Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 28 қазандағы N 1113 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 8 желтоқсандағы N 1201 Қаулысымен, оған 2-тармағын қоспағанда

      ҚОЛДАНУШЫЛАР НАЗАРЫНА!
      Осы қаулы ҚР Үкіметінің 08.12.2007 N 1201 қаулысымен, оған 2-тармағын қоспағанда, күшін жойды.

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару жүйесiн одан әрi жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" 2004 жылғы 29 қыркүйектегi N 1449 Жарлығын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берілiп отырған:
      1) Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi туралы ереже;
      2) Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң қарамағындағы ұйымдардың тiзбесi;
      3) Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінiң аумақтық органдары - мемлекеттiк мекемелерiнiң тiзбесi бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Табиғатты қорғауды бақылау комитетi құрылсын.

      3. Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрiне екі вице-министрi болуына рұқсат берiлсiн.
       Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.02.27. N 134 қаулысымен.

      4. Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық ресурстар министрлігі заңнамада белгiленген тәртiппен iске асырылатын Жарлыққа қол қойылған күнге сәйкес келетiн қажеттi материалдық-техникалық құралдарды Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiне берудi қамтамасыз етсiн.

      5. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдасын.

      6. Мыналардың:
      1) "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 6 қарашадағы N 1173 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2002 ж., N 39, 398-құжат);
      2) "Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi "Қазгидромет" республикалық мемлекеттiк кәсiпорнының "Қазақ қоршаған ортаны қорғау және климат мониторингi ғылыми-зерттеу институты" еншiлес мемлекеттік кәсiпорнын қайта ұйымдастыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 желтоқсандағы N 1240 қаулысының 5-тармағы 3) тармақшасының (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2003 ж., N 46, 509-құжат) күшi жойылды деп танылсын.

      7. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкiметiнiң       
2004 жылғы 28 қазандағы
N 1113 қаулысымен  
бекiтiлген      

  Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау
министрлігі туралы ереже

  1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгі (бұдан әрi - Министрлiк) қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалануды басқару саласындағы мемлекеттік саясатты әзiрлеу және iске асыру жөнiндегi басшылықты және салааралық үйлестірудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады.
      Министрлiктiң негiзгi мiндетi қоршаған ортаның сапасын жақсарту және қоғамның экологиялық тұрақты дамуының қолайлы деңгейiне қол жеткiзу болып табылады.
      2. Министрлiк өз қызметiн Қазақстан Республикасының  Конституциясы  мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінiң, Үкiметiнiң кесiмдерiне, өзге де нормативтік құқықтық кесiмдерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Министрлiк мемлекеттiк мекеменiң ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға болып табылады, өз атауы мемлекеттiк тілде жазылған мөрлерi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. Министрлiктің ведомствосы - Табиғатты қорғауды бақылау комитетi, сондай-ақ мемлекеттік мекемелердiң ұйымдық-құқықтық нысанындағы аумақтық органдары - облыстардағы, Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармалары бар.
      5. Министрлiк азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      6. Министрліктiң, егер заңнамаға сәйкес оған уәкілеттiк берiлген болса, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
      7. Министрлiк қабылдайтын шешiмдер Министрдiң бұйрығымен ресiмделедi.
      8. Министрліктің штат санының лимитін Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.
      9. Министрлiктің толық атауы - "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi" мемлекеттiк мекемесi.
      10. Министрлiктің заңды мекен-жайы: 473000, Астана қаласы, Жеңiс даңғылы, 31.
      11. Осы Ереже Министрлiктiң құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Министрлiктің қызметiн қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
      13. Министрлiкке Министрлiктiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында кәсiпкерлiк субъектілерiмен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      14. Егер Министрлiкке заңнамалық кесiмдермен кiрiс әкелетiн қызметтi жүзеге асыруға құқық берiлген болса, онда осындай қызметтен алынған кiрiс мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне жiберіледi.

  2. Министрлiктiң негізгі функциялары мен құқықтары

      15. Министрлiк заңнамада белгіленген тәртiппен мыналарды жүзеге асырады:
      1) қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттiк саясатты қалыптастыруды қамтамасыз ететiн стратегиялық функциялар:
      тұрақты даму үшiн қоршаған ортаны қорғау саласындағы бiрыңғай мемлекеттiк саясатты қалыптастыру жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлеу;
      өз құзыретi шегінде қоршаған ортаны қорғау, мемлекеттік экологиялық сараптама, рұқсат ету, лицензиялық және экологиялық-сараптама қызметi, нормалау және стандарттар саласындағы мемлекеттiк басқару жүйесiн, сондай-ақ ұтымды табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды ынталандырудың экономикалық әдiстерi мен тетiктерi жүйесiн ұйымдастыру және жетілдiруi;
      қоршаған орта, климат пен табиғи ресурстар мониторингінің бiрыңғай мемлекеттiк жүйесін, сондай-ақ гидрометеорологиялық бақылаулар мен метеорологиялық қамтамасыз ету жүйесiн ұйымдастыру және жетілдiру;
      өз құзыретi шегiнде меншiк нысанына қарамастан, мемлекеттiк органдардың, шаруашылық жүргiзуші субъектілердiң табиғат қорғау заңнамасын сақтауын және орындауын қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстар саласындағы мемлекеттік бақылауды ұйымдастыру;
      қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму саласындағы заңнаманы жетiлдiру және халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастыру;
      қоршаған ортаны қорғаудың ғылыми негiздерiн қалыптастыру және дамыту, қоғамның экологиялық мәдениетiн арттыру;
      қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму саласындағы халықаралық конвенциялар мен келiсiмдердi iске асыру аясындағы саясатты әзiрлеу;
      мемлекеттік, салалық (секторалдық) және өңiрлiк бағдарламаларды және әлеуметтiк-экономикалық даму жоспарларын келiсу;
      мемлекеттік және салалық (секторалдық) экологиялық бағдарламаларды әзiрлеу және өңiрлiк экологиялық бағдарламаларды қалыптастыруда әдiстемелiк басшылықты жүзеге асыру;
      өз құзыретiндегi мәселелер бойынша заңнамалық және өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдердiң жобаларын әзiрлеу, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму бойынша талаптарды нормативтiк-әдiстемелiк қамтамасыз етудi ұйымдастыру;
      экологиялық-сараптама қызметiн үйлестiру;
      экологиялық ayдитті жетiлдiру жөнiндегi әдiстемелiк басшылықты жүзеге асыру;
      экологиялық сақтандырудың тетiктерiн жетілдiру, қоршаған ортаға келтiрiлген қатер мен зиянды бағалау әдiснамасын айқындау;
      қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалануды басқару функцияларын жүзеге асыратын орталық және жергіліктi атқарушы органдардың қызметiн үйлестіру;
      белгіленген тәртiппен қоршаған ортаға әсер етудi бағалау және мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу жөнiндегi, оларды жүргiзу тәртiбiн қоса алғанда, нұсқамалық-әдiстемелiк құжаттарды әзiрлеу және бекiту;
      қоршаған ортаны қорғау саласындағы бюджетті болжауды және индикативтiк жоспарлауды әзiрлеуге қатысу;
      өз құзыретi шегiнде халық санын дамыту саясатын iске асыруға қатысу;
      қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму саласындағы ақпаратты түсiндiру, насихаттау және тарату жөнiндегі жұмысты үйлестiру;
      өз құзыретi шегiнде экологиялық талаптарды, шаруашылық және өзге қызметке қойылатын стандарттар мен нормативтердi әзiрлеу және жетілдiру, сондай-ақ келiсу, оның iшiнде:
      қоршаған ортаға ластаушы заттардың шығарындылары мен төгінділерiне, өндiрiс пен тұтыну қалдықтарын орналастыруға лимиттер мен квоталарды;
      атмосфераға шекті рұқсат етілетiн шығарындыларды, жер үсті және жер асты суларына төгінділердi, зиянды заттарды көмудiң және жергіліктi жердiң рельефi мен жер қойнауында қалдықтарды орналастырудың рұқсат етілетiн көлемдерiн қоса алғанда, қоршаған ортаға әсер етудiң нормативтерiн;
      қоршаған ортаның ластануы үшiн, оның iшiнде, атмосфераға шығарындылар, жер үсті және жер асты суларына төгiнділер, зиянды заттарды көму және жергiлiктi жер рельефi мен жер қойнауында қалдықтарды орналастыру үшiн төлемдер нормативтерiн белгілеу;
      2) мемлекеттік саясатты iске асыруды қамтамасыз ету функциялары:
      тұрақты даму үшiн қоршаған ортаны қорғау саласындағы бiрыңғай мемлекеттiк саясатты iске асыруды салааралық үйлестiру;
      қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму саласындағы халықаралық конвенциялар мен келiсiмдердi iске асыру;
      халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру және үкiметтiк емес қоғамдық бiрлестіктермен өзара iс-қимыл жасау;
      қоршаған ортаны қорғау саласындағы лицензияларды беру және тауарлардың экспорты мен импортына, қызметтің өзге де түрлерiне лицензияларды беру туралы шешiмдердi келісу;
      табиғи ресурстардың мемлекеттiк кадастрларын жүргізу және сүйемелдеу жөніндегi жұмысты қамтамасыз ету;
      табиғат пайдалануға рұқсаттарды берудi, есепке алуды және күшiн жоюды ұйымдастыру және жүзеге асыру;
      мемлекеттік және салалық (секторалдық) экологиялық бағдарламаларды орындауды ұйымдастыру;
      тұрақты даму үшiн қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми зерттеулер жүргiзудi қамтамасыз ету;
      қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму саласындағы ақпаратты таратуды қамтамасыз ету;
      қоршаған ортаны қорғаудың бiрыңғай ақпараттық жүйесiнің жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету;
      құпиялылық, құпия iс жүргiзу режимiн қамтамасыз ету және өз қызметi шеңберiнде мемлекеттiк құпияларды техникалық қорғауды ұйымдастыру жөніндегi функцияларды жүзеге асыру;
      жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру жөнiндегi iс-шараларды өткізудi ұйымдастыру және үйлестiру.
      16. Министрлiк заңнамада белгіленген тәртіппен негiзгi мiндеттердi iске асыру және өз функцияларын жүзеге асыру үшiн:
      1) қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану мәселелерi бойынша келiсiмдердi (меморандумдарды, декларацияларды) жасасуға;
      2) өз құзыретi шегiнде табиғи ресурстарды пайдалануға шарттарды (келiсiм-шарттарды) келiсуге;
      3) өз құзыретi шегiнде қоршаған орта сапасының нормативтерiн әрi шаруашылық және өзге де қызмет жөнiндегі экологиялық талаптарды бекiтуге немесе келiсуге;
      4) үлгi ережелердi бекiтуге және өндiрiстiк мониторинг пен бақылау бағдарламасын келiсуге;
      5) өз құзыретi шегiнде ғылыми зерттеулер бағдарламаларын бекiтуге, сондай-ақ экологиялық бiлiм беру жөнiндегi бағдарламаларды қалыптастыруға қатысуға;
      6) қоршаған ортаны қорғау саласындағы сараптау комиссияларының дербес құрамын айқындауға;
      7) мемлекеттiк органдардан, өзге ұйымдар мен жеке тұлғалардан өз құзыретi шегiнде қызметті жүзеге асыру үшін қажеттi ақпаратты сұратуға және алуға;
      8) ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен кәсiпорындардың iшкi аудитiн жүзеге асыруға құқылы.

