Шаруашылық жүргiзу құқығындағы мемлекеттiк кәсiпорындардың таза табысын бөлу нормативтерi туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 10 желтоқсандағы N 1297 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 2 мамырдағы № 448 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 02.05.2013 N 448 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      Ескерту. Кіріспеге өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08 N 315 қаулысымен.

      1. Қоса берiлiп отырған Шаруашылық жүргiзу құқығындағы мемлекеттiк кәсiпорындардың таза табысын бөлу нормативтерiн белгiлеу, келiсу және бекiту ережесi (бұдан әрi - Ереже) бекiтiлсiн.

      2. Мемлекеттiк органдарға шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың таза табысын бөлу нормативтерiн анықтау кезiнде республикалық бюджетке аударымдардың нормативтерiн осы қаулыға қосымшада көрсетiлгендерден төмен емес етiп белгiлеу ұсынылсын.

      3. Мемлекеттiк басқару органдары шаруашылық жүргiзу құқығындағы мемлекеттiк кәсiпорындарға қатысты:
      1) шаруашылық жүргiзу құқығындағы ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк кәсiпорындардың таза табысының тиiстi бөлiгiн мемлекеттiк бюджетке толық және уақытылы аударуына тұрақты бақылау орнатсын;
      2) еншiлес кәсiпорындар үшiн таза табысты бөлу нормативтерiн белгiлеу кезiнде ведомстволық бағыныстағы кәсiпорындардың Ереженi сақтауын қамтамасыз етсiн.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы    
Үкiметiнiң          
2002 жылғы 10 желтоқсандағы 
N 1297 қаулысымен      
бекiтiлген          

Шаруашылық жүргiзу құқығындағы мемлекеттiк кәсiпорындардың
таза табысын бөлу нормативтерiн белгiлеу, келiсу
және бекiту ережесi

      Осы Ереже "Қазақстан Республикасының Yкiметi туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 18 желтоқсандағы Конституциялық заңына , Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексiне , "Мемлекеттiк кәсіпорын туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 19 маусымдағы Заңына   сәйкес әзiрлендi және ұлттық компанияларға жатқызылғандарын және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiне ведомстволық бағыныстыларын қоспағанда, шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттiк кәсiпорындардың (бұдан әрi - Кәсiпорындар) таза табысын бөлу нормативтерiн белгiлеу, келiсу және бекiту әрi таза табысының тиiстi бөлiгiн мемлекеттiк бюджетке аудару тәртiбiн айқындайды.
      Ескерту. Кіріспеге өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08. N 315 , 2010.12.31 N 1502 Қаулыларымен.

1. Таза табысты бөлу нормативтерiн белгiлеу тәртiбi

      1. Кәсiпорындардың таза табысын бөлу нормативтерiнде (бұдан әрi - Бөлу нормативтерi) таза табыс сомасын тиiстi бюджеттiң кiрiсiне аударымға, резервтiк капиталды қалыптастыруға, өндiрiстi дамытуға және өзге де бағыттарға бөлудiң пайыздық ара қатынасы анықталады.
      Бұл ретте:
      1) шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың таза табысының республикалық бюджетке аударымдарының нормативтерi (бұдан әрi - Бюджетке аударымдардың нормативтерi) Қазақстан Республикасының Үкiметi ұсынған аударымдардың ең төменгi мөлшерiн есепке ала отырып белгіленедi;
      2) өндiрiстi дамытуға және материалдық-техникалық базаны нығайтуға Кәсiпорындар жiберетiн таза табыстың үлесi Кәсiпорындардың иелiгiнде қалатын таза табыс сомасының кемiнде 60 пайызын құрауы тиiс.

      2. Кәсiпорындардың мемлекеттiк басқару органдары Бөлу нормативтерiн жоспарланған жылдың алдындағы жылдың 1 мамырына дейiн бекiтедi.
      Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындар үшiн Республикалық бюджетке аударымдардың нормативтерi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен (бұдан әрi - Министрлiк) келiсiм бойынша белгiленедi.
      Коммуналдық мемлекеттiк кәсiпорындар үшiн Жергiлiктi бюджеттерге аударымдардың нормативтерi жергiлiктi қаржы органдарымен келiсiм бойынша белгiленедi.

      3. Министрлiкте (жергiлiктi қаржы органдарында) Мемлекеттiк бюджетке аударымдардың нормативтерiн келiсу мерзiмi 10 жұмыс күнiнен аспауы тиiс.
      Мемлекеттiк басқару органдары Бюджетке аударымдар нормативтерiнiң жобаларымен сонымен бiр мезгiлде Министрлiкке (жергiлiктi қаржы органдарына):
      1) жоспарлы жылдың таза табысының нақты бөлiгiн өндiрiстi дамытуға пайдалану қажеттiлiгiнiң экономикалық негiздемесiн;
      2) қоса берiлiп отырған нысан бойынша есептi жылғы тиiстi бюджетке Кәсiпорындар аударған таза табыстың мөлшерi мен сомасы туралы деректердi (есепті жыл үшін таза табыстың бір бөлігін аудару және аванстық аударымдар туралы төлем тапсырмаларының көшірмелерін қоса бере отырып) және алдағы үш жылдық кезеңге арналған таза табыстың мөлшерi туралы деректерді табыс етедi.
      Ескерту. 3-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.07.01 N 636, 2010.12.31 N 1502 Қаулыларымен.

      4. Еншiлес мемлекеттiк кәсiпорындар үшiн Бөлу нормативтерiн негiзгi Кәсiпорын бекiтедi. Еншiлес кәсiпорындардың бюджетке аударымдарының нормативтерi негiзгi Кәсiпорындар үшiн белгiленгеннен төмен болмайды, ал еншiлес кәсiпорындар өндiрiстi дамытуға және материалдық-техникалық базаны нығайтуға жұмсайтын таза табыстың үлесi олардың иелiгiнде қалатын таза табыс сомасының кемiнде 60 пайызын құрауы тиiс.

      5. Жаңадан құрылған Кәсiпорындар үшiн мемлекеттiк басқару органдары олар мемлекеттiк тiркелген күннен бастап бiр айлық мерзiмде осы Ережеде анықталған тәртiппен ағымдағы және алдағы жылдарға арналған Бөлу нормативтерiн бекiтуге мiндеттi.
      5-1. Кәсiпорындардың мемлекеттiк бюджетке аударуға жататын таза табысының бiр бөлiгiн есептеу меншiк капиталының терiс мөлшерi кезiнде немесе егер Кәсiпорын меншiк капиталының мөлшері мемлекеттік бюджетке аударуға жататын таза табыстың бiр бөлiгiне жүргiзiлген есептеу нәтижесiнде терiс болса жүргiзiлмейдi.
      Ескерту. 5-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2005.04.08.  N 315 қаулысымен.

2. Таза табыстың бiр бөлiгiн тиiстi
бюджетке аудару тәртiбi

      6. Кәсiпорындар Аударымдар нормативтерiне сәйкес корпоративтiк табыс салығы жөнiндегi декларацияны тапсыру үшiн белгiленген мерзiмнен кейiнгі он жұмыс күнiнен кешiктiрмей таза табыстың бiр бөлiгiн мемлекеттік бюджетке аударуды жүргiзедi. Есептеме есептi кезең үшiн кiрiстер мен шығыстар туралы есеп деректерiнiң негiзiнде жүзеге асырылады.
      Кәсiпорындар мемлекеттiк бюджетке таза табыстың бiр бөлiгiн аванстық аударуды жүргiзе алады.
      Бюджетке таза табыстың бiр бөлiгiн аванстық аударудың артық төленген сомалары есептi жылдың қорытындыларын ескере отырып, келесi қаржы жылының аударымдар шотына есептеледi.
      Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08. N 315 қаулысымен.

      7. Кәсiпорындар бiрыңғай бюджеттiк жiктемеге сәйкес тиiстi кодқа тiркеу есебiнiң орны бойынша мемлекеттiк бюджетке таза табыстың бiр бөлiгiн аударуды жүзеге асырады.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08. N 315 қаулысымен.

      8. Кәсiпорындарды қайта ұйымдастыру кезiнде Кәсiпорындарды қайта ұйымдастыру күнiне есептелетiн мемлекеттiк бюджетке таза табыстың тиiстi бөлiгiн аудару жөнiндегi мiндеттемелер өткiзу актiсi (бөлу теңгерiмi) бойынша құқықтық мирасқорларына берiледi және құқықтық мирасқорларын мемлекеттiк тiркеген күнiнен бастап бiр айлық мерзiмде орындалуға тиiс.

      9. Мемлекеттiк бюджетке таза табыстың тиiстi бөлiгiн толық және/немесе уақытылы аудармау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершiлiкке әкеп соқтырады.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08. N 315 қаулысымен.

      10. Кәсiпорындардың таза табысы бiр бөлiгiнiң тиiстi бюджет кiрiсiне уақытылы және толық аударылуын бақылауды Министрлік, орталық атқарушы органдар және өзге де уәкiлеттi мемлекеттiк органдар жүзеге асырады.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08 N 315 , 2010.12.31 N 1502 Қаулыларымен.

Шаруашылық жүргізу құқығындағы 
мемлекеттік кәсіпорындардың  
таза табысын бөлу нормативтерін
белгілеу, келісу және бекіту 
ережесіне қосымша      

______________________________________ ведомстволық бағынысты,
(мемлекеттік басқару органының атауы)                       
шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорындардың
алынған таза табысы, мемлекеттік бюджетке аударылған сомалары туралы мәліметтер және таза табысының болжамы

------------------------------------------------------------------
Р/с!Кәсіпорын.!                   Есепті жыл
N  !ның атауы !---------------------------------------------------
   !          !                    !   кәсіпорынның пайдаланғаны
   !          !--------------------!------------------------------
   !          ! таза  !  бюджетке  ! сомасы,!  % !  оның ішінде
   !          ! табыс ! аударылғаны!   мың  !    !----------------
   !          ! мың   !------------!  теңге !    ! өндірісті ! %
   !          ! теңге ! сомасы,! % !        !    ! дамытуға  !
   !          !       !   мың  !   !        !    ! мың теңге !
   !          !       !  теңге !   !        !    !           !
------------------------------------------------------------------
1 !     2    !   3   !    4   ! 5 !    6   !  7 !     8     ! 9
------------------------------------------------------------------

таблицаның жалғасы:
------------------------------------------------
    Ағымдағы жыл   !       Болжамды кезең
                   !----------------------------
                   !   жыл   !   жыл  !   жыл
-------------------!---------!--------!---------
таза  ! бюджетке  !  таза   !  таза  !  таза
табыс ! аударуға  !  табыс  !  табыс !  табыс
мың   ! жатады    !  мың    !  мың   !  мың
теңге !-----------!  теңге  !  теңге !  теңге
       !сомасы,! % !         !        !
       !  мың  !   !         !        !
       ! теңге !   !         !        !
------------------------------------------------
   10  !   11  ! 12!    13   !    14  !   15
------------------------------------------------

Қазақстан Республикасы   
Yкiметiнiң        
2002 жылғы 10 желтоқсандағы
N 1297 қаулысына    
қосымша        

      Ескерту. Қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.04.08 N 315, 2009.12.30 № 2297 (2010 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі), 2010.10.19 N 1077 Қаулыларымен.

Шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсiпорындардың
таза табысынан республикалық бюджетке аударымдардың ең
төменгi мөлшерлерi

P/c
N

Кәсiпорындардың қызмет саласы

Республикалық бюджетке аударымдардың төменгi мөлшерi, %

1

2

3

1

Табиғат қорғау, әлеуметтік қорғау, қылмыстық-атқару жүйесi саласындағы өндірiстiк-шаруашылық қызметтi жүзеге асыру

кемiнде 15

2

Қару-жарақты және оған оқ-дәрiлердi, қорғаныс құралдарын, әскери техниканы, оған қосалқы бөлшектердi, оларға жабдықтаушы элементтер мен приборларды әзiрлеу, өндiру, жөндеу; босатылатын әскери-техникалық құралдарды жою (құрту, кәдеге жарату, көму) және өңдеу; Қазақстан Республикасының мемлекеттiк материалдық резервiн қалыптастыру және сақтау

кемiнде 20

3

Бiлiм беру, ғылым, мәдениет және спорт саласындағы өндiрiстiк-шаруашылық қызметтi жүзеге асыру

кемiнде 25

3-1

Денсаулық сақтау саласындағы өндірістік-шаруашылық қызметті жүзеге асыру

кемінде 5

4

Уран және басқа да бөлiнетiн материалдарды, сондай-ақ олардан жасалатын өнiмдердi өндiру, шығару, тасымалдау, өңдеу, көму және сату; арнайы қорғаныс құралдарын қолдануды қажет етпей оларды пайдалануға жол берiлетiн нормадан асатын мөлшерде радиоактивтiк заттары бар өнiмдердi дайындау және сату

кемiнде 30

5

Бұқаралық ақпарат құралдары, баспа және полиграфиялық қызмет саласындағы өндiрiстiк-шаруашылық қызметтi жүзеге асыру

кемiнде 30

6

Мемлекеттiк автомобиль жолдарының желiсiн және олар үшiн заңнамада қаржыландырудың арнайы тәртiбi белгiленген басқа да инфрақұрылым объектiлерiн ұстау және дамыту

кемiнде 40

7

Энергиямен, сумен және жылумен жабдықтау, магистральдық көлiк, байланыс, коммуникациялар, коммуналдық және тұрғын үй шаруашылығы және өзiнiң табиғи монополиялық жағдайына және әлеуметтiк-экономикалық мәнiне байланысты тiкелей мемлекеттiк басқаруды қажет ететiн республикалық инфрақұрылымның тіршілігін қамтамасыз етудiң басқа жүйелерi саласындағы шаруашылық қызметтi жүзеге асыру

кемiнде 50

7-1

Қазақстан Республикасының әуе кеңістігіне аэронавигациялық қызмет көрсету саласындағы шаруашылық қызметті жүзеге асыру

Республикалық бюджет комиссиясының тиісті қаржы жылына арналған шешімімен мақұлданған мөлшерге сәйкес

8

Мемлекеттiк құқықтық және жер кадастрларын, Қазақстан Республикасы Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiн жүргiзудi қамтамасыз ететiн қызметтi жүзеге асыру

кемінде 50

9

Қару-жарақты және оған оқ-дәрiлердi, қорғаныс құралдарын, әскери техниканы, қосалқы бөлшектердi, оларға жабдықтауды элементтер мен приборларды сату

кемiнде 50

10

Дәрі-дәрмектердi, дәрiлiк құралдарды және емдеу препараттарын, медициналық жабдықтарды және аспаптарды дайындау және сату

кемiнде 50

11

Банктік, сақтандыру және өзге қаржылық қызмет

кемiнде 50

12

Почта байланысы және телекоммуникациялар, жалпы республикалық және халықаралық байланыс желiлерiн пайдалану

кемiнде 50

О нормативах распределения чистого дохода государственных предприятий на праве хозяйственного ведения

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1297. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2013 года № 448

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 02.05.2013 № 448 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Сноска. Преамбула с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 08.04.2005 N 315.

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения, согласования и утверждения нормативов распределения чистого дохода государственных предприятий на праве хозяйственного ведения (далее - Правила).

      2. Рекомендовать государственным органам при определении нормативов распределения чистого дохода республиканских государственных предприятий на праве хозяйственного ведения устанавливать нормативы отчислений в республиканский бюджет не ниже указанных в приложении к настоящему постановлению.

      3. Органам государственного управления в отношении государственных предприятий на праве хозяйственного ведения:
      1) установить постоянный контроль за полнотой и своевременностью перечисления подведомственными государственными предприятиями на праве хозяйственного ведения в государственный бюджет соответствующей части чистого дохода;
      2) обеспечить соблюдение Правил подведомственными предприятиями при установлении нормативов распределения чистого дохода для дочерних предприятий.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 10 декабря 2002 года N 1297

Правила
определения, согласования и утверждения нормативов
распределения чистого дохода государственных предприятий
на праве хозяйственного ведения

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Конституционным законом Республики Казахстан от 18 декабря 1995 года "О Правительстве Республики Казахстан", Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года"; Законом Республики Казахстан от 19 июня 1995 года "О государственном предприятии" см.Z110413 и определяют порядок определения, согласования и утверждения нормативов распределения чистого дохода государственных предприятий на праве хозяйственного ведения (далее - Предприятия), за исключением отнесенных к национальным компаниям и подведомственных Национальному Банку Республики Казахстан, и перечисления соответствующей части чистого дохода в государственный бюджет.
      Сноска. Преамбула с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 08.04.2005 N 315; от 31.12.2010 № 1502.

1. Порядок установления нормативов распределения
чистого дохода

      1. В нормативах распределения чистого дохода Предприятий (далее - Нормативы распределения) определяется процентное соотношение распределения сумм чистого дохода на отчисления в доход  соответствующего бюджета, на формирование резервного капитала, на развитие производства и иные направления.
      При этом:
      1) нормативы отчислений в республиканский бюджет от чистого дохода (далее - Нормативы отчислений в бюджет) республиканских государственных предприятий на праве хозяйственного ведения устанавливаются с учетом минимальных размеров отчислений , рекомендованных Правительством Республики Казахстан;
      2) доля чистого дохода, направляемого Предприятиями на развитие производства и укрепление материально-технической базы, должна составлять не менее 60 процентов от суммы чистого дохода, остающейся в распоряжении Предприятий.

      2. Нормативы распределения утверждаются органами государственного управления Предприятий до 1 мая года, предшествующего планируемому.
      Для республиканских государственных предприятий Нормативы отчислений в республиканский бюджет устанавливаются по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан (далее - Министерство).
      Для коммунальных государственных предприятий Нормативы отчислений в местные бюджеты устанавливаются по согласованию с местными финансовыми органами.

      3. Срок согласования Нормативов отчислений в государственный бюджет в Министерстве (местных финансовых органах) не должен превышать 10 рабочих дней.
      Органы государственного управления одновременно с проектами Нормативов отчислений в бюджет представляют в Министерство (местные финансовые органы):
      1) экономическое обоснование необходимости использования конкретной части чистого дохода планируемого года на развитие производства;
      2) данные о размерах чистого дохода и суммах, перечисленных Предприятиями в соответствующий бюджет за отчетный год (с приложением копий платежных поручений о перечислении части чистого дохода за отчетный год и авансовых перечислениях), и прогнозные суммы чистого дохода на предстоящий трехлетний период по прилагаемой форме.
      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 01.07.2003 N 636; от 31.12.2010 № 1502.

      4. Для дочерних государственных предприятий Нормативы распределения утверждаются основным Предприятием. Нормативы отчислений в бюджет дочерних предприятий не могут быть ниже установленных для основных Предприятий, а доля чистого дохода, направляемого дочерними предприятиями на развитие производства и укрепление материально-технической базы, должна составлять не менее 60 процентов от суммы чистого дохода, остающейся в их распоряжении.

      5. Для вновь созданных Предприятий органы государственного управления обязаны в месячный срок с даты их государственной регистрации утвердить Нормативы распределения на текущий и предстоящий годы в порядке, определенном настоящими Правилами.

      5-1. Не производятся начисления части чистого дохода Предприятий, подлежащей перечислению в государственный бюджет, при отрицательном размере собственного капитала или, если размер собственного капитала Предприятия станет отрицательным в результате произведенного начисления части чистого дохода, подлежащей перечислению в государственный бюджет.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 5-1 в соответствии с  постановлением Правительства РК от 08.04.2005 N 315.

2. Порядок перечисления части чистого дохода
в соответствующий бюджет

      6. Предприятия производят перечисление в государственный бюджет части чистого дохода в соответствии с Нормативами отчислений не позднее десяти рабочих дней после срока, установленного для сдачи декларации по корпоративному подоходному налогу. Расчет осуществляется на основании данных отчета о доходах и расходах за отчетный период.
      Предприятия могут производить авансовые перечисления в государственный бюджет части чистого дохода.
      Излишне уплаченные суммы авансовых перечислений части чистого дохода в бюджет с учетом итогов отчетного года засчитываются в счет отчислений следующего финансового года.
      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 08.04.2005 N 315.

      7. Предприятия осуществляют перечисление части чистого дохода в государственный бюджет по месту регистрационного учета на соответствующий код согласно единой бюджетной классификации.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 08.04.2005 N 315.

      8. При реорганизации Предприятий обязательства по перечислению в государственный бюджет соответствующей части чистого дохода, рассчитываемой на дату реорганизации Предприятий, передаются правопреемникам по передаточному акту (разделительному балансу) и подлежат исполнению в месячный срок со дня государственной регистрации правопреемников.

      9. Неполное и/или несвоевременное перечисление в государственный бюджет соответствующей части чистого дохода влечет ответственность в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 08.04.2005 N 315.

      10. Контроль за своевременностью и полнотой перечисления части чистого дохода Предприятий в доход соответствующего бюджета осуществляют Министерство, центральные исполнительные органы и иные уполномоченные государственные органы.
      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 08.04.2005 N 315; от 31.12.2010 № 1502.

Приложение             
к Правилам определения, согласования
и утверждения нормативов распределения
чистого дохода государственных  
предприятий на праве хозяйственного 
ведения               

Данные
о полученном чистом доходе, перечисленных
в государственный бюджет суммах и прогноз чистого
дохода государственных предприятий на праве
хозяйственного ведения, подведомственных
________________________________________________
(наименование органа государственного управления)

-------------------------------------------------------------------
   !               !                Отчетный год
N  !  Наименование !-----------------------------------------------
п/п!   предприятия !чистый!перечислено! использовано предприятием
   !               !доход ! в бюджет  !----------------------------
   !               !      !-----------!      ! % !  в том числе
   !               !      !сумма!  %  !      !   !-----------------
   !               ! тыс. !     !     ! сумма!   !на развитие!  %
   !               !тенге ! тыс.!     !      !   !производст-!
   !               !      !тенге!     ! тыс. !   !ва тыс.    !
   !               !      !     !     !тенге !   ! тенге     !
-------------------------------------------------------------------
1 !       2       !   3  !  4  !  5  !   6  ! 7 !     8     !  9
-------------------------------------------------------------------

