімдері     қаражаттың
логиялық басқармамен                             есебінен жүзеге
бiрге бақылау                                    асырылады

6.2. Гигиеналық           -//-      ДСА, БҒМ,        -//-        2001-2005
жағдайларды түзету                  облыстар                     ж.ж.
мақсатында санитарлық               мен Астана,
-гигиеналық                         Алматы қ.қ.
талаптардың бұзылуына               әкімдері
байланысты мектеп
және мектепке дейiнгi
балалардың
патологиясын зерделеу

6.3. Мектепке дейiнгі  ДСА-ның      ДСА, БҒМ     Жергілікті      2001-2004
және орта бiлiм беру   бұйрығы                   бюджеттер       ж.ж.
ұйымдарында балалар.                             қаражатының
дың сырқаттануын                                 шегінде
азайту мақсатында
шынығудың дене және
табиғи әдістерін
енгізу

6.4. Ауруханалардың,   ДСА-ның      БҒМ, ДСА,    Жергілікті      2001-2005
санаторийлердің,       бұйрығы,     облыстар     бюджеттер       ж.ж.
оңалту орталықтарының  әкімдердің   мен Астана,  қаражатының
жанындағы мектептерде  шешімі       Алматы қ.қ.  шегінде
науқас балаларды                    әкімдері
оқыту мен тәрбиелеу
үшiн тиістi жағдайлар
жасау жөнiндегі
шаралар қабылдау
---------------------------------------------------------------------------
      7. Жетiм балалар мен ата-анасының қамқорынсыз қалған балаларды
                   медициналық-әлеуметтік қамтамасыз ету

7.1. Нәрестелер        Бюджеттік    ДСА,         Жергілікті      2001-2005
үйiндегі балаларға     бағдарлама   облыстардың, бюджеттер       ж.ж.
медициналық көмек                   Астана,      қаражатының
көрсету. Жазғы                      Алматы қ.қ.  шегінде
сауықтыру үшiн жұмыс                әкімдері
істеп тұрған қала
сыртындағы аймақтар
жүйесiн дамыту,
балаларды тәрбиелеу
жұмысын жетiлдiру

7.2. Жетiм балалар     Нормативтік  БҒМ, ДСА,    Халықаралық     2003-2005
мен ата-анасының       -құқықтық    облыстардың, ұйымдар мен     ж.ж.
қамқорынсыз қалған     кесім        Астана,      донор-елдердің
балалар және негiзгі                Алматы қ.қ.  қаражаты
асырап алушылар                     әкімдері
(оның ішiнде
шетелдiктер) туралы
деректер банкiн жасау

7.3. Аз қамтылған және    -//-      ДСА, ІІМ,    Жергілікті       2002-2005
бейәлеуметтiк                       БҒМ, ЕХҚМ,   бюджеттер        ж.ж.
отбасылар балаларын,                облыстардың, қаражатының
ата-анасы мен анасының              Астана,      шегінде,
қамқорынсыз қалған                  Алматы қ.қ.  донор-елдердің
жетім балаларды, оның               әкімдері     қаражаты
ішінде қиын әлеуметтік
-тұрмыстық жағдайларға
тап болған балаларды
медициналық қамтамасыз
ету және олардың
уақытша тұруы үшiн
әлеуметтік бейiмделуi
бойынша дағдарыс
орталықтарын
ұйымдастыру жүйесiн
дамыту

7.4. Балалар үйi мен   Нормативтік  БҒМ, ДСА     Жергілікті      2002-2005
мектеп-интернаттардың  -құқықтық                 бюджеттер       ж.ж.
тәрбиеленушілерiне     кесім                     қаражатының
денсаулық, кәсiби                                шегінде
бағдар, еңбекке
психологиялық және
практикалық дайындау
бағдарламаларын
әзiрлеу және енгiзу

7.5. Отбасылық тәрбие  Нормативтік  БҒМ, ДСА         -//-        2002-2005
және денi сау бала     -құқықтық                                 ж.ж.
тәрбиесi мәселелері    кесім
бойынша ата-аналарды,
қамқоршыларды
даярлауды ұйымдастыру
---------------------------------------------------------------------------
          8. Мүгедек балаларға және мүмкiндiгi шектеулi балаларға
                  көрсетілетін медициналық-әлеуметтік көмек

8.1. Мүгедек балалар    Нормативтік ЕХҚМ, ДСА,   Жергілікті      2002-2005
мен мүмкiндiгi шектеулi -құқықтық   БҒМ, облыс.  бюджеттер       ж.ж.
балаларды салауатты     кесім       тар мен      қаражатының
өмiр салтына бейiмдеу               Астана,      шегінде,
                                    Алматы қ.қ.  донор-елдердің
                                    әкімдері     қаражаты

8.2. Алғашқы            ДСА-ның     ДСА, БҒМ,    Жергілікті      2002-2005
медициналық-санитарлық  бұйрығы,    облыстар     бюджеттер       ж.ж.
көмек деңгейінде        әкімдердің  мен Астана   қаражатының
баланың психикалық      шешімі      және Алматы  шегінде
дамуындағы                          қ.қ.
ауытқушылықтарды ерте               әкімдері
диагностикалау мен
емдеу жөнiндегi
скрининг-мониторингті
енгiзу
---------------------------------------------------------------------------
        9. Әйелдер мен балаларды оңалту және санаторийлық сауықтыру,
                    балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру

9.1. "Алатау" респуб.  Бюджеттік    ДСА          Республикалық   2001-2005
ликалық балалар        бағдарлама                бюджет          ж.ж.
санаторийiнде,                                   қаражатының
"Балбұлақ" республика.                           шегінде
ық балаларды оңалту
орталығында балаларға
мамандандырылған
медициналық және
оңалту көмегін көрсету

9.2. "Алатау" респуб.  Бюджет          -//-      Республикалық   2005 ж.
ликалық клиникалық     комиссия.                 бюджет
балалар санаторийiн    сының
жарақтандыруды жүзеге  шешімі
асыру

9.3. Мүгедек балалар.  Нормативтік  Облыстар     Республикалық   2001-2005
ды, жетiм балаларды    құқықтық     мен Астана,  және жергілікті ж.ж.
және ата-анасының      кесім,       Алматы қ.қ.  бюджеттер
қамқорынсыз қалған.    әкімдердің   әкімдері,    қаражатының
дарды, аз қамтылған    шешімі       БҒМ, ДСА,    шегінде
отбасылардың балала.                ЕХҚМ, ҚРКФ
рын, экологиялық
қолайсыз аймақтардан
келген емiзетiн
аналар мен балаларды
"Бөбек" республикалық
оқу-сауықтыру
орталығында, балалар
санаторийлерiнде,
"Ана мен бала" оңалту
орталықтарында,
демалыс үйлерінде,
санаторлық үлгідегі
лагерьлерде,
ведомстволық,
кәсіподақтық
санаторлық-курорттық
ұйымдарда сауықтыру

9.4. Балалар мен       ДСА-ның      ДСА          Республикалық   2002-2005
аналарды сауықтырудың  бұйрығы                   денсаулық       ж.ж.
қазіргі заманғы                                  сақтау
бағдарламалары мен                               ұйымдарының
технологиялары бойынша                           жеке қаражаты
әдістемелік
ұсынымдар әзірлеу
---------------------------------------------------------------------------

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады