Жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді сату ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 19 шілдедегі N 711 Қаулысы

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 20 тамыздағы N 383 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді сату ережесі бекітілсін.

      2. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары:

      1) осы Ережеге сәйкес Қазақстан Республикасының азаматтарына тұрғын үйлерді сатуды жүргізсін;

      2) тоқсан сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-ы күнінен кешіктірмей Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігіне және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігіне тұрғын үйлерді сату туралы ақпарат берсін.

      3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жылжымайтын мүлікке меншік құқықтарын тіркеу жөніндегі жұмысты ұйымдастырсын.

      4. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2008 жылғы 19 шілдедегі
N 711 қаулысымен  
бекітілген      

Жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан
Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді сату ережесі

      1. Осы Жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді сату ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 20 тамыздағы N 383 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражат, оның ішінде облыстар, Астана және Алматы қалалары жергілікті атқарушы органдарының 2006 - 2007 жылдары бөлінген бюджеттік кредиттерді қайта пайдалануы есебінен салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үйлерді, сондай-ақ сатып алу-сату шарттарына қол қойылмаған, бірақ Комиссияның шешімі негізінде тұрғын үйді сату туралы уәкілетті органның шешімі қабылданған не қарыз алу шарттарына қол қойылмаған тұрғын үйлерді қоспағанда, Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған және сатылмаған қол жетімді тұрғын үйді (бұдан әрі - сатылмаған тұрғын үй) Қазақстан Республикасының азаматтарына сату тәртібін анықтайды.
       Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      2. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) бірлесіп қарыз алушы - қарыз алушының ері (жұбайы), жақын туыстары (ата-аналары, балалары, асырап алушылар, асырап алғандары, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-қарындастары, атасы, әжесі, немерелері), сондай-ақ бірге қарыз алатын және қарыз алушымен оны қайтаруға ортақ жауапкершілікте болатын адамдар;

      2) жас отбасы - ерлі-зайыптының екеуінің де жасы жиырма тоғыз жасқа жетпеген отбасы не балаларды (баланы) жиырма тоғыз жасқа жетпеген ата-ананың біреуі тәрбиелейтін толық емес отбасы, оның ішінде ажырасқан, жесір;

      3) қарыз шарты - қарыз беруші мен қарыз алушы арасында жасалатын қарыз беру жөніндегі шарт;

      4) қарыз алушы - қарыз берушімен қарыз шартын жасасқан өтініш беруші;

      5) қарыз беруші - "Қазақстанның Тұрғын үй құрылыс жинақ банкі" акционерлік қоғамы;

      6) Мемлекеттік бағдарлама - Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 20 тамыздағы N 383 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

      7) өтінім - уәкілетті органның құқықтық кадастрдан мәліметтер алуға келісімін көрсете отырып, азаматтың уәкілетті органға Мемлекеттік бағдарламаға қатысу үшін қажетті құжаттар қоса берілетін өтініші;

      8) өтініш беруші - Қазақстан Республикасының өтінім берген азаматы;

      9) тұрғын үй комиссиясы - облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйді және сатылмаған тұрғын үйді Мемлекеттік бағдарламаға қатысушыларға сату мәселелерін қарау үшін жергілікті атқарушы органның шешімімен құрылатын комиссия;

      10) төлем қабілеттілігін бағалау - облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйді және сатылмаған тұрғын үйді және сатылмаған тұрғын үйді сатып алуына ұйғарылатын қарызға қарыз алушының уақтылы және толық қызмет көрсету және оны өтеу мүмкіндігін бағалау үшін қарыз беруші жүргізетін іс-шаралар кешені;

      11) уәкілетті орган - тұрғын үй-коммуналдық мәселелер жөніндегі жергілікті мемлекеттік орган;

      12) хабарлама - уәкілетті органға жіберілетін және республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйді және сатылмаған тұрғын үйді сатып алу үшін өтініш берушіге қарыз беру мүмкіндігін растайтын қарыз берушінің не екінші деңгейдегі банктің белгіленген нысан бойынша хаты.
       Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      3. Жергілікті атқарушы орган өз шешімімен облыстың, Астана және Алматы қалаларының (қалалардың, аудандардың) бірінші басшысының (немесе оны алмастыратын тұлғаның) басшылық етуімен тұрғын үй комиссиясын құрады. Тұрғын үй комиссиясы жергілікті атқарушы және өкілді органдардың, қоғамдық ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерінен қалыптастырылады.
      Жергілікті атқарушы орган тұрғын үй комиссиясының және уәкілетті органның жұмысын ұйымдастырады, өтінімдерді қабылдау пункттерінің орындарын анықтайды, оларды материалдық-техникалық жарақтандыруды және түсіндіру жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз етеді.

      4. Уәкілетті орган құрылыстың жылдық көлемінің бірінші тұрғын үйі пайдалануға берілгенге дейін кемінде алты ай бұрын және (немесе) сатылмаған тұрғын үй болған кезде бұқаралық ақпарат құралдарында азаматтардың санаттарын, тұрғын үйдің санын көрсете отырып, тұрғын үйді сату шарттары, құжаттарды қабылдау орындары, құжаттарды қабылдаудың басталған және аяқталған күні туралы хабарлайды, сондай-ақ қарыз берушіні жазбаша хабардар етеді.
       Ескерту. 4-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

       4-1. Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған және сатылмаған қол жетімді, сатып алу-сату шарттарына қол қойылмаған, бірақ Комиссияның шешімі негізінде тұрғын үйді сату туралы уәкілетті органның шешімі қабылданған не қарыз шарттарына қол қойылмаған тұрғын үйлерді сатып алу Мемлекеттік бағдарламаның 5.5-кіші бөліміне сәйкес бюджеттік кредит қаражаты есебінен тұрғын үй құрылысы жинақтарының жүйесі арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Көрсетілген тұрғын үйді сатып алу үшін азаматтар арыз берген кезде жергілікті атқарушы органдар төлем қабілетін бағалауды жүзеге асыру және қарыз алушының талаптарына сәйкес банктік қарыз беру үшін қарыз берушіге жолдама беретін болады. Қарыз беруші жергілікті атқарушы органдар берген жолдаманың негізінде, бірақ 15 жұмыс күнінен кешіктірмей банктің ішкі ережелеріне сәйкес, банктік қарыз беру не оны беруден бас тарту туралы шешім шығарады.
       Ескерту. 4-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      5. Құжаттарды қабылдауды бастау белгіленген күннен бастап Қазақстан Республикасының азаматтары уәкілетті органға осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жазбаша өтініш және мынадай құжаттарды береді:
      1) өтініш берушінің және оның отбасы мүшелерінің жеке куәліктерінің нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      2) мемлекеттік қызмет өтілін, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын мекемедегі немесе мемлекеттік кәсіпорындағы жұмыс өтілін көрсете отырып, өтініш берушінің (ерінің/жұбайының) осы елді мекендегі жұмыс орнынан анықтама;
      3) некеге тұру (некені бұзу, ерінің/жұбайының қайтыс болғаны туралы куәліктің) және балаларының тууы туралы куәліктердің (мұндайлар бар болған жағдайда) нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      4) кадр қызметі растаған еңбек кітапшасының көшірмесі немесе қызметтік тізімінен үзінді көшірмесі;
      5) тұрғылықты тұратын жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжатты (мекенжай анықтамасын не селолық және/немесе ауылдық әкiмдердiң анықтамасын);
      6) құжаттар тапсырылған айдың алдындағы соңғы 12 айдағы қарыз алушының (бірлесіп қарыз алушының) жұмыс орнынан жалақы туралы анықтама;
      7) құжаттар тапсырылған айдың алдындағы соңғы 12 айдағы жеке шот бойынша ақшаның қозғалысы туралы анықтама (мүшелері мемлекеттік бюджеттің қаражаты есебінен ұсталатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе мемлекеттік кәсіпорынның қызметкерлері болып табылмайтын жас отбасы санаты үшін);
      8) жүктілігі туралы анықтама (қажет болған жағдайда);
      9) мүгедектігі туралы анықтама (қажет болған жағдайда);
      10) сот орындау парақтары және банктік қарыздар бойынша міндеттемелері болған кезде қарыз шартының және (немесе) сот шешімінің көшірмелері.
      Осы құжаттар тізбесі жеткілікті болып табылады.
       Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.12.01 N 1427 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      6. Өтініш беруші халықтың кірісінің мынадай шекті деңгейлеріне сәйкес келетін кірісі болған кезде осы Ереженің 5-тармағында көзделген құжаттарды қалыптастырады және уәкілетті органға береді:
      жалпы алаңы 40 шаршы метрден аспайтын есеппен алғанда кемінде 37678 теңге;
      жалпы алаңы 60 шаршы метрден аспайтын есеппен алғанда кемінде 56515 теңге;
      жалпы алаңы 80 шаршы метрден аспайтын есеппен алғанда кемінде 75354 теңге;
      жалпы алаңы 100 шаршы метрден аспайтын есеппен алғанда кемінде 90810 теңге;
      жалпы алаңы 120 шаршы метрден аспайтын есеппен алғанда кемінде 107800 теңге болуға тиіс.
      Осы тармақта келтірілген тұрғын үй алаңы тек қана өтініш берушілердің төлем қабілеттілігін анықтау мақсатында қолданылады.
      Әрбір өңір үшін өтініш беруші мен бірлесіп қарыз алушылардың таза орташа айлық кірісінің ең аз жалпы сомасы көрсетілген соманы сейсмикалығы жоғары аудандар үшін түзету коэффициентіне көбейту жолымен түзетіледі.
       Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      7. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен.

      8. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен.

      9. Уәкілетті орган өтініш берушілер мен олардың отбасы мүшелері бойынша тіркеу органына осы елді мекенде соңғы 5 жылда жылжымайтын мүлкінің бар екендігі (немесе жоқтығы) туралы мәліметтер алу үшін сұрау салу жібереді.
      Тіркеу органы уәкілетті органның сұрау салуы түскен күннен бастап он күннің ішінде белгіленген тәртіппен уәкілетті органға көрсетілген сұрау салуларға мәліметтерді жібереді. Алынған мәліметтерді уәкілетті орган тұрғын үй комиссиясына береді.
      Әрі қарай қарыз берушіге жолдау үшін уәкілетті орган атқару құжаттарының орындалуын қамтамасыз ету жөніндегі уәкілетті органның аумақтық органдарынан өтініш берушінің сот шешімдері бойынша міндеттемелерінің бар екендігі туралы мәліметтерді сұратады.
      Атқару құжаттарының орындалуын қамтамасыз ету жөніндегі уәкілетті органның аумақтық органдары уәкілетті органның сұрау салуы түскен күннен бастап он күн мерзімде осы мәліметтерді береді.
       Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен).

      10. Сатылатын тұрғын үйдің (пәтердің) алаңы бір адамға кемінде он бес шаршы метр және он сегіз шаршы метрден аспайтын, кемінде бір бөлмелі пәтер есебімен анықталады.

      11. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына қайтарымды негізде республикалық бюджеттен бөлінетін қаражат есебінен салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үй және сатылмаған тұрғын үй ең алдымен "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысы жинақ ақшасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес азаматтардың басым санаттарына сатылатын болады. Халықтың басым санаттарына мыналар жатқызылады:
      балалары бар жас отбасылар;
      мемлекеттік қызметшілер;
      мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік қызметші болып табылмайтын қызметкерлері;
      мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлері.
      Тұрғын үйді "Мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлері" санаты бойынша сату кезінде әлеуметтік сала мемлекеттік кәсіпорындарына артықшылық беріледі.
      Әлеуметтік сала мемлекеттік кәсіпорындарына мынадай қызмет түрлерін жүзеге асыратын мемлекеттік кәсіпорындар жатқызылады:
      косметологиялықты қоспағанда, медициналық қызметтер көрсету;
      мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту, білім беру саласында қызметтер көрсету;
      ғылым, спорт (коммерциялық сипаттағы спорттық ойын-сауық іс-шараларынан басқа), мәдениет (шоу-бизнесті қоспағанда), тарихи және мәдени мұраны, мұрағат құндылықтарын сақтау жөнінде қызметтер көрсету саласындағы, сондай-ақ балаларды, қарттар мен мүгедектерді әлеуметтік қорғау мен әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы қызмет;
      кітапханалық қызмет көрсету.
       Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      12. Тұрғын үй сатып алуға басым құқығы бар азаматтардың өтініштерін қарау кезінде тұрғын үй комиссиясы әрбір басым санат үшін квотаны айқындайды.