  3. Mинистрліктің мүлкі

      17. Министрлiктiң жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болады. Министрлiктің мүлкі оған мемлекет берген мүлiктiң есебiнен қалыптасады және негiзгi қорлар мен айналым қаражатынан, сондай-ақ құны Министрлiктің теңгерiмiнде көрсетілген өзге де мүлiктен тұрады.
      18. Министрлiкке бекiтiп берiлген мүлiк республикалық меншiкке жатады.
      19. Министрлiктiң оған бекiтіп берiлген мүлiктi өз бетiнше иелiктен шығаруға немесе оған өзге тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ. Министрлiкке заңнамада белгіленген жағдайларда және шектерде мүлiкке билiк ету құқығы берiлуi мүмкiн.

  4. Министрлiктiң қызметiн ұйымдастыру

      20. Министрлiктi Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Министр басқарады. Министрдiң, оның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметтерге тағайындайтын және қызметтерден босататын орынбасарлары (вице-министрлерi) болады.
       Ескерту. 20-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.02.27. N 134 қаулысымен.
      21. Министр Министрлiктiң жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды әрi Министрлiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін жауап бередi.
      22. Министр осы мақсатта:
      1) өз орынбасарларының (вице-министрлердiң) және Министрлiктiң құрылымдық бөлiмшелерi мен Министрлiктiң аумақтық органдары басшыларының мiндеттерi мен өкілеттіктерiн айқындайды;
      2) заңнамаға сәйкес комитет төрағасының орынбасарларын, Министрлiк аппаратының қызметкерлерiн, аумақтық органдар мен ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік ұйымдардың басшыларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) заңнамада белгiленген тәртіппен Министрлiк аппаратының қызметкерлерiне, Министрлiктiң ведомстволары мен аумақтық органдарының басшыларына тәртiптік жаза және көтермелеу шараларын қолданады;
      4) Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен штат санының лимитi шегiнде Министрліктiң және оның аумақтық органдарының құрылымын, Министрлiктің ведомстволары туралы ережелерден басқа, құрылымдық бөлiмшелерi мен аумақтық органдар туралы ережелердi бекiтедi;
      5) Министрлiктiң бұйрықтарына қол қояды;
      6) қоршаған ортаны қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының, облыстардың және Астана мен Алматы қалаларының бас мемлекеттік экологиялық сарапшыларын және бас мемлекеттiк инспекторларын тағайындайды;
      7) басқа мемлекеттiк органдар мен өзге де ұйымдарда Министрлiктi білдiредi;
      8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктердi жүзеге асырады.
      23. Министрлiктiң Министрдiң жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылатын алқасы болады. Алқаның сандық және дербес құрамын Министрлiктiң құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының қатарынан Министр бекiтедi.
      24. Министрлiк жер қойнауын, қоршаған ортаны қорғаудың және табиғи ресурстарды пайдаланудың проблемалық мәселелерiн қарау мақсатында ғылыми-техникалық кеңес, мемлекеттік экологиялық сараптама кеңесiн, басқа да кеңестер мен жұмыс топтарын құрады. Кеңестер туралы ережелер мен олардың дербес құрамын Министр бекiтедi.

  5. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы 
Үкiметiнiң       
2004 жылғы 28 қазандағы
N 1113 қаулысымен  
бекiтiлген      

  Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау
министрлігінiң қарамағындағы ұйымдардың тiзбесi

      Ескерту. Тізбеге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.08.2006 N 758 Қаулысымен.

      1. "Қазгидромет" шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсiпорны.
      2. "Қазаэросервис" акционерлiк қоғамы.
      3. "Қоршаған ортаны қорғау ақпараттық-талдау орталығы" шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорны.
      4. "Қазақ экология және климат ғылыми-зерттеу институты" шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорны.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнің  
2004 жылғы 28 қазандағы     
N 1113 қаулысымен       
бекiтiлген       

  Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау
министрлiгiнiң аумақтық органдары - мемлекеттiк мекемелерінің
тiзбесi 

      Ескерту. Тізбеге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.12.21. N 1338 қаулысымен.

      Ақмола облысы
      1. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Ақмола облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Ақтөбе облысы
      2. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінiң Ақтөбе облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Алматы облысы
      3. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Алматы облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Атырау облысы
      4. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Атырау облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Шығыс Қазақстан облысы
      5. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Шығыс Қазақстан облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Жамбыл облысы
      6. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Жамбыл облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Батыс Қазақстан облысы
      7. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Батыс Қазақстан облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Қарағанды облысы
      8. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Қарағанды облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Қостанай облысы
      9. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Қостанай облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Қызылорда облысы
      10. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің Қызылорда облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Маңғыстау облысы
      11. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Маңғыстау облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Павлодар облысы
      12. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінiң Павлодар облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Солтүстiк Қазақстан облысы
      13. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Солтүстік Қазақстан облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Оңтүстік Қазақстан облысы
      14. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Оңтүстiк Қазақстан облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      Астана қаласы
      15. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Астана қалалық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.
      16. <*>
      Алматы қаласы
      17. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiнiң Алматы қалалық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасы.