      Продолжение таблицы:

-------------------------------------------------------------------
           Текущий год          !        Прогнозный период
-------------------------------------------------------------------
        ! подлежит перечислению !    год    !    год   !   год
чистый !      в бюджет         !----------------------------------
  доход !-----------------------!           !          !
        !  сумма,  !     %      !  чистый   !  чистый  !  чистый
  тыс.  !          !            !   доход   !   доход  !   доход
тенге  !  тыс.    !            !           !          !
        ! тенге    !            !    тыс.   !    тыс.  !   тыс.
        !          !            !   тенге   !   тенге  !  тенге
-------------------------------------------------------------------
   10   !    11    !     12     !     13    !    14    !     15
-------------------------------------------------------------------

Приложение        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 10 декабря 2002 года N 1297

Минимальные размеры отчислений в республиканский бюджет
от чистого дохода республиканских государственных
предприятий на праве хозяйственного ведения

      Сноска. Приложение с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 08.04.2005 N 315; от 30.12.2009 № 2297 (вводится в действие с 01.01.2010); от 19.10.2010 № 1077.

-------------------------------------------------------------------
N  !           Сферы деятельности           ! Минимальные размеры
п/п!              предприятий               !отчислений в республи-
   !                                        !канский бюджет, %
-------------------------------------------------------------------
1 !                   2                    !          3
-------------------------------------------------------------------
1   Осуществление производственно-              не менее 15
    хозяйственной деятельности в области
    охраны природы, социальной защиты,
    уголовно-исполнительной системы

2   Разработка, производство, ремонт            не менее 20
    вооружения и боеприпасов к нему,
    защитных средств, военной техники,
    запасных частей, комплектующих элементов
    и приборов к ней; ликвидация
    (уничтожение, утилизация, захоронение) и
    переработка высвобождаемых военно-
    технических средств; формирование и
    хранение государственного материального
    резерва Республики Казахстан

3   Осуществление производственно-              не менее 25
    хозяйственной деятельности в области
    образования, науки, культуры и спорта

3-1 Осуществление производственно-              не менее 5
    хозяйственной деятельности в области
    здравоохранения

4   Добыча, производство, транспортировка,      не менее 30
    переработка, захоронение и реализация
    урана и других делящихся материалов,
    а также изделий из них; изготовление и
    реализация продукции, содержащей
    радиоактивные вещества в количествах,
    превышающих норму, допустимую для их
    использования без необходимости
    применения специальных средств защиты

5   Осуществление производственно-              не менее 30
    хозяйственной деятельности в области
    средств массовой информации,
    издательской и полиграфической
    деятельности

6   Содержание и развитие сети                  не менее 40
    государственных автомобильных дорог и
    других объектов инфраструктуры, для
    которых законодательством установлен
    специальный порядок финансирования

7   Осуществление хозяйственной деятельности    не менее 50
    в области энерго-, водо- и
    теплоснабжения, магистрального транспорта,
    связи, коммуникаций, коммунального и
    жилищного хозяйства и других систем
    жизнеобеспечения республиканской
    инфраструктуры, которые в силу своего
    естественного монопольного положения и
    социально-экономической значимости
    требуют прямого государственного
    управления

7-1 Осуществление хозяйственной          в соответствии с размерами,
    деятельности в области               одобренными решением
    аэронавигационного обслуживания      Республиканской бюджетной
    воздушного пространства              комиссии на соответствующий
    Республики Казахстан                 финансовый год

8   Осуществление деятельности, обеспечивающей  не менее 50
    ведение государственного правового
    и земельного кадастров, Государственного
    реестра нормативных правовых актов
    Республики Казахстан

9   Реализация вооружения и боеприпасов к       не менее 50
    нему, защитных средств, военной техники,
    запасных частей, комплектующих элементов
    и приборов к ней

10  Изготовление и реализация медикаментов,     не менее 50
    лекарственных средств и лечебных
    препаратов, медицинского оборудования и
    инструментария

11  Банковская, страховая и иная финансовая     не менее 50
    деятельность

12  Почтовая связь и телекоммуникации,          не менее 50
    эксплуатация общереспубликанских и
    международных линий связи