      13. Облыстардың, Астана және Алматы қалалары жергілікті атқарушы органдарының республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үйді және сатылмаған тұрғын үйді сатуы туралы шешім қабылдау кезінде тұрғын үй сатып алуға басым құқығы бар азаматтардың санаттарына баллдар беру жүйесін қолдана отырып, іріктеудің мынадай өлшемдері қолданылады:

      1) жас отбасылар бойынша:
      бірінші өлшем - отбасында балалардың болуы - әр бала үшін - 20 балл;
      екінші өлшем - егер өтініш беруші мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органның, мекеменің, мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      үшінші өлшем - өтініш берушінің ері (жұбайы) мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органның, мекеменің, мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;

      2) мемлекеттік қызметшілер бойынша:
      бірінші өлшем - мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органдағы, мекемедегі, мемлекеттік кәсіпорындағы жұмыс өтілі - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      екінші өлшем - өтініш берушінің ері (жұбайы) да мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органның, мекеменің, мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      үшінші өлшем - отбасында балалардың болуы - әр бала үшін - 3 балл;

      3) мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік қызметшілер болып табылмайтын қызметкерлері бойынша:
      бірінші өлшем - мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органдағы, мекемедегі, мемлекеттік, кәсіпорындағы жұмыс өтілі - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      екінші өлшем - өтініш берушінің ері (жұбайы) да мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органның, мекеменің, мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      үшінші өлшем - отбасында балалардың болуы - әр бала үшін - 3 балл;

      4) мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлері бойынша:
      бірінші өлшем - егер өтініш беруші әлеуметтік саладағы мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - 10 балл;
      екінші өлшем - мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын мемлекеттік органдағы, мекемедегі, мемлекеттік кәсіпорындағы өтілі - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      үшінші өлшем - өтініш берушінің ері (жұбайы) да мемлекеттік бюджет қаражатының есебінен ұсталатын мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылса - толық бір жылғы жұмыс өтілі үшін - 5 балл, бір жылдан аз болса - 3 балл;
      төртінші өлшем - отбасында балалардың болуы - әр бала үшін - 3 балл.
      Өтініш берушіге өлшемдер бойынша берілген баллдарға қоса мынадай жағдайда қосымша баллдар беріледі:
      егер өтініш беруші Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына қатысып, бірақ тұрғын үй комиссиясының қорытындысын алмаған болса - 10 балл;
      өтініш беруші не оның жұбайы болып табылатын әйелдің жиырма аптадан жоғары жүктілігі болса - 3 балл, "жас отбасы" санаты бойынша - 10 балл;
      отбасында 1 және 2-топтағы мүгедектер болса - 3 балл.
      Отбасында 1 және 2-топтағы мүгедектердің болуын растау үшін тиісті растайтын құжат (мүгедектігі туралы анықтама) беріледі.
      Уәкілетті органның өтінім қабылдау күні тұрғын үй комиссиясының шешім қабылдауы кезінде басымдық бермейді. Тұрғын үй комиссиясы әр санат бойынша шешім қабылдаған кезде ең алдымен өлшем реттілігі бойынша үміткерлерді қанағаттандыру үшін пәтерлер жеткіліксіз болған жағдайда үміткерлердің арасындағы іріктеуді бірінші өлшем бойынша алынған баллдардың ең көп саны бойынша жүзеге асырады.
      Балл саны тең болған кезде шешімдерді үміткерлердің реттілігі бойынша келесі өлшемге сәйкес келуіне өтінімдерді қосымша қарауды ескере отырып, көпшілік дауыспен тұрғын үй комиссиясы қабылдайды.
      Тұрғын үй сату туралы қорытындыны шығарған кезде, сондай-ақ өтініш берушінің ағымдағы тұрғын үй жағдайы, атап айтқанда тұрғын үйінің жоқтығы, егер алып отырған пайдалы алаңның мөлшері бір адамға шаққанда кемінде 15 (он бес) шаршы метрден аз болған жағдайда тұрғын үй жағдайын жақсарту қажеттігі және 2005 жылдан бастап иелігінде тұрғын үйінің болмау фактілері назарға алынады.
      Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және Мемлекеттік бағдарлама шеңберінде облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына қайтарымды негізде республикалық бюджеттен бөлінетін қаражат есебінен салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үйлерді сатып алған азаматтар тұрғылықты жері мен жұмыс орнына қарамастан, оны аукциондарда сатып алуды қоспағанда, осындай тұрғын үйді екінші рет сатып алуға жіберілмейді.
      Ескерту. 13-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) N 939, 2009.11.06 N 1770 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулыларымен.
      13-1. Тұрғын үй комиссиясы алдын ала іріктеуден өткен, қарыз берушіге ұсыну үшін осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органның жолдамасы берілетін өтініш берушілердің тізімін қалыптастырады.
      Алдын ала іріктеуден өткен өтініш берушілердің тізімін уәкілетті орган Тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және Мемлекеттік бағдарлама шеңберінде салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үйдің тұрғылықты жері мен жұмыс орнына қарамастан өтініш берушіге сатылғаны туралы қорытынды алу үшін облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдарына жібереді. Облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары аталған қорытындыны сұрау салу алынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде береді.
       Ескерту. 13-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26 N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз); өзгерту енгізілді - 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулыларымен.
      13-2. Өтініш беруші қарыз берушіге уәкілетті орган берген жолдама мен қарыз берушінің талаптарына сәйкес төлем қабілеттілігін бағалауды жүзеге асыру үшін кредиттік өтінімді ұсынады.
       Ескерту. 13-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен).
      13-3. Қарыз беруші уәкілетті орган берген жолдаманың және кредиттік өтінімнің негізінде ішкі ережелерге сәйкес тұрғын үй пайдалануға берілгенге дейін кемінде екі ай бұрын, бірақ алты айдан ерте емес мерзімде өтініш берушінің төлем қабілеттілігін бағалауды жүзеге асырады.
      Қарыз беруші өтініш берушіге хабарлама береді, оны өтініш беруші уәкілетті органға береді. Бұл ретте уәкілетті орган қарыз берушіден берілген барлық хабарламалар бойынша ақпарат сұрауы мүмкін.
      Егер қарыз беруші төлем қабілетін оң бағалау туралы хабарламаны берген күннен бастап өтініш беруші банктік қарызды беруге кредиттік өтінім бергенге дейінгі мерзім алты айдан асып кетсе, қарыз беруші төлем қабілетін қайта бағалауды жүзеге асырады.
       Ескерту. 13-3-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен).
      13-4. Қарыз беруші өтініш берушінің төлем қабілетіне теріс бағалау берген жағдайда, тұрғын үй комиссиясы осы Ережеде көзделген тәртіппен төлем қабілетіне теріс бағалау алған өтініш беруші тұрған санат шегінде қалған өтініштер қатарынан басқа өтініш берушіні іріктеуді жүргізеді.
       Ескерту. 13-4-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен).

      14. Қарыз берушінің хабарламасын алғаннан кейін тұрғын үй комиссиясы іріктеуден өткен өтініш берушілердің тізімдерін қалыптастырады, олар уәкілетті органның тұрғын үйді сату туралы шешімімен бекітіледі және бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады.
      Мемлекеттік бағдарлама бойынша өтпеген өтініш берушілерден өтініштер түскен жағдайда уәкілетті орган өтініш түскен күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде бас тарту себептерін көрсете отырып, адресатқа жазбаша түрде жауап қайтарады.
       Ескерту. 14-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз); 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулыларымен.

      14-1. «Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджеті және Ұлттық Банкінің сметасы (бюджеті) есебінен қамтылған органдардың штат санын оңтайландыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 27 қыркүйектегі № 1072 Жарлығының негізінде мемлекеттік қызметі тоқтатылған, оның ішінде:
      1) Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған және сатылмаған тұрғын үйді сату туралы Тұрғын үй комиссиясының оң шешімі бар;
      2) Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде тұрғын үйді сатуға үміткерлерді алдын ала іріктеуден өткен;
      3) Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде тұрғын үйді сату туралы уәкілетті органның шешімімен бекітілген төлемге қабілеттілігін оң бағалау туралы қарыз берушінің хабарламаларын алғаннан кейін іріктеуден өткен өтініш берушілердің тізімінде тұрған мемлекеттік қызметшілердің тұрғын үйді сатып алуға құқығы сақталады.
      Ескерту. Ереже 14-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2010.12.31 № 1495 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      15. Уәкілетті орган тұрғын үйге меншік құқығын мемлекеттік тіркеуден кейін он жұмыс күні ішінде заңнамада белгіленген тәртіппен тұрғын үй комиссиясының іріктеуінен өткен өтініш берушімен тұрғын үйді сатып алу-сату шартын жасасады.
      Бұл ретте облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына қайтарымды негізде республикалық бюджеттен бөлінетін қаражат есебінен салынған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алынған тұрғын үймен жасалатын алып-сатарлықты болдырмау мақсатында мәжбүрлі соттан тыс тәртіппен немесе соттың шешімі бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен кепілдікке алынған тұрғын үйді сату жағдайларын қоспағанда, сатып алу-сату шарттарында тұрғын үйді сатып алған күннен бастап үш жыл ішінде оны сатуға шектеу көздеу қажет.
       Ескерту. 15-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      16. Мыналар тұрғын үйге төлеу көзі бола алады:

      1) тұрғын үй құрылысы жинақ ақшасы жүйесінің тұрғын үй қарыздары;

      2) Қазақстан Республикасы азаматтарының жеке қаражаты;

      3) өзге көздер, оның ішінде екінші деңгейдегі банктердің кредиттері.

      17. Сатып алу-сату шартын жасасқаннан кейін қарыз беруші мен қарыз алушы (осы Ереженің 16-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген жағдайды қоспағанда) қарыз шартын жасасады.

      18. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйге меншік құқығын тіркеуді он бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде әділет органдары жүзеге асырады.
      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті  атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйге меншік құқығын тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы органдар қарыз берушіге инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымға арналған шығындарды қоса алғанда, жергілікті бюджеттің барлық шығындарын ескере отырып, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған тұрғын үйдің сметалық құны туралы деректерді жібереді.
       Ескерту. 18-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз), 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулыларымен.

      19. Қарыз беруші облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған тұрғын үйдің сметалық құны туралы деректерді алғаннан соң, оларды кейіннен нарықтық құнын айқындау үшін тиісті лицензиясы бар бағалау ұйымдарына беруді қамтамасыз етеді.
       Ескерту. 19-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      20. Қарыз берушінің қарыз беру туралы оң шешімі болған жағдайда өтініш беруші уәкілетті органмен алу-сату шартын жасасқаннан кейін облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары республикалық бюджеттен қайтарымды негізде бөлінетін қаражаттың есебінен салған және (немесе) жеке құрылыс салушылардан сатып алған сатып алынған тұрғын үйді қарыз шарты бойынша міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету ретінде қарыз берушінің талаптарына сәйкес кепілге береді.
       Ескерту. 20-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

      21. Тіркеу органында тіркелген кепіл шартын алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қарыз беруші уәкілетті орган көрсеткен шотқа қарыз сомасын аударады.

      22. Азаматтардың басым құқық берілген санаттары алмаған тұрғын үй заңнамада белгіленген тәртіппен аукциондар өткізу арқылы нарықтық, бірақ құрылыс құнынан төмен емес құны бойынша Қазақстан Республикасының барлық азаматтарына және өз қызметкерлерін тұрғын үймен қамтамасыз ету үшін заңды тұлғаларға сатылатын болады. Бұл ретте аукциондар тұрғын үй пайдалануға берілгеннен кейін жүргізіледі және Мемлекеттік бағдарламада көзделген тұрғын үй құрылысы жинақтары жүйесі арқылы жеңілдікпен кредит беру бұл жағдайда қолданылмайды.
       Ескерту. 22-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.06.19 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) N 939 Қаулысымен.