Вопросы Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2004 года N 1113. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 декабря 2007 года N 1201

       Сноска. Утратило силу за исключением пункта 2 в соответствии с постановлением Правительства РК от 08.12.2007 N 1201.

      В целях реализации  Указа Президента Республики Казахстан от 29 сентября 2004 года N 1449 "О мерах по дальнейшему совершенствованию системы государственного управления Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Министерстве охраны окружающей среды Республики Казахстан;
      2) перечень организаций, находящихся в ведении Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан;
      3) перечень государственных учреждений - территориальных органов Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.

      2. Образовать Комитет природоохранного контроля Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.

      3. Разрешить Министру охраны окружающей среды Республики Казахстан иметь двух вице-министров.  <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 27 февраля 2006 года N  134 .

      4. Министерству энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить передачу Министерству охраны окружающей Республики Казахстан соответствующих необходимых материально-технических средств на день подписания реализуемого Указа.

      5. Министерству охраны окружающей среды Республики Казахстан принять иные меры, вытекающие из настоящего постановления.

      6. Признать утратившими силу:
      1)  постановление Правительства Республики Казахстан от 6 ноября 2002 года N 1173 "Вопросы Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан"(САПП Республики Казахстан, 2002 г., N 39, ст. 398).
      2) подпункт 3) пункта 5  постановления Правительства Республики Казахстан от 5 декабря 2003 года N 1240 "О реорганизации Дочернего государственного предприятия "Казахский научно-исследовательский институт мониторинга окружающей среды и климата" Республиканского государственного предприятия "Казгидромет" Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2003 г., N 46, ст. 509).

      7. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

  Утверждено                
постановлением Правительства       
Республики Казахстан           
от 28 октября 2004 года N 1113     

  Положение
о Министерстве охраны окружающей среды
Республики Казахстан   1. Общие положения

       1. Министерство охраны окружающей среды Республики Казахстан (далее - Министерство) - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию по вопросам разработки и реализации государственной политики в сфере охраны окружающей среды и управления природопользованием.
      Основной задачей Министерства является улучшение качества окружающей среды и достижение благоприятного уровня экологически устойчивого развития общества.
      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с  Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Министерство является юридическим лицом, созданным в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством, счета в органах казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.
      4. Министерство имеет ведомство - Комитет природоохранного контроля, а также территориальные органы в организационно-правовой форме государственных учреждений - территориальные управления охраны окружающей среды в областях, городах Астане и Алматы.
      5. Министерство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Министерство имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Решения, принимаемые Министерством, оформляются приказами Министра.
      8. Лимит штатной численности Министерства утверждается Правительством Республики Казахстан.
      9. Полное наименование Министерства - государственное учреждение "Министерство охраны окружающей среды Республики Казахстан".
      10. Юридический адрес Министерства: 473000, город Астана, проспект Победы, 31.
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Министерства.
      12. Финансирование деятельности Министерства осуществляется из республиканского бюджета.
      13. Министерству запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Министерства.
      14. Если Министерству законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