                                                            Ережеге
                                                           1-қосымша

                          ӨТІНІШ

      Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес маған
____________________________________________________________________
                  (Т.А.Ә., туған жылын көрсетіп)
____________________________________________________________________
   (жұмыс орны, атқаратын лауазымы және басқалары туралы қысқаша
                              ақпарат)
____________________________________________________________________

алаңы___________________________________ш-м.________________________
____________________________________________________________________
(тұрғын үйдің сипаттамасы (бөлмелердің саны, қабаты және өзгелері)
                        көрсетілген ақпарат)
______________________________________ тұрғын үй сатуыңызды өтінемін.

      Отбасы__адамнан тұрады:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

      Жалпы жұмыс өтілі___, оның ішінде:
      мемлекеттік қызметте___жыл;
      мемлекеттік бюджеттің қаражаты есебінен күтіп-ұсталатын мемлекеттік мекемелерде___жыл;
      мемлекеттік кәсіпорындарда__жыл.

      Өтініш беруші:
      200_жылғы "__"_______                  ______________
                                                 (қолы)

      Уәкілетті органның құқықтық кадастрдан мәліметтер алуына келісемін.

      Өтінішті қабылдаған:
      ___________________(Т.А.Ә., лауазымы)
      ___________________(қолы)

                                                            Ережеге
                                                           2-қосымша

       Ескерту. 2-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.01.26. N 54 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен).

   Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысының 2008 - 2010
      жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде
      жүргізіліп отырған өтініш берушінің төлем қабілеттілігін
                             бағалау үшін
                             ЖОЛДАМА

      Осымен уәкілетті орган _______________________________________
____________________________________________________________________
азамат (-ша)_________________________________________
____________________________________________________________________
жеке куәлігінің N______________ ____ жылғы _________________________
_______________ берген, Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй
құрылысының 2008 - 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына қатысушы болып табылатынын растайды және төмендегідей сипаттамалары бар қол жетімді тұрғын үйді сатып алу үшін қарыз беру мүмкіндігін қарастыруды өтінеді:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

      Басым санаттың атауы: _______________
      Отбасы құрамы____адам.
      Жұмыс орны: __________________________________________________
____________________________________________________________________
Болжамды жылжымайтын мүліктің алаңы:______бастап_________ш.м. дейін.

      Уәкілетті органның басшысы
      және/немесе жолдамаларға
      қол қою құқығына уәкілеттік
      берілген қызметкерлер                  ____________
                                                    (қолы)

Об утверждении Правил реализации местными исполнительными органами жилья, построенного в рамках Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июля 2008 года N 711

      В соответствии с Государственной программой жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 20 августа 2007 года N 383, Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила реализации местными исполнительными органами жилья, построенного в рамках Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы.

      2. Местным исполнительным органам областей, городов Астаны и Алматы:

      1) производить реализацию жилья гражданам Республики Казахстан в соответствии с настоящими Правилами;

      2) ежеквартально, не позднее 10-го числа месяца, следующего за отчетным периодом, представлять информацию о реализации жилья Министерству индустрии и торговли Республики Казахстан и Министерству финансов Республики Казахстан.

      3. Министерству юстиции Республики Казахстан в соответствии с законодательством Республики Казахстан организовать работу по регистрации прав собственности на недвижимое имущество.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 19 июля 2008 года N 711

Правила
реализации местными исполнительными
органами жилья, построенного в рамках Государственной
программы жилищного строительства в Республике Казахстан
на 2008-2010 годы

      1. Настоящие Правила реализации местными исполнительными органами жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков в рамках Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы (далее - Правила) определяют порядок реализации гражданам Республики Казахстан жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков в рамках реализации Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 20 августа 2007 года N 383, за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе в том числе повторного использования местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы бюджетных кредитов, выделенных в 2006 - 2007 годах, а также доступного жилья, построенного и не реализованного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005 - 2007 годы, за исключением жилья, по которому не подписаны договоры купли-продажи, но было принято решение уполномоченного органа о реализации жилья на основании решения Комиссии, либо не подписаны договоры займа (далее - нереализованное жилье).
       Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) созаемщик - супруг (супруга), близкие родственники заемщика (родители, дети, усыновители, усыновленные, полнородные и неполнородные братья и сестры, дедушка, бабушка, внуки), а также лица, совместно получающие заем и несущие солидарную с заемщиком ответственность за его возврат;

      2) молодая семья - семья, в которой оба супруга не достигли возраста двадцати девяти лет, либо неполная семья, в которой детей (ребенка) воспитывает один из родителей, не достигший возраста двадцати девяти лет, в том числе разведенный, вдовый;

      3) договор займа - договор, заключаемый между займодателем и заемщиком по предоставлению займа;

      4) заемщик - заявитель, заключивший с займодателем договор займа;

      5) заимодатель - акционерное общество "Жилищный строительный сберегательный банк Казахстана";

      6) Государственная программа - Государственная программа жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы, утвержденная Указом Президента Республики Казахстан от 20 августа 2007 года N 383;

      7) заявка - заявление гражданина с прилагаемыми необходимыми документами для участия в Государственной программе в уполномоченный орган с отражением согласия на получение уполномоченным органом сведений из правового кадастра;

      8) заявитель - гражданин Республики Казахстан подавший заявку;

      9) жилищная комиссия - комиссия, создаваемая решением местного исполнительного органа для рассмотрения вопросов реализации жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы участникам Государственной программы и нереализованного жилья;

      10) оценка платежеспособности - комплекс мероприятий, проводимый займодателем для оценки возможности заемщика, своевременно и полностью обслуживать и погашать предполагаемый заем на приобретение жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы и нереализованного жилья;

      11) уполномоченный орган - местный государственный орган по жилищно-коммунальным вопросам;

      12) уведомление - письмо займодателя по установленной форме, направляемое в уполномоченный орган и подтверждающее возможность предоставления заявителю займа для приобретения жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы и нереализованного жилья.
       Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      3. Местный исполнительный орган своим решением создает жилищную комиссию под руководством первого руководителя (или лица его замещающего) области, городов Астаны и Алматы (городов, районов). Жилищная комиссия формируется из представителей местных исполнительных и представительных органов, общественных организаций, средств массовой информации.

      Местный исполнительный орган организует работу жилищной комиссии и уполномоченного органа, определяет места расположения пунктов приема заявок, обеспечивает их материально-техническое оснащение и проведение разъяснительной работы.

      4. Уполномоченный орган не менее чем за шесть месяцев до ввода в эксплуатацию первого жилого дома годового объема строительства и (или) при наличии нереализованного жилья информирует в средствах массовой информации об условиях реализации жилья с указанием категории граждан, количества жилья, местах приема документов, дате начала и завершения приема документов, а также письменно уведомляет заимодателя.
       Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

       4-1. Приобретение доступного жилья, построенного и не реализованного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, по которому не подписаны договоры купли-продажи, но было принято решение уполномоченного органа о реализации жилья на основании решения Комиссии, либо не подписаны договоры займа, может осуществляться через систему жилищных строительных сбережений за счет средств бюджетного кредита в соответствии с подразделом 5.5 Государственной программы. Местные исполнительные органы при обращении граждан для приобретения указанного жилья будут выдавать направления заимодателю для осуществления оценки платежеспособности и предоставления банковского займа в соответствии с требованиями заимодателя. Заимодатель на основании направления, выданного местными исполнительными органами, выносит решение о предоставлении либо об отказе в предоставлении банковского займа в соответствии с внутренними правилами банка, но не позднее 15 рабочих дней.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 4-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      5. С установленной даты начала приема документов граждане Республики Казахстан представляют в уполномоченный орган письменные заявления по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам и следующие документы:
      1) нотариально засвидетельствованные копии удостоверений личности заявителя и членов его семьи;
      2) справку с места работы заявителя (супруга/супруги) в данном населенном пункте с указанием стажа государственной службы, стажа работы в учреждении, содержащемся за счет средств государственного бюджета или государственном предприятии;
      3) нотариально засвидетельствованная копия свидетельства о заключении брака (расторжении брака, свидетельства о смерти супруга/супруги) и рождении детей (в случае наличие такого);
      4) копия трудовой книжки, заверенной кадровой службой или выписка из послужного списка;
      5) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка либо справка сельских и/или аульных акимов);
      6) справка с места работы о заработной плате заемщика (созаемщика) за последние 12 месяцев, предшествующих месяцу сдачи документов;
      7) справку о движении денег по лицевому счету за последние 12 месяцев предшествующих месяцу сдачи документов (для категории молодой семьи, члены которой не являются работниками государственных органов, учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета или государственного предприятия);
      8) справку о беременности (при необходимости);
      9) справку об инвалидности (при необходимости);
      10) при наличии обязательств по судебным исполнительным листам и банковским займам представляются копии договора займа и (или) судебного решения.
      Данный перечень документов является исчерпывающим.
      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления Правительства РК от 01.12.2011 № 1427 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

      6. Заявитель формирует и представляет в уполномоченный орган документы, предусмотренные пунктом 5 настоящих Правил при наличии у него дохода, соответствующего следующим пороговым уровням дохода населения:

      из расчета общей площадью не более 40 квадратных метров - не менее 37678 тенге;

      из расчета общей площадью не более 60 квадратных метров - не менее 56515 тенге;

      из расчета общей площадью не более 80 квадратных метров - не менее 75354 тенге;

      из расчета общей площадью не более 100 квадратных метров - не менее 90810 тенге;

      из расчета общей площадью не более 120 квадратных метров - не менее 107800 тенге.

      Приведенные в настоящем пункте площади жилья применяются исключительно для целей определения платежеспособности заявителей.

      Минимальная общая сумма чистого среднемесячного дохода заявителя и созаемщиков для каждого региона корректируется путем умножения указанных сумм на поправочный коэффициент для районов с повышенной сейсмичностью.
       Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      7. (Исключен - постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).

      8. (Исключен - постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).

      9. Уполномоченный орган направляет запрос по заявителям и членам их семьи в регистрирующий орган для получения сведений о наличии (или отсутствии) недвижимого имущества за последние 5 лет в данном населенном пункте.

      Регистрирующий орган в установленном порядке в течение десяти дней со дня поступления запроса уполномоченного органа направляет уполномоченному органу сведения на указанные запросы. Полученные сведения уполномоченный орган передает в жилищную комиссию.

      Уполномоченный орган запрашивает у территориальных органов уполномоченного органа по обеспечению исполнения исполнительных документов сведения о наличии обязательств у заявителя по решениям судов, для последующей передачи заимодателю.

      Территориальные органы уполномоченного органа по обеспечению исполнения исполнительных документов представляют данные сведения в десятидневный срок со дня поступления запроса уполномоченного органа.
       Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).

      10. Площадь реализуемого жилища (квартиры) определяется из расчета не менее пятнадцати квадратных метров и не более восемнадцати квадратных метров полезной площади на человека, но не менее однокомнатной квартиры.

      11. Жилье, построенное и (или) приобретенное у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местным исполнительным органам областей, городов Астаны и Алматы, и нереализованное жилье в первую очередь будет реализовываться приоритетным категориям граждан в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных строительных сбережениях в Республике Казахстан". К приоритетным категориям населения относятся:

      молодые семьи, имеющие детей;

      государственные служащие;

      работники государственных учреждений, не являющиеся государственными служащими;

      работники государственных предприятий.

      При реализации жилья по категории "Работники государственных предприятий" предпочтение отдается государственным предприятиям социальной сферы.

      К государственным предприятиям социальной сферы относятся государственные предприятия, осуществляющие следующие виды деятельности:

      оказание медицинских услуг, за исключением косметологических;

      оказание услуг в сфере дошкольного воспитания и обучения, образования;

      деятельность в сфере науки, спорта (кроме спортивно-зрелищных мероприятий коммерческого характера), культуры (за исключением шоу-бизнеса), оказания услуг по сохранению исторического и культурного наследия, архивных ценностей, а также в области социальной защиты и социального обеспечения детей, престарелых и инвалидов;

      библиотечного обслуживания.
       Сноска. Пункт 11 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      12. При рассмотрении заявлений граждан, имеющих приоритетное право на приобретение жилья жилищной комиссией определяется квота для каждой приоритетной категории.