  2. Основные функции и права Министерства

       15. Министерство в установленном законодательством порядке осуществляет:
      1) стратегические функции, обеспечивающие формирование государственной политики в сфере охраны окружающей среды:
      выработка предложений по формированию единой государственной политики в сфере охраны окружающей среды для устойчивого развития;
      организация и совершенствование системы государственного управления в области охраны окружающей среды, государственной экологической экспертизы, разрешительной, лицензионной и эколого-экспертной деятельности, нормирования и стандартов в пределах своей компетенции, а также системы экономических методов и механизмов стимулирования рационального природопользования и охраны окружающей среды;
      организация и совершенствование единой государственной системы мониторинга окружающей среды, климата и природных ресурсов, а также системы гидрометеорологических наблюдений и метеорологического обеспечения;
      организация в пределах своей компетенции государственного контроля в области охраны окружающей среды и природных ресурсов, за соблюдением и исполнением природоохранного законодательства государственными органами, хозяйствующими субъектами, независимо от форм собственности;
      совершенствование законодательства и организация международного сотрудничества в сфере охраны окружающей среды и устойчивого развития;
      формирование и развитие научных основ охраны окружающей среды, повышение экологической культуры общества;
      выработка политики в области реализации международных конвенций и соглашений в сфере охраны окружающей среды и устойчивого развития;
      согласование государственных, отраслевых (секторальных) и региональных программ и планов социально-экономического развития;
      разработка государственных и отраслевых (секторальных) экологических программ и осуществление методического руководства в формировании региональных экологических программ;
      разработка проектов законодательных и иных нормативных правовых актов по вопросам своей компетенции, а также организация нормативно-методического обеспечения требований по охране окружающей среды и устойчивого развития;
      координация эколого-экспертной деятельности;
      методическое руководство по совершенствованию экологического аудита;
      совершенствование механизмов экологического страхования, определение методологии оценки риска и ущерба наносимого окружающей среде;
      координация деятельности центральных и местных исполнительных органов, осуществляющих функции охраны окружающей среды и управления природопользованием;
      разработка и утверждение в установленном порядке инструктивно-методических документов по проведению оценки воздействия на окружающую среду и государственной экологической экспертизы, включая порядок их проведения;
      участие в разработке прогноза бюджета и индикативного планирования в сфере охраны окружающей среды;
      участие в пределах своей компетенции в реализации политики развития народонаселения;
      координация работы по просвещению, пропаганде и распространению информации в сфере охраны окружающей среды и устойчивого развития;
      разработка и совершенствование, а также согласование в пределах своей компетенции экологических требований, стандартов и нормативов к хозяйственной и иной деятельности, в том числе:
      установление лимитов и квот на выбросы и сбросы загрязняющих веществ в окружающую среду, на размещение отходов производства и потребления;
      нормативы воздействия на окружающую среду, включая предельно допустимые выбросы в атмосферу, сбросы в поверхностные и подземные воды, допустимые объемы захоронения вредных веществ и размещения отходов на рельефе местности и в недрах;
      нормативы платежей за загрязнение окружающей среды, в том числе за выбросы в атмосферу, сбросы в поверхностные и подземные воды, захоронение вредных веществ и размещение отходов на рельефе местности и в недрах;
      2) функции, обеспечивающие реализацию государственной политики:
      межотраслевая координация реализации единой государственной политики в сфере охраны окружающей среды для устойчивого развития;
      реализация международных конвенций и соглашений в сфере охраны окружающей среды и устойчивого развития;
      осуществление международного сотрудничества и взаимодействия с неправительственными общественными объединениями;
      выдача лицензий в области охраны окружающей среды и согласование решений о выдаче лицензий на экспорт и импорт товаров, иные виды деятельности;
      обеспечение работ по ведению и сопровождению государственных кадастров природных ресурсов;
      организация и осуществление выдачи, учета и аннулирования разрешений на природопользование;
      организация выполнения государственных и отраслевых (секторальных) экологических программ;
      обеспечение проведения научных исследований в области охраны окружающей среды для устойчивого развития;
      обеспечение распространения информации в области охраны окружающей среды и устойчивого развития;
      обеспечение функционирования единой информационной системы охраны окружающей среды;
      осуществление функций по обеспечению режима секретности, секретного делопроизводства и организации технической защиты государственных секретов в рамках своей деятельности;
      организация и координация проведения мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации.
      16. Для реализации основных задач и осуществления своих функций Министерство в установленном законодательством порядке вправе:
      1) заключать соглашения (меморандумы, декларации) по вопросам охраны окружающей среды и природопользования;
      2) согласовывать договоры (контракты) на использование природных ресурсов в пределах своей компетенции;
      3) в пределах своей компетенции утверждать или согласовывать нормативы качества окружающей среды и экологические требования по хозяйственной и иной деятельности;
      4) утверждать типовые правила и согласовывать программы производственного мониторинга и контроля;
      5) утверждать программы научных исследований в пределах своей компетенции, а также участвовать в формировании программ по экологическому образованию;
      6) определять персональный состав экспертных комиссий в области охраны окружающей среды;
      7) запрашивать и получать от государственных органов, иных организаций и физических лиц необходимую информацию для осуществления деятельности в пределах своей компетенции;
      8) осуществлять внутренний контроль подведомственных учреждений и предприятий.