      13. При принятии решения о реализации жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы и нереализованного жилья, к категориям граждан, имеющим приоритетное право на приобретение жилья применяются следующие критерии отбора с использованием системы присвоения баллов.

      1) по молодым семьям:

      первый критерий - наличие детей в семье - за каждого ребенка - 20 баллов;

      второй критерий - если заявитель является работником государственного органа, учреждения, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственного предприятия - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      третий критерий - супруг (супруга) заявителя является работником государственного органа, учреждения, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственного предприятия - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      2) по государственным служащим:

      первый критерий - стаж работы в государственном органе, учреждении, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственном предприятии - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      второй критерий - супруг (супруга) заявителя является также работником государственного органа, учреждения, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственного предприятия - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      третий критерий - наличие детей в семье - за каждого ребенка - 3 балла;

      3) по работникам государственных учреждений, не являющихся государственными служащими:

      первый критерий - стаж работы в государственном органе, учреждении, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственном органе, предприятии - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      второй критерий - супруг (супруга) заявителя является также работником государственного органа, учреждения, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственного органа, предприятия - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      третий критерий - наличие детей в семье - за каждого ребенка - 3 балла.

      4) по работникам государственных предприятий:

      первый критерий - если заявитель является работником государственного предприятия социальной сферы - 10 баллов;

      второй критерий - стаж работы в государственном органе, учреждении, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственном предприятии - за стаж работы за один полный год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      третий критерий - супруг (супруга) заявителя является также работником государственного органа, учреждения, содержащегося за счет средств государственного бюджета, государственного предприятия - за стаж работы за полный один год - 5 баллов, менее одного года - 3 балла;

      четвертый критерий - наличие детей в семье - за каждого ребенка - 3 балла.

      К присвоенным заявителю баллам по критериям начисляются дополнительные баллы, в случае:

      если заявитель участвовал в Государственной программе развития жилищного строительства на 2005-2007 годы, но не получил заключение жилищной комиссии - 10 баллов;

      беременности женщины, свыше двадцати недель, являющейся заявителем либо его супругой - 3 балла, по категории "молодая семья" - 10 баллов;

      наличия в семье инвалидов 1 и 2 групп - 3 балла.

      Для подтверждения наличия в семье инвалидов 1 и 2 групп, представляются соответствующий подтверждающий документ (справка об инвалидности).

      Дата принятия уполномоченным органом заявки не предоставляет преимуществ при принятии решения жилищной комиссией. Жилищной комиссией при принятии решения по каждой категории, в первоочередном порядке рассматриваются претенденты соответствующие первому по очередности критерию, а в случае недостаточности квартир для удовлетворения претендентов по данному критерию, отбор среди претендентов осуществляется по наибольшему количеству баллов набранных по первому критерию.

      При равном количестве баллов, решение по каждой категории принимается жилищной комиссией большинством голосов с учетом дополнительного рассмотрения заявок на соответствие претендентов следующему по очередности критерию.

      При вынесении заключения о реализации жилья также принимается во внимание текущая жилищная ситуация заявителя, а именно отсутствие жилья, необходимость улучшения жилищных условий в случае, если размер полезной занимаемой площади составляет менее 15 (пятнадцати) квадратных метров на одного человека и факты отчуждения жилья с 2005 года.

      Граждане, которые уже приобрели жилье, построенное и (или) приобретенное у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местным исполнительным органам областей, городов Астаны и Алматы в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы и Государственной программы , вне зависимости от их места жительства и работы не допускаются к покупке такого жилья повторно, за исключением приобретения его на аукционах.
      Сноска. Пункт 13 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2); от 06.11.2009 № 1770.
      13-1. Жилищной комиссией формируется список заявителей прошедших предварительный отбор, которым выдается направление уполномоченного органа по форме в соответствии с приложением 2 к настоящим Правилам для представления займодателю.
      Список заявителей прошедших предварительный отбор направляется уполномоченным органом в местные исполнительные органы области (города республиканского значения, столицы) для получения заключения о реализации заявителю в независимости от его места жительства и работы жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков в рамках Государственной программы развития жилищного строительства на 2005-2007 годы и Государственной программы. Местные исполнительные органы области (города республиканского значения, столицы) представляют названное заключение в течение десяти рабочих дней со дня получения запроса.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 13-1 в соответствии с  постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п. 2 ); с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).
      13-2. Заявитель представляет заимодателю направление, выданное уполномоченным органом и кредитную заявку для осуществления оценки платежеспособности в соответствии с требованиями заимодателя.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 13-2 в соответствии с  постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).
      13-3. Займодатель на основании направления, выданного уполномоченным органом, и кредитной заявки в соответствии с внутренними правилами не менее чем за два месяца, но не ранее чем за шесть месяцев до сдачи жилья в эксплуатацию осуществляет оценку платежеспособности заявителя.
      Займодатель выдает заявителю уведомление, которое заявитель передает в уполномоченный орган. При этом уполномоченный орган может запросить информацию у займодателя по всем выданным уведомлениям.
      В случае, если срок с даты выдачи уведомления заимодателем о положительной оценке платежеспособности до предоставления заявителем кредитной заявки на выдачу банковского займа превышает шесть месяцев, займодатель осуществляет повторную оценку платежеспособности.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 13-3 в соответствии с  постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).
      13-4. В случае выдачи займодателем отрицательной оценки платежеспособности заявителя, жилищная комиссия в порядке, предусмотренном настоящими Правилами, производит отбор другого заявителя из числа оставшихся заявлений в пределах той категории, в которой состоял заявитель, получивший отрицательную оценку платежеспособности.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 13-4 в соответствии с  постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).       

      14. После получения уведомлений займодателя, жилищной комиссией формируются списки заявителей прошедших отбор, которые утверждаются решением уполномоченного органа о реализации жилья и опубликовываются в средствах массовой информации.

      В случае поступления обращений от заявителей, не прошедших по Государственной программе, уполномоченный орган в течении 30 календарных дней, с даты поступления заявления, дает в письменном виде ответ адресату с указанием причин отказа.
       Сноска. Пункт 14 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п. 2 ); от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).
      14-1. Государственные служащие, государственная служба которых была прекращена на основании Указа Президента Республики Казахстан от 27 сентября 2010 года № 1072 "О мерах по оптимизации штатной численности органов, содержащихся за счет государственного бюджета и сметы (бюджета) Национального Банка Республики Казахстан", сохраняют за собой право на приобретение жилья, в том числе состоящие в списке заявителей:
      1) имеющих положительное решение Жилищной комиссии о реализации жилья, построенного и нереализованного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы;
      2) прошедших предварительный отбор, претендующих на реализацию жилья в рамках Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы;
      3) прошедших отбор после получения уведомлений заимодателя о положительной оценке платежеспособности, утвержденный решением уполномоченного органа о реализации жилья в рамках Государственной программы жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 14-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 31.12.2010 № 1495 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      15. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации права собственности на жилье в установленном законодательством порядке заключает с заявителем, прошедшим отбор жилищной комиссии, договор купли-продажи жилья.

      При этом в целях исключения спекуляций с жильем, построенным и (или) приобретенным у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местным исполнительным органам областей, городов Астаны и Алматы, в договорах купли-продажи необходимо предусмотреть ограничение по реализации жилья в течение трех лет со дня его приобретения, за исключением случаев реализации заложенного жилья в принудительном внесудебном порядке или по решению суда в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
       Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      16. Источником оплаты жилья могут выступать:

      1) жилищные займы системы жилищных строительных сбережений;

      2) собственные средства граждан Республики Казахстан;

      3) иные источники, в том числе кредиты банков второго уровня.

      17. После заключения договора купли-продажи, заимодатель и заемщик заключают договор займа (за исключением случая, указанного в подпунктах 2) и 3) пункта 16 настоящих Правил).

      18. Регистрация права собственности на жилье, построенное и (или) приобретенное у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы, осуществляется органами юстиции в срок не более пятнадцати рабочих дней.

      Местные исполнительные органы в течение десяти рабочих дней после регистрации права собственности на жилье, построенное и (или) приобретенное у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы, направляет займодателю данные о сметной стоимости жилья, построенного  и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы, с учетом всех затрат местного бюджета, включая затраты на инженерно-коммуникационную инфраструктуру.
       Сноска. Пункт 18 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      19. Займодатель после получения данных о сметной стоимости жилья, построенного и (или) приобретенного у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы, обеспечивает предоставление их оценочным организациям, имеющим соответствующую лицензию для последующего определения рыночной стоимости.
       Сноска. Пункт 19 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      20. В случае положительного решения займодателя о предоставлении займа заявитель после заключения договора купли-продажи с уполномоченным органом предоставляет займодателю в залог приобретенное жилье, построенное и (или) приобретенное у частных застройщиков за счет средств, выделяемых из республиканского бюджета на возвратной основе местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы, в качестве обеспечения исполнения обязательства по договору займа в соответствии с требованиями займодателя.
       Сноска. Пункт 20 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

      21. В течение трех рабочих дней со дня получения договора залога, зарегистрированного в регистрирующем органе, займодатель перечисляет сумму займа на счет, указанный уполномоченным органом.

      22. Жилье, не востребованное приоритетными категориями граждан, будет реализовываться всем гражданам Республики Казахстан и юридическим лицам для обеспечения жильем своих работников по рыночной стоимости, но не ниже стоимости строительства, посредством проведения аукционов в установленном законодательством порядке. При этом аукционы проводятся после ввода в эксплуатацию жилого дома и льготное кредитование через систему жилищных строительных сбережений, предусмотренное Государственной программой , в данном случае применяться не будет.
       Сноска. Правила дополнены пунктом 22 в соответствии с постановлением Правительства РК от 19.06.2009 № 939 (порядок введения в действие см. п. 2 ).

Приложение 1
к Правилам

                              ЗАЯВЛЕНИЕ

      В соответствии с Государственной программой жилищного
строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы прошу мне
___________________________________________________________________
                  (Ф.И.О. с указанием даты рождения)
___________________________________________________________________
  (краткая информация о месте работы, занимаемой должности и др.)
___________________________________________________________________

реализовать жилье площадью __________________________________ кв.м.
___________________________________________________________________
  (информация с указанием характеристик жилья (количество комнат,
___________________________________________________________________
                              этаж и прочее)
___________________________________________________________________

      Семья состоит из _____ человек:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

      Общий стаж работы ____, в том числе:
      на государственной службе ___ лет;
      в государственных учреждениях содержащихся, за счет средств
государственного бюджета ___ лет;
      в государственных предприятиях ___ лет.

      Заявитель:
      "___"__________ 200_года              ________________
                                                (подпись)

      Согласен на получение уполномоченным органом сведений из
правового кадастра

      Заявление принял:
      _________________ (Ф.И.О., должность)
      _________________ (подпись)

Приложение 2
к Правилам

      
       Сноска. Приложение с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 26.01.2009 N 54 (порядок введения в действие см. п.2 ).

                            НАПРАВЛЕНИЕ

      для оценки платежеспособности заявителя, проводимой в рамках
          Государственной программы жилищного строительства в
                Республике Казахстан на 2008-2010 годы

      Нacтоящим уполномоченный орган ______________________________
___________________________________________________________________
подтверждает, что гражданин(-ка) __________________________________
удостоверение личности N ________________ выдано __________________
от _________________, является участником Государственной программы
жилищного строительства в Республике Казахстан на 2008-2010 годы и
просит рассмотреть возможность предоставления займа для приобретения
доступного жилья с нижеследующими характеристиками:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
 

Наименование приоритетной категории: ______________________________
Состав семьи ____ чел.
Место работы: _____________________________________________________
___________________________________________________________________

Площадь предполагаемой недвижимости: от _____ до _____ кв.м.

      Руководитель уполномоченного органа
         и/или работники, уполномоченные им
      на право подписи направлений             _________________
                                                      (подпись)