  3. Имущество Министерства

       17. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное имущество. Имущество Министерства формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также иного имущества, стоимость которых отражается в балансе Министерства.
      18. Имущество, закрепленное за Министерством, относится к республиканской собственности.
      19. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом. Министерству может быть предоставлено право распоряжаться имуществом в случаях и пределах, установленных законодательством.

  4. Организация деятельности Министерства

      20. Министерство возглавляет Министр, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан. Министр имеет заместителей (вице-министров), назначаемых на должности и освобождаемых от должностей Правительством Республики Казахстан по представлению Министра.  <*>
      Сноска. В пункт 20 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 27 февраля 2006 года N  134 .
      21. Министр организует и руководит работой Министерства и несет ответственность за выполнение возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.
      22. В этих целях Министр:
      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей (вице-министров) и руководителей структурных подразделений Министерства и территориальных органов Министерства;
      2) в соответствии с законодательством назначает и освобождает от должностей заместителей председателя комитета, работников аппарата Министерства, руководителей территориальных органов и подведомственных государственных организаций;
      3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры поощрения на сотрудников аппарата Министерства, руководителей ведомства и территориальных органов Министерства;
      4) утверждает структуру Министерства и его территориальных органов в пределах лимита штатной численности, утвержденного Правительством Республики Казахстан, положения о структурных подразделениях Министерства и территориальных органов, кроме положения о ведомствах;
      5) подписывает приказы Министерства;
      6) назначает главных государственных экологических экспертов и главных государственных инспекторов Республики Казахстан, областей и городов Астаны и Алматы в области охраны окружающей среды;
      7) представляет Министерство в других государственных органах и иных организациях;
      8) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      23. Министерство имеет коллегию, являющуюся консультативно-совещательным органом при Министре. Численный и персональный состав коллегии утверждается Министром из числа руководителей структурных подразделений Министерства.
      24. В целях рассмотрения проблемных вопросов охраны недр, окружающей среды и использования природных ресурсов Министерство создает научно-технический совет, совет государственной экологической экспертизы, другие советы и рабочие группы. Положения о советах и их персональный состав утверждаются Министром.

  5. Реорганизация и ликвидация Министерства

      25. Реорганизация и ликвидация Министерства осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
 

  Утвержден               
постановлением Правительства      
Республики Казахстан          
от 28 октября 2004 года N 1113    

  Перечень организаций,
находящихся в ведении Министерства охраны
окружающей среды Республики Казахстан

       Cноска. В перечень внесены изменения постановлением Правительства РК от 11 августа 2006 года N  758 .

      1. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Казгидромет"
      2. Акционерное общество "Казаэросервис
      3. Республиканское государственное предприятие на правах хозяйственного ведения "Информационно-аналитический центр охраны окружающей среды"
      4. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Казахский научно-исследовательский институт экологии и климата"
 

  Утвержден               
постановлением Правительства      
Республики Казахстан          
от 28 октября 2004 года N 1113     

  Перечень
государственных учреждений - территориальных органов
Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан  <*>

      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 21 декабря 2004 г.  N 1338 .

      Акмолинская область
      1. Акмолинское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Актюбинская область
      2. Актюбинское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Алматинская область
      3. Алматинское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Атырауская область
      4. Атырауское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Восточно-Казахстанская область
      5. Восточно-Казахстанское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Жамбылская область
      6. Жамбылское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Западно-Казахстанская область
      7. Западно-Казахстанское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Карагандинская область
      8. Карагандинское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Костанайская область
      9. Костанайское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Кызылординская область
      10. Кызылординское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Мангистауская область
      11. Мангистауское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Павлодарская область
      12. Павлодарское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Северо-Казахстанская область
      13. Северо-Казахстанское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Южно-Казахстанская область
      14. Южно-Казахстанское областное территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.      
      город Астана
      15. Городское территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      16.  (исключена - N 1338 от 21.12.2004 г.)      
      город Алматы
      17. Городское территориальное управление охраны окружающей среды Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.